Plush ma ponad milion klientów - daje im 100 GB i słuchawki za złotówkę

Najważniejsze | Newsy | Promocje
Opinie: 0
Plush ma ponad milion klientów - daje im 100 GB i słuchawki za złotówkę

Plush ma już 1 milion klientów. Z tej okazji marka przygotowała darmowe pakiety 100 GB. Osoby, które zdecydują się na zakup oferty z wybranymi smartfonami dostaną w prezencie słuchawki za 1 zł.

Prezent w postaci aż 100 GB otrzymają wszyscy, którzy korzystają z Plusha - zarówno z ofert abonamentowych, jak i na kartę czy mix.

Nowi i przedłużający umowę klienci Plush ABONAMENT podpisujący umowę na 24 miesiące nie muszą aktywować sami pakietu. Jednorazowy pakiet 100 GB aktywuje się automatycznie i jest do wykorzystania przez 2 lata.

Nowi Klienci Plush ABONAMENT wybierający umowę na czas nieokreślony jak i wszyscy dotychczasowi Klienci Plush ABONAMENT będą mogli cieszyć się darmowymi Gigsami po wysłaniu bezpłatnego SMSa na numer 80848 w treści wpisując MILION. Aktywowany zostanie pakiet 10 GB, który będzie się odnawiał przez kolejnych 10 miesięcy.

Słuchawki za 1 zł są dodawane do Samsunga Galaxy A22 5G, moto g51 5G i realme C11.

Plush pojawił się na rynku 8 września 2014 r. 

Z Plusha korzystają: kobiety – 45%, mężczyźni – 55%. Użytkownicy Plusha w 2021 roku wykorzystali niemal 74 PB.

Ruszyła też kampania reklamowa wspierająca świętowanie ponad 1 miliona klientów w Plushu.

Metryczka kampanii:

Kampania: Z okazji miliona klientów Plush rozdaje po 100 GB na głowę. Do tego kup Motorolę moto g51 5G w supercenie. Plush
Nazwa reklamy: Plushowi pękła bańka! Miliony giga rozdaje
Termin obowiązywania kampanii: 14.03 - 17.04.2022
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Dom produkcyjny: TFP
Agencja: Freundschaft
Dom mediowy: iProspect
Reżyser: Mitja Okorn
Postprodukcja: Human Ark
Media: TV, Online, Radio, BTL
 
Szczegóły mediowe:

Kampania TV - emisja spotu 30” i 15” w TV oraz lokowania w ramówce wiosennej TV Polsat: „Love Island. Wyspa Miłości” i „Ninja Warrior Polska”.
Kampania online z wykorzystaniem wideo oraz social mediów.
Kampania radiowa - spot 30” w stacjach ogólnopolskich.
Kampania outdoorowa na nośnikach digital oraz na tablicach citylights. 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: