Pamela Anderson i Roman Polański - Era odpowiada na zarzuty WOPR

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 95

Witold Pasek, rzecznik zarządu PTC, przygotował oświadczenie odpowiadające na zarzuty WOPR w sprawie wykorzystania w reklamie Tak Taka wizerunku ratownika.

Oto treść tego oświadczenia:

Szanujemy ciężką i odpowiedzialną pracę ratowników WOPR. Nie również jest naszym zamiarem wpływanie - poprzez reklamy naszych produktów - na wizerunek ratowników wodnych w Polsce (a jeżeli już, to nasze reklamy raczej zwiększają prestiż ratowników niż go obniżają).

Wobec kontrowersji, jakie wzbudziła nasza reklama wśród urzędników Zarządu Głownego WOPR (bo od samych ratowników otrzymujemy wiele głosów z poparciem) zmuszeni jesteśmy wyjaśnić kilka faktów:

1. Reklamy nasze nie wykorzystują ani nazwy Wodnego Ochotniczego Pogotownia Ratunkowego, ani żadnego z zastrzeżonych symboli wykorzystywanych przez tą organizację.
2. WOPR nie ma i nie może mieć wyłącznych "praw autorskich" do wizerunku całej grupy zawodowej i nie może w związku z tym decydować kto ma prawo posługiwać się publicznie wizerunkiem ratownika a kto nie. Podobnie jak Polski Związek Jeździecki nie może zakazać wykorzystywania w reklamach wizerunków koni a Polska Akademia Nauk - zastrzec sobie wizerunku człowieka w białym fartuchu i grubych okularach stojącego przy mikroskopie.
3. Z równym powodzeniem Zarząd Główny WOPR mógłby żądać od Rudiego Schuberta, by przestał śpiewać "Monikę, dziewczynę ratownika" a od Pameli Anderson, by przestała kojarzyć się z serialem "Słoneczny patrol" (tu uprzejmie donoszę Zarządowi Głownemu, że aktorka ta nie tylko wpływała na wizerunek ratowników, ale nawet - bez zgody WOPR! - użyczyła swego imienia bojce ratowniczej nazywanej już powszechnie "pamelką". Proponuję także, by wystąpić z postulatem wprowadzenia zakazu wyświetlania w kinach filmu Romana Polańskiego "Nóż w wodzie", bo co w końcu może robić ten nóż - bez zgody Zarządu Głównego WOPR - w naszych polskich wodach śródlądowych...
4. Zupełnie innym tematem jest próba bezprawnego zawłaszczenia sobie przez część sponsorów nie tylko tego, co jest przedmiotem umowy sponsorskiej (prawa do powierzchni reklamowych i ograniczonego używania nazwy i znaku sponsorowanej organizacji), ale wręcz wszystkiego, co - choćby przez bardzo odległe skojarzenia wiąże się z obiektem sponsoringu. Rozumiemy oczywiście, że nie mogąc przeciwstawić "Erze" róznie atrakcyjnych ofert i równie ciekawych reklam firmy te starają się zrobić wokół siebie dużo szumu przy takich właśnie okazjach. Ten typ myślenia był zawsze obcy menadżerom PTC; będąc sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego (na co nasi konkurenci nie mogli sobie pozwolić) nigdy nie pomyśleliśmy o tym, by zawłaszczać dla siebie na wyłaczność wizerunek całego polskiego sportu i próbować zakazywać naszym konkurentom np. sponsorowania siatkówki, która też jest dyscypliną olimpijską.
5. Sporna reklama Tak Tak'a będzie nadal emitowana. Co więcej pojawiły się pewne pomysły - zainspirowane po części protestami ZG WOPR - jak ją twórczo rozwinąć i uzupełnić.

Witold Pasek
Rzecznik Zarządu PTC

Opinie:

Opinie archiwalne (95):

Komentuj

Komentarze / 95

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Carolyn pisze: 2006-02-16 18:15
    Zajefajne ;)))), logiczne, racjonalne uzasadnienie niesłusznych pretensji WOPR-u.Witold Pasek świetnie to napisał - moje gratulacje :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2006-02-16 18:15
    Brawo panie Pasek. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-16 18:19
    No właśnie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nigel pisze: 2006-02-16 18:20
    rzecznik Ery jest 100x lepszy niz rzecznik rządu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-16 18:42
    Ale patrzcie jak puścił oko - "reklam firmy te starają się zrobić wokół siebie dużo szumu przy takich właśnie okazjach. Ten typ myślenia był zawsze obcy menadżerom PTC; " Ależ klasa , to oświadczenie od początku do końca. Zgadzam się - polot i finezja na najwższm poziomie.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-16 18:25
    heheh, krótko mówiąc WOPR się totalnie skompromitował i ośmieszył, a odpowiedź ery muszę powiedzieć że jest świetna... zabawna i bezlitośnie demaskująca głupotę ludzi z WOPR odpowiedzialnych za to :D i co najważniwejsze trafnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Rastafari8 pisze: 2006-02-16 18:25
    bardzo dobrze im odpowiedzieli, jestem za stroną ery a wopr pewnie chce wyciągnąć kasę, jeżeli podali by ere do sądu raczej sprawa zakończyła by się na ich niekorzyść
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2006-02-16 18:29
    Bardzo ładnie Era odpowiedziała. Duże uznanie dla pana Paska. trzeba odpowiadać z humorem, na takie absurdy inaczej sie nie da
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 18:33
    Ech panowie z zarządu WOPR. Zatkało radzieckie kakao?? Hehe. Pan Pasek nieźlewam przysunął hehe.
    0
  • Users Avatars Mini
    22222 pisze: 2006-02-16 18:33
    BRAWO!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-02-16 18:37
    jak na oficjalne pismo to z jajem napisane... szkoda ze plusgsm nie ma tez takiego rzecznika ktory by z jajem odpisal na zarzut nauczycieli
    0
  • Users Avatars Mini
    wibrator pisze: 2006-02-16 18:37
    Panie Pasek !!! Moje serdeczne gratulacje. Za rzeczowość i polot ! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Sof pisze: 2006-02-16 18:38
    Co to są oferty róznie atrakcyjne ? A konstrukcja "Nie również jest" to również jest ciekawa twórczość lingwistyczna. GOPR w sumie niepotrzebnie się obrusza bo to tylko woda na młyn aby narobić szumu wokół tej kampanii. Szczerze mówiąc wolałbym aby sieci zmniejszyły wydatki na reklamę i sponsoring a zaoszczędzone w ten sposób kwoty przeznaczyli na obniżenie opłat za usługi.
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 18:54
    Może Plus i Łorencz się obrażą za punkt 4 i wprowadzą równie atrakcyjne oferty (mówię o prepaidzie bo inne mnie nie interesują), hę? Dla Łorencz bym proponował poczwórne doładowanie :-). Tylko musieliby coś zrobić żeby forsa po upływie terminu na wychodzące nie przepadała. Bo inaczej nikt się nie połaszczy na taki starer gdzie najpierw dadzą a później zabiorą. Tym bardziej że terminy się nie sumują. Ja tam się nie skuszę bo na Tak taku mam już kasiorki trochę a po następnym podwójnym doładowaniu to już nawet przez myśl mi nie przemknie, żeby wziąć w rękę starter "Łorencz Go Home" w markecie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-16 18:59
    ***remik - odnośnie Plusa , to pozwolę sobie zactowac tu eska którego dostałem przed chwila od kolegi , milczącego cztelnika Golu , też pierwsza klasa , dokładnie oddająca całą Polkomtelowo - platformową paranoję. Cytuje "udalo mi sie dodzwonic do BOKu z simdaty (po 11.30 odezwal sie zywy ludz) :-P automatczna aktualizacja konta nie dziala z powodu .. problemow technicznch! LOL! :-P a zywy ludz poradzil , zebym czekal na aktualizacje - moze przyjsc - "w kazdej chwili" .. hehe :-P polakom gratulujem prepaidow plusa:]"
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-02-16 19:00
    I prawidłowa odpowied rzecznika PTC! Szkoda że w Plusie dali dupy z tą reklamą..oj szkoda.
    0
  • Users Avatars Mini
    impetrator pisze: 2006-02-16 19:03
    REWELACYJNIE !!!!!! 10 pkt !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wezyr pisze: 2006-02-16 19:24
    Panie Pasek gratuluję poczucia humoru i cynizmu.Tak własnie powinnii wypowiadać się ludzie, którzy reprezentują wielką firmę, która zarabia kupę kasy i ma gdzieś jakiś tam wopr.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-16 19:24
    konkretnie i rzeczowo nie to co w sprawie pani nayczucielki inna pani rzecznik sie wypowiadala ze to nie dziennik ze to wozna z papierami :) hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 19:28
    *issa: no faktycznie. Na miejscu Twojego kolegi byłbym calkiem spokojny po takich wyjaśnieniach hehe. A ja ostatnio też próbowałem się dodzwonić do BOKu ale z SS. To co się tam dzieje to normalnie masakra. Cały czas sieć zajęta. Myślałem że wyłączyli w chorobę ten cały bok. Bo nie chciało mi się wierzyć że cały dzień jest zajęta sieć. Na krótko przed 20 uluźniło się na tyle, że udało mi się wbić. (BOK w SS jest chyba czynny do 20tej) i poczekałem na rozmowę do mniej więcej 20.20. Tak więc najlepiej przed zamknięciem dzwonić. Wtedy jest największa szansa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 19:29
    *wezyr: A gdzie wyczytałeś, że ktoś ma WOPR gdzieś. Bo czytam i czytam ale jakoś nie widzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-02-16 19:30
    to cyba dawno nikt WOPRU nie kontrolowal.
    0
  • Users Avatars Mini
    kibic pisze: 2006-02-16 19:31
    Widzę, że era chwali się swoim sponsorowaniem PKOL . Ciekawe ile dołożyła do tej wielkiej szklanej siedziby tej szacowanej instytucji?Pewnie wkrótce się tam przeniosą ze swoim biurem. A poważnie to ja nie widzę żadnych rezultatów tego sponsoringu Ery. Sponsorowali koszykówkę ale nic z tego nie wyszło. Sposnorowali piłkę nożną ale się wystraszyli po ostatnim mundialu. Pewnie zaraz wycofają się z PKOL, bo przecież nie ma żadanego medalu w Turynie. Chyba zazdroszczą plusowi, który już ładnaych parę lat daje kasę na siatkówkę i ma tego rezultaty.
    0
  • Users Avatars Mini
    ChairMan pisze: 2006-02-16 19:34
    Brawo dla autora tekstu. Ale czy wybora akurat ratownikow Przez ere nie jest przypadkowy poniewaz Plus Gsm jest mocno zangazowany w sponsoring WOPRu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2006-02-16 19:44
    Hehe ale kabaret, to jest serio oficjalne pismo?
    0
  • Users Avatars Mini
    wezyr pisze: 2006-02-16 19:47
    zgadzam się to pismo to kabaret. lepiej by sie w erze zajęli czymś pożytecznym
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-02-16 19:50
    Kocham Pamelke !!! Ale bym ją pier..... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ej pisze: 2006-02-16 19:50
    Widać różnice poziomow. Tłumaczenia rzecznik Polkmotela i rzecznika prdowego PTC :) Polkomtel to jednak firma troche państwowa jakby nie patrzec. Polityczne mianowania, polityczne zagrywki...Nieładnie. A w Ptc - ladna, zgrabna odpowiedź. Z humorem. Brawo
    0
  • Users Avatars Mini
    wezyr pisze: 2006-02-16 19:57
    "ej" a gdzie jest tłumaczenie polkomtela? ciekaw jestem co napisali? bo dla mnie tłumaczenie ery to nie elegancja tylko cynizm.
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2006-02-16 19:59
    Bardzo dobra odpowiedź, reklama bardzo dobra. A WOPR? Może liczyli na jakieś odszkodowanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    RaV pisze: 2006-02-16 20:08
    Oświadczenie napisane przez speca od marketingu - jestem pod wrażeniem i gratuluję! :) Dobrze odparty atak, to taki, na którym bardziej ucierpi atakujący!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-16 20:09
    ***kibic - nie chcę być nudny ;-) , ale ciekawe kiedy Polkomtel weźmie się za sponsorowanie platformy pre-paid... To interesuje zapewne znacznie więcej użytkowników niż siatkówka.
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2006-02-16 20:36
    ***kibic-issa celnie zauważył, czyżby rezultatem sponsoringu siatkówki był obecny stan pre paida??? A w kwestii sponsoringu to dowedz się jakie były jego losy i umowy, a potem pisz, pisz i pisz ...byle na inny temat...(bez urazy)
    0
  • Users Avatars Mini
    kibic pisze: 2006-02-16 20:40
    issa nie wiem co to jest platforma pre paid. ale jak ktoś już wywala kasę w sport to niech to robi z głową tak jak plus. era kupila sobie znaczkek do PKOL i chce żebyśmy uwierzyli jak bardzw wspiera polski sport. To prawda co pisze Pan Pastwa, że konkurencji nie stać na takie wydatki. Konkurencja wydaje pieniądze sensowniej.np. Organge na ekstraklasę
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-02-16 20:42
    dobrze wytłumaczone
    0
  • Users Avatars Mini
    aro pisze: 2006-02-16 20:46
    Ciekawe kiedy MON zaprotestuje przeciwko wykorzystaniu wizerunku zolnierzy w reklamie Heyah? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kibic pisze: 2006-02-16 21:00
    zuza99 mało mnie obchodzi jakaś tam platforma pre paid. no i oczywiście nie znam tajemnych losów umów sposnorskich, które sprowadziły geniuszów marketingu w erze na manowce.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rastafari8 pisze: 2006-02-16 21:08
    bardzo dobrze im odpowiedzieli, moim zdaniem żadne prawa nie zostały złamane a reklama bardziej kojarzy się z ratownikami ze słonecznego patrolu a nie z polskim wopr-em
    0
  • Users Avatars Mini
    kibic pisze: 2006-02-16 21:19
    pewnie, że prawa nie złamali. tylko po co ten ironiczny ton. na koniec tego oświadczenia powino być jeszcze wzorem naszego premiera:"yes,yes,yes!"
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2006-02-16 21:22
    przecież reakcja Wodnego Pogotowia została zamówiona przez Erę aby zrobić szum.Czyż nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Reaul pisze: 2006-02-16 21:25
    Przecież to chyba oczywiste, że protest napisał Polkomtel a kazał podpisać się WOPRowi. PR ERA vs PR PLUS 1:0
    0
  • Users Avatars Mini
    kibic pisze: 2006-02-16 21:30
    "ja" pewnie masz rację. tylko dlaczego nie podłączyli pod to oświadczenie reklamy ich nowej tandetnej promocji olimpijskiej?
    0
  • Users Avatars Mini
    kibic pisze: 2006-02-16 21:36
    Reaul masz nadzieję na awans i podwyżkę:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kruki pisze: 2006-02-16 21:48
    Bardzo dobra odpowiedz, prosto z mostu a nie owijanie w bawelne. Najczesniej slyszy sie jakies cytaty z ksiazek wyryte na pamiec!!! Tu mozna zauwazyc cos nowego, powiew swierzosci. BRAWO ERA
    0
  • Users Avatars Mini
    elf pisze: 2006-02-16 21:57
    Geniusze z ery nakręcają sobie reklamę. tylko że ta ich odpowiedź jest wyjątkowo chamska i grybymi nicmi szyta. widać, że mają maluczkich w du..
    0
  • Users Avatars Mini
    PawL pisze: 2006-02-16 22:04
    Oni się nie potrzebnie przyczepili ! Popieram Erę i bym się tym wogóle nie przemował :P. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 22:28
    No coż, odpowiedź dobra, reklama też;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-02-16 22:32
    *kibic: daruj sobie z tą ekstraklasą, też przykład znalazłeś - tu jest pasmo sukcesów (na którym to etapie zakończyliśmy kwalifikacje do LM lub PUEFA, bo jakoś nie pamietam?). Wiadomo jaka bryndza jest w Polsce w sportach zimowych, powinniśmy się cieszyć, że ktoś daje na to kasę. A czy dr Stefan Stanisław Paszczyk czy tez obecny Prezio wydaje tą kasę na sport czy na szklany pomnik to już nie sponsora wina.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-02-16 23:01
    :) Pasek smieszny gosc :) Jara sie tym, ze PTC sponsoruje Polski Komitet Olimpijski "(na co nasi konkurenci nie mogli sobie pozwolić)" - panie kurfa Twoja mac, a gdyby te pieniadze byly Twoje to moglbys sobie pozwolic, zeby je utopic w takim szajsie? Orange i Plus mysla i dlatego nie mogli sobie pozwolic na wywalenie pieniedzy w bloto... Panie Pasek - rozumiem, ze masturbacja to fajna rzecz, ale przystopuj troche, bo wyzre Ci mozg do konca...
    0
  • Users Avatars Mini
    do cyrku z nimi pisze: 2006-02-16 23:01
    reklama denna a wypowiedz tegoz rzecznika ZENADA
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-02-16 23:05
    I czemu ktos pokroju Pani Środy nie przyczepil sie, ze te panienki maja skape stroje kapielowe?
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2006-02-16 23:25
    Myśląc jak działacze WOPR-u, Pudzianowski powinien przyczepić się do reklamy Mix-a z Orage.... przecież to wypisz wymaluj ON!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2006-02-16 23:30
    ...a MON powinien skarżyć Heyah za nową reklamę. To jakieś wariactwo!!!! Niektórzy przedawkowali demokrację w tym kraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2006-02-16 23:30
    super tekst, widać autor tego tekstu nie skończył czytania książek "obowiązkowych" w szkole podst i sredniej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    cebula85 pisze: 2006-02-16 23:35
    Szczerze to sie wstydze za ZG WOPR. Jestem ratownikiem i reklama bardzo mi sie podoba i czekam na wersje rozwinieta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    niegowic pisze: 2006-02-16 23:48
    Sprawa smieszna wiec i odpowiedz rzecznika smieszna i tyle... po co takie wojny prowadzic.. zastanowmy sie kto zaczal.. powod raczej smieszny.. ERA gora:)
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2006-02-17 00:05
    ***22222-Heyah to rozumiem, ale Tak Tak znowu robi taką promocją??!! Gdzie to znalazłeś?
    0
  • Users Avatars Mini
    Buuuzia pisze: 2006-02-17 00:10
    Super oświadczenie :)))))))))) hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    spozniony... pisze: 2006-02-17 00:11
    Jak zwykle orangeportal spozniony z informowaniem czytelników. Polecam felieton na ten temat na pewnym konkurencyjnym wortalu. Wtedy każdy będzie miał pełen obraz sytuacji i co ważne to bedzie prawdziwy obraz wojenki o WOPR.
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-17 00:23
    *zuza99: na stonie ery jest. Tylko trzeba się zagłębić. Klikasz TakTak a potem promocje i jest 2X więcej. Super :)
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2006-02-17 00:30
    Mam mieszane uczucia. Z jednej stronie ciety jezyk Pana rzecznika jest pewna atrakcja posrod codziennej szarosci suchych komunikatow prasowych (pamietacie klewki w erze) ale z drugiej stronie czy troche nie przegina w druga strone. A co do tematu sponsoringu, to niestety dla pyskatego pana rzecznika cos takiego jak "dobre zwyczaje" jest obce. Pewnie ze nie jest to nielegalne ale pewne zasady w biznesie obowiazuja, ale era zawsze slynela z ich braku (slynne promocje nieistniejacych telefonow, mamienie po 9mc biznesowych nowa oferta)
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2006-02-17 00:31
    *remik- tak tak, już znalazłem. Noooooooooo Era się rozkręca, to pewnie pierwsza reakcja na zapowiedzi Orange o pierwszym miejscu w Polsce. (czego nie żyszę...)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-02-17 00:50
    Brawo Panie Pasek - moje serdeczne gratulacje! Tak należy walczyć z głupotą, a sama reklama naprawdę bardzo mi się podoba. Przez 5 lat korzystałem wyłącznie z POP-a ale od 3 mieś. jestem już w Tak Taku gdyż moim zdaniem to w tej chwili najlepsza oferta na rynku. Oby jeszcze korzystanie z WAP-u było tańsze podobnie jak np. w Orange-Go.
    0
  • Users Avatars Mini
    JasonX pisze: 2006-02-17 01:06
    Popieram Panie Pasek.WOPR ośmieszył się i poniżył całkowicie.Straciłem do nich duuuużo szacunku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2006-02-17 01:30
    A gdzie w reklamie jest WOPR? Nie zauwazylem ani WOPR, ani GOPR, ani innych OPR. Ciekawe, czy jakby uzyli do reklamy funkcjonariuszy UB to czy tez bylyby protesty? Ciekawi mnie kto by wtedy protestowal? Mamy rowniez reklame 8 pancernych i 2 psach. Ciekawe kto bedzie w tym przypadku protestowal?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alex pisze: 2006-02-17 01:54
    Mnie to dziwi brak protestu ze strony: producenta "pamelek". Przecież "pamelka" służy do ratowania życia topielcom, a nie biegania z nią po plaży i kręcenia reklamówek. W tym czasie ktoś mógł przecież utonąć. Co na to środowisko medyczne? SKANDAL. Ciekawe co sądzi o tym Chuck Norris? Odpuści Tak-Takowi, czy złatwi go z półobrotu?
    0
  • Users Avatars Mini
    Fafa pisze: 2006-02-17 08:21
    Popieram Panie Pasek!
    0
  • Users Avatars Mini
    franek z plusa pisze: 2006-02-17 08:38
    Kupuje telefony w erze - teraz już wiem !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    belzebub pisze: 2006-02-17 09:28
    piwko dla pana Paska :) to mi sie podoba.
    0
  • Users Avatars Mini
    adam555 pisze: 2006-02-17 09:50
    Mi też. Dobrze gada :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nutilis pisze: 2006-02-18 14:54
    brawo era !!
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2006-02-18 19:28
    bardziej przypomina mi to felieton humorystyczny... ale jest calkiem całkiem niczego sobie...ERA BRAWOOO !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2006-02-18 19:30
    a wogóle to ci ratownicy nijak podobni do polskich ratowników na plaży, bo chyba na polskih plażach ich wcale nie ma...(no chyba że jaka impra jest)...
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2006-02-18 19:59
    Jestem ratownikiem, nie widzialem tej reklamy w TV wiec nie bardzo wiem o co loto. Jednak oswiadczenie rzecznika PTC rozbawilo mnie, wiec mysle, ze reklama tez jest smieszna. Mam nadzieje, ze kiedys natrafie na nia. Jak na razie tylko pancernych widuje:)
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2006-02-18 20:50
    Pancerni są cool!
    0
  • Users Avatars Mini
    p.g pisze: 2006-02-18 21:37
    bravo :)) dosc kąsliwa odpowiedz ale nalezalo sie:P
    0
  • Users Avatars Mini
    julek27 pisze: 2006-02-19 01:20
    era jest the best. + ma wielki minus na prepaidzie i probuje chyba odwrocic od siebie uwage. Zaraz na podobny pomysl wpadnie PiS :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-02-19 03:43
    osobiście reklama mi się nie podoba no może podkład muzyczny im się udał, ale nic pozatym
    0
  • Users Avatars Mini
    z_g_n pisze: 2006-02-19 14:43
    Genialne... Lubie takie zgryzliwosci :D
    0
  • Users Avatars Mini
    ewiadomosci pisze: 2006-02-19 15:38
    O co im chodzi? Reklama jest ok. A i oferta w Tak Tak-u jest świetna. Ciekawe czy Plus i Orange też coś takiego wprowadzą?
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-02-19 19:31
    *BTS orange ? nigdy a + cos ostatnio zwolnił :/
    0
  • Users Avatars Mini
    kubus696 pisze: 2006-02-20 02:34
    przeciez ta reklama niejest znowu jakas stasznie obrazliwa! ratownicy mysla ze ludzie beda ich mnie szanowac czy co?? nierozumiem ich!
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-20 12:18
    hehehe. WOBR zrobił z siebie totral błazna. A ERA chwyciła temat i wyśmiała go totalnie ;)) i bardzo dobrze
    0
  • Users Avatars Mini
    magdalenabo pisze: 2006-02-20 12:21
    brawo!!!!!!!!!!!!!!!1
    0
  • Users Avatars Mini
    magdalenabo pisze: 2006-02-20 12:21
    brawo!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    milo pisze: 2006-02-20 12:25
    jest naprawde dobry :-) polecam jego poprzednie oświadczenia, np na temat rzekomego zaminowania budynku PTC Era. Na takie komentarze to sie naprawde czeka :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ratownik pisze: 2006-02-20 18:51
    Co za żenada !!! Pan rzecznik pisze o czymś o czym nie ma jak widać pojęcia.Po pierwsze ta" inteligentna inaczej" reklama nie musi pokazywać logo WOPR-u. Pokazuje ludzi w pomarańczowych spodenkach i koszulce z granatowym niewyraźnym napisem na piersi."Przypadkiem" identycznym jak noszą ratownicy WOPR-u.Jak napisałem w komentarzu do info z 14.02 Uprawnienia ratowników nadaje właśnie WOPR .Nikt kto nie ukończył kursów , nie zdał egzaminów nie ma prawa tytułować się ratownikiem .To po pierwsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    ratownik pisze: 2006-02-20 19:07
    Po drugie.Nikt nie broni pokazywania ratowników.Jednak taki sposób ich pokazania jest dla ratowników przykry.Sugeruje że siedzimy na plaży , wyrywamy panienki,latamy po plaży z gołą klatą i jest super.No panie rzeczniku.Gratuluję.Ale chyba naogladał się pan Pameli ze Słonecznego Patrolu.Ratownik który tak sie zachowuje to pomyłka.Staramy się nie mieć takich imprezowiczów w swoich szeregach.To jest niebezpieczne.Dla ludzi którzy wchodzą do wody licząc na to że Ratownik dba o ich bezpieczeństwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    ratownik pisze: 2006-02-20 19:20
    I po trzecie. Ton i sposób Pańskiej wypowiedzi świadczy tylko o Panu i podejściu firmy którą Pan reprezentuje do tematu.Jak wszyscy wiedzą sukces ma "wielu ojców" Nie jesteście w stanie dorównać Plusowi w dbaniu o bezpieczeństwo ludzi w górach i nad wodą , to próbujecie chociaż w taki sposób coś tam sobie przyklepać.I to właśnie jest żenadą.Arogancką i butną wypowiedzią kryje Pan fakt że żerujecie na tym co istnieje w mediach dzięki Plusowi.Podobno nazywa się to marketing.Ja uważam że inaczej...
    0
  • Users Avatars Mini
    airmathev pisze: 2006-02-20 21:43
    Ciętość języczka 100% Sarkazm 100% Dyplomacja 100% Witold Pasek na prezydenta
    0
  • Users Avatars Mini
    zielony pisze: 2006-02-21 21:59
    Szanowny "ratowniku"! Człowiek w białym kitlu ze słuchawkami na uszach przy łóżku chorego to lekarz. Aby być w Polsce lekarzem trzeba należeć do Izby Lekarskiej. Czy to znaczy, że izby lekarskie mogą zabronić pokazywania lekarzy w reklamach i filmach? Nie mogą. Nie mają prawa. I z tego samego powodu brzuchate urzędasy z ZG WOPR mie mogą zabronić pokazywania ratowników w reklamach Ery. Też jestem ratwonikiem (młodszym) i ni ewidzę w tej reklamie niczego obraźliwego.
    0
  • Users Avatars Mini
    ratownik pisze: 2006-02-22 11:13
    Szanowny "Zielony"! Jeśli przeczytasz raz jeszcze swoją wypowiedź to zobaczysz że nie zrozumiałeś sensu mojego komentarza.Nie zabraniam pokazywania ratowników.Jak napisałeś " człowiek ze słuchawkami na uszach przy łóżku chorego to lekarz" - tego nikt nie broni.Ale gdyby pokazano lekarza ,który zamiast pomagać cierpiącemu choremu bardziej zainteresowany jest przechodzącymi obok panienkami ,zostawia fartuch, słuchawki,chorego... i wybiera balety z panienkami.. Protesty lekarzy są wtedy pewne.
    0
  • Users Avatars Mini
    swiety pisze: 2006-02-22 15:28
    Ponownie witam!! Kolezanki i Koledzy. Urzedasy z WOPR nie zabraniaja pokazywania oosby ratownika bo nie moga tego zrobic. Nie maja prawa - chodzi tylko o to w jaki sposob osoba ratownika jest przedstawiana. To co robi PTC jest dla wielu z nas nie godne i uwlaczajace naszej pracy. Portal GSMONLINE zle zredagowal naglowek tego i poprzedniego newsa. wiec skonczmy dyskuje o protestach innych grup zawodowych i pokazmy jezyk Panu Paskowi
    0
  • Users Avatars Mini
    zielony pisze: 2006-02-22 18:59
    "Ratowniku" to Twoja nadinterpretacja. W reklamie Ery nigdzie nie jest powiedziane, że ratownicy biegają za panienkami ZAMIAST ratować ludzi. Równie dobrze mogą to robić po zmianie. Słusznie rzecznik Ery namawia ZG WOPR do protestów przeciw Pameli, bo jeszcze ktos pomyśli, że wszyscy ratownicy muszą mieć taki biust. A w piosence o "Monice" jest powiedziane, że ratownik pozwolił komuś utonąć, bo podrywał dziewczynę ratownika... Nie protestujesz? Moze Plus płaci tylko za protesty przeciw Erze?
    0
  • Users Avatars Mini
    ratownik pisze: 2006-02-28 00:13
    "Zielony"... Twój tekst o płaceniu za protesty przez Plusa skłania mnie jedynie do przekonania że faktycznie jesteś zielony... Szkoda mi Cię człowieku.Mam nadzieję że może kiedyś zrozumiesz na czym polega praca ratownika.Bo jak na razie to musisz się jeszcze wiele nauczyć.Swoją drogą to nieźle uczą Was w tej Erze pływać...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: