Plus zaprezentował dziś swoją nową ofertę Plush Abonament. Dodaliśmy pełny zapis konferencji.
Oferta nazywa się Plush Abo.
Abonament dostępny jest z umową na 24 miesiące lub na czas nieokreślony.
Plush Abo z umową na czas nieokreślony:
YouTube bez limitu przez 30 dni za 5 zł. Pierwszy miesiąc za 0 zł.
Można bezpłatnie wstrzymywać płatność za abonament, gdy nie korzystamy z telefonu. Wystarczy wysłać bezpłatnego SMS-a (WAKACJE na numer 80222) i przez miesiąc można nie płacić abonamentu, a wakacje od ABO można zrobić tyle razy, ile się chce. Za pomocą bezpłatnego SMS-a możemy również obniżyć lub podnieść posiadany abonament. SMS-a wysyłamy na numer 80222 w treści wpisując nazwę abonamentu z jakiego chcemy korzystać np. ABO25, ABO20.
Plush Abo z umową na 24 miesiące:
Klienci, którzy przeniosą swój numer z innej sieci otrzymują trzy miesiące bezpłatnego abonamentu.
Dodatkowo korzystając z pakietu za 25 zł otrzymujemy bonusowe gigabajty za staż:
Kupując dwa dowolne Plush ABO za 25 zł (na czas określony lub nieokreślony), płacimy taniej, bo 20 zł każdy.
Ofertę Plush ABO wspierać będzie startująca 1 kwietnia kampania reklamowa. Zaplanował ją dom mediowy Vizeum i obejmie ATL, OOH i CLP, Internet, kino, radio, a jest efektem prac Agencji Scholz & Friends. Spot wyreżyserowali Kamil Polak i Wojtek Wawszczyk, a autorami scenariusza są Paweł Czartoryski i Michael Hansen. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i dom produkcyjny TFP sp. z o.o. Spot pt. „Operacja” można zobaczyć poniżej:
W trakcie trwania kampanii przewidziano także intensywne działania w mediach społecznościowych i blogosferze. Całkowitą nowością będzie Bucket List, czyli lista rzeczy do PRZEżycia przez Plusha. Zostaną zaproponowane przez jego fanów, a dokumentacja z ich realizacji znajdzie się w Strefie Plusha i mediach społecznościowych.
Prezentacja:
Zdjęcia z konferencji: