Play Online - Kibice - reklama TV

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 0

Najnowsza reklama oferty Play Online - Kibice:

O kampanii:

Na kłopoty z transmisją – Play Online

Weekendowy klimat, najlepsi znajomi, a w telewizji – początek dobrego meczu. Idealne połączenie? Prawie, bo bez prądu nie ma żartów. Nie ma też transmisji długo oczekiwanego meczu. Na szczęście jest Play Online, który, jak wynika z niezależnych badań Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zapewnia najlepszą jakość transmisji danych. Nowa kampania Play Online powstała we współpracy z agencją Grandes Kochonos.

Media: TV, outdoor, prasa, Internet

Muzyka: „The-Contender” Terry Devine-King (PRS) / Adam Drake (PRS)

Start kampanii: 23 sierpnia 2011

Informacje o autorach: Michał Sorówka(dyrektor kreatywny), Adam Rodak (copywriter) Rafał Leski (art. direktor)

Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos

Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny

Dom Mediowy: MediaCom

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: