Opóźnienie w Darmowych rozmowach w Orange GO

Newsy
Opinie: 98

Orange nie zdążył wdrożyć na czas usługi bezpłatnych rozmów dla klientów Orange GO. Opóźnienie ma być jednak niewielkie i Marcin Gruszka z biura prasowego operatora zapewnił nas, że za kilka godzin, prawdopodobnie jeszcze dziś wieczorem, usługa zacznie działać.

Cechy nowej usługi Darmowe rozmowy w Orange GO:

  • dostępne zarówno dla nowych i obecnych użytkowników Orange Go

  • aktywacja usługi: 15.11 – 31.12.2005

  • funkcjonowanie usługi: 15.11.2005 – 31.01.2006

  • opłata aktywacyjna 15 zł

  • usługa ważna miesiąc od dnia aktywacji

  • możliwość ponownej aktywacji

  • możliwość zmiany wybranego numeru

  • możliwość sprawdzenia statusu usługi

Opinie:

Opinie archiwalne (98):

Komentuj

Komentarze / 98

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sokolowiak pisze: 2005-11-15 17:57
    hahahahaha!
    0
  • Users Avatars Mini
    mat pisze: 2005-11-15 17:57
    w sim+ jest lepiej
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2005-11-15 17:57
    No i co oni odwalają?
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2005-11-15 17:57
    jak widać Orange to IDEA
    0
  • Users Avatars Mini
    myszor pisze: 2005-11-15 17:57
    Norma ......
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-11-15 18:00
    Ale z pobieraniem stosownych opłat zapewne zdążyli na czas ?
    0
  • Users Avatars Mini
    gerwazy pisze: 2005-11-15 18:00
    Hahaha, czyli norma. Jaki orangutan jest każdy widzi. Obiecuja cos a potem nie są w stanie spełnić :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-11-15 18:04
    kompromitacja, nic się nie zmieniło IDEA=ORANGE, mam koleżankę która pracuje na Skierniewickiej 10, czasami opowiada mi co się tam wyprawia, chętnie bym napisał ale obiecałem że te informacje nie wypłyną dalej... :) Panowie, ja tu widzę niezły burdel ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2005-11-15 18:05
    Grzegorz Z.: Z pobieraniem opłat to oni zawsze zdążą :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-15 18:07
    Powiem szczerze , że jestem zaskoczony;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-15 18:10
    Zatem oranzowej tradycji stalo sie zadosc :-). Oranzenada!
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-11-15 18:10
    Przynajmniej sie uczciwie przyznali, obiecuja poprawe i nie wycofali sie z promocji. Trzy punkty za to ;) Ale skoro to ma byc drozsze niz "darmowy" numer w Simplusie, to przydaloby sie, zeby wzorem "Twoj Plan" i w ramach konkurencyjnosci "darmowe" byly takze SMS-y i MMS-y z wybranym numerem, a nie tylko rozmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-15 18:14
    Zgadzam sie uczciwe przyznanie sie do problemów i news o tym na Golu , jest miłym zaskoczeniem. To poważne zachowanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    stefan pisze: 2005-11-15 18:14
    jaka beka :D nie dość, że drożej niż w simplusie, to jeszcze poślizg.. o masakra! Orange - to brzmi dumnie! LOL :D
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-11-15 18:21
    A ja już jestem po pierwszych godzinach w s+ na nowej platformie i jest super :-) W orange nic chyba nie działa,albo po rebrandingu ludzie nie wiedzą jakie mają stanowiska.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-15 18:29
    stefan - a co ma do rzeczy cena? Czy komuś kto ma taki numer w Idei z którym rozmawia co miesiąc godzinę pomoże niższa cena w Simplusie, gdzie ma 20 numerów, ale z których tylko z pięcioma rozmawia najwyżej w miesiacu łącznie 20 minut?
    0
  • Users Avatars Mini
    witosol pisze: 2005-11-15 18:29
    Jakie darmowe rozmowy!!!!!! Przeciez to kosztuje 15 zł. Bezczelni kłamcy, aż mnie ściska z nerw
    0
  • Users Avatars Mini
    pepe pisze: 2005-11-15 18:36
    Witosol wez se Nervosol :).
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-15 18:38
    ***wlo - ale oferta w GO i Simplus , jest nastawiona też na pozyskanie nowych klientów. 10 zł różnicy w opłacie za usługę w pre-paid to przepaść.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-15 18:41
    ***wlo - taki mały przyklad. Hasło reklamowe POPka - "30% to nie 10%". Myślę , że wystarczająco jasny;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-11-15 18:43
    Issa- 12,50z roznicy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-11-15 18:56
    Standart w tej sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-15 19:03
    Dokładnie rzecz biorąc , uwzględniając opłata miesięczną w GO w przeciwieństwie do jednorazowej w Simplus jest to 25 zł różnicy. Kto zna stawki w GO i w Simplus , wie co to znaczy. Nie darzę sympatią przefarbowanej Idei , cenię sobię Plusa , i uważam , że oby dwie sieci sobie sprawiedliwie na taką opinię u mnie zapracowały , ale te dwa stany nie przesłaniają mi faktu , że GO to jest , używając samochodowego porównania które się tu już dziś na Gol-u pojawiło , jak Maluch do Merola. Trzeba było mieć bardzo dużo tupetu i widocznie Orange miało GO;-) , żeby śmieć wogóle wprowadzić taką ofertę na rynek. Dlatego też nawiązując do stawek , stwierdziłem , że darmowy numer w GO , to zwykła ściema i pudrowanie trupa , gdzie jedną ręką dają a drugą zabierają.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-15 19:06
    ***legol - hasło POPka to miał być prztyczek w nos Hejki. 13 palców;-) Na marginesie , to nie wiem , czy masz najnowszą wersję Operki z 4 listopada. MiniOpera jest po prostu rewelacyjna. Mogę się schować np. w kibelku i żona myśli , że nie siedzę na Gol-u ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    _cinek_ pisze: 2005-11-15 19:06
    Ja zawsze z Idea mialem problemy.Czasami bardzo duze ale jak sie spoznisz z zaplata rachunku to bardzo szybko potrafia blokowac telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-15 19:07
    Trochę nie na temat , to przedłużamy niedługo umowę na Neo i przechodzimy z Neo640 ( o ile dobrze pamiętam , stara wersja bez limitów) na Neo 512 z umową na dwa lata. To jedno co nas pośrednio wiąże z Orange;-) I oby nic więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-15 19:09
    Mając Idee ( w sumie to były 4 aktywacje) NIGDY się nie spóźniłem z żadną płatnością. I już nigdy się nie spóźnie :-D A te , przepraszam ale to właściwe określenie , dziady , nie umiały mi oddać ponad 100zł z reklamacji w terminie. A ja bardzo nie lubię jak ktoś mnie tak traktuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-15 19:09
    ***Darek, nie bierz tego jako atak na ciebie, ale napisales" "Przynajmniej sie uczciwie przyznali, obiecuja poprawe i nie wycofali sie z promocji.". Jedyne co jest godne uwagi to, ze nie wycofali sie z promocji, aczkolwiek mysle ze chodzi o presje spoleczna - za pozno aby sie z niej wycofac. Co do drugiego, to kazde dziecko ktore naleznie powinno dostac w skore obiecuje poprawe :-) Co do pierwszego - mieli inne wyjscie? Przeciez widac, ze promocja nie "odpalila". A wszystko powyzej stanowi antyreklame Orange, firmy balaganiarskiej, rzucajacej slowa na wiatr i marnej technologicznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2005-11-15 19:09
    haha haha ! To było do przewidzenia !
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-15 19:16
    A ja dostałem dziś trzy smski od znajomych , zatwardziałych Plusiaków:-) , że już są problemy z połączeniami. I coś mi się wydaje , że jak wieść się rozniesie o promocji Simplus i dojdą post-paidowcy z darmowymi numerami , to sieć się rozłoży. Można wieszać psy na Orange i robię to z przyjemnością w uzasadnionych przypadkach , ale mają te darmowe numery od prawie roku i nigdy nie słyszałem , żeby sieć nie dawało rady. I to trzeba im przyznać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-11-15 19:19
    Longman: ja caly czas mam w pamieci, jak w tamtym roku na swieta Idea w ostatniej chwili wycofala sie z promocji "darmowego" numeru w JInK za bodajze 8 zl. Niektorym usluga nawet przez chwile dzialala. Wiec teraz tez wszystko moglo sie zdarzyc ;) Roznica taka, ze w tamtej promocji jako "darmowy" mozna bylo wybrac numer z Idei lub stacjonarny, a tu tylko z Orange. No i wtedy nie bylo nacisku ze strony Simplusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-15 19:26
    Prawda jest taka , że GO dostało na gołą dupę od Simplusa i nie zdziwię się , jeśli się okaże , że się gorączkowo zastanawiają co teraz zrobić i stąd to opóźnienie. Może zjadą z opłatami , ale z drugiej strony musi być na myto dla francuzów , więc trzeba zedrzeć jak najwięcej ze starszych ludzi , do których moim zdaniem to oferta jest właśnie skierowana....
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-11-15 19:26
    issa: ja poki co nie stwierdzilem dzisiaj problemow z dzialaniem Plusa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-15 19:27
    *Darek, masz racje, ja tez slyszalem o tej niedoszlej promocji - znajoma miala sobie ja uruchomic, numer "docelowy" zas mial byc moj. *issa, ja w ogole zastanawiam sie czy w ostatnim czasie (i tu troche oskazycielsko wycelowuje palec w Plusa, ale nie tylko) dzialy marketingu koordynuja swoje "dzielka" z pionami technicznymi. Czasami wydaje mi sie, ze nie i stad maja miejsce taki rzeczy jak "Horrible Hours".
    0
  • Users Avatars Mini
    sztefano pisze: 2005-11-15 19:31
    Oszusci ! Gadali od 9 listopada ze wprowadza ! Mieli prawie tydzien, a aplus powiedzial wczoraj i dotrzymal slowa. Gdybym mial zasieg Plusa i jakiegos konkretnego znajomego to bym sie nie wahal ale mam 90% ksiazki tel w Orange wiec coz zrobic, trzeba czekac...
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2005-11-15 19:32
    Jak widad warto placic wiecej za najwyzsza jakos uslug... najwyzjsza jakos uslug ktora oferuje ORANGE :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    x_chlopak pisze: 2005-11-15 19:32
    no coz powiem tylko nic nowego.....
    0
  • Users Avatars Mini
    x_chlopak pisze: 2005-11-15 19:36
    w orange to wszystko tak dziala jak w firmie w ktorej pracuje....u nas w firmie dzial techniczny tesh jest inteligentny inaczej, a jako ze siedzibe ma w londynie, to praiwe nic nie dziala....no ale przynjamniej tak drodzy jak orange nie jestesmy, a wrecz przeciwnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-11-15 19:58
    issa- nie nie mam tej wersji- a jakie zmiany wprowadzili? ja od czasu zlikwidowania pakietow biznesowych za 2 zl na net over gprs wchodze tylko wtedy gdy musze a tak tylko wap....
    0
  • Users Avatars Mini
    enrico2000 pisze: 2005-11-15 20:11
    Ale wie ktos czy beda tez w to wchodzily smsy i mmsy czy tylko bedzie darmowa rozmowa z tym darmowym numerem?? bo jesli tylko rozmowa to to jest gowno warte, jeszcze za tyle kasy !! to nawet niech nie wdrazaja tej oferty !!
    0
  • Users Avatars Mini
    marijuszek pisze: 2005-11-15 20:22
    Tyle reklamy i obietnic a tu niewiele im wychodzi :-) kiszka
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-11-15 20:28
    enrico2000: w wersji aktualnej tylko rozmowa, tez uwazam, ze powinny byc darmowe takze SMSy i MMSy, skoro cena za usluge jest taka jak w Twoim Planie.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-11-15 20:40
    NWS na 10, usługa na 1. Ale mi tam wesoło
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2005-11-15 20:40
    jedno muszę przyznać. Orange to rzeczywiście NOWA JAKOŚĆ.
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekawy pisze: 2005-11-15 20:48
    ello...mam pytanko o orange ale nie polskie...tylko angielskie...wiecie moza czy jakbym sprowadzil telefon sanyo s750 to da sie z niego zdjac simlocka??...czy bedzie moze chodzil normalnie z simlockiem wkoncu orange to orange??
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-11-15 21:01
    hehehe no to mamy IDEA-BIS, czyli podawanie terminu wprowadzenia czegoś, a potem kolejnego i kolejnego... i nie dotrzymanie żadnego z nich, co za ludzie za to odpowiadają ??? przeciez po takiej kompromitacji powinni wylecieć na pysk z wilczym papierem !
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-15 21:04
    ja mysle ze nie. ale tez jestem ciekawy. niech wypowie sie ktos lepiej zorientowany :)
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-11-15 21:08
    no ladnie
    0
  • Users Avatars Mini
    MAX pisze: 2005-11-15 21:16
    ale wy wszyscy nażekajacy jestescie poj.... Naprawde!!!!! Siedzicie i psioczycie na każdego. Jak wam sie nie podoba to tego nie używajcie tylko zmieńcie opa. Żal mi was małolaty. A jeśli nie małolaty to przeproście za swoją głupote. Nara.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-15 21:45
    No rzeczywiście fajny host ;-) ***legol - najnowszą wersj Operki dostałem od ***Q , a czym się róźni? Ja używałem wersji Low , High nie miała polskich znaków. Teraz mam tryb pełnoekranowy , polskie znaki , zegar , no i co najważniejsze działa na k300i:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-11-15 21:47
    Orange pelna geba :))
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2005-11-15 21:58
    A gdzies indziej jest darmowy numer? Ale taki darmowy a nie ze w godzinach i bez ograniczej. Oferta tania bardzo. 15 zl to tylko tak jakby 20 minut rozmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-11-15 22:00
    ***Darek & Longman- jakiej niedoszłej promocji w zeszłym roku w Idei ??? Ja ją miałem i przez pół roku korzystałem !!! Jedyne z czego się wycofali to to, że nie obejmowała stacjonarek...
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-11-15 22:07
    tampaboy: wycofali sie w zeszlym roku z promocji "darmowego numeru" w Jednej Idei na Karte (prepaid), zachowali promocje tylko w JI Mix i JI abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krasnal pisze: 2005-11-15 22:21
    Typowe w "Idealnej" sieci :D.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-11-15 22:21
    Jak zwykle - coś nie wyszło ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-15 22:23
    ***ja: 20 minut rozmowy to tak jakby 6 zlotych, a nie 15!!! co ty wygadujesz? :) ale ogolnie jest w tej usludze spory potencjal. chociaz jakas obnizka ceny lub modyfikacja zasad by nie zaszkodzila.
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-11-15 22:45
    Potwierdzam, że w JINK też były darmowe rozmowy z jednym numerem w sieci lub stacjonarnym w tamtym roku. Kosztowało to wtedy 8 zł, ale radość trwała krótko, bo Era podała Ideę do sądu i Idea obcięła stacjonarki i wyrzuciła z promocji prepaidowców. Korzystałem z niej aż 1 dzień. Specjalnie się nawet z POPa do JINK przeniosłem. Na szczęście 8 zł za aktywację oddali. Usługę aktywowałem chyba dzień przed startem, bo był opis na GOLu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wiskul pisze: 2005-11-15 23:20
    i dalej nie dziala :(
    0
  • Users Avatars Mini
    enrico2000 pisze: 2005-11-15 23:27
    lipa i tyle. myslalem ze jednak w ta cene wejda tez smsy tak jak jest w ofercie Twoj Plan jednak chyba sie przelicze. a jak mowie ta oferta niestety bedzie bardzo kulawa jesli bedzie bez smsow. albo daja za max 10 zl te rozmowy albo za 15 z smsami do tego numeru i gitara, inaczej moga isc spac ................
    0
  • Users Avatars Mini
    sayco pisze: 2005-11-15 23:35
    no prosze a Plus nie dość że szybko zareagował na zapowiedzi Orange to,już dzis można korzystać z wolnego numeru i działa(dzis przegadałem prawie godz:)
    0
  • Users Avatars Mini
    redtk pisze: 2005-11-15 23:50
    juz zrabalem babe w BOK-u ze szopke robia sobie z klienta:)
    0
  • Users Avatars Mini
    enrico2000 pisze: 2005-11-15 23:54
    bardzo dobrze, nie jej wina ale %#$@$ cos trzeba robic !!:))
    0
  • Users Avatars Mini
    sztefano pisze: 2005-11-15 23:58
    Jak do godziny 23:59 nie bedzie mozna aktywowac darmowych rozmow to zmienaim siec i ide ojebac konsultanta w jakims salonie, musze odreagowac:)) Bo co oni sobie mysla, w h*j* se lecą czy co!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    sztefano pisze: 2005-11-16 00:02
    macie jeszcze godzine, jak nie to rozpoczne ZEMSTĘ !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-11-16 00:10
    orange jest zalosny!! wsumie nie ma co sie dziwic orange = tp tp = ft
    0
  • Users Avatars Mini
    sztefano pisze: 2005-11-16 00:25
    Juz 15 minut czekam na polaczenie z konsultantem, nikt sie nie odzywa !!! TO SKANDAL !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-11-16 00:33
    Ale porażka... Jak rano nie będzie to naprawde się wku....
    0
  • Users Avatars Mini
    sztefano pisze: 2005-11-16 00:36
    Jak nie bedzie dzis do 23:59 to ja sie wku** !!! dzwonilem do BOKU, czekalem 17 minut na rozmowe a jak juz przyszlo co do czego to mnie rozlaczyli !! (mialem 7 kresek na 7, nie mozliwe ze wina zasiegu !!
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-11-16 01:01
    Hehehe ale mnie rozbawił ten news :-D Fajna informacja na koniec dnia.Dobranoc ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kUBISZTAL pisze: 2005-11-16 01:03
    .....I CO DZIAŁA???
    0
  • Users Avatars Mini
    sztefano pisze: 2005-11-16 01:03
    NIE WYBACZE IM TEGO !!!!! JUZ MAJA U MNIE BANA NA 5 LAT !!!! KUPUJE SIMPLUSA !!
    0
  • Users Avatars Mini
    enrico2000 pisze: 2005-11-16 01:11
    Dobranoc. Ale ale, juz mamy nowy dzien !! wiec dziendobry !! i niech nastapi zemsta na oranzadzie !! widze ze mamy wielu chetnych wiec zlaczmy sie i pokazmy nasza moc !! :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2005-11-16 01:14
    Trzeba być serio chorym by korzystać z tej oferty ( która jeszcze nie działa ) a nie Simplusa - 2 razy krócej i 3 razy drożej - no chyba, że ktoś jak Pani ' Piękna ' woli płacić więcej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    hhh pisze: 2005-11-16 01:14
    hahahahahah
    0
  • Users Avatars Mini
    zbyszek pisze: 2005-11-16 01:26
    data gwiezdna 16.11.2005 godz. 00:28 .... nadal wielka dupa :( nic nie działa . czekam dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    enrico2000 pisze: 2005-11-16 01:45
    0.45 dalej cisza ----- za 100 lat --- cisza, ooooo, wiatr powial............. cisza
    0
  • Users Avatars Mini
    enrico2000 pisze: 2005-11-16 01:49
    ale tak na serio, to wg tego newsa oferta miala byc od 15 a jest 16 i ni %#$@$ wiec liczmy na to ze potanieje i ze tez smsmy wejda w to !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Trąba bomba pisze: 2005-11-16 02:30
    ** Issa a ta mini operka korzysta z danych z wapu czy z inetrnetu bo widziałbym tu zastosowanie dla simdaty?? :) Pozdrawiam SzP Heja!
    0
  • Users Avatars Mini
    krzyno pisze: 2005-11-16 06:55
    A ja dowiedziałem się właśnie, że karta z fajnym nr która leżała u mnie na półce jako JI NA KARTĘ dziwnym trafem w czasie nie uzywania od lutego 2005r jest teraz jako NOWY POP. Sprawa wyszła na jaw 2 dni temu kiedy to chciałem punktami profit z mojego abo podładować tą spiącą kartę bo 4 grudnia traci się jej ważność. Po wysłaniu komendy o doładowanie nr 505xxxxxx PAKIET50 dostawałem odpowiedż, że jest to błędna komenda i mam sprawdzić na stronia orange lub poprzez BOK. Po dwóch rozmowach z konsultantami dowiedziałem sie że karta jest zarejestrowana jako nowy POP a nie JI NA KARTĘ, więc zaczołem rozmowy z działem pop. Wczoraj dowiedziałęm się że mogę mieć rację i wina leży po stronie SYSTEMU, który to potrafi robiś takie psikusy, w zaistnałej sytuacji muszę napisać reklamację.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzyno pisze: 2005-11-16 06:57
    CD. Powiem wam jeszcze, że starter ten przy zakupie pracował jako DLA KAŻDEGO i jak tylko wprowadzili oferę JI NA KARTĘ to wysłałem smsa za prawie 11 zł aby dokonać takiej zmiany i potem na tym numerze korzystałem dodatkowo z PAKIETU ROZMOWY, a pani z BOK powiedziała mi, żę w systemie nic takiego nie jest zarejestrowane i widnieje tylko zmiana na NOWY POP, dziwna sprawa bo ja takiej komendy nie wysyłałem, ą nikt poza mną z tej karty nie korzystał.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek pisze: 2005-11-16 07:59
    simplus juz dziala, ma nawet reklamy na sieci (wyskoczylo mi okienko z powiadomieniem o promocji jak na gg wszedlem) a orange wciaz udowadnia swoja "jakosc". Normalnie krew mnie zalewa szczegolnie jak sobie przypomne wypowiedzi szefostwa orange zaraz po zmianie nazwy, jakos nie wychodzi im bycie siecia innowacyjna ani przyjazna klientowi, nawet glupiej promocji do konca nie potrafia przeprowadzic normlanie smiech na sali ..
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-11-16 09:21
    No tak... Jak nie było tak nie ma... O 10 jade kupić dodatkowego Simplusa, a przy okazji popytam się w Plusie czy nie maja gdzies przypadkiem zakurzonej Nokii 6600... To dziwne, że taki telefon był tak krótko w sprzedaży... A na temat orange to poprostu szkoda słów- beznadziejne partacze... Kto tam pracuje, że nic nie potrafią zrobić?
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-16 09:44
    w orange nie tylko uslugi ale oni sami sa opoznieni i przytrzymani :) ja nawet sim+ nie musze kupowac, karta lezy w pudeleczku na polce. tylko... eh, no wlasnie, jedyna osoba z ktora duzo rozmawiam ma abo w orenzenadzie i to ona ma darmowy numer do mnie :) a poki POPa nie spieprza to jest ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-11-16 10:23
    Te darmowe rozwmowy w Orangu wychodzą 6 razy drożej niż w Simplusie. I do tego jeszcze się spóźniają. Chyba ta ich oferta to strzał kulą w płot.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-16 10:30
    ***trąba bomba - jak w telefonie miałem konto wap_gprs i internet_gprs , to aplikacja wybierała konto wap. Po usunięciu , idzie oczywiście po internet_gprs. Używam k300i.
    0
  • Users Avatars Mini
    trąba bomba pisze: 2005-11-16 10:44
    **issa: Dzięki to fajnie że tak jest . Wręcz bardzo fajnie. Trzeba będzie pokombinować bo ja akuracik mam K700i więc powinno dać radę chyba. No to byłaby rewelka. Szkoda że simdaty nie można wybrać jako taryfy w zwykłym simplusie. Ale jakoś damy radę,hehe. Ekstra. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam. Heja!
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-11-16 10:50
    Moze i drogo, może opóźnione ale przynajmniej jest a w TAK-TAKu kicha :(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-16 10:58
    ***trąba bomba - na k300 , k500 , K700 , K750i działa świetnie i można spokojnie usunąć profil wap_gprs na stałe , wtedy też i przeglądarka wap będzie szła po internet_gprs. Miłego dnia , również pozdrawiam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sharky pisze: 2005-11-16 12:04
    I jak tam orange? udalo im sie uruchomic usluge?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-11-16 12:15
    narobili dymu i halasu no i oczywiscie spalili :) a simplus b ez gadania uruchomil usluge i dziala.
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2005-11-16 12:44
    haha, simplus rządzi
    0
  • Users Avatars Mini
    Zbyszek pisze: 2005-11-16 14:43
    ciekawe czy jak to w końcu zacznie działać . .to czy będzie można wybrać numer internetowy albo wap jako ten darmowy ? : ktoś coś wie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    TaDeO pisze: 2005-11-16 15:13
    do issa: proszę powiedz mi skąd wziąść minioprę i jak zainstalować ją na k300i. proszę o wszystkie szczegóły jeśli można. mój GG 3864111
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-16 17:25
    ***TaDeO , napiszę wieczorkiem:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    TaDeO pisze: 2005-11-16 17:58
    dzięki
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-16 19:11
    Gotowe , napisałem maila , myślę , że będziesz zadowolony. Podesłałem najnowszą wersję. Miłej zabawy:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    desdek pisze: 2005-11-17 16:59
    Hehe, typowe. Wymyśleć promocje i nie umieć jej wprowadzić. Co za żena. I oni śmią twierdzić, ze są gotowi na przenaszalność numerów tylko inni operatorzy ich stopują
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: