3 miesiące bez opłat dla przenoszących numer do Orange

Promocje
Opinie: 36
3 miesiące bez opłat dla przenoszących numer do Orange

Orange wprowadził nową promocję „100% rabatu na abonament przez 3 miesiące dla klientów przenoszących numer z innej sieci”. W ramach promocji każdy kto przeniesie numer do Orange z innej sieci i podpisze umowę na 24 miesiące z jedną z taryf Smart Plan LTE otrzyma bonus. Bonusem jest brak opłaty abonamentowej przez 3 miesiące. Oferta dostępna jest wyłącznie przy zawarciu umowy telefonicznie lub na stronie internetowej orange.pl.

Promocja obowiązuje od 8 września do 31 marca 2016 r.

Szczegółowy regulamin promocji w załączeniu poniżej.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (36):

Komentuj

Komentarze / 36

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    LubieKakao pisze: 2015-09-09 09:13
    A wcześniej było 6miesięcy. Szału nie ma.
    1
  • Users Avatars Mini
    ali_cja pisze: 2015-09-09 09:45
    Tu wcale nie chodzi o "szał", tylko o zwykłą ściemę. Jestem, w posiadaniu odpowiedzi Orange na reklamację za brak 6 miesięcznego rabatu za przeniesienie numeru z innej sieci. Orange przyznaje ten rabat po spełnieniu dziwacznej procedury i wbrew swojemu regulaminowi. Rabat ten, wg. uzasadnienia odmowy reklamacji, dotyczy tylko numeru tymczasowego /okres ten może tylko trwać kilka do kilkunastu dni/. Po przejściu na numer docelowy, rabat się "ulatnia".
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2015-09-09 10:20
    A to ciekawe, bo niecały rok temu dostałem 6 miesięcy gratis i nie było z tym najmniejszego problemu.
    2
  • Users Avatars Mini
    Demi pisze: 2015-09-09 10:32
    @ali_cja, a czy przypadkiem nie podpusałaś umowy w okresie kiedy w orange była promocja "do 6 miesiecy bez opłat" ?. To "do" robiło wielką rónice, bo był to okres do czasu kiedy stary operator zwolni numer i faktycznie dotyczyło karty tymczasowej. Też mało bym się wkopał ale doczytałem na stronie.
    0
  • Users Avatars Mini
    james pisze: 2015-09-09 11:06
    Pogorszenie oferty, zamiast jak dotąd 6 miesięcy tylko 3 bez opłaty za abonament.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janusz pisze: 2015-09-09 12:55
    z 6 miesięcy zrobili 3... Prymitywni są...
    3
  • Users Avatars Mini
    ali_cja pisze: 2015-09-09 13:04
    To nie ja podpisywałam tę umowę. W tracie jej podpisywania obowiązywał 'Regulamin promocji "100% rabatu przez 6 miesięcy dla Klientów przenoszących numer z innej sieci" . Punkt 2 Regulaminu: Promocja obowiązuje od 01.04.2015 r. do 16.08.2015 r. Zamówienie zostało złożone przez stronę internetową www.orange.pl, a następnie, 12.07.2015 r. została zawarta z Orange o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czs oznaczony, zgodnie z punktem 3 regulaminu. Numer został przeniesiony z innej sieci /abo->abo/. Kod rabatowy został wygenerowany, w laptopie został umieszczony plik cookie. Z uzasadnienia odmowy Orange: ".. w momencie zmiany na numer docelowy aktywowana jest oferta z usługami z wybranej oferty wraz z opłatą abonamentową zgodną z Cennikiem, a rabat 100% na abonament w tym samym momencie jest wyłączany.."
    2
  • Users Avatars Mini
    Orangeowo pisze: 2015-09-09 13:39
    Może wypowie się w tej kwestii samo Orange!
    2
  • Users Avatars Mini
    ali_cja pisze: 2015-09-09 14:09
    Orange się już wypowiedziało w piśmie z 7 września 2015 r. w odpowiedzi na reklamację klienta, zarejestrowaną 04.09.2015r. Z zakończenia uzasadnienia odmowy uznania reklamacji "... Numer tymczasowy po aktywacji posiadał aktywny rabat 100% na abonament, jednak w momencie zmiany numeru na właściwy xxxxxxxxxi aktywacji usług z Umowy powyższy rabat został prawidłowo wyłączony. Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia prośbę korekty naliczonych opłat zmuszeni jesteśmy odrzucić. ". Orange dziś uważa, że rabat był przyznany do 6 miesięcy, a aktualny w dniu zamawiania usługi i zawarcia umowy Regulamin promocji : http://www.orange.pl/binaries/o/map/ak/html/strony_dedykowany/6_miesiecy_za_0_zl/Regulamin_promocji_6_mies.pdf informuje ", ..że przez 6 miesięcy".
    1
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2015-09-09 20:11
    Zwróć się do rzecznika praw konsumenta. To co pisze Orange to jakaś kompletna bzdura nie podparta zapisami regulaminu.
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-09 21:29
    Bo Orange nie przestrzega własnych regulaminów, przykładów jest całe mnóstwo. To firma burdel, w której nic nie działa tak jak powinno. Pozostaje Wam iść do UKE, Miejskiego Rzecznika Spraw Konsumenta a potem ze wsparciem Rzecznika Konsumentów do Sądu. Polecam też powiadomić a raczej spróbować lokalne media oraz portale internetowe branżowe, media internetowe. Wtedy Rzecznik duszy "4 litery" i prześle jakiś bełkot. Do Rzecznika możesz też sama napisać, spróbować nawiązać kontakt. Ogólnie nie polecam tej firmy. Jeśli ktoś wiąże się w Orange to sam się prosi o problemy i politykę oszustw oraz krętactwa. Najgorsza firma telekomunikacyjna w Polsce.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Leo pisze: 2015-09-09 21:55
    Alicja: przeczytaj ten punkt regulaminu twojej promocji: "5. Jeżeli Abonent korzysta z usług na w ramach promocji „Przenieś Numer do Orange” rabat w ramach niniejszej Promocji naliczany będzie po zakończeniu naliczania rabatu wynikającego z promocji „Przenieś Numer do Orange” do końca 6 okresu rozliczeniowego od zawarcia Umowy." To znaczy jeśli korzystałaś z numeru tymczasowego to rabat w tym czasie "już się nalicza". Inaczej mówiąc czas w którym masz dwa numery połyka twój rabat.
    3
  • Users Avatars Mini
    Leo pisze: 2015-09-09 21:59
    PS. Im krócej masz numer tymczasowy to tym dłużej masz rabat na docelowy numer. Razem musi być 6 miesięcy rabatu. Np. 3 miesiące do przeniesienia i 3 po przeniesieniu. Taki jest regulamin tej promocji. Istotne jest że nie można mieć np. 12 miesięcy rabatu - 6 przed przeniesieniem i 6 po.
    1
  • Users Avatars Mini
    ali_cja pisze: 2015-09-09 22:16
    @Leo; umowa zawarta 12 lipca, w sierpniu trwał proces przeniesienia, a od 1 września numer docelowy został aktywowany w Orange. Chłopak dostał fakturę na pełną kwotę abonamentu za sierpień (?). A przecież zaczął korzystać dopiero we wrześniu (?). Takiego galimatiasu dawno nie widziałam. Mam nadzieję, że sobie z tym poradzę, jakoś:) Dzięki wszystkim za wsparcie.
    1
  • Users Avatars Mini
    Leo pisze: 2015-09-09 22:28
    Moim zdaniem w tym czasie były dwie promocje: stara i już obowiązująca "Przenieś numer do Orange" i nowa czasowa "„100% rabatu na abonament przez 6 miesięcy dla Klientów przenoszących numer z innej sieci”. Pierwsza daje 3 miesiące rabatu a druga 6. Obie nie sumują się ale według twojego regulaminu nie wykluczają się. Można było skorzystać z obu, co jest trochę dziwne. Zastrzeżenie punktu 5 regulaminu nowej promocji jest taki, że nowy rabat zaczyna się naliczać po zakończeniu starego i tylko razem do 6 miesięcy. Czy tak czy siak 6 miesięcy się należy razem z obu rabatów i Orange nie ma racji w tym wypadku.
    2
  • Users Avatars Mini
    Leo pisze: 2015-09-09 22:38
    A dlaczego Orange nie ma racji ? Tu masz odpowiedź (regulamin): "4. Promocja polega na udzieleniu 100 % rabatu na Abonament przez pierwsze 6 miesięcy obowiązywania Umowy." Licząc nawet od 12 lipca (jeśli był numer tymczasowy) to rabat się należy do 12 stycznia 2016 r.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-10 00:55
    Orange się do błędu nie przyzna że promocja się nie zgrywa z systemem bilingowym (który się im pierdaczy i też potrafi głupoty naliczyć) bo Ci BANDYCI się do niczego nie przyznają i zawsze idą w zaparte. Niech pisze jeszcze jedno odwołanie do Orange Polska (znaczy się do outsorce'u Orange Customer Service - miejsce pracy studenciarni) i podnosi te argumenty choć nie liczyłbym na pozytywne rozwiązanie. Potem już pozostaje zewnętrzna batalia prawna. Dziwi mnie tylko że teraz w tym temacie młodzieżówka Orange milczy - nie chcą się ujawnić. Jak będzie news o NjuMobile to raz dwa wypełzną Barany. P.S. W departamencie reklamacji Orange Polska studenci za udzielanie odpowiedzi na reklamacje zarabiają 10zł/h więc taka praca - taka jakość.
    0
  • Users Avatars Mini
    ali_cja pisze: 2015-09-10 01:34
    Serio, na reklamację odpowiadają studenci? Może chociaż prawa?
    1
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-09-10 02:09
    Serio. Nabor trwa praktycznie naokraglo. Tam nie ma kto pracowac. CallCenter ledwo zipie a nabor prowadza tzw "work service" biorac kogo popadnie więc... Studenci prawa tez tam pracuja ale to raczej mierny poziom. Najwieksza rotacja pracownikow jest wlasnie w Orange w aspekcie firm telco. Jedyne co to 1) porusz w sprawie wszystkie mozliwe Urzedy 2) zachowuj w archiwum wszelkie korespondencje z firma i pilnuj kopii regulaminow, zgloszen, reklamacji etc. Wszystko musi byc na pismie 3) teraz napisz odwolanie do Dyrektora Departamentu Reklamacji Orange Polska uzasadniajac swoje racje, dolaczajac regulaminy (podkresl im punkty, ktore stoja po Twojej stronie) i przedstaw swoje oczekiwania zaznaczajac ze RZADASZ aby uslugi byly swiadczone zgodnie z obowiazujaca się promocja/warunkami promocji. 4) Jeśli po 30 dniach nie utrzymasz odpowiedzi lub bedzie ona negatywna zglos się do Rzecznika Praw Konsumenta w Twoim miescie. P.S: nie jestes pierwsza ktora dala się nabrac na zgnila pomarancze. Nie pierwsza i nie ostatnia.
    0
  • Users Avatars Mini
    . pisze: 2015-09-10 10:42
    "RZĄDASZ"? Dobre, brawo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Demi pisze: 2015-09-10 11:13
    @ali_cja, to co opisujesz to faktycznie przysługuje Tobie rabat. Ta sprawa jest wygrana. Po pieresze jak wynika z informacji aktywny był na numerze przejsciowym. Czyli poprawnie spełniłaś wszystkie warunki. I problem nastąpił podczas przenoszenia rabatu na stary numer od innego operatora. To jak widać bład systemu orange. A jak chcesz coś załatwić w orange to niekompetentni pracownicy nie maja pojęcia jak rozwiazać problem i zbywaja klienta (tylko w Polsce). Wystarczy, że udasz się do Rzecznika Praw Konsumenta i on w Twoim imieniu wyśle im pisemko. Dodatkowo wysłałbym pisemko do UKE przedstawiajać zaistniałą sytuacje (i dodatkowo do wiadomości orange kopię tego pisma). Myślę, że po tych czynnościach sprawa zostanie pozytywnie załatwiona. Poeiem tak miałem już kilka podobnych problemow i zawzze na piczatku jest odmowa i przesyłaja pismo "szablon" dla zbycia klienta (takie realia TYLKO w Polsce). Potem już działam z pomocą Piwiatowego Rzecznika Praw Konsumenta oraz właściwego urzędu nadzorujacego. I to działa !! Trochę to nienormalne, ale niestety takie mamy państwo (jak elity polityczne). Tak poza tym mam już neosteade w orange 8 lat i nigdy nie miałem problemów. Zawsze podczas kontaktu pomoc była o.k. Ostatnio jednak dzwonułem na infolinię kilkakrotnie w sprawie przeniesienia numeru. I piwiem, że byłem w szoku gdyż każdy konsultant gadał mi co innego. Co konsultant to inne opcje :-( Pistanowiłem też udać sie do salonu firmowego i co się okazało otrzymałem jeszcze inne informacje. Postanowiłem sam przestudiować regulaminy i okazało się, że tylko jedna pani na infolini udzieliła poprawnych informacji. Pozostali to dno wiedzy !!! Zwolniłbym ich natychmuadtowo. Dodamże nam neostrade w funpaku (czyli jeszcze telewizja, telefon) i problem dotyczył udzielenua rabatu. Reasumjąc większość pracowników jest "z pierwszej łapanki" - rażących niekompetencją. I znowu standardy takue jak wśród elit politycznych - stołki obsadzają ludźmi bez kompetencji.
    2
  • Users Avatars Mini
    ali_cja pisze: 2015-09-10 12:17
    Muszę skorygować swój wczorajszy post z godz. 22:16; sierpniowa faktura dotyczy opłaty aktywacyjnej (czy jak to tam się nazywa), a nie, jak błędnie napisałam, abonamentu. Nie zmienia to jednak postaci rzeczy, bowiem następna faktura dotyczy już pełnego abonamentu, płatnego do 15.września. Czyli, bez uwzględnienia 100% regulaminowego rabatu. Problem z "uciekającym" rabatem nie jest jedynym tego klienta Orange. Pod adresem http://www.orange.pl/fid,4002278347,id,3424500010,title,problem-y-po-przeniesieniu-numeru-do-sieci-orange,forumthread.html opisuje on na forum operatora swoje problemy z przeniesieniem numeru do tej sieci. Wiecie może coś więcej na temat Rzecznika Klientów w Orange; http://www.orange.pl/kim-jest-rzecznik-klientow.phtml Miał ktoś z nim kontakt, pomógł jakiemuś klientowi Orange?
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-10 14:33
    Możesz się spróbować z nim skontaktować ale na moje doświadczenie to wydumana posadka czysto wizerunkowa a nie merytoryczna. To jakiś konsultant który dla potrzeb internetu się nazywa Rzecznik Klientów żeby to ładni wizerunkowo wyglądało. Poza tym to stanowisko wewnątrz firmy Orange Polska więc weźmie stronę spółki i nieudaczników z Departamentu Reklamacji. Generalnie sprawa jest wygrana trzeba tylko cierpliwości, motywacji i zaprzyjaźnienia się z MSWord i papierem ;-) Ja już pisałem wielokrotnie że ORANGE TO JEST NAJGORSZA SIEĆ TECHNOLOGICZNIE W POLSCE na co dowodzi Twój problem. Ja kilka razy doświadczyłem problemów z ich fakturami, a to z rabatem do abonamentu, a to z błędnym określeniem terminu płatności czy raz w jednym miesiącu jej nie wystawieniem (wystawili mi ją ręcznie 2 tyg, później jak się upomniałem). Teraz cyrki będą jeszcze większe jak zaczną to próbować łączyć z sys. bilingowym przeznaczonym dla rynku stacjonarnego. Ale w firmie nikt się nie przejmuje tym, bo ważne aby firma się trzymała na glinianych nogach a nie ilu klientów odejdzie i jakie będą armagedon'y nikogo to nie interesuje. Dlatego nie bardzo rozumiem co Was skłoniło do migracji do Orange - chciałbym poznać powody przejścia i od jakiego operatora przenieśliście numer. Bo przecież identyczna promocja 6m. gratis jest w dużo lepszym Plusie...
    1
  • Users Avatars Mini
    ali_cja pisze: 2015-09-10 15:37
    Jak pisałam wcześniej, to nie ja zawierałam umowę z Orange. Jestem prawnikiem i chciałabym uderzyć i to tak, żeby bolało. Miałam już nieprzyjemność korespondowania z tym rzecznikiem, a raczej z pracownikami jego biura. I niestety, ściana. Dlatego zapytałam o Wasze doświadczenia. Moim zdaniem, sprawa jest zbyt poważna żeby ograniczyć się jedynie do pojedynczej procedury reklamacyjnej. Z MSWord i reklamacjami jestem zaprzyjaźniona, możesz się o tym przekonać wyszukując mój nick w sieci. Nie znam prawdziwych powodów migracji z Play do Orange, chyba zasięg i oferta. Wiem tylko to, że "zmigrowany" ma od 1 września sny wyłącznie w kolorze orange:)
    2
  • Users Avatars Mini
    Leo pisze: 2015-09-10 16:08
    Alicja: w czasie zawierania umowy obowiązywały dwie różne promocje: "Przenieś numer do Orange" i "”.100% rabatu na abonament przez 6 miesięcy w ofertach Super Smart Plan". Druga promocja była wyłącznie kuponowa. Ważne jest z której skorzystaliście. Obie mają różne regulaminy, Skorzystanie z pierwszej oznacza 100 % rabatu za numer tymczasowy (max 4 miesiące) i 3 abonamenty gratis na numerze docelowym. W drugiej promocji (kuponowej) masz 6 miesięcy gratis od dnia podpisania umowy i skorzystanie z tej promocji wyklucza pierwszą.
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-10 16:48
    No to jako prawnik wiesz, że trzeba jak po drabinie - krok po kroku - wykorzystywać wszystkie możliwości w zależności od stanu zaawansowania sprawy. Do czego i ja Cię, zachęcam. A na przyszłość - Ty i Twoi znajomi omijajcie Orange Polska szerokim łukiem. Sprawa za pewne zakończy się w sądzie i tyle. Ewentualnie można rozwiązać tę Umowę z powodu niedotrzymania warunków promocji (czyli jako element łączony do tejże umowy) ale to też finalnie skończyłoby się w sądzie bo Oni będą walczyć o karę umowną i wystawią notę obciążeniową.
    -1
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-09-10 18:22
    nie ma bardziej chamskiego i parszywego operatora jak Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    ali_cja pisze: 2015-09-10 23:26
    @Leo; wg. umowy: "Warunki obowiązując od podpisania umowy do przejścia na ofertę docelową Smart Plan Multi II. Abonament za 0 zł wynikający z promocji Przenieś numer do Orange. Opłata aktywacyjna 30 zł brutto, Rabat-po spełnieniu warunków Orange Open, Nowa Ochrona Wyświetlacza 0 zł 1m 4,99. Zakończenie obowiązywania Abonamentu za 0 zł i przejście na ofertę docelową nastąpi nie później niż 2016-01-12. W przypadku skorzystania z kuponu 100% rabatu przejście na ofertę docelową nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. Czas rabatu na abonament wynikający z promocji Przenieś numer do Orange nie sumuje się z czasem rabatu wynikającego z kuponu 100 % rabatu..." Według informacji od „zmigrowanego” „..Moim zdaniem , złożone przeze mnie zamówienie jak wychodzi to z pierwszej wiadomości email otrzymanej od Orange nastąpiło dnia 12/07/2015. Głupi nie byłem i oczywiście przeczytałem wszystko na temat danych promocji i wygenerowałem sobie kod o którym oni osobiście nawet nie wspomnieli ( CWANIAKI ! ) nazywając po imieniu "Promocja" Pod "Promocja" nie było nic napisane , co i jak trzeba zrobić żeby z niej skorzystać i tu zasięgnąłem informacji od www.google.pl gdzie znalazłem stronę do wygenerowania danego ciasteczka ...z ciasteczkiem w przeglądarce złożyłem zamówienie…” Jeżeli jesteś w stanie to rozszyfrować, to bardzo Ciebie o to proszę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-11 00:40
    Ja sam nie bardzo rozumiem ten powyższy potok słów. Nie bardzo rozumiem tego zamieszania z "ciasteczkami" i o co tu chodzi. Nie rozumiem po co te "ciasteczko" i co ono niby miało wprowadzić/zmienić/zrobić. Wiem jedno - tutaj na GSMonline już większych porad nie znajdziesz, bo my nie mamy możliwości odkręcenia tej sprawy, jedynie dobrze doradzamy. Dalsza polemika tutaj i tak nie zmieni stanu faktycznego a ani Użytkownik ani My nie jesteśmy w stanie wprowadzić żadnych zmian na danym numerze. PS: z tego co piszesz wywnioskowałem że on po prostu miał kupon rabatowy (kod), który wprowadził na stronie - jeśli ten kod rabatowy był oczywiście ważny i ta promocja obowiązywała z ważnym kodem poprawnie wprowadzonym.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Leo pisze: 2015-09-14 15:31
    Niestety promocja "Przenieś numer do Orange" obowiązująca od kwietnia 2015 do 30 lipca 2015 (od 31 lipca zmiana regulaminu ale dalej jest) dawała rabat max na 3 miesiące ale na numer tymczasowy. A zatem po przeniesieniu numeru na karcie Orange na docelowy następuje koniec tej promocji. Inaczej działa promocja kuponowa "100 % rabatu ..." Ta wchodzi w życie od razu jeśli z niej skorzystasz i zaczyna "działać już na numerze tymczasowym (max 3 dni po podpisaniu umowy). Wygląda na to że Orange twierdzi że skorzystaliście tylko z pierwszej promocji a zatem rabat się skończył z chwilą przeniesienia numeru. Ta promocja jest tylko po to aby nie płacić podwójnego abonamentu do czasu przeniesienia numeru. Punkt 10 obowiązującego w tym czasie regulaminu "Przenieś numer do Orange" brzmi: "10. Promocja polega na: udzieleniu 100 % rabatu na Abonament w ofercie Smart Plan Halo II, Smart Plan Multi II, Super Smart Plan przez czas świadczenia usług na Numerze tymczasowym,"
    0
  • Users Avatars Mini
    Leo pisze: 2015-09-14 15:46
    PS. Jeśli umowa zawarta była przy pomocy wygenerowanego kuponu to powinno być zainstalowane w komputerze "ciasteczko" i wyraźnie powinien być widoczny rabat na 6 miesięcy w abonamencie przy składaniu zamówienia. Chyba, że korzystaliście z innego rabatu kuponowego, który wykluczył automatycznie rabat "100 % rabatu na 6 miesięcy ..." a wszedł tylko rabat na numer tymczasowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-15 00:59
    tak czy tak to zamieszanie źle świadczy o firmie Orange a sprawa powinna zostać rozstrzygnięta na korzyść klienta a nie klient wylewa swoje żale na forum telekomunikacyjnym i tutaj szuka pomocy gdy operator milczy - w profesjonalnej firmie, nie powinno się w ogóle do takiej sytuacji dopuścić. Powinno się skonsultować z klientem telefonicznie i uzgodnić indywidualne satysfakcjonujące rozwiązanie w drodze indywidualnej procedury... bo na razie, to kpina.
    -1
  • Users Avatars Mini
    DziadostwozRzeszowa pisze: 2015-09-17 01:00
    Przechodzę do orange, nie chcę być już hejterem, przepraszam orange i jej abonentów za to że obrażałem.
    2
  • Users Avatars Mini
    DziadostwozRzeszowa pisze: 2015-09-17 01:00
    Przechodzę do orange, nie chcę być już hejterem, przepraszam orange i jej abonentów za to że obrażałem.
    2
  • Users Avatars Mini
    niemaniczadarmo pisze: 2015-09-23 13:58
    ahaah jasne za darmo.. a potem przez dwa lata musisz bulić ostro. Ja jednak podziękuję jak już mam wybierać to wolę płacić co miesiąc za doładowania ale przynajmniej nie podpisuję umowy na długi czas.
    0
  • Users Avatars Mini
    klara pisze: 2015-10-20 18:46
    Mam ten sam problem co Alicja. Przenosiłam numer do orange w tym samym czasie. Generowałam kod, który zapisywał się w ciasteczkach. 100 % przez 6 mcy. 20 maja otrzymałam numer tymczasowy, a 2 lipca byłam już członkiem sekty. Za połączenia w tym czasie musiałam zapłacić jak za zboże. Konsultant nawet nie zająknął się na temat opłat. Przeżyłam. Nieszczęścia chodzą jednak parami i w tym mcu okazało się, że naliczyli mi już za październik abonament. Napisałam reklamację, wyliczyłam, że przyjmując nawet 20.05 i dodając 6 mcy to daje 20.11. Odpowiedź dostałam błyskawicznie. Powinnam się cieszyć, bo podobno ktoś w orange nie dopatrzył, że abonament powinnam płacić już od lipca. I żeby moja radość była pełna wspaniałomyślnie darują mi te opłaty. Chodzę nabzdryczona jak indor i zbieram się i ludzi, aby uderzyć zbiorczą skargą do Orange, jrdnocześnie zawiadomić Rzecznika Praw Klienta. Alicja masz widzę ten sam problem. Podziałamy razem?
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: