Orange ruszył z kampanią świąteczną, która będzie widoczna w telewizji, internecie, mediach społecznościowych i na nośnikach zewnętrznych. W centrum znajdują się dwie propozycje sprzedażowe: światłowód oraz abonament komórkowy z zestawami telefonów.
W przypadku Orange Światłowodu przy prędkości do 8 Gb/s operator oferuje sześć miesięcy abonamentu bez opłat oraz świąteczny bon do wykorzystania na zakupy w salonach i sklepie internetowym Orange. Z materiałów firmy wynika, że wartość bonu może sięgać 1000 zł.
Klienci podpisujący umowę na abonament w Planie M lub L mogą skorzystać z zestawów smartfonów, w których drugi telefon dostępny jest za 1 zł. W komunikacji przewijają się także zniżki na kolejne numery (do 50 proc.).
W kampanii wykorzystano spoty z Mikołajem i Rudolfem; za kreację odpowiada agencja GPD we współpracy z Orange Polska. Produkcję zrealizowało Dynamo, postprodukcję — Artcore. Reżyserem reklam jest Szymon Pawlik, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.