"Ostatnia minuta" w POPie

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 111

Od 9 listopada klienci oferty POP mogą korzystać z promocji, dzięki której rozmawiając się ze znajomymi w Orange zapłacą jedynie za ostatnią minutę połączenia, czyli tylko 80 groszy.

Promocja dotyczy rozmów, które trwają maksymalnie do 10 minut. Po ich przekroczeniu kolejne minuty są naliczane według standardowej stawki. Promocja obowiązuje do 31 grudnia 2006 roku. Jeśli rozmowa trwa krócej niż 60 sekund abonent płaci jak za całą minutę.

Aby skorzystać z promocji wystarczy wysłać SMS-a o treści OSTANIA pod numer 177 (opłata 5 gr z VAT), lub kontakt z konsultantem Orange Biura Obsługi Klienta pod numerem *100 (opłata 1 zł z VAT za połączenie). Koszt aktywacji to 15 zł i umożliwia korzystanie z usługi przez 1 miesiąc. Aby wyłączyć usługę trzeba wysłać SMS-a o treści REZ pod numer 188.

Promocja Ostatnia liczona dotyczy połączeń realizowanych w sieci Orange i nie łączy się z innymi promocjami: Lepsze numery, Masz Gadane, Darmowe weekendy w POPie i Mixie.

Opinie:

Opinie archiwalne (111):

Komentuj

Komentarze / 111

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    adamdobrzewkladam pisze: 2006-11-09 01:08
    mo to usluga jesli do innych operatorow tez to jest swietna
    0
  • Users Avatars Mini
    Natalia-1 pisze: 2006-11-09 01:10
    Co za zaskoczenie. GSMonline pierwszy z oficjalnym newsem ! Usługa ciekawa ale dziękuję postoję - wolę sms po 1gr...
    0
  • Users Avatars Mini
    tex pisze: 2006-11-09 01:12
    jak zwykle dają darmowe minuty za 15zł hehe :D
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2006-11-09 01:18
    no własnie:)) czy to działa tylko w orange czy takze do innych opów poza tp oczywiscie??????
    0
  • Users Avatars Mini
    rrr pisze: 2006-11-09 01:43
    nie zle
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 02:01
    Śmiech na sali! ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 02:04
    Fakt, ta promocja jest bardzo wymowna. To już chyba naprwdę ostatnia minuta POP-a. A tak przy okazji: Czy ktoś korzysta jeszcze z tego pre-paida? Kurcze dlaczego ludzie z Orange tak Nas dobijają tymi debilnymi ofertami!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 02:16
    Cóż mi po tych 10 minutach w cenie 1, skoro TRZEBA BULIĆ NORMALNY 15 ZŁOTOWY ABONAMENT. To w końcu co to jest, pre-paid czy usługa abonamentowa. Widać, że 'orangutanek' brzytwy się chwyta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wymagajacy pisze: 2006-11-09 07:50
    Nu i jeszcze żeby usługe aktywować trza załadować na raz 25 zł no bo za 15 zeta sie nie da !!! Hy Hy . No chyba, że komuś sie nie spieszy i może doładowywać przez 3 dni razy 5 zeta w odstepach jednodniowych poprzez serwis 8088 nie używając przy tym fona by kwota się ostała do aktywacji onej ostatniej... Do bani to usługa. Wysiić się trochu a nie starego wróbla na plewy nabierać...
    0
  • Users Avatars Mini
    Wymagajacy pisze: 2006-11-09 07:54
    Aaaa... zapomniałem można na raz drapiąc 3 zdrapki po 5 zeta. Ale sie człek nadrapie przy tym, że tipsy odpaść mogo... He He
    0
  • Users Avatars Mini
    zdunek pisze: 2006-11-09 08:19
    Chociaż orange wymyśliłby minuty za darmo to i tak wam by się coś nie podobało... Korzystajcie dalej ze zdziEry... gdzie za zmianę taryfy w abonamencie przedłuża sie automatycznie umowa o pół roku, albo płaci się za sprawdzenie ilości minut w abonamencie :) Wypas... :] zdziEra the best hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    Wymagajacy pisze: 2006-11-09 08:56
    Jak ORANGE chciałby cuś zrobić mądrego to niech na ten przykład nie "kasuje" z urzędu niewykorzystanych często przez oszczędnych, kwot doładowań o wartości 5 zł po dwóch dniach od doładowania a kwoty "kredytu" 1 zł po jednym dniu od skorzystania zeń. Wtedy zrobiłliby malutki krok w kierunku obiektywnie przyjaznym dla użytkownika a nie tylko dbania o wyłącznie swój własny interes pod szyldem niby to włuchiwania się w oczekiwania "zadowolonych" użytkowników swej sieci....
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2006-11-09 10:14
    czyli tak-za 15pln kupuje te 1200minut a dostaje taktowanie 10min za 1 czyli formalnie dzwonienie tylko do orange;-)(gdzie regulamin w pdf na www nie ma?)i za 10min rozmowy place 80 groszy?jak ktos duzo gada dla mnie powyzej 2min to duzo;-)to moze mu sie oplaci ale wole pakieciki masz gadane lub 3numerki..pop schodzi powoili na psy jak caly orange-nic szczegolnego
    0
  • Users Avatars Mini
    aaaassssss pisze: 2006-11-09 10:26
    wy jednak macie nasrane oferta jest dobra jak by to zrobila era to ide o zaklad ze byla by wychwalana pod niebiosa ale ze to orange to z automatu oferta do bani ale na szczescie to swiadczy tylko o was:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wodzu pisze: 2006-11-09 10:30
    Teraz regulamin robi się na kolanie albo wcale.... Tyle tych usług wchodzi, że nie ma czasu na pisanie regulaminów. A jak byłby zły? Trzeba by poprawiać! A tak nie ma problemu. Chcesz to wchodzisz w ciemno i sprawdzisz jak w pokerze. Z tym pośpiechem to tak jak na przysłowioeej budowie. Czemu gonią po placu z pustymi taczkami? No bo ni ma czasu ich załadować. Do przodu, naprzód. Przyszłość jest jasna...a to, że trochę ściemniają teraz to żebś nie dostał olśnienia od tej jasności. HeHe
    0
  • Users Avatars Mini
    CbR-1 pisze: 2006-11-09 10:55
    oferta do bani jak caly orange. ostatnie tchnienie tej sieci dla idiotów i zacofanych ludzi
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-11-09 11:13
    no musze poprzeć aaaassssss-a... Uważam, że oferta jest bardzo fajna.1200 minut to jak się nie mylę 20 godzin? Wiem, jakby np. można było zasilić konto zdrapką za 50 zł z podwójną kwotą i z tefo kupić pakiet, to byłoby lepiej... No ale tak nie jest i jak komuś nie odpowieda, bo rozmawia do minuty albo po 26 minut, to po prostu korzysta z innych, lepszych ofert! Proste, nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-09 11:18
    Oferta nie jest zła. Jesli dosc czesto i długo dzwonimy powiedzmy, że średnio 6 razy dziennie po średnio 5 minut to razem jest to 30 minut. Zapłacimy za to 4,5 zł. Pomnóżmy to przez 30 dni w miesiacu to wychodzi 135 zł plus 15 za oplaty razem 150 zł za 900 minut. Dzwoniac z POPa 900 minut po 0,75 zł to mamy aż 675 zł. 900 minut w pakietach Masz Gadane (30 gr/minuta w sieci i na stacjon.) daje nam kwotę 270 zł. Tak więc duże oszczednosci ale warunek opłaci sie tylko długo dzwoniacym ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Damian pisze: 2006-11-09 11:19
    W sumie minuta po uwzględnieniu kosztow aktywacji (15zl/1000min) i kosztów rozmowy 80gr(za maks 10min) moze wyniesc tylko 9.5 grosza. Dla osob ktorzy wykonuja 100 polaczen po 10 min w ciagu miesiaca, wydajac tym samym na zdrapki 95zl na miesiac (15aktywacja + 80zl rozmowy) wydaje sie to całkiem atrakcyjna promocja ;) Ale za 95 zlotych w Twoim Planie mozna mieć Darmowe Weekendy i Wieczory; 5 wybranych Nr i 25zl do wykorzystania na reszte usług. Jednym slowem promocja do bani.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-09 11:19
    ... (ale nie dłuzej niz 10 min) i dzwoniacym w miarę czesto. Szkoda ze w informacji nie jest podane więcej szczegółów. Chocby czy dotyczy to polaczen do wszystkich czy tylko do Orange?
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2006-11-09 11:27
    Plus za to ze ta promo ma oryginalna koncepcję, natomast minus za przesadzoą opłatę za tą usługę !!!!!!!! Popaki statystycznie wydaja 25-30zeta na m-c, wiec to troszke usczupli ich konta. Drugą sprawą jest to czy ta proma bedzie do kilku nr czy do calego orange i stacjonarne, bo za taka kase to powinna byc do calego orange i stacjon.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-09 11:36
    ghostdog - opłata wbrew pozorom nie jest tak duża. POPaki z reguły wygaduja góra 100 minut za co płacą 20-40 zł i dla nich nie jest ta oferta. Dla nich są pakiety Masz Gadane, sms 1 gr. Ta oferta jest dla tych POPaków które lubią sobie długo i często pogadać. Jak do tej pory to ich zbyt wielu nie było (koszty) ale teraz pewnie ich liczba wyraźnie wzrośnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    seniorogre pisze: 2006-11-09 11:37
    **aaaassssss jakby to zrobila Era lub Plus to pakiet kosztowalby 5zl :)Ach te promocje w Orange, co jedna to lepsza, ciekawe ilu naiwnych sie nawinie? Nie dosc ze 15 zloty wolaja to jeszcze trzeba 80gr. za minute zaplacic, czyli de facto w najlepszym ukladzie usluga kosztuje 15+8= 23zl...a gdzie pieniazki na smsy, polaczenia? Za 23zl to ja w Plusie dzwonie przez 2 miesiace, moze troche mniej, ale mi wystarcza...BRAWO ORANGE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 11:38
    Nieprawda! gdyby podobną lub taką samą ofertę wypuściła Era w TT, w cale nie wychwalałbym jej pod niebiosa. A do tych, którzy twierdzą, że to świetna oferta mam małe pytanko: Dlaczego za darmo mają rozmawiać tylko te osoby, które rozmawiają dużo? A te które rozmawiają niewiele mają płacić więcej - ciekawa polityka ze strony Orange...
    0
  • Users Avatars Mini
    red pisze: 2006-11-09 11:45
    Cena uslugi akurat tutaj nie jest wysoka i nie jest przeszkoda. Jednak standardowo w Orange korzystanie z tej promocji wyklucza np. pakiety "masz gadane" i to jest bez sensu... A ta usluga dotyczy tylko rozmow wewnatrzsieciowych... wiec stacjonarne odpadaja. Nie wiem czy doczekamy sie jakis korzysci z relacji Orange - TP, chociaz powinno to byc naturalne... No coz, wiatmy w Grupie TP
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-09 11:48
    jojo - osoby ktore rozmawiaja dużo i tak płacą o wiele więcej niż osoby które oszczednie korzystają z telefonu. Gdyby osoby te miały takie same warunki jak ci co płacą dużo to nie bylo tych co płacą dużo bo przeszli by do tych co oszczędzają :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 11:49
    Co tylko wewnątrz sieci, a jak jest rozliczana - minuta po 80 gr (skoro nie można korzystać z "Masz gadane")?!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 11:51
    Ciekawe "richo" ja w TT mam 2 rodzaje pakietów tanich minut i w zależność czy mam mało forsy (7,32 zł) czy dużo (50 zł), wybieram odpowiedni pakiet. A nawet jak wybiorę droższy, to i tak oszszczędzam, bo żaden z tych pakietów mi nie przepada i nie jest tylko do Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 11:52
    Przepraszam, miało być "rcicho" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-09 11:55
    errata do mojego komentarz z godz. 10:18 - w obliczeniach wziełem stawkę 75 gr (taka jest w postpaidzie Orange) i zapomniałem ze w POPie i Go za minute płaci się 80 gr. Tak więc te 30 minut dziennie (6 rozmów po 5 minut) to da nam 4.8 zl dziennie a miesiecznie razem z 15 zl opłata da nam nie 150 zl lecz 159 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    red pisze: 2006-11-09 11:56
    jest juz regulamin i szczegoly tej kolejnej, wspanialej, innowacyjnej i co najwazniejsze korzystanej dla klientow promocji na stronie ulubionego operatora na O ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-09 11:58
    jojo - każdy operator ma własną politykę cenową. Era ma inną i Orange ma inną. Byłem już w każdej sieci, obecnie jestem w Erze, najlepiej i to zdecydowanie miałem w Plusie. Na Orange za czesto narzekałem. A w Erze jestem dlatego ze moi znajomi (ok 70%) to własnie EROwcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 12:03
    Masz rację ja wybieram politykę Ery w TT ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-09 12:12
    Madry człowiek i świadomy uzytkownik tel. komórkowego tak wybiera swoją przyszłą sieć: Pierwszym kryterium to jest zasięg w danej lokalizacji (gdzie najczesciej przebywa). Bo bez zasięgu nawet najlepsza oferta się nie sprawdzi. Drugie kryter. to siec do ktorej najczesciej bedzie się dzwonic (czyli tak aby sie było w tej samej co zona, dzieci, rodzice, kochanka, przyjaciel). Pozniej dopiero wybierać się powinno z ofert promocji usług i telefonów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wodzu pisze: 2006-11-09 12:17
    Panie i Panowie. Każdy Op działa jak dobre grabie. A widzieliście by grabie czesały od siebie? ZAWSZE do siebie. O! A te roztomaite proma to iluzje oszczędności dla abonenta. Chodzi o wydarcie kasy i tyle. A jak uda się im jeszcze wmówić, że na tym zyskujecie i łapiecie promocje na wyścigi to już szczyt skutecznej propagandy. Trochę dystansu do tego oszołomstwa i ograniczenie blablabla przez fon daje największe oszczędności bo kasa zostanie u Was a nie popłynie do OP-a. Czuj, czuj. czuwaj!
    0
  • Users Avatars Mini
    jatsek pisze: 2006-11-09 12:23
    z regulaminu: "Jeżeli rozmowa trwa krócej niż jedną minutę koszt rozmowy jest taki jak za całą minutę" - więc mamy jeszcze minutowe naliczanie ze stawką 80gr do własnej sieci :)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-11-09 12:37
    ***jatsek - dokladnie... heheh... placimy 15 zl / mc i generanie nie mozemy zejsc ponizej 0,08gr / min (stawka podstawowa = 0,80 zl / min, niestety promocje na tansze numery czy tanie polaczenia w sieci nie maja zastosowania lacznie z wyzej wskazana).
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-11-09 12:38
    Cudownie... duzo szumu bedzie, pewnie pare osob takze sie 'na to' zlapie... czesci zapewne obnizy to koszty, ale jak bedzie z 'wiekszoscia'... kalkulatory w dlon!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-11-09 12:43
    Uwzgledniajac max. wykorzystanie owych 1200 min, z czego 1/10 jest 'platna' jako 0,80zl / min, to 'minimalny' sredni koszt 1 min. oscyluje wokol 9-10 gr / brutto... a max. oczywiscie 80gr. Zeby 'dojsc' do stawki z innej promocji - 30gr/min. nalezaloby kazdorazoro prowadzic rozmowe o dlugosci minimum. 2m40s.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-11-09 12:45
    Czytałem o tej promocji już w nocy i byłem pod wielkim wrażeniem , wydawało mi sie , że to taki "czasowstrzymywacz" w prepaidzie , czyli oferta godna pochwały. Z pewnością w określonym profilu użycia , przy dłuższych rozmowach może to być/jest oplacalne , ale przecież krótkie rozmowy zdarzają się każdemu. Wprowadzenie de facto minutowego naliczania to przejaw niewiarygodnej buty tej sieci i próby tak chamskiego krojenia swoich klientów , że to się nawet w głowie nie mieści.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2006-11-09 12:55
    to minutowe naliczanie pierwszej minuty, wysoki koszt aktywacji i brak mozliwosci laczenia z innym uslugami znizkowymi niszczy ta oferte. To przyklad jak mozna skopac calkiem niezly pomysl. To jest mozliwe tylko w Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2006-11-09 12:56
    Czyli trzeba wygadać powyżej 25 minut w sieci lub 18 minut poza siecią powyżej tej pierwszej minuty w każdym połączeniu, żeby zwróciło się te 15zł opłaty...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-11-09 12:57
    Kiedyś sieci dawały mozliwość wykupienia sekundowego naliczania za 18.3zł , teraz Orange daje niejako mozliwość minutowego (!) naliczania za 15zł. Naprawdę ta sieć wyznacza nowe kierunki rozwoju GSM w Polsce:( Nie jest dla mnie ważne czy to Orange , Era czy Plus , pochwaliłbym czy zganił każdą z ofert danej sieci jeśli tylko by na to zasługiwała , tak więc w tym wypadku jest to bezapelacyjna mistrzostwo świata w (nieudanej mam nadzieję) próbie , zrobienia z klienta kompletnego durnia.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2006-11-09 12:59
    zaloze sie ze Orange na wielu uzytkownikach jeszcze przy tym zarobi. Znajda sie tacy, ktorych skusi reklama, ale ich profil uzytkowania telefonu sprawi ze zostawia w sieci wiecej niz przed ta promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2006-11-09 13:02
    Czyli trzeba wygadać powyżej 25 minut w sieci lub 18 minut poza siecią powyżej tej pierwszej minuty w każdym połączeniu, żeby zwróciło się te 15zł opłaty...
    0
  • Users Avatars Mini
    Everybody-1 pisze: 2006-11-09 13:04
    nabieranie ludzi.Jak zwykle w Orange.Lepszy TT.
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2006-11-09 13:56
    Ta promocja powinna się nazywać " Pierwsza sekunda tylko za 80gr" a potem zozmawiasz za darno!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    biram pisze: 2006-11-09 14:30
    Bartek czytałeś regulamin? napisane jest bardzo wyraźnie, że połączenia z tej promocji dzialają tylki i wyłącznie w Orange
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2006-11-09 14:38
    czyli w orange bez wiekszych zaskoczen i po cuz czytac regulamin jak wszystko co wazne napisalscie;-)a to 15pln to brawura 10pln jeszcze bym zrozumial ale i tak nie skorzystam i za rada przedmowcow - policzcie dobrze zanim sie zdecydujecie,szkoda waszej kasy na cos co wam nie jest po3ebne.pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    marchwi pisze: 2006-11-09 14:42
    Promocja ciekawa,ale nie za taką cenę!Maksymalnie powinna kosztować 6zł brutto!Za 15zł,to ja mam w abonamencie darmowy numer niczym nie ograniczony!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-11-09 14:45
    oferta bardzo dobra. wszyscy którzy na nią nalatują zwyczajnie jej nie potrzebują. wysyłają sygnałki i co jakiś czas wyślą sms ( i chwała im za to) dla osoby która używa telefon intensywnie to jest suuper oferta. za 15 zł 1200 minut heeeh nawet jeśłi wykożystamy połowe to i tak wyjdzie 0,02 zł za minute. to jest dramat ???
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 14:48
    Dramat polego na tym, że TT potrafił zauważyć, to że pakiety NIE POWINNY PRZEPADAĆ! Inni operatorzy w swoich ofertach pre-paid jakoś nie chcą tego zrozumieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-11-09 14:55
    oferta bardzo dobra. wszyscy którzy na nią nalatują zwyczajnie jej nie potrzebują. wysyłają sygnałki i co jakiś czas wyślą sms ( i chwała im za to) dla osoby która używa telefon intensywnie to jest suuper oferta. za 15 zł 1200 minut heeeh nawet jeśłi wykożystamy połowe to i tak wyjdzie 0,02 zł za minute. to jest dramat ???
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-11-09 14:57
    dlatego jak ktoś nie potrzebuje w mieiciącu tyle minut - TO TA PROMOCJA NIE JEST DLA NIEGO.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-11-09 14:58
    podaj mi promocje w TT w której moge gadać taką ilość minut za takie poieniądze
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-09 14:58
    Podobno ten pakiet 1200 minut jest do wykorzystania tylko na Orange tak więc moją ogólną dobrą ocenę tej promocji koryguje na średnio-dobrą.
    0
  • Users Avatars Mini
    nigel pisze: 2006-11-09 14:59
    fajnie - dzwonie 15 sek, place 80 gr. toż to MediaMarkt w krainie prepaidów ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-11-09 15:08
    ***nigel - jaki to zmysł matematyczny pozwolił na takie wyliczenia ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarenek pisze: 2006-11-09 15:18
    A co ten fragment ma znaczyć: "Promocja Ostatnia liczona dotyczy połączeń realizowanych w sieci Orange i nie łączy się z innymi promocjami: Lepsze numery, Masz Gadane, Darmowe weekendy w POPie i Mixie". Toć to żenada.Jaka to promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-11-09 15:21
    ***bartoldoo - połączenie trwające od 0.1sek do 59 sek kosztuje 80 groszy!!! Nie żartuj , to jest absolutny krok wstecz. Po drugie , jakie 0,02 grosze za minutę? Policz ile to będzie te maksymalne 1200minut? [15zl+(120 razy 0,8)] / 1200 = ostatecznie 9 groszy za minutę. Zakładając absolutnie idealne wykorzystanie , czyli warunek praktycznie niemożliwy.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 15:23
    "bartoldoo", to Ty mi najpierw podaj pakiet w TT, którego nie wykorzystując albo wykorzystując ale nie w pełni mogę tyle stracić...
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 15:28
    A Ty "bartoldoo" znowu swoje: Jak któś tyle nie gada to niech nie korzysta... Tylko jeszcze raz się Ciebie pytam: Dlaczego ktoś, kto rzadziej gada i nie nawija bez sensu tylko po to żeby wykorzystać pakiet - musi zapłacić drożej, bo mu ten pakiet się nie skalkuluje?
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 15:34
    I nie pisz kategoriami: Jak ktoś często korzysta, to mu się opłaca. Nawet osoby często dzwoniącę np. w jednym miesiącu mogą wydzwonić mniej minut niż w innym i nawet większości takich osób nie w uda się w pełni (i to każdego miesiąca) wykorzystać ten pakiet.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2006-11-09 15:35
    Oferta dobra pod warunkie przeanalizowania swoich potrzeb i miesiecznych rozmów :]
    0
  • Users Avatars Mini
    darios pisze: 2006-11-09 15:39
    oferty orange charakteryzuja się tym, że co nowsza to gorsza od poprzedniej... pozdro dla pomaranczowych abonentów :):)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 15:49
    A jeżeli chodzi o tą promocję "bartoldoo", to zauważ że obowiązuje ona JEDYNIE na połączenia Orange - Orange. Więc, co ciekawe i zarazem śmieszne - na stacjonarne zapłacisz już 80 gr! A może to raczej żałosne... W TT wykupując pakiet, to za 20 gr rozmawiam... no Wiesz z jakimi sieciami, nie będę się powtarzał. ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    red pisze: 2006-11-09 16:03
    ***bartoldoo - dramatem jest to, ze Plus i Era maja tansze polaczenia do Tepsy w swoich prepaidach niz Orange. Ale jesli Ci to odpowiada to ja nie mam nic przeciwko temu. Rozplywaj sie nad kolejnym wspanialym pomyslem Grupy TP.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-11-09 16:22
    ja nie analizuje popa jako całości. nie mówie że to najlepszy pre-paid. zgodnie z tym co robie zawsze omawiam dany news i daną promocję. i uważam że jeśli ktos gada dużo to mu się to opłaci a jeśli dana promocja spowoduje obniżenie kosztów to jest dobra i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    andrew pisze: 2006-11-09 16:22
    a to absurd.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 16:24
    Widzieliście już odnowiony portal FKN - zajrzyjcie, to się przekonacie!
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-11-09 16:26
    przyznaje że czytając tego newsa przeoczyłem fakt że jeśli nie wygadamy minuty to kasują nas jak za całą. jest baaardzo duża wada nawet dla osób dużo dzwoniących ( poczta głosowa itp ) która stawia pod znakiem zapytania całą promocje. sorki **nigiel za mój post z 14-08 mój błąd ;) issa związku z Tym Tobie też przyznaje racje. Straszny chwyt poniżej pasa z tym zapisem
    0
  • Users Avatars Mini
    CbR-1 pisze: 2006-11-09 16:27
    tymbardziej jest smieszne ze to jest grupa TP a do Tp jest drożej!!!łorynż to DNO
    0
  • Users Avatars Mini
    andrew pisze: 2006-11-09 16:30
    a to absurd.
    0
  • Users Avatars Mini
    pako pisze: 2006-11-09 16:49
    Szkoda że żyje w durnym kraju w śród durnych ludzi,no ale co począć , niech żyje Orange i tepsa sieć dla dinozaurów i nieuków.
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2006-11-09 17:58
    syf, dno, porazka, zenada, zenua, orenzenada, dramat, oszolomy, zlodzieje, idioci, tragedia, zalamka, podlamka, rozlamka, rozwalka, francuskie zabojady, kolaborancji, oszolomy, tfu tfu tfu, psia mac, psia juha, ahu*ja, a takiego wala, fige z makiem, nic za darmo, wszystko drogo, jakosc nie ilosc, tylko kasa, kasa najwazniejsza, kasa kasa kasa, tluc kase, kapuche, kasiore, kup pakiet, plac za pakiet, pakiet dobry, pakiet drogi, usluga do bani, usluga nie laczy sie z niczym, jednym slowem ORANGE
    0
  • Users Avatars Mini
    hehe pisze: 2006-11-09 18:13
    i potwierdza sie ze im lepsza usluga w Orange tym wiecej psow na niej wieszacie :))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-11-09 18:50
    Haha ***xor , naprawdę się uśmiałem , kapitalna forma komentarza. Z czystym spokojem daję 10 punktów (Tobie oczywiście:))
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2006-11-09 20:39
    zaczynam mieć dość tego co się dzieje... coś tu śmierdzi konkretnie, co strzał to niewypał, czyżby wszyscy w PTK połkneli pigułke anty-koncepcyjną i nie mają koncepcji na coś ciekawego...
    0
  • Users Avatars Mini
    zdunek pisze: 2006-11-09 22:38
    gdyby era bądź plus coś takiego wymyślił to szczali byście po gaciach że wyjebane w kosmos, a jak orange to zaczyna sie jazdfa... szkoda mi ludzi z innych sieci bo orange przynajmniej od razu mówi ile za połaczenie itp., anie jak w erze dochodzi mnóstwo kosztów ukrytych (sprawdzanie stanu konta, czy połaczenia pod numery specjalne nie schodzą z abonamentu itp.) zdziERA
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-09 23:54
    "zdunek" nie porównuj abonamentu w Erze do pre-paid w Orange. A jeżeli już chcesz porównać, to proszę bardzo. Porównajmy pre-paid Ery i Orange. W TT nic nie płacisz za sprwdzenie stanu konta czy aktywację pakietów. A co jest w POP-ie czy GO? Trzeba płacić nwet za wysłanie SMS-a potwierdzającego aktywację. A po drógie to ile razy trzeba pisać, że pakiety w TT nie przepadają a w POP-ie czy też GO przepadają. Dobre porównanie. Gdyby Era wprowadziła podobną, ofertę wcale nie skakałbym z radości.
    0
  • Users Avatars Mini
    pipuls pisze: 2006-11-10 00:46
    zdunek pieeeepszysz glupoty, baranek orangutanek jestes i tyle hahahahaha orange do bani jak zwykle
    0
  • Users Avatars Mini
    Pako pisze: 2006-11-10 06:30
    No i jak wcześniej pisałem DURNY narud DURNY zdunek!!!!!!!!! Orange i tepsa dla dinozaurów i nieuków-zdunków!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2006-11-10 15:31
    @Pako - wyzywasz innych od nieuków a sam polszczyzną nie grzeszysz. Wracaj do piaskownicy, bo jeszcze się nie ściemniło.
    0
  • Users Avatars Mini
    micsyd pisze: 2006-11-10 17:42
    Lepsza jest chyba oferta "Przyjaciele" w Orange Go. W ogóle, to Orange Go jest lepsze od Popa: w Go minuta w Orange 60gr, w Popie 80gr. Orange Go ma "30 groszy do Orange i na Stacjonarne" za 6zł i to w nielimitowanych minutach. W Popie jest inaczej: "Masz gadane - 40 minut do Orange i na Stacjonarne" za 12zł. To jest śmiech na sali ten Pop :-), ale jak ktoś więcej pisze SMS-y niż rozmawia, to Pop jest w tej kwestii liderem :-).
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-10 18:35
    A TT łaczy zalety POP-a, GO i daje dodatkowo jeszcze więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    frutti pisze: 2006-11-10 19:14
    promocja? mianem promocji można nazwać 5gr za minutę w simplusie, a nie to simplus najlepszy
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-10 19:48
    Masz rację "frutti", może to i promocja w Simpku ale niedopracowna.
    0
  • Users Avatars Mini
    adx pisze: 2006-11-10 20:42
    to jest promocja czy podwyzka ??? niech p4 szybciej stawia te nadajniki bo nie ma do czego spieprzyc od tych dziadow !
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-10 21:55
    Co Ty piszesz "adx", a Era Tak Tak?
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2006-11-11 00:51
    Byłaby to fajna promocja gdyby byla tansza aktywacja 5zl max 10, moze zjada - na początku lepsze nr byly po 5 zl teraz po 2, WIEC MOZE SIE DOCZEKAMY NIZSZEJ AKTYWACJI USLUGI!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-11-11 01:13
    Obawiam sie, ze swiadomi Uzytkownicy nie skorzystaja z tej 'mozliwosci' (promocja tego nazwac nie da sie :( ). Zapewne w gronie osob ktore skorzystaja, bedzie spora grupa takich, ktore albo nie doczytaja regulaminu, albo nie skalkuluja realnych kosztow jakie beda ponosic...
    0
  • Users Avatars Mini
    aro pisze: 2006-11-11 12:24
    juz ****o-orange przegieło chciałem właczyc ta usługe dzisiaj...i lipa podobno mam jakis inny pakiet na bok nie wiedza jaki! a nie mam żadnego poza 600smsów po 1gr! problemy z systemem..za 2 dni ustala problem!!!2gi numer orange /mam jedna karte w idei tez" pakiet" gprs problemy z rozliczaniem z kwoty zamiast z pakietu ciaglo mi z konta głównego z stąd mój apel 10numerów prepaid idzie już niedługo do tmobile.pl i apelik do ery przedłużcie czas na polaczenia odbierane min.6mcy,i rok
    0
  • Users Avatars Mini
    aro pisze: 2006-11-11 12:32
    juz ****o-orange przegieło chciałem właczyc ta usługe dzisiaj...i lipa podobno mam jakis inny pakiet na bok nie wiedza jaki! a nie mam żadnego poza 600smsów po 1gr! problemy z systemem..za 2 dni ustala problem!!!2gi numer orange /mam jedna karte w idei tez" pakiet" gprs problemy z rozliczaniem z kwoty zamiast z pakietu ciaglo mi z konta głównego z stąd mój apel 10numerów prepaid idzie już niedługo do tmobile.pl i apelik do ery przedłużcie czas na polaczenia odbierane min.6mcy,i rok
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-11-11 13:34
    @Cbr: człowieczku pisz coś z sensem albo nie pisz wcale.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-11-11 13:36
    @Pako: następny kuźwa mądry_inaczej
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-11-11 13:40
    @xor dołącza do teamu mr cbr-a & pako. Czy to jakaś zbiorowa schizofrenia? Jakies lęki macie? głosy słyszycie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg0rek pisze: 2006-11-11 16:53
    niestety od czasu gdy France telecom oficjalnie przejelo idee i zmienilo ja na orange zle sie dzieje z POPem.gdyby nie smsy po 1gr to już awno zmieniłbym siec. dziwne jest to że orange sam sobie konkurencje robi ?? (orange Go) całkowicie olewając popaków. zgodze sie z tym że to śmiech na sali. Bo orange za smsy po 1gr każe ponosić dużo wyrzeczeń. niestety droga TELECOM wykańcza popa który od zawsze byl moim ulubionym i zawsze miał promocje na czasie. Teraz :( niestety ktoś spisał go na strat
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg0rek pisze: 2006-11-11 16:55
    pozatym ogolnie Oreange nie jest zbyt skore do korzystnych promocji. wydaje mi sie że jedyne co robia dobrze to..... Reklamy mamiące przyszłych użytkowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    craigman pisze: 2006-11-11 18:32
    mam telefon w Idei (Orange) od 5u lat. Jak usłyszałem kilka dni temu co mi powiedzieli w programie PROPOZYCJA to stwierdziłem, że niech francuzi sami sobie loda robią zwiewam do Plusa - ma obecnie najlepszą ofertę Godziny! i ceny telefonów obniżają! a w Orange same podwyżki i denne promocje. Era nie lepsza...
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-12 00:22
    "GregOrek" skoro w orangutanie trzymają Cię tylko SMS-y po 1 gr w POP-ie, to radzę Ci zmień sieć na Era Tak Tak. W TT masz taki sam pakiet 600 SMS-ów po 1 gr, które dodatkowo są wymienne na 100 MMS-ów po 6 gr. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2006-11-12 04:08
    @pako: tak slysze glosy, szczegolnie jak rozmawiam przez fona :D
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2006-11-12 10:32
    Jako klient Orange w postpaid patrzę z coraz większym zażenowaniem na to co "moja" sieć wyprawia i zaczynam się coraz bardziej denerwować. Mam nadzieję, że wejście T-Mobile, P4 i wirtualnych zmieni tok rozumowania Orange bo jak tak dalej będzie to złotówki z mojego abonamentu nie dostaną, a raczej mało nie płacę
    0
  • Users Avatars Mini
    ptok pisze: 2006-11-12 11:52
    To jest robienie wała z klienta. Załóżmy, że chcesz po opłaceniu pakietu (15 złotych ) w pełni wykorzystać tę ofertę. 1200 minut to 120 rozmów po 10 minut=120x0.80=96 złotych+15 złotych=111 złotych, które poręcz wyciąga z Ciebie za same rozmowy wewnątrz sieci. A gdzie koszty połączen do reszty opów GSM i na stacjonarne? Promocja powinna brzmieć: 111 złotych za rozmowy limitowane wewnątrz sieci!
    0
  • Users Avatars Mini
    jatsek pisze: 2006-11-12 16:49
    wraca podwójne doładowanie w tak taku :) pora wyrzucić popa z którego od kilku miesięcy dzwoniłem już tylko do orange. za czasów idei jeszcze całkiem dobrze reagowali na ruchy konkurencji (poza długą reakcją na wejście heyah, ale punkty z profitu pozwoliły przeczekać ten czas). ostanie promocje świadczą tylko o tym, że lekceważą klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-11-12 18:32
    ***Ta promocja ma sie nijak przy podwojnym doladowaniu Tak Tak-a...ktore wraca 16 lsitopada....Wiecej info na konkurencyjnym portalu...:) Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2006-11-12 20:24
    mam jedno pytanie o pakiet SMS-ow w orange GO.Wysłałem aktywacje 100 SMS-ow za 5 zł i dostałem odpowiedz "twoje zlecenie zostało przyjete" a potem "zlecenie zostalo przyjete do realizcji-usluga zostanie wlaczona 12.11.2006" ale pieniadze nie zostały sciagniete z konta-czy mam czekać , czy sprobować aktywować jeszcze raz?może miał ktoś taki problem?
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2006-11-13 16:49
    Dziwna ta promocja. Z opisu wynika, ze mozna zaoszczedzic "...rozmawiając się ze znajomymi w Orange..." ale jak orange sprawdzi czy ktos z kim rozmawialem faktycznie jest moim znajomym? Czy rodzina bedzie sie liczyla jako znajomi? Chyba nie. No bo kto z was powie, ze Babcia to nie rodzina tylko znajomy?
    0
  • Users Avatars Mini
    maska pisze: 2006-11-13 21:44
    Ludzie. Koniec POpa! 15 zł miesięcznie!!!! I Tak Tak wygrywa, nie wprowadza tak durnych ofert; sa przecieki, ze od czwratku w TT podwojne doladowanie! pakiety nie przepadaja, bonus za przychodzace, sumowanie konta, nie zabieranie kasy tanie numerki.... pop nawet nie moze podskoczyc...dobrze, ze chociaz Era ma sensownych pracownikow, wprowadzajacych sensowne oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    rteger pisze: 2006-11-21 16:59
    wszyscy naskakują na Pomarańczę, a Orange dalej liderem sprzedaży... naprawdę jak czytam komenty w stylu ,,Orange to syf'' to mi sie zygac chce.
    0
  • Users Avatars Mini
    Olaf pisze: 2006-11-22 23:03
    Ś M I E C H N A S A L I
    0
  • Users Avatars Mini
    Olaf pisze: 2006-11-22 23:03
    Ś M I E C H N A S A L I
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: