"Październikowa III" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 18

Regulamin Promocji "Październikowa III"

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "Październikowa III" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej oraz wybiorą jedną z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, o których mowa w § 1 pkt.8 niniejszego Regulaminu.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:
a. 50,00 zł brutto (40,98 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45;
b. 15,00 zł brutto (12,29 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165.
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto.
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.
5. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "Październikowa III" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio:

Lp Model telefonu Cena promocyjna w zł brutto przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf z planu taryfowego NowyPlus: Cena w zł brutto aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych
NowyPlus 165 NowyPlus 85 NowyPlus 55 NowyPlus 45 NowyPlus 25
1 LG L3100 1,00 1,00 149,00 349,00 399,00 699,00
2 Motorola A835 1,00 1,00 1,00 599,00 999,00 1999,00
3 Motorola C390 1,00 1,00 1,00 99,00 199,00 469,00
4 Motorola C550 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 499,00
5 Motorola C651 1,00 1,00 1,00 99,00 199,00 519,00
6 Motorola V3 249,00 549,00 749,00 899,00 999,00 1619,00
7 Motorola V500 1,00 49,00 149,00 349,00 449,00 1099,00
8 Motorola V547 1,00 149,00 249,00 399,00 499,00 799,00
9 Nokia 2600 1,00 1,00 1,00 39,00 99,00 419,00
10 Nokia 3100 1,00 1,00 1,00 29,00 69,00 469,00
11 Nokia 3410 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 299,00
12 Nokia 3510i 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 489,00
13 Nokia 5140 1,00 99,00 199,00 299,00 399,00 1199,00
14 Nokia 6020 1,00 49,00 199,00 299,00 399,00 849,00
15 Nokia 6030 1,00 1,00 1,00 49,00 149,00 599,00
16 Nokia 6100 1,00 1,00 1,00 99,00 199,00 579,00
17 Nokia 6230 149,00 449,00 649,00 749,00 849,00 1699,00
18 Nokia 6230i 199,00 499,00 699,00 799,00 899,00 1999,00
19 Nokia 6260 199,00 649,00 849,00 949,00 999,00 1999,00
20 Nokia 6610i 1,00 1,00 49,00 249,00 399,00 669,00
21 Nokia 6630 599,00 799,00 999,00 1349,00 1549,00 1769,00
22 Nokia 6670 99,00 549,00 749,00 949,00 849,00 1959,00
23 Nokia 6820 1,00 99,00 299,00 349,00 449,00 1099,00
24 Nokia 6822 1,00 149,00 349,00 399,00 499,00 1129,00
25 Nokia 7610 399,00 749,00 949,00 1099,00 1199,00 1559,00
26 Nokia 9300 1099,00 1699,00 1899,00 1999,00 2099,00 2799,00
27 Nokia 9500 1399,00 1999,00 2199,00 2499,00 2599,00 3199,00
28 Panasonic X100 1,00 1,00 1,00 99,00 149,00 549,00
29 Philips 162 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 349,00
30 Philips 355 1,00 1,00 1,00 149,00 249,00 629,00
31 Philips 655 1,00 49,00 179,00 299,00 399,00 709,00
32 Sagem myX-5-2 1,00 1,00 49,00 179,00 279,00 539,00
33 Sagem myZ-5 1,00 99,00 199,00 299,00 349,00 599,00
34 Samsung C210 1,00 1,00 1,00 29,00 99,00 419,00
35 Samsung D500 599,00 799,00 999,00 1099,00 1199,00 1999,00
36 Samsung E300 99,00 249,00 349,00 449,00 549,00 1099,00
37 Samsung E530 199,00 499,00  699,00 799,00 899,00 1959,00
38 Samsung E700 1,00 49,00 549,00 649,00 749,00 1059,00
39 Samsung E700 + MP3 49,00 149,00 649,00 749,00 849,00 1149,00
40 Samsung X480 1,00 1,00 29,00 199,00 299,00 539,00
41 Samsung X640 1,00 1,00 199,00 299,00 349,00 699,00
42 Siemens A57 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 349,00
43 Siemens C65 1,00 1,00 1,00 99,00 199,00 549,00
44 Siemens C75 1,00 1,00 99,00 199,00 299,00 599,00
45 Siemens CF62 1,00 1,00 1,00 49,00 99,00 439,00
46 Siemens CX65 1,00 1,00 49,00 149,00 249,00 639,00
47 Siemens M65 1,00 1,00 149,00 399,00 499,00 759,00
48 Siemens S65 1,00 149,00 399,00 499,00 599,00 1099,00
49 Sony Ericsson J210i 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 379,00
50 Sony Ericsson K300i 1,00 1,00 1,00 149,00 249,00 549,00
51 Sony Ericsson K500i 1,00 1,00 19,00 199,00 299,00 969,00
52 Sony Ericsson K700i 1,00 99,00 399,00 499,00 599,00 1349,00
53 Sony Ericsson K700i+ zestaw Bluetooth HBH-602 99,00 199,00 499,00 599,00 699,00 999,00
54 Sony Ericsson K750i 549,00 649,00 849,00 949,00 999,00 1899,00
55 Sony Ericsson P910i 999,00 1299,00 1599,00 1699,00 1799,00 2399,00
56 Sony Ericsson T230 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 379,00
57 Sony Ericsson T290i 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 319,00
58 Sony Ericsson T610 1,00 1,00 1,00 149,00 249,00 829,00
59 Sony Ericsson Z1010 1,00 1,00 99,00 599,00 899,00 1499,00

Ceny detaliczne aktualne na dzień 24.10.2005 roku.

6. Promocja "Październikowa III" trwa od 24.10.2005 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 31.10.2005 roku.
7. Do wzięcia udziału w Promocji "Październikowa III" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt. 1.
8. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Październikowa III" zobowiązany jest do wyboru jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych.
9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w § 1 pkt.5 uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. / Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM.

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji " Październikowa III ":
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani spowodować zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów,
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy ani spowodować jej rozwiązania ze swojej winy w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów
2. W przypadku zmiany taryfy lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy wciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach promocji "Październikowa III", niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS.
3. Abonent biorący udział w Promocji "Październikowa III" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Październikowa III" może w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM na warunkach Promocji "Październikowa III" zmienić wybraną taryfę na inną taryfę, o której mowa w § 1 pkt.8 Regulaminu Promocji, z miesięczną opłatą abonamentową o wyższej wartości. Po okresie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM na warunkach Promocji "Październikowa III", Abonent może zmienić wybraną taryfę na jedną z taryf, o których mowa w § 1 pkt.8. W przypadku zmiany taryfy na taryfę z miesięczną opłatą abonamentową o niższej wartości, opłata za zmianę wynosi 25 zł brutto.
5. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.4 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
6. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf w ramach planu taryfowego NowyPlus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.

§ 3 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "Październikowa III" w czasie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 3 pkt. 2.
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Październikowa III" będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość.

§ 4 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji " Październikowa III ", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji " Październikowa III ", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto.
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 4 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu.

§ 5 BLOKADA KARTY SIM

1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 610,00 zł brutto.
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 5 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.

§ 7 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu:
a. rozwiązania Umowy przez Abonenta,
b. zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta,
c. spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów,
d. spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel S.A. w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.
Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 7 pkt.2.
2. Jeżeli rozwiązanie umowy / zawieszenie świadczenia usług / spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów / spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów nastąpi w okresie:

  • przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej;

  • pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej;

  • pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej;

  • pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcami 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej.

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Październikowa III" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (18):

Komentuj

Komentarze / 18

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    coś ram pisze: 2005-10-25 01:01
    pierwszy!!! w IV RP :)
    0
  • Users Avatars Mini
    miś colabor pisze: 2005-10-25 02:01
    Ty pierwszy ale masz wyczerpującą wypowiedż. W twoich słowach zawarta jest cała kwintesencja omawianego wyżej artykułu ..... więc po co go czytać.
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-10-25 02:29
    ja nie na temat... DRAMAT z pomarancza...ciagle rekonfiguracje sieci, nie ida w nocy mmsy w Warszawie, nie ma jakosci, rwie polaczenia, szumy i rozne cuda... dodatkowo nie mozna sie zalogowac do orange online, przychodza smsy wielokrotnie z roznym haslem, dramat!!!!!! Gdyby nie ryczalt na rozmowy wialbym z tej sieci....Mam numer od 4 lat ale to co sie dzieje po rebrandingu to syf nad syfy...chyba technikow zwolnili i tna na wszystkim... Wymagajacych uzytkownikow ostrzegam przed pomarancza - idzie sie caly czas wsciec!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rbodych pisze: 2005-10-25 08:46
    @user noto masz pech u mnie śmiga wszystko ok :) od samego początku istnienia orange pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Freak703 pisze: 2005-10-25 09:10
    @user o ile dobrze wiem możesz przenieść sobie numer do Plusa bez opłat, oni ponoszą wszelkie. Nie wiem jak to działa w rzeczywistości ale podobno już można. Więc nieczekaj i uciekaj hahaaha ja też zwiałem z Orange z 2 abonamentami szok co sie tam działo :D
    0
  • Users Avatars Mini
    bimbior pisze: 2005-10-25 10:16
    A Plus uparcie swoje.Dalej powiela i przedłuża swoje promocje, skokami na przód, co tydzień to samo ( a w dodatku i na domiar złego - nic ciekawego ), zmienia się tylko okres obowiązywania. Jeżeli tak dłużej będzie i aż do Świąt ( właśnie wtedy kończy mi się umowa ), to żegnaj Plusie witaj Ero.
    0
  • Users Avatars Mini
    badenov pisze: 2005-10-25 11:34
    ja też nie rozumiem tych tygodniowych promocji, oznaczonych kolejnymi numerami. Asekurują sie czy co? Powoli przestaje liczyć na to, że plus wyjdzie z jakąś rewelacją
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-10-25 12:59
    badenov poczekaj troche az era i orange wystawi swoje promocje. plus zawsze czekal i na samym koncu robil bardzo konkurencyjne promocje
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-10-25 14:03
    Powaliło ich? Ciągłe przedłużanie promocji o tydzień. Do czego to zmierza?
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-10-25 14:57
    :D
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2005-10-25 15:03
    Czyżby wychodzili z założenia, że dobrego się nie poprawia??? Bo już mi brak pomysłów, dlaczego pojawiają się nowe tygodniowe promocje o niemal identycznej treści. Może chcą nas nauczyć łacińskiej numeracji. Swoją drogą takie numery w A.D. MMV to już przesada, gdzie te piękne czasy np. A.D. MCMXCIX???
    0
  • Users Avatars Mini
    motokoko pisze: 2005-10-25 15:52
    Żeby coś sie chodziać zmienilo w tych promocjach. Ale nie, jak byly słabe tak są słabe. Plus czeka niewiadomo na co i co gorsza niewiadomo jak długo bedzie jeszcze czekał
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-10-25 17:22
    *motokoko: do Gwiazdki?
    0
  • Users Avatars Mini
    kleszcz pisze: 2005-10-25 17:26
    To jest dobry chwyt marketingowy - wszyscy co tydzien czytaja promocje :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    arek4 pisze: 2005-10-25 19:56
    Ja podziękowałem plusowi i od tygodnia jestem w Erze i sobie chwale-50gr./min i nokia3120 za 1zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    mirs pisze: 2005-10-25 20:45
    Banalne promocje ciągle to samo tylko ina nazwa
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-26 10:30
    motokoko - jeśli nie wiadomo na co czeka, to w takim razie... czy w ogóle czeka? Jaki sens ma Twoja wypowiedź? Zresztą więcej bezsensownych wypowiedzi ostatnio pod Twoim nickiem widzę...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-26 10:32
    mirs - powinieneś się przez te wszystkie lata już do tego przyzwyczaić - wystarczy mała zmiana na liście telefonów, albo ceny jakiegoś w jednej tylko taryfie i mamy nowy numerek... To wszyscy wiedzą chyba - chociaż czasem mam wątpliwości...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: