Osiem nowych planów w ofercie Nowy Orange dla Firm

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 104

Od 31 stycznia Orange wprowadza nową ofertę dla firm. Dzięki lepszym stawkom oraz usłudze Tanie Połączenia klienci mogą kontaktować się płacąc mniej. Ponadto wszystkie niewykorzystane sekundy z abonamentu przechodzą na zawsze, a telefony dostępne są już od 1,22 zł z VAT.

Operator zaproponował 5 nowych planów dla klientów biznesowych w ofercie „Nowy Orange dla Firm”, w których dostają oni nawet 600 bezpłatnych minut do wykorzystania na rozmowy w ramach abonamentu.

Plan taryfowy Orange dla Firm 40 Orange dla Firm 80 Orange dla Firm 160 Orange dla Firm 320 Orange dla Firm 600
Abonament miesięczny 22 zł (26,84 zł z VAT) 44 zł (53,68 zł z VAT) 88 zł (107,36 zł z VAT) 160 zł (195,20 zł z VAT) 300 zł (366 zł z VAT)
Liczba bezpłatnych minut w abonamencie do sieci - Orange, Era, Heyah, Plus, Sami Swoi i na numery stacjonarne 40 min 80 min 160 min 320 min 600 min
Opłata za minutę połączenia do sieci - Orange, Era, Heyah, Plus, Sami Swoi i na numery stacjonarne 0,55 zł (0,67 zł z VAT) 0,50 zł (0,61 zł z VAT)
Opłata za minutę połączenia do Orange i na numery stacjonarne w ramach usługi Tanie Połączenia 0, 20 zł (0,24 zł z VAT)
Abonament miesięczny za korzystanie z usługi Tanie Połączenia 10 zł (12,20 zł z VAT) 5 zł (6,10 zł VAT) 1 zł
(1,22 zł z VAT)
Liczba minut abonamentowych do wykorzystania przy włączonej usłudze Tanie Połączenia 110 min 220 min 440 min 800 min 1500 min
SMS 0,16 zł (0,20 zł z VAT)
MMS 0,24 zł (0,29 zł z VAT)
Pakiet Usług dla Firm: Nieograniczony Kapitał Sekund,
Orange Poczta Głosowa Gold,
Powiedz Ile, Multi Box Gold
Limit Info
Bezpłatne

Nowością, w porównaniu z dotychczasowa ofertą, jest usługa Tanie Połączenia, która pozwala rozmawiać w sieci Orange oraz z abonentami stacjonarnymi jedynie za 0,20 zł (0,24 z VAT) za minutę. Klienci też dalej mogą korzystać z bezpłatnej usługi Nieograniczony Kapitał Sekund. Dzięki niej, niewykorzystane w abonamencie sekundy przechodzą na zawsze, a klient może z nich skorzystać, kiedy chce. Orange dla Firm to jedyna oferta na rynku, w której zaproponowano takie rozwiązanie.

Klienci, którzy decydują się na zakup jednego z nowych planów i wybiorą telefon umożliwiający korzystanie z usług 3G przez 6 miesięcy będą dostawać 50 zł z VAT do wykorzystania na: Wideo Rozmowy i MMS-y do Orange oraz przesyłanie danych (poprzez APN: WAP lub Internet).

Wideo Rozmowa do Orange Orange dla Firm 40, 80, 160 -
0,55 zł (0,67 zł z VAT)/minuta
Orange dla Firm 320, 600 -
0,50 zł (0,61 zł z VAT)/minuta
MMS do Orange 0,24 zł (0,29 zł z VAT)
Przesyłanie danych 1 zł (1,22 zł z VAT) za 1 MB

Dodatkowo każdy klient, który kupi lub przejdzie do jednego z planów Orange dla Firm, może korzystać z bezpłatnego Pakietu Usług dla Firm. Zawiera on usługi umożliwiające m.in. bezpłatny kontakt z biurem obsługi klienta, darmowe korzystanie z poczty głosowej i Multi Box Gold.

W ofercie Orange dla Firm klienci mają do wyboru wiele atrakcyjnych telefonów już od 1,22 zł z VAT m.in. Nokia N73 (technologia 3G/EDGE), Sony Ericsson K800i (3G) i SPV M3000, a już wkrótce pierwszy telefon z technologią HSDPA Motorola V3xx.

Dla klientów biznesowych, którzy cenią sobie większą kontrolę kosztów Orange przygotował także 3 nowe plany Nowa Firma Mix.

Plan taryfowy Nowa Firma Mix 10 Nowa Firma Mix 20 Nowa Firma Mix 50
Abonament miesięczny 10 zł (12,20 zł z VAT) 20 zł (24,40 zł z VAT) 50 zł (61 zł z VAT)
Liczba bezpłatnych minut w abonamencie do sieci – Orange, Plus, Sami Swoi, Era, Heyah i na numery stacjonarne 18 min 36 min 91 min
Opłata za minutę połączenia do sieci – Orange, Plus, Sami Swoi, Era, Heyah i na numery stacjonarne 0,55 zł (0,67 zł z VAT)
Opłata za minutę połączenia do Orange w ramach usługi Nowy Wybrany Numer 0,20 zł (0,24 zł z VAT) 0,05 zł (0,06 zł z VAT)
SMS 0,16 zł (0,20 zł z VAT)
MMS 0,24 zł (0,29 zł z VAT)
Pakiet Usług dla Firm:
Orange Poczta Głosowa Gold
Powiedz Ile, Multi Box Gold, Limit Info
Bezpłatnie

Opinie:

Opinie archiwalne (104):

Komentuj

Komentarze / 104

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    teufel pisze: 2007-01-29 15:17
    Lepiej niż było, ale i tak bez wielkiej rewelacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    micbod pisze: 2007-01-29 15:20
    Fakt że powrócili do źródła stare taryfy Idei, mimo to wygląda zachęcająco.
    0
  • Users Avatars Mini
    marianpower pisze: 2007-01-29 15:20
    Tanie Połączenia??? w najmniejszym abonamencie wychodzi 32 gr za min a w najdrozszym 24gr za minute!! to jest promocja???? w orange go jest taniej!!!!! Co do internetu 1mb =1zł nawet fajnie tylko nie wiadomo co ile jest rozliczane bo jesli po 1 mb to ja dziekuje!! dziwna promocja pozmieniali duzo zeby wygladalo ze cos sie dzieje a tak pozatym to DNO!!
    0
  • Users Avatars Mini
    holk pisze: 2007-01-29 15:27
    a ceny aparatow
    0
  • Users Avatars Mini
    marianpower pisze: 2007-01-29 15:33
    Tanie Połączenia??? w najmniejszym abonamencie wychodzi 32 gr za min a w najdrozszym 24gr za minute!! to jest promocja???? w orange go jest taniej!!!!! Co do internetu 1mb =1zł nawet fajnie tylko nie wiadomo co ile jest rozliczane bo jesli po 1 mb to ja dziekuje!! dziwna promocja pozmieniali duzo zeby wygladalo ze cos sie dzieje a tak pozatym to DNO!!
    0
  • Users Avatars Mini
    K pisze: 2007-01-29 15:56
    Ciekawe po ile rzucą N73. Jak w dobrej cenie to niedługo będzie ich zatrzęsienie na serwisach aukcyjnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    m pisze: 2007-01-29 16:26
    czy Orange kaze komus na sile korzystac z abonamentow? Jak ktos chce to niech sobie korzysta z Orange Go. Ale jest mnostwo ludzi ktorzy z roznych wzgledow korzystaja z abonamentow i mysle, ze ta oferta bedzie dla nich korzystna.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafaik pisze: 2007-01-29 17:02
    Lipa. taryfa Orange dla Firm 80 kosztuje 53,68 z VAT i zawiera 80 minut polaczen. W Erze tez mam 80 minut tylko ze za 40 zl z VAT. Rachunek jest prosty jezeli nie widac roznicy to po co przeplacac ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lipa pisze: 2007-01-29 17:17
    no tak rafaik ale tam masz stałą stawke (w erze).
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2007-01-29 17:19
    Oferta rewelacyjna na dzień 31 stycznia ale 2006r. Są plusy i minusy , szkoda że nie bedzie planów TOP Firma ... Dziwi też duża stawka zausługe tanie połączenia gdzie w NIDF był to koszt 2,44 Pytanie pozostaje odnośnie 5 wybranych numerów, dobrze ze w wyższych rp jest nizsza stawka za minute połączenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2007-01-29 17:21
    Jaki biznesmen (czyli w zalozeniu czlowiek umiejacy liczyc) zdecyduje sie na ten chlam, majac do wyboru Plusa i Ere z pakietami kwotowymi? Tylko "chcacy placic wiecej" duren albo ktos, kto zdecydowana wiekszosc polaczen wykonuje do Orange. Mam w firmie kilka aktywacji Plusa i Ery i co pare miesiecy, gdy konczy sie na ktorejs umowa, analizuje oferte Orange. I zawsze wiosek jest ten sam - przy profilu rozmow 3x1/3 to najgorsza oferta. Jeden dodatkowy POP w firmie wychodzi zdecydowanie korzystniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2007-01-29 17:21
    rafik ale jak dopłacić 10 netto to ilość minut wynoci od 80-220 minut w zależności gdzie bedziesz wiecej dzwonić ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    michalr pisze: 2007-01-29 17:28
    W poprzedniej ofercie za 109zł z vat było 300min na orange i chyba 164 do innych sieci. Teraz za 107zł jest 160 min do wszystkich - gdzie tu korzyść?
    0
  • Users Avatars Mini
    PiotrNurek pisze: 2007-01-29 18:47
    No co z tymi 5 numerami bezpłatnymi, zostaną czy nie??
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys1 pisze: 2007-01-29 19:18
    ja: To może przedstaw te swoje wyliczenia i wtedy sobaczymy, czy są obiektywne i obejmują wszystkie aspekty korzystania z telefonu, czy może tylko te, które tobie pasują.
    0
  • Users Avatars Mini
    fruti pisze: 2007-01-29 20:02
    Abonament jest wyrażnie droższy: obecnie 62 zł za 100 minut to - 0,62 gr za minute nowy abonament 53,68 zł za 80 minut to - 0,66 gr/min taryfy 40,80,160 - to miejsza elastyczności , bardzo żle dobrane, co najmniej dla moich potrzeb. Widze też korzysci, ale sam abonamet jest gorszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    fruti pisze: 2007-01-29 20:09
    Abonament jest wyrażnie droższy: obecnie 62 zł za 100 minut to - 0,62 gr za minute nowy abonament 53,68 zł za 80 minut to - 0,66 gr/min taryfy 40,80,160 - to miejsza elastyczności , bardzo żle dobrane, co najmniej dla moich potrzeb. Widze też korzysci, ale sam abonamet jest gorszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    orange pisze: 2007-01-29 20:42
    widzę, że większość wypowiadających się tutaj to krety.i no ale coż. Taki jest świat. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2007-01-29 22:24
    5 bezpł numerów pozostaje,jak większość usług, a poza tym gdzie znajdziecie nieograniczony kapitał minut - to do zgredów, którzy narzekają już na samą nazwę "Orange"
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2007-01-29 22:39
    Prosta rada dla stale krytykujących użytkowników Orange - jest jeszcze 2 (a nawet 3) pozostałych graczy na rynku, więc nie ma monopolu jak w tepsie. A narzekacie jak stare dziadki (nie obrażając dziadków)
    0
  • Users Avatars Mini
    ktosik pisze: 2007-01-30 00:04
    Ciekawe czy minuty z "Tanie Połączenia" też przechodzą
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2007-01-30 00:57
    kapitał minut nie taki całkiem nieograniczony jakbym chciał zmienić ze swojej IdF na nowe abonamenty to zgromadzone 300 min niestety mi przepadnie a tak to bym sie moze i skusił na ten pakiet internetowy
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2007-01-30 01:08
    W sieci ERA mam za 75 zł (brutto) 160 minut do wszystkich sieci + 2000 na wybrany nymer, a tu za 107,36 zł "gole 160 minut bez wybranego numeru :), no ale znajac zycie znajda sporo frajerow, ktorzy nie potrafia liczyc...
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2007-01-30 01:09
    W sieci ERA mam za 75 zł (brutto) 160 minut do wszystkich sieci + 2000 na wybrany nymer, a tu za 107,36 zł "gole 160 minut bez wybranego numeru :), no ale znajac zycie znajda sporo frajerow, ktorzy nie potrafia liczyc...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-01-30 01:17
    I co tu rewelacyjnego ??? mam Max profita 100 od 1,5 roku. Porównujac z taryfa 160: a) stawka podstawowa- Orange tańszy o grosz b) tanie połączenia: opłata ta sama, w Orange 0,20 netto a w Plusie 0,25. Ok Plus dla Orange. c) ceny SMSów i MMSów na korzyśc Orange- w biznesowej mało istotne. ALE W PLUSIE MAM KONTAKT PLUS !! za 0,10 /min DO 30 NUMERóW W pLUSIE I NA STACJONARNE.A tu - lipa. I porównujemy taryfe sprzed dwóch lat z taryfa której jeszcze nie ma...
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2007-01-30 05:36
    No to mam teraz problem. Mam przedłużenie umowy na 2 aktywacjach. I teraz nie wiem czy spieszyć się i podpisywać jeszcze we wtorek 30go? Chciałem wziąć 2 abonamenty Firma100 (61zł) + w każdym 2 numery (6,1zł) i SE K750i za 1zł. Razem wyszłoby miesięcznie ok.142zł w tym 100 minut w sieci albo 83 do wszystkich ! A teraz nie ma takiego planu - biorąc Orange dla Firm80 (53zł) mam tylko 80 minut w tym :( Masakra. Nie ma słowa o bezpłatnych numerach ani o cenie telefonu, który mnie interesuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2007-01-30 08:29
    ja od jakiegos czasu zastanawiam się nad przejściem do orange bo w miejscach w których bywam w czasie pracy to era ma bardzo słaby zasięg a plus to po prostu porazka, jak widze pracownika, który odchodzi gdzieś ze 100 - 200 metrów na górke to wiem, że ma plusa. Jedynym operatorem, który ma zasięg i nie zrywa rozmów ma niestety orange. W miastach jest mniej więcej równo u wszystkich ale tam gdzie pracuje tylko z telefonów pomarańczowej sieci mozna rozmawiać. Więc wyboru nie mam zbyt dużego na
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2007-01-30 08:33
    cd moje pisma do ery o poprawienie zasięgu w tej okolicy nic sie do ponad roku nie dzieje więc pomimo dobrej oferty z ich strony 40 zł brutto za 160 minut do wszystkich musze za kilka miesięcy przenieśc erowy numer do orange Co z tego że drozej u pomarańczowych, dla mnie jest ważne by telefon działał zawsze jak to tylko jest mozliwe a nie miał zwisa przez 8 godzin pracy. Wkurza mnie juz noszenie erowego telefonu z abo i drugiego z orange go dla pilnego kontaktu.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2007-01-30 08:34
    co do taryf to powiem ze nie są takie złe jak się je dobrze dopasuje, ja dzwonie obecnie mniej więcej równo po wszystkich sieciach i jestem w stanie zapłacic 20-30 zł więcej by móc dalej to robic - chyba mnie to nie zrujnuje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bonek pisze: 2007-01-30 09:49
    Jak się dobrze policzy to i tak taniej, a do tego 5 numerów darmowych bez ograniczeń. Poza tym opcje dodatkowe np.zupełnie DARMOWA poczta głosowa,biuro obsłubi M-Box itp. Jeżeli ktoś patrzy tylko na gołą cenę to niech sobie kupi malucha, a nie od razu merca .
    0
  • Users Avatars Mini
    jass pisze: 2007-01-30 14:03
    Ja uważam że jest to jakiś krok w dobrą stronę bo w przypadku najtańszego abonamentu za ok 6 złotych wyższą opłatę miesięczną (abonament + usługa tanie połączenia) mamy 110 minut w sieci Orange i na stacjonarne oraz poza pakietem stawkę 0.24 gr, gdy w porzednich taryfach mieliśmy 50 minut i stawkę wewnątrz sieci 0,67 gr. Spadła za to liczba minut do innych sieci z 45 min i 50 sekund do 40 minut, natomiast cena minuty poza sieć potaniała o 6 gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    zdunek pisze: 2007-01-30 19:56
    Obecnie moim zdaniem to najlepsza oferta firmowa na rynku, szczególnie, że pakiet Tanie połaczenia, nie jest wcale drogi a dodatkowo jest sporo minut do Orange! bonek ma racje! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    zdunek pisze: 2007-01-30 19:57
    Obecnie moim zdaniem to najlepsza oferta firmowa na rynku, szczególnie, że pakiet Tanie połaczenia, nie jest wcale drogi a dodatkowo jest sporo minut do Orange! bonek ma racje! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    zdunek pisze: 2007-01-30 19:57
    Obecnie moim zdaniem to najlepsza oferta firmowa na rynku, szczególnie, że pakiet Tanie połaczenia, nie jest wcale drogi a dodatkowo jest sporo minut do Orange! bonek ma racje! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2007-01-30 20:40
    ??? 'Dodatkowo każdy klient, który kupi lub przejdzie do jednego z planów Orange dla Firm, może korzystać z bezpłatnego Pakietu Usług dla Firm. Zawiera on usługi umożliwiające m.in. bezpłatny kontakt z biurem obsługi klienta, darmowe korzystanie z poczty głosowej i Multi Box Gold.' - Mam taryfe NIdF i dla mnie to nie laska... owe uslugi mam za darmo (BOK, Poczta Glosowa, mBox).
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2007-01-30 20:43
    Oferta bylaby duzo lepsza, gdyby przy wskazanych wyzej stawkach za uslugi, oplata miesieczna bylaby 'pakietem' kwotowym a nie w zasadzie tylko 'pula minut'.
    0
  • Users Avatars Mini
    wisiek_20 pisze: 2007-01-31 00:35
    żadna rewelka ja aktualnie mam w Erze i tylko za minete połączenia mam troche wiecej a poza tym wszystko much more better. ogólnie Orange wg. mnie to jedna wielka śCIEMA.
    0
  • Users Avatars Mini
    wisiek_20 pisze: 2007-01-31 00:35
    żadna rewelka ja aktualnie mam w Erze i tylko za minete połączenia mam troche wiecej a poza tym wszystko much more better. ogólnie Orange wg. mnie to jedna wielka śCIEMA.
    0
  • Users Avatars Mini
    wisiek_20 pisze: 2007-01-31 00:35
    żadna rewelka ja aktualnie mam w Erze i tylko za minete połączenia mam troche wiecej a poza tym wszystko much more better. ogólnie Orange wg. mnie to jedna wielka śCIEMA.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-01-31 01:17
    PROMEDIA: a to nie jest pakiet kwotowy?? faktycznie.. NO TO NA DRZEWO
    0
  • Users Avatars Mini
    Harry pisze: 2007-01-31 01:32
    wisiek, sam jesteś wielka ściema, już po samym nicku lub imieniu to widać. dalej używaj sobie tej pazernej i przebrzydle oszukańczej ery, która od wielu wielu lat omamia takich gamoni jak ty, którzy wierzą w jej wierutne brednie. nigdy w życiu nie miałeś doczynienia z porządną siecią jaką jest Orange i dlatego pieprzysz takie głupoty, które nawkładali ci do głowy sprytni marketingowcy i pr-owcy z ery poprzez swoje beznadziejne i oszukańcze reklamy. osobiście korzystałem z karzdej sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    Harry pisze: 2007-01-31 01:38
    i stwierdzam, wiem o tym i jestem przekonany, że jak narazie Orange jest najlepszą siecią prawie pod wszystkimi względami. Pozdrawiam wszystkich którzy nie dali się jeszcze oszukać erze i plusowi, chociaż plus chyba tak strasznie nie kłamie
    0
  • Users Avatars Mini
    wiktor pisze: 2007-01-31 05:21
    marzekacie na orange. Za 61 zl brutto mam 50 pln do wykorzystania do wszystkich, 50 pln do wykorzystania na orange i trzy numery gratis w orange bez limitu. Kto da mi wiecej ? Fakt, stara taryfa i klientem orange jestem 4ty rok (indywidualnym)
    0
  • Users Avatars Mini
    micbod pisze: 2007-01-31 08:27
    zafir* popieram twoją wypowiedź ""A tak przy okazji mam wrazenie że ci co najwięcej tu narzekaja to pewnie nigdy nie mieli abonamentu w Ideii i Orange a prawdopodobnie wcale nie maja abonamentu , tylko jakiegoś prepaida i wydają na niego 10 - 20 PLN miesięcznie. A wydaje im się ze sa kluczowymi klientami .CHA CHA CHA ! ! !"" Teraz pozostaje nam poczekać na oficjalny cennik aparatów.
    0
  • Users Avatars Mini
    czaq pisze: 2007-01-31 10:52
    kochani, nie podniecajcie się. Te nowe zasady to wielka ściema! Właśnie wróciłem z salonu, gdzie kompletnie nic nie wiedzą! Nawet znanych wszystkim taryf nie znają! Nie mają żadnych cenników i tylko plakaty o nowej promocji rozwieszają... PORAŻKA
    0
  • Users Avatars Mini
    czaq pisze: 2007-01-31 11:01
    kochani, nie podniecajcie się. Te nowe zasady to wielka ściema! Właśnie wróciłem z salonu, gdzie kompletnie nic nie wiedzą! Nawet znanych wszystkim taryf nie znają! Nie mają żadnych cenników i tylko plakaty o nowej promocji rozwieszają... PORAŻKA
    0
  • Users Avatars Mini
    czaq pisze: 2007-01-31 11:23
    kochani, nie podniecajcie się. Te nowe zasady to wielka ściema! Właśnie wróciłem z salonu, gdzie kompletnie nic nie wiedzą! Nawet znanych wszystkim taryf nie znają! Nie mają żadnych cenników i tylko plakaty o nowej promocji rozwieszają... PORAŻKA
    0
  • Users Avatars Mini
    czaq pisze: 2007-01-31 11:52
    kochani, nie podniecajcie się. Te nowe zasady to wielka ściema! Właśnie wróciłem z salonu, gdzie kompletnie nic nie wiedzą! Nawet znanych wszystkim taryf nie znają! Nie mają żadnych cenników i tylko plakaty o nowej promocji rozwieszają... PORAŻKA
    0
  • Users Avatars Mini
    anko pisze: 2007-01-31 12:02
    Bez euforii!! W dalszym ciągu są to drogie połączenia. Kosmetyka ma jedynie wywołać wrażenie pójścia w stronę klienta. Tak na prawdę jest to windowanie opłat abonamentowych, które "redukując" koszty poza limitem narzucają wzrost opłat stałych przez okres trwania umowy
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2007-01-31 12:11
    *** Michał - niestety, jest to pakiet minut do wszystkich sieci, wymiennych (w ramach platnej opcji) na polaczenia do Orange i sieci stacjonarnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2007-01-31 12:16
    Zmiana na lepsze - taryfy nawiazuja do dawnych MEGA. Szkoda jednak ze korzystanie z uslug innych niz rozmowy, automatycznie powieksza rachunek. Pakiet kwotowy (jak np. w Biznes Klasa) bylby chyba tym, czego najbardziej oczekiwaliby Klienci.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcus pisze: 2007-01-31 13:47
    Spróbuje wytłumaczyć nowe taryfy orange łopatologicznie na przykładzie starej Firmy 1000. Wcześniej za 300 zł (366zł brutto) mieliśmy 1000 minut w orange i na stacj oraz 500 min do pozostałych sieci. Teraz za 301zł (367.22 zł brutto) czyli tylko złotówke drożej mamy 1500 min do orange i stacj. a 600 min do pozostałych sieci. Rachunek jest prosty - za 1zł (opłata za tanie połączenia) więcej mam do wykorzystania o 500 min w sieci orange i stacj. oraz o 100 min do pozastałych sieci więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcus pisze: 2007-01-31 13:47
    Spróbuje wytłumaczyć nowe taryfy orange łopatologicznie na przykładzie starej Firmy 1000. Wcześniej za 300 zł (366zł brutto) mieliśmy 1000 minut w orange i na stacj oraz 500 min do pozostałych sieci. Teraz za 301zł (367.22 zł brutto) czyli tylko złotówke drożej mamy 1500 min do orange i stacj. a 600 min do pozostałych sieci. Rachunek jest prosty - za 1zł (opłata za tanie połączenia) więcej mam do wykorzystania o 500 min w sieci orange i stacj. oraz o 100 min do pozastałych sieci więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcus pisze: 2007-01-31 13:47
    Spróbuje wytłumaczyć nowe taryfy orange łopatologicznie na przykładzie starej Firmy 1000. Wcześniej za 300 zł (366zł brutto) mieliśmy 1000 minut w orange i na stacj oraz 500 min do pozostałych sieci. Teraz za 301zł (367.22 zł brutto) czyli tylko złotówke drożej mamy 1500 min do orange i stacj. a 600 min do pozostałych sieci. Rachunek jest prosty - za 1zł (opłata za tanie połączenia) więcej mam do wykorzystania o 500 min w sieci orange i stacj. oraz o 100 min do pozastałych sieci więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablo pisze: 2007-01-31 14:11
    Ta oferta to kompromitacja, ceny takie jak w plusie od 6 m-cy, na dodatek w Mixie zamiast promocji 100% wiecej jest 50% wiecej, a w taryfach Nowy Orange dla Firm nie ma żadych promocji (do tej pory był abo za 1zł przez 4 m-ce), wniosek jest bardzo prosty: jak zawsze przy wprowadzaniu nowych ofert Orange PODNOSI CENY!!! po cichu - pod przykrywką obnizki, jestem w tej sieci od 6 lat (bo musze) i za każdym razem kiedy wprowadzają coś nowego cisnienie mi skacze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablo pisze: 2007-01-31 14:14
    Ta oferta to kompromitacja, ceny takie jak w plusie od 6 m-cy, na dodatek w Mixie zamiast promocji 100% wiecej jest 50% wiecej, a w taryfach Nowy Orange dla Firm nie ma żadych promocji (do tej pory był abo za 1zł przez 4 m-ce), wniosek jest bardzo prosty: jak zawsze przy wprowadzaniu nowych ofert Orange PODNOSI CENY!!! po cichu - pod przykrywką obnizki, jestem w tej sieci od 6 lat (bo musze) i za każdym razem kiedy wprowadzają coś nowego cisnienie mi skacze.
    0
  • Users Avatars Mini
    zb pisze: 2007-01-31 17:38
    bo Orange nigdy nie wiedział co potrzebuje kleint biznesowy.Robią biznes dla siebie i tyle, a klient jak głupi to bierze to co dają jemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    zb pisze: 2007-01-31 17:48
    bo Orange nigdy nie wiedział co potrzebuje kleint biznesowy.Robią biznes dla siebie i tyle, a klient jak głupi to bierze to co dają jemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    zb pisze: 2007-01-31 17:48
    bo Orange nigdy nie wiedział co potrzebuje kleint biznesowy.Robią biznes dla siebie i tyle, a klient jak głupi to bierze to co dają jemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    zb pisze: 2007-01-31 17:48
    bo Orange nigdy nie wiedział co potrzebuje kleint biznesowy.Robią biznes dla siebie i tyle, a klient jak głupi to bierze to co dają jemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    qqq pisze: 2007-02-01 01:31
    promedia -> Ty jako użytkownik Ideii dawnej masz, ale Erowcy i Plusowcy nie :) I dlatego jest to podkreślane. Darmowy BOK, Kapitał minut, MultiBox. Sam jestem użytkownikiem NIdF i przez chwile musiałem korzystać z Ery - płacić za sprawdzanie minut przy planach firmowych jak dla mnie to porażka.
    0
  • Users Avatars Mini
    qqq pisze: 2007-02-01 01:34
    promedia -> Ty jako użytkownik Ideii dawnej masz, ale Erowcy i Plusowcy nie :) I dlatego jest to podkreślane. Darmowy BOK, Kapitał minut, MultiBox. Sam jestem użytkownikiem NIdF i przez chwile musiałem korzystać z Ery - płacić za sprawdzanie minut przy planach firmowych jak dla mnie to porażka.
    0
  • Users Avatars Mini
    qqq pisze: 2007-02-01 01:34
    promedia -> Ty jako użytkownik Ideii dawnej masz, ale Erowcy i Plusowcy nie :) I dlatego jest to podkreślane. Darmowy BOK, Kapitał minut, MultiBox. Sam jestem użytkownikiem NIdF i przez chwile musiałem korzystać z Ery - płacić za sprawdzanie minut przy planach firmowych jak dla mnie to porażka.
    0
  • Users Avatars Mini
    qqq pisze: 2007-02-01 01:34
    promedia -> Ty jako użytkownik Ideii dawnej masz, ale Erowcy i Plusowcy nie :) I dlatego jest to podkreślane. Darmowy BOK, Kapitał minut, MultiBox. Sam jestem użytkownikiem NIdF i przez chwile musiałem korzystać z Ery - płacić za sprawdzanie minut przy planach firmowych jak dla mnie to porażka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2007-02-01 02:34
    Nareszcie ciekawsza oferta w Orange, ale i tak wolę Biznes Klasę w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    sps pisze: 2007-02-01 04:04
    Jeśli to ma być nowa ofert Orange to chyba przespali ostatni rok bo w Plusie stawka 0,50 zł/ minutę jest już od roku we wszystkich pakietach BiznesKlasa. Zapraszam wszystkich do BiznesKlasy z konkurencji a dostaną 20% wartości pakietu kwotowego CO MIESIĄC! zupełnie za darmo! a zniżka na połączenia w plusie nie kosztuje 10zł a 5zł a w BK300 jest bezpłatna;) zainteresowanych proszę o kontakt mailowy... gwarantuję lepszą ofertę: jumper11@poczta.fm
    0
  • Users Avatars Mini
    sps pisze: 2007-02-01 04:15
    Jeśli to ma być nowa ofert Orange to chyba przespali ostatni rok bo w Plusie stawka 0,50 zł/ minutę jest już od roku we wszystkich pakietach BiznesKlasa. Zapraszam wszystkich do BiznesKlasy z konkurencji a dostaną 20% wartości pakietu kwotowego CO MIESIĄC! zupełnie za darmo! a zniżka na połączenia w plusie nie kosztuje 10zł a 5zł a w BK300 jest bezpłatna;) zainteresowanych proszę o kontakt mailowy... gwarantuję lepszą ofertę: jumper11@poczta.fm
    0
  • Users Avatars Mini
    zdunek pisze: 2007-02-01 08:21
    sps -> chyba pracujesz w Plusie i brakuje Ci sztuk do zrealizowania planów, że tak w desperacji nawet adres mailowy do kontaktu podajesz na aktywki, czy nawet MNP bo za to większa prowizja. I kto tu komu oczy mydli...
    0
  • Users Avatars Mini
    sps pisze: 2007-02-01 10:46
    zdunek-> jak najbardziej zdunku masz rację pracuje w Plusie. Ale co do planu sprzedażowego to się głęboko mylisz. Z taką ofertą jaką ma Plus dla biznesu nie narzekam na brak klientów a plan sam się robi. Co do maila to w sumie też masz rację... nie pogardzę kolejnymi aktywkami a podalem go dla tego żeby udowodnić zainteresowanym, że oferta Orange nic nie pokazuję i z łatwością można ją przebić...choćby o to 20%. Nikomu oczu nie mydlę tylko poprostu chcę osobom zainteresowanym dać LEPSZĄ ofertę
    0
  • Users Avatars Mini
    sps pisze: 2007-02-01 10:48
    aha i nie tylko lepszą od orange ale i od ery;) a jeśli uważasz dalej że orange ma najlepszą oferte dal biznesu to dla czego liczba klientów post-paid jest taka mała?
    0
  • Users Avatars Mini
    voytazz pisze: 2007-02-01 11:42
    bardzo przemyślana oferta :-) prosta, przejrzysta i zdaje się też, że uczciwa :-) pozdro z buda :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2007-02-01 11:48
    jak zwykle porazka. ja tam wole Nowy Mix Dla Film 8 pamietajacy jeszcze czasy ukochanej Idei - minuta do Orange i na stacjonarne - 31 gr :P
    0
  • Users Avatars Mini
    slavo pisze: 2007-02-01 12:15
    Bardzo dobra oferta dzięki niej nie muszę się martwić o nowych klientów na Biznesklasę w Plusie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Slavo pisze: 2007-02-01 12:22
    Bardzo dobra oferta ;) dzięki niej nie musze się martwić o swoje plany w Biznesklasie .
    0
  • Users Avatars Mini
    sps pisze: 2007-02-01 13:41
    Masz rację Salvo;) no coż koledzy z konkurencji nam pomagają w życiu
    0
  • Users Avatars Mini
    Mistrzuniu pisze: 2007-02-01 15:23
    no to dalej Slavo i sps handlujcie tym swoim chłamem biznesklasą, którą można o kant........potrzeć, dalej róbcie biznesgrupę od 5 numerów itp., stawki za połączenia też macie nędzne, a co do post-paida to chyba macie złe informacje i znowu ludzi oszukujecie nawet tutaj, ponieważ jak narazie to Orange jest liderem w ilości abonentów post-paid. Jeżeli ktoś ma ochotę więcej porozmawiać na temat oferty Orange to zapraszam, chętnie służę pomocą.............nie tylko dla klientów biznesowych
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2007-02-01 18:06
    najlepsze jest to ze stare rp sa w sprzedaży do 5 lutego , wiec jak ktoś chciałby zakupić top firmy , które sa bardzo dobre to jest okazja :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2007-02-01 18:06
    najlepsze jest to ze stare rp sa w sprzedaży do 5 lutego , wiec jak ktoś chciałby zakupić top firmy , które sa bardzo dobre to jest okazja :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2007-02-01 18:06
    najlepsze jest to ze stare rp sa w sprzedaży do 5 lutego , wiec jak ktoś chciałby zakupić top firmy , które sa bardzo dobre to jest okazja :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sps pisze: 2007-02-01 18:09
    Spokojnie mistrzuniu. Popierwsze mam szacunek do pracy kolegów z konkurencji i nie wyjeżdżam do nich z pretensjami o to że mają taką ofertę a nie inna. Jeżeli nędzną stawką nazywasz 0,50zł do wszystkich sieci nie zależnie od wielkości pakietu kwotowego no to coś jest nie tak... poza tym jest to najwyższa stawka w tym momencie (ale najniższa na rynku) w BiznesKlasie. A biznes grupę stary nogę zaproponować nie 5 osobom a nawet dla 1000 osób. więc jesli nie znasz ofert to się nie wypowiadaj.
    0
  • Users Avatars Mini
    sps pisze: 2007-02-01 18:49
    sprostowanie: dla 2 osób też mogę zrobić biznes grupe;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sps pisze: 2007-02-01 18:49
    Spokojnie mistrzuniu. Popierwsze mam szacunek do pracy kolegów z konkurencji i nie wyjeżdżam do nich z pretensjami o to że mają taką ofertę a nie inna. Jeżeli nędzną stawką nazywasz 0,50zł do wszystkich sieci nie zależnie od wielkości pakietu kwotowego no to coś jest nie tak... poza tym jest to najwyższa stawka w tym momencie (ale najniższa na rynku) w BiznesKlasie. A biznes grupę stary nogę zaproponować nie 5 osobom a nawet dla 1000 osób. więc jesli nie znasz ofert to się nie wypowiadaj.
    0
  • Users Avatars Mini
    sps pisze: 2007-02-01 18:55
    sprostowanie: dla 2 osób też już mogę zrobić Biznes grupę;)
    0
  • Users Avatars Mini
    apap pisze: 2007-02-01 19:52
    co za biurokracja od wczoraj maja nowa oferte ale nie maja cen telefonow do niej troche to jet smieszne...
    0
  • Users Avatars Mini
    Daro pisze: 2007-02-01 20:29
    Momento Panowie! W Plusie mamy taryfke Biznesklasa 300 (366 zł) gdzie 1 minuta kosztuje 61 groszy z VAT co daje 600 minut. A jak dzwonimy do Plus LUB Stacjonarne to minut moze byc max. 1525. Czyli mamy to samo co w ORANGE FIRMA 600, ale w tym przypadku te 1500 min. jest do Orange ORAZ Stacjonarne, a w Plusie Plus LUB Stacjonarne. Wiec bie oferty sa baaardzo podobne a nawet Orange ma mały Plusik :-) Dobrze myśle?
    0
  • Users Avatars Mini
    Daro pisze: 2007-02-01 20:31
    Momento Panowie! W Plusie mamy taryfke Biznesklasa 300 (366 zł) gdzie 1 minuta kosztuje 61 groszy z VAT co daje 600 minut. A jak dzwonimy do Plus LUB Stacjonarne to minut moze byc max. 1525. Czyli mamy to samo co w ORANGE FIRMA 600, ale w tym przypadku te 1500 min. jest do Orange ORAZ Stacjonarne, a w Plusie Plus LUB Stacjonarne. Wiec bie oferty sa baaardzo podobne a nawet Orange ma mały Plusik :-) Dobrze myśle?
    0
  • Users Avatars Mini
    Daro pisze: 2007-02-01 20:31
    Momento Panowie! W Plusie mamy taryfke Biznesklasa 300 (366 zł) gdzie 1 minuta kosztuje 61 groszy z VAT co daje 600 minut. A jak dzwonimy do Plus LUB Stacjonarne to minut moze byc max. 1525. Czyli mamy to samo co w ORANGE FIRMA 600, ale w tym przypadku te 1500 min. jest do Orange ORAZ Stacjonarne, a w Plusie Plus LUB Stacjonarne. Wiec bie oferty sa baaardzo podobne a nawet Orange ma mały Plusik :-) Dobrze myśle?
    0
  • Users Avatars Mini
    Daro pisze: 2007-02-01 20:31
    Momento Panowie! W Plusie mamy taryfke Biznesklasa 300 (366 zł) gdzie 1 minuta kosztuje 61 groszy z VAT co daje 600 minut. A jak dzwonimy do Plus LUB Stacjonarne to minut moze byc max. 1525. Czyli mamy to samo co w ORANGE FIRMA 600, ale w tym przypadku te 1500 min. jest do Orange ORAZ Stacjonarne, a w Plusie Plus LUB Stacjonarne. Wiec bie oferty sa baaardzo podobne a nawet Orange ma mały Plusik :-) Dobrze myśle?
    0
  • Users Avatars Mini
    voytazz pisze: 2007-02-01 21:49
    podoba mi sie tez "lepsze" zamiast "nizsze". to duzo lepsze. tylko, ze olowkowy szlaczek nie koresponduje z "lepsze" tylko z "gorsze". w takiej umownosci trudno cos wymyslic, wiec jednak lepszym byloby "nizsze" z takim szlaczkiem lub "lepsze" ze szlaczkiem typu "30%". pozdro z Buda :)
    0
  • Users Avatars Mini
    voytazz pisze: 2007-02-01 21:51
    podoba mi sie tez "lepsze" zamiast "nizsze". to duzo lepsze. tylko, ze olowkowy szlaczek nie koresponduje z "lepsze" tylko z "gorsze". w takiej umownosci trudno cos wymyslic, wiec jednak lepszym byloby "nizsze" z takim szlaczkiem lub "lepsze" ze szlaczkiem typu "o 30%". pozdro z Buda :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dyzzy pisze: 2007-02-02 12:55
    mam pytanie do użytkowników Orange: czy w godzinach wieczornych macie też takie problemy, że jak ktoś do was chce się dodzwonić to słyszy komunikat "abononet jest czasowo niedostepny..."lub włąncza się poczta głosowa a danym momencie tefon macie załączony i zasieg jest wystarczający? W naszej okolicy (połudnowa polska, woj śląskie) to jest już na pożądku dziennym taka sytuacja i to u wszystkich moich znajomych co mają telefony w Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    dyzzy pisze: 2007-02-02 14:19
    mam pytanie do użytkowników Orange: czy w godzinach wieczornych macie też takie problemy, że jak ktoś do was chce się dodzwonić to słyszy komunikat "abononet jest czasowo niedostepny..."lub włąncza się poczta głosowa a danym momencie tefon macie załączony i zasieg jest wystarczający? W naszej okolicy (połudnowa polska, woj śląskie) to jest już na pożądku dziennym taka sytuacja i to u wszystkich moich znajomych co mają telefony w Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    wersatis pisze: 2007-02-02 21:01
    nie mam taka ale może to mięć miejsce w sytuacjach obciążenia sieci np. koncert lub też sylwester gdzie jednocześnie wiele osób kożysta z sieci i takie jest rozwiązanie
    0
  • Users Avatars Mini
    as pisze: 2007-02-02 23:21
    Daro mylisz się obie Taryfy tj. Biznes Klasa 300 jak i Orange 600 daje dokładnie tyle samo minut wewnątrz sieci i na zewnątrz. Jedyna subtelna różnica polega na tym że w Orangu trzeba zapłacić 1 zł / m-c za zniżki w Plusie w tej taryfie jest to bezpłatne. Dodatkowa różnica polega na tym że w Biznes Klasie 300 otrzymujemy całkowicie bezpłatnie pakiet 2000 minut / m-c na połączenie firmowe ( wewnątrz konta) - w Orangutanie to wszystko kosztuje osobno.
    0
  • Users Avatars Mini
    as pisze: 2007-02-02 23:33
    Daro mylisz się obie Taryfy tj. Biznes Klasa 300 jak i Orange 600 daje dokładnie tyle samo minut wewnątrz sieci i na zewnątrz. Jedyna subtelna różnica polega na tym że w Orangu trzeba zapłacić 1 zł / m-c za zniżki w Plusie w tej taryfie jest to bezpłatne. Dodatkowa różnica polega na tym że w Biznes Klasie 300 otrzymujemy całkowicie bezpłatnie pakiet 2000 minut / m-c na połączenie firmowe ( wewnątrz konta) - w Orangutanie to wszystko kosztuje osobno.
    0
  • Users Avatars Mini
    gnusmaS pisze: 2007-02-03 02:09
    Szkoda że nie robią kampani relamowej, Arizona za złotówkę ! ! ! (Arizona robocza nazwa nowej oferty biznesowej Orange)
    0
  • Users Avatars Mini
    gnusmaS pisze: 2007-02-03 02:09
    Szkoda że nie robią kampani relamowej, Arizona za złotówkę ! ! ! (Arizona robocza nazwa nowej oferty biznesowej Orange)
    0
  • Users Avatars Mini
    gnusmaS pisze: 2007-02-03 02:09
    Szkoda że nie robią kampani relamowej, Arizona za złotówkę ! ! ! (Arizona robocza nazwa nowej oferty biznesowej Orange)
    0
  • Users Avatars Mini
    gnusmaS pisze: 2007-02-03 02:09
    Szkoda że nie robią kampani relamowej, Arizona za złotówkę ! ! ! (Arizona robocza nazwa nowej oferty biznesowej Orange)
    0
  • Users Avatars Mini
    PH pisze: 2007-02-03 02:42
    Część ludzi niema pojecia o nowej oferci a nawet starej a wypowiadaja sie jak jacyś eksperci... . Lepiej dokładnie się popytajcie w SPO czy SF o ofercie! Serdecznie zapraszam :) Moja uwaga co do kampani to szkoda ze TI i BE niereklamują tak jak sie iPlus reklamuje - nad tym boleje! pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    wersatis pisze: 2007-02-03 18:23
    uważam że nawet nie zmieni sytuacji orange kamapnia reklamowa .Większośćfirm jest przywiązana innych marke bo mają dobre warunki np. w biznesklasie i jeżeli nie ma z zmian operatora konkretnych kożysci to po co zmieniać? w moijej opini orange jest dobry dla "infywiduali" a dla firm jest już niestety kiepsko na tle konkurencji a szkoda:(
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2007-02-03 23:04
    CO ZA SHIT
    0
  • Users Avatars Mini
    ideapop pisze: 2007-02-04 22:25
    promocja w stylu orange najprostze rzowiazania sa najdrozsze ha ha ha i gdzie prostota
    0
  • Users Avatars Mini
    wersatis pisze: 2007-02-06 01:05
    propozycja ta ma wyglądać ładnie i tyle lecz jak się przeliczy i policzy to już tak ładnie nie jest. jednak orange musi "dorosnąć" do konkurencji o klientów biznesowych
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: