Nowy szef marketingu Sony Ericsson w Polsce

Newsy
Żródło: Sony Ericsson
Opinie: 1

Sony Ericsson ogłosił, że Joanna Jakucewicz, Channel Marketing Manager, od dnia 1 grudnia 2008 r. odpowiedzialna będzie za działania marketingowe Sony Ericsson w Polsce, zarówno na rynku operatorskim jak i sprzedaży bezpośredniej (niezależnej). Zmiana ta związana jest z odejściem z tego stanowiska Marcina Mikuckiego i jego nowymi planami zawodowymi poza firmą.

Joanna Jakucewicz pracuje w Sony Ericsson od maja 2008 roku odpowiadając za działania marketingowe dla kategorii Cyber-shot. Wcześniej pracowała, poznając rynek telekomunikacyjny od strony działań operatora, w firmie P4 Sp. z o.o. na stanowisku CRM Product Manager oraz w PTK Centertel Sp. z o.o. na stanowisku Junior Brand Manager w Biurze Marketingu Rynku Biznesowego.

Poszerzenie zakresu odpowiedzialności to zdaniem Joanny Jakucewicz zwiększenie wyzwań, które wymagają obserwacji działań konkurencji, zwłaszcza w czasach mniejszej stabilności gospodarki światowej i na tak dynamicznie zmieniającym się rynku, jakim jest rynek telekomunikacyjny.

„ Wyzwania związane z prowadzeniem działań marketingowych dla Sony Ericsson wymagać będą ode mnie jasnego określenia priorytetów i skupienia się na dalszym rozwoju kategorii Walkman® i Cyber-shot® na coraz bardziej konkurencyjnym rynku telefonów komórkowych. Cieszę się, że będę mogła wykorzystać moje doświadczenie zawodowe i aktywnie wspierać rozwój produktów stworzonych z myślą o użytkownikach biznesowych”, powiedziała Joanna Jakucewicz.

Poza zainteresowaniami zawodowymi Joanna Jakucewicz pasjonuje się snowboardem i żaglami, lubi słuchać muzyki – smooth jazz oraz spędzać czas w gronie przyjaciół m.in. na wspólnym gotowaniu.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: