PLAY jest sponsorem strategicznym Polskiego  Kongresu Reklamy, który odbędzie się 23 kwietnia 2007 r. 
 
 Organizatorami kongresu jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Harvard  Business Review. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: Kreatywność – nowe  wyzwanie w zarządzaniu komunikacją marketingową i relacjami z klientem - stąd  obecność PLAY - innowacyjnego operatora telefonii komórkowej P4, który tworzy  nowe standardy w dziedzinie komunikacji i multimediów. 
 
 Kongres skierowany jest do menedżerów odpowiedzialnych za marketing, reklamę, PR  i relacje z klientami w firmach, agencjach reklamowych oraz domach mediowych. 
 „Uczestnicy, organizatorzy oraz goście specjalni kongresu to ludzie, którzy są  kreatywni i innowacyjni w myśleniu, planowaniu i działaniu, czyli tacy, do  których nam najbliżej. PLAY kieruje się podobną filozofią, dlatego  zdecydowaliśmy się sponsorować kongres” – powiedział Jacek Hensler Chief  Marketing Manager PLAY.
 
 To kolejne prestiżowe wydarzenie branżowe, które sponsoruje PLAY. Operator był  sponsorem gali kończącej drugą edycję projektu Superbrands Polska, którego celem  było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku. Uroczysta gala odbyła  się 19 kwietnia br. w hotelu Hilton w Warszawie.
 
		
	
 
		
	
 
		
	 
		
	 
		
	
 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
           
           
           
           
           
          