PLAY wydaje na reklamę dwa razy mniej niż konkurenci

Newsy
Żródło: Wirtualne Media
Opinie: 5

Serwis Wirtualnemedia.pl podał wydatki reklamowe największych polskich firm w pierwszym półroczu 2011 r. Dane dostarczyła firma TNS OBOP.

I-VI 2011

POLKOMTEL 206 461 316 zł
PTK CENTERTEL 201 873 318 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA 182 359 490 zł
P4 109 094 504 zł

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    johnny pisze: 2011-07-04 14:12
    Bardzo dobrze Play robi ! Po co wydawać kasę na głupie reklamy ! Jak zaczynają sie reklamy w TV to u nas w domu od razu się robi "MUTE" , żeby nie słuchać tych głupot !!! Jak widzę te fruwające bańki mydlane, czy też inne wysiłki np.jakieś stworki-potworki - to robi mi się niedobrze !
    0
  • Users Avatars Mini
    sasasasa pisze: 2011-07-04 15:08
    Heheh tylko, że Play ma o połowę miej klientów niż każdy operator w3 więc w przeliczeniu na jednego klienta obciążenie jest takie samo :) Jeśli stosować Twoją logikę to wymiata sieć mbank bo wydają na reklamę najmniej ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2011-07-04 15:19
    Taaa, ale pseudo 4G z limitem transferu 1 Mbps na pewno Ci odpowiada Johnny, co?
    0
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2011-07-04 16:01
    Max : Nie badz taki do przodu bo ja nie mam nawet w Orange 200 kbps . Oczywiscie to wszystko w duzym miesicie wojewodzkim.
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2011-07-04 17:06
    No to masz pecha. Sieci nie są wszędzie jednolite, a jak w dużym mieście wojewódzkim to może i użytkowników niemało... Kup sobie modem 42 Mbps to odżyjesz...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: