Nowoczesny Era Tak Tak

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 86

Era uruchomiła internetowe centrum zarządzania kontem Era Tak Tak. Dzięki nowemu rozwiązaniu użytkownicy mogą zarządzać swoimi usługami, jak również na bieżąco sprawdzać stan konta. Serwis jest dostępny poprzez stronę www.era.pl- link Era Tak Tak.

Użytkownicy mogą teraz zarządzać swoim kontem przez iTakTak, np.: kontrolować stan konta, zmienić taryfę, wprowadzić numery "Zawsze Razem", włączyć i wyłączyć Pocztę Głosową. Posiadacze Tak Tak-ów mogą logować się na stronie, wprowadzając numer telefonu, następnie specjalny EraKod ( 4 ostatnie cyfry kodu PUK) oraz jednorazowe hasło, które po prawidłowym wpisaniu EraKodu, wysyłane jest SMS-em.

Opinie:

Opinie archiwalne (86):

Komentuj

Komentarze / 86

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-05-18 18:10
    nic specjalnego, wystarczyło skopiowanie całego katalogu z self care heyah'ii i zmiana grafiki... system ten sam... znowu pudło dla ery...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-18 18:15
    Może i nic, ale ja chce coś takiego w Simplusie :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Przechodzień pisze: 2004-05-18 18:15
    10 punktów - tylko tego mi w Tak Taku brakowało (no może poza 1-sek)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-18 18:15
    I znowu 10 punktów dla Ery:) Tak Tak prze dziś jak może. Coraz lepiej coraz lepiej... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-18 18:15
    Ale jaki tytuł- "nowoczesny..." ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-05-18 18:30
    dobrze, że nie napisali że Drogi Tak-Tak...Pomysł bardzo fajny, takie centrum powinno być dawno i u wszystkich, pewnie pozostali zrobią to samo juz wkrótce...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-18 20:19
    Świetna i bardzo wygodna i potrzebna usługa, a to, że pojawiła się w pre-paidze można uznać juz za nowatorski sukces usług pre-paid.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-18 18:34
    *pajorro, eranet: redaktorzy gola też czasem chcą być poetami i dorzucić jakiś copywriterski chwyt to tu to tam:) Ja osobiście wolę "nowoczesny" niż "drogi" :))
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-05-18 18:44
    taktakowcy mają coraz lepiej:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-05-18 18:48
    Mam tel w erze i z I-BOA korzystam często. Teraz prepaidowcy iTAKTAK-a mają ekstra. Na monitorze kompa wszystko jest czytelniejsze. Czy Heyah też ma coś takiego? Nie wiem tylko czy POP i Simplus mają taką możliwość jak teraz TT?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mirksonek pisze: 2004-05-18 18:49
    EraKod to nie 4 a 3 cyfry z PUK`a... Drobna pmylka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mirksonek pisze: 2004-05-18 19:08
    wpisalem 4 ostatnie cyfry i wywalilo blad, dalem przypomnienie i przyslalo mi 3 ostatnie cyfry PUK`u chyba, ze "0" na poczatku tego 4 cyfrowego kodu nie bierze pod uwage...
    0
  • Users Avatars Mini
    Lidoro pisze: 2004-05-18 19:18
    I o to chodzi, Era cały czas do przodu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-05-18 19:36
    a kiedy takie cos dla abonamentowcow? (nie mowie ze ery ale wogle) nie musialbym odsluchiwac jakie to cud promocje sa w popie dzwoniac do bok-u... no i prosciej by bylo,chce cos zmienic to sam sobie zmieniam i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-18 19:42
    pajorro - nie przesadzaj... kodami to wszystko możesz zrobić. Natomiast gratulacje się Erze należą - im więcej tym lepiej :-) Grzegorz_Z - a co to "robi"?
    0
  • Users Avatars Mini
    MW pisze: 2004-05-18 19:47
    Mi wywalilo "Usluga niedostepna dla wybranego numeru...". Moze to dotyczy tylko zarejestrowanych uzytkownikow Tak-Taka?
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-05-18 19:47
    ***Grzegorz_Z masz przeciez pare njusow nizej:)
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-05-18 20:22
    heh a ja nawet swistka z pukiem nie znalazlem...szkoda.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-18 20:22
    Żeby tylko taki EBOK pojawił się w Simplusie, to by było już cacy. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-05-18 20:27
    Grzegorz_Z * dzięki za info o simlocku z Nokii 5510 :) już myślałem że będę musiał min. 20 zł wydać na ściągnięcie :))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-18 20:31
    ***wlo, też prawda, jednak kody można zapomnieć ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-18 20:31
    Grzegorz_Z - oczywiście, że jest, ale płatne za połączenie - jednorazowo - właśnie 2601 i podmenu Simplus... "8" bodajże :-) Też Ci wszystko powiedzą, połączysz się z konsultantem. Nie wiem czy zmiany na koncie można w ten sposób realizować, ale lepiej to chyba kodami robić - prościej jest. Stworzyli namiastkę e-boku - Simplus Ebok, ale nie jest to co być powinno - tylko informacja o krótkich kodach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-18 20:32
    pajorro - zawsze można wysłać kod *100*simplus# i sobie przypomnieć :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    abdys pisze: 2004-05-18 20:37
    wlasnie pare dniu temu zastanawialem sie-heyah cos takiego ma czemu tak Tak nie ma :P u juz ma....
    0
  • Users Avatars Mini
    MW pisze: 2004-05-18 20:43
    Grzegorz_Z - mam oczywiscie srodki na koncie, podejrzewam niezgodnosc kodu na stronie ery z przegladarka Opera, lub wlasnie koniecznosc zarejestrowania numeru. Prosilbym o informacje czy komus z niezarejestrowanym Tak-Takiem udalo sie zaolgowac w I-BOA?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-18 20:43
    Co do EBOK-u w Simplusie, to u mnie czasem nie działa, albo pojawia się jedna infromacja- np. kody do swojaków. W Magazynie Plus GSM jednak co tydzień w dziale Simplusa jest wykaz kodów- można sobie wyciąć i nosić przy sobie ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-18 20:47
    albo wpisać na kartę sim :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2004-05-18 20:54
    mam niezarejestrowany numer i bez problemu zalogowałem sie do itaktak`a...
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-05-18 20:57
    wlo * szkoda że w nowych karatch Simplus Mega nie ma podmenu z wszelkimi kodami, a może już jest? Wiem tylko że można zasilać, ale czy wszystkie są?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-18 20:57
    ***wlo- na kartach Mega III w Simplusie są właśnie powpisywane kody- Wyłącz/Włącz poczte, zmiana języka itp. :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-18 20:57
    ***wlo- na kartach Mega III w Simplusie są właśnie powpisywane kody- Wyłącz/Włącz poczte, zmiana języka itp. :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-18 20:59
    Ale w książce telefonicznej, a nie w menu Plus MEGA. PS Przepraszam za dwa komentarze...
    0
  • Users Avatars Mini
    MW pisze: 2004-05-18 21:13
    Przepraszam za zamieszanie; przez pomylke probowalem zalogowac sie do I-BOA, zamiast do iTakTaka. Ten drugi oczywiscie dziala, zarowno dla niezarejestrowanych numerow, jak i dla uzytkownikow Opery :) Swoja droga nowy wyglad strony Ery jest dosc nielegiczny IMO.
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-05-18 21:23
    pajorro * no właśnie szkoda że nie w aplikacji Plus Mega, a właśnie jako spis telefonów...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-18 21:31
    Może będzie w Mega 4...kto wie...?
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-05-18 21:40
    Dobre posuniecie ery - gratulacje!
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-18 21:45
    Z przyjemnoscia bym cos takiego zobaczyl w simplusie. Fajnie by bylo, gdyby takze oprocz funkcji wymienionych wyzej, mozna bylo zobaczyc billing ostatnich polaczen. Skoro mozna cos takiego zamowic w BOA czy BOK, to dlaczego nie udostepnic tego online?
    0
  • Users Avatars Mini
    Smarkacz pisze: 2004-05-18 22:37
    Fajna sprawa, bardzo mi sie to podoba, ciekawe zas, kiedy inni operatorzy wprowadza u siebie takie zmiany.
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-05-18 22:37
    powiem tak: fajnie ze wprowadzili a bedzie jeszcze fajniej jak to dziala:))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-18 22:43
    vision - bo zamówione kosztuje a on-line nie :-) chyba, żeby udostępnili to po wysłaniu esemesa o stosownej wartości :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-05-18 22:47
    Coż.... tak tak się ratuje... musiał dać to co kanibaliczna siostrzyczka heyah , bo go niedługo pewnie pożre z kopytami...
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2004-05-18 22:51
    no i o to chodzi... jeżeli tylko działa poprawnie i nie uwala za nic ludziom kasy to jest to kolejne, ciekawe ułatwienie
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-18 23:11
    Słyszeliście, że ma być Heyah na abonament? Za 90 zł 200 minut, rozmowy po 0.29 pln??? Pewnie to jakaś plotka, ale może jednak ktoś coś wie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-05-19 00:24
    Pajorro: jak takie tanie rozmowy, to na pewno nie do wszystkich sieci. Poza tym Heyah prezentuje zbyt niską jakość jak na sieć, która miałaby zachwycić kogoś abonamentem. Niech najpierw dopracują prepaid, bo cienko to wszystko wygląda. Takiej tandety nawet kilka lat temu nikt nie sprzedawał. Na dzisiejsze czasy to już chyba nie wypada...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-19 00:33
    ***pajorro - a jakże słyszeliśmy. Czy ktoś coś wie ? Najwięcej czarodziejski telefon ***wlo :-) Oj, komentarzy się nie czytało ;-) Era walnie takiego abonamentowego klapsa reszcie , że łapa tyle , że post-paid , zrobi się jeszcze bardziej czerwona ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-19 01:29
    ***Grzegorz_Z a jaki problem dystrybuowac w rozleglej sieci salonow Ery - co jest mniej prawdopodobne aczkolwiek nie znow niemozliwe, albo podpisac umowe z ogolnapolska siecia, jak np. podany przez Ciebie kolporter. Jesli to by byla jedna taryfa to wlasciwie jeden standardowy druk, skaner do kopiowana dokumentow, komputer juz wlasciwie wszedzie jest, wiec technicznie bylo by to wykonalne. Jesli weryfikacja byla by maksymalnie uproszczona i trwala niewiele czasu to dlaczego nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-05-19 01:47
    a nie lepiej tak jak stricte internetowe banki? wypełniasz formularz, oddzwaniają, umawiasz się z kurierem, podpisujesz co trzeba i masz ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-05-19 02:47
    Plusik dla ery za inowacyjność oraz system zabezpieczenia przed wląmaniem na konto :)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-19 02:55
    ***dev: no w sumie masz racje. W mBanku tez otwierwasz konto przez internet a wszystkie dokumenty przesylasz poczta i po krzyku :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-19 04:09
    ***Grzegorz_Z: no wiesz, nie taka do konca prawda z tym mBankiem. W mBanku (zreszta jak w kazdym innym) dostajac karte kredytowa, czy debet w koncie mozesz narobic zakupow na kilka tysiecy, nie majac ani zlotowki na koncie. A tak samo jak w przypadku operatorow komorkowych, wszystkie debety w koncie, kredyty odnawiale i karty kredytowe sa przyznawane na podstawie jednego papierka - zaswiadczenia o zarobkach. Zatem ryzyko jest podobne, z tym ze bank z reguly daje Ci wiecej debetu/kredytu niz operator. Zwroc uwage na powszechny zapis z regulaminu, iz operator moze zawiesic swiadczenie uslug na polaczenia wychodzace jesli rachunek przekroczy kwota i wznowi swiadczenie po wplacie odpowiedniej kaucj badz innym zabezpieczeniu. I czy to Heyah, Plus czy Dialog ryzyko jest takie samo i wkalkulowane w tego typu dzialalnosc.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-19 04:11
    slowo "kwota" bylo ujete w ostre nawiasy, ale GOL pewnie potraktowal je jako tagi HTML brrr
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-05-19 09:29
    w sumie jest ok jeszcze tylko jak zacznie działać zmiana kodu - bo chciałem zmienić ale nie dało rady. No i nie widze menu zmian w ofertach promocyjnych tak taka- chodzi mi np o tańsze smsy w sieci era bo juz od 2 tygodni chce to wyłaczyc i nie daje rady. ciągle mam aktywna te usługę. może pobrali mi 1 PLN i teraz musze się męczyć do końca cylku rozliczeniowego? a potem zapomna i znów pobiorą. A może oni myślą, że usługa tak jest super że nie przewidzieli opcji jej wyłączenia? Po prostu mam tak dużo tych erajednostek i eraminut wymienialnych na erasmsy, że nie opłaca mi sie płacic tek złotówki - bo po co jak tu 300 erasmsów do wykorzystania na erę.
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-05-19 10:04
    fajna opcja
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-05-19 10:09
    Grzegorz_Z 19-05-2004 01:26 83.168.96.22 vision, tylko że w M-Banku trudno raczej wypłacić z konta więcej niż się ma, więc ryzyko "przewałki" jest o wiele mniejsze, oj GZ zdziwilbys sie bo mozna i to za kazdym razem do wysokosci kredytu mozliwego debetu (salda).
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-05-19 10:14
    proponowano mi karte heji za 100zł 300 min
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-05-19 10:26
    Cóż! Poza 1/1 jest już chyba wszystko!
    0
  • Users Avatars Mini
    grzesiu_ pisze: 2004-05-19 10:43
    Posiadam dwa telefony na abonament z tego jeden w Plusie drugi w Erze, rowniez w obu sieciach korzystalem z IBOA i musze przyznac ze w Plusie prezentuje sie to o niebo lepiej. Po pierwsze wyglad (sprawa gustu), po drugie latwosc obslugi, po trzecie informacje (co chyba najwazniejsze). W plusie mam wykaz kiedy zostala zaplacona "jakakolwiek" faktura w Erze natomiast tylko kwota ostatniej wplaty itp...
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-05-19 10:53
    No cóż,ja dostałem ostatnio kartę w M-banku i dostałem limit wypłat 30 000 zł,a na koncie mam... 0,82 pln....,więc ****vision,masz racje,mozna wypłacić więcej niż sie ma nawet nie mając na koncietych srodków :-)) ****Vex,a ty się zawsze musisz czepić szczegółow??? :P heyah ma okrojone usługi, dlatego,ze jest skierowana do osób duzo SMSów wysyłających i rozmawiających często i krótko,dlatego może być tak konkurencyjna ! ! ! w Popie i Simplusie jeszce długo uzytkownicy poczekaja na pełny takt 1/1 od pierwszej minuty... Ok, a teraz na temat :-))) : świetny bardzo świetny po mysł z tym iTakTakiem,zaraz die sprawdzić działanie tego iBOU :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-05-19 11:45
    Era jak zwykle pokazała konkurencji kto ma najnowocześniejsze pomysły!! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-19 12:25
    vision - nie widzisz jednej różnicy - z bankiem podpisujesz UMOWĘ na ten kredyt czy nawet debet, skutkującą konkretnymi odsetkami i ściganiem, operator tylko na podstawie kodeksu cywilnego może Cię ścigać - zatem i ew. odsetki w wysokości ustawowej, a więc znikome. Nigdy nie będzie tak, że bez ograniczenia można korzystać ze środków kredytowych - jeśli nie będziesz w terminie spłacał kredytu z karty, z pewnością Ci go zmniejszą :-) olek_01 - 30 tysięcy? Co to za karta? Bo ja mam w swoim banku zwykłą kartę płątniczą którą mogę ściągnąć z konta kasę do zera, ale z bankomatu tylko 1000 dziennie, przy płatnościuach bezgotówkowych bodajże mam limit 7 tysięcy (albo do wysokości salda, więc jeśli mam 5 złotych, to na pewno nie zapłacę za nowy telewizor 3000).
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-19 13:01
    no jesli ten iTak bedzie dobrze dzialac to tyl;ko pogratulowac! a mysle tez ze jak tak to niezadlugo w sim+ tez bedzie bo technologicznie to nie problem, sprawa dogrania kilku szczegolow i przetestowania...
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-19 13:11
    no coz jesli ma ten i-taktak tak zajebiscie dzialac jak czasami i-boa, to ja dziekuje....zreszta z przykroscia pomieszana z wsciekloscia musze stwierdzic ze w erze ostatnio malo co dobrze dziala....oszczedzaja czy jak??? ten k*rewski za przeproszeniem numer o kosztach jak nie dzialal poprawnie tak nie dziala, ale w Boku twierdza ze wszystko jest w porzadku, ale ja kontrolowac kosztow przez to dziadostwo nie moge!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-19 13:19
    chyba juz dojrzalem do odejscia z ery i mojej rezygnacji nie wycofam!!! to z tym TT to dobry pomysl, ale zastanawiam sie dlaczego w abonamentach nic nie zmianiaja i na razie chyba sie na to nie zanosi! a tak by sie pakiety smsow duze przydaly, pakiety mmsow rowniez czy tez dodatkowe pakiety minut jak w plusie....a tu nic....ale na heyah klijentow lapia i z abonamentem spia....przyrost klijentow maja.....ale ciekawe ktora siec ma najwiekszy przyrost klijentow w post-paidzie??era w pre-paidzie to jasne, a w post-paidzie idea??
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-19 13:26
    Swietne posuniecie Ery , teraz czekamy na nowe taryfy w post-paid ...
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-05-19 13:43
    T-Mobile EU* tez do takiej decyzji dojżewam - a właściwie to dojżałem... niestety po wielu latach współpracy czuję się cokolwiek głupio jak mi ludzie z pre-paidów śmieją się w twarz jak to ja mam drogo i na co jeszcze czekam....:( tak naprawdę gdyby mieli tak 1/1 to penwnie bym się przeniósł do TT bo numer został by mi te sam .... Po prostu centralne olewanie abo i nawet jakies akcje typu EraPremia tego nie zrekompensują...
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-19 14:02
    kompletnie OT, ale nie ma niusa o idei, a chciałam się o coś zapytać: wczoraj dostałam mój rachunek i znalazłam na nim pozycję "opłata dodatkowa: wpłata po terminie - blokada telefonu: 15 pln netto)" Zadzwoniłam do BOKu i dowiedziałam się że oni pobrali mi te jakieś 19 zeta brutto za to że raz się spóźniłam z zapłaceniem rachunku. Teraz już mam polecenie zapłaty więc się to więcej nie zdaży, ale czy jest powszechnie wiadomo że Idea nalicza taką karę??? Bo ja pierwsze słyszę! Pytałam koleżanki która ma tel. w Erze i ona mówi, że jak w Erze przyślą ponaglenie papierowe to pobierają 10 zeta za to, ale o tym informują wcześniej! Gdzie to jest w regulaminie Idei że pobirają taką kaskę za jednorazowe spóźnienie? (ja wiem, że sama jestem sobie winna, ale miałam zamieszanie z rachunkiem i to 50% było winy po stronie idei...)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-19 14:06
    *ola! no oni to fair nie sa. choc w plusie taka kase pobieraja jak z polecenia zaplaty nic nie wyjdzie (kasy na koncie nie ma)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-05-19 14:27
    klops * raz zdarzyło mi się że nie było (wystarczających) środków na koncie by możliweby było niezrealizowanie PZ w Plusie, ale nic nie naliczyli do tego, jednak bank policzył swoą prowizję za niezrealizowania PZ.... odrazu na drugi dzień był zrobiony przelew i nawet chyba się nie domyślili ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-19 15:30
    musiałam na chwile się odłączyć. Ja też uważam, że jakoś powinno być to jasno powiedziane:( A Idea przysyła taki magazyn, chyba się to Idea Mobile nazywa czy jakoś tak (kiedyś to był "Profit") no i w ostatnim numerku przeglądam sobie ofertę Mega i czytam, że po wykorzystaniu minut z abonamentu rozmowy poza sieć kosztują jakieś 30 groszy netto!:)) Oczywiście rąbnęły im się rubryki w tabelce, ale dali ciała. Potem na odwrocie fakturki znalazłam tego sprostowanie, ale najpierw moją pierwszą reakcją było : rewelka przenoszę się! no ale nie jest tak pięknie niestety...
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-05-19 15:41
    Dokładnie jak w Heyah...Nowoczesny??!!Może i tak ale napewno nic nowego...
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2004-05-19 15:56
    dobry patent. tt sie rozwija i oferte poszerza. abonamentowcy maja coraz mniej atutow w reku :)
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2004-05-19 17:36
    jeszcze w tt przydałoby się włączenie usługi "połączenie oczekujące" - w abonamencie działa , i wtedy juz wszystkie usługi w preapaidzie byłyby aktywne
    0
  • Users Avatars Mini
    audi tt pisze: 2004-05-19 18:20
    tak tak rusza do przodu, robi się naprawdę interesujący :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-19 18:42
    **Erasmus** na nowe taryfy w Erze to do zimy bedziesz czekal, a to oczekiwanie sprawialo, ze zamiast juz dawno ich pozegnac naiwnie czekalem wierzac, ze cos wprowadza! i nawet konsultanci sugerowali ze beda zmiany i co???zmiany rewolucyjne, zlikwidowali taryfe TakaJakty S i wprowadzili inne znizki w TT, a niedokladnie o takie zmiany mi chodzilo!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-19 18:43
    moim zdaniem najwczesniej po wakacjach moze cos sie w erze ruszy w abonamencie, wczesniej jakos watpie!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-19 19:31
    ola! - o ile będziesz mieć środki na koncie w terminie realizacji polecenia zapłaty :-) BTW - to sporo więcej niż w Plusie biorą!! klops - ja ostatnio miałem wpłatę dwa dni po terminie (mimo polecenia zapłaty - właśnie nie było wystarczająco środków) i nie naliczyli opłaty za sprawdzenie płatności... Zdaje mi się, że to po tygodniu pobierają dopiero... Bo następnego dnia po terminie dostałem esemesa, że nie było środków i ponownie pobiorą 6 maja (właśnie tydzień po terminie). Ale tego samego dnia dałem papierową dyspozycję (niestety nie mogę elektronicznie realizować przelewów w debecie :-( ) i na fakturze jest płatność zrealizowana bez opłaty. Miło :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-19 20:50
    ***olo - ja mam źle naliczoną f-rę w Idei , błąd "tylko" na 102 zł. Cóż to jest wobec nieskończoności... Calutkie 4 strony połączeń wap via gprs , które zamiast być wliczone do pakietu 5 mega , nie zostały tam wliczone. Że 102 zł , nie mam najmniejszych wątpliwości , bo mówiąc szczerze raczej umiem sesje dokładnie policzyć. Oczywiście pieniądze już pobrali 15 maja , zobaczymy kiedy mi oddadzą ( w formie pomnijeszenia n-tego rachunku). Co ja mówię , kiedy w ogóle rozpatrzą reklamację !
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-19 21:27
    Oczywiście miało być ***ola , lub ***olu :-) Reszta się zgadza ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-20 00:09
    *issa: a ktos tu twierdzil na GOLu ze idea to nie tepsa ;) a tu takie same klopoty... ja bym na Twoim miejscu ich nie lubil: jak nie ma specjalnych uslug to nie ma klopotu - w tepsie jak nie ma wybranych nr i netu tez nie ma na co narzekac ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-05-20 00:39
    No i pierwszy zgrzyt!! Zmieniłem żonie taryfe przy pomocy i-taktak'a z CałyDzień na Twoja Okolica i co miało byc za free a jak nic łupneli 5PLN +VAT.... No i jeszcze mnie naciągnęli na rozmowe za 2.44 czyli w sumie coś z 9PLN Wyciągneli z karteczki. Ale sprawe mają zbadac i mi odpowiedzieć... czekam cierpliwie do niedzieli.. bo cierpliwy jestem. Ale sam itak tak bardzo przyjazdny dla usera podobnież jak i-BOA który bardzo sobięchwalę
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-20 01:04
    w erze nadal numer o kosztach nie dziala!!!!znow problemy z systemem!!!ostatni raz sie zrobilem, dzwonilem na 602963 i mi mowi automat, ze mam jeszcze 30 minut czy cos, no i spokojnie sobie dzwonilem i na rachunku sie okazalo, ze jednak problemy z systemem trwaja nadal, a mi juz nerwow nie starcza, aby im reklamacje pisac, po prostu zegnam tych nieudaczynikow!!!!! era stala sie strasznie beznadziejna siecia, i dlatego z slepego fana stalem sie zacieklym krytykiem!!!!!!syf i tyle!!! a jak smsy z zagranicznych sieci znajomi sla mi i jeszce kilku osobom, to oczywiscie tylko erowe numery ich nie odbieraja, a pozniej na gbura wychodze, ze nie odpowiadam....ach ta era...syf!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-05-20 02:03
    T-Mobile EU* czy naprawdę 602963 tak kiepsko działa? Nigdy z tego nie korzystałem. Kiedyś myślałem o tym, ale z tego co widzę to nie warto. Dziwię się tylko, że byłeś ślepym fanem Ery. Też jestem abonentem Ery, ale nie jej fanatykiem. Poprostu na jakiś czas jestem z nią związany. Czasem denerwuje mnie to jak się chwalą jaka ta ich sieć jest wspaniała. Poza tym wydaję mi się, że każda sieć ma swoje plusy i minusy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marta pisze: 2006-06-04 20:51
    ktoś 3 razy wpisał mi kod pin.:( nie mogę znaleźć kodu puk i co mam zrobić?. Czekam na wasze imail-e
    0
  • Users Avatars Mini
    Marta pisze: 2006-06-04 20:53
    mój imail marta13103@vp.pl czekam
    0
  • Users Avatars Mini
    KAROLINA pisze: 2008-08-23 15:55
    witam..wie ktoś moze jaki jest kod na uruchomienie internetu w erze tak tak ???pilne.... z góry dziekuje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bobo pisze: 2009-04-23 23:18
    ej jak źle napisałem 14 cyfrowy kod do ery mi mi zablokują to co mam wtedy zrobic żeby odblokowali
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: