Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ
Od 30 września br. wszyscy klienci, poszukujący oferty usług łączonych, mogą skorzystać z promocji Plusa i Cyfrowego Polsatu pozwalającej kupić drugi produkt za połówkę, a trzeci za złotówkę. Pierwsza edycja oferty uruchomiona w maju br. dostępna była wyłącznie dla klientów Plusa lub Cyfrowego Polsatu o minimalnym stażu 60 dni. Teraz z promocji „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę” będą mogli skorzystać także nowi klienci, nie posiadający jeszcze żadnej usługi tych operatorów. Wystarczy, że zakupią telewizję Cyfrowego Polsatu, Internet Power LTE Plusa lub Cyfrowego Polsatu lub telefon w Plusie – z abonamentem min. 39,90 zł w ofercie bez sprzętu lub min. 59,90 zł w ofercie ze sprzętem. Tego samego dnia lub w całym okresie trwania promocji będą mogli dokupić drugą usługę z 50% rabatem na abonament przez cały okres umowy oraz w ciągu 10 kolejnych dni trzecią nawet za 1 zł przez cały okres umowy (maksymalny rabat na trzeci produkt to 28,90 zł).
W ten sposób klient może skompletować zestaw trzech usług – telewizję satelitarną, Internet Power LTE oraz nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych – już za około 61 zł, z czego Internet Power LTE i telewizja satelitarna kosztują niespełna 21 zł. Te warunki będą obowiązywały przez cały okres korzystania ze wszystkich usług.
Klient może sam skomponować interesujący go zestaw usług, w zależności od potrzeb swoich i swojej rodziny. Jeśli interesuje go bogatszy pakiet telewizyjny, korzystnym rozwiązaniem będzie wybór telewizji satelitarnej z ponad 130 kanałami (w tym 32 HD), nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci komórkowych oraz Internetu Power LTE z pakietem 15 GB – całość za niecałe 81 zł, w tym drugi i trzeci produkt łącznie za ok. 21 zł.
Promocja „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę” jest nadal dostępna dla dotychczasowych klientów, którzy swoją pierwszą umowę z Plusem lub Cyfrowym Polsatem podpisali przed 30 września, bez względu na staż. Wystarczy, że za posiadany produkt płacą nie mniej niż 49,90 zł.
W superofercie smartDOM „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę” można znaleźć zarówno propozycje bez sprzętu, jak też z atrakcyjnymi urządzeniami: tabletami, laptopami, smartfonami, a także różnymi zestawami sprzętów. Superoferta łączy się z wieloma innymi promocjami, w tym z ofertami dla przenoszących numer. Można z niej skorzystać w każdym punkcie Plusa i Cyfrowego Polsatu, a także telefonicznie lub przez Internet: www.plus.pl, www.cyfrowypolsat.pl.
Ogólnopolska kampania reklamowa
Nowe możliwości w superofercie smartDOM promować będzie kampania prowadzona równolegle w telewizji, radiu, Internecie i na nośnikach zewnętrznych w 8 największych polskich miastach. Nowy 30-sekundowy spot telewizyjny z udziałem ambasadorów kampanii – Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka – emitowany będzie na głównych antenach: Telewizji POLSAT, TVN, TVP i kanałach tematycznych tych stacji. Kampania radiowa wystartuje w RMF FM, Radiu ZET, RMF Classic, RMF Maxxx, sieci VOX FM, stacjach Złote Przeboje i ZET Gold. Działania online zaplanowano m.in. w portalach horyzontalnych, IPLI oraz sieci Netshare.
Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiadały: PHD Media Direction i Media Direction OMD. Produkcję spotu telewizyjnego powierzono TFP Sp. z o.o., postprodukcję – studiu Televisor. Reżyserem spotu jest Bartek Ignaciuk, a scenariusz przygotowała agencja Grey.