Orange jest zadowolony

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 90

Rzecznik prasowy sieci Orange, Jacek Kalinowski, przygotował komentarz do wyników badań zaprezentowanych wczoraj przez TNS OBOP, dotyczących znajomości marki Orange w październiku br.

Oto treść tego komentarza:

"Zaprezentowane wyniki badań OBOP prezentujące znajomość marki Orange w Polsce w 6 tygodni od jej wprowadzenia na rynek oceniamy bardzo dobrze. Tak wysoka spontaniczna (40%) i jeszcze wyższa wspomagana (67%) znajomość zupełnie nowej marki na polskim rynku - w tak krótkim czasie od jej wprowadzenia - przewyższyła nawet nasze oczekiwania i dowodzi wielkiego sukcesu marketingowego oraz olbrzymiego zainteresowania Polaków ofertą i marką Orange - co zresztą obserwujemy w dobrych wynikach sprzedaży!

W przypadku marki Idea (Idea Centertel) po 1,5 m-ca od wprowadzenia na rynek w 1998 r. posiadaliśmy znacznie mniejszą znajomość marki wśród Polaków niż ma to miejsce obecnie, więc jesteśmy przekonani ze marka Orange jeszcze lepiej i szybciej odniesie sukces na polskim rynku, niż miało to miejsce w przypadku marki Idea. Wyniki badań OBOP oraz rosnące zainteresowanie polskich Klientów marką Orange potwierdzają trafność podjętej decyzji o zmianie marki sieci komórkowej, której operatorem jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel."

Jacek Kalinowski
Rzecznik Prasowy
PTK Centertel, Orange

Wyniki badań TNS OBOP znajdują się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (90):

Komentuj

Komentarze / 90

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    _cinek_ pisze: 2005-11-24 20:59
    A czemu ma nie byc.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2005-11-24 21:02
    brawo, kolejny sukces PR orangutana - jest gorzej ale lepiej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    robovit pisze: 2005-11-24 21:02
    Znajomość marki to jedno, a jej subiektywna ocena to drugie. Ciekawe czy jakby zrobili badania na temat zadowolenia klientów z jakości i cen usług to też byliby tacy podnieceni.
    0
  • Users Avatars Mini
    robovit pisze: 2005-11-24 21:03
    W końcu Microsoft też każdy zna, natomiast nie każdy jest z tego powodu szczęśliwy.
    0
  • Users Avatars Mini
    pomarańcz pisze: 2005-11-24 21:04
    grunt to dobre samopoczucie... ehh...
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2005-11-24 21:06
    Tylko, że jak Idea wchodziła, to komórki posiadało może 1 milion polaków, a teraz "troszke" wiecej :-) A po drugie, to większość ludzi kojarzy, że Orange to d. Idea. To nie jest nowa marka, tylko zmiana marki, a to coś ionnego i nie można ich porównywać z wprowadzeniem całkowicie nowej marki. Poza tym w troche innych czasach.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-24 21:06
    niech dalej się cieszą i tracą klientów, a dojdą do samozagłady ;p w końcu polegną, ale ze świadomością że są rozpoznawani na polskim rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafi pisze: 2005-11-24 21:10
    brawo dla tego Pana rzecznika! robic pozytywny image to jego praca. fakty z funkcjonowania Orange sa inne niestety. Polakom gratulujemy prezydenta i Orange!
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-11-24 21:11
    Fajnie? A czy klienci są zadowoleni? Ja nie byłem, więc odszedłem i kropka :D
    0
  • Users Avatars Mini
    kimon pisze: 2005-11-24 21:13
    PRZEGIĘCIE PAŁY, NO COMMENT
    0
  • Users Avatars Mini
    Kuba pisze: 2005-11-24 21:14
    pomarańcz masz racje... nie rozumiem dlaczego ten kalinowski jest taki szczęśliwy, robovit dobrze napisał, ja znam orangutana i to bardzo dobrze (od 2.5 roku w ideo-orangutanie) ale nie jestem jakoś szczęśliwy z jakości usług, może i nie jest drogo ale drożej niż u konkurencji a tak w ogóle to zapowiadali "super-wyczesaną" jakość usług a tu kicha np. wczoraj wieczorem nie można było się nigdzie dodzwonić... chciałbym żeby tą wypowiedź zobaczył ten cały %#$@ i jego podwładni i żeby coś zmienili na lepsze,a nie tylko markę. DO ORANGUTANA: ZASTANÓWCIE SIĘ BO KASIORY JAK TAK DALEJ PÓJDZIE NIE ZAROBICIE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    x_chlopak pisze: 2005-11-24 21:16
    kurcze, idee to lubilem, przeniosolem sie do niej bo mialem ery dosc i bylem zadowolony, oczywiscie do momentu gdy nie przeszedlem z megi do Jednej Idei co bylo kretynskim posunieciem,ale lubilem byc w idei, bo rozmawialem duzo a malo placilem, zwlaszcza ze jak smowalem za granice to mialem te smsy wliczone w abonament! co do orange to mam mieszane uczucia i mam wrazenie ze nie robi nic innego jak ludzi w konia:-( szkoda mi idei. ale w sumie i tak nie mieszkam juz w pl wiec co mnie to obchodzi. orange pasuje do kaczorlandu....
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-24 21:19
    u mnie też są problemy z siecią - już 2 razy nie mogłem nigdzie się dodzwonić (mam orange go - tylko do wykorzystania kasy)
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2005-11-24 21:25
    Orange jest zadowolony, a klienci nie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-24 21:25
    Nie wiem nawet co tu można komentować , chyba nikt sie nie spodziewał innej odpowiedzi niedorzecznika. Zresztą jakakolwiek to by była sieć: Era , Plus , Orange (niepotrzebne skreślić) , napisaliby to samo. To jest nowy sposób marketingu , choćby się waliło i paliło , trzeba robic dobrą mine do złej gry. Bełkot i tyle... Swoją drogą , niech ten kto mu robi korektę informacji dla prasy , nauczy się właściwej odmiany "zainteresowania Polaków oferta i marka Orange " Jesteśmy jeszcze w Polsce Panie Jauqes ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-24 21:32
    Niech pracownicy Salonow z różnych miejsc Polski wypowiedzą się , czy osiągnięto "sukces marketingowegy oraz olbrzymie zainteresowania Polaków oferta i marka Orange - co zresztą obserwujemy w dobrych wynikach sprzedaży". Myślałem że olbrzymie = bardzo dobre. Ile stratowanych osób w Salonach?;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-11-24 21:35
    hmmmm, realia są inne, pewna moja znajoma ze skierniewickiej 10 ma odmienne zdanie na ten temat od momentu wejścia Orange
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-24 21:37
    Hehe, przypominaja mi sie slowa mojego znajomego Amerykanina, ktory mawia przy takich okazjach: "Jesli wstydzisz sie czegos powiedziec to zafunduj sobie rzecznika". No i jeszcze mala przerobka powiedzenia o pewnej profesji "Po czym poznac, ze rzecznik klamie? Usta mu sie ruszaja" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    diwo pisze: 2005-11-24 21:39
    kmis, nie tylko twoja jedna znajoma. wszyscy zatrudnieni maja inne zdanie tylko nie wolno nikkomu go wypowiadac bo jest OK, swietnie, dokonale, zajebiscie. Alleluja i do przodu.
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-11-24 21:42
    lol - dobre skwitowanie zawodu rzecznika :) - ja bym rzekl zgryzliwie ze znajomosc marki rosnie w intensywnym tempie - przy czym masowe okreslenia typu "pazerna pomarancza" napedzaja tylko swiadomosc klientow co do kierunku w jakim porusza sie ten przemetkowany twor - tak wiec Centku - nie ciesz sie - skazancy ktorych egzekucje sie transmituje tez sa znani
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-24 21:50
    A jaki ranking głosów:-D 29 oddanych , wszystkie z notą 1. Chyba dam dychę , bo gość ma przynajmniej poczucie humoru;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-11-24 21:54
    nie nabijaj statsow :) bo jeszcze pomysla ze dobrym poczuciem humoru tez sie brand buduje :) - aha Pan obopowiec porownywal rebranding idei do zmiany nazwy cpn - pytanie - czy orlen tez wypompowuje za to kase na zewnatrz i drugie - czy w zwiazku ze zmiana nazwy podwyzszyl ceny :]
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-11-24 21:59
    @issa: zgadzam się, tak jest, niech się wypowiedzą, tylko skąd będzie wiadomo czy 'ktoś' rzeczywisćei jest pracownikiem Orangutana?
    0
  • Users Avatars Mini
    videocall pisze: 2005-11-24 22:07
    cena videocalla w Orange to 3 ZŁOTE, więcej info na TELEPOLIS.PL
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-11-24 22:10
    wg cennika usług oferty "twój internet/wlan" i portalu telepolis.pl cena za minutę videorozmowy w obrębie sieci wynosi 3 PLN za minutę, czyli mamy najdroższe videorozmowy w Polsce ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    marijuszek pisze: 2005-11-24 22:17
    w końcu nie o zadowolenie klienta chodzi lecz o samozadowloenie :-p
    0
  • Users Avatars Mini
    citizen pisze: 2005-11-24 22:37
    Issa pewnie dostali przechodzone kompy z orange.fr tam nie ma ogonkow!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-11-24 22:44
    no i z telefonu z umts-em zrobil sie pomaranczowy bryndzofon :)
    0
  • Users Avatars Mini
    MJ pisze: 2005-11-24 22:48
    Ja rozwiązałem umowę z IDEA, bo nie będę finansował prowizji 1,6% za zgniłą markę dla France Telecom. A byłem w tej sieci od początku. Klienci IDEA, nie dajcie się skubać francuskim pseudokapitalistom.
    0
  • Users Avatars Mini
    Teleexpert pisze: 2005-11-24 23:07
    Ta prowizja to bardzo duże pieniądze i to od obrotów 1,6% to Mi wygląda na to że żabojady nas chcą wydojić z kasy alechyba się przejadą w swej przebiegłości zresztą już im życzę jak najgorzej po tym co zobaczyłem od wejściia tej sieci na nasz rynek
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-11-24 23:10
    Serdecznie współczuję ludziom co sie nie mogą nigdzie dodzwonic pomimo niezalegania z opłatami :/ ale to jest zgniły zlodziejski cytrus. Uciekajcie jak najszybciej,niech gnojki mają nauczke i nie dawajcie się wydymać!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-11-24 23:35
    issa- "niedorzecznika" haha,poplułem się ze śmiechu ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2005-11-24 23:52
    Z czego ten Kalinowski się cieszy to nie wiem ! Ale póki co to niech się śmieje bo niedługo to tylko im płacz zostanie !
    0
  • Users Avatars Mini
    seniorogre pisze: 2005-11-24 23:53
    No to gratulujemy panu Jackowi i calemu Orange zadowolenia, wykonali kawal dobrej roboty dla Francuzów skubiąc nas ze złotówek...życzymy dalszych sukcesów w wypompowywaniu pieniędzy do Żabolandii
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-11-25 00:04
    A może tam wszystko dzieje się jak w tym starym dowcipie: "Przed oblicze I sekretarza wezwano kosmonautów radzieckich i oznajmiono im, że lecą na Słońce. Ci wystraszeni tłumaczą, że z powodu wysokiej temperatury Słońca misja się nie uda a oni spłoną. Na to usłyszeli: o wszystkim pomyśleliśmy, polecicie nocą..." ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ksaaweery pisze: 2005-11-25 00:14
    Jeżeli jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle... Po 4 latach mam dość POPaaa. Wszystko najdroższe :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-25 00:27
    Skoro już ogarnęły nas nastroje sentymentalno-historyczne, mam tu parę cytatów które mogą się przydać "pomarańczce". Jak dotychczas wdrażanie tych myśli idzie im dobrze: Zawrót głowy od sukcesów; Prasa [...] jest to najostrzejsza i najpotężniejsza broń naszej partii; Nieważne, kto głosuje, ważne, kto liczy głosy; Dobre jest to, co służy nam, Rosjanom. Mówię otwarcie, powinniśmy posługiwać się przemocą i fałszem; Życie stało się lepsze, towarzysze, życie stało się weselsze. Tu i ówdzie się poprzerabia i dopasuje i wszystko powyższe się przyda!
    0
  • Users Avatars Mini
    Banditos pisze: 2005-11-25 00:42
    Jak mnie denerwuje taki sposób samooceny. Co z tego, że marka Orange jest rozpoznawana jak jej klienci są niezadowoleni!
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-11-25 00:42
    czyli pomaranczowa rewolucja zjadla swoje dzieci czyli abonentow ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-11-25 00:46
    A co miał powiedzieć?!Za kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie też bym był zadowolony :-) Za to zadowolenie prezesa ktoś mu płaci...pan pani....
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2005-11-25 00:52
    Niech lepiej zaprezentują poziom zadowolenia z nowych taryf, a nie znajomości marki bo przy takiej ilości reklam to wcale nie dziwi...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-25 01:28
    I o to chodzi by być zadowolonym... Człowiek od razu ma lepsze samopoczucie kiedy jest zadowolony ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzych pisze: 2005-11-25 02:39
    Ten rzecznik prasowy Orange to chyba taki współczesny Urban z czasów komuny :-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    re pisze: 2005-11-25 04:31
    JEST SUPER !!! będzie jeszcze gorzej ..
    0
  • Users Avatars Mini
    re pisze: 2005-11-25 04:56
    Optymizm rzecznika jest z jego punktu widzenia uzasadniony zwłaszcza że przed sprzedażą Idei Centertelowi udało się się \"wydmuchać\" tą firmę ..Poza tym \"rośnie\" rozpoznawalność marki po rebrandingu co przełoży się zapewne na duże premie dla zarządu .. TO się nazywa biały PR !!! Gratulacje panie rzeczniku !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    re pisze: 2005-11-25 04:56
    ------- I wszystko byłoby super gdyby nie sama metoda pomiaru rozpoznawalności marki która jest nieprofesjonalna i z założenia przekłamuje wynik .. Pan rzecznik zapomina bowiem że porównanie znajomości Idei i Orange w identycznym okresie po wprowadzeniu tych dwóch marek faworyzuje Orange-a gdyż marka ta jest rozpoznawana przez pryzmat ZMIANY TEJ MARKI z INNEJ BARDZIEJ ZNANEJ .. Wzrost znajomości pomarańczowego loga jest zatem nie tyle efektem aktualnej promocji co odwołaniem się do etosu nieistniejącej już marki (pogrobowy sukces loga Idei).. Poza tym porównanie znajomości marek po kilku miesiącach istnienia firmy (Idea) i kilku latach nakładów na reklamę po zmianie marki (na Orange) na inną jest absurdem samym w sobie.. To tak jakby porównywać przychód firmy po miesiącu a potem latach nakładów i cieszyć się z jego wzrostu .. Panowie z Orange-a .. Porównajcie raczej dynamikę wzrostu a wtedy ... porozmawiamy ..
    0
  • Users Avatars Mini
    olek pisze: 2005-11-25 08:08
    Pełen optynizm przyszłość jest jasna w czarnym kolorze razem z tp
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2005-11-25 10:35
    a kiedy centertel byl niezadowaolony? Mam dosc ich ciaglej propagandy sukcesu, od wejscia orange jest coraz gorzej takze technicznie, dlaczego nie zrobia badan zadowolenia klientow
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-11-25 10:46
    Hehe robią dobra minę do złej gry :]
    0
  • Users Avatars Mini
    obria pisze: 2005-11-25 10:49
    A może by tak pan Jacek Kalinowski podał dane dotyczące skali odejść dotychczasowych Klientów Orange (dawni Klienci IDEA)...
    0
  • Users Avatars Mini
    dw pisze: 2005-11-25 11:07
    Spokojnie z tymi odejsciami - ludzie z abo mają umowy, ale umowy się kończą a pełna przenośność ma być niedługo... Z siecią nie czuje się związany, ale numer (501......) mam już parę latek, najwyżej będe go miał od marca (koniec umowy) w erze czy innym plusie...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2005-11-25 11:13
    ***re - słuszne uwagi, z którymi w pełni się zgadzam. Chciałbym szanownym userom zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz. Marka Idea, w zbudowanie której włożono kwotę, której już nawet chyba nikt nie potrafi obliczyć nie została sprzedana. Ona po prostu... zniknęła. Działanie nielogiczne zupełnie. I zgadzam się, że Kalinowski robi dobrą minę do złej gry. I zgadzam się, że to nie jego wybór:)) Nie Panie Jacusiu?
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-11-25 11:20
    Re - dobrze prawisz !!! bedziesz dobrym rzecznikiem stowarzyszenia pokrzydzonych przez Biedr.... tzn Orange :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2005-11-25 12:09
    To teraz tylko czekac az pan rzecznik bedzie juz w pelni zadowolony z rozpoznalnosci i uzna ze efekt nowowsci zostal juz wykorzystany. Wtedy mozemy sie spodziewac atrakcyjniejszych taryf i promocji, bo tak pisza w podrecznikach marektingowych pana rzecznika. To pewnie bedzie plus-minus luty... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2005-11-25 12:55
    ***sympatyczny z którego roku są te podręczniki?
    0
  • Users Avatars Mini
    kozak maślak pisze: 2005-11-25 14:01
    To jest śmieszne :) Pan Kalinowski próbuje nam wmówić, że jest inaczej niż wszyscy widzą. Nie sądze zeby mu sie to udało
    0
  • Users Avatars Mini
    zatruty pomaranczą pisze: 2005-11-25 14:34
    Niedawno przeszedlem sie po salonach ( mieszkam w kielcach) i co zaobserwowalem...??? -Salon firmowy ERA -ludzi tyle ze trudno bylo sie sfobodnie poruszac. -Salon firmowy PLUS-troche mniej ludzi ale tez kolejki i sporo ludzi zainteresowanych oferta -Salon firmowy ORANGE-pusto!!!!!!! Zadnego klijenta,doslownie.Sama obsluga ,0 potencjalnych klijentow I jak ten koles z ORANGE moze klamac ze sa oni zadowoleni?????? Dla mnie ORANGE oznacza tylko jedno DNO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlik pisze: 2005-11-25 15:22
    mam pytanie. czy jak się ma w orange pakiet foto to i kwote deklarowaną na orange i stacjonarne. to pierwszo pobiera z tego pakietu foto kwoty na smsy (oczywiście w orange) czy pierwszo trzeba kwote deklarowaną wydzwonić a potem z pakietu ssie!?!?! dzięki za odp ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    konsul pisze: 2005-11-25 15:51
    robovit *** takie baradania powstały i są dostepne na stronie tej samej firmy he he he - polecam lektóre bo mozesz sie zdziwić - pytania dotyczyły mn. windykacji, BOK, oferty, przejzystosci faktur, pracy sysstemu bilingowego i usług dodanych - poczytaj sobie bo wcale tak źle ORANGE nie wypadło.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsul pisze: 2005-11-25 15:57
    re*** z Twojej wypowiedzi wynika ze IDEA została sprzedana Centerelowi - jakies nowości Nam tu wprowadzasz
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-11-25 16:07
    a tymczasem: "Kto rządzi Erą? "Nowy" zarząd operatora Ery związany z francuskim Vivendi przekonuje banki, by zerwały współpracę ze "starym" zarządem, posłusznym Elektrimowi. Francuzi domagają się też astronomicznego odszkodowania - 2,2 mld euro! " - ciekawe czy ktos we Francji pozwolilby na taki wykup majatku narodowego
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-11-25 16:08
    *** (...) Zaprezentowane wyniki badań OBOP prezentujące znajomość marki Orange w Polsce w 6 tygodni od jej wprowadzenia na rynek oceniamy bardzo dobrze (...) - zastanawiam sie co innego mogl powiedziec? Przeciez nikt przy zdrowych zmyslach nie przyzna tego, ze 'jest gorzej niz bylo'. Znam sie 'troche' na marketingu i doskonale wiem, ze NIE mozna byc zadowolonym z zaprezentowanej sytuacji... firmy 'budujace' wizerunek marki moga sie cieszyc, z faktu iz na rynku pojawil sie 'duzy budzet', ale probleme bedzie, kiedy oczekwiania wlasciciela marki beda trudne do zrealizowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    z pisze: 2005-11-25 16:36
    co on p....... jakie dobre wyniki sprzedazy ??? takiej kichy od kiedy wssedł orange to jeszcze nigdy nie było !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zio pisze: 2005-11-25 16:51
    konsul: France Telecom chce odsprzedac 30% akcji Idei CENTERTELOWI tak aby Centertel mial 100% akcji Idei za 6 mld zlotych !!! Potem France Telekom przejmie pakiet kontrolny TP.SA ktory jest wlascicielem CENTERTELA za 2mld zl .. I tak dostajac ok 4 mld do reki France Telekom nie traci kontroli nad spolka !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zio pisze: 2005-11-25 17:14
    konsul: a wszystko polega na tym ze FT zongluje akcjami po to aby po prostu sztucznie popasc w koszty .. FT jako spolka zarejestrowana we Francji tam zaplaci podatki od tego przychodu a Centertel zalezny od FT poprzez TP.SA popadnie w koszty i nie zaplaci podatkow w Polsce .. Traci na tym skarb Panstwa ..
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-25 19:29
    pani w salonie firmowym w krakowie potrzebowala 5 minut na odpowiedz czy siemens s65 jest w zestawie z karta pamieci :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-11-25 19:52
    Orange jest zadowolone, klienci są zadowolenie - jednym słowem sielanka. Tylko w salonie, który mijam wracając z pracy do domu pustki.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-11-25 19:55
    off topic: nauczyciele zbuntowali się przeciw kolejnej durnej reklamie sim+ (za onet.pl)
    0
  • Users Avatars Mini
    observator pisze: 2005-11-25 20:29
    Ja też byłbym na miejscu zadowolony. Monopol z tepsą trzyma się dobrze, kaska leci, klienci naiwni... Tylko oferta słaba i coraz mniej osób kupuje, ale to przecież szczegół. A podobno już się szykuje komisja śledcza ds. Orange. I bardzo dobrze!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-25 21:17
    Skąd można ściągnąć tę reklamę Simplus? Nie widziałem jej jeszcze , słyszałem tylkow radiu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzyniu pisze: 2005-11-25 21:23
    Simplus górą
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-11-25 21:54
    *issa: reklamy Simplusa są na stronie Simplusa :-) Nie będę pisał gdzie są reklamy Plusa w wykonaniu Mumio ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-25 23:08
    Tak , już mi kolega powiedział - mam wizje i fonię :-) A reklamy Plusa są gdzie? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-25 23:11
    Podobno Kalinowski ma na liniach papilarnych , kawałek Sinatry nagrany ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2005-11-26 19:49
    **xor: bo tyle czasu zajmuje odnalezienie pudełka i tozpakowanie telefonu hehe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ali pisze: 2005-11-26 20:12
    Widzialem dzisjaj telefony plusa i nowe abonamenty świąteczne.Oferta rewelacyjna,w porównanju do orange.KoNczy misię umowa w styczniu i odchodze .W orange żalosna lista paru telefonów do wyboru i to za \"kosmiczna \"cene.Warunki w porównaniu z innymi sieciami nieporównywalne.Z czym do ludzi ty maly orangutanie.8 na 10 osób którym się kończy umowa w oran. zmienia operatora na innego (plusa,era,sami swoi),a pan kalinowski mówi,że jest dobrze.On poprostu nie może inaczej powiedzieć niż \"że jest dobrze\" ,bo wylecialby z roboty a ludzie jeszcze bardziej by uciekali drzwiami i oknami.A warunki zamiast być coraz lepsze są w porównaniu do innych sieci coraz gorsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Demonek pisze: 2005-11-26 20:17
    Tak na prawde, firma sie rozlatuje... Nie maja budzetu na nic... Coraz czeszciej rozlatuje sie im system...
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F pisze: 2005-11-26 21:05
    a w Wilnie bawi się i odpoczywa vipowska grupa klientów PlusGSM:))) Jest rewelacyjnie, warto być z Plus-em:)
    0
  • Users Avatars Mini
    labartez pisze: 2005-11-26 23:52
    Orange jest zadowolony klienci nie
    0
  • Users Avatars Mini
    zl pisze: 2005-11-27 11:01
    Pozdrowienia dla klientow Plusa w Vilnie od z Przyladka Dobrej Nadziei (RPA), gdzie jestesmy przez tydzien z 20 dziennikarzami przesyla Zbyszek Lazar, PTC Era:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    linki1988 pisze: 2005-11-27 13:07
    Orange to jedno wielkie shit !!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    romulus pisze: 2005-11-27 13:51
    spójrzcie na ważność newsa w ocenie internautów :D jedno wielkie rotfl :D
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekawski pisze: 2005-11-27 15:26
    ali mozesz powiedziec cos wiecej o tych promo??
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F pisze: 2005-11-27 16:00
    zl: dzieki za pozdrowienia, po adresie widać że jesteś w RPA.....bawiąc się globusem. Co tam w zarządzie PTC??? szturmują, jakieś fortyfikacje, linia Maginota???
    0
  • Users Avatars Mini
    płatny klakier pisze: 2005-11-27 17:47
    Jestem bardzo zadowolony z rebrandingu Idei. Od czasu zmiany loga frmy, na nowe bardziej znane - jakość usług w sieci Orange uległa znacznej poprawie .. Tłumy nowych klientów szturmujących punkty sprzedaży Orange od początku podkreślały chęć zakupu telefonu w jednej z najnowocześniejszych - od teraz w pełni europejskich sieci .. Dało to firmie nowy impuls do dalszego poszerzenia oferty dla swoich klientów .. Pojawiły się nowe promocje i telefony .. Firma poszerzyła również ofertę roamingową .. Od czasu przyłączenia się firmy do wielkiej europejskiej rodziny partnerskich sieci Orange klient może wykonywać połączenia w roamingu wg. nowej znacznie uproszczonej stawki .. Poprawia to znacznie komfort naszych klientów korzystających z telefonu Orange za granicą ... Dziękuję Państwu za uwagę ..
    0
  • Users Avatars Mini
    wos pisze: 2005-11-27 17:56
    Dobrze, że chociaż mają poczucie humoru :)
    0
  • Users Avatars Mini
    anonim69 pisze: 2005-11-27 18:06
    platny klakier mam pytanie czy ty pracujesz w orange, bo mam takie wrazenie?Jestem w Idei 6 rok (teraz orange)i to ostatni miesiac bo przechodze do ery, niebardzo wiem o tych lepszych promocjach w orange co piszesz, a szkoda bo czekalem co winiesie nowa marka jaka jest orange i widze ze nic co by mnie zadowalalo i nie tylko mnie jak widac po komentarzach (czytaj poprzednie), krotko ZENADA pozdrawiam i zycze naprawde prawdziwych promocji w orange a nie mydlenia oczu reklamami
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-11-27 18:47
    anonim69 - spójrz na nick *platny klakier,od razu wiadomo,że chłopak szydzi z Orange ;-) Ale inteligentnie,trzeba przyznać ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    płatny klakier pisze: 2005-11-27 19:09
    anonim69: rozszyfrowałeś mnie .. poddaję się .. a tak na poważnie to windu ma rację .. :PP A napawdę: Jestem byłym klientem Idei kilka lat temu bezczelnie oszukanym przez tą sieć .. Na kilka dni przed końcem abonamentu (którego nie zamierzałem przedłużyć) wyłączono mnie telefon tak że nie mogłem skorzystać z minut specjalnie gromadzonych na specjalną okazję .. Szkoda gadać .. A co do ostatniej części mojego tekstu to ten kto porówna byłe (Idei) a obecne stawki roamingowe Orange-a to zrozumie o co chodzi !!
    0
  • Users Avatars Mini
    narciarz pisze: 2005-11-27 20:13
    juz wkrotce pomarancza ma dac promocje roamingowe na sezon narciarski (swiateczno-noworoczny), a potem pewnie na ferie!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: