Polscy udziałowcy Plusa nadal nie wiedzą co zrobią

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 27

Wspólne stanowisko polskich akcjonariuszy Polkomtela wobec wystawienia na sprzedaż akcji tej spółki przez TDC powinno zostać przedstawione jeszcze w tym lub w przyszłym tygodniu - poinformował agencję PAP wiceprezes KGHM i przewodniczący rady nadzorczej Polkomtela Andrzej Szczepek. "Trwają bardzo intensywne prace nad tym, żeby to stanowisko ustalić. Jeszcze żadnej decyzji nie ma. To stanowisko na pewno będzie, nie umiem tylko odpowiedzieć, czy to będzie jeszcze w tym tygodniu czy w przyszłym. Jestem przekonany, że takie jednomyślne stanowisko będzie bardzo szybko wypracowane" - powiedział Szczepek.

Opinie:

Opinie archiwalne (27):

Komentuj

Komentarze / 27

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2006-02-08 23:02
    grunt że Vodafone wie co zrobi ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kulis pisze: 2006-02-08 23:03
    Niech sprzedadza Vodafonowi, wiecei już coś więcej na temat UMTS w innych miastach??
    0
  • Users Avatars Mini
    Maks pisze: 2006-02-08 23:33
    Ja tu widzę niezły burdel!
    0
  • Users Avatars Mini
    nalesnik pisze: 2006-02-08 23:42
    @Kulis- niech lepiej Plus za inne miasta w umts się nie bierze dopóki nie poprawi zasięgu w miastach w których umts jest częściowo :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Albert pisze: 2006-02-08 23:45
    Nieźleście nas urządziły, siostry!
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-02-08 23:56
    Jak już tak czekacie na ten UMTS to mam pytanie - ile kosztuje minuta videorozmowy np. dzwoniąc z Plusa do ERY?
    0
  • Users Avatars Mini
    ChairMan pisze: 2006-02-09 00:02
    Nie wiedza bo w gre wchodzi "warjant kalkulacjny" i pewnie troche innego typu koleznskich zaleznosci ;-) A po za tym decyzja moze byc juz podjeta tylko musza jeszcze wyczekac odpowiedzi moment aby ja oglosic... Co z ta Polska panie lis kiedy obcy vodafone chce nam + gsm przejac ;-) A sam plus calkiem niezle sobie radzi przecierz zainteresowanie vodafone nie jest przypadkowe. Pozdrawiam Userow + ps. Umts w Szczecinie juz dziala
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2006-02-09 00:06
    rcicho * video rozmowa w Plusie kosztuje jak zwykła rozmowa, do ery nie dodzwonisz się bo... era nie obsługuje video rozmów ;) ot takie zacofanie i obsługa tylko transmisji danych po umts ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-02-09 00:11
    dzieki Dev.
    0
  • Users Avatars Mini
    znany pisze: 2006-02-09 00:37
    calkiem niezle sobie radzi ... naprawde zajebisice radzi sobie platforma simplusa, ponad 3 tygodnie jebia po kieszeni wszystkich ...nie powiem ze nie, chodzi jak ku...wa mac ... nie ma nawet koto z.j.e.b.a.c. , bo zaden h.u.j. nie wie nic ... beznadzieja z tym plusem, przykro mi ale ja juz podjalem decyzje karta sim do KLOPA
    0
  • Users Avatars Mini
    Warlock pisze: 2006-02-09 08:42
    Śmieszą mnie te komentarze na temat awarii w Plusie - szczególnie, że pojedyncza awaria powoduje takie szmacenie operatora. Przypomnijcie sobie jak 2-3 lata temu IDEA się sypała... trwało to kilka miesięcy i jakoś każdy teraz chwali orangutanów tylko dlatego, że w Plusie nowa platworma zawiodła... moim zdaniem Plus jest najlepszy technologicznie, a błędy czy też awarie zdarzają się każdemu i nie każdą awarię da się naprawić w 5 minut...
    0
  • Users Avatars Mini
    Antek pisze: 2006-02-09 08:55
    Simplus mojej żony nie działał prawidłowo chyba 3 lub 4 tygodnie. Wczoraj wszystko wróciło do normy. Można w końcu aktywować easy gadkę i sprawdzić stan konta. Póki co rozliczanie działa prawidłowo. Czekam tylko na zwrot kasy za 2 pakiety, z których to i tak nie można było korzystać. A może trzeba zadzwonić i się upomnieć?
    0
  • Users Avatars Mini
    Antek pisze: 2006-02-09 09:24
    A co do udziałowców..... to zrobią co im premier Kazimierz Krzywousty karze.
    0
  • Users Avatars Mini
    yan pisze: 2006-02-09 10:54
    *Warlock - "pojedyncza awaria"??? Zastanow sie zanim cos napiszesz, albo dowiedz ilu uzytkownikow i jak dlugo mialo problemy.
    0
  • Users Avatars Mini
    figofago pisze: 2006-02-09 10:55
    Pewnie nie oddadzą akcyj Vodafonowi bo przecież kręgi zbliżone do Krzywoustego chciały z Plusa robić operatora narodowego. Taką tepsę zwei :) Więc chyba wszyscy odkupią po równo i będzie po staremu. Alleluja :)
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiek pisze: 2006-02-09 12:38
    co do pojedynczej awarii- u mnie na moim simplusie nie działa DOSŁOWNIE NIC!!! i uwazam ze takich uzytkownikow jak ja jest jeszcze z 2miliony!!!i wiecie co zrobiłem-aktywowałem swojego starego tak-taka który lezał w szafie i jestem super happy taniej zadowolony i juz nie wróce do simplusa-musieliby chyba naprawic platforme i dac minute po 40gr do all.Wtedy bym sie zastanowił!!!pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-02-09 13:03
    Ach co za barany :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-09 13:11
    Apropos awarii - od dwóch Vectra przyśpieszyła mi łącze dwukrotnie (do 256 kbs) - kto wie, może to tylko awaria ;-) a może coś szykują od 1 marca np. bo 59 brutto za 128 kbs to trochę mało konkurencyjne w porównaniu z Neo, nie licząc braku limitu. Korzystając z okazji (bo w końcu awaria też jest jakąś okazją...) ściągnąłem właśnie darmową wersję visual studio ze strony Microsoftu oraz najnowsze America's Army ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-09 13:11
    A co do simplusa - to widzę że paru osobom coś tam ruszyło - u mnie bez zmian - 700 zł w eboku i "piii piii piii" przy próbie wybrania jakiegokolwiek numeru, choćby 5555.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-09 13:14
    (po 'Vectra' miało być 'dni')
    0
  • Users Avatars Mini
    jtt pisze: 2006-02-09 13:35
    dokladnie u mnie dzisiaj odblokowali konto choc termin juz minal!pokazuje stara date waznosci a polaczenia mozna wykonywac!no i kase oddali!wszystko jest ok!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2006-02-09 15:38
    Grzegorz Z. - to bardzo dziwne że dopiero teraz bo moi znajomi z kablówką w vectrze mają 256 zamiast 128 już od września albo od sierpnia... Nawet chyba kiedyś info na golu o tym było...
    0
  • Users Avatars Mini
    ichtios pisze: 2006-02-09 17:37
    Widzę, że nie tylko udziałowcy Plusa, ale i użytkownicy (sim)Plusa jeszcze nie wiedzą, co zrobią... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Leon pisze: 2006-02-09 18:04
    Dziś dowiedziałem się w BOKu, że na platformie, która już niby jest naprawiona, pojawiaja się nowe błędy. Obłęd!
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-09 21:15
    ***Warlock 09-02-2006 07:42 - Panie kolego... ;-)) Jak mierzyć kryteriami kłopotów w Idei na które się powołujesz, to w Plusie awaria w prepaidach trwa od listopada 2004, przez cały 2005 do dzisiaj... Bo nowa platforma zacinała się w tym czasie stale. My tu piszemy o kilkutygodniowym potężnym TOTALNYM PADZIE, i kompromitującej, żeby nie powiedzieć haniebnej reakcji operatora na to co się u klientów wyprawia... Daruj sobie. Natomiast gwoli precyzji u mnie od dzisiaj wreszcie wszystko chyba O.K. Pisałem przy innych newsach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-09 21:38
    Dzisiaj na simplusowy numer przyszło z 15 smsów "czas trwania połączenia 00:00 koszt 0 zł" po czym przez chwilę działał numer 5555 a przy próbie wybrania innego był komunikat głosowy o zablokowanych połączeniach (czyli tak jak być powinno), niestety po pół godzinie wszystko wróciło "do normy" czyli "tiii tiii tiii" przy próbie jakiegokolwiek połączenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2006-02-11 02:22
    Jak to nie wiedzą, co robić - trzepać kasiorę.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: