"Październikowa" promocja w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 82

Regulamin Promocji "Październikowa" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "Październikowa" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej oraz wybiorą jedną z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, o których mowa w § 1 pkt.8 niniejszego Regulaminu. 
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi: 
a. 50,00 zł brutto (40,98 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45; 
b. 15,00 zł brutto (12,29 netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165.
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto. 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 
5. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "Październikowa" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Lp Model telefonu Cena promocyjna w zł brutto przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf z planu taryfowego NowyPlus: Cena w zł brutto aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych
NowyPlus 165 NowyPlus 85 NowyPlus 55 NowyPlus 45 NowyPlus 25 
1 LG L3100 1,00  1,00  149,00  349,00  399,00  799,00
2 Motorola A835  1,00  1,00  1,00  599,00  999,00  1999,00
3 Motorola C390  1,00  1,00  1,00  99,00  199,00  599,00
4 Motorola C550  1,00  1,00  1,00  1,00  1,00  729,00
5 Motorola C651  1,00  1,00  1,00  99,00  199,00  609,00
6 Motorola V3  249,00  549,00  749,00  899,00  999,00  2099,00
7 Motorola V500  1,00  49,00  149,00  349,00  449,00  1099,00
8 Motorola V547  1,00  149,00  249,00  399,00  499,00  899,00
9 Nokia 2600  1,00  1,00  1,00  39,00  99,00  419,00
10 Nokia 3100  1,00  1,00  1,00  29,00  69,00  499,00
11 Nokia 3410  1,00  1,00  1,00  1,00  1,00  369,00
12 Nokia 3510i  1,00  1,00  1,00  1,00  1,00  489,00
13 Nokia 5140  1,00  99,00  199,00  299,00  399,00  1199,00
14 Nokia 6020  1,00  49,00  199,00  299,00  399,00  1249,00
15 Nokia 6030  1,00  1,00  1,00  49,00  149,00  749,00
16 Nokia 6100  1,00  1,00  1,00  99,00  199,00  699,00
17 Nokia 6230  149,00  449,00  649,00  749,00  849,00  1999,00
18 Nokia 6230i  199,00  499,00  699,00  799,00  899,00  2249,00
19 Nokia 6260  199,00  649,00  849,00  949,00  999,00  1899,00
20 Nokia 6610i  1,00  1,00  49,00  249,00  399,00  799,00
21 Nokia 6630  599,00  799,00  999,00  1349,00  1549,00  2299,00
22 Nokia 6670  99,00  549,00  749,00  849,00  949,00  1999,00
23 Nokia 6820  1,00  99,00  299,00  349,00  449,00  1099,00
24 Nokia 6822  1,00  149,00  349,00  399,00  499,00  999,00
25 Nokia 7610  399,00  749,00  949,00  1099,00  1199,00  1699,00
26 Nokia 9300  1099,00  1699,00  1899,00  1999,00  2099,00  2999,00
27 Nokia 9500  1399,00  1999,00  2199,00  2499,00  2599,00  3299,00
28 Panasonic X100  1,00  1,00  1,00  99,00  149,00  699,00
29 Philips 162  1,00  1,00  1,00  1,00  1,00  379,00
30 Philips 355 1,00  1,00  1,00  149,00  249,00  559,00
31 Philips 655  1,00  49,00  179,00  299,00  399,00   899,00
32 Sagem myX-5-2  1,00  1,00  49,00  179,00  279,00  599,00
33 Sagem my Z-5  1,00  99,00  199,00  299,00  349,00  799,00
34 Samsung C210  1,00  1,00  1,00  29,00  99,00  399,00
35 Samsung D500  599,00  799,00  999,00  1099,00   1199,00  1999,00
36 Samsung E300  99,00  249,00  349,00  449,00  549,00  1099,00
37 Samsung E530  199,00  499,00  699,00  799,00  899,00   1399,00
38 Samsung E700  1,00  49,00  549,00  649,00  749,00   1999,00
39 Samsung E700 + MP3  49,00  149,00  649,00  749,00 849,00 2099,00
40 Samsung X480 1,00  1,00  29,00  199,00  299,00  549,00
41 Samsung X640 1,00  1,00  199,00  299,00  349,00  749,00
42 Siemens A57 1,00  1,00  1,00  1,00  1,00  349,00
43 Siemens C65 1,00  1,00  1,00  99,00  199,00  599,00
44 Siemens C75 1,00  1,00  99,00  199,00  299,00  599,00
45 Siemens CF62 1,00  1,00  1,00  49,00  99,00  449,00
46 Siemens CX65 1,00  1,00  49,00  149,00  249,00  729,00
47 Siemens M65 1,00  1,00  149,00  399,00  499,00  799,00
48 Siemens S65 1,00  149,00  399,00  499,00   599,00  1999,00
49 Sony Ericsson J210i 1,00  1,00  1,00  1,00  1,00  449,00
50 Sony Ericsson K300i  1,00  1,00  1,00  149,00   249,00  749,00
51 Sony Ericsson K500i  1,00  1,00  19,00  199,00  299,00  969,00
52 Sony Ericsson K700i 1,00  99,00  399,00   499,00  599,00  1349,00
53 Sony Ericsson K700i+ zestaw Bluetooth HBH-602 99,00   199,00  499,00  599,00  699,00  1449,00
54 Sony Ericsson K750i 549,00  649,00  849,00  949,00  999,00  2194,78
55 Sony Ericsson P910i 999,00  1299,00  1599,00  1699,00  1799,00  2999,00
56 Sony Ericsson T230 1,00  1,00  1,00  1,00  1,00  379,00
57 Sony Ericsson T290i 1,00  1,00  1,00  1,00  1,00  389,00
58 Sony Ericsson T610 1,00  1,00  1,00  149,00  249,00  829,00
59 Sony Ericsson Z1010 1,00  1,00  99,00  599,00  899,00  2799,00

Ceny detaliczne aktualne na dzień 01.10.2005 roku.
6. Promocja "Październikowa" trwa od 01.10.2005 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 16.10.2005 roku
7. Do wzięcia udziału w Promocji "Październikowa" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt. 1. 
8. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Październikowa" zobowiązany jest do wyboru jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych. 
9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w § 1 pkt.5 uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. / Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM. 

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji " Październikowa ": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani spowodować zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy ani spowodować jej rozwiązania ze swojej winy w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów 
2. W przypadku zmiany taryfy lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy wciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach promocji "Październikowa", niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS. 
3. Abonent biorący udział w Promocji "Październikowa" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi. 
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Październikowa" może w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM na warunkach Promocji "Październikowa" zmienić wybraną taryfę na inną taryfę, o której mowa w § 1 pkt.8 Regulaminu Promocji, z miesięczną opłatą abonamentową o wyższej wartości. Po okresie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM na warunkach Promocji "Październikowa", Abonent może zmienić wybraną taryfę na jedną z taryf, o których mowa w § 1 pkt.8. W przypadku zmiany taryfy na taryfę z miesięczną opłatą abonamentową o niższej wartości, opłata za zmianę wynosi 25 zł (30,50 zł brutto). 
5. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.4 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. 
6. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf w ramach planu taryfowego NowyPlus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego. 

§ 3 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "Październikowa" w czasie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 3 pkt. 2. 
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Październikowa" będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 4 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji " Październikowa ", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji " Październikowa ", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto. 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 4 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu. 

§ 5 BLOKADA KARTY SIM

1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM. 
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 610,00 zł brutto. 
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 5 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową. 

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 

§ 7 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu: 
a. rozwiązania Umowy przez Abonenta, 
b. zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta, 
c. spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, 
d. spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel S.A. w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.
Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 7 pkt.2. 
2. Jeżeli rozwiązanie umowy / zawieszenie świadczenia usług / spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów / spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów nastąpi w okresie: 

  • przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej; 

  • pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej; 

  • pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej; 

  • pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcami 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej. 

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Październikowa" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (82):

Komentuj

Komentarze / 82

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    opti pisze: 2005-10-04 17:58
    no no niezle, plus jedzie z promocjami ladnie ostatnio :]
    0
  • Users Avatars Mini
    rolek pisze: 2005-10-04 17:59
    Czy ktoś mi może wskazać jakią pozytywną stronę tej promocji w abo NP45 ?
    0
  • Users Avatars Mini
    On pisze: 2005-10-04 18:00
    Co to jeszcze na stronie nie ma linka?
    0
  • Users Avatars Mini
    ddd pisze: 2005-10-04 18:00
    do 16.10 . No no. Zobaczymy po 16.10. Oby podobnie jak dla klientów biznesowych .
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2005-10-04 18:14
    No dobra, promocja promocją, u Plusa jak zwykle maksymalnie zakręcona az nie wiadomo czy to jakaś korzyść będzie z niej wynikać, czy raczej ograniczenie. Czy oni nie moga zrobić promocji z tak jasnymi zasadami jak urodzinowa Ery?
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-10-04 18:15
    samsung X480 299 w 25 i 199 w 45??!! Ja kupiłem go sobie za 1 zł w MaxProfit! za 30 zł + vat za 1 zł...
    0
  • Users Avatars Mini
    rolek pisze: 2005-10-04 18:17
    W tej promocji w NP25 oraz NP45 NOKIA 6630 jest droższa niż w Pixmanii !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-04 18:21
    W NP85 6230i za 499 zł... tańsza od K750i!!! :-) Niech będzie w takiej cenie w PWA przy takiej taryfie i racunkach około 100 zł...
    0
  • Users Avatars Mini
    rolek pisze: 2005-10-04 18:22
    A Samsung D500 o 34 PLN-y tańszy niż w sklepie bez cyro abo i innych smyczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-10-04 18:24
    Miały byc jakies urodziny w Plusie? hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2005-10-04 18:29
    Czy są jeszcze dostępne N5140? Mam PWA w listopadzie i jeżeli jeszcze są to pewnie jak to zwykle przy tej okazji bywa braknie mi przed nosem. Do dziś nie mogę przeboleć PWA z N7650, która z 10000 pkt 5+ podrożała prawie 5-krotnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    sweetySS pisze: 2005-10-04 18:29
    flama... pytałem się nieco jeśli chodzi o promocje dla BIZNESU. Na razie nic nie wiadomo
    0
  • Users Avatars Mini
    Wirek pisze: 2005-10-04 18:37
    Czy ktoś wie, co ostatnio dzieje się z Simplusem?. Przed każdym połaczeniem pojawia mi się na wyświetlaczu telefonu komunikat "Uwaga! Przekaz połaczeń aktywny". Jaki przekaz połaczeń? Przecież w Simplusie nie ma takiej usługi. Jest tylko poczta głosowa, a tą mam wyłaczoną.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-04 18:41
    Wirek- ja też mam tak tylko, że w abonamencie a poczte głosową mam wyłączoną :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    TYTAN pisze: 2005-10-04 18:50
    U mnie to samo, ..przekaz połacz.... Jak sprawdzam w przekierowaniach to jest wpisany jakiś nr (601000155 chyba, bo z pamięci mówię) ???
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-10-04 18:52
    Kurcze tak duzo tu róznych (przewaznie bezsensownych tzn takich samych jak poprzednie) promocji ze nawet tego nie czytam. Komentarze są ciekawsze i mozna się z nich o wiele wiecej dowiedzieć :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-04 18:58
    rcicho- no, ale np. 6230i jest w tej promocji już ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    masaryk pisze: 2005-10-04 18:59
    promocja przeciętna, szaleństwa nie ma jeżeli chodzi o ceny telefonów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wirek pisze: 2005-10-04 19:02
    To widzę, że te przekierowania sa także w abonamencie. Ciekawe tylko do czego ma to służyć...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-04 19:12
    Wirek- ale tak jest od dłuższego czasu chyba... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marchwi pisze: 2005-10-04 19:17
    Cóż za wspaniala promocja Plusa:))))I te "darmowe wieczory i weekendy"na które jest wydzielona okreslona liczba bardzo niewielu w zasadzie minut:)Ale i tak wszyscy twierdzą,ze Orange ma najgorszą oferte i basta!
    0
  • Users Avatars Mini
    marchwi pisze: 2005-10-04 19:25
    A i telefony mają wybitnie niskie ceny:)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2005-10-04 19:29
    Przegieli z cena telefonu Samsung E530 !
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-04 19:30
    Jakos przejawiam coraz mniejszy entuzjazm , jak widze promocje Plusa dla indywidualnych. Hmmm , bylem wczoraj w Salonie i widzialem jak ludzie brali aktywacje , wiec po co sie wysilac...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-04 19:45
    Pewne , ze w koncu Plus pojdzie na promocje oparta na darmowych numerach , jak dla firm.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-10-04 19:46
    Przekaz służy do usługi "Kto dzwonił"
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-04 19:47
    Wpiszcie ##002# i wszystkie przekierowania zakoncza swoj zywot.
    0
  • Users Avatars Mini
    gawryj pisze: 2005-10-04 19:49
    Do urodzinowej ery sie nie umywa. Plus wogóle nie chce konkurować, ciekawe dlaczego...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-04 19:52
    Jak nie ma zagrożenia to nie trzeba konkurować ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 20:03
    gawryj - z czym konkurować?
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2005-10-04 20:17
    **issa- w tym przypadku ##002# nie zadziała. tak reagują nokie na usługę "kto dzwonił". nie jest to związane z faktycznym przekazem połączeń, tylko z przekazem informacji o nieodebranym połączeniu. wyłączenie usługi- sms "N" na numer 8023, nie gwarantuje jednak usunięcia komunikatu...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-04 20:30
    Dzieki za informacje:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-04 20:33
    To już sprawdzam, czy mi działa "Kto dzwonił"... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-04 20:37
    youzyczka- ja mam włączoną tę usługę i nie dostaje żadnych smsów z powiadomieniem kto dzwonił jak mam np. telefon wyłączony.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-10-04 21:01
    pajorro: zadzwon na swoj numer i odrzyc polaczenie. W erze jak tak zrobie to za chwile przychodzi sms z numerem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-10-04 21:20
    U mnie też niestety nie działa "kto dzwonił" Sprawdzałem wielokrotnie i niestety nie dostałem ani jednego sms :(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-04 21:23
    U mnie też nie działa "Kto dzwonił". Bo mam włączone oczekujące ;-) Kto wie , czy w promocji dla Firm "Darmowa Piątka" można wpisać jako bezpłatny numer , numer dostepowy do internetu. Bo nie ma żadnego zastrzeżenia , a razem z HSCSD byłaby to niezła oferta;-) Nielimitowany dostęp za 5 zł , czyli Licencja HSCSD:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-04 21:25
    issa- ja wyłączyłem telefon i dzwoniłem. Wtedy też powinien sms przyjść? Też mam oczekujące włączone :-) Odnośnie dostępu do Internetu- masz pomysły... :-)) Ale dzięki za doradzenie włączenia pakietu Ateny :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 21:28
    youzyczka - jak najbardziej ma to związek z przekazem... działa to dokładnie tak samo w przypadku aktywnych przekazów "kiedy zajęty" - dlatego przed połączeniem informuje, że w czasie "zajętości" ew. połączenie przychodzące zostanie przekierowane - czy na pocztę czy na inny numer - jaki tam sobie kto ustawił ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-04 21:29
    Nie ma sprawy;-) Jestem pewny na 99% , że brak zastrzeżenia tego numeru w regulaminie , umozliwia takie właśnie korzystanie z internetu , przynajmniej z prawnego;-) punktu widzenia. W końcu to numer w Plusie :-)) Własnie przeczytałem na stronie P. Wacka , że Polkomtel przegrał proces w sprawie harmonogramu wprowadzenia przenaszalności numerów.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-04 21:41
    ***pajoro - po probie dodzwonienia sie na wylaczony telefon , tez powiniem przyjsc sms.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 21:49
    issa - nie wiem co pisał Redaktor - sprawdzę, jednak nie przegrał... w jakimś newsletterze dostałem informację o oddaleniu skargi - a to duża róznica ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-04 21:50
    Ciekawe , ze na stronach Plusa nie ma nic o 'darmowej piatce' dla firm , nic z tego nie rozumiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-04 22:00
    issa- zjadłeś literke r w moim nicku! O Ty łobuzie! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 22:47
    a co tu rozumieć? nie ma i już... będzie kiedy będzie - o ile będzie ;-) ale chyba tak bo sklepy już sprzedają ofertę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 22:52
    czy ktoś już tu mówił, że użytkownicy mixów w Plusie mogą już (od dzisiaj) za 2 dodatkowe doładowania zmieniać taryfę na najnowszego mixa i korzystać z promocji darmowych wieczorów i weekendów?
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-10-04 22:57
    ciekawe czy będzie Nowa Okazja Plusa IV
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-10-04 23:00
    Issa- o co chodzi z pakietem ateny? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-04 23:11
    ***legol - pakiecik ateny to 10 mega na APN wap.plusgsm.pl oraz video.plusgsm.pl , wciąż w ofercie i wciąż tanio , bo za 1 zł:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-10-04 23:16
    hehehe wiedzialem ze o to chodzi- jak aktywowac i na ile jest wazny? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jaro2004 pisze: 2005-10-04 23:29
    wracajac jeszcze do tematu czy ktos wie jak calkowicie usunac te przekierowanie na numer 601100155 ktore od jakiegos czasu sie pojawilo chyba u wszystkich majacych abo w plusie bo probowalem juz wszystkiego chyba i nic niby jest komunikat ze przekazy nieaktywne a jak sprawdzam stan przekazow to dalej sa aktywne i wyskakuje ten sam numer?moze ktos wie skad nagle sie to wzielo i w jakim celu?
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2005-10-04 23:50
    Issa - mam mała sprawę do Ciebie. Czy Twój email na simplunecie jest wciąż aktywny?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-05 00:03
    Wicherek , nie. Ten sam login , tylko plusnet:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemi pisze: 2005-10-05 00:16
    wlo skąd masz taka informacje ,ze za dwa doładowania w mix plusie mozna zmienic taryfe na nowa????????
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemi pisze: 2005-10-05 00:17
    Chyba bujasz w obłokoch!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-05 00:50
    Nie **przemi , ta informacja jest pewna , potwierdzam , ***wlo mówi prawdę.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 01:00
    :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 01:04
    Przemi - to moje hobby... GSM ;-) A lubię wiedzieć co mój operator oferuje - dzięki temu średnia cena minuty od lutego tego roku nie przekroczyła mi ceny 30 gr netto, spadając w niektórych miesiącach do 22-23 gr netto a na jednym z numerów nawet do... 14 groszy netto (średnia - znaczy wydzwoniona obojętnie do którego operatora, od pory dnia/nocy, strefy czy spoza strefy itd.).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 01:07
    a telefony kupuję w PWA tylko - myślę, że jeśli nokię 6230 za 599 netto mi w tej chwili oferują na najniższym abonamencie, to 6230i za niewiele więcej dostanę lub po tej samej cenie nawet - kiedy - zobaczycie na mojej stronie, kiedy się zmieni obrazek - na dzisiaj nie ma ich jeszcze w PWA.
    0
  • Users Avatars Mini
    rubens pisze: 2005-10-05 01:24
    a ja juz nie moge patrzec na te Wasze narzekania jaki to ten plus jest beznadziejny. dobierzcie sobie jeszcze do kazdego abo strefe za 3 zl ( chyba netto ) i od razu podwajacie sobie ilosc min w sieci i potrajacie ilosc min na stacjonarne. i niech mi ktos powie czy ktoras inna siec daje cos takiego? to ze sie wiecej z oferta nie gimnastykuja nie wynika ze oferta jest slaba. moze po prostu juz jakis czas temu na tyle ja ulepszyli ze nie trzeba dlugo jej korygowac
    0
  • Users Avatars Mini
    przemi pisze: 2005-10-05 01:28
    Troche mnie ta informacją zaskoczyłes,jesli to prawda to jest dobra wiadomosc dla starych urzytkowników mixplusa.Fakt,ze jeszcze nie ma tej informacji na stronie plusa mnie zastanawia skoro ta oferta jest od dzisiaj,ale cóz zobaczymy moze sie pojawi.Narazie poczekam z zachwytami,az sie potwierdzi info.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 12:01
    rubens - Ty chyba nie rozumiesz, że komórka nie jest dotego, żeby zastanawiać się czy się jest w strefie czy nie - to do mobilnego kontaktu jest!! ;-) przemi - Aby dokonać zmiany taryfy Użytkownik MIXPLUS, musi: a) wysłać SMS o treści " Mix " w okresie trwania Promocji na bezpłatny numer 2699 z numeru telefonu, dla którego ma zostać dokonana zmiana taryfy, b) po otrzymaniu zwrotnej wiadomości SMS informującej o konieczności potwierdzenia zmiany taryfy wysłać SMS o treści " Tak " na bezpłatny numer 2699, Uwaga ! Przy zmianie taryfy środki na koncie nie przepadają.
    0
  • Users Avatars Mini
    WujekDobraRada pisze: 2005-10-05 14:30
    Nic nowego - szkoda. Ale i tak są lepsi od Orangutana!!!.
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2005-10-05 17:25
    **jaro2004- to jest właśnie numer związany z tą usługą. jak masz nokię to możesz go nie wykasować...nawet jak wyłączysz usługę. jest to automatycznie zakodowane w razie ponownego włączenia. **do reszty- może ona nie działać u wszystkich bo jest wprowadzana regionami. z tymi mixplusami to prawda.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemi pisze: 2005-10-05 17:36
    wlo nie wiem skąd masz informacje,ale prawdopodobnie chodzilo ci o tych abonentów mixplusa którym skonczył sie kontrakt zasilen niestety, a ta promocja juz jest od 1 sierpnia.To by było zbyt piekne...wiec sprawdz dokładnie jak cos powiesz.bo wielu mixplusowców juz sie cieszyło.Dla tych którzy musza jeszcze doładowywac konto zgodnie z umowa cennik zostaje ten sam,czyli lipa
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 17:50
    przemi - dla tych którym się skończyła umowa już dawno zrobili możliwość zmiany taryfy... Ty masz mix plusa? Nie muszę sprawdzać - wiem co mówię ;-) Niech się cieszą - to prawda - nie zwyklem bujać w obłokach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 17:51
    ostatnie zdanie w Twoim poście nie jest prawdziwe - nie muszą.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 17:53
    znaczy - mogą zmienić cennik za dwa dodatkowe doładowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemi pisze: 2005-10-05 18:36
    o.k wlo,tak mi sie zdaje ze sam ustalasz jakies zasady w plusie,dzwoniłem do BOK i kobieta duze oczy zrobila ,wie tylko o tym,ze mozna zmienic taryfe po zakonczeniu umownych doladowan.Tak sie sklada ,moja rodzinka ma mix-a ja mam abonamenty.Moze okresl w jaki sposób ty wiesz to o czym bok nie ma zielonego pojęcia tym bardziej,ze jak mówisz ta mozliwiosc zmiany jest od wczoraj.Mam nadzieje nie rzucasz tematów,które sam wymyslasz,aby pozniej miec o czym dyskutowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 19:15
    przemi - zaraz masz na poczcie regulamin ;-) niedowiarku... to, że bok czegoś nie wie to raczej normalne jest. Żaden punkt sprzedaży nie ma pojęcia o Dom Plus czy jak to się nazywa... BOK powinien wiedzieć, ale pewni dopóki im w intranecie nie umieszczą informacji dopóty nie będą wiedzieć ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 19:20
    aha - regulaminu nie pisałem sam ;-) pomógł mi sąsiad ;-DD
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2005-10-05 20:42
    **przemi- wlo ma rację. od 04.10 jest możliwość zmiany taryfy dla Użytkowników MixPlus będących w kontrakcie. wprowadziliśmy możliwość zmiany taryfy z MIXPLUS I, II na taryfę MixPlus III (obowiązującą od 15.04.2005) za 2 dodatkowe zasilenia do obecnie obowiązującej umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    B*tch Nig*a pisze: 2005-10-05 23:36
    a Sony Ericsson Z1010 za 99 w np55 nikt nie zauwazyl??????
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-10-06 00:13
    *** youzyczka - możesz łaskawie przestać włazić na moją stronę? Nie jesteś tam mile widziana. (ostatnio 3 października, godz. 17:56 plus-96-149.polkomtel.com.pl, MSIE 6.0, Windows XP (NT 5.1) ). Z góry serdecznie dziękuję.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemi pisze: 2005-10-06 00:25
    Wlo zawracam honor-miałes racje i tym to sposobem stałes sie dla mnie osoba wiarygodną!!!dzieki za regulamin,własnie czekam na esa o zmianie taryfy.Co do bok-u tez masz racje,Boze kto tam pracuje!!!mysle,ze wiekszosc z nas ma duzo wieksza wiedze od nich na temat taryf ,promocji itd.Rowniez jestem miłosnikiem gsm od 8 lat i mysle,ze mam wiedze wieksza od nich,wiele razy im tłumaczyłem w Bok-u rzeczy o których nie mieli pojecia,byłem chyba pierwszym klientem w Bydgoszczy który uzywał gprs-u,nawet dzwonili do mnie aby dzieki mojemu połaczeniu wyregulowac siec w zakresie gprs-u.pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2005-10-06 01:01
    ** grzegorz- nie wchodzę... adres ip jest taki sam dla całego call center, więc nie mów że to ja. chyba bym musiała na głowę upaść. a tak poza tym nie przesyłaj mi spamu na pocztę z zaproszeniem na jakieś sekciarskie zgrupowania, może za każdego pozyskanego zbierasz jakieś grosze, ale nie każdy chce Cię wspierać. również bardzo dziękuję
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-10-06 01:12
    całe call center ma ten sam adres, tylko dlaczego w stat4u są różne hosty, np. plus-96-150.polkomtel.com.pl ? Ten drugi to pewnie to całe drugie call center? (z Łodzi czy gdzieś tam) Byście się lepiej własnych ofert poduczyli a nie po durnych blogach szwendali.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-10-06 01:18
    dział marketingu czy reklamacji (w przypadku gdy ktoś coś zgłasza na p.m.t.g) ale po co do k[...]y n[...]y panienki z 2601 zamiast odbierać płatne zgłoszenia od abonentów robią na stronach internetowych? A mjuzik w słuchawce gra i automat powtarza "your call is important to us - please stay on the line for the next available consultant". Chyba za krótko szukałaś tej pracy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-06 11:00
    Grzegorz Z. - zbanuj te hosty... nie sądzisz że to bez sensu jest dyskusja? A w ogóle - dlaczego w Internecie publikujesz swoją stronę skoro nie podoba Ci się, że niektórzy na nią wchodzą? ja tu konsekwencji żadnej nie widzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    megarobal pisze: 2005-10-21 15:29
    Tak robie rundke po starszych postach i widze, ze plus już propouje październikową 2 a zmian żdanych nie ma. Ciekawe po co wymyślają takie głupoty
    0
  • Users Avatars Mini
    mamczas pisze: 2006-04-24 16:48
    potrzebije pomocy mam nokie 6020 i sciaglem simloka byl na orange a mam teraz karte simplus i poloczenie konczy sie po 3 sek a ten kod #002# nie dziala co robic wypisuje mi ze zapytanie niekopletne pomocy
    0
  • Users Avatars Mini
    kokokokoko pisze: 2007-08-15 03:00
    ja też to mam;/ mam nokie 6230. wie ktos co z tym zrobic?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: