Plus GSM przedłużył promocję "Efektywna aktywacja"

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 52

Szczegółowy regulamin promocji "EFEKTYWNA AKTYWACJA III" w sieci Plus GSM:

1. Promocja "EFEKTYWNA AKTYWACJA III" obejmuje osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które w czasie trwania Promocji zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej wraz z aktywacją. 


2. Aparaty telefoniczne oferowane po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 


3. Promocyjna cena netto w złotych aparatów telefonicznych wraz z aktywacją wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

 

Zestaw tel.

Aktywacja NON STOP
15  50  100  150  300
Ericsson R380 15,00 zł +22%VAT 249zł +22%VAT 149zł +22%VAT 149zł +22%VAT 49zł +22%VAT 49zł +22%VAT
Ericsson T68i 15,00 zł +22%VAT 999,00 zł +22%VAT 549,00 zł +22%VAT 449,00 zł +22%VAT 399,00 zł +22%VAT 349,00 zł +22%VAT 
Ericsson T68i +aparat 15,00 zł +22%VAT 1 398,00 zł +22%VAT 949,00 zł +22%VAT 849,00 zł +22%VAT 799,00 zł +22%VAT 749,00 zł +22%VAT 
Motorola Accompli 15,00 zł +22%VAT 999,00 zł +22%VAT 749,00 zł +22%VAT 649,00 zł +22%VAT 549,00 zł +22%VAT 449,00 zł +22%VAT 
Nokia 3310 15,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT
Nokia 3410 15,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT
Nokia 3510 15,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT
Nokia 5510 15,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT
Nokia 6310i 15,00 zł +22%VAT 599,00 zł +22%VAT 299,00 zł +22%VAT 249,00 zł +22%VAT 199,00 zł +22%VAT 149,00 zł +22%VAT
Nokia 6510 15,00 zł +22%VAT 599,00 zł +22%VAT 299,00 zł +22%VAT 249,00 zł +22%VAT 199,00 zł +22%VAT 149,00 zł +22%VAT 
Nokia 7650 15,00 zł +22%VAT 1 599,00 zł +22%VAT 1 449,00 zł +22%VAT 1 399,00 zł +22%VAT 1 349,00 zł +22%VAT 1 299,00 zł +22%VAT
Nokia 8310 15,00 zł +22%VAT 699,00 zł +22%VAT 499,00 zł +22%VAT 449,00 zł +22%VAT 349,00 zł +22%VAT 299,00 zł +22%VAT 
Nokia 9210i  15,00 zł +22%VAT 1 999,00 zł +22%VAT 1 799,00 zł +22%VAT 1 699,00 zł +22%VAT 1 499,00 zł +22%VAT 999,00 zł +22%VAT
Samsung A400 15,00 zł +22%VAT 399,00 zł +22%VAT 149,00 zł +22%VAT 149,00 zł +22%VAT 99,00 zł +22%VAT 49,00 zł +22%VAT
Samsung N500 15,00 zł +22%VAT 49,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT
Samsung T100 15,00 zł +22%VAT 999,00 zł +22%VAT 699,00 zł +22%VAT 599,00 zł +22%VAT 549,00 zł +22%VAT 449,00 zł +22%VAT 
Siemens SL45i 15,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT 1,00 zł +22%VAT


4. Promocyjna opłata aktywacyjna, określona w pkt. 3 Regulaminu Promocji płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 


5. Promocja "EFEKTYWNA AKTYWACJA III" trwa od 1 listopada 2002 roku i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 17 listopada 2002 roku


6. Do wzięcia udziału w Promocji "EFEKTYWNA AKTYWACJA III" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1. 


7. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "EFEKTYWNA AKTYWACJA III": 

  1. w miejsce Klienta nie może wstąpić osoba trzecia, 

  2. Klient nie może zawiesić świadczenia usługi, 

  3. Klient nie może rozwiązać Umowy. 

8. Klient nabywający Zestaw promocyjny może wybrać wyłącznie jedną z taryf dostępnych w planie taryfowym Non Stop, zgodnie ze specyfikacją poszczególnych Zestawów określoną w pkt.3 Regulaminu Promocji "EFEKTYWNA AKTYWACJA III". 


9. Klient, który kupił Zestaw w ramach Promocji "EFEKTYWNA AKTYWACJA III", w ciągu 12 miesięcy od daty przeprowadzenia aktywacji może zmienić wybraną zgodnie z pkt. 3 taryfę tylko na wyższą w opłacie abonamentowej i wyłącznie na taryfę należącą do planu taryfowego Non Stop, dostępną w niniejszej promocji, tj.: Non Stop 50, Non Stop 100, Non Stop 150 lub Non Stop 300. 


10. Jeżeli Klient dokona aktywacji w jednej z taryf w wybranym planie taryfowym zgodnie z pkt. 8, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut wliczonych w abonament w danej taryfie, zgodnie z obowiązującym cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego. 


11. Do każdej aktywacji w Promocji "EFEKTYWNA AKTYWACJA III" dodawana jest specjalna bonifikata na wykonywane połączenia. 


12. Wysokość bonifikaty miesięcznej równa jest iloczynowi wymienionej w pkt 14 liczby minut dla jednego okresu rozliczeniowego oraz wysokości opłaty za jedną minutę rozmowy w momencie realizacji połączenia. 


13. Bonifikata, o której mowa w pkt. 11 i 12, pomniejszająca rachunek telefoniczny, udzielana będzie przez pełne 10 okresów rozliczeniowych, z tym że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia aktywacji karty SIM do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego. Bonifikata nie wykorzystana w danym okresie rozliczeniowym nie jest przenoszona do następnego okresu rozliczeniowego, ani też nie jest zwracana. 


14. Liczba minut stanowiących podstawę do obliczenia wysokości bonifikaty w Promocji "EFEKTYWNA AKTYWACJA III" wynosi: 


Dla klientów zakupujących od 1 do 4 włącznie zestawów promocyjnych

  1. dla taryfy Non Stop 15 - 90 minut (9 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy;

  2. dla taryfy Non Stop 50 - 300 minut (30 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy; 

  3. dla taryf Non Stop 100 - 600 minut (60 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy; 

  4. dla taryf Non Stop 150 - 900 minut (90 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy; 

  5. dla taryf Non Stop 300 - 1800 minut (180 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy; 

Dla klientów zakupujących powyżej 5 zestawów promocyjnych

  1. dla taryfy Non Stop 15 - 180 minut (18 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy;

  2. dla taryfy Non Stop 50 - 600 minut (60 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy; 

  3. dla taryf Non Stop 100 - 1200 minut (120 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy; 

  4. dla taryf Non Stop 150 - 1800 minut (180 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy; 

  5. dla taryf Non Stop 300 - 3600 minut (360 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy;

15. Udzielona bonifikata dotyczy pierwszych płatnych krajowych połączeń głosowych wykonanych po wykorzystaniu pakietu minut zawartych w abonamencie, oprócz połączeń w ramach usługi System Plus. Udzielona bonifikata nie dotyczy połączeń międzynarodowych, a także połączeń na numery specjalne w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usługi Numer Ulgowy, połączeń z numerami typu 0700XXXXXX. 


16. Jakakolwiek zmiana taryfy lub planu taryfowego w okresie 10 miesięcy od daty aktywacji w Promocji "EFEKTYWNA AKTYWACJA III" powoduje zaprzestanie naliczania bonifikaty.


17. Dodatkowo, Klientom uruchamiającym po raz pierwszy usługę System Plus na swoim koncie zostanie obniżona opłata miesięczna do 1 zł + VAT przez okres 10 miesięcy od daty uruchomienia usługi. 


18. Usługa System Plus z obniżoną opłatą miesięczną do 1 PLN może zostać udostępniona wyłącznie Klientowi, który w Promocji "EFEKTYWNA AKTYWACJA III" zakupił co najmniej jeden z Zestawów wymienionych w pkt.3. i złożył wniosek o jej uruchomienie w okresie trwania Promocji wymienionym w pkt.5. 


19. Usługa System Plus może być uruchomiona wyłącznie Klientowi posiadającemu na koncie co najmniej 5 aktywnych kart SIM. 


20. W Promocji "EFEKTYWNA AKTYWACJA III" oferowane są tylko i wyłącznie karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów. W przypadku gdy Klient wyrazi chęć zmiany numeru na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata za tę usługę wynosi 50,00 złotych + VAT. Kwotą tą Klient zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne. 


21. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy Klient zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 


22. Klient powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł + VAT. 


23. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 22, działania Klienta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 24 niniejszego Regulaminu. 


24. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Klientowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 7 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Klienta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 1000,00 zł 


25. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 24 rozwiązanie Umowy przez Klienta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi. 


26. Polkomtel S.A. informuje, że oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM. 


27. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Klient zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 


28. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 złotych +VAT. 


29. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w pkt. 27 Klient traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji. 


30. Promocja "EFEKTYWNA AKTYWACJA III" nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji. 


31. Klient biorący udział w Promocji "EFEKTYWNA AKTYWACJA III" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi. 


32. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "EFEKTYWNA AKTYWACJA III" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej. 


33. Cena wymienionych w pkt. 3 aparatów telefonicznych wraz z aktywacją, oferowanych na zasadach ogólnych wynosi odpowiednio: 

 

TELEFON 

AKTYWACJA  CENA 
Ericsson R380 100 zł +22%VAT 2399+22%VAT
Ericsson T68i 100 zł +22%VAT 1899+22%VAT
Ericsson T68i +aparat 100 zł +22%VAT 2299+22%VAT
Motorola Accompli 100 zł +22%VAT 1599+22%VAT
Nokia 3310 100 zł +22%VAT 699+22%VAT
Nokia 3410 100 zł +22%VAT 899+22%VAT
Nokia 3510 100 zł +22%VAT 949+22%VAT
Nokia 5510 100 zł +22%VAT 899+22%VAT
Nokia 6310i 100 zł +22%VAT 1499+22%VAT
Nokia 6510 100 zł +22%VAT 1499+22%VAT
Nokia 7650 100 zł +22%VAT 2699+22%VAT
Nokia 8310 100 zł +22%VAT 1899+22%VAT
Nokia 9210i  100 zł +22%VAT 3199+22%VAT
Samsung A400 100 zł +22%VAT 1299+22%VAT
Samsung N500 100 zł +22%VAT 949+22%VAT
Samsung T100 100 zł +22%VAT 1849+22%VAT
Siemens SL45i 100 zł +22%VAT 999+22%VAT


34. Klient zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub tez central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM. 


35. Klient nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z sieci innych operatorów, czerpiąc z tego tytułu korzyści majątkowe.


36. W urządzeniach FCT lub działających na podobnej zasadzie Klient może używać wyłącznie kart SIM aktywowanych w taryfach specjalnych przeznaczonych dla urządzeń FCT


37. Klient nie ma prawa bez zgody Polkomtel S.A. udostępniać innym podmiotom usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Polkomtel S.A., czerpiąc z tego tytułu korzyści majątkowe.


38. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Klienta z zobowiązań określonych w pkt. 34-37, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w pkt.39 niniejszego Regulaminu.


39. W przypadku nie wywiązania się Klienta z któregokolwiek ze zobowiązań określonych w pkt. 34-37 powyżej, Klient zobowiązuje się do zwrotu kwoty stanowiącej wartość wszystkich uzyskanych od Polkomtel S.A. upustów dotyczących zakupu aparatu telefonicznego, aktywacji w sieci Plus GSM, czasu antenowego i usług dodatkowych w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury korygującej wystawionej przez Polkomtel S.A., co nie ogranicza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania odszkodowania za poniesione szkody."

Opinie:

Opinie archiwalne (52):

Komentuj

Komentarze / 52

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2002-11-04 12:39
    Siemen SL45 z 1 zł, lepiej wprowadzili by cos nowego a nie przedłuzali stare promocje
    0
  • Users Avatars Mini
    adijo pisze: 2002-11-04 12:40
    no znowu przedluzyli....ale dali sl45i za 1zl .... no no :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatas pisze: 2002-11-04 12:42
    Plusie twoj czas mija !!! A taktowania co sek jak nie ma tak nie ma. Obudzice sie - bo starcicie paru klientow ! JA BEDE PIERWSZY !!
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2002-11-04 12:45
    Kwiatas*** i chyba nie ostatni ..............
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 12:51
    Adijo, to już dość stary telefon, w promocji biznesowej za 1 zł to nic niezwykłego
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 12:52
    Poza tym ciekawe że promocja tylko na 17 dni
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2002-11-04 12:52
    Kwiatas## i mumin79## na pewno nie ostatni..................
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatas pisze: 2002-11-04 12:53
    Mumin*** - wkaurzaja mnie na maxa !!! Jestem z nimi od ponad roku i dziwi mnie ich opieszalosc. Choc mam nadzije ze podejda do temetu profeesjionalnie nie tak jak idea -skopiowala Ere na www nie ma zadnych nowych cennikow i dealerzy tez nic nie posiadaja - wszstko jest zalatwione na gebe. Ale zawsze Ideowcy maja juz to taktowanie a plus wprowadza jaks chora promcje dlla biznesu powyzej 5 kart.OK zgadzam sie ze ci klienci generuja zysk ale jak ich pozyskaz z przestarzalymi taryfami przeciez w XXI wieku kazy potrafi liczyc !!!Prawda PLUSIE ???!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Makaman pisze: 2002-11-04 12:53
    Dzis w zwazku z razaco gorsza oferta sieci Plus GSM zrywam 17 umow (minal czas karencji) Przechodze do ery. Mysle ze niejestem jedynym takim klientem, moj rodzina majaca kilka teelfonow tez powoli migdruje do konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2002-11-04 12:54
    Ceny telefonow nie sa zle, ale dlaczego nic nowego w taryfach dla indywidualnych?? Tylko promocje,zadnych zmian dla starych klijentow,poza biznesem:( To przykre!
    0
  • Users Avatars Mini
    adijo pisze: 2002-11-04 13:01
    graffi - mam sentyment do tego aparatu, kupilem go w plusie za 999zl.....ot tak kiedys.....ehh :(
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2002-11-04 13:02
    Makaman*** przenies sie do IDEII bedziesz sobie mógł dzwonić z TPSA do siebie 23% taniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2002-11-04 13:02
    PLUS ma umnie ( - ).
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2002-11-04 13:04
    Kwiatas *** aż tyle wytrzymałeś....... na mnie teraz nie zarabiają tylko sam abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 13:05
    Adijo, ale postępem to ta oferta dużym nie jest
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2002-11-04 13:06
    Chodziasz łudzę się że do konca roku wprowadza np takt. 10/10 za free bez dod. abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    alero pisze: 2002-11-04 13:07
    ...a ja plusa chwale, bo to solidna firma. uzywam go od prawie 4 lat i nie mam rzadnych zastrzezen. Nie okradaja jak inni opy...pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2002-11-04 13:10
    ciekawe kiedy w dziale Newsy pojawi sie komunikat -- Nowe taktowanie w sieci PLUS GSM... ?????????? Moze po obstawiamy albo jakas ankietka na ten temat ???????
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 13:10
    Alero, bo ja wiem? Co nazywasz okradaniem?
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-04 13:12
    Bardzo długo wypracowywana strategia Plusa -- przedłużanie promocji. Skoro to robią to znaczy ze się opłaca :P
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-04 13:14
    W dobie cen N 6310i oraz 6510 oraz - w mniejszym stopniu ale jednak - Samsunga A300 i N 7650 w ofercie dla indywidualnych w Erze, ceny zaproponowane przez Plusa dla biznesu, i to tego najbardziej dochodowego sektora, gdzie ceny w promocji zawsze były najniższe (sektor przedsiębiorstw i firm z wyłączeniem osób prow. dział. gosp.), to po prostu skandal. I wcale nie ratuje tu sytuacji cena SL 45i.
    0
  • Users Avatars Mini
    adijo pisze: 2002-11-04 13:15
    grafii - no zgadza sie ze postep to nie jest. mogliby dac 7210 w ofercie juz, za 2 tygodnie bedzie oficjalnie w erze...teraz juz jest po 1550+vat, ale przy zakupie 2-ch abo....a plus mi cos przysypia....skonczyla mi sie umowa 2 miechy temu, a ja czekam i czekam i sie do czekac nie moge....moze ktos wie kiedy 72 w plusie ???
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 13:19
    Adijo, mogliby też jakoś aktywniej podziałać z "bonusami", taryfami itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-11-04 13:22
    A mi się Plus dość podoba ... choć muszę się przyznać, że "platonicznie" ;-) Inna sprawa, że ostatnio "rozdziadowałem się" promocjami obniżającyni abonament conajmniej przez rok ;-) i taka jak ta mnie już tak nie rusza ... a zawsze uważałem, że biznesowe (niestety nie "fizyczni" REGON'owcy) promocje Plusa są/były dość atrakcyjne. Osobiście czekam na 30/15/15 lub 15/15/15 za free (tzn. w normalnych abonamentach), możliwość 30/1/1 lub 15/1/1 i 1/1/1 za rozsądną cenę, dobre abonamentowe rabaty, abonament za WAP by GPRS bez limitu ;-) i ... wówczas będę miał dylemat i liczenie cóż mi się bardziej opłaci ... na razie jako dodatkowy telefon (który zaczyna mi być potrzebny) wygrywa POP ... ale zobaczymy poczekam do świąt ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2002-11-04 13:26
    graffi: Oj oszukują, oszukują... Mam aktywację w Plusie i w Erze i tylko w tej drugiej sieci minuty wliczone w abonament liczone są różnie. Poza tym to w obu sieciach stawki za połącznia międzynarodowe nie są naliczne zgodnie z TP S.A....
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-04 13:28
    A propos taktowania co sekundę w Plusie, to właśnie nasunęła mi się pewna myśl...Mianowicie uważam, że jak wprowadzą tę usługę, to nie powinni chyba pobierać analogicznych wysokości opłat za tę usługę, tzn. 5 i 15 zł... Skąd taki wniosek? Ano stąd, że w Plusie już jest taryfikacja 30/30, a w Erze i w Judei, jak wiadomo, była tar. 60/30/30. A więc stąd płynie prosty wniosek, że klienci tych dwóch sieci więcej (przynajmniej teoretycznie) zyskują na przejściu na 1/1 niż Plusowcy. Niby logiczne, nie? Tylko pewnie nie dla ludzi z Polkomtela. A zważywszy jeszcze, że Plus byłby ostatni we wprowadzeniu tej usługi, to niższe opłaty wydają się konieczne. A moim zdaniem, żeby uratować tyłek powinni po prostu wprowadzić 1/1 za friko i tyle. No i zmienić taryfy, ale to już inna bajka... Acha...niech nie zmieniają Czasami 150 :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    adijo pisze: 2002-11-04 13:28
    graffi no tez prawda, w sumie to nigdy na nich nie narzekalem, ale teraz to troche nas olewaja....wszyscy zaczynaja gadac ze plus to juz przeszlosc i za rok juz go nie bedzie ..... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2002-11-04 13:28
    Mumin, kwiatas i inni zniechęceni klienci Plus GSM. Dołączam się do Was...
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2002-11-04 13:34
    Rhat*** dzieki.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2002-11-04 13:41
    Ceny telefonów może dobre. Ale te beznadziejne taryfy, brak GPRS i WAP w abonamencie i tyły z wprowadzeniem nowej formy taktowania... Wiecie, że ja byłem maniakalnym wielbicielem sieci Plus GSM? A teraz mam doła płacąc za każdy kolejny rachunek. Na szczęście to już niedługo. Żegnam Plusie, witam znienawidzona Ideo, lub tak samo niesmaczna Ero. Jesteście jakie jesteście, ale na pewno lepsze niż Polkomtel.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-11-04 13:49
    Mumin, kwiatas i inni: przypomina, ze taktowanie którym tak sie zachwycacie Era ma od dwóch tygodni, a Idea od soboty. Tymczasem Plus od początku mial 30/30. Era i Idea Po(p) prostu nadrabiają wieloletnie opóxnienia
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-04 13:49
    Oczywiście czekamy na promocje ROLNIK... która to będzie z kolei ??
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2002-11-04 13:49
    Rhat *** dlaczego znienawidzona Ideo ?? ja teraz jestem w Idei i jestem zadowolony a Plus nich sie wali....
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 13:52
    Wicherek, co rozumiesz pod pojęciem "różnie"? U mnie w billingu wychodziło zawsze 100 minut, tak jak miało być (no dobra, raz wyszło 101 ale o to płakał nie będę. Co do plusa - pogniewałem sie z nim gdy zarzyczył sobie abym mu drugi raz opłacił rachunki za prawie pół roku i do tej pory się gniewamy
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2002-11-04 13:52
    Michał*** ale Era i Idea maja już w ofercie 1/1 a PLUS nie ma i jak narazie to PLUS ma opóznienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-11-04 13:56
    ja jestem w plusie od 1997 roku. i jestem zadowolony. nawet teraz kiedy troszke zostali z taktowaniem. ale i to nadrobia. to zaden klopot. juz szykuja odpowiedz nalezy sie jedynie uzbroic w cierpliowsc. a gprs mam i ryczalt na wap 1 mb tez mi styka. nie bede skakal po operatorach bo za miesiac sie okaze ze plus cos zrobil a potem cos era zrobila. tak mozna caly czas. cierpliwie czekam co moja siec wymysli.i jestem optymista. oby nie wymyslili idiotycznego zamieniania minut na sms ...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2002-11-04 13:58
    Dlaczego znienawidzona Ideo mumin***? Ja pracowałem dla TP S.A. i wszystko co związane z TP S.A. ywołuje u mnie prawie torsje. Ale podobno Idea to już zupełnie inna firma. Tyle, że na przykład mój dobry koleżka, który zrezygnował z Ery na rzecz Idei jest naprawdę niezadowolony. Wiesz - co głos, to pogląd.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2002-11-04 14:00
    Gadek*** a mógłbyś wytłumaczyć co idiotycznego jest w przeliczaniu minut na SMSy? Bo ja mam wrażenie, że to powinien być standard w każdej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 14:02
    Rhat, wśród moich znajomych też głosy zadowolenia z idei są pół na pół, ale mnie taka statystyka nie satysfakcjonuje :) Zawsze jest ryzyko, że trafię do tej gorszej połowy. A z ery jestem zadowolony
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatas pisze: 2002-11-04 14:03
    Gadek*** obys sie nie obudzil z reka w nocniku... poczekamy jeszcze pare miesiecy i okaze sie ze Plus dogonil konkurencje a te extra pieniadze placone Plusowi mogbys zaoszczedzic bedac klientem innego Opa. Dogonia tylko kiedy??!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2002-11-04 14:04
    graffi: Zazwyczaj polega to na tym, że kilka ostatnich darmowych minut przechodzi na nowy okres rozliczeniowy i odwrotnie (oczywiście odpowiednio naliczając za min. rozmowy) - to są moje spostrzeżenia. Inni w firmie (korporacja) narzekają głównie na błędne rozliczanie sms'ów... Co do Plusa, to jestem zadowolonym abonentem, ale jak nic nie zrobią w stosunku do nowych ofert konkurencji (głównie Ideii), to niestety, jak się cyro skończy... BYE BYE!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-11-04 14:10
    to juz tu pewnie bylo omawiane. przelicznik 1 do czterech powoduje ze dopiero w wysokich taryfach jest to oplacalne. np. jezeli minuta polaczenia kosztuje 1.35 i ja wykorzystasz to masz 1.35 a jezeli cie policza za 4 sms to wykorzystujesz 4razy np. 0,24 czyli 0,88 i operator jest do przodu i zawsze bedzie wpajal jakie to korzystne i wygodne. ja wole pule minut i pule sms. a co do moich oplat to nie widze lepszej ofert dla mnie niz ta ktora oferuje mi plus
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 14:14
    Wicherek, ale to mi to wygląda na kapitał minut???
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatas pisze: 2002-11-04 14:15
    Michal: Nie zachwycam sie a to co mowie jest dowodem czystej i przeprowadzonej na zimno kalkulacji to sie nazywal WOLNY RYNEK ide tam gdzie jest taniej - proste !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2002-11-04 14:21
    graffi: Niestety w starych taryfach Era Biznes nie ma kapitału minut, a tłumacznie konsultanta było "..bo już tak jest..."
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 14:25
    Wicherek tyle to ja wiem, dlatego się dziwie
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-11-04 14:51
    mumin: Jak to napisał **GSMOnline** - przejscie z 30/30 na 1/1 nie jest tak odczuwalne jak np z 60/60 czy 60/30 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-11-04 17:33
    No zadna rewelacja jak na promocje biznesowa.Jesli chca miec dalej 2 pozycje w kraju to musza zrobic radykalne zmiany bo moze i idea jest gorsza ale o klienta walczy.TAkze PLUSIE bierz sie w garsc bo bylo by przykro jakbys na psy zszedl!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 18:42
    Ghostdog, teraz to już utratę 2 pozycji mają załatwioną i tego nie zmienią, ale już powinni walczyć o jej odzyskanie
    0
  • Users Avatars Mini
    szyszka pisze: 2002-11-04 21:50
    Jak się czyta niektóre komentarze to się źle robi. Nigdy każdemu się nie dogodzi. Proponuje przeliczyć sobie naliczanie sekundowe w erze i ... ciekawe kto na tym lepiej wyjdzie, abonent czy operator. Ja jestem zadowolony z Plusa i niemam ochoty go zmieniać.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-04 23:32
    rhat : widzisz jak to czasem się odmienia POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-05 09:00
    Czyli przedluzenie stagnacji plusa, ktore ma doprowadzic do tego, ze wszyscy uciakna z tej siecie! Ale jest jedna rewelacja! SL45i zaczyna zalegac na magazynach to mozna go pchnac! Troche pozno, ale zawsze lepsze to niz totalne nic!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: