Opera chce zarabiać na sprzedaży reklam

Newsy
Żródło: Opera
Opinie: 1

Opera Software ogłosiła udostępnienie dla biznesu usługi Open Mobile Ad Exchange, umożliwiającej emisję reklam dla smartfonów i mniej zaawanasowanych telefonów. Open Mobile Ad Exchange umożliwia reklamodawcom, wydawcom i operatorom telefonii komórkowej dotarcie do 66,5 miliona użytkowników Opery Mini.

Zalety Open Mobile Ad Exchange:

- Wydawcy zwiększają swoje zyski pochodzące z aplikacji i treści, używając łatwo implementowanego JavaScriptu na swoich stronach.
- Reklamodawcy zyskują unikalną formę reklamy i kontrolę nad spieniężeniem poprzez raporty i analizy dostarczane niemalże w czasie rzeczywistym.
- Szczegółowe zarządzanie kampaniami, kontrola częstotliwości i targetowanie treści składają się na optymalny zwrot inwestycji w mobilną reklamę.
- Reklamodawcy, agencje i domy mediowe mają możliwość dotarcia do szerokiej i zróżnicowanej grupy użytkowników Opery Mini, lub innej przeglądarki. Reklama nie pojawia się w interfejsie przeglądarki, ale jako zwykła reklama na stronie internetowej.

The Open Mobile Ad Exchange jes łatwy do zaimpelemntowania oraz daje wydawcom i web deweloperom niestandardowe narzędzia do zarządzania i optymalizowania zysków. Wydawcy będą mogli decydować, jak, kiedy i gdzie pojawi się dana treść.

http://www.admarvel.com/OMAE.html

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2010-10-08 15:14
    czyli teraz będziemy walczyć z uciążliwymi reklamami na ekranach telefonów komórkowych; oby ktoś wymyślił oprogramowanie blokujące takie reklamy
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: