Philips Xenium 9@9 WAP w Erze

Newsy
Opinie: 33
Opinie: 33

Era wprowadziła do sprzedaży nowy model telefonu firmy Philips Xenium 9@9 WAP. Jego cena w sprzedaży nie promocyjnej dla indywidualnego odbiorcy wynosi 999 zł netto.

Dane techniczne telefonu Philips Xenium 9@9 WAPtutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (33):

Komentuj

Komentarze / 33

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-05 17:04
    kakrysa: ja tez nie. Dane moze OK ale ten wyglad i ta dluga antenka... Nie podoba mi sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander pisze: 2001-10-05 17:07
    Moj koles ktory pracuje u jednego z operatorow gsm byl kilka miesiecy temu na prezentacji tego modelu.Podobno facet z Philips`a nie wiedzial co odpowiadac jak zaczeli sie go pytac o IrDE , loga i takie inne szczegoly.Podobno telefon nie jest zadna rewelacja.A z tym czasem czywania to chyba jakis chwyt reklamowy. Pozdrawiam Alex
    0
  • Users Avatars Mini
    grzegorz pisze: 2001-10-05 17:10
    zabu$: zgadzam sie z Toba w 100 procentach. Telefon nie prezentuje sie ciekawie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pjj pisze: 2001-10-05 17:28
    badziewiak
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablos_^ pisze: 2001-10-05 17:34
    Czas czuwania to 600 min. a nie godzin :)))))) A tak w ogole to beznadzieja.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartolomeo pisze: 2001-10-05 17:44
    Coz, mysle, ze za wielce atrakcyjna cene 999 netto moznaby znalezc bardziej interesujace oferty!
    0
  • Users Avatars Mini
    lava1 pisze: 2001-10-05 17:46
    A wy macie pojęcie o telefonach. niepodba wam się to czy tamto w danym modelu bo jest aqrat tego producenta. Piszecie że Eryki górą a ja uważam że designerów mają beznadziejnych (a co do antenek to przyjrzyjcie się Erykom np. T28, R310, R320 itp. one to maja dopiero ochydne i duże antenki). A poza tym chyba nigdy nie używaliście telefonów tej firmy więc się nie wypowiadajcie. Ja miałem Philipsa Ozeo i bardzo żałuję że go sprzedałem, bo był znakomity jak za te pieniądze (250 PLN na wolnym rynq) i bateria trzymała około 10-11 dni (240 - 260 h) w Ere więc uważam że producent może tutaj trochę przesadził z 600 h ale wynik napewno jest bliski prawdzie. Szkoda że w promocji cena tego telefonu Xenium jest taka duża.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-05 17:51
    co on ma takiego ze kosztuje 999????? ktos przesadzil nie dosc ze philipsy sa cienkie to ta cena brak funkcji.wygladem przypomina s11 .a co to tego czasu czuwania to baaaaardzo ciekawe bo z tego co podaje gsmonline to jest on zawsze w godzinach .
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-10-05 17:56
    IMHO to dobry telefon, ale cena jest "niespecjalnie atrakcyjna" ;-). No chyba, ze ktos potrzebuje mega_czasu_czuwania - a w tym nic go nie przebuje. pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    fabian pisze: 2001-10-05 18:05
    Testowalem ten aparat - przez tydzien, rozmawiajac srednio 10 minut dziennie poziom naladowania baterii spadl o 1 kreske. Poza tym funkcje takie jak w Ozeo.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2001-10-05 18:21
    ciekawy telefonik
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2001-10-05 18:29
    ja tego modelu podobnie jak wiekszosc nie uzywalem ale z doswiadczenia wiem ze np. Ozeo bardzo dobrze sie sprawuje i bateria jest naprawde niezla w okolicach 10 dni. czy tez 600 godzin to prawda? niech bedzie i 400 a bedzie to rewelacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    woodo pisze: 2001-10-05 18:31
    he a pamietacie Fiza :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    september pisze: 2001-10-05 19:06
    999 PLN netto : ( raczej kolejek nie bedzie
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-05 19:28
    25 dni bateria ? troche dziwne no ale dlaczego nie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    amiri pisze: 2001-10-05 19:40
    999? Czy ich pogięło? Za 599 albo 699 (nie pamiętam) to można w Erze miec 6210 z HSCSD, polskim T9 i paroma jeszcze pierdołami.
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-10-05 19:41
    Ten telefon to żadna rewelacja !!! I ten czas czuwania, hmm , chyba ktoś się zamarzył :)
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-10-05 19:52
    czas czuwania to zadna pomylka rzeczywiscie nawet w jego instrukcji jest podane 600h no i wszystkie testy ktore czytalem potwierdzaja ze naprawde sopry ten czas czuwania, telefonik fajniutki tylko ta dluga antenka , przyznam szczerze ze jeszcze pol roku temu chorowalem na ten telefonik gdy o nim pierwszy raz przeczytalem ale teraz juz mi sie odwidzialo
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-10-05 20:08
    odczepcie sie od philipsa - zaczal robic dobre telefony i tyle.wyglad co prawda troche starego eryka mi przypomina(te kanty) ale jesli ta bateria wytrzymuje te 600 minut czuwania to lepiej niz rewelacja.a co do ceny to pewnie na swieta era wykombinuje cos za 99 zlotych wiec nie pekajcie:) marcinek3000: 999 to nie jest cena w promocji - przeczytaj dokladniej artykul...
    0
  • Users Avatars Mini
    gim pisze: 2001-10-05 20:13
    heh na pierwszy rzut oka nie jest "atrakcyjny" :))) nie wpomne nic o antenie :(((( ale za to ten czas czuwania - bomba :)))) Czolko gim
    0
  • Users Avatars Mini
    robbo2k pisze: 2001-10-05 20:13
    Wy to chyba jacys pijani jestescie. Porownujecie cene bez simlocka niepromocyjna z promocja zasimlokowana Nokia 6210. Moze ktos by sie zastanowil. Proponuje spradzic ile kosztuje taka Nokia szajs 3210 pewnie z 800-1000zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-10-05 21:27
    Przypuszczam, ze ten telefon w promocji bedzie kosztowal duzo mniej... ale czy sprzedaż tego aparatu bedzie az tak zadziwiajaca?...
    0
  • Users Avatars Mini
    marco pisze: 2001-10-05 22:21
    Boze w .de 9@9 wap jest od kilku miesiecy. Czas czuwania ma faktycznie imponujacy (nie to nie pomylka - blisko danych producenta) ale jesli nie wprowadza go w promocji to nikt tego nie kupi
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-05 23:15
    Jakies taki "zwykly" ten telefon. Ale bateria jest zabojcza. Moge tylko powiedziec " 600 godzin czuwania? Ile to bedzie dni? ''' hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    marco pisze: 2001-10-06 03:06
    mcbrain: dobra ale sorka prawie roczne opoznienie to juz chyba przesada ;) Siemensy beda jeszcze w tym roku a z tym philipsem to juz przegiecie
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-06 05:29
    Luk23 i inni - 999 zł to cena POZA promocją! Telefon mi się raczej nie podoba, ale to tylko subiektywny odbiór, nie mówię, że jest zły
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-06 14:15
    czy przy zakupie dozucaja suszarke phlipsa jak do innych modeli
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-10-06 16:13
    No właśnie to nie jest cena promocyjna a co do czasu to Ozeo według producenta trzyma 12 dzi a faktycznie 10-11 az@lis 14 dni a faktycznie 12-13 więc wierzę w te 600 no 550 h i to napewno jest prawda pozdrawiam wszystkich niedowiarków Hubi
    0
  • Users Avatars Mini
    blahblah pisze: 2001-10-06 20:45
    Cytat z testu tego telefonu z telefonia.wp.pl: \"Testy wykazały następujące czasy - telefon bez rozmów w trybie czuwania działał 449h tj. 18,5 dni! Następny pomiar to: 286h czuwania(12 dni) + 65 minut rozmowy. Jest wynik naprawdę rewelacyjny!\" Żaden inny telefon ze standardową baterią tyle nie wytrzyma.
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-10-06 23:06
    Jak na Philipsa to calkiem udany model. Ale z bateria to bym uwazal bo kazdy producent pisze o dlugim dzialaniu a w rzeczywistoasci to jest 30% tego co podaja. Te czasy to sa chyba w warunkach laboratoryjnych, np Panasonic GD93 podaj czuwanie na 170 godzin a wytrzymuje 3 dni czyli 72 godziny!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    amiri pisze: 2001-10-07 18:59
    aaaa no sory, nie zauważyłem że to jest cena niepromocyjna. nooo nooo skoro tak to całkiem niezłe..
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-07 20:23
    W promocji to on będzie chyba grubo poniżej 100 zł, za więcej to chyba nikt go by nie kupił...
    0
  • Users Avatars Mini
    pjj pisze: 2001-10-08 15:12
    polecam cene sprzedazy 1 zl. Biorac pod uwage, ze i tak cyrograf trzeba bedzie podpisac, to taka cena wydaje sie niewygorowana.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: