„Nowe Taryfy w Plusie” - promocja w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 305

Regulamin promocji „Nowe Taryfy w Plusie”

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja „Nowe Taryfy w Plusie” obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej oraz wybiorą jedną z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, o których mowa w § 1 pkt.8 niniejszego Regulaminu.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:
a) 50,00 zł brutto w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45;
b) 15,00 zł brutto w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165.
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto.
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.
5. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji „Nowe Taryfy w Plusie” wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio :

 

Model telefonu

Cena promocyjna w zł brutto przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf z planu taryfowego NowyPlus:

Cena w zł brutto aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych

NowyPlus 165

NowyPlus 85

NowyPlus 55

NowyPlus 45

NowyPlus 25

1

Motorola C550

1,00

1,00

1,00

49,00

149,00

729,00

2

Motorola C651

1,00

1,00

1,00

179,00

249,00

609,00

3

Motorola V500

1,00

49,00

249,00

449,00

649,00

1209,00

4

Motorola V600

19,00

99,00

299,00

499,00

699,00

1519,00

5

Motorola A835 (UMTS)

999,00

999,00

1199,00

1299,00

1499,00

2799,00

6

Motorola V3

999,00

1099,00

1199,00

1399,00

1899,00

3049,00

7

Nokia 3310

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

319,00

8

Nokia 3410

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

609,00

9

Nokia 3510i

1,00

1,00

1,00

19,00

99,00

489,00

10

Nokia 3100

1,00

1,00

1,00

79,00

149,00

609,00

11

Nokia 2600

1,00

1,00

1,00

39,00

99,00

489,00

12

Nokia 6100

1,00

1,00

1,00

99,00

199,00

849,00

13

Nokia 6610i

1,00

1,00

1,00

249,00

399,00

1339,00

14

Nokia 6020

1,00

99,00

199,00

399,00

499,00

1549,00

15

Nokia 5140

99,00

399,00

499,00

649,00

749,00

1969,00

16

Nokia 6810

1,00

99,00

249,00

349,00

549,00

1579,00

17

Nokia 6820

1,00

99,00

249,00

349,00

549,00

1709,00

18

Nokia 6260

599,00

799,00

999,00

1099,00

1199,00

2439,00

19

Nokia 6230

349,00

599,00

799,00

899,00

999,00

2319,00

20

Nokia 7610

999,00

1199,00

1299,00

1399,00

1999,00

2439,00

21

Nokia 6630 (UMTS)

1199,00

1299,00

1399,00

1599,00

1599,00

2929,00

22

Nokia 9500

2099,00

2299,00

2399,00

2499,00

2599,00

4269,00

23

Philips 355

1,00

1,00

1,00

149,00

269,00

729,00

24

Philips 655

1,00

1,00

149,00

349,00

449,00

1349,00

25

Sagem myX-5-2

1,00

1,00

1,00

179,00

279,00

729,00

26

Samsung C100

1,00

1,00

1,00

1,00

29,00

699,00

27

Samsung X100

1,00

1,00

1,00

119,00

199,00

679,00

28

Samsung E300

99,00

199,00

299,00

499,00

699,00

1709,00

29

Samsung E700

599,00

799,00

799,00

1299,00

1499,00

2399,00

30

Siemens A57

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

359,00

31

Siemens C60

1,00

1,00

1,00

1,00

49,00

489,00

32

Siemens C65

1,00

1,00

1,00

179,00

299,00

779,00

33

Siemens CX65

1,00

1,00

49,00

299,00

449,00

1219,00

34

Siemens M65

99,00

299,00

399,00

699,00

999,00

2069,00

35

Sony Ericsson T230

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

489,00

36

Sony Ericsson T290

1,00

1,00

1,00

1,00

99,00

529,00

37

Sony Ericsson T610

1,00

1,00

1,00

249,00

349,00

969,00

38

Sony Ericsson K500i

1,00

1,00

1,00

299,00

399,00

969,00

39

Sony Ericsson K700i

99,00

199,00

399,00

699,00

699,00

1829,00

40

Sony Ericsson Z1010 (UMTS)

999,00

1299,00

1299,00

1399,00

1599,00

2999,00

41

Sony Ericsson P910i

1499,00

1799,00

1799,00

1999,00

2499,00

3659,00

42

Qtek 2020

1999,00

2099,00

2299,00

2499,00

2499,00

4269,00

Ceny detaliczne aktualne na dzień 21.02.2005

6. Promocja „Nowe Taryfy w Plusie” trwa od 21.02.2005 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 31.03.2005 roku.
7. Do wzięcia udziału w Promocji „Nowe Taryfy w Plusie” nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1
8. Abonent nabywający Zestaw w Promocji „Nowe Taryfy w Plusie” zobowiązany jest do wyboru jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych.
9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w § 1 pkt.5 uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. / Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM.

§ 2 OGRANICZENIA
1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji " Nowe Taryfy w Plusie ":
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy.
d. Abonent nie może zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej.
2. W przypadku zmiany taryfy lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy wciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach promocji „Nowe Taryfy w Plusie”, niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament, niewykorzystane minuty w ramach usługi „Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy” z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS.
3. Abonent biorący udział w Promocji „Nowe Taryfy w Plusie” nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji „Nowe Taryfy w Plusie” może w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM na warunkach Promocji „Nowe Taryfy w Plusie” zmienić wybraną taryfę na inną taryfę , o której mowa w § 1 pkt.8 Regulaminu Promocji, z miesięczną opłatą abonamentową o wyższej wartości.

§ 3 WARUNKI SPECJALNE
1. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji „Nowe Taryfy w Plusie” ma automatycznie aktywowaną usługę „Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy” na promocyjnych warunkach.
2. Usługa „Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy” dotyczy połączeń w godzinach 18.00 – 8.00 od poniedziałku do piątku oraz całą dobę w soboty, niedziele i święta do sieci Plus GSM lub krajowych sieci stacjonarnych z wyłączeniem połączeń z numerami Premium Rate, połączeń w ramach usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych oraz połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym, połączeń międzynarodowych, przesyłania faksów i przesyłania danych. oraz połączeń z siecią Internet (numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321).
3. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji „Nowe Taryfy w Plusie” ma prawo korzystać z usługi „Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy” bez ponoszenia opłaty miesięcznej , o której mowa w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych, przez:
a. 6 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45,
b. 12 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryfy: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165,
z tym, że dodatkowo jeżeli aktywacja nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas w pierwszym okresie rozliczeniowym liczba godzin połączeń objętych usługą będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego.
4. Liczba darmowych godzin do wykorzystania na połączenia do sieci Plus GSM i do sieci stacjonarnych w usłudze „Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy” zgodna jest z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych i wynosi odpowiednio:

 

NowyPlus 25

NowyPlus 45

NowyPlus 55

NowyPlus 85

NowyPlus 165

Liczba darmowych godzin do wykorzystania na połączenia do sieci Plus GSM (Z wyłączeniem Sami Swoi) i sieci stacjonarnych

1
(60 minut)

2
(120 minut)

5
(300 minut)

10
(600 minut)

20
(1200 minut)

5. Jeśli liczba godzin/minut zgodnie § 3 pkt.4 z danego okresu rozliczeniowego nie zostanie wykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym, wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części godzin/minut w usłudze „Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy” i ta część jest anulowana i nie może być wykorzystana w kolejnych okresach rozliczeniowych. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą część godzin/minut w usłudze „Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy”.
6. Po wykorzystaniu wszystkich godzin w usłudze „„Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy” w danym okresie rozliczeniowym, opłata za minutę połączenia z numerami w sieci Plus GSM oraz z numerami stacjonarnymi zgodna będzie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych.
7. Abonent może deaktywować usługę „Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy”. Deaktywacja usługi „Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy” odbywa się poprzez
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta,
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).
8. Z zastrzeżeniem treści § 3 pkt.3 po upływie::
a. 6 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45,
b. 12 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryfy: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165,
od daty aktywacji karty SIM w ramach Promocji „Nowe Taryfy w Plusie” za usługę „Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy” będzie pobierana opłata miesięczna w wysokości 25 zł brutto zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych.
9. Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie, o którym mowa w §3 pkt.3 powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z usługi „Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy” na warunkach promocyjnych określonych w §3 pkt.1 i §3 pkt.3. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracony czas rozmów w usłudze „Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy”.
10. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.4 i § 3 pkt.9 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
11. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf w ramach planu taryfowego NowyPlus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS’ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI
1. Promocja „Nowe Taryfy w Plusie” w czasie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji „Nowe Taryfy w Plusie” będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość.

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM
1. W Promocji " Nowe Taryfy w Plusie ", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji " Nowe Taryfy w Plusie ", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto.
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 8 pkt.1 Regulaminu.

§ 6 BLOKADA KARTY SIM
1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 610,00 zł brutto.
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 6 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.

§ 7 INNE ZOBOWIĄZANIA
1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.
§ 8 KARY UMOWNE
1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 8 pkt.2.
2. Jeżeli rozwiązanie umowy przez Abonenta lub zaprzestanie korzystania z usług albo spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów nastąpi w okresie:

  • przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100% kary umownej,

  • pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80% kary umownej,

  • pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60% kary umownej,

  • pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcami 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40% kary umownej.

§ Nie podlega rygorom określonym w § 8 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego.

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji „Nowe Taryfy w Plusie” zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.  

Opinie:

Opinie archiwalne (305):

Komentuj

Komentarze / 305

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    szczepan12 pisze: 2005-02-18 23:37
    Wole rabat 50 % niz telefon . Mam NOKIA 6310 - i to jest ostatni telefon NOKIA, który jest naprawde OK!!0
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-02-18 23:38
    Nic o starych abonentach?
    0
  • Users Avatars Mini
    katar pisze: 2005-02-18 23:42
    ale wciąż taniej niż w idei . tam chyba słuchawki pozłacane lub z DVD
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-02-18 23:42
    Starzy abonecie powinni miec juz telefon a jak chca lepszy to niech sobie kupią w komisach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-02-18 23:42
    *szczepan12: potwierdzam, zmieniłbym na 6650, tylko antena mnie odstrasza...
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-02-18 23:43
    *katar:Mówisz o kosztach połączeń czy telefonów?
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-02-18 23:45
    szczepan12 masz racje noki 6310i nikt nie przebije.
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-02-18 23:46
    Z1010 można kupić na wolnym rynku w cenie poniżej 1000 PLN, i tu ma być tanio?
    0
  • Users Avatars Mini
    mapas pisze: 2005-02-18 23:49
    ale w porównaniu do dzisiejszych cen to trochę drożej. Dopiero przy NP55 duze upusty
    0
  • Users Avatars Mini
    mapas pisze: 2005-02-18 23:50
    oczywiście mam na myśli ceny w obecnych promocjach.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-18 23:51
    oferta dla podmiotow co to takiego? i jak chce sie z kims gadac za free po godzinach to nie moze byc w ss
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-18 23:52
    w gruncie rzeczy plus jest o'k ceny fonow sa "korekt"
    0
  • Users Avatars Mini
    biedak pisze: 2005-02-18 23:53
    przynajmniej nie dyskryminują biednych klientów i sa abo nawet za 25 zł a nie to co w erze
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-18 23:54
    ceny byly do przewidzenia Sony Ericsson K500i za 1 a i aktywacja potaniala 3 zł hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    biedak pisze: 2005-02-18 23:57
    nokia 6020 jest :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2005-02-18 23:58
    Update odnośnie T290 - w stosunku do T230 ma 400 kB pamięci na dane użytkownika, poza tym obsługuje Nokia Smart Messaging (!) oraz ma szybszy niż T230 GPRS. I waży 6 gramów mniej. :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-18 23:59
    jednak moze byc abonamet za okolo 61 zl[Nplus55+strefa+1swojak] i telefony dobre za 1zł jakos moze byc SE K700i za 399zl w podobnej taryfie jak idea 50 tam jest za 899zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Osk pisze: 2005-02-19 00:01
    Tym którzy ustalali ceny gratuluję poczucia humoru. Nie dość że oferta wcale nie najtańsza to ceny słuchawk baaardzo wysokie. Tak wszyscy jeździli ostatnio po Erze... Że bez rewolucji, że ceny poszły w górę... A tu się okazuje że chyba najtaniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2005-02-19 00:01
    Dopiero jutro tu rozgorzeje polemika, dlaczego to tak, a tamto inaczej ? Ja generalnie pochwalam Plusa za ciekawą ofertę w niskich segmentach cenowych i dobre ceny słuchawek. A do tego trochę darmowych wieczorów za free ... Bardzo ładne podejście do nowych klientów. BRAWO PLUS !!!!! A swoją drogą - miałem wczoraj Nokię 6630 w ręce i pomimo pierwszej niechęci ... jestem nią zafascynowany. Myślałem, że Nokia skończyła się na 6310i, ale jednak WRESZCIE sie wykazali i zrobili produkt prawie doskonały. Po prostu rzuca na kolana, ake trzeba ją zobaczyć włączoną ! To jedyny warunek !!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-19 00:02
    i co jednak plus w taryfie za 55 wypada lepiej niz idea w 50 i co wy fatatycy teleidei ???
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2005-02-19 00:04
    Za Nokię 6630 niestety przy niskich abonamentach musimy w Plusie słono zapłacić, ale nowości kosztują , a ta jest WYJĄTKOWA !!! Uwierzcie, bo wygląda dobrze, a przy uzywaniu smakuje WYŚMIENICIE !!!!!!!!!! Super produkt !!!!!!!! No .... Oprócz Nokii 9300, którą też się bawiłem i teraz mam dylemat. W 6630 video jest rewelacja, a N 9300 nie ma aparatu. A może porwać się w 2005 roku na obydwa modele .... Ale skąd tyle kasy zorganizować ?
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-02-19 00:05
    jestem zaskoczony bo myślałem że podrożeją w najniższych wszystkie fony!! A tu np 6230 ponad 400zł taniej !!! 6020 już jest to miło, ale gdzie znikła 6600?? Może też byłaby troche tańsza! Teraz tylko brakuje info co dla starych abonentów! Ogólnie bardzo dobra oferta! nareszcie
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-02-19 00:05
    *WIBRATOR: ...A kształt Ci nie przeszkadza, bo wygląda nieco kontrowersyjnie?
    0
  • Users Avatars Mini
    szczepan12 pisze: 2005-02-19 00:06
    *wet Kończy mi sie umowa. W sumie to nie mam cyrografu bo po zerwaniu trace tylko 45 minut. ALE ... wkurza mnie sytuacja, że te "10 godzin" to rozmowy w sieci Plusa nawet nie w "SAMI ..."Telefon? Jak masz NOKIA 6310 to nie zmieniaj tego CACKA bo wszystkie NOKIE po tym modelu to naprawde ZABAWECZKI. SKRZYPIĄ TRZESZCZA itd. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-19 00:07
    nie pamietam kogo przekonywalem ostatnio do taryfy n+ na golu ale jest jego przyszly telefon za 1zl -/SE k500i/ w tej taryfie ktora mu doradzalem
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2005-02-19 00:08
    Idea rulez jednak !
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-02-19 00:11
    6820 też o ponad 400zł tańsza w najniższym abo, który od poprzedniego promocyjnego jest przecież o 5,50 zł tańszy!! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    szczepan12 pisze: 2005-02-19 00:13
    I jeszcze jedno. "MANIACY" komórek tacy co mają kieszonkowe 100 zł na POPA SIMA czy TIK TAKA niech nie krytykuja operatora. W tym przypadku Plusa. Komórka to nie zabawka. A Wy pewnie nadal lubicie zabawki. Mój syn lat 6 ma ich co-niemiara . W swoim krótkim zyciu "załatwił" już pewnie z 30 komórek (takich z cukierkami i innymi głupotami). Chciałoby sie poczytać naprawdę poważne wypowiedzi a nie bzdety MANIAKÓW. Pozdrowienia dla Wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2005-02-19 00:16
    wet*** - właśnie wygląd mi nie pasował na 1 rzut oka. Ale w ręcę leży super, klawiszę działają bez zarzutu, a grafika, szybkość symbiana, płynny zoom i jakość obrazu jest REWELACJA jak na telefon. 1,3 Mega pixela - to już coś znaczy. A wielkość obiektywu z tyłu jest jak w aparacie fotograficznym. Sprawia wrażenie, że "oko" jest za duze i będzie można go uszkodzic. Na prawdę - POLECAM. Dawno (od N 6310i) Nokia nie wypuściła tak udanego i dobrego produktu. Sam się cieszę ale i martwię, bo już wiem, co chcę mieć, ale nie mam za co ..... Przynajmniej na razie. Może posklejam kasę z kilku komórek w domu i będę miał jedną .... Ale do 4 sim-ów. Trochę niewygodnie ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2005-02-19 00:16
    Szczepan12 - nie obrażaj mnie PROSZĘ !!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-19 00:19
    Musze przyznać, że Philips 655 zrobił na mnie największe wrażenie i kosztuje relatywnie mało... Ludzie nie są przekonani do Philipsów, ale topowe modele tej marki biją na głowe Nokie 6310i jeśli chodzi o baterię...
    0
  • Users Avatars Mini
    szczepan12 pisze: 2005-02-19 00:19
    WIBRATOR - Ty nawet musze przyznać napisałeś o marzeniach w sposób racjonalno-fachowy. I taka wypowiedż zaliczona powinna być do tych naprawdę OK:) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-02-19 00:27
    *szczepan12: Mnie umowa też wygasła (w zeszłym roku w IDF) i rozglądam się za czymś nowym, bo szczerze mówiąc ponad dwa lata to nie miałem jednej słuchawki...Cwiczyłem też "sklejanie" dualsimm w 3510i, ale wariował i dałem spokój.
    0
  • Users Avatars Mini
    cybermanekpol pisze: 2005-02-19 00:27
    Mam takie pytanko-bo juz sie pogubilem ;) Jak wezme abo za 25 zeta BEZ telefonu to ile minut bede mial miesiecznie? Bez tych promocyjnych 60 na 6 miechow....
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2005-02-19 00:32
    oferta wg mnie mocno konkurencyjna. w stosunku do ery napewno obecnie lepsza. przede wszystkim abo zaczynaja sie od 25zlotych, pozniej sa mniejsze roznice miedzy kolejnymi abonamentami, no i te \"darmowe wieczory i weekendy\" wreszcie sa darmowe - i to calkiem dlugo, bo przez 12miesiecy juz od taryfy za 55zl. osobiscie ze stacjonarki korzystam wlasnie poznym popoludniem i wieczorem - 18 godzina w Plusie jest bardzo rozsadnie dobrana. Nalezy podkreslic to, co wydaje sie oczywiste, ale czego w tym regulaminie nie ma napisanego, mianowice iz \"darmowe wieczory..\" nie wykorzystuja normalnych minut wliczonych w abonament. 300 minut (taryfa plus55) w najpopularniejszych abonamentach stacjonarnych kosztuje (po godz. 18.00) 17,5zl brutto, a 600minut (taryfa plus85) 35zl brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2005-02-19 00:32
    Jak dla mnie to te taryfy sa w praktyce mniej wiecej o tyle tansze - tak wiec porownywanie ich z Era jest lekkim nietaktem;) Ceny telefonow rowniez bardzo OK! Idea ma tutaj chyba najwiecej do nadrobienia - ich ceny sa poprostu nierealne. Z poczatku, kiedy jako pierwsi wprowadzili minute rozmowy w abonamencie dla kazdego w okolicach 75gr, ceny mogly wydawac sie proba zaprzestania substydiowania telefonow, ale teraz?? Wajha w Idei powinna pojsc w dol;) pozdrawienia dla stalej ekipy GOLa i czekam na odpowiedz Ery, ktorej jestem abonentem od 6lat:P
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2005-02-19 00:36
    @cybermanekpol: oficjalnie jeszcze nie wiadomo, prawdopodobnie dwa razy wiecej. ale co w tym przypadku z promocja na 'darmowe wieczory' tego nie wiadomo..
    0
  • Users Avatars Mini
    szczepan12 pisze: 2005-02-19 00:39
    ***wet Optuję zasadzie, że mój nr telefonu to świetośc. Spotykam bardzo duzo ludzi na swiecie i czasami daje nr komórki.Nie ma takiej mozliwości żeby przypadkowo poznanego człowieka w PUB gdzieś w np. Rabaciu (Chorwacja) zawiadomić o zmianie nr, Sa przypadki, ze po 2-3 latach ktos do mnie zadzwoni. I to jest miłe. Nigdy sie nie dodzwoni jak bede non stop zmieniał operatora czy nr telefonu. ZASADA w tym swiecie jest jedna. Tak Cie kiedyś nazwali. Dali Ci PESEL dali Ci PINA w banku na karcie, dali Ci nr komórki A tak naprawdę to sam wszystko sobie "dałeś" (kupiłeś) i do końca zycia bedziesz "NUMEREM" Cyba , że nie chcesz kontaktu ze światem. Ale wtedy po co Ci komóra.
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2005-02-19 00:39
    @cybermanekpol: sorka, juz wiadomo.. jest osobny news na GOLu - zobacz warunki.
    0
  • Users Avatars Mini
    szczepan12 pisze: 2005-02-19 00:47
    PLUS powinien zrobić tak: Wierny abonent to - stały uczciwy klient , którego trzeba szanować i pielęgnować . Jak nie zmienia aparatu dać mu 20 godzin na gadzanie obojetnie gdzie nawet na caly swiat. Mysle, ze wtdy TPSA padnie na kolana z prosba aby tylko nie rezygnowac A TAK to mam taki bajzel jak mamy. Ludzie, którzy nawet maja wyzsze wykrztalcenie nie pojmuja "piepszonych" taryf i KRUCZKÓW ZNAKOMITCHY - czytaj np. DARMOWE WIECZORY I WEEKENDY.
    0
  • Users Avatars Mini
    szczepan12 pisze: 2005-02-19 00:49
    Juz nie pisze bo wale takie BYKI, że az strach to czytac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cod3r pisze: 2005-02-19 00:59
    Hahahaha Ale ceny sluchawek smiechu warte. Napewno wszyscy sie poryliscie. Juz w Jednej Idei sa atrakcyjniejsze....Brak słów na okreslenie Plusa. Hahaha (sic!)
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2005-02-19 01:02
    @tampaboy: sympatyczny ten Philips 655, ale jak mialbym wybierac to wzialbym v600.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-19 01:04
    niech ktos mi powie czy poczta jest bezplatna?
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2005-02-19 01:06
    @Cod3r: kilka przykladow w cenach dla wiekszosci userow?
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2005-02-19 01:08
    @AQQ: jak zawsze - to sie chyba nigdy nie zmieni;) oddzwania za free, a jak samemu dzwonisz to 0,31zl/min z VAT. kicha.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-02-19 01:12
    ceny w 2 najnizszych taryfach wysokie....ale moze dzieki temu rozwinie sie rynek nowych telefonow sprzedawanych poza opami :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-02-19 01:17
    Tendencja jak najbardziej prawidłowa. Niskie ceny połączeń i ograniczenie dotowania aparatów. Zresztą, bądźmy szczerzy - przy obecnych cenach prostszych, nowych telefonów w Media Markt czy chociażby mPunkcie ograniczenie dotacji nie stanowi problemu. No, chyba że jest się typowym Polakiem, gdzie nie honor mieć prostą Nokię i pracować za mniej niż 2000 [polecam Rozmowy w toku w poniedziałek].
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-19 01:19
    @Cod3r* - pdawalem roznice cen SE K700i za 399zl N+55, idea 50 SE K700i 899zł slepy jestes
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2005-02-19 01:20
    aa.. nie widze zeby ktos zauwazyl i napisal - niewykorzystane minut przechodza na nastepne okresy rozliczeniowe przez _3miesiace_, co w stosunku do Ery (1msc) jest DUZYM plusem, bo w erze najpierw zjada biezace minuty pozniej zalegle, w +) najpierw zalegle, na koncu biezace. plus rooXz - tylko do kiedy;)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-19 01:23
    Raven*** to w $) lipa z glosowymi sms
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2005-02-19 01:23
    dobra, widze ze o przechodzeniu bylo w watku o nowych taryfach. pisze wiec dla przypomnienia;) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    eMJay pisze: 2005-02-19 01:27
    Pożyjemy...zobaczymy...
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-02-19 01:28
    już sama oferta podana wcześniej bardzo dobrze wyglądała, a teraz razem z cennikiem promocyjnym na fony wygląda jeszcze lepiej :) * Cod3r może nie zauważyłeś przecinków
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-02-19 01:29
    No i znikneły SX1 oraz N6600 :} Ciekawe czemu? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-02-19 01:31
    menagier** dobrze powiedziane :]
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2005-02-19 01:34
    @blobi: moze dlatego ze n6600 juz nie uswiadczysz w salonach? tez bym chetnie wzial;)
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-02-19 03:52
    lennox*** dotyczą połączeń na wszystkie stacjonarki czyli międzymiastowe też :]
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-02-19 04:45
    *Lenox stacjonarne to stacjonarne, a nie lokalne:)
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-02-19 04:48
    oferta nawet ok za 55zł(w tym 5h tzw darmowych), k500 za 1zł, gdyby był pakiet napewno była by najlepsza oferta, ale i tak jest najlepsza uwzgledniajac ceny aparatów w promocji!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-19 08:03
    ***raven [19-02-2005 00:20] to prawda że w Erze minuty przechodzą tylko na natępny miesiąc ale w nowych taryfach tak jak w Plusie stare schodzą najpierw
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-19 08:12
    Hmm 6020 za 199 zł w NP55... Ciekawe ciekawe. Może się skusze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktosik pisze: 2005-02-19 09:56
    No to mnie zaskoczyli na minus. Mial byc NowyPlus 165 a tu ciekawych aparatow w rozsadnej cienie brak :(. Chyba poczekam jeszcze troszke bez podpisywania cyro. Moze w marcu wejdzie cos jeszcze lepszego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2005-02-19 10:24
    Ceny tel nizsze niz w Idei :)
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2005-02-19 10:27
    nie przesadzajmy z tymi dotacjami do telefonów przez opów, jeżeli przykładowo cena Motki V3 to 1450pln, a jest taka w rzeczywistości i nie chodzi mi o ceny na allegro, to przy nowym Plusie 45 nie ma żadnej dotacji a przy najniższej taryfie...a przy pozostałych dotacja jest minimalna
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-19 10:28
    M A835 ta powinna byc we wszystkich taryfach za 1zł no bez VAT
    0
  • Users Avatars Mini
    torre pisze: 2005-02-19 10:34
    nikt nie zauważył, że taryfy nie można obniżyć przez 24 mies. a nie jak było do tej pory przez 12...
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2005-02-19 10:42
    W końcu pojawiła się u nas Nokia 6020 i nie powiem jest nawet tania jak na premiere, ale za te pieniądze wybrałbym lepiej Nokie 6820... Kto mi powie co to za fon Sonyericsson T290 ?;]
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-02-19 11:44
    brawo plusik - spadly ceny za rozmowy i za telefony - a jednak sie da !! :) co do znikniec - samsung e800 i d410 tez wyparowal - przypuszczam ze oproznili magazyny pod nadchodzacego (pewnie juz w przyszlej promocji) d500 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    andkra1 pisze: 2005-02-19 12:01
    OJ chyba 2 mln klijentów będzie realnym wynikiem przy takich promocjach! Ceny telefonów (wybranych) najlepsze na rynku a oferta też nieczego sobie! Powiem że najlepsza ale zaraz posypią się komentarze wolę JI lub KOMFORT! Ale w IDEI są lipne centy słuchawek a w ERZE strasznie wysokie abonamenty! Jak dla mnie to najlepsza oferta na rynku nio i jeszcze te pakiety GPRS 90MB za 6zł!!!! Mówcie co chcecie Plus jest teraz najlepszy jeszcze strefe sobie włączam i minuty z abo *2 lub *3 ;D Cóż jeszcze można chcieć!!!! Ja tam będę wierny tej sieci usługi pierwsza klasa nie ma żadnych problemów i wszystko działa nie mówiąc nic o IDEI i ERZE! Wszystkie usługi są najpierw w Plusie a później w Erze a na końcu w idei ;D Hm chyba ERA ma jeszcze problemy z UMTS-em i z tego co wiem mają świadczyć tylko transmisje danych bo telefoniki nadal się nie przełączają miedzy UMTS/GSM hahaha Jutro zaczyna się dziś ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-02-19 12:32
    Ceny za sluchawki w tej promo sa nawet nizsze niz w maxproficie !! - chyba plus obnizy rowniez ceny dla biznesu.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-02-19 12:34
    *torre, no wlasnie ja zauwazylem ze teraz przez 24 miesiace nie bedzie mozna obnizyc taryfy :( mialem brac NP85 ale teraz sie waham czy nie ograniczyc sie do 55... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-02-19 12:42
    zwracam uwage, ze ceny sluchawek podane sa w kwotach brutto, a wiec chyba potanialy? czy sie myle....
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-02-19 12:44
    ale telefony nie sa takie rewelacyjne(mam na mysli ceny) a tak niekrorzy narzekali na ceny telefonow w jendej idei
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-02-19 12:45
    ***Lennox: 1. Dla jednych ograniczenie dotacji stanowi problem, dla innych nie stanowi; ja zaliczam się do tych drugich. Jeżeli lubisz robić problem z pierdół to Twoja sprawa. 2. Nie interesują mnie zarobki innych ludzi. Sumę 2000 rzuciłem w nieco innym kontekście. Jeżeli przejmujesz się niskimi zarobkami ludzi, to se załóż partię socjalistyczną. Furorę pewnie zrobisz. 3. A ja mam wrażenie, że to Ty gadasz jak typowy Polak - wieczne narzekanie i szukanie dziury w całym.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-19 12:47
    Czy ktoś się może orientuje za ile można sprzedać Nokie 6020 do komisu?
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-19 13:00
    titq* mam pytanko czy zmiana z plus 60[54,90] na nowyplus55[55zł] jest platna 50zł
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-02-19 13:04
    ***ICEWIND: bezplatnie, bo zwiekszasz miesieczna platnosc
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-19 13:11
    titq* ok dzieki przyszly szwagier bedzie happy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jolantastem pisze: 2005-02-19 13:11
    i potwierdzacie to co juz dawno wiadomo, Polacy to gadżeciarze, napala sie na jakis telefon, a jakby zapytac z jakiej taryfy korzystaja, to polowa nie umie powiedziec.Porownajcie sobie, wszyscy operatorzy oferuja to samo, z jednego zabiora, do drugiego doloza
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-02-19 13:11
    ***daro_pop:a ja sobie otworzylem cennik ideii (telefony) i nie zgadzam sie z toba :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-02-19 13:21
    Taryfy sa konkurencyjne, ceny telefonow znosne. jesli lubicie kolor zielony to biegnijcie do salonow plusa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-19 15:10
    pajorro: na allegro sa za 999-1099 pln.
    0
  • Users Avatars Mini
    lager pisze: 2005-02-19 15:22
    Mówcie co chceci, ale Plus jest przynajmniej uczciwy - od dawna minuty przechodzą na 3 miesiące, a nie na 1 i są wykorzystywane w pierwszej kolejności, a nie po wykorzystaniu min z nowego abonamentu, A teraz jeszcze wszędzie ceny brutto !!! Osób fizycznych nie obchodzi cena NETTO !!! Oferta jak dla mnie SUPER, łatwa, lekka i przyjemna... :))) POzdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-19 15:28
    lager: a duze beda ograniczenia odnosnie przejscia ze starych taryf z podpisanymi wczesniej umowami?
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2005-02-19 15:30
    :/
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-19 15:33
    mialem na mysli z umowami z Bakiem Minut lub smsow w ANU.
    0
  • Users Avatars Mini
    lager pisze: 2005-02-19 15:47
    Wszystko masz opisane w swojej umowie.....
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-02-19 16:48
    Fajnie, podoba mi się ta oferta, choć chciałbym w Erze kupić Motke E398... Co z tej oferty możnaby wybrać podobnego do niej??? A może poczekam jeszcze trochę, może Era skoryguje wkrótce ofertę??? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    katar pisze: 2005-02-19 17:55
    co sadzicie o tym: miałem wziac dwie aktywacje w nowej ofercie Plusa ale moge jednak wziac MaxProfit (jest regon).Jedna taryfa to MP50! i SEk700i za 199netto a drugi abo to MP15!i jakis prostszy tel. np.nokia3100 za 120zl netto . Chcac jak najtaniej polaczyc te telefony do pierwszego abo 61zl brutto wezme jeszcze 2x kontakt plus po 1,22 i rozmawiaj taniej za 6,10 brutto. I tak za 2 abo 69,54 i 18,30 przy moim profilu dzwonienia (ok. 30% do numeru kontakt plus 152 min 30% na stacjonarne 59 min i 30% na innedo ery i idei to 25 min i 10% na sms-y to 25 smsow a z drugiego abo 18.30/0.12 to jest jeszcze 152 minuty WIEC RAZEM ZA 69,54 I 18,30 MAM 388 MINUT I TROCHE SMSOW . PAKIETY KWOTOWE TO JEST TO ! POZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    katar pisze: 2005-02-19 18:40
    *rricho *wet mowilem oczywiscie o sluchawkach . oferta dla indywidualnych lepsza w JI
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2005-02-19 18:48
    a ciekawe kiedy potanieje gprs w simplusie
    0
  • Users Avatars Mini
    gad pisze: 2005-02-19 19:05
    I tak era wyszła najgorzej a ja razem z erą.niestety:(((.Plus pozwolił na zmiane taryf dla obecnych abonentów nawet na taryfy nizsze podobnie w nowych tartfach idei a era co zaproponowała zmiane na wyższy abonament i przedłużenie umowy o 6 miesięcy najgorsza ,najdroższa siec na rynku.Byłem w plusie 2 lata i byłem bardzo zadowolony i kompletnie niewiem co mnie podkusiło zeby zerwac umowę i przejsc do ery.Musze poważnie rozwarzyc zerwanie umowy i sprzedaz fona.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2005-02-19 19:18
    No cóż oferta Plusa okazuje się rewelacyjna i chyba najbardziej pasująca standardowemu użytkownikowi, który przeważnie nie ma zamiaru gadać 2000minut po nocach, a za to chce takich dodatkowych minut mieć kilkadziesiąt i aparat za złotówkę. Przy abo równym 55zeta Plus oferuje kilkanaście naprawdę dobrych aparatów w cenie 1 zł, Era za abo w wysokości 60zł nie daje ani jednego porządnego aparatu w normalnej cenie. Oj nakosi Plus Klientów tą taryfą 55zeta/ Tyle tylko, że o ile znam życie to radzę potencjalnym nabywcom się śpieszyć, następne wersje tej promocji wprowadzą bowiem zapewne podwyżki cen telefonów właśnie w taryfie NP55.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kolg pisze: 2005-02-19 19:34
    Ale do kitu oferta :((( Te ceny to jakaś pomyłka :((( Plus jest do bani jak zwykle.
    0
  • Users Avatars Mini
    rufin pisze: 2005-02-19 19:42
    dobra ofera, która zmienia radykalnie ofertę standardową( stare taryfy).
    0
  • Users Avatars Mini
    andkra1 pisze: 2005-02-19 20:04
    A teraz poczekajmy na ruchy w SIMPLUSIE. POP zrobił pakiety TT też HH sms 3gr a SIMPLUS zapewne coś co pobije wszystkie oferty jak ta dla abo ;D Plusie poszerzaj horyzonty i zdobywaj kolejnych klijentów ;D W poniedziałek zmiana taryfy ale niestety rabat przepadnie ;( Ale i tak dużo lepiej na tym wyjdę!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-02-19 20:17
    blobi - n6600 i SX1 wypadly z oferty podstawowej bo sa w promocji Okazja Plusa III - w swietnych moim zdaniem cenach z cyro na rok, problem w tym, ze upolowac je to naprawdę okazja...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-19 20:32
    andkra1: masz podpisana umowe na 12 miesiecy w ANU? Myslisz, ze bedziesz mogl zmienic taryfe?
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-02-19 20:43
    W Erze zalegle minuty z abonamentu sa wykorzystywane jako pierwsze , natomiast Minuty Extra i chyba z Era Premia sa wykorzystywane na koncu.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2005-02-19 21:19
    no co wy ludzie!!! w erze przynajmniej w promocji jedyna pierwsze idą minuty z abo a potem dopiero zaległe!!! -kwas jak uj... ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-02-19 21:55
    Nareszcie interesująca oferta dla osób nie posiadających firm.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-02-19 21:56
    A zwróciliście uwagę na karę umowną ? 5000 zł. Tak wysokiej kwoty chyba wcześniej nie było.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2005-02-19 21:57
    PYTANIE, kto mi powie, gdzie Plus GSM kupuje aparaty w hurcie, ze ma takie ceny \"na warunkach ogolnych\"? Przyklad pierwszy z brzegu Siemens M65 w Plusie kosztuje 2069 a salonie firmowym Siemensa 1189.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-02-19 21:59
    Jest duża różnica w cenach telefonów oraz liczbie minut w "Darmowych wieczoprach" między taryfami Nowy Plus 45 i 55. Dopłaca się tylko 10 zł miesięcznie, ale zyskuje się bardzo dużo .
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-02-19 21:59
    Widze ze jest juz 6020 NOKIA w + ...jak zawsze pierwski co do aparatów są!
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-02-19 22:43
    *BOSSNOKIA: ...6020" - i to w dobrej cenie!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2005-02-19 23:37
    moim zdaniem oferta niezla dla ludzi ktorzy duzo rozmawiaja.....w sumie jakbym nie mial jeszcze tela to moze bym sie nawet skusil na ta oferte plusa Nowy Plus 85, po 18stej za darmo prawie wewnatrz sieci i na stacjonarki to niezla oferta do tego swojaki.....szkopul w tym ze wszyscy ludzie jakich znam sa w idei, ewtl. ostalo sie kilku w erze, a plus za dlugo zwlekal.....mnie jednak idea wku...wila, mam Mega 350 i okazuje sie ze musialbym zmienic na Jedna Idea 150 zeby przejsc na nowe taryfy, zalkezy mi na bezplatnych rozmowach, bo dzwonie glownie pod 3 numery.....ale to bez sensu, teraz place 142 abonamentu i mam 350 minut, a w nowej ofercie bym mogl wprawdzie pod 3 numery za free za 210 pln, ale nie sadze zebym wtdey 150pln wydzwonil, a one tylko na 1miech przechodza!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2005-02-20 00:15
    ***** WIBRATOR, aleś sie najarał, koleś ;) ja mialem to samo, jak ujrzalem 6630 jakies ponad pol roku temu z zapowiedziach nokii, to znowu mnie ten kształt cos nie podszedl, w grudniu ja macalem w niemcach i sie mnie oczka zeszkliły ;), ale naprawde sie najaralem na 9300, bo to prawie jak 6210,6310i bylo, ale ............ zimny kubel wody na leb .... brak kamerki.... wpradzie cyfrowke mam, ale to nie to....... (powod jest taki, że nie wiem dlaczego zaden DEBILNY producent aparatow cyfrowych nie montuje IRDY badz BLUETOOHA do cyfrakow, tak zeby przez komore poslac dalej !?!?!?!) ..... 9500 za duza, wiec wybralem 6630, tylko teraz widze ze dla normalnych ;) w najnizszym abo jest tansza o 50 PLN !!! ;) niz dla regonowcow..... ...... ...... ..... uzywanie cudne, klawiatura cudna, naprawde dlugo czekalem na cos innego po mojej 6210 ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-02-20 02:10
    oferta jest bardzo ladna:) ceny fonow sa z pewnoscia lepsze niz u konkurencji. NP55 bedzie hitem!
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-02-20 03:06
    x-treme: da sie obejsc ten problem: np ixus (chyba) i 6230 czy sx1: przekladasz karte MMC z aparatu do komorki i slesz bez problemu. ja robie cos posredniego tylko z posrednictwem palmtopa.
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-20 04:01
    Materiały szkoleniowe Plusa: gregmar.pl/ !taryfy/ (jedna spacja) Jest tam jedna fajna sprawa w mix Plus nie zmienili cen połączeń ale w mix24 jest K500i za 399zł a w mix36 K500i, 6610i za 269zł to są ceny brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2005-02-20 11:51
    ***** pinkbird, zgadza sie, oczywiscie, ze sa konfiguracje, ktore do siebie pasuja.... cyfraki, ktore maja sloty SD/MMC bez problemu taka operacje wykonasz, bierzesz karte z telefonu MMC do aparatu, robisz foty, i wkladasz karte do telefonu. w druga strone sie nie da, tzn zadna komorka na DUZE(normalne) karty MMC nie czyta kart SD, wiec karty z apartatu do komorki nie wlozysz. tak to juz jest. jest jescze druga konfiguracja. aparaty SONY i komorki SE. tu tez nie ma problemu. oczywiscie komorki, ktore maja sloty, np P800,900,910, nie amietam czy z1010 ma slot. Tma sa karty memory stickDUO, taka wkladasz w przjsciówke i do starego cyfraka, albo do nowszych malych cyfrakow juz bez przejsciówki. ........
    0
  • Users Avatars Mini
    vxv pisze: 2005-02-20 12:01
    Według mnie nowe taryfy plusa sa ok.1 fony w przysteopnych cenach w sam raz 2.abonamenty przystepne 45/55zł przyzwoite ceny.3 dobre rozwiazanie usługi zwanej darowe wkendy i wieczory dlatego np przy abo 55 mam 5 godzin i jest to przynajmniej relane do wydzwonienia w miesiacu co mi np z ery i 2000 minut jak zapłace a i tak nie wydzwonie bezsensu 4.darmowe rozmowy juz o 18 a 21 5.wymiennosc jak dzwonie po 18 to ciagnie z pakietu darmowe a nie z normalnego abo 6.darmowe do wykorzystania przez cały weekend NIC DODAC NIC UJĄC PLUS JEST NA +
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-20 12:10
    ***x-treme- kiedyś producenci stosowali Irde w aparatach cyfrowych jak jeszcze miały one bardzo słabe matryce... Jednak dziś, kiedy standartem są aparaty 4- 5 MPixelowe, byłaby to głupota, bo takie jedno zdjęcie, które ma 1,5 MB przesyłałbyś przez podczerwień w zależności od ustawień transferu Irdy przez 5 -8 minut !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-20 12:20
    A czy w Erze pakiet Darmowe Wieczory lub Weekendy jest do wykorzystania po minutach z abonamentu?
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-20 12:31
    gm* za 180 zł tak
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-20 13:00
    Wiem, ze Era i Idea tak ma z roznymi promocjami, chocby podwojny pakiet minut do swojej sieci, czesto jest do wykorzystania na koncu, ale ze weekendy i wieczory sa po minutach abonamentowych to juz przegiecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-20 13:06
    Chociaz nikt jeszcze oficjalnie nie napisal jak bedzie z rozliczeniem i sicganiem pakietow, ale nie wyobrazam sobie, zeby nie byly sciagane rownolegle. Pozdarwiam, Grzes.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-20 13:06
    ...mialem na mysli oficjalnie powiedzial o pakietach w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2005-02-20 13:11
    Hehe - Nokia 6020 w Plusie (normalna cena) za 1549zl, w sklepie nokii 1165zl, a na allegro okolo 1000zl (bo to nowość). Calkiem przyjemny telefon :)
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2005-02-20 13:20
    Ale w cyfrakach góruje standart CF,potem XD i inne %#$@$%#@% za duzo tego niestety jest....... hhmmmm... chociaz jest przejsciowka, ze karte ms DUO wkladasz w CF, więc tu sony sie postaralo, ale my mamy nokie!! i jescze nie widzialem przejsciowki, zeby z MMC (RSMMC) zrobic CF, wtedy wiekszosc problemow bylaby z glowy. Ja tez sobie moge poradzic, uzywajac laptopa i czytnka kart, ale wtedy jestem zazwyczje w domu, i takie foty moge juz puscic tradycyjnie z neostrady a nie obciazac sobie komorki GPRSem ;) pozatym na wycieczki naotebooka raczej sie nie zabeira ;) troche jadnak wazy, aparat i tel masz zawsze!!
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-02-20 14:20
    **GregPepe niezłe te ceny fonów w mixplusie! ciekawe porównania z taryfami innych sieci są w tych materiałach szkoleniowych :]
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-02-20 14:55
    ***T-Mobile dlaczego nie mozesz przejsc z Mega na nowe taryfy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-02-20 14:57
    Czy po zakonczeniu okresu promocyjnego dla "darmowych" minut, mozna to wylaczyc zeby nie placic 25 zł mies. czy tez trzeba korzystac z tego dobrodziejstwa do konca trwania umowy?
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2005-02-20 15:05
    Te droże modele, muszą być koleją rzeczy droższe w najniższych taryfach, ale może jeszcze potanieją, na co licze.
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-20 15:06
    W cyfrakach wcale nie króluje standart CF tylko SD !!! CF królował kiedyś- obecnie stosuje się go tylko w najbardziej zaawansowanych lustrzankach... Nawet Canon i Nikon przeszli na SD !!
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-02-20 15:12
    **krejzi można to wyłączyć
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-02-20 15:21
    Z materałów na stronie,która podał **GregPepe wynika,że Strzał w dziesiatke nie zostanie jednak wycofany z oferty, tak jak to ktos tutaj przewidywał.Dołozyli kolejną rzymska cyfrę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2005-02-20 15:38
    ****** tampaboy, no rzeczywiscie, CF sie uzywa w apratach, a SD w zabawkach ;). Dobra spadam w koncu na te narty ;) .............. www.dcresource.com/ reviews/cameraList.php ...... moja ulubiona ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-20 16:28
    HP i Kodak stosuje SD/MMC
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2005-02-20 17:00
    nie chce mi się czytać wszystkich komentarzy, ale zauważyliście że w tabelce z telefonami są ceny brutto !!! czyli telefon kosztuje 82 grosze netto :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Lary pisze: 2005-02-20 18:59
    Plus wychodzi teraz dużo taniej niż tepsa - sami sobie to obliczcie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-02-20 20:19
    widze , ze wciaz przybywa pochlebnych komentarzy i rosnie ranking glosow , naprawde niezla ofeta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-20 21:09
    przez 12 miesiecy za 88zł mamy 125minut lub 500 SMS {Strefa Plus 250375} + 600 minut lub 500 SMS w DWiW oraz SE K700i za 199zł dlatego daje 10 pt ps mozna wyciagnac jako domowy 975 minut lub do plusa 850 minut
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-20 21:13
    MIAŁO BYC TAK **kaktusan** - nie dziwie sie ze jest lepiej z ocena oferty plusa jak przez 12 miesiecy za 88zł mamy 125minut lub 500 SMS {Strefa Plus 250-375} + 600 minut w DWiW oraz SE K700i za 199zł dlatego daje 10 pt ps mozna wyciagnac jako domowy 975 minut lub do plusa 850 minut i wszystko schodzi w takiej kolejnosci jak trzeba ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-20 21:15
    dev: bardzo dobre spostrzezenie. Roznica kwotowa przy telefonie za 1 pln jest niewielka, ale za 200, 300 czy 500 pln jest już duża. Grzes
    0
  • Users Avatars Mini
    mamba pisze: 2005-02-20 21:18
    A gdzie do cholery Nokia 6600???? Kończy mi się umowa, na tego fona czekałem CAŁE 2 LATA, KOŃCZY MI SIĘ UMOWA I CO TERAZ?
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2005-02-20 22:15
    **mamba- proste- kup sobie jeden z lepszych modeli dostępnych na wymianę, bo tego telefonu już napewno nie będzie. później sprzedaj jako nówkę na allegro i kup sobie 6600 też na allegro albo w komisie...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-20 22:18
    youzyczka; jak to bedzie z przedluzeniem umowy, gdy ktos ma podpisana uczesniej umowe na 12 miesiecy w ANU?
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-02-20 22:19
    mamba - 6600 jak znajdziesz to w promocji Okazja Plusa III - roczna umowa niska cena, tylko trzeba znaleźć aparat...
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2005-02-21 00:09
    **gm- miałam Ci napisać wczoraj bo widziałam Twój komentarz z 17.02. chodzi o zmianę taryfy podczas ANU, tak???można, ale tracisz warunki umowy, a ta trwa do końcowego terminu. czyli tracisz minuty czy rabat a umowa obowiązuje do września
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-02-21 02:23
    Myślałem że se taryfke na eboku zmienie zaraz po północy, a tu jeszcze nima... :-( Więc ide w kimke i kolorowych snów golowiczom życze! Np. o taryfkach w których to operatorzy płacili by 72gr/min :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2005-02-21 02:29
    przepasc miedzy jakimikolwiek operacjami w abonamencie a simplusem jest tak wielka ze Alienusie nie spodziewaj sie ze bedziesz mogl zmienic taryfe przez ebok szybciej niz za tydzien.dwa....jesli na stronie plusa pojawia sie informavje o nowej taryfie juz dzis to to wogole bedzie cud
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-21 07:19
    youzyczka: dziekuje za odpwoiedz. Obliczylem, ze oplaca mi sie nawet zrezygnowac z Banku Minut i zmienic na NP. Pozdrawiam, Grzegorz.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-21 07:35
    Teraz też się nie da :-( Z resztą co za różnica jak taryfa będzie aktywna dopiero od nowego okresu rozliczeniowego :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2005-02-21 08:26
    O tej godzinie 7:10 dnia 21.02.2005 wszedlem na strone plusa i nadal w "taryfy" jest ten stary cennik, a reklamy juz szly od wczoraj wieczorem. Kiedy zwykly indywidualny abonent bedzie mogl sie rownac z komorami dla firm oraz z pre-paidem ? Przeciez ta dzialka telefoni za niedlugo padnie !
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-21 08:45
    *kr@stwa: w plusie zawsze tak bylo na www ;-) GOL tu byl i bedzie niezastapionym zrodlem informacji...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-21 08:54
    poza tym wspaniale sa te taryfy dla mojego kumpla, ktory jest muzykiem - ma najwyzsza taryfe dostepna w plusie i gada duuuzo z plusami wieczorami i w weekendy (taka branza). do tego pakiecik smsow mu polece bo tez sporo pisze i sie bardzo ucieszy.placic moze bedzie ze 20zl mniej tylko ale za to pogada sobie do woli ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-21 09:00
    bach - informacje o nowej taryfie są na witrynie operatora od dnia prezentacji :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-21 09:18
    No to Plus już popykał, ciekawe kiedy Sim+ zmienią, pewnie dopiero po tym jak Heyah zjedzie do 20gr, ale to już niedługo bo na pewno zrobią to do urodzin Heyaha do 15 marca.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-21 09:36
    GregPepe - popykal? No nie wiem... 24/36 gr w strefie... Pytanie ile osób poza strefę wychdzi w normalnych warunkach? Ja obserwuję, że nieliczni. 24 gr brutto to znacznie korzystniej niż w tepsie za lokalną rozmowę do prawie półtorej minuty!! Nie mówię o krótszych, jakich pełno się wykonuje. 3 zł aboanmentu momentalnie się zwraca.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-21 09:41
    *wlo: niestety w wiekszych miastach strefa nie jest tak duza. mi starcza na wyjscie do sklepu, ale stacjonarke i tak juz powinni dzis odlaczyc ;-) na razie jest jeszcze sygnal
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2005-02-21 09:43
    Dajcie linka do pelnej prezentacji tej promocji. Raz jest cennik minut (niepotwierdzony), innym razem ceny telefonow. Nie znalazlem jeszcze pelnego cennika z pelnym regulaminem. Chce dokladnie wiedziec czy mozna na 100% przechodzic ze starych plusow na ten Nowy+, jakie sa wreszcie ceny za minute, ile darmowych minut, itp. Wszystko niby wiadomo ale chce to miec na jednej czytelnie napisanej stronie ! Jest cos takiego dostepne w necie ? (bo nawet na stronie plusa sie nie mozna doczekac).
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-21 09:49
    krs@two* znajac reakcje plusgsm.www moze do lub po 10 powino juz byc
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-21 10:01
    Na stronach Plusa są już informacje o nowych taryfach Plusa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 10:21
    Kto wie, jak jest w nowych taryfach z dodatkowymi minutami za pozostawianie w sieci?
    0
  • Users Avatars Mini
    Chalski pisze: 2005-02-21 10:24
    No i doczekałem się na nowe taryfy!! Wreszcie + wziął się do roboty :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-21 10:35
    ***wlo [21-02-2005 08:36] "popykał" nie miało znaczyć że oferta jest do d.. tylko że ją w końcu przedstawili i na razie w tym temacie raczej nic nie będą zmieniać. Uważam że oferta jest spoko, gdyby nie to że cała rodzinka siedzi w Erze to może ... Generalnie nie lubię cyrografów - w Erze z abonamentów zwiałem do Tak-Taków. Teraz mam nabite pakiety 20gr/min to musieliby się mocno postarać żeby to przebić, wiem że na firme jest nawet 12gr ale takich możliwości nie mam. Gdybym mieszkał sam to tepsa juz dawno by wpadła do k l o p a :) Na razie czekam aż do mnie dojdzie Tele2 z rozmowami lokanymi
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-21 10:36
    ***soma [21-02-2005 09:21] sorry no bonus :( - NIE MA
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-02-21 10:51
    NIe wiem jak było do tej pory, bo mam wyłączoną poczte głosową, ale widzę, że odsłuchiwanie (dzwonienie do skrzynki) płatne jest 0,31zł/min. To "normalne" jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 10:52
    dzieki za odpowiedz :) pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-21 10:56
    w Erze też trzeba bulić za pocztę, obniżają ceny połączeń to kombinują żeby na czym innym zarabiać, a w idei dalej za free, nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    TJ pisze: 2005-02-21 11:20
    Ludzie, ale jak patrzę na te nowe taryfy to się zastanawiam - jaki sens w ogóle mają Swojaki????? Wystarczy wziąć Strefę żeby za 3 zł do wszystkich w Plusie i stacjonarnych dzwonić za max 36 gr/min! Czy ja czegoś nie rozumiem??
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-02-21 11:27
    TJ: strefa jest dobra tylko jak spedzasz duzo czasu w jednym miejscu
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2005-02-21 11:31
    No i d*** !!! Nie mozna przejsc w ta promocje z pakietow plusa ! Co za g**** !
    0
  • Users Avatars Mini
    tj pisze: 2005-02-21 11:34
    pinkbird: dlaczego?? moze w starej strefie tak bylo, ale w nowej o ile dobrze rozumiem do lokalnych stacjonarnych placisz 24 gr a do plusa i miedzymiastowych 36 gr czyli tyle ile w swojakach wiec po co wybierac swojakow???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-21 11:37
    nie wystarczy... nie każdy siedzi w domu ;-) w końcu komórka to nie stacjonarny ;-) a jak pisze klops, jak w rekalnmie - strefę ma do sklepu tylko - w końcu gwarantują 1 km tylko ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tj pisze: 2005-02-21 11:42
    ok, troche mi to objasnilo, ale czy dobrze rozumiem ze jak sie ma strefe to do stacjonarnych zawsze sie placi nie wiecej jak 36 gr/min?
    0
  • Users Avatars Mini
    tj pisze: 2005-02-21 11:43
    dobra, juz wszystko rozumiem ;-) mimo wszystko niezla ta nowa strefa... nawet jak sie nie siedzi w domu caly czas
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-21 11:46
    tj - no strefa została po to wprowazona - żeby właśnie na stacjonarne taniej dzwonić...
    0
  • Users Avatars Mini
    TICOM pisze: 2005-02-21 11:57
    BRAWO ERA!!! Faktycznie mozesz wiecej. Dzieki Twoim dzialaniom(i kiepskim taryfom) Plus mogl przedstawic tak dobrą ofertę. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    ona pisze: 2005-02-21 12:02
    Nadal nie wiem jak są wykorzystywane minuty; darmowe weekendy i wieczory - przed czy po abonamencie?
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-02-21 12:04
    WOW!!! Możliwa już jest zmiana taryf przez eBok. Szkoda tylk, że od dzisiaj. Właśnie dzisiaj zaczął się mój "okres". Muszę cierpliwie trwać jeszcze miesiąc :/
    0
  • Users Avatars Mini
    ona pisze: 2005-02-21 12:09
    już wiem: Połączenia w ramach usługi "Darmowe rozmowy wieczorami i w weekendy' nie wykorzystują minut wliczonych w abonament
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-02-21 12:09
    ona - przed
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2005-02-21 12:10
    pedros77: jaka miales/masz promocje stara ? plus czy pakiety ?
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 12:30
    czesc pedros77! witaj w klubie :) ja tez niestety czekam miesiac :(
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 12:31
    sluchajcie? a jak z minutami za staz? sa uwzgledniane?
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-21 12:41
    Może ktoś wie czy da się sprawdzić ile tej darmoch się wygadało, bo notowanie długości każdej rozmowy która była po 18 albo w weekend to nie najlepsze rozwiązanie, licznik się sprawdza jeżeli dzwonie tylko w weekendy albo po 18, a w ychtańszych taryfach nie ma tego aż tyle żeby gadać bez zastanowienia bo można nieźle przekombinować
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 12:44
    greg? wydaje mi sie , ze w e-bok da sie to sprawdzic, ile wygadales
    0
  • Users Avatars Mini
    dok pisze: 2005-02-21 12:45
    czy ktos sie moze orientuje jaka moge miec kare umowna za zerwanie umowy?mam jeszcze abo czasami 150, umowa zawarta prawie 3 lata temu, przedluzona przed rokiem, wlasnie sie wkurzylem bo nie moge zmienic na nowy abo z uwagi na roznice 40 gr, dzieki
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-02-21 12:46
    ***krs@two: "stary" plus20 po promocyjnym (do listopada 2004) plus100 za 50% ceny abo. Niby ograniczenia zmiany wg promocji, ale bez bólu można (po 12 m-cach od podpisania, czyli od XI '04 mogę "skakać" BEZ OGRANICZEŃ - TYLKO PŁAĆ I SKACZ :p )
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 12:53
    czy moze mi ktos wytlumaczyc, dlaczego zmieniajac z plus 100 na nowy plus 85 , place za zmiane taryfy? przeciez przechodze na wyzsza. dzieki
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-21 12:59
    *soma: a skad takie info, ze placisz? *dok: zmienic mozesz, o co chodzi? ze zaplacisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 13:06
    no wchodzisz w e-bok i chcac zmienic wlasnie, napisane, ze oplata 30,50!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 13:06
    sama w szoku bylam! bo wydawalo mi sie,ze zmieniam na wyzsza!
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 13:09
    zdzierstwo! jak widac, plus nie jest az tak idealny...
    0
  • Users Avatars Mini
    dok pisze: 2005-02-21 13:10
    *klops: nie moge, mam zakaz zmian na nizsza przez 12 miesiecy, mija w maju, chcialbym juz zmienic, a moja obecna taryfa jest 40 gr nizsza niz ta, na ktora chcialbym zmienic, lipa..
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 13:13
    ale dlaczego mam placic zmieniajac z nizszej (abon. 79,30) na nowy plus 85 (85 zeta) i kaza mi placic. kto wie, jak to funkcjonuje?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-02-21 13:18
    Słuchajcie ludziki drogie - jak chcecie zmienić taryfe to dzwonić do boku wyłącznie bo pani mnie poinformowała że "mogą być przez pewien czas problemy ze zmianą taryfy przez ebok" tzn. przez przynajmniej kilka dni bo system wymaga wielu przeróbek. A ja jestem już szczęśliwym posiadaczem NP 55 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 13:24
    dobrze wiedziec, dzieki za te informacje. pozdawiam szczesliwego posiadacza :) NP 55
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-02-21 13:24
    Miało być: dzwonić do konsultantów. Czyli do zBOKów :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 13:30
    a wie Ktos moze, czy zmieniajac taryfe ze starych na te nowe, niei przedluzaja nam automatycznie umowy (tak, jak to kiedys praktykowala ERA)?
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-02-21 13:41
    tu niestety nie ma czym śię zachwycac niestety.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-02-21 14:26
    ***Alienus: zgadza się. Informacje z E-BOK są po prostu mylne. Zmieniałem z taryfy Plus100 na NP85 i w E-BOKu naliczyło mi 25 PLN netto. W tradycyjnym BOKu potwierdzili, że nic nie płacę. W E-BOKu rzekomo szlag trafił Swojaków. W tradycyjnym BOKu potwierdzili, że nic się nie zmieniło.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-21 14:53
    zamieszanie tylko potwierdza ze te taryfy sa super w porownaniu z poprzednimi. ;-) zycze powodzenia w zmianach. ja zostaje na starym nr z pakietem10 a i tak juz mam maxprofita! choc te nowe mi sie podobaja to mp! odrobine lepszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    norbi pisze: 2005-02-21 14:48
    Ja zmienilem przez ebok i juz dostalem potwierdzenie ze od 5 marca wreszczei bede mail normalne stawki za polaczenia :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-21 14:49
    soma* - zle patrzysz ja majac ta taryfe i zmieniajac ja na nowyplus 85 z PLUS 100 kosztuje 0zl
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-21 14:53
    tak pisze e-bok a zmiana na taryfe kosztuje 25zl brutto wiec cos wam zle pokazuje
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-21 14:54
    w obrebie nowych taryf
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-21 14:54
    Zmiana taryfy z taryfy dostępnej przed 21.02.2005 r. na taryfę Nowy Plus z wyższą opłatą abonamentową niż dotychczasowa opłata abonamentowa lub opłata za Pakiet Kwotowy wynosi 0zl
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-21 14:55
    Zmiana taryfy z taryfy dostępnej przed 21.02.2005 r. na taryfę Nowy Plus z taką samą bądź niższą opłatą abonamentową niż dotychczasowa opłata abonamentowa lub opłata za Pakiet Kwotowy = 50zl
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-21 14:58
    i wyglada to tak z PLUS 20 na NOWY PLUS -50zl lub na NOWY PLUS 45 -0ZŁ, nastepnie ZMIANA Z NOWY PLUS 45 na NOWY PLUS 25 OPLATA 25ZL
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-21 15:01
    PLUS 40 NA NOWY PLUS 45 OPLATA -0ZL; PLUS 60 NA NOWY PLUS 55 -0ZL; PLUS 100 NA NOWY PLUS 85 -0ZŁ; PLUS 200 NA NOWY PLUS 165 -0ZŁ; PLUS 400 NA NOWY PLUS 165 -50ZŁ
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-21 15:03
    Dzisiaj w BOKU dowiedzialem sie, ze majac uaktywnione SWOJAKI lub STREFE PLUS, to te uslugi sa traktowane priorytetowo nad DWiW. Jedynie maja zwykle minuty abonamentowe i DWiW wtedy pakiety schodza rownolegle. Grzes
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 15:18
    grzes, mozesz jasniej? prosze
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-21 15:21
    gm - jak priorytetowo? Przeceż te "darmowe" są oddzielnie liczone a swojaki i strefa z abonamentu (albo strefa równolegle jak sobie abonent życzy) - co tu więc porównywać?
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-21 15:28
    wlo: tez tak myslalem, bo chcialem sobie uaktywnic NP85 + SP + DWiW. Dowiedzialem sie, ze bedac w SP i wykonujac polaczenia po 18:00 polaczenia beda mi pomniejszaly pakiet minut abonamentowych lub liczyly osobna stawke (to juz zalezy od ustawienia SP). Mam nadzieje, ze Pani z BOKu mylila sie, ale obawiam sie, ze tak to moze byc skonfigurowane. Mi zalezalo na takiej taryfie i SP, poniewaz 80% czasu spedzam w strefie. Dla mnie to teraz od 1 do 15 km (sprawdzalem juz). Pozdarwiam, Grzes
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-02-21 15:32
    ***wlo Ty zmieniales juz taryfe na tym numerze gdzie miales ten rabat 10zl na polaczenia i smsy- przepadl on Ci po zmianie taryfy? Z regulaminu wynika ze nie..ale wole sie upewnic :) Np czy 2 razy zmieniajac taryfe na tym nr nie straci sie tego rabatu
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-21 15:33
    gm* ja rowniez dzwonilem i pytal prz okazji zmiany taryfy o schodzenie pakietow i odpowiedz byla inna mam nadzieje ze twoia sie mylila ps jesli bylo by to prawdz to po co aktywowac darmowe lub strefe w domu
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 15:39
    sluchajcie? a jak jest w koncu z minutami za staz? sa doliczane, czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2005-02-21 15:40
    Czy jest jeszcze ktos taki jak ja, ze nie moze przejsc na tego nowego plusa ? Pakiet 25, umowa podpisana w marcu 2004. Jest mozliwosc jedynie przechodzenie miedzy pakietami lub do starego plus 20, 40, itd. Dzwonilem juz 2x i za kazdym z nich otrzymywalem to samo info, ze moge sie cmoknac w pompe i placic do 2006 roku 1,83 za minute ! :/
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 15:42
    to dziwne, bo w kazdej umowie, ktora podpisujesz jest mozliwosc przechodzenia na abonament, oczywiscie na wyzszy. jak masz napisane w umowie? przeczytaj ja dokladnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2005-02-21 15:44
    Mam napisane, ze moge sie poruszac tylko w taryfach ale nie moge zmieniac planow z wyjatkiem plus 20, 40, itd. (czyli jeszcze gorsza chała)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2005-02-21 15:46
    I ja do jasnej cholery nie moge zmienić mojego zasranego planu Plus 60 na żaden z nowych ( umowa roczna- październik 2004 ) Z kolei na drugim numerze z października 2003 moge bez problemu zmieniać na co chce... Szlak mnie zaraz trafi, bo zależy mi właśnie na zmianie tego Plus 60 !!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2005-02-21 15:48
    Ja sie przejde w tej sprawie do salonu. Mysle, ze umowy sa po to aby mozna w nie bylo wprowadzac aneksy. Zagroze, ze nie bede placil i beda czekac na swoja kase dwa lata :)
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 15:48
    no Tampaboy, skoro podpisales taka umowe (ups) no to niestety, przyblokowany jestes do pazdziernika
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 15:49
    hehehe, krs@two dobre!!! nie plac im w ogole!
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 15:51
    ja w swojej umowie mam tylko taki zapis, ze przez okres 24 m-cy nie zerwe jej itp. i a propos abonamentu, to jest tylko to, ze nie moge zmienic na abinament o nizszej oplacie abonamentowej, na wyzsza - zawsze!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2005-02-21 15:56
    Ale umowe mam na czas nieokreślony, tylko cyro jest na 12 miesięcy !!! W regulaminie promocji mam napisane wyraźnie, że do pól roku mogę zmieniać na wyższą taryfe, a po pół roku na jaką chce !!! Na drugim numerze też jestem związany umową (24 miesięczną) i jakoś moge zmieniać na jaką taryfe chce !! Więc coś mi tu nie gra !! Jutro się przejde do Działu Obsługi Klienta jak mi tego na e Boku nie poprawią ...
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-02-21 15:57
    *Tampaboy: pewnie masz zapis o braku możliwości zmiany teryfy przez pierwsze 12 m-cy. Nie wystarczy się podpisać, wziąc słuchawkę i się cieszyć. W październiku się nie zainteresowałeś co podpisujesz, więc pretensje możesz mieć tylko do siebie. Cierpliwości - do października może jeszcze coś się zmieni :o)
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2005-02-21 15:58
    soma: przede mna w mieszkaniu mieszkala taka laska. Do dzisiaj przychodza ponaglenia z Idei. Ponaglenia o nieplacenie rachunkow z 2001 roku ! I tak przysylaja juz pol roku, a ona ma ich za przeproszeniem w d*** Tak wiec wyegzekwowac wyegzekwuja ale ile to juz czasu trwa i jakie koszty ! (samych ponaglen od firmy windykacyjnej dostala na moj adres okolo 15-20 szt). Nawet proponowali rozlozenie na raty. Tak wiec na pewno nie jest im na reke klient, ktory nie placi.
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 16:03
    *krs@two: wiesz, mysle, ze to kwestia dobrego rozegrania w BOK. wszak , masz racje, po co im klient, co nie placi, wiec moze (przy odrobinie szczescia :) zmienia i Tobie taryfe, czego zycze oczywiscie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2005-02-21 16:05
    *** pedros- przeczytaj post wyżej- mam standardową umowe, tyle że krótszą !!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2005-02-21 16:07
    W e-BOKu można już bez bólu błyskawicznie przeskoczyć na nową taryfę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-21 16:09
    ICEWIND: miejmy nadzieje, ze Twoja Pani z BOKu nie mylila sie. Przy moim profilu dzwonienia minuty z abonamentu (NP85) wykorzystane pomiedzy 8-18 spokojnie moge zamienic na okolo 200 minut z wlaczona strefa plus. Ale warunek jest taki jak posalem wczesniej, pakiety musza byc rozliczane roznolegle. Pozdarwiam, Grzes
    0
  • Users Avatars Mini
    soma pisze: 2005-02-21 16:35
    niestety w e-BOKu za zmiane taryfy (z nizszej na wyzsza!!!) naliczaja mi oplate, a nie powinni. zamieszanie u nich okrutne!
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-02-21 16:41
    gm: zmienilem na NP 55 :) Tak czy siak sie bardziej oplaca niz te stare taryfy nawet z tymi 100ma SMSami...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-21 16:48
    soma: ja klikalem, aby sprzwdzic i z Plus40 na NP55 system chce naliczyc 25 pln (netto) a na NP85 0 pln.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-02-21 16:48
    Przy okazji zmnieniły się ceny w PWA :). Mi zaproponowali K500i za 1 PLN w najniższej taryfie, na 36 miesięcy. Z kolei Samsung E300 jest za 99 PLN [wszystkie ceny netto], też na 3 lata. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2005-02-21 17:01
    ...przyjemne rozczarowanie...jest i opis nowych taryf na plusgsm i na eboku pojawily mi sie opcje zmiany na nowego plusa...jeszcze musze przeczytac warunki promocji z wrzesnia 2003 czy aby napewno moge przechodzic...a czy ktos juz sie wczytal...znalazl...odkopal ile stary klient na razie placi za "bezplatne" godziny...25 zl? czy tez jakas niewielka stawke o ktorej pisali niby a ktorej nie widac nie slychac i nie czuc?
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2005-02-21 17:33
    Nokii 6310i nic nie przebije? To polecam Motorolę C115 lub C116 jak kto woli. Jeśli ktoś szuka telefonu tylko do dzwonienia, to nie ma lepszego. Mały, lekki, bardzo odporna obudowa no i ten czas rozmów... ma baterię większą niż 6310i . Po prostu Motorola dała czadu - ten C116 jest zajefajny jak to teraz mówi młodzież. Bardzo dobry telefonik do gadania dla każdego a przy tym tani.
    0
  • Users Avatars Mini
    bono pisze: 2005-02-21 17:49
    Czy ktos wie co jest z usluga plus tobie w nowych taryfach plusa, cos mi sie zdaje ze wraz z pojawieniem sie nowej oferty zostaly zlikwidowane te przywileje, moze ktos mi to wyjasni pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-02-21 17:57
    ***Bono: Plus Tobie uległ likwidacji w nowych taryfach.
    0
  • Users Avatars Mini
    bono pisze: 2005-02-21 18:03
    ok dzieki , wiedzialem ze cos musza sobie odebrac, ale i tak te abonamenty sa lepsze niz poprzednie, wiec zmieniam na nowego plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2005-02-21 18:34
    @gm***: o 13 zmieniłem z Plus40 na NowyPlus 55 w e-boku - naliczona opłata = 0.00 zł. Taryfa będzie aktywna od 25-ego. Dzisiaj rano próbowałem zmienić taryfę w salonie Plusa. Panienka po konsultacji z informatykiem powiedziała, że to niemożliwe, ponieważ podpisałem nową umowę w PWA z taryfą Nowy Plus 35 (promocyjny), która ma właśnie wejść od 25-ego i nie można zmienić dwa razy taryfy w jednym cyklu billingowym. A jednak można. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-21 18:38
    Yanie: przy takiej zmianie jak Twoja, mi system (e-bok) pokazywal 30,50 pln. Dziwne. Pozdrawiam, Grześ.
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2005-02-21 18:46
    @Grześ vel gm: Zmień przez konsultanta, albo spróbuj przez IVR (powinno być bezpłatnie). Powodzenia
    0
  • Users Avatars Mini
    Skocz.pl/szok/ pisze: 2005-02-21 18:48
    Nie maja ciągle S65 siemka :( a może na wymiane jest dla stałych?
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-21 18:55
    Yanie: nie ma sprawy, ja w e-boku klikalem tylko dla sprawdzenia. Moj nowy okres rozliczeniowy zaczyna sie 5 marca wiec mam chwile czasu, a z BOKie rozmawialem dzisiaj dwa razy i nie ma problemu ze zmiana. Dzieki, Grzes
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-21 18:57
    Yanie: zmiane na NP55 klikalem tylko dla informacji, a docelowo zmieniam na NP85 wiec nawet przez e-bok jest 0 pln.
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2005-02-21 18:59
    @gm: i chyba potwierdzili, że zmiana jest bezpłatna :-) ? Best. Y
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2005-02-21 19:01
    @gm: chyba równolegle przesyłaliśmy komunikaty ... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-21 19:36
    Legol - zmieniałem z Plusa 40 na Max Profit 30 i pakiet promocyjny 10 zł został.
    0
  • Users Avatars Mini
    bilik pisze: 2005-02-21 19:41
    nowe a czemu takie zamotane te taryfy
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek78 pisze: 2005-02-21 19:44
    JAk to jest w koncu z tymi oplatami za Darmowe weekendy i wieczory(25 zeta)dla starych abonentow ktorzy zmienia/zmienikli na nowa taryfe ?? Bede musial cos placic czy bede mial przez rok za free ??????
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2005-02-21 20:56
    Czy mając taryfę z promocji worek prezentów II z GRUDNIA 2004, gdzie jest abonamet 55 zł netto, zmieniam na NP85 dostane Darmowe wieczory i weekendy za free przez 12 miesiecy czy za opłatą 25zł. Jak ktoś wie coś na ten temat, ma pewne źródło to proszę o info. Nikt nic na ten temat nie pisze, a podobno starzy też mieli mieć 12 m-cy za free.
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloo pisze: 2005-02-21 21:51
    ale PLUS sie ZBLAZNIL superoferta- darmowe wieczory i to od 18, a nie jak w erze po 21-a jak przyszlo co do czego to godzinka, albo tylko troszke wiecej i to na caly miesiac-kocham plusa za robienie ludzi w balona, a jak sie trafi jakis bedil to znajdzie sie w ich superofercie jeszcze 15 podobnych haczykow i potem ten placi jak za zboze. polecam!!!!! ale sam dziekuje bardzo
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloo pisze: 2005-02-21 21:53
    i telefony tez taniutkie
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-21 21:59
    krzysiek78 - będziesz płacił. olo - nie - napisali, że to tylko dla nowych ABONENTÓW!! W cenniku nie ma słowa o tym, że "darmo" jest ;-) Dlaczego miałoby być w takim razie przy zmianie taryf "darmo"? Gdzie Polkomtel informował, że podobno starzy mają mieć za "free"?
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2005-02-21 22:04
    @olo***: nie ważne, czy "worek z brezentu XXXVI", czy "zmrożony plus XXXVII", PŁACISZ za "darmowe" :-) W i W, ponieważ jesteś starym i lojalnym klientem. 12 m free to promocja dla nowych, taki haczyk ... do złapania 2 mln klientów w najbliższej przyszłości.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-02-21 22:07
    pabloo - zależy od punktu widzenia z tym zbłaźnieniem... w najtańszym abo za 25 zł masz dodatkowo przez rok godzinę miesięcznie do plusa i na stacjonarne i to wg Ciebie jest robienie w balona? Po roku możesz zrezygnowac z tej godzinki kiedy stanie sie płatna lub traktowac to jako pakiet 60 min za 25 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2005-02-21 22:10
    @ mardall: "w najtańszym abo za 25 zł masz dodatkowo przez rok godzinę miesięcznie do plusa i na stacjonarne" - nie przez rok, lecz 6 miesięcy. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    pytanko pisze: 2005-02-21 22:41
    PYTANKO - teraz mam tarfye 79 zł brutto, zmieniając na 85 pewno będe miał za free, a gdybym chciał zmienić na 55 ? (te 55 zł to jest brutto?)
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-02-21 23:07
    tak sobie czytam i czytam- chyba po zmianie z plusa na nowego plusa o wyzszej oplacie msc mozna po msc przejsc na nowego o nizszym abo...zgadza sie?
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-21 23:38
    pytanko* plus 55 cena za miesiac to 55zł brutto Legol* tak mozna dzwonilem do bok w tej sprawie od 21 marca od 20 kwietnia bede w N+ 85 a od 21 kwietnia w plus 55 ale zalace za zmiane 25 zł brutto na mniejsza taryfe ps zaszly zmiany w PWA przy niskich taryfach N+25,45 sa naprade tanie telefony 1 zl SE 500i jednak mala wada umowa na 36 bitych miesiecy, ciekawe kiedy tpsa po 15 latach placenia okolo 40 zł pustego abonametu da mi jakis prosty aparat za 1zł ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-21 23:53
    ps jesli nie chcecie dzwonic do bok i placic 95gr za polaczenie w godzinach od 9-15 jest czat na stronie plusa z konsultantem ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-21 23:58
    Grzegorz_Z* - sorrki pomylilem sie jesli chodzi o schodzenie minut w ERA K tak to jest czasmi jak sie rozmawia i pisze jednoczenie na golu ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-22 00:05
    .. z gsm biz ".... Ponieważ wielokrotnie może się okazać, iż dotychczasowe plany taryfowe będą bardziej atrakcyjne od nowych, w szczególności dla abonentów z długim stażem abonenckim, przy podejmowaniu decyzji o zmianie planu taryfowego sugerujemy dużą rozwagę" tak tylko przy taryfie PLUS100 z PLUS TOBIE MA TYLKO 80 MINUT BEZ NALICZANIA 1S/1S ZA 18ZŁ A W N+ 125 ZA 85ZŁ i 1s/1s wliczonym i nie jest to oplacalne ???
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-02-22 00:06
    Yanie - oczywiście masz rację..mój błąd...
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2005-02-22 00:10
    chyba cos przeoczylem albo inny jest tego powod...czy mozecie mi wyjasnic jak to teraz jest ze operatorzy podaja aktualnie ceny brutto ktore wygladaja tak jak wczesniej ceny netto...to znaczy np.1 zl....czyli wychodzi ze obnizyli cene wyjsciowa netto do 0,78 zl....a wczesniej bylo 1 zl netto plus vat czyli 1.22.....mozecie mi powiedziec czy to jakis akt prawnyich do tego przymusił?
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-22 00:13
    smieszy mnie to iz clip w innych sieciach nie byl platny jak to czesto widze w wypowiedziach hehe dobre ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-22 00:14
    *bach a jak Ci wyszlo 78gr jak mi stale 82 gr ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-22 00:17
    1zł +VAT = 1,22 ale 82gr+VAT=1zł doladnie 1,0004 takjest zapisywane na fakturach plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2005-02-22 00:35
    oj humanista jestem...nigdy nie bylem za biegly w matmie ;) ...ale generalnie rozumie sie o co mi chodzi...ze jakos te ceny zostaly wtopione i bynajmniej u plusa np. aparaty sa teraz za zlotowke brutto a nie za 1.22 a cena 49 tez jest brutto a nie jak wczesniej 59.78
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-02-22 00:39
    bach - to chyba dobrze, czy się mylę bo mam wrażenie że jest taniej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-22 00:42
    hehe ja tez humanista, glownie chodzi aby ceny byly czytelniejsze dla nas ;-)) ps *wlo mam pytanko czy moge placic wiecej w kasie plusa niz jest to na fakturach vat do zaplaty
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-22 00:54
    Ja wciąż nie mogę zmienić taryfy na nową- dziękuje ci Plusie :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-22 00:56
    tampaboy* a jakie masz ograniczenie w regulaminie???
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-02-22 00:58
    tampaboy - a nie możesz zmienić w eboku czy pytałeś też konsultanta
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-22 01:18
    Chyba Plus wysłuchał mojej prośby :-) bo dosłownie przed chwilą w e boku pojawiła się możliwość zmiany taryfy na Plus 55 i wyższe z mojej Plus 60 !!!!! Oczywiście zmiana bezpłatna- odetchnąłem z ulgą... Plus jest jednak najlepszym operatorem. Bardzo ładnie potraktował starych klientów z tymi zmianami taryf...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-22 01:20
    ICEWIND - jutro się dowiem... znaczy dzisiaj - ale wątpię - bo niby czemu? poza tym mają tam dokładne informacje o fakturze... wątpię więc.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-22 01:21
    tampaboy - no ja już około południa zaobserwowałem tę możliwość...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-22 01:24
    wlo - aby wysokos rachunku nie powalila starszych na kolana lepiej niech mniej widza i wiedza :-)) ps jest mam mozliwos zmiany za PLUS 40 na N+45 wczoraj w e-bok na tym numerku nie mialem tego, panna w bok tez nie wiedziala dokladnie czy moge ale widze ze jest ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-22 01:24
    ***wlo-od południa prawie co 15 minut sprawdzałem, czy już mogę zmienić taryfe na e boku i nie miałęm takowej możliwości...
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-02-22 01:27
    * wlo Twoj mail na op jeszcze aktualny? Wyslalem Ci maila
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-22 01:28
    ps nio dowiedza sie ale stopniowo bez szoku nio i jak zmienia taryfe w TPSA na socjalny :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-02-22 02:05
    tampaboy - jak widać nie ma co panikować ;) taryfy weszły dopiero dziś więc jeszcze przez kilka dni mogą być takie i inne problemy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paul pisze: 2005-02-22 02:10
    Hej! Ja zmienilem dzis taryfe z Plus 60 TPS na NP55. Odebrali mi 20 minut Plus Tobie i deaktywowali Sami Swoi, pozniej mozna na nowo ustanowic numery, a to z racji roznic w cenie za SS. Mnie sie ta zmiana bardzo oplaca, ladnie Plus zszedl z cen. A tak wszyscy narzekaja i marudza... teraz jest taniej niz w Jednej IDEI :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AS+ pisze: 2005-02-22 02:15
    Można bez problemu przejść na nowe taryfy, bez przedłużania umowy, mając starą taryfę promocyjną o ile umowa dotycząca promocji przewiduje w danym momencie zmianę taryfy. Zrobiłem to dzisiaj mając staż 13 miesięcy w Plusie. Zaoszczędzone z poprzednich miesięcy minuty nie przechodzą na nową taryfę, więc jak coś mamy zaległe trzeba wydzwonić. Przechodzą za to dodatkowe minuty wzięte jako nagroda w programie 5-plus. Z Plus 40 na Nowy Plus 45 bez opłat.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paul pisze: 2005-02-22 02:29
    Powiedzcie mi, bo nie moge sie przekopac przez ten gaszcz oplat... czy starzy abonenci, ktorzy zmienia taryfy na nowe placa za te "darmowe weekendy" 25 PLN czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2005-02-22 08:22
    Paul: tak !
    0
  • Users Avatars Mini
    Ax pisze: 2005-02-22 09:07
    Parodia. Taryfy moim zdaniem są ok, ale traktowanie dotychczasowych abonentów przez Plusa jest mocno nie fair. Jestem w sieci od ponad 4 at. Ucieszony nowymi taryfami udałem się do salonu. Jako że moja umowa z Plusem jest obecnie umową na czas nieokreślony byłem skłonny podpisać \"cyrograf\" w przypadku przyzwoitej oferty. A takowej nie otrzymałem. Co się okazuje? Mogę przejść na nowe taryfy (chciałem wybrać NowyPlus55) bez problemu ale: - opcja darmowych 5h rozmów - wg cennika, czyli w porównaniu do nowego abonenta jestem w plecy 25 pln - tracę moje przywileje związane ze staże w sieci!! Obecnie mam dodatkowo 20min miesięcznie które \"zostają zawieszone\" - chciałem wymienić aparat - interesuje mnie nokia 6230 Jej cena dla nowych abonentów w taryfie 55 wynosi 799pln - ja otzrzymałem ofertę na 699 pln. Reasumując: w porównaniu do nowych abonentów tracę 5h miesięcznie przez rok, tracę minuty za staż i zyskuję 100 przy zakupie telefonu. Plus dał ciała na całej linii.
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-22 09:45
    ***Ax [22-02-2005 08:07] a czy słyszałeś żeby gdzieś było inaczej w Erze jest to samo, jak kogoś złapią to mają go gdzieś uważają że jak "frajer" nie chce zmienić numeru to go juz mamy i teraz bedzie bulił, przejdz na prepaid, np. w ****HEYAH JEST GPRS OD DZISIAJ**** [TELEPOLIS] a za 2 tygodznie stanieją połączenia nie masz umowy i lejesz na wszystkich szerokim siurem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-22 10:20
    ***GregPepe- zastanów się- żadna poważna osoba nie wyjdzie z numerem zaczynającym się od 888, 8880 czy 889 !!! Heyah idzie w dobrzym kierunku, ale to oferta dla dzieci i młodzieży...
    0
  • Users Avatars Mini
    radek77 pisze: 2005-02-22 10:29
    Wczoraj w końcu podjąłem decyzję, czekałem cierpliwie od listopada, ostatecznie wrzuciłem list do skrzynki, żegnaj Ero, witaj Plusie. A nowy SE K700i prezentuje się doskonale:)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-22 10:36
    ***tampaboy [22-02-2005 09:20] e tam przesądy, moze trochę siara, ale jak ktoś biznesmen to bierze Max Profit, a jak nie to ja nie widzę przeciwwskazań ale nie ma się co łamać bo uczuleni na Heyah, poczekają pare miesięcy na swój zjazd cenowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-22 10:36
    ***tampaboy [22-02-2005 09:20] c. d. - Sam nie uzywam HH, ale gdyby TT nie wprowadził tych pakietów wew sieci i na stacjonarne to pewnie bym zwiał, trochę nie rozumię o co chodzi z tym gorszym priorytetem na BTS Ery numerów z Heyah, ale to chyba coś takiego ma miejsce w dużych miastach u na na "wsi" miasto poniżej 100tys. nikt ze znajomych nie wspomina o takich problemach. Ale gdyby promowali tą marke w inny sposób to moze byłaby używana przez poważniejszych ludzi ale niestety w ograniczonym zakresie, patrz "sukces" Sami Swoi, mimo darmowych rozmów ludzie się na to nie rzucili.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-02-22 11:55
    ***GregPepe: nie wystarczy Ci, ze spamujesz na pmtg ?? Jeszcze tutaj musisz ?? Jesli ktos ma czas na siedzenie na GOLu, to i na Telepolis zaglada...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-22 16:29
    ICEWIND: na ktoryms info o taryfach Plusa (a jest ich w sumie 4) odpowiedzialem Ci na sciaganie pakietow majac wlaczona SP lub Swojaki. Twoj e-mail podany na GOLu jest nieaktywny. Grzes
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2005-02-23 08:23
    A na koniec tej debaty powiem, ze maja najlepsza reklame jaka widzialem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-02-23 10:31
    krs@two - Mumio jest zajeb...
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-02-23 12:11
    reklama jest 10 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bagieta pisze: 2005-02-23 21:32
    Heh no niezle. Dzisiaj bylem w salonie Plusa i faktycznie dla tych ktorzy chca przedluzyc umowe nie ma darmowych minut. Sami traca klientow. Bo w takim razie skoro ja mam zrezygnowac i zawrzec od nowa umowe po to zeby dostac nowy telefon (bo moj po 4 latach mi sie spsul) to juz wole zrobic to w Erze. Nie wiem skad taka polityka tej firmy, ale najwyrazniej nadal chca miec najmniejszy udzial w rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    drseba pisze: 2005-02-25 11:24
    Bagieta, Czekaj czekaj policzmy. Przejscie z Plus60 na NP55 + N6230 za cenę 240zl z Vat w PWA. Zauwaz dostalem cene nizsza niz w najwyzszej taryfie w obecnej promocji. 12x25zl=300zl tj cena DRWiW za rok. Gdybym potrzebował DRWiW tyle bym musial zaplacic + 240 zl za fon razem daje 540zl co nadal jest nizsza cena niz ta Nokia oferowana w NP85 (599zl) a ja mam w tym momencie NP55 a w tej taryfie dla nowego abo cena jest 799zl. Czy mi sie wydaje czy mam prawo byc zadowolony za warunki? Dodam ze moje rachunki oscylowaly w ok 70zl. Podobna zmiana z P60 na MaxProfit50 i ta sama nokia za 350 zl chyba nadal calkiem atrakcyjna cena. Ja jestem zadowolony i daje duzego + (wreszcie)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bagieta pisze: 2005-02-25 17:39
    A co w przypadku jesli ktos chce przedluzyc umowe, miec (niby) darmowe wieczory i telefon w promocji za 1zl. Wtedy lepiej zerwac umowe i zawrzec nowa umowe. A jesli juz zrywamy to dostajemy do wyboru 3 sieci zamiast jednej. Wiec jednak nie tak fajnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-02-26 01:31
    bagietka - ale piszesz że zrywasz umowę bo chcesz mieć korzystniejsze W/W więc i tak bierzesz aktywację w Plus więc co dla nich za różnica ;) pozatym piszesz że chcesz nowy telefon a * drseba napisał Ci że w PWA są bardzo dobre warunki więc o co chodzi ? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fala pisze: 2005-02-28 19:37
    czy komuś z Was po przejściu na Nowego Plusa (nowy okres rozliczeniowy jeszcze się nie rozpoczął!) .. w Eboku w pozycji "następny plan taryfowy" pojawilo się "Nowy Plus"?
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-02-28 19:47
    Fala: ja wlasnie tak mam. Pojawila sie opcja PLAN TARYFOWY W NASTEPNYM OKRESIE (czy jakos tak). Grzes
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-03-01 15:23
    Tez tak mam :) Zawsze tak bylo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2005-03-03 11:32
    drseba ***: a przy jakich mniej więcej rachunkach?
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2005-03-03 11:38
    drseba ***: eh, nie doczytałem: 70. Dodam, że ja w Eboku też mam pozycję "Następny plan taryfowy". Mi się za 3 miechy kończy dwuletnia umowa a rachunki mam (średnia) 160 zł. Wiecie może co za to mogę dostać? Bardzo interesuje mnie wymiana na N6230. Dzieki z góry, pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-03-04 02:47
    To lepiej już na 6230i, bo może za 3 miesiące będzie już w sprzedaży
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-03-08 05:55
    juz jutro wskoczy mi NP55 :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: