Nowy program utrzymaniowy Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 145

1 sierpnia b.r. Idea wprowadziła nowy program utrzymaniowy skierowany do stałych klientów oferty abonamentowej. Każdy abonent Idei, którego okres promocyjny dobiega końca może liczyć na ofertę indywidualnie dopasowaną do jego potrzeb. Nowy program utrzymaniowy ProPozycja został przygotowany zarówno dla klientów Idea Meritum oraz dla klientów Idea Optima.
Dotychczasowe elementy programu utrzymaniowego - Dłuższe Rozmowy oraz Nowy Telefon będą kontynuowane, co oznacza że abonenci którzy planowali skorzystanie z oferty dotychczasowej - nadal będą mogli to zrobić.

Paleta elementów oferty Propozycja do wyboru dla klientów Idea Optima:

  • Nowy telefon w cenie promocyjnej

  • Dodatkowa karta SIM do aparatu (StartPOP lub StartOptima)

  • Opcja Dłuższe Rozmowy - darmowe minuty

  • Opcja Dłuższe Rozmowy II - 2 x więcej darmowych minut

  • Podwójny pakiet minut w abonamencie - do sieci Idea

  • Trzy i Ja

  • Wolne chwile

  • Pakiet SMS 50

  • Pakiet SMS 100

  • Pakiet SMS 250

  • Pakiety GPRS

  • Przyjaciel

  • Twój kierunek

  • Sekunda

  • Sekunda Pro

  • Pakiet MMS 10

  • Pakiet MMS 25

  • Taryfa malejąca

Paleta elementów oferty Propozycja do wyboru dla klientów Idea Meritum:

  • Nowy telefon w cenie promocyjnej

  • Dodatkowa karta SIM do aparatu (StartPOP lub StartOptima)

  • Opcja Dłuższe Rozmowy - darmowe minuty

  • Podwójny pakiet minut w abonamencie

  • Partnerzy w Biznesie

  • Pakiet SMS 100

  • Pakiet SMS 250

  • Pakiet SMS 500

  • Mój Obszar Działania

  • Sekunda

  • Sekunda Pro

  • 6 wybranych numerów

  • Taryfa Malejąca

  • Biznes Grupa

  • Pakiet GPRS 5 MB

  • Pakiet GPRS 15 MB

  • Pakiet GPRS 30 MB

  • Pakiety GPRS 50 MB

  • Sieć Biznesowa - Mała

  • Sieć Biznesowa - Średnia

  • Sieć Biznesowa - Duża

Poszczególne elementy usługowe będzie można łączyć (maksymalnie 3 elementy), dzięki czemu każdy klient będzie mógł otrzymać ofertę indywidualnie dopasowaną do swoich potrzeb. Wybrane usługi będą w okresie promocyjnym świadczone bezpłatnie. Po okresie promocyjnym klienci będą mogli nadal korzystać z wybranych usług zgodnie z obowiązującym cennikiem. Długość okresu promocyjnego, oraz dostępność poszczególnych elementów oferty są uzależnione od preferencji usługowych oraz wartości klientów.
Oferta utrzymaniowa "ProPozycja" dostępna będzie we wszystkich punktach sprzedaży sieci Idea w całej Polsce, oraz telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta. Samą ofertę klienci będą mogli zrealizować nie wychodząc z domu lub z biura - po zamówieniu telefonicznym pod numerem programu 501 400 400. Komplet dokumentów możemy przesłać pocztą lub dostarczyć za pośrednictwem kuriera.

Warunkiem skorzystania z oferty jest:

  • posiadanie aktywnego numeru w sieci Idea w ofercie abonamentowej,

  • zakończony okres promocyjny - umowa na czas określony jest zakończona lub zostanie zakończona w ciągu najbliższych 65 dni.

  • brak zaległości płatniczych wobec operatora.

  • Przedłużenie umowy o świadczenie usług na czas określony (w zależności od wybranej opcji od 12 do 30 miesięcy)

Opinie:

Opinie archiwalne (145):

Komentuj

Komentarze / 145

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-08-01 12:42
    umowa na 30 miesiecy to troszke długo (w zależności od taryfy)
    0
  • Users Avatars Mini
    M&m pisze: 2003-08-01 13:01
    do 12 miesiecy, pozatym to Ty decydujesz co chcesz wybrac. w porownaniu do tego ze przedluazanie umow bylo na dwa lata to rewelka. zobacze co bedzie za 3 miechy bo wtedy konczy mi sie umowa hmm
    0
  • Users Avatars Mini
    M&m pisze: 2003-08-01 13:01
    sory od 12 do 30
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2003-08-01 13:08
    Konkurencja dla PLUS gsm i jego programu Plus Tobie - zobaczymy co wy na to ?? ps w plus gsm po 24 miesiącach rabat na abonament 50% lub 15 lub 15 SMS i umowa na 18 miesięcy albo umowa na 12 miesięcy i 20% rabatu na abonament lub 10 minut lub 10 SMS oraz zmiana taryfy gratis - a jeśli chcesz wymienić aparat rachunki z trzech ostatnich miesięcy wyższe niż 80 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-01 13:22
    No wreście coś chyba całkiem sensownego wymyślił Centertel.Ciekawe tylko jak to będzie wyglądało w praktyce, bo trzeba będzie raczej sobie troche czasu poswiecic i udać się do salonu aby zobaczyć jak zostało się wycenionym.No i wtedy ewentualnie wybrać najlepszą kombinację.
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-01 13:26
    Ciekawe jaką wartość należy mieć aby skorzystać z opcji:1)nowy telefon 2)Opcja Dłuższe Rozmowy II - 2 x więcej darmowych minut 3)Pakiet MMS 25
    0
  • Users Avatars Mini
    maciass pisze: 2003-08-01 13:27
    ja dzis dzwonie do mojego opikuna w plusie zaby w mojej straszej firmie wyminil jeden telefon i 2 abonamenty zaminil na nowe -plus200 oczywiscie nie chce placic za to 60zl x2=120 tylko 0zl i dlatego dzwonie do niego!!
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-01 13:32
    Do 30 Miechów????? RRRRaaaaany..... Ciekawe przy czym tak trzebabedzie przedłużać?Pewnei przy nowym telefonie lol :) Szkoda ze nie podano mechanizmów określania \"wartości\" poszczególnych abonentów...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 13:34
    Nie będę komentował tego programu. Ponieważ przyzwyczaiłem się do zasad promowania "starych" klientów w Plusie, chyba żaden inny program nie będzie mi się podobał (a jednak komentuję :-)). Korzystając z nowej oferty wymiany telefonu z pewnością nie będzie umowy na 12 miesięcy. A przy wyborze telefonu i jeszcze dwóch innych opcji jestem przekonany, że będzie to 30 miesięcy :-) A co w zamian? "darmowe" minuty na jak długo? rok? tańsze połączenia? też na rok? Doczytamy szczegóły zobaczymy co to jest warte :-) A propos... Dosłownie pół minuty temu dostałem esemesa od przedstawiciela mojego klienta, że zmienili numery telefonów w firmie (dużej, z kapitałem amerykańskim)... Teraz ma prefiks 691 :-) Kiedyś tutaj pisałem o ich problemach z zasięgiem - Idea porozstawiała w ich firmie antenki i jeśli ktoś chciał być w zasięgu, musiał się do takiej antenki podłączyć... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-01 13:41
    ciekawe czy ceny telefonow przy przeduzeniu umowy sie zmienily?i to na lepsze;)do tej pory oferta nie byla zabardzo atrakcyjna...
    0
  • Users Avatars Mini
    Johnnyb pisze: 2003-08-01 13:54
    Pożyjemy zobaczymy. Poczekamy aż ludzie zaczną wymieniać aparaty w tej ofercie i co dostaną w zamian.
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-01 14:00
    Wszystko pięknie, tylko większość tych propozycji wymaga abonentu w Nowej Idei Optimie. Jakoś nie pomyśleli o tych, którzy mają Starą Optimę i nie chcą tego zmieniać. Poza tym wraz z pojawieniem się na stronach Idei tego programu jednocześnie zniknął program "Zostańmy Razem" w wariancie Profit. Czy to znaczy, że od dziś nie moża wymienić telefonu za punkty? Wie ktos coś na ten temat? I ciekawe kiedy ukażą się ceny promocyjne aparatów, bo chyba nie będą takie same jak dla nowych klientów?
    0
  • Users Avatars Mini
    ismahel pisze: 2003-08-01 14:14
    Chcialbym powiedziec , ze W Plus Tobie nastapily zmiany . Nie wystarczy miec rachunkow powyzej 80PLN za ostatnie 3 miesiace zeby wymienic aparat , teraz analizowana jest cala historia klienta przy czym obowiazuje prog 80 PLN . Nieco absurdem jest sytuacja gdy srednia jest liczona z wszystkich kart jakie ma sie na koncie . Ja mam sytuacje kiedy na moim numerze jest regularnie okolo 150 PLN , ale na numerach pracownikow sa kwoty jakies 40 PLN , generalnie nie spelniam warunkow bo srednia wychodzi mi 78,20 PLN. sic !
    0
  • Users Avatars Mini
    Jackowski pisze: 2003-08-01 14:45
    Fajnie, tylko dlaczego dotyczy to wyłącznie tych, którym aktualnie kończy się cyrograf ? Jeśli ktoś miał to nieszczęście, że stało się to np. 2 tygodnie temu, musiał wybrać: ALBO telefon, ALBO dodatkowe minuty. I to niezależnie od "wartości" abonenta (mówię o Nowej Optimie) - a w czym taki klient sprzed 14 dni jest "gorszy" od tego, któremu cyrograf kończy się jutro ? Ten "jutrzejszy" dostanie i telefon i minuty i jeszcze coś extra. A więc znów program nagradzający może 20, a może 15 % abonentów IDEI. Reszta będzie musiała trochę (niektórzy niemal 2 lata) poczekać na te "frykasy" (za te 2 lata może będą normą u wszystkich opów).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 14:53
    ismahel - sprawdź ponownie - teraz jest wymagana średnia 60 złotych (ale wtedy są te najtańsze i najprostsze telefony, np. 3410 czy A50) 80 zł pozwala wziąć "lepsze" aparaty :-) Słabo się dowiadujesz widzę. Poza tym możesz skorzystać z wyceny telefonu na podstawie konkretnej taryfy, nie na podstawie wysokości rachunków. Mi osobiście ten system średniej z konta na każdy numer bardzo odpowiada, bo właśnie na wszystkich numerach mogę korzystać z PWA po 24 miesiącach, a nie tylko z jednego :-) BTW - te zmiany są od dawna, że analizują całą historię (a najważniejsze w całej historii jest... płacenie rachunków w terminie - to najbardziej procentuje). Asia, a jakiem miałyby być? niższe? wyższe?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 14:55
    Jackowski - sądzę, że dotyczy to wszystkich, któży po 1 sierpnia będą przedłużać umowę. No chyba nie dyskryminowali by w ten sposób klientów?
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-08-01 15:00
    jackowski- na kazda promocje pewna grupa nie zdazy... :) a w tym programie idei tez maja patrzecna twoj "caly " dorobek w sieci idea a nie tylko 3 ostatnie miesiace-i zaleznie ile ktos bedzie wart (w pln) za tyle bedzie mogl sobie dobrac elementy
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-08-01 15:05
    *** wlo, czy można to gdzieś sprawdzic na stronach plusa. jakie oferują warunki, jakoś nie mogę tego znależć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jackowski pisze: 2003-08-01 15:07
    Przepraszam - nie zrozumieliśmy się. Może na przykładzie: Pan X w połowie lipca korzysta z usługi "Zostańmy razem". Ma rachunki po 200 zł (z ostatnich 3 miesięcy). Może ALBO dostać nowy telefon (+ cyro na 2 lata) ALBO dodatkowe minuty (+ cyro na rok). Mijają dwa tygodnie. Pan Y chce skorzystać z "Zostańmy razem" - ma rachunki na 150 zł. NIE ZNAM SZCZEGÓŁÓW - ale z informacji wynika, ze obok nowego telefonu DOSTANIE JESZCZE COĆ DODATKOWO. Czy Panu X "zrekompensują" to, że otrzymał tylko jeden bonus ? Nie, bo ProPozycja dotyczy "aktualnych" starych klientów. A czy Pan X jest mniej cenny dla Idei ? Chodzi mi o PRZEWIDYWALNOŚĆ - jako stały klient powinien móc przewidzieć co mnie czeka za rok, dwa, kiedy pozostanę przy sieci. Takie ProPozycje zaskakują i niekoniecznie nagradzają tych "najcenniejszych".
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-08-01 15:08
    standardowo kto dużo dzwoni wiecej dostanie i na odwrót
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-01 15:15
    W każdym razie trudno spotkać program lojalnościowy, który zyskałby przychylne komentarze. Niemniej jednak, w Idei ciekawe jest to, że telefon nabywa się w cenie promocyjnej; w Plusie najlepszym bonusem są darmowe minuty w Plus Tobie. A propos - moment przyznania darmowych minut to majstersztyk.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jackowski pisze: 2003-08-01 15:20
    Jeszcze krótko o PRZEWIDYWALNOŚCI. Jakieś 3 lata temu (tak mniej więcej) IDEA skróciła cyrograf z 24 miesięcy do 12 - oczywiście to skrócenie obowiązywało tylko tych, którzy PO PRZEKROCZENIU PEWNEJ DATY stali się abonentami. Cyrografu nie skrócono tym, którzy stali się abonentami wcześniej. Kiedy uruchamiano program PROFIT przystąpiłem do niego bardzo szybko. Błąd. Żona poczekała trochę i po 2 miesiącach dostała 2000 punktów extra, bo taką ktoś wymyślił promocję. Teraz ProPozycja jest dla tych, którzy PRZYPADKIEM stali się abonentami po 1 sierpnia 2001 i dziś mogą skorzystać z drobrodziejstw tego programu lojalnościowego. Pytanie - czy IDEA nagradza staż i wysokość rachunków, czy też o wszystkim decyduje PRZYPADEK (w postaci daty zostania abonentem) ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 15:23
    x-treme - nie, to nie są publikowane dane, ale dociekliwy klient bez problemu może je zdobyć - w sumie nie robią tego tajemnicy. Podeślę Ci, chcesz? Jackowski - to tak jak z promaocjami... Pamiętasz SL45i? Niektórzy do sądu chcieli iść :-) Gonzales - mówisz o 18 miesiącach? Też tak uważam, jest to zawsze jakiś argument dla przytrzymania klienta, później PWA a z w następnym roku podwójna ilość minut... I wtedy już się nie opłaca opuszczać Plusa - taniej nigdzie nie ma :-) A że telefony w PWA droższe? No Panowie (i Panie oczywiście) coś za coś... jakby nie liczyć odkąd wprowadzono program Plus Tobie dostałem już od Plusa kilkadziesiąt godzin rozmów dodatkowo - bez żadnych umów, bez dodatkowego abonamentu, bez starty prawa do PWA :-) To jest program lojalnościowy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 15:27
    Dlatego widzisz Jackowski - ja sobie cenię ten konserwatyzm Plusa... A wszystkim się to zupełnie nie podoba. Tam się nie zmienia zasad w połowie wyścigu, jak w Idei czy Erze (te nagłe promocje w reakcji na poczynania konkurencji (tak było z sekundowym taktowaniem na przykład) - a pamiętasz jak psy wieszali wszyscy na Plusie, że na gdzieś klientów? No i co wprowadzili, zaraz przełączyłem się na sekundowe taktowanie... A ci, którym to nie pasowało, nadal nie korzystają bo im szkoda 15 złotych :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-01 15:29
    Jackowski: A gdzie jest napisane że tym ktorzy wcześniej zakończyli cyro nie beda mogli połaczyc ofert? Nie rozumiem skąd wziąłeś date 08.2001. PRzeciez napisali ze to dla tych którzy skończyli albo skończą za 2 miechy...hmmm...
    0
  • Users Avatars Mini
    jackowski pisze: 2003-08-01 15:30
    Chyba wpadłem na definicję dobrego programu lojalnościowego - to taki, który stałemu (i oczywiście "opłacalnemu") klientowi oferuje W KAŻDYM MOMENCIE jego trwania LEPSZE WARUNKI, niż obowiązująca w danym momencie promocja DLA NOWYCH ABONENTÓW. Byłoby fajnie, no nie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 15:30
    sebekoo - no to chyba oczywiste?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 15:31
    jackowski - ależ ja tak mam jackowski. Podać szczegóły?
    0
  • Users Avatars Mini
    jackowski pisze: 2003-08-01 15:35
    Blobi - no właśnie - "Warunkiem skorzystania z oferty jest zakończony okres promocyjny - umowa na czas określony jest zakończona lub zostanie zakończona w ciągu najbliższych 65 dni." Czyli, jeśli dwa tygodnie temu skorzystałeś z "Zostańmy razem", biorąc nowy telefon, podpisałeś cyro na 24 m-sce. Czyli "okres promocyjny" skończy się w lipcu 2005 ! I nawet jeśli masz rachunki za 500 zł, to nie zadzwonią do Ciebie i nie powiedzą "ponieważ miał Pan pecha, że skorzystał Pan z programu utrzymaniowego w lipcu, a nie w sieprniu więc dodamy Panu coś extra ?" Chodzi mi cały czas o tych, którzy mogą mieć długi staż i wysokie rachunki, ale mieli to NIESZCZĘŚCIE, że z programu lojalnościowego JUZ SKORZYSTALI (choćby 29 lipca). Niezależnie od wysokości rachunków i stażu nic im nie dodadzą - więc co jest krytyerium: wartość klienta czy DATA SKORZYSTANIA Z OFERTY ? Wygląda, że to drugie
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 15:44
    Weźmy promocję "Nie tracisz ani sekundy" z 6610 w mojej taryfie - Plus 200. Przy zakupie promocji: Umowa na 2 lata, telefon 49 zł, taktowanie sekundowe przez 9 miesięcy z opłatą 0,82 zł, później po 15 zł, no i te dodatkowe rzeczy "klient może" - strefa za 1 zł itd. - to każdy może ;-) a co mam po przedłużeniu umowy? No po pierwsze z racji stażu 30 minut co miesiąc bez zobowiązań, nie muszę więc kupować pakietów dodatkowych minut (korzyści z ilości minut są tutaj trudne do szacowania, bo tak się dobiera taryfy, żeby raczej nie wychodzić poza limity) - klient, który potrzebowałby 130 minut musi dopłacić do abonamentu stosowną kwotę, umowa na 2 lata, nokia 6610 za 99 złotych 9przy założeniu, że załapałem się do 3. grupy z wysokością dotychczasowych rachunków). No i nowy płaci za aktywację... Komu co się opłaca?
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-08-01 15:44
    mowcie co chcecie ale ja popieram przedmowcow... program plusa jest jak narazie najlepszy po 18 miechach minuty z plus tobie, po 24 aparat (hehe najfajniejsze jest to ze mam 3 aktywki i dostane 3 aparaty mniej wiecej w tym samym czasie) zastanawia mnie jedno czy po tych 24 miechach w plusie moznaby powiedzmy napisac do plusa lub zadzwonic do... no wlasnie do kogo pod 2626 czy 2601??? I powiedzmy powiedziec ze bardziej ze zalezaloby mi bardziej na dodatkowych pakietach smsow co miesiac przez najblizsze 24 miechy niz na nowym aparacie???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 15:47
    Tak jackowski - zasady są zasadami, pech nie ma tutaj nic do rzeczy niestety :-) Sam bym się wkurzył... Ale nie mam powodu, bo mój operator nie wymyśla bez przerwy nic nowego - jedyne co robi to ulepsza z korzyścią dla klientów stare rzeczy, ale w ten sposób, żeby właśnie ten, który skorzystał w zeszłym tygodniu nie musiał zazdrościść temu, który się zastanawiał :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-08-01 15:47
    *** wlo ---- pewnie ze chcę. na mojej stronce na GOLu masz maila, z góry bedę dźwięczny. przedłużyłbym umowę ale nie wien jak najlepij ich ugryźć. ze zmianą abo na noew itp,
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 15:48
    xslimakx - no nie żartuj... 2601 oczywiście. Pod 2626 pakiety dostaniesz za punkty 5Plus niezależnie od pakietu uzyskanego pod 2601 :-) fajnie co?
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-01 15:49
    Jackowski: Źle cei zrozumiałem. Sorki. No ale tak jest zawsze niestety że promocje nie obowiązują wstecz.Chyba że czegoś nie wiem WLO??
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-08-01 15:52
    *** wlo. THX ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 15:56
    x-treme - żaden problem :-) blobi - nie wiem o co chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    jackowski pisze: 2003-08-01 16:03
    Podpisałbym z operatorem cyrograf na 3, albo i 4 lata z góry, gdyby mi zagwarantowano że w każdym momencie warunki wymiany telefonu (w Z GÓRY USTALONYCH TERMINACH) oraz ceny rozmów, sms-ów, bezpłatne pakiety itp. będę otrzymywał po NAJATRAKCYJNIEJSZYCH, obowiązujących w danym momencie warunkach. Wracam do daty rozpoczęcia programu ProPozycja - przecież jest ona UMOWNA. Równie dobrze mógłbyć to 29 lipiec albo 10 sierpień czy 30 wrzesień. Wartość klienta dla sieci nie jest UMOWNA - ona jest konkretna !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-01 16:17
    Myślę, że praktyka zweryfikuje teorie i coraz bardziej mi się wydaje, że będzie to tak ładnie wyglądało jakby każdy się spodziewał. Zgodzę się z WLO - Plus ma lepszy program utrzymaniowy, jednak Idea lepszy przejęciowy (np.50% niższy abonament przez rok).
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-01 16:21
    Ciekawe jak zmienią się programy utrzymaniowe za rok gdy będziemy już w UE i prawdopodobnie będzie możliwość zmiany operatora z zachowaniem numeru - co jest czasem jednym z głównych powodów pozostania w danej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 16:24
    berr - właśnie chyba 2 dni temu jakaś panienka z kierunkowego 085 dzwoniła do mnie chcąc mnie przejąć do Meritum... Nawet przy tym niższyn abonamencie nie dała rady z moją aktualną taryfą w Plusie :-) Po co więc taki program? Chyba żeby przejąć tych, którzy jeszcze w pełni nie korzystają z programu lojalnościowego, problem, że Ci zwykle muszą kary płacić. No ale w pewnych sytuacjach to się opłaca :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 16:28
    W sumie jackowski Idea nie podała od kiedy obowiązuje ten nowy program... Pewnie nie podawali wcześniej do kiedy stary obowiązuje (taka zasada jest w Plusie na przykład). No jeśli skorzystałeś niedawno - sprawę przez BOK musisz załatwiać. Ale wiesz jak jest... Chodź do Plusa... Przemęczysz się na początku... później są już tylko same korzyści ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-01 16:34
    Heh :) Czekam sobie moze żeczywiście Plus zaoferuje coś co mi będzie odpowiadać? Choć dobry jest w idei ryczałt na wap (a moze juz go nie ma dla nowych uzytkowników?) a ja czytuje sobie książki (jedna około 400-500 KB) i sle sesemesy.Wlo: Jakbyś był pracownikiem plusa co byś polecił nowemu uzytkownikowi na początek? Dodam ze nie chcialbym płacic rachunków powyzej 50 PLN i nie mam znajomych w Plusie ;) Co polecisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 16:42
    blobi, oferty są tak podobne, że nawet nie biorę się do porównywania. Szczególnie przy niskich abonamentach. Wybór jast prosty albo Plus 20 albo Plus 40 - nie ma innych taryf do 50 zł :-) Poza tym w niskich taryfach użytkownicy zwracają większą uwagę na ceny telefonów niż ceny usług - a to już sam musisz wybrać. Ja polecam profesjonalne telefony - te kosztują a zabawki mnie nie bawią :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-01 16:46
    wlo - 085 to kierunkowy na Białystok, to do Ciebie chyba spory kawałek...A skąd w ogóle miała twój numer telefonu?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-01 16:50
    stacjonarny - z książki pewnie, albo z panoramy firm...
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-08-01 17:03
    troche malo tych informacji. wiecej konkretow!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Lapsik pisze: 2003-08-01 17:18
    Czy wprowadzenie tego programu likwiduje stare zasady "zostańmy razem"? Na stronach, na których jeszcze do wczoraj widniał cennik wymiany telefonu w ramach "Zostańmy razem profit" dziś nie ma nic. Cennik wcięło. Czy to znaczy, że od dziś nie mozna wymienić telefonu za punkty, które specjalnie na ten cel przez 2 lata się ciułało? Jeśli tak - to Ida się nie popisała :(
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-08-01 17:34
    ***lapsik: chyba AZ tak zle nie bedzie chociaz idea potrafi czasem zaskoczyc.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lapsik pisze: 2003-08-01 17:41
    ***spiro: Żyję tą nadzieją, bo za miesiąc kończy mi się cyro i zamierzałam w ramach wymiany punktów wymienić telefon na s55. I tylko i wyłącznie wymiana na punkty pozwalała mi mieć ten telefon. Jak zlikwidują tą opcję, to będę się musiała pożegnać z tym telefonem :( Swoją drogą: ciekawe czemu cennik zniknął? Nigdy się to nie zdarzało - nawet w momencie zmiany cennika.
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris_ pisze: 2003-08-01 17:55
    Ciekawe co trzeba wziac, zeby dostac pakiet GPRS 50 MB w Meritum? Czy to jest na WAP czy WWW?
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-08-01 17:55
    ***lapsik: dla mnie profit tez mial kluczowe znaczenie w ZR a teraz to strach pomyslec.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lapsik pisze: 2003-08-01 18:00
    ***spiro: Napisałam do nich maila z zapytaniem o wymianę telefonu za punkty. Jak odpiszą (przynajmniej do tej pory zawsze odpisywali...) to dam Ci znak jaka była odpowiedź. Choć pewnie na informację od nich przyjdzie nam poczekać do poniedziałku :( PS. Ciekawe kiedy znów zmienią cennik? Ostatnio robili to co 2 tyg (2.07 i 14.07). Teraz pewnie czeka nas długie czekanie... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    M&m pisze: 2003-08-01 18:37
    nie ma problemu jeski chodzi o punkty profit, cięgle można nimki placic, w tym przypadku nic sie nie zmienilo
    0
  • Users Avatars Mini
    only pisze: 2003-08-01 20:35
    Moze cos napisze do dociekliwych, co zastanawiali sie co by bylo gdyby ktos podpisal umowe "Zostanmy Razem" dwa tygodnie temu. Ja podpisalem 16 lipca.. warunki jakie mi zaproponowano przy srednich rachunkach ok.150-160PLN i NIO30: 1. Telefon Nokia 6100 za 49PLN netto 2. Pakiet bezplatnych minut na 12 miesiecy (10minut) 3. Zestaw StartPOP za 10PLN netto z którym mam polaczenia 50% tansze. 4.taryfe "Sekunda" 5. Bezplatna aktywacje uslugi "3 i ja". (dodam ze mam w sumie 50min przez rok, za "DluzszeMinuty"/2002r). Wlasnie dzwonilem pod *22 i powiedziano mi, ze od jakiegos czasu wprowadzono modyfikacje oferty, a teraz weszla ona po prostu w zycie oficjalnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    piokuk pisze: 2003-08-01 21:12
    Z tego co się dowiedziałem programu "Zostanmy Razem" już nie ma. I uwaga z własnego doświadczenia - nie jest tak, ze kazdy konsultant Idei zaproponuje Wam to samo. Dowiedziałem się, ze konsultanci dzielą się na cztery poziomy - poziom 1 nie może praktycznie nic w przeciwieństwie do poziomów 3 i 4. To co mi zaproponował dzisiaj poziom 1 i 3 to dwa zupełnie różne światy. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-01 22:06
    ***piokuk: skoro "ZR" już nie ma, to może wiesz czy nie ma też możliwości zamiany telefonu na punkty? Niech mi Idea tego nie robi :(
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-08-01 22:47
    wlo. Jeżeli mógłbym prosić też o przysłanie oferty Plusa. Ciekawy jestem co mogą zaproponować, do ktorej grupy kwalifikuję się. Ostatnio zmieniłem sobie plan na Plus 200 i sekundowe naliczanie i to jest to. Chyba najbardziej dopasowana taryfa (jak dla mnie). Z góry dziękuję. Pozdrawiam. PS Mój mail:maciekmouse@wp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    OTTI_Z_ROGOŹNIKA pisze: 2003-08-02 00:50
    A JO MAM CENTERTELA I HULO JAK NIEWIEM!! NIE ZAMIENIE NA RZADEN INNY CHOCBY MNIE HCIELI WYRWAC Z PAZUROMI!! CZEŚĆ
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-08-02 00:56
    wlo *** nie zawsze w plusie jest tak rózowo jak piszesz, ja miałem rachunki w porywach do 1000 a tak srednio to 500 co miesiąc i 3 lata temu zaproponowali mi 6210 za 599 netto wysmiałem ich i jak poszedłem do ery to dostałem ten telefon za 1 złoty jak pokazałem im ostatnie 3 rachunki. Nie znasz innych propozycji a powiem ci, ze bywaja duzo lepsze niz w plusie w tej chwili mam juz tylko 1 tel w erze i zostawiłem sobie M40 z 20 złotowym upustem i dodatkowymi minutami w liczbie 85 tak więc sam sobie policz ile płace. Żal mi zrywac taka umowe!!!! Ale potwierdzic moge jedno, że plus ma najlepszy program lojalnościowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo jest THE BEST pisze: 2003-08-02 01:03
    wlo! niesamowity z Ciebie demagog.Az mnie brzuch rozbolal ze smiechu ktory towarzyszyl czytaniui Twoich komentarzy. Stary, a moze Ty jestes jakims dealerem PLUSA? albo jakas panienka z ich salonu daje Ci za lada;) Penegiryki naczesc Plusa pewnie zapelniaja caly Twoje mieszkanko co? ;) Szkoda ze nie urodzles sie jakies 40 lat wczesniej - PZPR tak potrzebowalo ludzi takich jak Ty! To na tyle, nie przeszkadzam bo pewnie wlasnie bawisz sie swoim ulubionym telefonem z ulubionej sieci:)
    0
  • Users Avatars Mini
    PioPio pisze: 2003-08-02 02:09
    Re: Asia Tego niestety nie wiem. Ja się do Profitu nie zapisywałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-02 02:33
    hansen - też 3 lata temu dostałem 6210, a miałem wtedy mastera... zapłaciłem bodajże 199 złotych - musiałbym faktury poszukać :-) Ja teraz płacę 145 zł netto za 180 minut z sekundowym taktowaniem i setką esemesów - dałbym Ci je do wykorzystania, ale się nie da :-) wlo jest THE BEST - musisz dobrze znać tamten czas... wybacz, że nie mówię o innych sieciach z taką miłością - już wspominałem, że chycieli mnie namówić na Meritum ze dwa dni temu - tak ponoć macie tam słodko, ale mnie nie zaproponowano tych słodyczy :-) A przynajmniej nie były słodsze od tego, czym się obecnie raczę :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-02 02:38
    podać Ci wlo jest THE BEST numer panienki, która tak słodko mnie namawiała na zmianę operatora? Może te z Idei są lepsze od tych z Plusa?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-02 03:07
    hansen - mi nie zależy na korzystniejszej o 10 złotych propozycji przez rok, jak mi panienka z Meritum proponowała, bo potem wracamy do cennika, a to już chyba 60 złotych więcej było. Dziękuję - pozostanę u swojego operatora - numer dla mnie jest zdecydowanie więcej wart niż 10 złotych :-) A tak przy okazji - mam znajomego w Erze - wg jakich zasad dostaje się u Was upusty, dodatkowe minuty? To każdy tak może dostać, bo ten mój znajomy jakiś dyskryminowany jest chyba. Gdzie można o tym poczytać? Znalazłem informację o tych minutach ekstra, tyle, że nie piszą ile tychg minut dają... żeby aż 85? na reklamie piszą, że do 40 minut - jak to jest? a i to pewnie na 24 miesiące? i ten upust na 6 miesięcy... no, no... ach! i ten numer wybrany - też dobre - 2/3 taniej... a telefon też dają wtedy? czy może z tych stokrotek dostałeś coś w zamian tej 6210?
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-08-02 11:03
    upust masz na rok, ja jak mi proponowali te 6210 w plusie miałem mastera plus 60 minut plus w plus tobie za 3 lata też 60 minut jak podpisywałem w erze umowę to dzwoni mój plusik i obniżył mi cene na 299 netto. Teraz jestem juz w innej sieci niz era / nie powiem jakiej by jej nie faworyzowac i byc posadzanym o stronniczośc/ ale jak skończyła mi się umowa i jak wyłączyłem 3 telefony w erze na ten jeden sie postarali bym go zachował. Nie zadrza mi sie płacic za te M40 +85 więcej niż 50 złotych bo czasem zaszaleje z smsami a i jeszcze jedno w przyszłym roku znów mi dowala w maju 200 minut do wykorzystania do końca sierpnia. Na wakacje jak znalazł? Z premi mogę sobie dokupic jeszcze 20 minut gdyż teraz bardzo powoli zblizam sie do 6000 pkt. :( co pewnie uczynię gdzies w październiku.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-08-02 11:04
    Gdzie będziesz miał ponad 100 minut za mniej niz 50 zlotych brutto. Na telefon mnie stać choć ostatnio w salonie zapytali mnie czemu nie uzywam mms. Bo nie mam telefonu odpowiedziałem. Mają się odezwać w najbliższych dniach. Poczekamy zaobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-02 13:06
    hansen - więc takie postępowanie to Twój sposób na posiadanie telefonu komórkowego - jak najtaniej za wszelką cenę. Jeśli dają rabat na abonament po przejściu od innego operatora - czemu nie skorzystać? Korzystaj. Ja nie mogę sobie pozwolić. Jak mówię chwilowe profity nie są dla mnie rozwiązaniem - tak postępuje mój syn (żebyś się nie teraz obraził czasem :-)) - jemu nie zależy na numerze, chodzi o jak najtańsze rozwiązanie. Ponieważ mam takie założenie, nie interesują mnie w chwili obecnej np. ceny telefonów w promocjach - zwracam uwagę raczej na dodatkowe bonusy - chociaż i te to chwilowe rozwiązania. Poszukuję więc jak najtańszej STAŁEJ oferty, a w chwili obecnej - co byś nie mówił mój operator daje mi najlepszą ofertę :-) no rzeczywiście tanio - tylko nadal nie wiem skąd masz te minuty, bo nie wynika to z cennika.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-02 13:18
    Gdybym zaczął przeliczać swoje punkty 5Plus na pakiety jakie mogę co miesiąc za nie wziąć, to myślę, że także do tego poziomu bym się zbliżył. A że jest oferta korzystniesza, to zobacz sobie Czasami 150 - 56,93 za 100 minut, a dla \"starego\" użytkownika nawet 47,44 za 100 minut. W moim programie za 6 tys. punktów dostanę 180 minut :-) A tę ilość uzbierałem w ciągu trzech miesięcy, może czterech - kiedy wziąłem dziecku 3510i za 34 tys. punktów bez umowy na koncie zostało mi 17 punktów - w kwietniu czy w maju to było. Proponuję się nie licytować kto ile minut może miesięcznie mieć z dodatków, bo to trwa chwilę... A chyba najważniejsze jest aby w dłuższym okresie jak najmniej płacić? Pamiętam, kiedy siostra i szwagier rezygnowali z Idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-02 13:21
    Po złożeniu wymówienia umowy dostali propozycję zatrzymania numeru i 10 minut więcej przez 2 lata, później dodatkowo 2 miesiące bez abonamentu, skończyło się na 30 minutach przez 2 lata, telefonie po cenie promocyjnej i 6 miesiącach bez abonamentu (no i klasycznie umowa). Tylko co z tego, kiedy zasięgu nie było od pół roku a Idea nie była w stanie przywrócić w miejscu ich zamieszkania przyzwoitego poziomu sygnału? Dodam, że nie mieli najniższych taryf, więc korzyści mogłyby być duże :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    KB pisze: 2003-08-02 13:22
    Do jackowski - 3 tygodnie temu skorzystałem z Zostańmy Razem i zaproponowano mi nowy telefon + dodatkowe minuty na 12 miesięcy + usługa sekunda na 12 miesięcy, średnia z 3 miesięcy była około 150 zł - wynika że jeśli płacisz regularnie i masz wystarczająco duże rachunki to dbają o ciebie nie od dziś :-), a skoro 2 tygodnie temu tobie dano gorsze warunki to widocznie jesteś mało wiarygodny dla nich :-) Pozdrówka KB
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-08-02 15:44
    hmmm jak bede wiedzial co mi zaoferuja to dam znac... poki co czekam i sie nie wypowiadam. Mam rachunki 120-170zl to taki standard. Kiedys sie kilka razy zdarzylo powyzej 300zl, jestem ciekaw co mi zaproponuja. Narazie sprawa jest taka ze za kontakt z tym ich numerem placi sie chyba 60gr - dzwonilem 2 razy i nikt nie odebral. czyt. rozlaczylo mnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jackowski pisze: 2003-08-02 16:22
    do KB - sorry za zamieszania: mój przykład był HIPOTETYCZNY (z "Zostańmy razem" korzystałem kilka miesięcy temu, kiedy nie byli tacy łaskawi jak dziś - a rachunki mam w przedziale 200-250; a klientem jestem od 4,5 roku). Istota zagadnienia pozostaje dla mnie ciągle ta sama - nieważne czy zmiany w programie utrzymaniowym są od 1 lipca czy 1 sierpnia czy 15 czerwca: istotne jest to, że ten który zaczął z nich korzystać PRZED wprowadzeniem zmian (niezależnie od wysokości rachunków) NIE JEST NIMI OBJĘTY. Pytanie "dlaczego" ? Ktoś odpowie: przecież podpisał cyro na określony okres ! W porządku, ale idąc dalej tym tropem dochodzimy do następującego wniosku: im kto szybciej został klientem sieci, tym szybciej korzysta z programu utrzymaniowego. Kto zaczął być abonentem później, ma to szczęście że "łapie" się na lepsze warunki programu. Ergo, lepiej było zostać klientem IDEI później, niżw wcześniej ! Logiczne, ale paranoiczne !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-02 17:48
    Jackowski - myślę, że zagalopowałeś się trochę z tym hipotetyzowaniem :-) Sam bym się wkurzył, gdybym nie 5 lipca zeszłego roku wziął z programu 5Plus 6310i za 11 tys. punktów na umowę a czekałbym miesiąc dłużej na lepszą ofertę... Musiałbym wtedy ponad dwa razy tyle "zapłacić" za ten aparat. Tutaj jest sytuacja odwrotna, Ci którzy czekali, albo później aktywowali się w Plusie mają pecha. Nie widzę nic paranoicznego - zasady się zmieniają. Kiedyś mając taryfę Bonus można było skorzystać z PWA, teraz od tygodnia nie można... Nie ma co gadać, trzeba szukać innych możliwości :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jackowski pisze: 2003-08-02 20:10
    Chciałbym, aby program utrzymaniowy był czytelny i przewidywalny, chciałbym wiedzieć kiedy i za co mnie nagrodzą i mieć PEWNOŚĆ, że nie przypadek (= data skorzystania) o tym zadecyduje. Co szkodziłoby tak to sformułować: "jeśli Pana średnie rachunki przez dwa lata będą powyżej średniej w naszej sieci (= będę w połówce lepszych klientów) otrzyma Pan najlepszy telefon jaki WÓWCZAS będziemy oferować po cenie o 50 % niższej, niż najkorzystniejsza WÓWCZAS promocja". I to niezależnie od tego, czy ZDARZY SIĘ Panu skorzystać z oferty 10 czerwca, czy 10 sierpnia. Co szkodzi tak ułatwia nam życie ? "Data skorzystania z promocji" to czysty przypadek - to czy dla sieci jestem "wartościowy" jest obiektywnym faktem!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-02 21:56
    Tak być powinno. Ale to bardzo hipotetyczne założenia. Bo co powiesz o kliencie spełniającym z nawiązką tę zasadę, którą wymyśliłeś, ale nigdy nie płacącym w terminie? Jakieś klauzule powinny być, że ten który tylko tydzień się spóźnia ma 10% drożej, ten, który 2 tygodnie 50% a ten który płaci fakturę w terminie zapłaty tej z kolejnego miesiąca nie ma prawa do wymiany? W mojej sieci jest taki cennik telefonów, gdzie cena w PWA zależy albo od arpu albo od taryfy. Ale to tylko wyjściowe ceny, bo dalej wszystko zależy od innych parametrów - np. właśnie od uczciwości klienta - na to zauważyłem zwracają największą uwagę, bo mam wiele przykładów, że abonent z niższymi rachunkam płaconymi terminowo nawet o połowę taniej może dostać telefon niż ten płacący wyższe rachuki (posiadający wyższą taryfę) ale płacący po wezwaniu do zapłaty dopiero. BTW. Telefon wyłączają po kilku dniach po terminie zapłaty drugiej nie zapłaconej faktury - to moje obserwacje oczywiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2003-08-02 22:44
    a gdzie plan utrzymania POPowców??? ;-)))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    kochmax pisze: 2003-08-02 23:09
    www.radio.com.pl /jedynka/sygnaly/ default.asp?ivID=1608 - to jest LINK UKAZUJACY JAK SIEC DBA O KLIENTOW - dzieks tyski bosie!
    0
  • Users Avatars Mini
    kochmax pisze: 2003-08-02 23:11
    swerd***** jacy popowcy, oni sie licza tylko by ukazac jak duzo sie ma uzytkownikow w sieci, a utrzymanie ich to sprawa dla konkurencji, ktora drozsza, ale.....
    0
  • Users Avatars Mini
    kochmax pisze: 2003-08-02 23:12
    z lepsza jakoscia!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kochmax pisze: 2003-08-02 23:13
    PS a wiecie kto teraz sponsoruje GOLA??? PAPLA!!! w rekach rzecz jasna idei!!! :(((((
    0
  • Users Avatars Mini
    kochmax pisze: 2003-08-02 23:15
    pozostaje nam czekac az idea bardziej zadba o klientow!!! czy to nastapi??? nie wiem ale wy pewnie tak......
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2003-08-03 11:55
    kochmax: no na pewno popowcy w jakimś sensie służą tylko do pokazywania jak dużo abonentów ma idea, niemniej wielu z nich może z czasem mieć ochote na abonament i chyba fajnie jakby każdy został w idei? jak na razie to niczym idea się nie wykazuje
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-08-03 12:52
    wlo** minuty sa przyznane przez ere i mnie nie interesuje to, ze ich nie ma w cenniku, ja je mam i tyle, kiedys miałem ich asystenta i wszystko załatwiałem przez niego ale wtedy miałem więcj niz 10 telefonów u tego operatora i munuty tez były liczone z 15% rabatem. Może to dlatego, ze liczą na mój powrót do ich sieci? :)) moga sie przeliczyc
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-08-03 12:53
    wlo** o to chodzi by płacic jak najmniej w niemczech już teraz masz numer przypisany do osoby u nas tez tak będzie
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-08-03 12:54
    wtedy dopiero bedzie walka, plus ci w tyłek wejdzie byś u niego został
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-03 14:25
    :-) no to mów hansen, że byłeś czy nawet jesteś "poważniejszym" klientem :-) Jeśli tak rozpatrywać temat, to właśnie niedługo spotkam się ze znajomymi, którzy właśnie ze względu na to, że mają bardzo dobre warunki (właśnie z powodu wielu aktywacji i niemałych rachunków) cenowe zarówno usług jak i PWA nie chcą rezygnować z Idei. A że bez podłączenia telefonów do własnej anteny na dachu leżą "martwe" to już inna sprawa. W zamian za tę uciążliwość rzeczywiście mają spore korzyści, bo bez przerwy widzę ich z innymi telefonami - twierdzą, że dostają od seieci za symboliczną złotówkę :-) W Niemczech jeszcze nie ma numerów przypisanych do osoby - pytałem szwagra - mieszka tam 20 lat i od wielu lat ma komórkę w D2 (u nas wtedy nie było żadnego operatora GSM). Nie może jeszcze zabrać swojego numeru do innej sieci, chociaż mówi, że się na ten temat dużo mówi ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-03 14:33
    No tak, kiedy wprowadzą to prawo, a nie sądzę by szybko to było, Plus będzie się starał... I pewnie dlatego nadal nie będzie mi się opłacało zmieniać sieci :-) Jeśli dzisiejsza oferta trzech operatorów jest praktycznie identyczna (bo nie biorę pod uwagę tych znikomych różnic cenowych czy zakresu usług), czego dowodzi niewielka różnica w ilości klientów, myślisz, że możliwość zachowania numeru coś zmieni? Tak - przestaną dotować telefony, to pewne jak śmierć. A to już zniechęci klientów do migracji, chyba, że właśnie oferta cenowa usług będzie znacznie korzystniejsza (co w pierwszym rzędzie powinno decydować o wyborze operatora). Nie gdybajmy, do niczego to nie prowadzi. Oszołomów prorokujących "śmierć" jednego czy drugiego operatora z powodu drogich telefonów w promocjach albo płatności za CLIP czy billing albo połączenie oczekujące nie zabraknie.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-04 03:10
    Wlo: Pare razy juz mówiłeś o słąbym zasięgu Idei i o antenach dodatkowych. To chyba jakaś wioska byla prawada? ;) Mi naprawde sie nie zdazylo jeszcze w zadnym mieście zebym nie miał zasięgu, a i wgórach i innych zadupiach nie mialem problemu. Czemu wiec potrzebne te anteny? Czyzby tam jakaś awaria była?Chyba coś o tym wspominałeś. Wiec nie przesadzaj z tym zasięgiem ( a raczej jego braku ). PS. Nawet w Wieliczce 130 metrów pod ziemia jest zasieg Idei :D
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-08-04 10:36
    wlo*** w niemczech już jest zachowanie nr przy przechodzeniu do innego operatora. Miesiąc temu moj kolega z liceum mieszkajacy w niemczech zmienił z D1 na O2 i ma ten sam numer O2 jest operatorem wirtualnym i byc moze korzysta z sieci D1 wiec moze to dlatego można zachowac numer telefonu. Faktem jest że ma ten sam numer a korzysta z innego operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-04 10:45
    blobi - wiem co mówię - 7 km od mojego miasta drogą, 5 km w linii prostej a z okien domu widać jak na dłoni panoramę dachów 11-piętrowych domów, w tym dwukrotnie wyższą wieżę stojącą na podwórku lokalnej tepsy (chyba Idea nie wynajmuje miejsca na kominie lokalnej ciepłowni?). Cztery lata temu Idea miała tam bardzo dobry sygnał. Nie wiem, może stwierdzili, że dość mocno uczęszczana droga wojewódzka nie zasługuje na "pokrycie" i nieco przesunęli anteny sektorowe? W każdym razie zarówno u siostry jak i w firmie, o której mówię sygnała jest... poza budynkami :-) Natomiast faktycznie inna firma, duża, ma zakład produkcyjny zlokalizowany dość daleko poza miastam - tak to powiem. Kiedy decydowali się na kompleksowe rozwiązanie sprawy "komórkowej" podobnie - sygnał Idea miała niezły, jednak z roku na rok było coraz gorzej, no i kilka dni temu dostałem informację o nowych numerach... w innej sieci :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-04 11:04
    hansen - być może w takiej sytuacji jest to możliwe, tym bardziej, że pewnie O2 korzysta z roamingu wewnętrznego... Co do przejścia z D2 do D1 nie można zabrać numeru. Szwagrowi niemiecki "narodowy telekom" oferował jakąś kompleksową usługę, jednak pod warunkiem, że zmieni również operatora komórkowego... Niestety ponieważ ma firmę i nie może tak ot po prostu zmienić numeru, został w D2 Vodafone :-) Chociaż to również informacja sprzed wakacji, więc może coś się już tam zmieniło??? Ale jak na razie dzwonię do szwagra na stary numer i odbiera :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2003-08-04 11:11
    *wlo* to i tak pikus w porownaniu z zasiegiem Plusa ktory mam w domu ( centum miasta ) ba! w obrebie mieszkania sygnal lata jak glupi:-) ..aaaaa o zasiegu w parkingu podziemnym juz dawno zapomnialem;-)...lata mijaja i jak byl podly zasieg tak pozostal:)
    0
  • Users Avatars Mini
    gwiazda pisze: 2003-08-04 11:12
    Ale jestem wściekły!!! Zlikwidowali Zostańmy Razem Profit, właśnie teraz, kiedy mam 2500 punktów i mógłbym wziąść nowy telefon, co za debilizm. Ludzie zbierają te chrzanione punkty i co z tego mają??? Zaoferowali mi że jak zabiorą mi te punkty to dostanę nokie 6100 za ponad 300 !!! A jeszcze tydzień temu w zostańmy razem profit była za ok 180. Czyżby telefony zdrożały??? Jedyne co koleś na infolini miał na swoją obronę to to, że jest zastrzeżone, że oferta może uledz zmianie. A u mnie zmianie ulegnie moje zdanie... na temat IDEI. Mam gdzieś ich "propozycję"!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-08-04 11:18
    ***blobi*** Nastapi analiza uslug z jakich najczesciej korzystasz. Nie bedzie juz tak bezkrytycznie brana pod uwage wysokosc rachunkow. Dla osob czesto korzystajacych z SMS i MMS beda pakiety, dla 'rozmawiajacych' przeprowadzona zostanie analiza generowanego ruchu (Idea, InneSieci, CzestoWybieraneNumery) i ew. dla wszystkich propozycje stargetowanych modeli aparatow. Wazne by nie traktowac po macoszemu osob placacych rachunki ponizej wczesniej ustalonego pulapu - Klient placacy np. 40 - 50zl bedzie zadowolony z dodatkowych paru minut, badz SMSow, nie bedzie oczekiwal TOPowego aparatu. Mysle ze to bdb pomysl - dac cos wszystkim sprawiedliwie, co nie znaczy po rowno :) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-04 11:47
    jogi - z moim ulubionym Plusem to ja dopiero miałem problem (mam nadzieję, że już się nie powtórzy). Otóż przy jednej z dużych firm - 20 km na zachód od mojego miasta - postawili BTS (a jakże z reklamą tej firmy - pięknie w Cell Info pokazuje). Jakie jaja były? W centrum miasta (no może nie całkiem, w mieszkalnej dzielnicy w każdym razie) zamiast logować się pięknie na BTS-ie odległym o kilometr, telefon logował się na tym odległum o 20 kilomterów... z kiepskim sygnałem jak się domyślasz. W lutym jakaś awaria powodowała, że 6310i rozładowywała się w 10 godzin!!! a włączonego telefony nie można było naładować - tak dużą enerigię pobierał nadajnik!!! Wtedy za tygodniowe problemy obniżyli mi o 50% abonament :-) Naprawili, było OK, chociaż telefon bez przerwy się przelogowywał do tamtego BTS-a i do dwóch innych, bliższych.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-04 11:54
    Dwa tygodnie temu sytuacja się powtórzyła - znowu w serwisie Nokii (bo zapomniałem dodać, że tylko 6310, 6310i i 3510 już bez "i" miały tę dolegliwość z rozładowywaniem baterii) tabuny ludzi z reklamacjami. Napisałem ponownie mail do BOK-u, tym razem już wiedziałem w czym problem (poprzednio odsyłali mnie do serwisu), po dwóch dniach jak ręką odjął... Telefonik jak zwykle loguje się do dwóch BTS-ów w zależności czy jestem w gościnnym czy w sypialni. Odległy BTS postawiony na potrzeby tamtej firmy (tak myślę, bo 10 km dalej jest spore miasto gdzie też jest BTS a na 30 km drogi między miastami nie było "dziury" nigdy) jakby był wyłączony, a telefon od razu dwa dni dłużej "trzyma" :-) Oczywiście nie w stosunku do tej awaryjnej sytuacji, kiedy musiałem go dwa razy dziennie ładować. Zwykle co 6-7 dni go ładowałem, teraz 7 to minimum :-) Cioekaw jestem co w ramach rekompensaty mi tym razem Plus zaproponuje?
    0
  • Users Avatars Mini
    fg pisze: 2003-08-04 11:55
    oni chyba w gumki lecą... umowa na 30 miesiecy to przegięcie...
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2003-08-04 11:56
    idea ma ostanio u mnie duzego plusa. w ten weekend poimprezowałem troche w czeskim cieszynie i spokojnie korzystalem z zasięgu Idei. znajomi z plusa i ery kleli, kiedy jedyne dostepne sieci to byly czeskie
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-08-04 12:34
    blobi: Za malo zwiedzasz kraj :) U mnie tez slabo z zasiegiem (w domu - idea)... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2003-08-04 12:46
    *wlo* moze i tym razem "kila grosikow' zaoszczedzisz, zycze powodzenia:-)).. a swoja droga przypomniales mi sytuacje, ktore mnie spotykaly jeszcze rok temu tyle, ze tym razem z 3 nadajnikami:)..w sumie miasto, ale juz przedmiescia i biuro klienta z non stop zmieniajacymi sie nadajnikami - parking 1 bts, biuro 2 a w magazynie 3 :) oj co ja wtedy Plusa wyklinalem to moje:-)he
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-04 12:56
    jogi - w takiej sytuacji bardzo opłaca się Strefa Plus... Znajomy ma Strefę w promieniu 10 kilometrów. Na wschód od miasta jest jakieś 4-5 km tylko - wjeżdżając na górkę (tubylcy wiedzą o jaką górkę chodzi), telefon przelogowuje się i wychodzi ze Strefy. No i nie kilka grosików bo w lutym miałem Non Stop 150 :-) a to dało wtedy 80 zł netto.
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2003-08-04 13:27
    *wlo* szczerze, to nie bede za bardzo tutaj sie rozwodzil nad cena moich polaczen w Plusie ,ale zaufaj mi, ze place malo - zeby nie powiedziec bardzo malo :-) - na uszko moge troszke podenerwowac Ciebie ;-))) ,ale to rozwiazanie o ktorym mowisz bylo by dobre rok temu, teraz juz po ptokach :-( .....a co do tych grosikow:)he - mialem na mysli wlasnie caly worek tych grosikow:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-04 14:00
    ***gwiazda: Ja tez jestem wściekła. Uciułałam ponad 5000pkt. I na co? A z tą ceną telefonów, to jakoś dziwnie robią. Do tej pory ceny w Proficie były takie jak w ofercie dla nowych klientów w NIO 30-60 + 2500pkt. A teraz co? Mamy płacić drożej niż nowi? I to jest nagroda za bycie w Idei od kilku dobrych lat? To ja dziękuję za takie nagradzanie. PS. Czy oni Ci ten telefon wycenili na podstawie średnich rachunków? Jeśli tak, to mogę spytać ile płacisz średnio za miesiąc? Też zastanawiałam się nad tą Nokią, ale jesli brane są pod uwagę rachunki to raczej stać mnie na nią nie będzie :(
    0
  • Users Avatars Mini
    gwiazda pisze: 2003-08-04 14:43
    ***Asia: Średnie rachunki na tym koncie nie przekraczają 60zł, ponieważ jest to telefon na kombatanta i za NIO 60 płacę tyle co za NIO 30. Gdy pytałem się co mi zaoferują to Pan powiedział że minuty, sms-y itp, a na telefon nie ma szans, dopiero za 10 miesięcy. Gdy się upierałem przy telefonie to sypnął cenę ponad 400. Jak powiedziałem że w Zostańmy Razem Profit był za 182, to stwierdził że jak mi zabierze 2500 punktów to zapłace ponad 300, więc powiedziałem dosłownie, żeby sobie w nos wsadził taką ofertę. Chyba już czas po 6 latach sieć zmienić.... Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-04 16:01
    ***gwiazda: To wychodzi na to, że i ja sobie mogę pomarzyć. Moje rachunki to średnio 60-67 zł. W Idei jestem 3 lata. Na dodatkowych minutach i sms-ach mi nie zależy, bo starcza mi to co mam. Natomiast przydałoby się wymienić aparat. Dlatego zbierałam punkty. I co? Teraz mam ich na koncie ponad 5000, do listopada muszę je wykorzystać, bo w listopadzie mi wyzerują licznik... I na co? Na kubek? Korkociąg? Minut nie potrzebuję, bo starczają mi te co mam. Mam wykupiony pakiet sms, więc i sms-ów za pkt nie kupię. A za nowy telefon będę musiała załacić jak za zboże. I to ma być propozycja nie do odrzucenia, jak to Idea określiła?! PS. Czemu telefon mógłbyś wymienić dopiero za 10 mesięcy?
    0
  • Users Avatars Mini
    andi pisze: 2003-08-04 16:13
    Mój staż w sieci 3 lata. Średnie rachunki ok. 80 zł. jestem w PROFICIE i płacę rachunki POLECENIEM ZAPŁATY i nie mogę wymienić aparatu!!!!! Tylko dodatkowe minuty,SEKUNDA,przyjaciel, Trzy i ja i inne badziestwa krórych nie potrzebuję. Jednym słowem niech sobie w d... wsadzą tą ofertę. Przecież ZOSTAŃMY RAZEM była sto razy lepsza. Pora zmienić sieć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOOD BYE IDEA
    0
  • Users Avatars Mini
    gwiazda pisze: 2003-08-04 16:45
    ***Asia: Tak mi powiedzieli, że teraz usługi a nowy telefon za 10 miesięcy.... i pewnie bedzie trzeba faktycznie jak za zboże, bo za niskie rachunki. H im w D...
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-04 17:21
    ***gwiazda: Wyjdzie na to, że bardziej mi się będzie opłacało zrezygnowanie z ich usług po upłynięciu czasu umowy, którą mam obecnie (20.09) i ewentualnym podpisaniu nowej umowy, jako nowy klient. Wyjdzie taniej, a i telefon nowy będzie. A może zmienić sieć? Era ma program "Witaj" dla tych, którzy przejdą do nich od innego operatora. Chyba do 31.10 można z niego skorzystać... No nic. Trzeba pomyśleć. I jakoś zagospodarować te pkt, bo nie po to je zbierałam, by mi przepadły. W dziwny sposób Idea chce utrzymać klientów przy sobie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-04 19:46
    Właśnie dostałam maila z Idei z odpowiedzią na pytanie czy mogę wykorzystać pkt przy wymianie aparatu. Oto co mi napisali: "W programie "Propozycja" nie ma możliwości skorzystania z oferty wymiany aparatu przez program Profit. Jedynie można zmiejszać cenę promocyjną aparatu przez użycie punktów profilowych. Cennik "Propozycji" jako taki nie istnieje. Jedynie pod numerem 501400400 jesteśmy w stanie po sprawdzeniu numeru podać ofertę przygotowaną dla klienta. Jest to oferta indywidualna i każdy numer ma inna propozycję aparatów." Czyli niby po staremu, a jednak inaczej. Bo zastanawiam się jak rozumieć ostatnie zdanie. Czy płacący np. 60-70zł dostanie ofertę aparatów innych (np. starych modeli) niż ten kto płaci np. 150-200zł? Bo to, że ceny będą różne to jeszcze można zrozumieć (choć "ZR" nie dzieliła na równych i równiejszych). Ale że w zależności od klienta różne będą propozycje aparatów? Tego zrozumieć jakoś nie mogę.
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-08-04 21:52
    swerd - to Twoi znajomi jakies "cienkie" telefony mają, bo ja też często bywam w Czeskim Cieszynie i nie mam problemu z odbiorem sygnału z nadajników Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-04 22:30
    gwiazda - właśnie najlepiej by tak było - nic nie płacić i później... nic nie płacić, prawda? No ale z tego co piszecie, Idea rzeczywiście front nieco zmieniła... Może już czas? Ja jestem za - więcej darmowych minut (albo w ogóle za cenę obniżenia ceny minuty), mniej subsydiowanych telefonów!!! Dla "starych" klientów też!!! BTW. Wszystkie telefony które miałem, bez problemu działają nadal, 4-5 lat bo znajomi je mają (co się dzieje z moim pierwszym GA-628 nie wiem). Więc i u mnie tyle powinny działać - po co więc bez przerwy zmieniać?
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-05 00:22
    Wlo : no nie bez przerwy. Po 3 latach mozna by juz zmienic chociazby na nowe baterie trzymające o wiele dłuzej niz te wczesniejsze (a po co wymieniac baterię jak za oryginalną zwykle zapłacimy tyle ile za nowy telefon - subsydiowany oczywiscie :P ) Oczywiescie zalezy co kto ma...
    0
  • Users Avatars Mini
    Rychu pisze: 2003-08-05 01:19
    Dzwonila dzisiaj do mnie panienka z BOK i zaproponowala mi te promocje (mam 60 dni do końca cyro) a w niej Siemensa S55 lub Nokię 6100 za 1zl plus 20minut miesięcznie plus karte POP za 30 zl do ktorej noge dzwonic za pol ceny.Ja jestem zadowolony (rachunki mialem średnio po 120zl).
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-05 13:29
    A ja byłbym zadowolony ... z siemensa ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    Lapsik pisze: 2003-08-05 21:31
    Oto co mi napisał BOK na temat wymiany aparatu w Propozycji: "Nasza oferta zmieniła zasady i wymagane warunki po spełnieniu których mogliśmy realizować ofertę wymiany aparatu. Można obecnie przedłużyć umowę i wybrać usługi które w znacznym stopniu obniżą koszty korzystania z naszej sieci. W szczególności polecam tą opcję zamiast aparatu jeśli jest on jeszcze sprawny. Ponieważ ceny aparatu nie są tylko uzależnione od płaconych rachunków, programu Profit czy planu taryfowego to serdecznie zapraszam pod numer 501400400 pod którym podamy indywidualna ofertę dla danego numeru. Zapraszam pod numer 501400400 pod którym możemy negocjować ostateczne warunki umowy". Zastanawia mnie jedno: jesli ceny aparatu nie są uzależnione tylko od rachunków (a z tego co pisali przedmówcy - wynika coś zupełnie odwrotnego), Profitu i planu taryfowego, to od czego jeszcze? W jaki sposób ustalają indywidualne oferty? W "ZR" wszystko było jasne. Tu już nie jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-06 00:31
    Lapsik - od tego czy w terminie płacisz... Czy płacisz poleceniem zapłaty... Czy płacisz kartą kredytową (nie wiem czy w Idei można - w Plusie tak)... To przede wszystkim mówi o tym, czy jesteś poważnym i wiarygodnym kontrahentem/klientem - jak wolisz.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-06 16:01
    Można Wlo kartą kredytową.Tzn. obciążenie rachunku karty.
    0
  • Users Avatars Mini
    gwiazda pisze: 2003-08-06 17:47
    Lapsik: Indywidualne warunki zależne są też od ilości rozmów przychodzących do danego numeru, czyli jak by tu nie patrzeć to najprościej powiedzieć, że zależne są od wszystkiego...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-06 20:17
    no tak - ruch przychodzący też genruje zysk dla sieci :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-08-07 14:55
    ***Asia, gwiazda i inni: jesli nie satysfakcjonuje was aktualna oferta to nalezy zastosowac klasyczny manewr pt: "chce rozmawiac z przelozonym" wtedy mozna indywidualnie negocjowac warunki. troche to dziwne bo z ZR nie bylo takich problemow. telefon z aktualnej oferty, punkty profit i ok. a teraz... jak chcialem wymienic telefon to okazalo sie ze system moze mi zaoferowac4 (slownie CZTERY) modele, ale za to nie byle jakie jak np samsung r200 !!! nalezy te propozycje odrzucic i zwiekszyc swoje wymagania. jesli jestes niezla w negocjacjach to mozna miec i nowy fon i dodatkowe minuty/znizki. piszcie na priva jak wam poszlo. pozdrawiam i powodzenia
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-08-07 15:01
    czyli w zasadzie nie mam co żałować że 23 lipca wziąłem w PWA 6100 i zapłaciłem za niego punktami (co prawda zdarli za niego 99 zł netto - ale przeliczyli to na punkty) nic atrakcyjniejszego nie byłem w stanie od nich wywalczyć. Na zasięg Idei nie narzekam ale Era leząc cały dzień na biurku potrafi w ciągu dnia 6 (nie pomyliłem się dokładnie s z e ś ć BTS ów zmienić) i nie są to bynajmniej Bieszczady tylko nasza stolica (a BTS-a Ery widzę z dachu mojego domu jest do niego dokładnie 3200 metrów)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-08-07 15:12
    asia*** daj sobie z nimi spokój - zamień punkty na minuty lub doładuj nimi POPy i przejdź do ery dostaniesz 50 % zniżki na abonament (na rok) i mają chyba najbardziej atrakcyjne telefony (tylko twój ostatni przed przejściem rachunek musi być wyższy niż 80 zł) A za dwa lata to już mam nadzieję numer będzie należał do abonenta. Walka z opem o lepsze warunki to zajęcie dla naprawdę cierpliwych. Ja z Idęą waolczyłem od października do lutego a potem odpuściłem i przebiosłem zonie telefon do Ery - chociaż wolałbym Idee tu przynajmnie mogłem z punkty z profitu doładować rodzinie POP-a a te Stokrotki Ery to zawsze było jakieś nieporozumienie
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-07 16:47
    bodopl***: właśnie myślę nad skorzystaniem z oferty "witaj" w Erze. 50% upustu na abonament i telefon, który mnie interesuje (s55) w cenie dla mnie przystępnej bardzo mnie kusi. Szkoda tylko, że Era się nieco wycwaniła i sprzedaje s55 bez kabelka do komputera :( Jeszcze w czerwcu kabelek był w zestawie. W tej chwili trzeba za niego dodatkowo płacić... Przy okazji mam 3 pyt: 1. ostatni rachunek ma być na pow. 80zł - ok. Ale czy muszę mieć potwierdzenie, że już go zapłaciłam? Bo z tym będzie problem, bo płacę w Idei poleceniem zapłaty i dowód na uregulowanie rachunku przyjdzie miesiąc później z kolejną fakturą 2. jaką taryfe wybrałeś? Ja myślę o Moja 80 Medium. Tylko zastanawiem się czy po roku jak skończy się upust na abonament będę mogła przejść na Moja 40 Medium 3. czy rezygnując z Idei musiałeś dokończyć aktualny okres rozliczeniowy, czy nie? Ja od 21.09 będę miała z Ideą umowę na czas nieokreślony. Jak ją zerwę to czy to będzie ze skutkiem natychmiastowym, czy z jakimś poślizgiem?
    0
  • Users Avatars Mini
    piter pisze: 2003-08-07 18:17
    LUDZIE, LUDZIE... PISZECIE KOMENTARZE A NIE MACIE POJĘCIA O CZYM! jA JESTEM PRZACOWNIKIEM I WIEM JAK TO WYGLĄDA. NIE JEST TAK ŹLE JAK WAM SIĘ WYDAJE! PROPOZYCJE SĄ NAPRWDĘ CIEKAWE, TYLKO REALIZACJA ZAJMUJE DUŻO CZASU.
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-07 23:07
    bodopl: Byłam dziś w Idei i w Erze. W Idei pani powiedziała, że nie mam prawa do wymiany telefonu. Następnie zapytała jaki mam aparat żeby mogła mi dobrać 3 usługi w ramach Propozycji. Mam N3330. Pani zaproponowała 10min rozmów, pakiet sms i pakiet MMS. Wiadomo: każda N3330 ma możliwość wysyłania MMSów ;) Do tego starała mi się udowodnić że mam NIO, kiedy od 3 lat mam Stara Optimę, w której minuty nie wymieniają się na smsy. No nic: wzięłam wniosek do zerwania umowy i udałam się do Ery dowiedzieć się o warunki promocji Witamy. Co ciekawe mailem (dziś) BOA napisało mi że ostatnia faktura musi być na pow. 80zł, natomiast pani i pan w salonie byli tym bardzo zdziwieni, mówiąc, że tak było, ale już nie jest i teraz nie ma określonej kwoty. Dostałam ksero regulaminu tej promocji, na który w razie problemów mam się powołać. Mam jednak nadzieję, że gdy zjawię się w tym samym salonie nie będę musiała tego robić :) A więc nowy program utrzymaniowy Idei dostarczy za miesiąc Erze nowego abonenta.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-08-08 17:34
    ***Asia: bez urazy ale z babami nic niezalatwisz zwlaszcza z tymi dziuniami w sklepach ze o salonach firmowych nie wspomne. nabieram podejrzen ze trzyma sie je tylko w celu robienia dobrego wrazenia bo jak sie spytasz o jakis telefon to kazdy jest najlepszy i kazdy ma te funkcje o ktora pytasz a potem jak czytasz instrukcje ... a klamka zapadla. napisz jak ci poszlo z era. a czy w plusie w promocji kameleon tez sa wymagane jakies wysokie rachunki???
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-08 23:58
    Spiro***: Jak mi poszło z Erą napiszę za miesiąc, bo dopiero wtedy będę mogła się do nich zgłosić. Póki co postanowiłam przeprowadzić test i w przyszłym tygodniu znów się przejdę do tego samego salonu i zapytam o to, czy rachunek musi być na jakąś określoną kwotę czy nie. Zobaczę, czy powiedzą mi to samo co wczoraj :) PS. Czyżbyś też się zastanawiał nad przejściem? ;) "Witamy" w Erze trwa do 31.10, więc masz czas na podjęcie decyzji (a proponowane przez nich warunki są naprawdę ciekawe) :) Co do Plusa to nie wiem, jak to u nich wygląda, bo tym opem się nie interesowałam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-08-10 22:09
    piter: Prawda taka ze w tej sieci to wlasnie pracownicy maja mniejsze pojecie o "stanie rzeczy" niz klienci...
    0
  • Users Avatars Mini
    tpwl pisze: 2003-08-11 11:08
    Kiepsko to wygląda. Niedawno zacząłem zbierać punkty żeby zostać Profit Vip-em i mieć dowolny (prawie) telefon za 1zł. Niestety średnie rachunki mam niskie, ok 50zł, więc o nowym telefonie mogę pomarzyć. Ciekawe, że to ja musiałem ciągnąć za język konsultanta, bo on nie miał mi nic do zaproponowania. Lubię jasne kryteria. Nie lubię jak się zmienia program ZR w "połowie roku".
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-08-11 14:43
    Asia***: dowiedz sie tez jak wyglada wymiana telefonu w erze po 2 latach. to moze byc naprawde ciekawe... cos o tym wiem i dlatego sugerowalbym zastanowienie sie nad kameleonem w plusie. pozdro. jakby co pisz na maila.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-08-11 14:44
    bart_22: swiete slowa. idealnie to ujales ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-11 17:05
    Spiro***: przyznam, że się nie interesowałam tym, jak wygląda wymiana telefonu w Erze. Jakoś nie wybiegam tak daleko w przyszłość :) Wiem, że muszę wymienić aparat w tym roku, stąd decyzja o rozwiązaniu umowy z Ideą i przejściu do innego opa. Zapoznałam się z "Kameleonem". Oferta Plusa też jest ciekawa, ale ma jedno "ale", które skłania mnie przy pozostaniu przy "Witamy" Ery. Otóż w Plusie promocja trwa do końca września, a w Erze do końca października. Co prawda teoretycznie mogłabym podpisać nową umowę we wrześniu i przez miesiąc ciągnąć u dwóch opów, ale praktycznie wygląda to tak, że w chwili obecnej mnie na to po prostu nie stać. Dlatego pozostanę przy ofercie Ery i....... za 2 lata znów się będę martwić... Kto wie, może Era przez ten czas zmieni zasady wymiany aparatów? :) A jak nie, to zawsze będę mogła zerwać umowę i przejść gdzie indziej ;) Pozdrawiam Cię serdecznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-11 17:39
    Asia: Kameleon w Plusie raczej zostanie przedłużony zapewne na podobnych zasadach, a w październiku ceny fonów mogą być co najwyżej bardziej korzystne niż obecnie. Tak więc jeżeli chcesz zmienić opa w październiku radziłbym Ci wówczas porównać oferty przejęciowe obu sieci i wybrać tą najnajbardziej odpowiednią. W listopadzie zapewne bede miał dokładnie taki sam dylemat jak Ty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rosemai pisze: 2003-08-11 23:20
    troche interesowalam sie ta oferta, jest ok, taka pro klient, nowy telefon moze byc mi zaproponowany duzo szybciej, do tego uslugi, dodatkowe minuty, ja mysle ze to naprawde pozytywna zmiana, wczesniej Zostanmy Razem bylo chyba mniej zachecajace, nawet moge powiedziec ze nudne, tylko ze ja juz skorzystalam ... :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-12 12:41
    Czytając te wszystkie komentarze, dochodzę do wniosku, że zmiany w Idei poszły w kierunku... ściemniania. Nie znam dobrze IDEI, ale zawsze, w porównaniu do ERY, ujmowało mnie OTWARTE podejście do abonenta w ZR. Na stronie www. była tabelka z telefonami, podaną wysokością rachunków itd. Każdy mógł wiedzieć, czego się spodziewać przy wymianie aparatu (przynajmniej wstępnie, bo negocjować zawsze można). Teraz widzę, że panują niejasne kryteria i "indywidualne podejście" (tak dobrze mi znane z ERY:-P Człowiek praktycznie do końca nie wie, na co może liczyć. Albo dostajesz jakąś ofertę mail'em, a potem idziesz do salonu i nie możesz jej zrealizować (miałem taką sytuację; raz mówili tak, innym razem siak). BTW Mało znam program PLUS-a, ale wydaje mi się, że jest on obecnie jednym z lepszych programów utrzymaniowych? Czy w nim przynajmniej są JASNE reguły gry!? Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-08-12 14:28
    Asia*** jakis czas temu w erze chcialem wymienic telefon i okazalo sie ze moglem, a jakze, ALE ... musialbym doplacac do niego co miesiac przez caly okres trwania nowej umowy. w moim przypadku to bylo 9pln (+vat) miesiecznie. uwazam ze lepiej byc madrym przed szkoda bo co 2 lata zmieniac opow to moze byc troche meczace. pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-08-12 16:00
    No ja tam dzwonilem. Na 5 telefonow 1 sie polaczylem - to powinni jeszcze zmienic, ewentualnie sami dzwonic do klienta kiedy oferta bedzie juz gotowa. Mnie powiedzieli ze mam za 2 tygodnie zadzwonic bo jeszcze nie maja przygotowanej oferty. Tak szczerze to nie wiem co te 2 tygodnie tak zmieni aby sie tylko troche zorientowac co mnie czeka. Rachunki mam srednio ok 180 wiec chyba byli w stanie powiedziec na co moge liczyc a na co nie... Poczekam na "gotowa oferte" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-12 16:11
    Spiro***: ja nie jestem nastawiona na wymianę aparatów co 2 lata, gdy kończy się umowa. Po prostu mój stary aparat wymaga już wymiany. Dlatego postanowiłam zrezygnować z usług Idei, która nie dała mi prawa do wymiany aparatu (tzn. dokładniej rzecz ujmując: gdy poprosiłam o druk rezygnacji z usług pani nieco front zmieniła i zaproponowała mi, że s55 (który sobie upatrzyłam) mogę zakupić za 850zł. No zwaliło mnie to z nóg kompletnie, bo to prawie 2x drożej niz dla nowego klienta!). W Erze ten sam aparat na dzień dzisiejszy kosztowac mnie będzie 242 bodajże złote. Liczę, że do października cena jeszcze spadnie. Tym bardziej, że doszły mnie słuchy, że we wrześniu Era ma "urodziny"... Może jakaś super promocja? ;) Liczę też, że s55 spokojnie będzie mi służył przez okres dłuższy niz 2 lata. BTW: czemu tel musiałeś spłacać przez cały czas trwania umowy? Nie było możliwości zapłaty za aparat z góry?
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-12 16:14
    Spiro***: a tak z czystej ciekawości: jakie są reguły wymiany aparatu w Erze a jakie w Plusie? Orientujesz się? Pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-08-13 14:22
    Asia***: telefon oczywiscie kosztowal 1pln +vat i DODATKOWO trzeba by bylo do niego miesiecznie doplacac. bardzo fajny pomysl!!! obecnie nie mam informacji czy w erze nadal tak jest. sprobuj podpytac kogos komu konczy sie umowa to bedzie wiedzial... jakby co pisz emaile. spiro
    0
  • Users Avatars Mini
    slawo pisze: 2003-08-14 12:16
    WLO, wypowiadzasz się jakbyś był pracownikiem Polkomtela. Czepiasz się zasięgu Idei, ale to naprawdę już nie działa na klienta. Mogłeś używać tego argumentu 2 lata temu-ale teraz? Co do programu lojalnościowego Idei to w/g moich znajomych jest ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-14 17:44
    Asia***: reguły wymiany aparatów w ERZE są NIEJAWNE. Co prawda w salonie dostaniesz (przynajmniej kiedyś tak było) regulamin pt. \"WYMIANA APARATU w sieci ERA\", ale... jego cenę ustalą Ci już \"indywidualnie\" (zliczając średnią z 6-ciu ostatnich rachunków, patrząc na terminowe płacenie rachunków itd.; ostatnio rzekomo biorą też pod uwagę ilość rozmów przychodzących- to też kasa dla nich, ale nie możesz tego przecież udowodnić). No i są jakieś progi, które być może uprzejmy konsultant ci zdradzi. Dlatego właśnie podobała mi się ta tabelka w starym ZR Idei. Wszystko było jasne i przejrzyste. Rachunki takie, słuchawka taka, cena taka. Najlepiej więc w Erze podać, jaki telefon Cię interesuje i oni ci już policzą. Przy niskich rachunkach- oferta telefonów może być albo uboga, lub też będziesz mogła wziąć sobie każdy telefon z aktualnej promocji, lecz ceny będą wyższe, niż te w promocji dla nowych. Przy wyższych lub b.wysokich rachunkach- cena może być już lepsza. c.d.n.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-14 17:44
    Pamiętam taką sytuację przed ok. 2 laty, jak przez 3 czy 4 m-ce przeholowałem z rachunkami (płaciłem po ok. 600-700 PLN). Choć do końca umowy miałem jeszcze dobrych parę miesięcy- miła pani ze Stokrotki sama do mnie zadzwoniła, że mają dla mnie ofertę. Poprosiłem, żeby mi przysłali pocztą. Zaoferowali mi za podpisanie aneksu albo po 30 min. co miesiąc, albo telefon z aktualnej promocji po 50% jego ceny PROMOCYJNEJ lub telefon spoza promocji z 25% upustem. No ale to były rachunki ekstremalne, nie zdecydowałem się wtedy na wymianę i po miesiącu oferta się zdezaktualizowała. Gdy kończyła mi się umowa, rachuneczki miałem zdecydowanie niższe- wtedy oferta była już standardowa- telefon z aktualnej promo po jego promocyjnej cenie. Słyszałem natomiast, że przy b.niskich rachunkach ERA oferowała takie właśnie dopłaty co miesiąc, o których pisał spiro. Jak jest w Plusie- pytaj plusiaków! ;-) Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    phoneworldlink pisze: 2009-07-19 11:42
    Mamy całkiem nowe laptopy, telewizor plazmowy, Mobilephone Apple iPod, w dobrej cenie Apple Mac Pro zaledwie 1000 dolarów .. Apple Notebook Laptop za 650 dolarów .. tylko Nokia n98 520,00 dolarów USD nokai n96 250,00 dolarów USD Apple 60 GB iPod Video. 170 dolarów, Apple iPhone 4GB. 220 dolarów, Mobile Sidekick II. 120 dolarów Blackberry 8700c
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: