Plus GSM wkracza na rynek usług telefonii stacjonarnej

Newsy
Opinie: 79

18 listopada 2004 Polkomtel wprowadzi nową usługę "Prefiks 1069" pozwalającą na obniżanie kosztów połączeń międzymiastowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych wykonywanych z telefonów stacjonarnych sieci TP. Usługa skierowana jest do wszystkich abonentów Telekomunikacji Polskiej. Abonenci Plus GSM dodatkowo będą mogli skorzystać z szeregu usług dodatkowych, m.in. faktury rozliczanej razem z usługami GSM.

Prefiks 1069 to usługa analogiczna do rozwiązań oferowanych przez operatorów międzystrefowych (NOM, Netia, Energis, Tele2).

Klienci Indywidualni:

  • Podział na dwie strefy czasowe: szczyt 8 -18, poza szczytem: 18-8 oraz w święta i weekendy

  • Bezpłatne jednosekundowe naliczanie opłat od pierwszej sekundy

Klienci Biznesowi:

  • Płaska stawka

  • Bezpłatne jednosekundowe naliczanie opłat od pierwszej sekundy

  • Integracja numerów stacjonarnych w ramach VPN

Oferta podstawowa - klienci indywidualni

Stawka za minutę połączenia (naliczanie jednosekundowe)1 cena netto cena brutto
(z VAT)
Międzystrefowe godziny szczytu* 0,28 zł 0,34 zł
poza godzinami szczytu i w weekend** 0,14 zł 0,17 zł
Komórkowe (do polskich sieci komórkowych) godziny szczytu* 0,85 zł 1,04 zł
poza godzinami szczytu i w weekend** 0,60 zł 0,73 zł
Międzynarodowe Strefa 1
(Europa, USA, Kanada, Australia i inne)
na numery stacjonarne 0,50 zł 0,61 zł
na numery komórkowe 1,00 zł 1,22 zł
Międzynarodowe Strefa 2 6,25 zł 7,63 zł

* Dotyczy połączeń realizowanych od poniedziałku do piątku w godzinach 8 -18
** Dotyczy połączeń realizowanych od poniedziałku do piątku w godzinach 18 – 8 oraz w soboty, niedziele i święta

Oferta podstawowa - klienci biznesowi

Stawka za minutę połączenia (naliczanie jednosekundowe)1 cena netto cena brutto
(z VAT)
Międzystrefowe 0,24 zł 0,29 zł
Komórkowe (do polskich sieci komórkowych) 0,79 zł 0,96 zł
Międzynarodowe Strefa 1
(Europa, USA, Kanada, Australia i inne)
na numery stacjonarne 0,50 zł 0,61 zł
na numery komórkowe 1,00 zł 1,22 zł
Międzynarodowe Strefa 2 6,25 zł 7,63 zł

Opłaty dodatkowe

  • Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony.

  • Z podpisaniem Umowy nie wiążą się żadne opłaty aktywacyjne.

  • Nie ma też miesięcznego abonamentu za korzystanie z usługi „Prefiks 1069”.

Preselekcja 1069 pozwala na automatyczne wybieranie prefiksu 1069 przy realizowaniu następujących połączeń:

  • Połączenia krajowe – obejmują połączenia międzystrefowe oraz do sieci komórkowych wszystkich operatorów
    i / lub

  • Połączenia międzynarodowe – obejmują połączenia do wszystkich krajów

W oczekiwaniu na ustawienie preselekcji, Usługobiorca może na bieżąco weryfikować, czy zlecenie zostało już zrealizowane przez TPS.A. (realizacja może trwać do miesiąca, TP ma 14 dni na realizację wniosku)

Aby sprawdzić stan należy zadzwonić (z numeru, na którym preselekcja ma zostać włączona) na bezpłatny numer 601 10 2669

jeśli Usługobiorca usłyszy zapowiedź:
„Witamy w usłudze Prefiks 1069. Połączenie zostało zrealizowane za pomocą Prefiks 1069” - preselekcja została ustawiona a prefiks 1069 będzie wybierany automatycznie przed każdym połączeniem

Jeśli Usługobiorca nie usłyszy zapowiedzi Usługi Prefiks 1069 a jedynie sygnał odrzucenia rozmowy, lub sygnał zajętości musi w celu realizacji połączenia przy wykorzystaniu usługi „Prefiks 1069”, wybierać każdorazowo przed numerem docelowym prefiks 1069.

Dla Abonentów Plus GSM dostępne są dwie możliwości fakturowania opłat za usługę:

  • Wspólna faktura – połączenia w ramach usługi „Prefiks 1069” będą wyszczególnione w specjalnej sekcji na fakturze za telefonię komórkową (w tym przypadku usługa jest aktywowana na istniejącym koncie GSM Abonenta).
    lub

  • Rozdzielne faktury – Połączenia w ramach usługi „Prefiks 1069” są fakturowane na osobnym rachunku (w tym przypadku usługa jest aktywowana na nowym koncie)

Pod adresem strony www.plusgsm.pl/1069/ będzie można znaleźć następujące informacje:

  • Opis usługi

  • Regulamin usługi i szczegóły oferty

  • Wzory umów i załączników

  • Moduł do weryfikacji numeru Klienta

  • Pytania i odpowiedzi

Na potrzeby usługi „Prefiks 1069” zostały uruchomione następujące numery telefoniczne:

  • Sprawdzenie ustawienia preselekcji - 601 10 2669 (połączenie bezpłatne)

  • Informacja o bieżącym użyciu 601 10 2580 (koszt 0,29 zł brutto za zdarzenie)

  • Biuro Obsługi Klienta 601 10 2601 (koszt 0,95 zł brutto za zdarzenie - dla Usługobiorców usługi „Prefiks 1069”, pozostali Klienci płacą jak za połączenie do sieci komórkowej wg stawki danego operatora)

  • Dział Windykacji Należności 601 10 2607 (koszt 0,95 zł brutto za zdarzenie)

Cennik „Prefiks 1069” dla klientów indywidualnych znajduje się tutaj (plik PDF, 108 KB)

Cennik „Prefiks 1069” dla klientów biznesowych znajduje się tutaj (plik PDF, 110 KB)

Opinie:

Opinie archiwalne (79):

Komentuj

Komentarze / 79

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-11-17 23:20
    No niezle. Chyba zmienie tele2 na to i dodatkowo wspolna faktura to czas, pieniadze i korzysc ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    anty monopolista pisze: 2004-11-17 23:29
    wszystko co może pozwolić na obniżenie kosztów oraz na odciecie Telekomuny od kasy jest SUPER :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2004-11-17 23:32
    kazda obnizka to plus :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-11-17 23:35
    Tak,tylko że ja nie moge,bo jestem w Dialogu
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-17 23:42
    olek_01* nio to dla Ciebie bedzie Strefa Plus ceny okolo 50% wieksze ale i tak taniej niz ze stacjonarnego 51gr szczyt a 44gr poza szczytem na Miedzymiastowe
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-17 23:43
    lokalne 44gr/29gr
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-17 23:44
    w sieci +gsm73gr/51gr
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2004-11-17 23:50
    tak niskich cen za połaczenia miedzynarodowe to nikt nie ma!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-11-18 00:01
    w sumie calkiem przyzwoicie , tabelka z system plus ale w wersji PDF jest co prawda jakas abstrakcyjna 4 grosze taniej na komorki w ramach SP ale przedostatnie zdanie rozwiazuje problem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-11-18 00:03
    Ceny za miedzynarodowe takie ze sie na komorki zagraniczne ze SKYPE nie oplaca dzwonic ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-18 00:03
    No i chyba zmienię preselekcję...
    0
  • Users Avatars Mini
    zator pisze: 2004-11-18 00:06
    co za bezsens taniej miedzynarodowe niz nie z jednej komorki na komorke w polsce;p
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-11-18 00:08
    zator* no coz Interconnect rulez , zauwaz ze na komorki zagraniczne masz drozej.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-11-18 00:08
    Znów PLUS pierwszy wprowadza nową usługę wsród operatorów GSM.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-11-18 00:10
    super nastpena konkurecja dla TPSA :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    gonzo pisze: 2004-11-18 00:11
    jestem w tele 2 ale jak do świąt znacząco nie zminiejszy opłat to przechodze do Pluda. Raz ze znacznie taniej, dwa - tele 2 to szwedzki kapitał a ja staram si ekupowac tylko POLSKIE PRODUKTY
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-18 00:16
    i tak dalej kasa w tepsie zostanie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2004-11-18 00:27
    Co to za ceny? Na komórkowe ceny wyższe niż w TP, spodziewałem się przynajmniej do Plusa na poziomie max 50 gr, a tu dno totalne!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-18 00:32
    Nie - juz zmieniam preselekcję :-) Jak to sie robi?
    0
  • Users Avatars Mini
    MiX pisze: 2004-11-18 00:33
    Miedzynarodowe TANIEJ via Onet 0708177800 - USA 0,35zl
    0
  • Users Avatars Mini
    18790 pisze: 2004-11-18 00:40
    Czy z 1069 trzeba miec ustawiona preselekcje na ten prefix? Po 22:00 wydaje mi sie ze Tele2 wciaz jest tansze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    orestes pisze: 2004-11-18 00:47
    wreszcie jakas porzadna konkurencja szkoda ze nie ma jeszce konurencji w operatorach lokalnych ale moze tele2 to zmieni,a potem sie ruszy wreszcie
    0
  • Users Avatars Mini
    Brat Joki... pisze: 2004-11-18 00:55
    O ile wiem to rozmowy lokalne już zostały uwolnione, więc to kwestia czasu kiedy pojawią się w Tele2 czy w Plusie - oczywiście w cenach niższych niż w tepsie... Ja mam abo w Plusie więc pewnie przejde do Plusa też jeśli chodzi o stacjonarne (teraz mam Tele2)... Może pojawi się jakaś ciekawa promocja... pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-11-18 01:38
    też mi się wydaje, że lokalne to kwestia czasu i wtedy kto wie...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-11-18 01:39
    wlo - jak już w to wejdziesz to daj znać czy działa bez problemów
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-11-18 01:41
    Pamietajcie ze to rozgrzewka ;-) PRzeciez mozna sie spodziewac ze za chwile pojawia sie uslugi typu Swojaki a wtedy duet komorka + i 1069 wykosza duet TPSA+IDEA
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-18 01:54
    Polkomtel może świadczyć usługi na zasadach innych niż w cenniku :) Może zażądać kaucji w wysokości nieprzekraczającej 7600 zł za każdy numer aktywowany w usłudze Prefiks 1069. Polkomtel może żądać opłaty przy podpisywaniu umowy lub w trakcie jej trwania. Coś tu śmierdzi ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-18 01:57
    Minuta połączenia do Kanady i USA w Tele 2 to 66 gr brutto, a w Polkomtelu 1,22 zł. Albo się pomylili, albo zaszaleli, bo pozostałe ceny są przynajmniej o 1 gr niższe niż w Tele 2. Oczywiście obecnie, bo Tele 2 zawsze twierdzi, że jest najtańsze, więc też zacznie coś kombinować. Jest tańsze od Polkomtela od 22 do 8.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-18 01:58
    Oczywiście chodzi o 1,22 zł za minutę na komórki
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-11-18 02:30
    to ja tez zmieniam preselekcje. bye bye tele2. czesc znajomi z austrii wreszcie moge tanio do was dzwonic na komorki :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    orzeuek pisze: 2004-11-18 02:43
    cos dziwnego dzieje sie z cenami za miedzynarodowe.. najpierw w SimplusTEAM promocja 1,46PLN/min a teraz tu [mowie o miedzynarodowych na numery komorkowe - bo to mnie glownie interesuje]... cos sie rusza w koncu... Ale 1069 (fajny prefiks) nie dla mnie, ja maksymalnie wykorzystuje darmowe weekendy TP :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-11-18 04:12
    orzeuek: przeciez mozna miec darmowe weekendy TP i rownoczesnie korzystac z 1069 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-11-18 10:28
    ta strona www.plusgsm.pl/1069/ nie dziala
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-11-18 10:42
    sory czy ktos wie czy ten prefix działa także w TP?
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-11-18 10:45
    ok sory juz wiem :)uważam że jest to dobra oferta poniewaz TP nawet w standardowych taryfach nie ma bezpłatnego sekundowego naliczania a tu jest.Polkomtel rulez
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-11-18 10:45
    www.plusgsm.pl/1069 nie działa
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-18 10:50
    reboot: Jenformatyki zaspały :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-11-18 12:42
    przeciez usluga ma dzialac od dzis czyli jak to w plusie strona www bedzie w sobote. a ja juz sobie ostrzylem zeby na to ale zapomnialem ze mam abo socjalny w tepsie. w sumie to oplacaloby se czasem (przynajmniej do przejscia w grudniu na nowa oferte plusa) dzwonic z tego na inne komorki, bo w strefie tylko na plusa mozna. ale znw tak czesto mi sie nie zdarza. no i moze oplacaloby sie na zagranicze komorki, ale wlasnie siostrze wmusilem skype'a wiec po co? no jeszcze kolezanka w finlandii jest ale jej tez skype'a wmusze i z glowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-11-18 12:44
    tak czy inaczej za ceny i wygode (wpolna faktura) ode mnie 10pkt. a od grudnia/stycznia i tak bede mial taniej bo jak namowimy tescia in spe to na firme biore maxprofit.bede szalal.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-11-18 13:47
    1,04 zł w szczycie na komórki , a do USA na stacjonarne ( zauważcie odległość) - 0.61zł , na komórki 1.22zł To ma być normalne? Żyjemy doprawdy w chorym kraju, wpuszczenie przez operatora połączenie do własnej sieci jest czymś niebywale cennym. Przynajmniej z Plusem powinni dać sporo taniej , w okolicach swojaków. Żenada i zdzierstwo. Nie wiem na jakie cuda liczy Plus, ostatnio coś nie ma zbyt dobrej opinii i kojarzy się raczej kiepsko.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-11-18 14:24
    Wow! Niewarygodne! Strona www.plusgsm.pl/1069 już działa ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    orzeuek pisze: 2004-11-18 14:33
    @Darek: wystarczajaco problemow mialem z Tele2 [sprawa w sadzie do dzisiaj] i wiem ze TelePSA sa jest lepiej trzymac w domu bez kolegow Tele,NOM itp... chetnie bym skorzystal ale skoro w sim+ z kom na kom za granice jest 1,46 to 1069 uzywac nie bede [poza komorkami na zagraniczne mam Tanifon albo SKYPEout] :) Ehh i pomyslec ze niedawno byly czasy kiedy do Stanow sie dzwonilo 10min z cholernymi trzaskami i placilo 50PLN :)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-11-18 14:41
    1,46 z komorki za granice to promocja do 5 stycznia 2004, a 1069 to stala oferta, a co do tanszych ofert do wlasnej sieci, to to ze teraz nei ma, to nie znaczy ze nei bedzie, operator zostawil sobie pole manewru do wprowadzania ofert promocyjnych
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-11-18 15:06
    *titq: racja, jak na moj gust promocje beda i to juz niedlugo. trzeba tylko by ludzie sie dowiedzieli i zaczeli o to pytac...
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-11-18 15:07
    Teraz to już wsyscy atakuja telefonie stacjonarną, niedługo TP straci dominację na rynku!
    0
  • Users Avatars Mini
    piotres pisze: 2004-11-18 15:16
    no i popieram plusika, niech konkuruje z tpsa
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-11-18 17:57
    ja bardzo czesto dzwonie na plusa wiec to mi sie przyda :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kkk pisze: 2004-11-18 19:16
    skype.com tlenofon.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    adamudo pisze: 2004-11-18 19:45
    ciekawe czy bieżące użycie będzie można sprawdzać na eboku plusa??
    0
  • Users Avatars Mini
    Namol pisze: 2004-11-19 01:05
    Wlo, czytajac Twoje wypowiedzi, nie tylko w tym watku, zastanawiam sie czy Twoj upor w udowadnianiu ze czarne jest biale wynika z tego, ze chcesz lepiej wypasc w rankingu uzyskanych punktow za wypowiedzi, czy raczej chodzi o slepe uwielbienie Polkomtela? Porownaj ceny - liczby nie klamia, a stwierdzenie "zdzierstwo" przyszlo mi na mysl jako pierwsze po porownaniu cen np. do Izraela albo do Nowej Zelandii - roznica blisko 22x. Dobrej nocy
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-11-18 21:18
    im wiecej tym lepiej, konkurencja znaczy spadek cen:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2004-11-19 00:41
    gonzo: "tele 2 to szwedzki kapitał a ja staram si ekupowac tylko POLSKIE PRODUKTY", a zapomniales kto jest akcjonariuszem polkomtela? Vodafone Americas Asia Inc. i Tele Danmark A/S po 19,61%.
    0
  • Users Avatars Mini
    Namol pisze: 2004-11-18 21:26
    oczywiscie nie wszedzie sie z 0708...... dodzwonimy, ale wszystkie normalne kraje sa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-18 21:36
    Namol - nik Ci bie każe korzystać z tych usług i cen...
    0
  • Users Avatars Mini
    Namol pisze: 2004-11-18 22:44
    Wlo: "Namol - nik Ci bie każe korzystać z tych usług i cen.." - oczywiscie ze nie, ja swoja wypowiedzia chcialem tylko podpowiedziec tansze rozwiazania. A Ty co chciales przekazac?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-19 00:17
    Jeszcze tańsze... Mi chodziło o to Twoje "zdzierstwo" - bo 50 to zdzierstwo... a dotychczas co było? Mega zdzierstwo? No i to VoIP...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-19 10:10
    Namol - od kiedy tak aktywnie dzwonisz do Izraela z onetu?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-19 10:14
    Punkty to moim zdaniem jednen z bezsensów w tym serwisie. A czarne zawsze będzie czarnym. Jeśli jest taniej w onecie, nikt nie skorzysta z prefiksu 1069 - to oczywste chyba? Jeśli zatem wyrzucili kasę w błoto wprowadzając usługę, z której nikt oprócz mnie nie skorzysta, to ich problem, nie użytkowników telefonii onetu, prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-19 10:21
    A tak w ogóle Namol... Ile płacisz za połączenie do Izraela u swojego operatora?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-19 11:11
    I jeszcze jedno... Połączenia w tepsie są rozliczane wg jednostki taryfikacyjnej - 29 groszy. Jeśli więc w przypadku numeru 07081 cena minuty wynosi własnie 29 groszy, taktowanie odbywa się co minutę. No ale jest taniej niż 50 groszy z taktowaniem sekundowym w 1069. To jedna sprawa. Druga... szczegół... Niektórzy na pewno potrzebują zadzwonić np. do RPA... Dlaczego nie porównałeś ceny tego połączenia?
    0
  • Users Avatars Mini
    Dave pisze: 2004-11-19 11:30
    Cholera co jest ???? Czemu tak drogo na komórki !!?? Myślałem że bedzie jakies 50gr a tu tyle co w TPsa, a przecież to jest prefix operatora komórkowego!! Chała!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-19 16:01
    Umowę już mam, czekam na realizację zlecenia preselekcji :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-11-19 16:24
    *wlo: cieszyc to sie bedziesz jak lokalne tez wprowadza ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-19 17:54
    klops - a mają wprowadzić? cieszyć się to w sumie nie mam powodu - dużo nie dzwonię międzystrefowych ze stacjonarnego - może teraz więcej będę przy niższej cenie? Z tego co teraz wydzwaniam, po zmianie preselekcji zaoszczędzę na billing i clip - a to wystarczy by zmienić :-) aktywacja poszła bez problemu (kaucji :-)) Czyli już tylo czekam na kilkanaście telefonów z tepsy przekonujących mnie, że się nie opłaca zmieniać na 1069 i na faktyczne uruchomienie preselekcji :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-11-19 20:11
    a teraz spójrzmy na jedną sprawę. Ile PLUS GSM sobie życzy od abonenta TPSA za połącznie międzynarodowe przez prefix 1069. A ile za takie same połaczenie międzynarodowe PLUS gsm żąda od swoich własnych abonentów korzystających z postpaid
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-11-19 21:14
    *maras: 1,22 i 1,46 (przy czym to ostatnie dotyczy tez sim+) ale czego ma to dowodzic? imho wszystko uxczciwie i wzglednie tanio. *wlo: no jak uwolnia (a wlasnie zapowiedzieli z tego co pamietam) to na pewno wprowadza, no bo niby czemu nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Namol pisze: 2004-11-19 21:54
    Wlo - 19-11-2004 09:10: "Namol - od kiedy tak aktywnie dzwonisz do Izraela z onetu?" - od nigdy. A jakie to ma znaczenie? Czy przez to zmieni sie cena? Czy to oznacza, ze oferta polaczen miedzynarodowych Polkomtela jest tansza od oferty Onetu? Fragment wypowiedz z 19-11-2004 09:14 "Jeśli jest taniej w onecie, nikt nie skorzysta z prefiksu 1069 - to oczywste chyba?" - A to niby dlaczego oczywiste? Moja ocena (chodzi o ZDZIERSTWO) dotyczyla TYLKO polaczen miedzynarodowych. Czy Ty uwazasz, ze pozostale uslugi w ramach prefiksu 1069 tez sa zbyt drogie? bo ja tego nie napisalem. Ciag dalszy nastapi...
    0
  • Users Avatars Mini
    Namol pisze: 2004-11-19 21:58
    ciag dalszy... 19-11-2004 09:21 "A tak w ogóle Namol... Ile płacisz za połączenie do Izraela u swojego operatora?" - moj operator oferuje polaczenia od Izraela za 3,05 zl, natomiast moj inny alternatywny operator (czytaj 1044) oferuje takie polaczenia za 1,15zl. Ale to i tak DROGO (nie myl ze zdzierstwem), bo Onet laczy za 0,35zl. Nadal nie widzisz roznicy? Fragment wypowiedz z 19-11-2004 10:11 "Niektórzy na pewno potrzebują zadzwonić np. do RPA... Dlaczego nie porównałeś ceny tego połączenia?" - to chyba oczywiste, bo takiej oferty Onet nie ma. Dlatego tez niezwlocznie po swojej pierwotnej wypowiedzi napisalem 18-11-2004 20:26: "oczywiscie nie wszedzie sie z 0708...... dodzwonimy, ale wszystkie normalne kraje sa ;)"
    0
  • Users Avatars Mini
    Namol pisze: 2004-11-19 22:00
    I jeszcze ustosunkuje sie do Twojego porwnania taryfikacji polaczen. Otoz nie wiem jak Ty, ale ja jak dzwonie za granice np. do rodzinki, to srednio rozmawiam 10 minut. Czas ten to kompromis pomiedzy mozliwoscia 'pogadania sobie', a cena takiej rozmowy - tak przynajmniej bylo do czasu pojawienia sie oferty Onetu. Przy tak dlugich polaczeniach przestaje miec znaczenie sposob taryfikacji, a nabiera znaczenia cena minuty polaczenia. ...a polaczenia kilkunastosekundowe to dobre sa do zonki, jak chce jej powiedziec, ze spoznie sie na obiad. Ciekawe w ktorym kraju Ty jadasz obiady, ze naliczanie sekundowe w polaczeniach miedzynarodowych ma dla Ciebie takie znaczenie :-))) - sorki, ale nie moglem sie powstrzymac. Z mojej strony koncze te dyskusje, no chyba ze napiszesz cos konkretnego. Zycze Ci zadowolenia z polaczen miedzynarodowych przez 1069.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-20 00:59
    Namol - nie mam zamiaru dyskutować - sam widzisz... porównałeś dwie bardzo różne propozycje, możliwe do porównania? nie bardzo - Polkomtel oferuje tylko dwie strefy - popatrz ile hrajów jest w pierwszej... tepsa ile ich ma? inni operatorzy ile ich mają? A onet bodaj ze 20 krajów w ogóle... Można to porównywać, tylko jaki to ma sems? onet od kiedy wprowadził tę swoją usługę? czy nie z tydzień temu? Podpisując umowę z Polkomtelem - a wiem bo dzisiaj podpisałem, masz do wyboru i/lub w dowolnej kolejności międzynarodowe / międzystrefowe... Możesz sobie wybrać tylko korzystne międzystrefowe (chociaż to i tak już nieaktualne bo Netia chyba ma od dzisiaj tańsze - Plus znowu na zdziercę wyszedł...) a międzynarodowe mieć w preselekcji tepsy albo w ogóle nie mieć preselekcji i możesz dzwonić sobie na o7081...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-20 01:04
    Wolność mamy i kapitalizm. Sekundowe taktowanie ma dla mnie znaczenie - rozmawiam dość często i stosunkowo krótko - nawet po kilkanaście sekund z Niemcami - takie rozmowy niczym się nie różnią od innych, bo dlaczego niby miałyby trwać aż tak długo skoro częste są kontakty? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-20 01:28
    Informuję, że mój stacjonarny numer pojawił się na koncie w e-boku... Nic nie ma "pod" nim na razie - no dzisiajdałem zlecenie dopiero i umowa została podpisana... Będę informował o postępach :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-20 01:31
    Panie Wacławie - wiem, że Pan tutaj zagląda... Nie ma żadnych problemów (i nie było wcześniej) z obsługą - w moim przypadku - trzech numerów komórkowych a teraz czwartym, stacjonarnym - na e-boku. Cuda, że "widać" tylko dwa NIGDY się nie zdarzały...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-11-20 16:43
    **wlo: Przeczytalem Twoje wypowiedzi i musze Ci powiedziec, ze jestes tym, ktory jest slepo zakochany w plusie. Obojetnie co Ci zaproponuja to Ty to bierzesz. Jeszcze nie tak dawno pisales, ze zbyles akwizytorow Tele2, ktorzy proponowali Ci tansze polaczenia. Mowisz, ze zamiast ze stacjonarnego wiecej dzwonisz z komorki, a teraz gdy ukochany plus wprowadzil polaczenia ze stacjonarnych nagle bedziesz duzo przez 1069 dzwonil. Dzwine troche, rob jak uwazasz. Tez sobie zamowie 1069, prawdopodobnie bez preselekcji, zeby miec na jednej fakturze. Zauwaz tylko, ze przez numery 07081... i przez innych operatorow do Stanow i Kanady polaczenia na komorke sa taryfikowane jako znacznie tansze STACJONARNE, a tu 1,22zl!!!! Wole przez Tele2 0,66zl, albo przez tanifon 35gr/min i tak wychodzi taniej niz 1,22 z 1/1. Ponadto taryfikacja tele2 30/6 nie jest gorsza i 12 gr za min po 22 to znaczne gdy sie chce pogadac z kims z innej strefy o glupotach
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-20 18:09
    tkubon - zbyłem bo sposób w jaki to robili mi nie odpowiadał... Taniej zawsze jest miło płacić. Tylko powiedz, czy dla kilku złotych warto się wiązać z kolejnym operatorem? Kolejna faktura... Nie będę nagle więcej dzwonił, bo telefon stacjonarny mam właściwie tylko dla SDI i do odbierania faksów. Twoje podejście jest zdecydowanie pprzejaskrawione. Ale jeśli tak wolisz... niech będzie :-) Zgadzam się - jeśli dzwonisz częściej w tamtym kierunku, lepiej korzystać z tańszych usług. W moim przypadku, to, że się tak szybko zdecydowalem to tylko kwestia jednego operatora. Tylko i wyłącznie. Bo przecież jak myślisz, dlaczego kiedy prefiksy wprowadzali nie podpisałem umowy z NOM-em, albo nie dzwoniłem przez ich prefiks? Tylko z tego powodu, że nie opłacałoby mi się to (tym bardziej, że bodajże jakiąś minimalną opłatę trzeba wnosić). Preselekcja nie wyklucza możliwości korzystania z innych prefiksów poza tym. Zawsze mogę korzystać z 1033 np. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-20 18:09
    Dla mnie to dobre rozwiązanie - z 1069, bo nie pociąga za sobą umowy kolejnym usługodawcą - i TYLKO TYLE! Tak proszę to interpretuj, bo o to chodzi tylko. A że jest taniej - jak mówiłem "zaoszczędzę" na billing i clip w tepsie, to tylko jest zaletą tej preselekcji, zlecenia której wczoraj dokonałem :-) Pozdrawiam - i nie nadinterpretuj tego co mówię :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-20 18:24
    Jeszcze słówko... Tak Stany, Kanada... Inni operatorzy mają taniej. Tylko jakie to ma dla mnie znaczenie, skoro do stanów czy do Kanady w życiu jeszcze nie dzwoniłem i pewnie nie będę dzwonił? Natomiast całkiem regularnie dzwonię do Niemiec czy Francji. Tak - są tańsze połączenia. Ale znowu - czy dla kilku złotych warto podpisywać umowę? Onet umow nie chce - pewnie skorzystam nie raz z tego numeru - preselekcja tego przecież nie wyklucza. W tym wszystkim, jak mówię, chodziło tylko o międzystrefowe - może 6 połączeń miesięcznie z czego łącznie to ok. 50-80 czasem wyjątkowo 100 tepsowskich jednostek taryfikacyjnych. Przy cenie 24 grosze daje to jakąś oszczędność bez dodatkowych komplikacji. Netia ma taniej od wczoraj! Więc co? Mam lecieć do Netii? Nie - nie polecę bo jest to fakt o 1/4 taniej (w szczycie - bo tylko w szczycie mam międzystrefowe właściwie), ale znowu przy moich wydatkach tylko 1/4 taniej. I ta 1/4 nie jest już warta zachodu...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-20 18:26
    No i ta minimalna opłata... naprawdę czasem nawet tego nie wydzwaniam :-) Po co więc mam w niektórych miesiącach dopłacać do interesu? Nie wystarczy patrzeć na jedną stronę medalu - obie trzeba dobrze obejrzeć - a czasem i "kancik" ;-))) Widzę, że Netaia za rachunek szczegółowy chce 5 złotych :-) I dlaczego niby mam im płacić za to skoro mam to "w cenie" właśnie w Plusie? Mimo droższej ceny minuty?
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-12-17 12:11
    No to rośnie nam konkurencja w telefonii stacjonarnej!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: