Oferta pracy - Sprzedawca w Sklepie P4

Newsy
Opinie: 48

W dziale Praca serwisu GSMonline.pl pojawiło się nowe ogłoszenie z ofertą pracy (Sprzedawca w Sklepie P4). Zainteresowanych prosimy o przesyłanie swoich CV i listów motywacyjnych.

Opinie:

Opinie archiwalne (48):

Komentuj

Komentarze / 48

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-30 16:30
    Mam pytanko: Ktoś z Was ma zamiar wysłać CV i podanko?
    0
  • Users Avatars Mini
    sampel pisze: 2006-10-30 16:32
    CZY KTOŚ WIE ILE TAM PŁACĄ
    0
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2006-10-30 17:14
    jasne... pewnie 800 netto, ot cały rozgłos
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2006-10-30 17:14
    Musisz wygladac jak Leonardo Di Caprio, ubrany w garnitur od Armaniego, perfumy od Diora, musisz miec swój samochod, telefon... 24 godzinna dyspozycja, musisz nie widziec swiata poza "firmą" - cały czas byc czujny i uwazny - pracowac na 200% mozlwiosci psycho-fizycznych. Musisz znac 3 jezyki miec doswiadczenie handlowca (minimum 5 letnie) miec nie wiecej jak 23 lata i wyzsze wykształcenie. Penja ? 650zł netto + premia uznaniowa (metoda kija i marchewki To tak z grubsza
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2006-10-30 17:25
    Musisz wygladac jak Leonardo Di Caprio, ubrany w garnitur od Armaniego, perfumy od Diora, musisz miec swój samochod, telefon... 24 godzinna dyspozycja, musisz nie widziec swiata poza "firmą" - cały czas byc czujny i uwazny - pracowac na 200% mozlwiosci psycho-fizycznych. Musisz znac 3 jezyki miec doswiadczenie handlowca (minimum 5 letnie) miec nie wiecej jak 23 lata i wyzsze wykształcenie. Penja ? 650zł netto + premia uznaniowa (metoda kija i marchewki To tak z grubsza
    0
  • Users Avatars Mini
    sampel pisze: 2006-10-30 17:32
    o kutwa to nie mam szans
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2006-10-30 17:33
    zapomnaiłęm napisac ze: PRACA W DUZEJ, PRĘZNIE ROZWIJAJACEJ SIE FIRMIE, MIŁA I PRZYJAZNA ATMOSFERA< PRACA W MŁODYM i DYNAMICZNYM ZESPOLE LUDZI NASTAWIONYCH NA SUKCES (i na zawał serca w wieku 35 lat) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    CbR-1 pisze: 2006-10-30 17:39
    dobre!!!!!(dla samobójców) lepiej sie rzucic pod pociag........
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-10-30 17:39
    co jest *Rufiq ? Zasłabłeś jak przeczytałeś te wymagania? :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2006-10-30 17:49
    zapomnaiłęm napisac ze: PRACA W DUZEJ, PRĘZNIE ROZWIJAJACEJ SIE FIRMIE, MIŁA I PRZYJAZNA ATMOSFERA< PRACA W MŁODYM i DYNAMICZNYM ZESPOLE LUDZI NASTAWIONYCH NA SUKCES (i na zawał serca w wieku 35 lat) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sampel pisze: 2006-10-30 17:55
    czemu wszyscy sie tu powtarzają
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-10-30 17:55
    Blee takie rzeczy to tylko w dużych miastach...
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-10-30 17:56
    a mieszka w malutkim miescie więc o takiej pracy i tak moge zapomnieć na razie.
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2006-10-30 18:12
    cos sie chyba serwis sypie. kazdy post wbijałem RAZ - nie wiem skad tyle "dubli"
    0
  • Users Avatars Mini
    masturbator pisze: 2006-10-30 18:15
    ja ale news dnia. Serwis jest coraz lepszy. Gratulacje....
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2006-10-30 18:31
    żadnych dubli, po prostu nie klikaj na "pałę" tylko raz i poczekaj :] A potem odśwież jakby co :)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2006-10-30 18:33
    Nawet nie powiedzą gdzie będzie ta praca :D
    0
  • Users Avatars Mini
    sunwoj pisze: 2006-10-30 18:45
    Mail na @hrk.pl czy to nie agencja pracy tymczasowej? :) Tak wiec zaplaca pewnie jeszcze mniej niz piszecie i umowe beda przedluzac co 2 tygodnie :]
    0
  • Users Avatars Mini
    sampel pisze: 2006-10-30 18:46
    Na Majorce pewnie ta praca będzie
    0
  • Users Avatars Mini
    sayco pisze: 2006-10-30 19:50
    może być fajnie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    alekb pisze: 2006-10-30 20:02
    niecale 1200 na ręke czyli netto ;) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2006-10-30 20:49
    olo: to ci się udało:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-30 21:18
    Najpierw niech operator pokaże swoje prawdziwe oblicze, czli nazwę, a nie samo P4, potem niech oficjalnie ogłoszą ofertę, a nie szukają pracowników, którzy w ciemno zaczną u nich pracować, to tak jak z ACN, najpierw nabijali ludzi w bultelkę, potem ogłosili swoją ofertę, oczywiście do niczego i teraz ludzie mają to sprzedać i to też za grosze, poza tym w prestiżowych firmach komórkowych, żeby płacić minimum to już jest naprawdę żałosne. Wstyd i hańba operatorze P4, schowaj się z taką kasą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-30 21:19
    Bo z czym do ludzi, jeśli ktoś ma pracować w firmie telekomunikacyjnej to za odpowiednie wynagrodzenie, a nie za minimum, już fizyczne prace, nie wymagające doświadczenia są lepiej płatne, co to za kraj w ogóle.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-30 21:21
    Poza tym wymagania firmy są duże, a zarobki jak to zwykle bywa w Polsce minimalne, więc z czym do ludzi, a jak taki człowiek może mieć 5 lat doświadczenia w pracy w tym zawodzie skoro większość pracodawców wymaga takiego doświadczenia, to jest właśnie kwadratura koła, musi mieć doświadczenie, a jak nie to nie przyjmie się kogoś takiego, więc taka osoba nawet nie składa swojego podania bo wie, że pracodawca jest osobą niezwykle ograniczoną, że nie zna realiów panujących w Polsce i ten 5 letni
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-30 21:23
    staż w pracy na tym samym stanowisku przekreśla wszystko bo taki człowiek nie podejmie pracy, a pracodawca może stracić solidnych pracowników bo nie wszyscy są wbrew pozorom idiotami jeśli nie pracowali akurat na takim stanowisku ale ta płaca minimalna naprawdę zniechęca wszystkich ludzi do jakiejkolwiek pracy, nie ma mowy o żadnej samomotywacji skoro płaca jest tak niska, co innego gdyby płacili więcej, wtedy aż chce się pracować ale minimum - nie liczyłbym, że przy minumum pracownicy będą się
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-30 21:25
    starali sprzedać aktywację, kto będzie chciał pracować za minimum, chyba tylko ktoś kogo sytuacja finansowa jest naprawdę bardzo zła, to takim ludziom trudno się dziwić ale naprawdę pensja minimalna nie motywuje do pracy, a tak w ogóle Sejm powinien uchwalić ustawę, że pensja minimalna nie powinna wynosić mniej niż 1500 zł NETTO, czyli do ręki, bo kasa w każdej firmie leje się strumieniami tylko po co pracodawcy mają płącić więcej skoro nie muszą i do póki pracodawcy nie zostaną zmuszeni do
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-30 21:27
    płacenia takiej płacy minimalnej to nadal w Polsce będziemy mieli wyzysk pracownika, pracującego po 12 godzin za minimum, to jest chore i jak tu nie myśleć o wyjeździe za granicę, o pracy gdziekolwiek gdzie się lepiej zarobi albo o własnej firmie ale niekoniecznie założonej w Polsce. Jeśli tak dalej pójdzie to Polska dorówna swoim poziomem Ukrainie, Białorusi, Rumuni czy Rosji.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2006-10-30 22:27
    drogi "ja" 1500netto to jest 2208zł brutto a całkowity koszt dla pracodawcy to 2651zł/miesiecznie. Założ własną firmę zainwestuj oszczędnosci życia albo zadłuż sie w bankach i pokaz jaki jestes chojny dla pracowników. A póki co to podzękuj solidarno/socialistycznemu państwo ze zabiera pracownikowi połowę z jego dochodów aby utrzymac fikcję pod tytułem darmowa słuzba zdrowia, edukacja i cudowne emerytury. Widzisz ja bym chciał swoim pracowniko oddacac całość kasy jaką musze wyłozyc na kazdego...
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2006-10-30 22:32
    z nich co miesiac. potem niech sam z tego odprowadza wszystkie należne podatki/składki itd wtedy moze zrozumie kto go w tym kraju okrada. Panstwo czy pracodawca który mu daje pracę? mamy wolnosc gospodarczą, jak ktos nie chce pracowac u kogos na etacie, mozne załozyc własną firmę i pokazac jakim to sie jest orłem biznesu. pozdrawiam i powodzenia przy pierwszej kontroli np. z US albo przy zmaganiach ze zleceniodawcą, który od pół roku nie zapłacił za zlecenie a twoi ludzie czekają na pensję.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2006-10-30 23:10
    z nich co miesiac. potem niech sam z tego odprowadza wszystkie należne podatki/składki itd wtedy moze zrozumie kto go w tym kraju okrada. Panstwo czy pracodawca który mu daje pracę? mamy wolnosc gospodarczą, jak ktos nie chce pracowac u kogos na etacie, mozne załozyc własną firmę i pokazac jakim to sie jest orłem biznesu. pozdrawiam i powodzenia przy pierwszej kontroli np. z US albo przy zmaganiach ze zleceniodawcą, który od pół roku nie zapłacił za zlecenie a twoi ludzie czekają na pensję.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-30 23:28
    ... a może skupilibyśmy się na KONKRETNYM temacie tego newsa, a nie wylewali wszystkie swoje żale. Że w Polsce w większości przypadków z robotą jest do d..., to wszyscy wiemy. Nie załamujcie nas dodatkowo. ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2006-10-31 07:20
    maras: myslisz ze nawet pensja 2600 jest czyms wybitnym jak na obecne CENY ? Ten pieniadz pozwala przeżyć tzn opłacic czynsz, ubrać się na rynku w najtansze ciuchy, od czasu do czasu kupic cos do chaty i raz w roku pojechac na srednie wczasy... Ceny jednak caly czas rosną - oczywiscie szybciej niz pensje Sam dzialam w tzw szarej srtefie. Nie place i NIE BEDE placic ZUSu bo nie updalem na glowe. Majac np 25 lat-przez 40 lat uzbieram blisko 400 000zl z ktorych panstwo bedzie wyplacac po 500?
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2006-10-31 07:25
    przez ile ? 2-3-5 lat ? wystarczy sobie policzyc. A nie musze chyba mowic ze taka kwota zbierana za pomocą funduszu inwestycyjnego przez 40 lat SPOKOJNIE rozmnozy się do miliona zlotych.Na sluzbe zdrowia nie licze bo w sytuacjach na prawde zagrazajacych zyciu gdzie wymagane sa wysocespecjalistyczne zabiegi trzeba czekac po 5 mies (jak nie dluzej) - czasami mozna się nie doczekać... Tak wiec olewam system z gory strumieniem cieplego moczu- nie pozwole sie okradać.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2006-10-31 09:37
    olo - popieram. takie instytucje jak ZUS nie mają prawa istniec człowiek powinien dostawac kasę i sam decydowac gdzie i jak sie ubezpieczyc. a za kasę którą trzeba oddac Zusowi to prywatnie mozna by sobie zapewnic swietną opiekę lekarką i przyszłą emeryturę (prywatne fundusze) ale pókli co jest jak jest i nie każdy moze pracowac na czarno - zwłaszcza jak ma pracowników. dlatego najczesciej małych firmach jest tak ze na umowie 899brutto a pod stołem reszta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-31 14:47
    olo - masz rację w 100%, lepiej kasę wpłacić nawet mniej kasy niż 400 000 na początek do funduszu inwestycyjnego i już masz z tego zarobek, jeśli byś tak oszczędzał i co rok, co pół roku wpłacał jakąś kasę na fundusz do tej, którą już wcześniej wpłaciłeś to rzeczywiście to ci się bardziej opłaci ale niektórzy ludzie, szczególnie starsi bronią ZUSu jak mało kto, problem takich ludzi polega na tym, że nie potrafiliby oni rozłożyć sobie po latach oszczędzania kasy na kolejne lata, najbliższe
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-31 14:49
    miesiące bo jeśli ktoś nie ma doczynienia z kasą to potem nie wie co z nią zrobić i pewnie wyda ją na głupoty, dlatego niektórzy wolą mieć dożytownią rentę czy emeryturę na poziomie 500 - 600 zł miesięcznie niż samemu sobie decydować ile miesięcznie można wydać z kasy z funduszu, a ile trzeba zostawić, żeby ta kasa zarabiała na siebie. Ludzie poprostu idą na łatwiznę, po co mają myśleć skoro pomyśleli za nich posłowie w Sejmie i stworzyli odpowiednie ustawy, problem w tym, że tacy ludzie
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-31 14:51
    nie zauważają tego, że posłowie pomyśleli za nich ale jak ich ograbić, a nie jak im dać więcej kasy bo o tym to akurat nikt nie myśli i myślał nie będzie. Tak samo jest z różnego rodzaju podpisywanymi umowami, ludzie nie wiedzą, że coś można zmienić czy coś, myślą, że to co dostają do podpisu jest wersją ostateczną, poza tym wielu ludzi żyje w przekonaniu, że papierki, urzędy i ich podpisy to tylko takie zbędne rzeczy, a naprawdę jest na odwrót i potem gdy przyjdzie co do czego to się okazuje,
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-31 14:53
    że lepiej było uważnie czytać co się podpisuje, że niekoniecznie renta/emerytura z ZUSu jest najlepsza, że wystarczyło zainwestować w jakiś fundusz i po 20 latach już by jakaś konkretna kasa z tego była. Ja tak planuje zrobić jak piszesz, nie już bo wiadomo jakie są zarobki w Polsce i w ogóle ale planuję, jeszcze mam trochę czasu bo jestem jeszcze powiedzmy młodym człowiekiem, więc po powiedzmy tych 20 latach jeśli ktoś zainwestuje to może rzeczywiście będzie z tego konkretna kasa, a rentę czy
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-31 14:55
    emeryturę można mieć z ZUSu jako podstawowy dochód, mały bo mały ale podstawowy, a dodatkowo do tego zaoszczędzoną kasę z "młodych lat" można potem wyjąć z funduszu zostawiając nadal taką kasę, żeby na siebie zarabiała i to co się wyjęło trzeba podzielić przez ilość miesięcy, czy lat i wtedy wyjdzie suma jaką można wydać w ciągu miesiąca, żeby nie wydać od razu wszystkiego i tego trzeba się trzymać, dlatego zanim się wyda kasę zarobioną przez lata trzeba mądrze obliczyć jak to wydać i ile wydać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-31 14:58
    A płentą tego co napisałem może być stwierdzenie, że największym błędem jest nieuczenie się na błędach innych.
    0
  • Users Avatars Mini
    TOMMY pisze: 2006-11-02 11:39
    PO PRZECZYTANIU POWYZSZYCH TEKSTÓW AŻ ZAL MI DUPSKO SCISKA,ZE MIESZKAM W KRAJU,GDZIE ZARZĄDZAJĄ PAŃSTWEM IDIOCI,KTÓRZY ZASTANAWIAJĄ SIĘ JAK SPORZĄDZIC REFORMĘ,BY BYŁO OPTYCZNIE FAJNIE A CO DO CZEGO TO JUŻ WSZYSZCY WIEMY!!!!! DOSTAJE MIESIĘCZNIE OK.900 ZŁ. NETTO I NAWET NA POŻĄDNY URLOP NIE WYSTARCZY LUB JAKIS DOBRY SPRZĘT RTV!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-02 15:29
    "TOMMY" dostajesz na miecha AŻ 900 netto. To jesteś jednym z niewielu szczęśliwców. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    cezbar pisze: 2006-11-02 16:13
    a dostanę firmowy kubek i długopis?
    0
  • Users Avatars Mini
    cezbar pisze: 2006-11-02 16:15
    a jak będę już miał ten kubek to kawę mam sobie zakupić we własnym zakresie?
    0
  • Users Avatars Mini
    cezbar pisze: 2006-11-02 16:16
    Dobra, dobra, żartowałem... napiszcie coś więcej na temat tej oferty, nikt przecież nie kupuje w dzisiejszych czasach kota w worku.
    0
  • Users Avatars Mini
    quert pisze: 2006-11-08 23:43
    www taniodzwon republika pl
    0
  • Users Avatars Mini
    ala pisze: 2006-11-17 16:52
    2000 brutto.to podstawa. 20% podstawy to średnia wartość prowizji co mc. nie zapominajcie, co znaczy brutto i w tym przypadku. ok.1500 zeta na łapę z prowizjami? u operatora? w sprzedaży? co się dzieje w tym kraju...? paranoja
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: