Paweł Korzeniowski w nowej kampanii reklamowej Dialogu

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 10

W niedzielę 12 listopada startuje kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową markę szerokopasmowego dostępu do internetu DialNet. Prasę, outdoor i anteny telewizyjne wypełnią reklamy z udziałem Mistrza Świata i Europy w pływaniu Pawła Korzeniowskiego.

Dynamiczne działania marketingowe nastawione na budowę ogólnopolskiego brandu wynikają z ambitnych planów firmy, która do końca dekady chce osiągnąć niekwestionowaną pozycję największego alternatywnego operatora telekomunikacyjnego, oferującego pełen wachlarz usług klientom w całym kraju.

Billboard:



Przeprowadzone w Dialogu w połowie tego roku szerokie badania potencjału rynku i potrzeb klientów w sposób jednoznaczny pokazały, że najważniejsze elementy oferty, determinujące wybór konkretnego dostawcy i usługi dostępowej (co więcej - wspólne dla wszystkich potencjalnych odbiorców, niezależnie od wieku, wykształcenia i statusu materialnego) to oszczędność, stabilność i atrakcyjność cenowa. Te same analizy wykazały, że skuteczna komunikacja powinna być jasna i czytelna, bazująca na faktach i skoncentrowana na unikatowych korzyściach.
Jak zatem przy tych założeniach pokazać esencję usługi DialNet: konkurencyjną i przede wszystkim stałą przez cały okres trwania umowy cenę, niezawodność, jakość i nieograniczony dostęp do internetu bez jakichkolwiek barier i limitów? Skojarzenie cech jest oczywiste: po prostu mistrzostwo i gwarancja sukcesu...w każdej dziedzinie.

Ambasadorem marki DialNet został Mistrz Świata i Europy w pływaniu Paweł Korzeniowski. Młody, dynamiczny, wytrwały i skuteczny – sukcesy są naturalną konsekwencją jego pracy i pasji. Jest idealnym uosobieniem szerokopasmowej oferty domowego internetu w Dialogu: szybki, niezawodny, wytrzymały – jednym słowem: niedościgniony!

Autorem pomysłu i scenariusza jest Butik Kreatywny Szczepanik i Żukowski, reżyserii filmów reklamowych podjął się Marcin Ziębiński, a realizację powierzono ITI Film Studio.

Głównym celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest budowa świadomości nowej marki Dialnet i promocja usługi szerokopasmowego dostępu do internetu. Spoty reklamowe - 30- i 15-sekundowe – będą emitowane na antenach ogólnopolskich w pasmach o najwyższej oglądalności (prime time): w telewizji publicznej (wszystkie kanały, również regionalne) oraz w stacjach komercyjnych (TVN i Polsat). Pojawią się głównie przy najpopularniejszych programach sportowych.
Dodatkowo – jako bezpośrednie wsparcie sprzedaży - kampania reklamowa obejmie regionalną prasę i rozgłośnie radiowe oraz miejskie nośniki mobilne (tramwaje i autobusy).

W ramach kampanii reklamowej na antenie telewizyjnej emitowane będą również billboardy sponsorskie wykorzystujące fakt sponsorowania przez Telefonię Dialog Polskiej Reprezentacji Narodowej w Pływaniu. Mają za zadanie budować jak najwyższą rozpoznawalność Dialogu w kraju kształtując obraz firmy nowoczesnej, skutecznej i eksperckiej, gwarantującej odbiorcom swoich usług pełną skalę możliwości komunikacyjnych. Pojawią się głównie przy najpopularniejszych programach i wiadomościach sportowych. Dialog będzie również oficjalnym sponsorem relacji telewizyjnej z Mistrzostw Europy w Helsinkach (7-10.12.2006) na antenie TVP1.

Podpisana w październiku br. umowa sponsoringowa między Polskim Związkiem Pływackim i Telefonią Dialog obowiązuje przez cztery najbliższe lata. Do końca tego roku Telefonia Dialog będzie Sponsorem Głównym Polskiej Reprezentacji Narodowej w Pływaniu, zaś w kolejnych latach sponsorem oficjalnym Polskiego Związku Pływackiego i Polskiej Reprezentacji Narodowej w Pływaniu. Odrębna indywidualna umowa reguluje sponsoring Mistrza Świata i Europy w pływaniu – Pawła Korzeniowskiego.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2006-11-09 18:20
    to spoko gosc,jednak jakos nie wierze w sukcesy aAIG.juz w ten dialog prędzej uwierze.panie Pawle niech pan pokaze swoje sprawozdania z sukcesow w AIG ale takie prawdziwe ;-))a dorobic w reklamie fajnie,moze sie pan zglosi do kastingu Popa?POWODZENIA
    0
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2006-11-09 18:34
    Chlopie jakie AIG chyba Ci sie korzeniowscy popierwiastkowali. Ale po Twoich opiniach widac ze jestes znawca rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ivo pisze: 2006-11-09 21:31
    No zdecydowanie to nie ten sam :) tak czy siak miło, że chłopak zarobi. Za chwilkę pewnie Plus wyskoczy z Kubicą, a dla Ery został Kusznierewicz - uwaga dziewczyny, Mateusz znowu jest wolny!! :) jak donosi prasa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-10 00:02
    Kurcze, dzięki z fotosa. Teraz chyba wszyscy skojarzą o jakiego ludka chodzi. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ajp pisze: 2006-11-10 09:44
    pomysl wtorny - Otylia w Idei byla 2 lata temu - ale czego sie spodziewac po tow. pisiorkach;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-11-10 13:31
    fajne cialko ma koles, no napewno fajniejszy niz otylia...hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    Allan pisze: 2006-11-10 13:46
    Mmmm, śliczny jest! :))
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-10 14:13
    "Allan" to tylko złudzenie, dziesięć razy go retuszowali. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Allan pisze: 2006-11-10 17:12
    Być może, ale też chciałbym być taki, chocby po retuszach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-11-12 00:48
    w sumie fakt, to co widzimy to tylko iluzja, w rzeczywistosci wyglada koles pewnie inaczej....przez te retusze to czlowiek pozniej kompleksow dostaje
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: