Pięć Bezpłatnych Numerów dla Firm - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 86

Od 18 maja klienci Orange dla Firm mogą łączyć się za darmo z pięcioma wybranymi numerami stacjonarnymi oraz w sieci Orange. Rozmowy z tymi numerami nie zmniejszają liczby darmowych minut wynikających z abonamentu.

Pięć Bezpłatnych Numerów dla Firm to oferta skierowana do obecnych i nowych klientów. W ramach usługi klient może za darmo wykonywać połączenia głosowe nawet z pięcioma wybranymi numerami stacjonarnymi lub w sieci Orange. Rozmowy z tymi numerami nie zmniejszają liczby darmowych minut wynikających z abonamentu. W przypadku wyboru danego numeru stacjonarnego klient ma do wykorzystania 500 darmowych minut miesięcznie.

Ponadto obecny lub przyszły klient Orange dla Firm, który zdecyduje się na nowe aktywacje przy jednoczesnym skorzystaniu z usługi 5 Bezpłatnych Numerów dla Firm otrzyma rabat na podstawowy abonament i zapłaci za niego tylko 1 zł z VAT. Czas obowiązywania rabatu zależy od ilości nowych aktywacji. Do 2 nowych numerów, niższy abonament będzie obowiązywał przez dwa okresy rozliczeniowe. Przy aktywacji od 3 do 9 nowych numerów - trzy, a gdy klient zdecyduje się na aktywacje 10 i więcej nowych numerów cztery okresy.

Niezależnie od planu taryfowego, klienci korzystający z usługi 5 Bezpłatnych Numerów dla Firm miesięcznie zapłacą 5 zł + VAT za każdy wybrany numer w Orange i 10 zł + VAT za wybrany numer stacjonarny. Każdorazowe włączenie lub wyłączenie wybranego numeru kosztuje 5 zł + VAT, a wymiana numeru na inny wiąże się z kosztem 10 zł + VAT.

Nowa usługa dostępna jest dla nowych i obecnych klientów Orange w planach taryfowych: Firma 100, Firma 200, Firma 400, Firma 1000, Top Firma 300, Top Firma 800, Taryfa Malejąca dla Firm, Idea dla Firm 50, Idea dla Firm 100, Idea Top Firma 200, Idea Top Firma 400, Nowa Idea dla Firm 100, Nowa Idea dla Firm 200, Nowa Idea dla Firm 400, Firma 50, Firma 100, Firma 200, Firma 400, Firma 1000, Top Firma 300 oraz Top Firma 800.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (86):

Komentuj

Komentarze / 86

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-18 16:28
    Nie chce mi się przepisywac tego co juz pisałem , ale krótko. Brawa dla Orange , to naprawdę krok do przodu , w szczególności za to , że jest to dostepne także dla starych klientów. Podziękowania dla Plusa za promowanie uczciwych zasad , jak widać konkurencja uczy rozumu nawet Orange:-]
    0
  • Users Avatars Mini
    kuba pisze: 2006-05-18 16:29
    i to ma być jakaś promocja . W plusie juz od dawna istnieje taka możliwość.....:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 16:31
    Na pewno?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-18 16:32
    Tak ***kuba? Dla starych klientów i na numery stacjonarne też? 500 min w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej?
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-05-18 16:32
    rewelacja. bardzo duży krok do przodu :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-05-18 16:33
    ***kuba - najpierw poznaj oferte plusa a później wypisuj takie głupoty
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-18 16:33
    Czekam na paragraf 3 , punkt 3. Dumne , bezwględne imperium Orange rzucone na kolana , ach jak miło , jak przyjemnie... :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 16:35
    To pewne?
    0
  • Users Avatars Mini
    jerzyk19 pisze: 2006-05-18 16:35
    "Rozmowy z tymi numerami nie zmniejszają liczby darmowych minut wynikających z abonamentu." a jednak Orange idzie na przód....:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-18 16:37
    ***jerzyk - bo nawet najbardziej zdyscyplinowanym i lojalnym konsulom biznesowym Orange trudno by było tak wiarygodnie okłamywać klienta , by uwierzył , że "darmowe minuty" pomniejszające abonament , są lepsze od tych które nie pomniejszają , szczególnie w wyższych abonamentach :-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2006-05-18 16:38
    "Bezpłatne rozmowy" za płacenie abonamentu - może kiedyś sieci przestaną traktować swoich klientów jak niedorozwiniętych półgłówków i przestaną sprzedawać im "bezpłatne" usługi w zamian za opłatę?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 16:40
    Za 10 zł w taryfach firmowych Plusa mamy półtorej godziny z wybranym numerem - do 30 takich można mieć. Co lepsze? To zależy - przy potrzebach jak moje - 500 minut w ogóle, nie opłaca się zupełnie oferta taka jak w Orange. Ale już dla kierowcy prezesa firmy... też nie - to on jest na telefon szefa ;-) A nie przychodzi mi do głowy inny niż w usubiętym newsie przykład z zakochaną parą młodych dla których lepsze jest narażanie mózgu na problemy niż spotkanie 3 stopnia gdzieś na łonie natury.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-18 16:43
    ***wlo - za 11zł w MaxProfit masz 100 minut. W Orange dla Firm za 10zł masz co najmniej 100 minut. Do 500minut. Różnica jest chyba łatwo dostrzegalna? Nie musisz dzwonić 500minut. Ile byś zapłacić za 500 minut ze swoim pracownikiem/kontarhentem w MaxProfit , dzwoniąc na stacjonarny/Plusa?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 16:44
    półgłówek? chyba z definicji jest niedorozwinięty?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 16:46
    issa - jest dostrzegalna - nie mówię, że nie jest - Ty zauważyłeś, że mówię, że jest? Ja mówię, że po co mi pięć numerów po 10 zł każdy gdzie mam 500 minut, kiedy potrzebuję w ogóle 500 minut na telefony ;-) A w takim przypadku, wolę płacić po 10 groszy, bo do półtorej godziny (licze 10 zł netto) mnie taniej to wychodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-18 16:49
    ***wlo - zauważyłeś , że graniczną liczbą minut jest 100 minutek , jeśli ktoś wydzwania więcej oszczędza , jeśli mnie , zapewne nie straci (oszczędzi pakiet abonamentowy) , dlaczego tak bardzo podkreślasz ten limit 500minut?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-18 16:49
    Ile masz ustawionych numerów po 10 groszy?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 16:50
    To jest dobre - np. dla strażnika albo dla portiera, któy dzwoni na wybrany stacjonarny numer i dalej wewnątrz sieci łączy się z pracownikami nonsując im gości np. Ale sam powiedz - czy dla przeciętnej firmy to jest do wykorzystania? Wg mnie nie. Owszem - wcześniejszym newsie informowałem koleżankę która ma Ideę, wykorzysta to na wybrany numer do córki, która "urzęduje" w innym miescie na studiach. Całkiem prywatnie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 16:51
    issa - 90 minutek ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 16:51
    dokłądnie - nie straci. Ale w Plusie nie dość, że nie straci, to zaoszczędzi ;-) Czujesz różnicę?
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_maly pisze: 2006-05-18 16:53
    fajna usłauga, gdyby tak jeszcze klinetom inwidualnym cos podobnego zapropoznowali :):)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 16:54
    Ja Ciebie doskonale rozumiem, ale spośrod napradę dużej ilości znajomych, nie znam nikogo, kto w firmie (oprócz tych przypadków gdzie do celów prywatnych się wykorzystuje tego typu usługę) dzwoni tak dużo na jeden, trzy czy pięć numerów!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 16:55
    Ja osobiście? Żadnego ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-18 16:58
    ***wlo - ależ w Orange też oszczędzi , minuty abonamentowe. Porównując z Plusem zgadzam się w 100% , do pewnej liczby minut w Plusie oszczędzi się nA opłacie abonamentowej. Niemniej jednak to bardzo ważny argument (ta oferta) w rekach konsulów Orange , nawet jeśli żeby nie pozyskiwać , to przynajmniej by nie tracić :-] No bo jeśli ktoś wierzy , tu już pisze tak zupełnie ogólnie , że Orange zmodyfikowało ofertę by zrobić dobrze klientom , a nie pod presją konkurencji , to zapewne się myli:-]
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 17:00
    Mam z pięć numerów dla których oipłacałoby mi się aktywować Kontakt Plus (co ciekawe przy założeniu, że jednak większość połączeń do pluisa i na stacjonarne wykonuję po 20 gr ze strefy albo 25 gr spoza strefy) Tylko przy takiej róznicy, jaka byłaby to oszczędność? Może gdybym miał niższą taryfę... Na pewno bym aktywował, ale w obecnej mojej sytuacji, którą znasz - "wpakowałem" się po wprowadzeniu MaxProfit w zbyt wysoką taryfę - nie spodziewałem się, że obniżka o 40% będzie... cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 17:04
    cd. zbyt małą obniżką) - nie opłaca mi się to po prostu. No tak - na minutach zaoszczędzi... Rachnek trudny do policzenia bo 10 zł trzeba tak czy inaczej dodać do abonamentu, a to nie to samo co złotówka ;-) Tak czy inaczej, mnie do tego systemu nie przekonasz - nie dzwonię aż tyle. Tak jak przeciętny użytkownik taryfy firmowej nie dzwoni - naprawdę...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-18 17:05
    To jest naprawdę piękny dzień , raz jeszcze napiszę , - pierwszy był jeszcze z czasów Idei , kiedy akcja "wrzuć POPa do klopa" po wejściu Heyah nauczyła rozumu Centertel , powody tego ruchu są zapewne zbliżone:-* Ehhh ,nie ma to jednak jak presja $$$ :-]
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-18 17:07
    żeby pogoda piękna była jeszcze...
    0
  • Users Avatars Mini
    rumcajs pisze: 2006-05-18 17:07
    Niewątpliwie krok do przodu Orange. Powoli ich oferty dla biznesu robią sie konkurencyjna dla plusa i ery. Powstaje pytanie co z klientem indywidualnym?
    0
  • Users Avatars Mini
    Xandras pisze: 2006-05-18 17:12
    Hehe, widać Orange poczuł wreszcie motyle w brzuchu :) Sorry, ale trzeba poprawić oferty, i to prawie wszystkie, inaczej nie ma jak gonić ere
    0
  • Users Avatars Mini
    ferdynand pisze: 2006-05-18 17:19
    Najwyższy czas, mieli w tym roku przegonić Ere:p Choć szczerze powiedziawszy - nie spodziewam sie tego. już prędzej plus ich przegoni
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-05-18 17:20
    ****wlo chyba naprawde nie wiesz czego się czepić za 5 zł netto możemy gadać z wybranym numerem w orange preawie non-stop. ciężko się doszukiwać wad tej oferty ale mówienie że jest to zbędne w firmie i niewykożystywalne toi już gruuuba przesada. sprzedaje aktywacje firmom i uwierz mi że 85 % ludzi skożysta z tej oferty i im się to będzie opłacać.
    0
  • Users Avatars Mini
    derbaty pisze: 2006-05-18 17:29
    jak znam życie to ilość obostrzeń i wykluczeń sprawi, ze to wcale nie bedzie taka super oferta na jaką wygląda :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2006-05-18 17:33
    rewelacyjnie napisany artykul - "Nowa usługa dostępna jest dla nowych i obecnych klientów Orange w planach taryfowych: Firma 100,200, 400,1000, Top Firma 300,800, Taryfa Malejąca dla Firm, Idea dla Firm 50, 100, Idea Top Firma 200, 400, Nowa Idea dla Firm 100,200,Firm 400, Firma 50, Firma 100, Firma 200, Firma 400, Firma 1000, Top Firma 300 Top Firma 800" a w regulaminie w linku nizej "..korzystających z aktywnego numeru abonenckiego: Firma 100, Firma 200, Top Firma 300,400,800,1000." LoL GOL
    0
  • Users Avatars Mini
    weekend pisze: 2006-05-18 17:35
    Wlo i Issa na pewno nie beda zainteresowani ta oferta bo jak tak przegladam gsmonline to oni nic nie robią tylko pisza non-stop komentarze <hahaha> To gdzie tu czas na dzwonienie? Koledzy nie denerwujcie sie, to tylko taki zarcik sytuacyjny ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-18 17:39
    Jej , rzeczywiście , dopiero zauważyłem , że jest regulamin. No i znów mam satysfakcję jak grzecznie poprawiono paragraf 3 , punkt 3 poprzedniego regulaminu. No pięknie , pieknie :-)) Czyli jednak naliczanie po 500 minutach przestałobyć zależne od niewiadomych czynników. No proszę , a nie zgłaszałem tej sugestii 14 kwietnia?:-]
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2006-05-18 17:40
    To jest chyba jakis zart znowu ten sam news a nie ma potwierdzenia w Orange, strona schodzi na psy
    0
  • Users Avatars Mini
    kacerro pisze: 2006-05-18 17:41
    Wreszcie jakaś oferta, która może zaoowocowac małym ruchem w salonach orange. Niewiele to niestety ale zawsze coś. czyżby w tym nieczułem na głosy klientów molochu coś sie powolutku zmieniało?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-18 17:42
    ***weekend - ja się nie obrażam , masz rację :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Nemo pisze: 2006-05-18 17:51
    Jaki krok do przodu ? Do tej pory mam w NIdF piec numerow do Orange i na stacjonarki platne po piec zlotych i bez zadnych ograniczen do 500 minut, o ktorych wyczerpaniu i tak nikt "ofiary" nie poinformuje :) Ja uwazam ta oferte za spory krok do tylu :( Jedyna zaleta to to ze bezplatne minuty nie zzeraja abonamentowych reszta do duzy krok do tylu :( leszek
    0
  • Users Avatars Mini
    vavato pisze: 2006-05-18 18:18
    czyli jak zwykle ruch pozorny. normalne w Orange niestety :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok pisze: 2006-05-18 19:09
    "Rozmowy z tymi numerami nie zmniejszają liczby darmowych minut wynikających z abonamentu." - jest to bzdura, dzwonilem do orange i jedyna zmina jest ograniczenie do 500 minut. Bezplatne numery zmniejszaja pakiet podstawowych i innych minut!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-18 19:30
    ***pawlok - paragraf 2 , punkt 6 , tego regulaminu i wczesniejszego. Nie trzeba dzwonić. Porównaj...
    0
  • Users Avatars Mini
    zwiadowcaa pisze: 2006-05-18 20:13
    za duzo tu jakis kruczkow chyba
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-05-18 20:14
    jakie to są darmowe rozmowy jak musisz za nie zaplacić???
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok pisze: 2006-05-18 20:19
    Issa racja , sprawdzilem drugi raz - niedoinformowani konsultanci. Natomiast nie mozna wlaczyc uslugi dla planow nowa idea dla firm - w artykule jest blad "Nowa usługa dostępna jest dla nowych i obecnych klientów Orange w planach taryfowych: Firma 100, Firma 200, Firma 400, Firma 1000, Top Firma 300, Top Firma 800, Taryfa Malejąca dla Firm, Idea dla Firm 50, Idea dla Firm 100, Idea Top Firma 200, Idea Top Firma 400, Nowa Idea dla Firm 100, Nowa Idea dla Firm 200, Nowa Idea dla Firm 400, Firma 50
    0
  • Users Avatars Mini
    lui pisze: 2006-05-18 20:30
    ***Pawlok, konsultant prawdopodobnie podał Tobie info o dotychczasowej promocji bezpłatnych numerów.
    0
  • Users Avatars Mini
    simkloner pisze: 2006-05-18 20:37
    ALE KŁAMIĄ - usługa jest dostępna dla abonentów Nowa Idea dla Firm 100 - 400 tylko przy przedłużaniu umowy. Autorze news'a !! - dodaj sprostowanie, w regulaminie także nic nie piszą o starszych taryfach.
    0
  • Users Avatars Mini
    simkloner pisze: 2006-05-18 20:39
    *** Lui, przed chwilą dzwoniłem i mi to samo powiedział, sprawdził moją taryfę i powiedział, że nie będzie u mnie działać, tzn będzie pomniejszać pakiet minut abonamentowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    michu pisze: 2006-05-18 21:07
    Dlaczego za bezpłatne numery trzeba płacić???? Zero logiki. Znowu opek robi sobie jaja z klientów :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2006-05-18 22:19
    Zacząłem czytać artukuł i strasznie się ucieszyłem. Wreszcie cos w Orangu dla ludzi. A tu pierwsza niespodzianka - ograniczenie do 500 minut. Druga niespodzianka - opłata aktywacyjna oraz abonament. Jeśli 10 zł + VAT podziele na 500 minut, to wychodzi że za minutę płacę 2,44 grosza, czyli wcale nie jest to za darmo. Owszem jest to bardzo mało, ale do h... nie ZA DARMO!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    simkloner pisze: 2006-05-18 22:25
    *** bOb, może i nie za darmo, ale tanioo, no zachowujesz minuty abonamentowe. Jeśli się załąpiesz na tę usługę. Ja mam Nowa Idea dla Firm 100 i mi nie należy się ta promocja, gdybym przedłużał to co innego, ale to dopiero za rok. Poczekamy, zobaczymy, Jak weszła na Nowa Idea dla Firm to na początku przy przejściu ze zwykłej Idei dla Firm traciło się minuty, a po miesiącu już nie. Może teraz też tak będzie. poczekamy.
    0
  • Users Avatars Mini
    sepe pisze: 2006-05-19 00:19
    od 2 miesiecy posiadam nidf 25 z 5 numeram(Orange i stacjonarne)bez ograniczen.Zmienilem z nidf200 za 25 zl netto po rocznej promocji.Poswiecam 25 minut w abonamencie dla no limit rozmow i mniej boli niz utrata 200,by korzystac z darmowych i niestety placic dodatkowo za inne rozmowy.Placac 100 zl netto posiadam ponad 300 minut do orange i stac.(0,25gr)plus free rozmowy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-05-19 00:27
    Ludzie... Za darmo to Was robaki zjedzą... Nie możecie przyjąć tego co jest> Wszędzie na świecie piszą że minuty są free, za darmo czy jak tam jeszcze. W czym Wy ciągle problem widzicie? Jak Wam nie odpowiada cena to nie kupujecie, nie korzystacie. Prosta sprawa!
    0
  • Users Avatars Mini
    wx pisze: 2006-05-19 00:28
    kiedyś dawno temu w planach firma mozna było aktywowac 5 numerów "bezpłatnych" jednak co najfajniejsze zjadały one minuty z panu. teraz nie, czyli krok milowy do przodu. dzieki orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-05-19 00:36
    ... a nie moznabylo tak od razu ?!
    0
  • Users Avatars Mini
    simkloner pisze: 2006-05-19 01:12
    *** bOb, może i nie za darmo, ale tanioo, no zachowujesz minuty abonamentowe. Jeśli się załąpiesz na tę usługę. Ja mam Nowa Idea dla Firm 100 i mi nie należy się ta promocja, gdybym przedłużał to co innego, ale to dopiero za rok. Poczekamy, zobaczymy, Jak weszła na Nowa Idea dla Firm to na początku przy przejściu ze zwykłej Idei dla Firm traciło się minuty, a po miesiącu już nie. Może teraz też tak będzie. poczekamy.
    0
  • Users Avatars Mini
    simkloner pisze: 2006-05-19 01:48
    ***Wlo, ja nie narzekam i mi się bardzo podoba, tylko, że jak narazie to się nie załapuje. Skąd autor news'a wziął regulamin ? na stronie Orange dalej stara wersja
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-05-19 09:45
    czuć zazdrość z niektórych komentarzy - dlaczego nie w Plusie....
    0
  • Users Avatars Mini
    bater pisze: 2006-05-19 10:27
    zdzirusy ORANGE ORżnąć tylko żeby podpisac umowe a póxniej beda Was mieli w du pie 7 mieisecy czekam na reklamacje i dopiero teraz sie zoreintowali ze nie mam telefonu bo wczesniej konsultanci tego nie mogli zauważyc i był problem ani kasy ani telefonu a teraz dobrodzieje daja mi aparat za 1zł te które sa na karte najniższe modele przy abonamencie na firme gdzie przedtem kupiłem Nokie 9300 za 850zł teraz daja mi Nokie 2600 alcatele itp badziewia UWAGA NA OSZUSTÓW!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok pisze: 2006-05-19 10:42
    Wczoraj kolejny raz aadzwonilem do orange i panienka aktywowala mi te uslyge na nowych zasadach pomimo planu taryfowego Nowa Idea dla Firm 200!!! I powiedziala, ze dziala to przed bezplatnymi minutami!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-19 10:53
    ***bater , pawlok - bezwład i bałagan reklamacyjno-regulaminowy? No jestem zaskoczony , tego się po Idei/Orange nie spodziewałem ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-19 10:55
    Ale nie lepiej , użytkownicy abonamentów w Orange , było zmienić na Premium i dołączyć Darmowe Numery?
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2006-05-19 12:38
    usluga chwilowo niedostepna. prosimy sprobowac ponownie w pozniejszym terminie hahaha wcielo za sms-a i nieuruchomilo uslugi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-05-19 14:22
    @issa: raczej bałagan czytaniowo-ze-zrozumieniowy
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok pisze: 2006-05-19 18:48
    Czekam na info od Pana Kalinowskiego! Sami nie wiedza co oferuja!!! Amatorszczyzna!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok pisze: 2006-05-19 18:55
    Echhhh - wycofali sie i oddadza mi kase za aktywacje uslugi i abonament. Co za balagan!!!! Oszusci!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-19 19:06
    ***marcinb - dalej podtrzymujesz swoje zdanie? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-19 19:13
    ***pawlok - jak oni pakiet danych w megabajtach jest dostepny przez CSD , hi , hi... Oczywiscie regulaminu nie poprawia. Lepiej dac link w kosmos i rznac glupa...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-05-19 19:19
    "u nich" oczywiscie. Amatorszczyzna , ignorancja i olewka , ocierajaca sie o arogancje. A moze nawet nia bedaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-05-19 19:43
    ludzie musieli ostro kozystac z darmowych numerow skoro ogranczyli do 500 minut :) hehe a z drugiej strony to ja bym nie ufal tylko i wylacznie jednemu konsultantowi kiedys zadzwonilem do 3 roznych osob w odstepie godziny i kazda mi co innego powiedziala to jest dopiero amatorszczyzna a najlepsze jest to ze ani jedna z tych osob nie miala racji kazda sie pomylila :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok pisze: 2006-05-19 19:54
    Faza ograniczenie dotyczy tylko stacjonarnych, numerow w orange nie. Czytaj dokladniej!
    0
  • Users Avatars Mini
    simkloner pisze: 2006-05-19 20:09
    *** Pawlok, dokładnie, nie wiedzą co oferują, może za kilka dni coś się wyklaruje, gdyby nie to, że zebrane minuty by mi przepadły to może bym i przeszedł na taryfę Firma 200, gdzie działa te 5 "bezpłatnych" numerów. Oj Panie Kalinowski poprawcie się.
    0
  • Users Avatars Mini
    wb pisze: 2006-05-19 23:22
    zapraszam do przeczytania regulaminu. a w nim 1-usluga tylko dla planow taryfowych orange firma 2-500 darmowych minut ale tylko na nr stacjonarny reszta sie zgadza
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-05-20 01:00
    Pawlok ale ja tego wcale nie czytalem jedynie kilka waszych komentarzy i tak wybiorczo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2006-05-20 13:36
    od 2 dni probowalem wyslac tego sms-a aktywujacego wybrany nr i ciahle to samo: usluga chwilowo niedostepna. prosimy sprobowac ponownie w pozniejszym terminie zadzwonilem do BOA i pani uaktywnila mi ta usluge (mam taryfe NIF 100) od jutra powinna dzialac...zobaczymy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    simkloner pisze: 2006-05-20 13:55
    *** Pawel, przedłużałeś umowę ???, że Ci to włączyli, mi wczoraj powiedzieli ( po raz 3 ), że się nie da i tylko w taryfach Firma ( też mam NIF 100 ).
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-05-20 14:20
    Hmm... w sumie sam nie wiem 'jak to jest' z ta promocja... regulamin wskazuje na 'wybrane' plany taryfowe i podaje limit 500 min / numer... W salonie informacje sa odmienne - dowolny plan 'biznesowy' i nic o limitach nie mowia...?!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2006-05-20 16:34
    simkloner: nie przedluzalem umowy (cyrograf skonczyl mi sie w kwietniu tego roku) pani przyjela dyspozyje z darmowym numerem i od jutra ma byc aktywna
    0
  • Users Avatars Mini
    simkloner pisze: 2006-05-20 16:38
    *** Pawel, to ciekawe, a nie chcieli, abyś przedłużył umowę ?? Może Ci co nie mają terminowej też się załapją, kto ich tam wie.
    0
  • Users Avatars Mini
    simkloner pisze: 2006-05-21 11:33
    *** Pawel, i jak działa ?? bo ***Pawlokowi też mieli aktywować i nic nie wyszło.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-05-21 14:33
    od wczoraj od godziny 22 w mom miasteczku jest awaria sieci orange na wysylanie mmsow transmisje gprs do dzis nic nie dziala czy ktos ma podobne problemy u siebie czy tylko u mnie jest taka sytuacja?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2006-05-22 13:04
    wczoraj rano dzwonilem 5 minut pod wybrany numer zeby sprawdzic czy pomniejszy mi minuty wieczorem jak sprawdzalem mialem tyle samo co wczesniej wiec rozmowy z tym numerem sa darmowe :) dzisiaj troche dluzej pogadam i sprawdze jeszcze raz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    zimnal pisze: 2006-05-24 19:15
    super promocja, byle takich więcej
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2006-05-25 01:03
    ograniczenie do 500 min dotyczy jedynie stacjonarnych (zapewne zeby przez bramki dalej nie dzwonić ) na nr z Orange ograniczeń nie ma !! Blondynka z BOK-u wczoraj mnie informowała ze przy przedłuzaniu umowy z Propozycji dostane te 5 nr za friko bez żadnego abonamentu i to nawet przy NiF 25 - niestety sprawdze to dopiero we wrześniu :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    wkurzony pisze: 2006-06-02 20:07
    to skandal wogóle zanikła siec od 2 godzin zero nic podobnie u moich znajomcy co maja telefony z tej sieci!!!!za co ja płace:[:[:[ uzytkownik z okolic boleslawia olkuskiego:[:[:[ KPINY!!!!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: