Paweł Patkowski rozpoczął pracę w Grupie TP

Newsy
Żródło: MediaRun.pl
Opinie: 4

Paweł Patkowski objął stanowisko dyrektora Marki, Mediów i Komunikacji Grupy TP. Będzie odpowiadał m. in za strategię komunikacji TP i Orange dla rynku masowego, zarządzanie strategiczne markami Grupy TP oraz opracowywanie i wdrażanie strategii mediowej.

Przez ostatnie cztery lata pełnił funkcję wicedyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej w Polkomtelu, gdzie był odpowiedzialny za komunikację linii prepaid, mobilnego internetu oraz usług dodanych i systemu identyfikacji marki Plus.

W latach 2001-2007 kierował marketingiem w Adidas Poland, a wcześniej, jako dyrektor marketingu Browarów Brok, odpowiadał za marki Brok, Cooler, Grolsch, Holsten oraz Bud.

Drogę zawodową rozpoczynał w 1996 roku, jako account director w agencji reklamowej Lintas. Do jego zadań należała obsługa marek takich klientów jak m.in.: Unilever, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Castrol, Casio, OFE Bankowy i Bank Śląski.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    qa pisze: 2011-07-08 09:39
    Rozpoczyna się migracja niektórych "expertów" z plusa którzy znając swoje wybitne umiejętności spodziewają się wywalenia przez Soloża na zbity. Jak widać grupa TP stale jest chłonna na takich fachowców.
    0
  • Users Avatars Mini
    walter pisze: 2011-07-08 15:35
    Chyba oceniasz ksiazke po okladce. Nie wierze, ze TP by teraz strzelala sobie w kolano, za duzo w siebie ostatnio zainwestowali, za duzo zrobili. Jezeli kogos zatrudniaja, to pewnie zrobili odpowiedni risercz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2011-07-08 15:48
    Taaaa, poznałem tego fachowca... Strach się bsć...
    0
  • Users Avatars Mini
    edek pisze: 2011-07-12 19:35
    Niech Pan tylko nie zabija SERCA I ROZUMU NIEEEEEEEEE !!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: