Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ
"Tanie Triki" to nowa świąteczna kampania reklamowa „Plush na kartę”, tym razem skupiona na ofercie dla tych, którzy potrzebują dużo Internetu i dużo SMS-ów.
Za 15 zł mają oni 2 GB Internetu i SMS-y bez limitu, a jeśli czasem chcą jeszcze zadzwonić, to za 20 zł otrzymają pakiet, w którym dodatkowo jest też niska stawka 9 gr za minutę połączenia do wszystkich sieci komórkowych. Obydwa pakiety ważne są przez 30 dni.
Plush to zestawy usług, wśród których otrzymujemy również rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych. Dodatkowo wszyscy w Plush za darmo mogą korzystać z mobilnych wersji Facebook i Instagram, a jedynym warunkiem, by z tego korzystać jest aktywne i dodatnie konto. Oferta dostępna jest z dwoma starterami, a usługi można testować przez 5 dni za darmo - wystarczy doładować konto kwotą 30 zł.
Dziś wystartowała też kampania reklamowa wspierająca ofertę „Plush na kartę”:
Metryczka kampanii:
1. Kampania: Plush na kartę
2. Nazwa reklamy: „Pirotechnik”
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Autor scenariusza: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
5. Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak
6. Operator obrazu: Piotr Śliskowski
7. Kompozytor muzyki: Maya Monique de La Vega/Kurt G. Hoffman oraz Roger Drew
8. Tytuł utworu: „Captain Trap A Ho” oraz „Christmas Magic"
9. Producent: Ryszard Kłosowski
10. Agencja: Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.
11. Dom Produkcyjny: TFP Sp z o.o.
12. Studio animacyjne: Human Ark
13. Dom mediowy: Media Direction
14. Media: telewizja, kino, radio, Internet
15. Start kampanii: 21.11.2014 r.
Ulotka: