Poczta głosowa * 10.000

Drukuj

Ponad 10 tys. nowych klientów TP S.A. skorzystało z łatwiejszego sposobu aktywacji poczty głosowej.

Osoba, która zadzwoni pod bezpłatny numer 94 26 może samodzielnie, w prosty sposób aktywować usługę. Ten numer służyły także do korzystania z niej, odsłuchiwania wiadomości oraz wprowadzania zmian w ustawieniach osobistych np. nagrania komunikatu powitalnego. Korzystanie z POCZTY GŁOSOWEJ jest całkowicie BEZPŁATNE i nie wiąże się z żadnymi opłatami abonamentowymi.

Darmowe jest także odsłuchiwanie wiadomości z własnego telefonu (z innych telefonów zapłacimy za połączenie według stawek taryfowych). Usługa jest dostępna dla ponad 75% klientów TP, których telefony są obsługiwane przez centrale cyfrowe (muszą oni posiadać aparat telefoniczny działający w systemie tonowym).

Aby uruchomić POCZTĘ GŁOSOWĄ wystarczy zadzwonić pod bezpłatny numer  94 26. Klienci, którzy mają możliwość aktywacji usługi usłyszą: "Witamy w Poczcie Głosowej Telekomunikacji Polskiej S.A....". W przeciwnym wypadku system odtworzy komunikat przepraszający.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 24

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    nokiagame pisze: 2002-05-10 22:24 cieszę się niepomiernie z wprowadzenia tej usługi a to dlatego że nie będę jej używał
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-05-10 22:45 Dla mnie wszystkie poczty głosowe to bezuzyteczne dziadostwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-10 23:25 zawsze to jakas alternetywa dla automatycznej sekretarki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Szy pisze: 2002-05-11 00:58 Lepiej by zamiast tego nie likwidowali okienek kasowych, gdzie jeszcze można bez prowizji zapłacić rachunek. W Poznaniu po godzinie 17:00 praktycznie nie ma takiej możliwości... jeszcze nie dawno jeden punkt był czynny do 21 - teraz już go nie ma... a gdzie te czasy, gdy punkty były całodobowe... A tej usługi i tak nie będę używał... mam ją w aparacie telefonicznym i to mi wystarczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    zolv pisze: 2002-05-11 03:25 usługa wporzondku, darmowa, tyle, ze jak dla mnie bezuzyteczna...jestem netiowcem :-). ale tak czy siak bym jej nie uzywal, netia ma cos takiego i...no wlasnie
    0
  • Users Avatars Mini
    jarekbis pisze: 2002-05-11 11:47 Na dodatek, przy uruchomionej poczcie występuje zmiana sygnału centrali (lekko modulowany) co powoduje, że są kłopoty połączenia z Internetem, modem nie rozpoznaje sygnału. Sam tego zaznałem i musiałem deaktywować pocztę.
    0
  • Users Avatars Mini
    elewator_XXL pisze: 2002-05-11 13:11 Sprawa wygląda tak: TPS.A. zakupiła sprzęt do obsługi poczty głosowej, zainwestowała mnustwo szmalu i liczyła na zyski. A tu kilka lat od wprowadzeniia poczty głosowej zyski z tej usługi - to straty. Dlatego teraz jest taka nagonka na wciskanie tej usługi każdemu jeleniowi, który pojęcia niema o korzystaniu z usług. To jedna kwestia, a druga to fakt że TPS.A. stawia na pocztę ze względów czysto zarobkowych. Chodzi o to by zawsze się dodzwonić (dlatego wciskają pocztę), i żeby było jak najmniej straconych wywołań. Mnie osobiście drażni poczta głosowa i na stacjonarce i na komórce.
    0
  • Users Avatars Mini
    krisuk pisze: 2002-05-11 13:16 na szczęście nie ma tepsy ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-05-11 14:29 jarekbis: na stronie tepsy masz wyjaśnienie jak przeskoczyc problem tego modulowania, a poza tym po zaktywowaniu poczty, po kilku dniach telekomuna przysyła książeczkę z opisem poczty i tam też jest to opisane. Ale ja sam miałem ją aktywna kilka dni i pozbyłem się tego. Po co komuś robić niepotrzebne koszty, a moło kto lubi rozmawiać z automatem.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-05-11 14:43 eee mi to niepotrzebne i pewnie tak bym nie mogl z tego skorzystac, bo to tylko na centrale cyfrowe, kit z poczta glosowa, niech lepiej zmienia ceny
    0
  • Users Avatars Mini
    mat pisze: 2002-05-11 15:46 A czy sama aktywacja też jest bezpłatna? O ile wiem kiedyś była płatna jakieś 30 zł netto.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kolektor pisze: 2002-05-11 16:37 Pragnę ostrzec wszystkich nieuświadomionych, że system kolekcji danych z central firmy Wasko; działa tak \"świetnie\" że połączenia przeniesione na pocztę głosową są taryfikowane jak korzystanie z usługi budzenie \"9426\", co wiąże się z podniesieniem kosztów na rachunku o 132 impulsy miesięcznie, czyli przeszło 40 PLN drożej !!! A zatem przestrzegam wszystkich naiwnych nie dajcie się nabić w butelkę TP S.A., której chodzi o zebranie pieniędzy za terminację połączenia w ich sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-05-11 17:17 Cały cud poczty głosowej polega na tym, że kto inny korzysta z tej usługi, a kto inny za to płaci. Poczta głosowa była by całkiem porzyteczną usługą, pod jednym warunkiem: za połączenie przeniesione do poczty płaci, ten kto sobie ustawił takie przeniesienie, a nie dzwoniący, który chce się dodzwonić do abonenta, a nie do poczty. Tylko, że wtedy mało kto korzystał by z poczty i operatorzy nie zarabiali by tyle na tym, że ktoś słysząc zgłaszającą się pocztę odkłada słuchawkę i płaci przy tym jak gdyby normalnie rozmawiał. Tak więc wciskanie na siłę poczty przez wszystkich operatorów wynika oczywiście z ich troski o to, aby "nie ominęła Cię żadna wiadomość". Szczególnie rachunek za telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-05-11 17:19 P.S. Dlaczego wyrazy "poczta głosowa" i "bazpłatne" są wyróżnione w tekście newsa WIELKIMI LITERAMI? Założę się, że jest to niewyedytowany tekst otrzymany prosto z działu PR TP S.A.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2002-05-11 22:25 Kolektor: system kolekcji danych jak sama nazwa wskazuje sluzy do kolekcji CDRow, a nie do taryfikacji polaczen, jesli nie masz pojecia o czym piszesz to nie pisz bo wprowadzasz innych w blad, a tak na marginesie jak wyliczyles ta magiczna liczbe 132 impulsow...
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja szeryf wsi!!! pisze: 2002-05-12 00:30 Kolekto mi sie wydaje że ty jesteś rozbity o butelkę. Pojęcia nie masz o czym gadasz, cielaku. Przekierowanie na pocztę są bezpłatne tak samo jak odsłuchiwanie. Wiem bo mam tą usługę i korzystam od ponad roku. Przeglądałem biling i nie mam ani razu ztaryfikowanego przekierowania na pocztę. Pa i zoriętuj sie lepiej w temacie zanim będziesz pisał takie farmazony, hm.... szkoda gadać, kretyn.
    0
  • Users Avatars Mini
    redi pisze: 2002-05-12 13:48 Co wy tak na wszystko narzekacie. Dają nową usługę to się nie podoba. Polska to naród snerusów chyba. Ja uważam, że to dobra sprawa poza tym ja swego czasu tak się kompikowałem z innym aparatem. Jak mi się zgłasza poczta to nie odkładam słuchawki tylko przekazuję co mi trzeba. To chyba jest nawet mniej stresujące niż rozmowa z osobą. Poza tym mam tez spokój i to nie moja sprawa, że dana osoba nie odsłuchała jej. W każdym razie ja się nagrałem a jak ktoś nie ma zamiaru odsłuchiwać poczty to niech sobie wyłączy. Rozumiem tych co dzwonią poraz kolejny i zgłasza im się pocztaq, ale po co dzwonić 20 razy skoro można nagrać się raz a do tego czasami to jest tańsze rozwiązanie, bo jak wiemy nasi znajomi najbardziej lubią długa rozmawiać jak to nie oni inicjują połączenie:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-12 16:19 redi: no wreszcie ktos tu napisal cos madrego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kolektor pisze: 2002-05-13 03:54 Adamie, tutaj nie chodzi o taryfikację, która jest najbardziej prawidłowa w każdym z systemów billingowych. Problem polega na tym, że 'świetny' wynalazek firmy z Katowic NIE ROZRÓŻNIA Call Data Record przeniesienia rozmowy na pocztę głosową od telefonu z zamówieniem usługi budzenie kosztującej każdorazowo 2 impulsy. Bardzo łatwo się zorientować sprawdzając rubrykę 'pozostałe' na mini-billingu dołączanym do każdej faktury. A szeryf wsi. mógłby zadbać bardziej o merytoryczny poziom dyskusji niż rzucanie epitetami, niczym nieuzasadnionymi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-05-13 11:51 A mzoe by tak jakas obnizka oplat za polaczenia!?
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-05-13 14:46 Redi, czy masz akcje TP S.A? Jasne, po co rozmawiać przez telefon, skoro można nagrywać się na taśmę... Poczta głosowa, to jest usługa ewidentnie skierowana do operatora, a nie do klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-13 15:57 Nicek: tak samo do operatora skierowana jest usluga wykonywania polaczen... Nie pisz bzdur. Nie chcesz- nie korzystaj. Ja czasami wole nagrac sie na tasme niz 50 razy dzwonic i "moze tym razem sie uda".
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-13 20:11 moze warto sprobowac ale z drugiej strony czy jest sens
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-05-13 21:20 A ja mam niekiedy radoche ze mi sie wlacza jakas sekretarka czy inna p.g. - mozna spokojnie nawrzucac baranowii z drugiej strony, mozna tez wylgac sie w innych sytuacjach, no wiele mozna... elewator_XXL, redi - tych tez na senatorow ;-)) pozdr
    0
  • Philips Xenium W3568

    Philips wprowadza do Polski kolejny smartfon - model Xenium W3568. Telefon będzie dostępny w wyłącznej sprzedaży w sieci Media Expert, rekomendowana promocyjna cena sprzedaży wynosi 399 zł.

Najważniejsze

Ostatnie testy