Ponad 1000 dziennikarzy na każdym meczu, transmisje na żywo  do ponad 200 krajów, 4 mld MB wysłanych danych, transmisja o prędkości 130 Gb/s  miedzy granicami Polski i Ukrainy oraz do Międzynarodowego Centrum Nadawczego (IBC),  6000 km sieci ROADM - Orange wywiązał się z roli partnera  technologicznego UEFA EURO 2012 w Polsce.
 
 Zgodnie z umową z UEFA, Orange odgrywał kluczową rolę w planowaniu, dostarczaniu  i monitorowaniu sieci, za pośrednictwem której sygnał transmisyjny meczów był  przesyłany do IBC, a stamtąd - poprzez oficjalnych nadawców turnieju - do widzów  na całym świecie. 
UEFA wspólnie z Orange opracowali oficjalną aplikację mobilną, którą w krajach, w których obecny jest Orange, pobrało ponad 2 mln użytkowników. Znalazła się ona na pierwszym miejscu wśród najpopularniejszych sportowych aplikacji w sklepach iTunes i Google Play w czterech europejskich krajach. W miastach – gospodarzach EURO 2012 w Polsce około 400 „Digital Coach-ów” Orange wspierało kibiców pomagając im w pobraniu na telefon i korzystaniu z oficjalnej aplikacji mobilnej.