Poczta głosowa * 10.000

Drukuj

Ponad 10 tys. nowych klientów TP S.A. skorzystało z łatwiejszego sposobu aktywacji poczty głosowej.

Osoba, która zadzwoni pod bezpłatny numer 94 26 może samodzielnie, w prosty sposób aktywować usługę. Ten numer służyły także do korzystania z niej, odsłuchiwania wiadomości oraz wprowadzania zmian w ustawieniach osobistych np. nagrania komunikatu powitalnego. Korzystanie z POCZTY GŁOSOWEJ jest całkowicie BEZPŁATNE i nie wiąże się z żadnymi opłatami abonamentowymi.

Darmowe jest także odsłuchiwanie wiadomości z własnego telefonu (z innych telefonów zapłacimy za połączenie według stawek taryfowych). Usługa jest dostępna dla ponad 75% klientów TP, których telefony są obsługiwane przez centrale cyfrowe (muszą oni posiadać aparat telefoniczny działający w systemie tonowym).

Aby uruchomić POCZTĘ GŁOSOWĄ wystarczy zadzwonić pod bezpłatny numer  94 26. Klienci, którzy mają możliwość aktywacji usługi usłyszą: "Witamy w Poczcie Głosowej Telekomunikacji Polskiej S.A....". W przeciwnym wypadku system odtworzy komunikat przepraszający.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj



Komentarze / 24

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    nokiagame pisze: 2002-05-10 22:24
    cieszę się niepomiernie z wprowadzenia tej usługi a to dlatego że nie będę jej używał
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-05-10 22:45
    Dla mnie wszystkie poczty głosowe to bezuzyteczne dziadostwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-10 23:25
    zawsze to jakas alternetywa dla automatycznej sekretarki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Szy pisze: 2002-05-11 00:58
    Lepiej by zamiast tego nie likwidowali okienek kasowych, gdzie jeszcze można bez prowizji zapłacić rachunek. W Poznaniu po godzinie 17:00 praktycznie nie ma takiej możliwości... jeszcze nie dawno jeden punkt był czynny do 21 - teraz już go nie ma... a gdzie te czasy, gdy punkty były całodobowe... A tej usługi i tak nie będę używał... mam ją w aparacie telefonicznym i to mi wystarczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    zolv pisze: 2002-05-11 03:25
    usługa wporzondku, darmowa, tyle, ze jak dla mnie bezuzyteczna...jestem netiowcem :-). ale tak czy siak bym jej nie uzywal, netia ma cos takiego i...no wlasnie
    0
  • Users Avatars Mini
    jarekbis pisze: 2002-05-11 11:47
    Na dodatek, przy uruchomionej poczcie występuje zmiana sygnału centrali (lekko modulowany) co powoduje, że są kłopoty połączenia z Internetem, modem nie rozpoznaje sygnału. Sam tego zaznałem i musiałem deaktywować pocztę.
    0
  • Users Avatars Mini
    elewator_XXL pisze: 2002-05-11 13:11
    Sprawa wygląda tak: TPS.A. zakupiła sprzęt do obsługi poczty głosowej, zainwestowała mnustwo szmalu i liczyła na zyski. A tu kilka lat od wprowadzeniia poczty głosowej zyski z tej usługi - to straty. Dlatego teraz jest taka nagonka na wciskanie tej usługi każdemu jeleniowi, który pojęcia niema o korzystaniu z usług. To jedna kwestia, a druga to fakt że TPS.A. stawia na pocztę ze względów czysto zarobkowych. Chodzi o to by zawsze się dodzwonić (dlatego wciskają pocztę), i żeby było jak najmniej straconych wywołań. Mnie osobiście drażni poczta głosowa i na stacjonarce i na komórce.
    0
  • Users Avatars Mini
    krisuk pisze: 2002-05-11 13:16
    na szczęście nie ma tepsy ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-05-11 14:29
    jarekbis: na stronie tepsy masz wyjaśnienie jak przeskoczyc problem tego modulowania, a poza tym po zaktywowaniu poczty, po kilku dniach telekomuna przysyła książeczkę z opisem poczty i tam też jest to opisane. Ale ja sam miałem ją aktywna kilka dni i pozbyłem się tego. Po co komuś robić niepotrzebne koszty, a moło kto lubi rozmawiać z automatem.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-05-11 14:43
    eee mi to niepotrzebne i pewnie tak bym nie mogl z tego skorzystac, bo to tylko na centrale cyfrowe, kit z poczta glosowa, niech lepiej zmienia ceny
    0
  • Users Avatars Mini
    mat pisze: 2002-05-11 15:46
    A czy sama aktywacja też jest bezpłatna? O ile wiem kiedyś była płatna jakieś 30 zł netto.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kolektor pisze: 2002-05-11 16:37
    Pragnę ostrzec wszystkich nieuświadomionych, że system kolekcji danych z central firmy Wasko; działa tak \"świetnie\" że połączenia przeniesione na pocztę głosową są taryfikowane jak korzystanie z usługi budzenie \"9426\", co wiąże się z podniesieniem kosztów na rachunku o 132 impulsy miesięcznie, czyli przeszło 40 PLN drożej !!! A zatem przestrzegam wszystkich naiwnych nie dajcie się nabić w butelkę TP S.A., której chodzi o zebranie pieniędzy za terminację połączenia w ich sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-05-11 17:17
    Cały cud poczty głosowej polega na tym, że kto inny korzysta z tej usługi, a kto inny za to płaci. Poczta głosowa była by całkiem porzyteczną usługą, pod jednym warunkiem: za połączenie przeniesione do poczty płaci, ten kto sobie ustawił takie przeniesienie, a nie dzwoniący, który chce się dodzwonić do abonenta, a nie do poczty. Tylko, że wtedy mało kto korzystał by z poczty i operatorzy nie zarabiali by tyle na tym, że ktoś słysząc zgłaszającą się pocztę odkłada słuchawkę i płaci przy tym jak gdyby normalnie rozmawiał. Tak więc wciskanie na siłę poczty przez wszystkich operatorów wynika oczywiście z ich troski o to, aby "nie ominęła Cię żadna wiadomość". Szczególnie rachunek za telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-05-11 17:19
    P.S. Dlaczego wyrazy "poczta głosowa" i "bazpłatne" są wyróżnione w tekście newsa WIELKIMI LITERAMI? Założę się, że jest to niewyedytowany tekst otrzymany prosto z działu PR TP S.A.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2002-05-11 22:25
    Kolektor: system kolekcji danych jak sama nazwa wskazuje sluzy do kolekcji CDRow, a nie do taryfikacji polaczen, jesli nie masz pojecia o czym piszesz to nie pisz bo wprowadzasz innych w blad, a tak na marginesie jak wyliczyles ta magiczna liczbe 132 impulsow...
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja szeryf wsi!!! pisze: 2002-05-12 00:30
    Kolekto mi sie wydaje że ty jesteś rozbity o butelkę. Pojęcia nie masz o czym gadasz, cielaku. Przekierowanie na pocztę są bezpłatne tak samo jak odsłuchiwanie. Wiem bo mam tą usługę i korzystam od ponad roku. Przeglądałem biling i nie mam ani razu ztaryfikowanego przekierowania na pocztę. Pa i zoriętuj sie lepiej w temacie zanim będziesz pisał takie farmazony, hm.... szkoda gadać, kretyn.
    0
  • Users Avatars Mini
    redi pisze: 2002-05-12 13:48
    Co wy tak na wszystko narzekacie. Dają nową usługę to się nie podoba. Polska to naród snerusów chyba. Ja uważam, że to dobra sprawa poza tym ja swego czasu tak się kompikowałem z innym aparatem. Jak mi się zgłasza poczta to nie odkładam słuchawki tylko przekazuję co mi trzeba. To chyba jest nawet mniej stresujące niż rozmowa z osobą. Poza tym mam tez spokój i to nie moja sprawa, że dana osoba nie odsłuchała jej. W każdym razie ja się nagrałem a jak ktoś nie ma zamiaru odsłuchiwać poczty to niech sobie wyłączy. Rozumiem tych co dzwonią poraz kolejny i zgłasza im się pocztaq, ale po co dzwonić 20 razy skoro można nagrać się raz a do tego czasami to jest tańsze rozwiązanie, bo jak wiemy nasi znajomi najbardziej lubią długa rozmawiać jak to nie oni inicjują połączenie:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-12 16:19
    redi: no wreszcie ktos tu napisal cos madrego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kolektor pisze: 2002-05-13 03:54
    Adamie, tutaj nie chodzi o taryfikację, która jest najbardziej prawidłowa w każdym z systemów billingowych. Problem polega na tym, że 'świetny' wynalazek firmy z Katowic NIE ROZRÓŻNIA Call Data Record przeniesienia rozmowy na pocztę głosową od telefonu z zamówieniem usługi budzenie kosztującej każdorazowo 2 impulsy. Bardzo łatwo się zorientować sprawdzając rubrykę 'pozostałe' na mini-billingu dołączanym do każdej faktury. A szeryf wsi. mógłby zadbać bardziej o merytoryczny poziom dyskusji niż rzucanie epitetami, niczym nieuzasadnionymi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-05-13 11:51
    A mzoe by tak jakas obnizka oplat za polaczenia!?
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-05-13 14:46
    Redi, czy masz akcje TP S.A? Jasne, po co rozmawiać przez telefon, skoro można nagrywać się na taśmę... Poczta głosowa, to jest usługa ewidentnie skierowana do operatora, a nie do klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-13 15:57
    Nicek: tak samo do operatora skierowana jest usluga wykonywania polaczen... Nie pisz bzdur. Nie chcesz- nie korzystaj. Ja czasami wole nagrac sie na tasme niz 50 razy dzwonic i "moze tym razem sie uda".
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-13 20:11
    moze warto sprobowac ale z drugiej strony czy jest sens
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-05-13 21:20
    A ja mam niekiedy radoche ze mi sie wlacza jakas sekretarka czy inna p.g. - mozna spokojnie nawrzucac baranowii z drugiej strony, mozna tez wylgac sie w innych sytuacjach, no wiele mozna... elewator_XXL, redi - tych tez na senatorow ;-)) pozdr
    0
  • Jeszcze do niedawna przed podróżą zastanawialiśmy się jaki aparat wziąć ze sobą, jak go zapakować, aby nie uległ uszkodzeniom. Część osób zabierała także ze sobą zestaw dodatkowych obiektywów. Skupialiśmy się na sprzęcie, a nie na samej radości podróżowania i robienia zdjęć. Teraz dzięki Huawei P9 możemy ponownie skupić się na rejestrowaniu najważniejszych chwil w perfekcyjnej jakości.

  • Odbierz darmowy starter i 10 GB internetu od Virgin Mobile!

    Od 18 maja można otrzymać starter Virgin Mobile zupełnie za darmo (KLIKNIJ TUTAJ!). Ponadto, największy wirtualny operator w Polsce, po dokonaniu zasilenia za 25 zł, doda 10 GB mobilnego internetu do wykorzystania w dowolny sposób.

Najważniejsze

Ostatnie testy