Polska premiera telefonu Nokia 6030

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 75

Podczas konferencji prasowej, która odbyła się w warszawskiej restauracji "PAPU" Nokia zaprezentowała nowy telefon Nokia 6030.

Telefon Nokia 6030 udostępnia po przystępnej cenie wszystkie funkcje, dzięki którym można zawsze pozostawać w kontakcie. Jest to telefon o klasycznym wyglądzie. Telefon Nokia 6030 bez podatków i subsydiów kosztuje ok. 630 PLN.

Niezawodny telefon Nokia 6030 wyróżnia się łatwymi w obsłudze funkcjami wiadomości i ergonomią. Na kolorowym ekranie można wyświetlać wiadomości multimedialne od znajomych i rodziny. Alarm i kalendarz w telefonie Nokia 6030 przypominają o ważnych terminach. Wbudowane radio FM urozmaica wolny czas, a dobierając dźwięki dzwonka, można nadać telefonowi własny, niepowtarzalny styl. 

Nokia 6030 - specyfikacja techniczna


Główne cechy i funkcje 

  • Wysokiej rozdzielczości kolorowy wyświetlacz z paletą 65 536 kolorów (128 x 128 pikseli)

  • Duża, łatwa w obsłudze klawiatura 

  • Intuicyjny, przyjazny rozkład funkcji 

  • Wiadomości multimedialne MMS 

  • Radio FM 

  • Książka adresowa, kalendarz i przypomnienia 

  • Obudowy Xpress-on(tm) 

Pełne specyfikacje 

Częstotliwość działania 

  • Działanie dwuzakresowe w sieciach GSM (GSM 900/1800) 

  • Automatyczna zmiana zakresu częstotliwości 

Wielkość 

  • Waga: 90 g 

  • Wymiary: 104 x 44 x 18 mm 

Wyświetlacz i rozkład funkcji 

  • Kolorowy wyświetlacz z paletą 65 536 kolorów (128 x 128 pikseli) 

  • Przewijanie w czterech kierunkach z klawiszem wyboru 

  • Lewy i prawy przycisk programowalny z możliwością konfiguracji 

  • Menu w formacie listy i tabeli 

Wiadomości 

  • Wiadomości multimedialne MMS: wysyłanie i odbieranie wiadomości zawierających tekst, plik dźwiękowy i zdjęcie w połączeniu z innymi kompatybilnymi urządzeniami (maksymalny rozmiar wiadomości: 100 KB) 

  • Wiadomości SMS: możliwość przechowywania wiadomości w telefonie 

  • Przewidywanie wpisywanego tekstu 

  • Azja i Pacyfik: angielski, chiński uproszczony, chiński tradycyjny, tajski, filipiński, wietnamski, bahasa (Indonezja), bahasa (Malezja), hindi 

  • Europa i Afryka: duński, holenderski, angielski, francuski, fiński, niemiecki, islandzki, włoski, portugalski, hiszpański, szwedzki, norweski, turecki, grecki, bułgarski, ukraiński, hebrajski, arabski, słowacki, czeski, węgierski, polski, rumuński, serbski, chorwacki, słoweński, rosyjski, estoński, łotewski, litewski 

  • Bez przewidywania wpisywanego tekstu: urdu, farsi, zulski, xhosa, sesotho, suahili, merathi, tamilski, gujarati, bengalski 

Funkcje pamięci 

  • Spis telefonów (do 250 pozycji) 

  • Notatki kalendarza (do 100 pozycji) 

Łączność 

  • Złącze Plug and Play 

Aplikacje Java

  • Java MIDP 2.0 

  • Bezprzewodowe pobieranie aplikacji i gier Java

Internet 

  • Wbudowana przeglądarka XHTML przez WAP

  • Zabezpieczenia praw autorskich OMA DRM 

Transmisja danych 

  • Transmisja GPRS klasy 6 (do 40 Kb/s) 

  • WAP 2.0 

Połączenia 

  • Szybkie wybieranie numeru: do 8 nazw (klawisze 2-9) 

  • Powtórne wybieranie ostatniego numeru z listy wybranych numerów (wyświetlanej po naciśnięciu klawisza wybierania) 

  • Automatyczne ponowne wybieranie (maks. 10 prób) 

  • Automatyczne odbieranie (działa jedynie z zestawem słuchawkowym lub samochodowym) 

  • Połączenie oczekujące, zawieszanie połączeń, przekazywanie połączeń, licznik czasu połączeń 

  • Automatyczny i ręczny wybór sieci 

  • Powiadamianie wibrowaniem 

Funkcje głosowe 

  • Wbudowany zestaw głośnomówiący 

Personalizacja 

  • Grafiki, ikony, animacje, logo 

  • Gry: możliwość pobierania nowych gier 

  • Dźwięki dzwonka: polifoniczne dźwięki dzwonka 

  • Motywy: możliwość pobierania nowych motywów 

Funkcje telefonu 

  • Budzik 

  • Kalendarz 

W zestawie 

  • Telefon Nokia 6030 

  • Bateria BL-5C 

  • Zestaw słuchawkowy HS-7 

  • Instrukcja obsługi 

Zasilanie

Bateria Bateria BL-5C
Czas rozmów Do 180 minut
Czas gotowości Do 300 godzin
Pojemność 900 mAh

W zależności od ustawień sieciowych i sposobu użytkowania występują różnice w czasie działania.

Opinie:

Opinie archiwalne (75):

Komentuj

Komentarze / 75

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-09-28 18:53
    ***zawiasa ja mam go chwilowo ale zmienię na nokię już niebawem.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-09-28 18:56
    630zl bez podatkow i subsydiow (ok. 770 zl z VAT) ?! Polecam strone / sklep mPunkt : cena 498zl brutto (stan na dzien pisania postu).
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-09-28 18:27
    jakie zdjecia, jak jakas sesja zdjeciowa dla gwiazdy ekranu
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-09-28 16:27
    He he a w Erze juz od 19.09 za ok 500zł go mozesz wziac bez umowy :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Grem pisze: 2005-09-28 16:32
    wzglednie rozsadny za calkiem przystepna cene. szkoda, ze subiektywnie rzecz ujmujac za wyglad dostaje u mnie minus. ale to kwestia gustu. zreszta, nigdy nie przedkladalem wygladu nad funkcjonalnosc ;). i wlasnie dlatego nie jest to telefon dla mnie. ale mysle, ze znajdzie swoich amatorow
    0
  • Users Avatars Mini
    mucuss pisze: 2005-09-28 16:35
    muszę przyznać, że fajna słuchawka dla osób które nie potrzebują bajerów... TA NOKIA to pierwszy model od dłuższego czasu który mi się podoba:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Freak703 pisze: 2005-09-28 16:36
    Całkiem przyjemny fonik tylko jeden minus. czemu nokia tak rzadko daje wieksze ekrany w tańszych modelach (oczywiście jeżeli możemy o Nokii powiedzieć tania ). Dla mnie to jest duży minus. Ale przychylam się do słów @Grema każdy model znajdzie swojego amatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    DD pisze: 2005-09-28 16:38
    urdu, farsi, zulski, xhosa, sesotho, suahili, merathi, tamilski, gujarati, bengalski :D
    0
  • Users Avatars Mini
    edeejay pisze: 2005-09-28 16:42
    brzydal
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-09-28 16:43
    ***DD: no i problem, bo telefon Ci nie podpowie, żeby przypadkiem nie narobić błędów. Szkoda ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ...piotr... pisze: 2005-09-28 16:44
    ...DD... rozumiem i jak wszyscy zapewne bardzo często zmieniają sobie język w telefonie by sobie go zbajerować.
    0
  • Users Avatars Mini
    fritz pisze: 2005-09-28 16:45
    przypomina nowe motorole. Tylko motorole mają lepsze wzornictwo i wygodniejsze klawisze
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-09-28 16:46
    ten dżojstik to jak w SE290i
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtaszek pisze: 2005-09-28 16:47
    Ciekawe czy szumi tak jak inne modele Nokii, ostatnim ktory nie szumial byl 6310i. Pod wzgledem jakosci dzwieku, czyli najwazniejszego parametru obok czasu dzialania i ergonomii, Nokia zostala daleko w tyle. Malo kto juz chyba pamieta, ze telefon sluzy do rozmow, a reszta to mniej lub jeszcze mniej potrzebne bajery.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-09-28 16:56
    ***Wojtaszek - moze mieszkasz nad morzem i stąd ten szum?
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2005-09-28 16:57
    Wojtaszek* kiedys gadalem z gosciem z serwisu nokii i mowil ,ze kazda tania (tania jak na nokie hehe) nokia szumi podczas rozmowy bo oszczedzaja na jakims tam filtrze czy cos. A swoja droga to telefon z tak marnym wyswietlaczem nie powinien kosztowac wiecej niz 350-400zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-09-28 16:58
    jak dla mnie to paskudztwo ale pewnie pare osób i tak go zakupi
    0
  • Users Avatars Mini
    Grem pisze: 2005-09-28 16:58
    w zasadzie masz racje. przynajmniej w wiekszosci przypadkow. ale kto z ans wyobraza sobie w tejj chwili zycie bez chocby budzika w komorce (ja bez kalendarza z przypomnieniem czuje sie jak bez reki ;). choc gdybym sie zastanowil i blizej wczytal w swoje billingi wychodzi na to, ze lwia czesc kosztow to wiadomosci i transmisja danych. polaczenia glownie przychodzace
    0
  • Users Avatars Mini
    Grem pisze: 2005-09-28 17:00
    ^powyzsze bylo do Wojtaszka, naturalnie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pafciu pisze: 2005-09-28 17:07
    ta.... daleko mu do k300i. a cena wyższa. ale to tylko nokia....
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-09-28 17:19
    ***Żurek - nie dziwię Ci się! Przy Twoim Sagemie to każdy fon jest brzydki!
    0
  • Users Avatars Mini
    wiesalw pisze: 2005-09-28 17:20
    pfff brak bluetooth i edge albo chociaz gprs klasy 10 eliminuja ten telefon w sredniej klasie. jak to nokia = badziewie
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-09-28 17:21
    Lepsza Nokia 6021 już ;-) Pozatym ten ma brzydką klawiaturę...
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-09-28 17:24
    ***Wojtaszek - czy każdej z kilkudziesięciu Nokii daleko do ergonomii? Miałeś je w ręku wszystkie?
    0
  • Users Avatars Mini
    babeo pisze: 2005-09-28 17:28
    Buahaha ale mi nowoaść już ponad 2 tygodnie temu był w Media Markt za 499zł
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-09-28 17:28
    Czy decydując się na Sagema brałeś pod uwagę jego ergonomię?
    0
  • Users Avatars Mini
    wibrator pisze: 2005-09-28 17:29
    A w Erze jest za 1 zł przy abonamencie 40 zł brutto przez 2 lata lub za 119 zł przy abo za 20 zł. Fajny telefon z 2-letnią gwarancją. Wg mnie bardzo fajna propozycja, wyświetlacz już współczesny i ... radio. Super sprawa. Doceni to każdy, kto już używał radia w telefonie gsm. Pozdrawiam golowiczów!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-28 17:33
    Standardowy telefonik. Taki powinien mieć dzisiaj każdy, w sumie. Ma podstawowe na dzisiaj funkcje wystarczające dla większości użytkowników komórek.
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-09-28 17:34
    ***wibrator, z tego co wiem to teraz kazdy ma 2 lata gwarancji, wiec nic tu nie zaszpanujesz ;) Czy wy nie widzicie jaki ten fon jest brzyski!
    0
  • Users Avatars Mini
    endriuuu pisze: 2005-09-28 17:34
    buahahah 600zl za telefon z nedznym wyswietlaczem bez aparatu, pamieci i mp3 ???? w tej cenie mozna miec telefon z kamera 1.2mpx dzwonkami mp3 i karta pamieci cale szczescie coraz wiecej cymbalow zastanawia sie przed kupnem telefonu i w koncu moze prezes nokii zmadrzeje bo inaczej obudzi sie z reka w nocniku za ten szajs to dalbym 250zl a nie 650zl - szkoda gadac
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-09-28 17:35
    hej, ide w tym tyg do Ery kupic jakis fonik w promocji urodzinowej! Tzn moja kobieta bedzie przedluzala. Odkryłem ostatnio ze motorola v80 bez umowy kosztuje tylko 589zł, wiec bierzemy SE K700i opycham na allegro za ok 650zł i bierzemy ta motke! mysle ze to dobre rozwiazanie, jak myslicie?
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-09-28 17:37
    Jeśli chodzi o wyglad zewn. to ochydztwo ta Nokia. Reszta przeciętna i na plus to chyba tylko radio FM.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-09-28 17:43
    Wyglad sredni no i taki brak konsekwencji- damy radio a aparatu juz nie- a przydaloby sie chocby CIF by w dobie MMS-ow dac zarobic operatorowi....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-28 17:46
    endriuuu - rzeczywiście analityk z Ciebie nizły jest... ciekawe dlaczego łowcy głów w Nokii jeszcze Ciebie nie znaleźli?
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-09-28 17:49
    Jeśli komuś drogo to w Media Markt można ją kupic za 529.-
    0
  • Users Avatars Mini
    cstach pisze: 2005-09-28 17:49
    ogorek nic dodac nic ujac
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-09-28 18:02
    oj fonik słaby jak na 6xxx
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2005-09-28 19:50
    Za ładny to on nie jest !
    0
  • Users Avatars Mini
    endriuu pisze: 2005-09-28 20:40
    wlo--- napisalem ze poki ciemnota nie zmadrzeje to prezesi beda wystawiac takie telefony w tak swietnych cenach - jak widac frajerow nie brak... flama --- sam posiadam v80 - telefon swietny - oczywiscie k700i jest lepszy ale v80 ma niesamowity wyglad i to sie liczy :))
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-09-28 20:49
    Nokia 6030 509,00 w Erze...
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-09-28 20:51
    **endriu dzienx...a ma v80 radio? bo w kazdym serwisie inaczej pisza! jak ma to nie uwazam ze jest gorszy od SE k700i
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz pisze: 2005-09-28 21:42
    Jak to ładnie ***wlo opisał - "Taki powinien mieć dzisiaj każdy..." :) Przyczepić się mogę oczywiście wyświetlacza. Te 128x128 było dobre kilka lat temu. Nie powiem - low-end nie musi mieć lepszego - ale czy to low-end? Jeżeli chodzi o cenę to wydaje się, że jednak nie... Szkoda, że w Nokii dalej płaci się za markę... Natomiast radio jest znakomitym pomysłem. Od czasów słynnej motki v2288 zdołałem się przyzwyczaić do tego nabytku :) ***zawiasa - nie wdając się w większe szczegóły która firma lepsza (bo każda oferowała i/lub oferuje naprawdę dobry sprzęt i jest w czymś najlepsza - teoretycznie;) to przeciw Nokii przemawia cena. Za cenę low-enda Nokii mogę mieć fona ze średniej półki z lepszymi możliwościami. Tyle tylko, że to nie będzie już Nokie.... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2005-09-28 21:49
    Jak dla mnie to wizerunek ma tragiczny.
    0
  • Users Avatars Mini
    frostschen pisze: 2005-09-28 22:22
    Intuicyjny, przyjazny rozkład funkcji - nowa funkcja Nokii! Nowość!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-09-28 22:25
    no cóż niektórym będzie pasował, osobiście nie dla mnie
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-09-28 23:40
    Troche malo funkcji,aparat zastąpili radiem,ale taniocha (na allegro nowki juz po 440zl!)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2005-09-29 00:07
    Całkiem spoko fonik dla kogos kto potrzebuje telefon do dzwonienia. Gdybym nie kupił niedawno 3120 to byłby mój nastepny wybór. Ma wszystko co ma mieć TELEFON i pare dodatków (radio i budzik :) A z WAP-u, GPRS-u i innych tajemniczych skrótów szybko sie wyleczyłem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2005-09-29 00:17
    fon jak fon - Nokia, ale za to cene to mozna nowke K700i kupic =) a ten fon dostaje nawet z Sony Ericssonem J300i, nie mowiac juz o Serii K. za ta cene to jak zwykle przesadzona propozycja. Chocby dlatego ze mozna kupic Nokie 6230 czy nawet 6600 ;-) Nokia musi obnizyc ceny ~~ v
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2005-09-29 00:47
    frostschen: Nie krzycz ok? Bo mnie głowa boli :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    veenom pisze: 2005-09-29 00:48
    "Wysokiej rozdzielczości kolorowy wyświetlacz z paletą 65 536 kolorów (128 x 128 pikseli)" ...śmieszne...
    0
  • Users Avatars Mini
    dj pisze: 2005-09-29 03:01
    1. brzydka 2. nic w sobie nie ma ciekawego 3. cena co do mozliwosci = -1 4. za te pieniadze mozna naprawde kupc cos fajnego 5. wspominalem ,ze jest brzydka?
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-09-29 04:18
    urodą nie grzeszy - wygląda jak nieślubne dziecko se300 - jedyny plus to to radio wbudowane
    0
  • Users Avatars Mini
    tpwl pisze: 2005-09-29 10:34
    Na zdjęciu wygląda średnio. Na żywo znacznie lepiej. Widziałem ją w MM na początku września - i mi się podobała. Może (***Wojtaszek, SepecaT) ktoś coś więcej powiedzieć o szumieniu Nokii? Ostatnio przesiadłem się z zabytkowej 6150 na 3100 i myslałem, że to wada telefonu. Czy np. SE też tak mają? Albo jaką N trzeba kupić żeby nie szumiało?
    0
  • Users Avatars Mini
    konnrad pisze: 2005-09-29 10:42
    Przesadzacie, mam ten telefon i dla mojej mamy jest zupełnie wystarczający, mała wyliczanka: 500 w sklepie internetowym M punktu, Jak ktoś ma tak-taka ponad 3 miesiące: 129zł + 1 zł za aktywację (za przeniesienie nr z taka taka) + 24miesiące *20 zł = 610 zł Do tego 40 minut na wszystkie sieci przez 24 miesiące. A tak 8*50zł karta doładowująca raz na 3 miesiące = 400 zł + 500 zł za kupno nowego = 900 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    konnrad pisze: 2005-09-29 10:42
    Dla kogoś jak moja mama która wydzwania max 30 minut w miesiącu bo używa telefonu tylko jak naprawdę potrzebuje jest to doskonała oferta. Ja sam wydzwaniam wielokroć więcej i używam 6230, ale nie każdy potrzebuje telefonu za 2000 zł z kosmicznimi funkcjami (których i tak nie używa i ma kłopoty z zapłaceniem rachunku). Tak więc smieszy mnie wasze krytykanctwo, sam pracowałem w Erze i Idei (twu orange) i często widziałem takich krytykantów..... :-) Dla każdego coś miłego...... Jedni potrzebują telefonu do dzwonienia inni do szpanowania. Często nie zgadzam się z opiniami Wlo ale tu on ma rację, za dużo szpanerów za mało ludzi co używa telefony....
    0
  • Users Avatars Mini
    konnrad pisze: 2005-09-29 10:42
    A co do telefonu: Prosty jak drut w obsłudze, w miarę dobra bateria, trzyma dobrze, jedynie co denerwuje to że nie mozna wyłączyć tematów i mieć gołego tła w menu. A co do stylistyki pokazywałem 3 kobietom model srebny i wszystkim się bardzo podobał. A co do braku kosmicznych funkcji odpowiem wam jak moja żona mnie odpowiedziała jak chciałem jej dac 6230: a po co mi taki telefon, żeby mi go ukradli jak chodzę z dzieckiem? Ja potrzebuje telefonu do dzwonienia i smsowania. I co? Zgłupiałem...... Podrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    konnrad pisze: 2005-09-29 10:45
    A żeby nie było że jestem zacowany to sposób jest prosty na skasowanie tematu, stworzyć swój własny pusty i wgrać go, problem jest tylko taki że najnowsze oprogramowanie nokii nie obsługuje jescze tego telefonu i tematów......
    0
  • Users Avatars Mini
    loox pisze: 2005-09-29 10:54
    mam go od wtorku (kolor czarny) - bardzo mily fonik a kupilem go poniewaz 1. ma klawiature przypominajaca stare nokie a nie jakis gumowy shit 2.nie ma aparatu i dobrze ze nie ma 3. predkosc poruszania sie po menu jest widocznie szybsza niz inne nokie z kolorowymi wyswietlaczami (jakie mialem okazje miec w rekach) - brak jedynie dzwonkow REAL, jednym slowem jesli ktos uzywa telefonu do dzwonienia i sms a nie do lansowania sie albo szpanu ten sie nadaje...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-29 11:26
    Ja zupełnie nie rozumiem IDIOTYCZNYCH porównań typu - za tę cenę to k700i sobie kupię albo nawet 6230... To cholerka... kupujcie i nie narzekajcie, że ten tyle kosztuje. Jeśli Wam nie pasuje jego cena oznacza to, że nie macie nawet takiego telefonu (za taką cenę). Jaki problem? Telefon jest bardzo dobry. Nie wiem po co komu wyświwtlacz o większej rozdzielczości? Ten telefon nie służy do oglądania telewizji, wideo czy nawet zdjęć (jakby do tego telefony w ogóle służyły). Rozdzielczość 128x128 w 6230 Wam nie przeszkadza a w tym już tak? Ja mam 6230 z takim właśnie wyświetlaczem i szczerze powiem, zę jest dostatecznie duża. Esemesa w 5 liniach mam na wyświetlaczu, dane kontaktu prawie wszystkie, notatki itd. - wszystko mi się mieści... Ja już kilka razy miałem ten telefon w ręce i uważam, że to bardzo dobry telefon dla przeciętnego użytkownika. Każdy przeciętny użytkownik taki właśnie mieć powinien. Jak na razie nie widzę żeby młodzież miała nawet po częsci takie telefony jak ten.
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-09-29 11:35
    ja do dzis mam nokie 3410, ktora uwazam jest jednym z najbardziej ergonomicznych telefonów! POza tym jest wydajny, dosc funkcjoonalny, latwy w obsłudze i tani!!! Czego trzeba wiecej???
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-09-29 11:41
    wlo***Masz rację,ale ja mam problem innej natury z 6230.Jak mam ją podłączoną do zestawu hf w samochodzie,to mam problem ze znalezieniem wpisu i te małe klawiszki.Nie mam zestawu bt,bo został sie po 6610(ją jakby lepiej się obsługiwało).Osobiście denerwuje mnie 128x128 po odłożeniu My x7 i złapaniu 6230.A dla tych co nie wysyłają,a odbieraja ten telefon jest ok.A cena...można kupić ją nawet 200zł taniej w innym sklepie.
    0
  • Users Avatars Mini
    endriuuu pisze: 2005-09-29 11:54
    v80 nie ma radia - ale za to ma mp3 i jest mozliwosc ogladania filmikow - bdb wyswietlacz - niezly aparat - super wyglad - swietny tryb glosnomowiacy i swietne 2 glosniczki - jak dzwonie do kogos to glosniczek az dmucha w ucho ;) rozmowy sa bardzo wyrazne - gdyby v80 nazywala sie nokia to model ten kosztowalby pewnie z 1500zl - co do jakosci wyswietlaczy w nokiach no to pozostawiam to bez komentarza - nokia jest w tyle jakies 2 lata ;) no ale i tak pieniadze trzepia niesamowite wiec po co zmieniac strategie - cale szczescie czasy sie zmienily i mamy 10 innych marek do wyboru :) a jeszcze jedno - ludzie mowia ze taki model jak 6030 wystarcza - ze lepsze funkcje potrzebuja tylko szpanerzy - ja mam innny poglad - wiekszosc kupuje taki telefon zeby tylko miec napis NOKIa i przyszpanowac - frajerstwo ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-29 11:57
    flama - dzisiaj sobie czekając na fryzjera kilkanascie minut przed ósmą popatrzyłem na tabuny młodzieży zmierzającej do szkół... Większość miała telefony z charakterystycznym szerokim włącznikiem u góry ;-) Czy czasem nie 3310 ma taki czarny szeroki włącznik? A większość z nich to nie dzieci z podstawówki czy gimnazjum (chociaż dlaczego te dzieciaki niby miałyby miec słabsze telefony?) a uczniowie średnich szkół. Dkładnie jest jak mówisz - po co komu lepszy niż 128x128 wyświetlacz skoro dotychczas wystarczał monochomatyczny 90 z groszem na 60 z groszem? Żeby mieć aparat? Żeby mieć ememesy? Żeby mieć internet? A po co mieć skoro się nie używa? Dla mnie bez sensu podejście. Może ja jestem bez sensu - no ale to już ja - taki jestem ;-) yogi - ja często używam telefonu w samochodzie - ze zwykłym zestawem i BT teraz... Nie wiem co ma wspolnego ze znalezieniem wpisu podłączenie zestau? Działa jak bez zestawu przecież. Z klawiszami też nie mam problemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-29 12:02
    endriuuu - Twoja ocena, masz prawo tak uważać... Następnym moim telefonem będzie Nokia - nie dla logo wcale. Dla wygody i obniżenia kosztów ;-) Mam całe mnóstwo akcesoriów pasujących do Nokii - nie opłaca mi się z tego rezygnować. Nokia ma to do siebie, że bardzo wolno wprowadza zmiany akcesoriów. Tak więc na dzisiaj każdy kto wsiądzie do mojego auta - żona czy dzieci, mogą swoje telefony podłączyć do zestawu. Nie byłoby to możliwe gdyby każdy miał inny telefon. A że każdy ma taki jaki zaspokaja jrgo potrzeby? po co zmieniać? zaznaczę, że mam na dzisiaj 5 modeli w użytkowaniu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2005-09-29 12:19
    grps tylko klasy 6... a gdzie edge... taki nastepca 6610i/6100
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-09-29 12:25
    ale jest dalej telefon i nic nie widać prawie.
    0
  • Users Avatars Mini
    tlenowiec pisze: 2005-09-29 12:31
    Wszystko zależy od potrzeb.Moja Mama do teraz używa po mnie starej motoroli V2288 ,zmieniliśmy tylko baterie,wcześniej używał go mój Dziadzio .A oni tylko rozmawiają ,mama już umie wysyłać smsy :).Gdzieś w domu u nich leży jeszcze Nokia3210 niezniszczalny.A Tata ma z ery na kartę już Eryka Chyba 320 -taki stary duży z antenką jak T29.I to im wystarczy.Choć Tata to cały czas gada o nowych modelach jak mnie widzi ,ale go nie stać a umowy nie chce podpisywać z nikim.A to nokia ,to chyba dla takich osób właśnie,co nie muszą mieć wszystkiego w telefonie.I wiedzą że za dwa lata dalej nie bedą musiały mieć.pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    endriuuu pisze: 2005-09-29 12:31
    wlo - i znowu sie z Toba nie zgodze :) jesli masz 5 takich samych modeli to ok mozesz je ze soba laczyc ale jesli masz modele rozne no to w jaki sposob to robisz - ile razy przychodzili do mnie ludzie z placzem probujac przeslac sobie dzwonek lub tapete miedzy 2 nokiami - juz nie mowie ze modele te nie maja BT i taka wymiana jest czesto wrecz niemozliwa ;) bo podczerwien chodzi kiepsko - zreszta jakie tam akcesoria sa do nokii - chyba ze masz drozsze modele to inna sprawa a tak poza zmiana tapety i dzwonka nic ciekawego nie mozna zrobic ;) wiec jak dla mnie to obnizyl bys koszty gdybys zmienil modele na odpowiedniki innych marek ;) model 6310i to byl i jest ostatni dobry telefon tej marki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tlenowiec pisze: 2005-09-29 12:38
    A co powiecie o Nokii 1100.ona nie ma nic poza smsami i budzikiem. I są osoby które ją kupią nawet na umowe ,bo chcą najprostszy telefon z możliwych.Niestety są z nią problemy z odczytem karty sim,chyba chodzi o mocowanie karty w telefonie,ale prawie każda idzie do serwisu,szok.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-29 13:38
    endriuuu - nie rozumiem... nie chodzi mi o jakieś pierdoły jak przesyłanie obrazków (chociaż mogę to robić pomiędzy dwoma telefonami też) - chodzi mi o akcesoria. Ile można mieć róznych podstawek do ładowania, kabli itp.? Mnie nie stać na to, żeby kupować 4 rózne kable. Mam jeden, porządny oryginalny już od kilku lat i oprócz mojej 6230 obsługuje 3 inne (ten piąty to 5210 - ma irdę zresztą więc problemu nie ma). Podczerwień kiepsko wcale nie chodzi - głównie ją wykorzystuję właśnie- 4 z 5 mają port IrDA. Można wiele zrobić - jak np. zarządzać książką - nie na zasadzie jeden numer do kontaktu, archiwizować itd. Tak - tych możliwości mało kto wykorzystuje, ale dla mnie to ważne. Mylisz się - miałem ten telefon. Zmieniłem na 6230 właśnie i ne żałuję. Jest delikatniejszy, ale dla mnie to nie problem - u mnie 2-letni telefon wygląda jak nowy zwykle ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-29 13:42
    bakx - i może jeszcze odbiornik satelitarnycy? Czy nie przesadzasz czasem? Jeśli ktoś będzie potrzebował EDGE kupi inny model - jest całe mnóstwo do wyboru - nawet nie koniecznie Nokii ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    abramQ pisze: 2005-09-29 14:03
    A że radio MONO to juz nie napisali! A 128x128 to faktycznie 'WYSOKA rozdzielczość'. A menu jak to w Nokiach - toporne i brzydkie (fani Noczii czytają w tym miejscu: łatwe w obsłudze). Widziałem ten ekranik, trzy epoki wsecz do innych. Pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    TelefonNaKarte.pl pisze: 2005-09-29 15:08
    Model v. black prezentuje się owiele lepiej od białego.Jednak z doświadczeń naszego serwisu wiemy iż będzie to kolejny model do częstej wymiany przez swoich urzytkowników.Model który zapewne odegra swoją rolę na rynku telekomunikacyjnym.Przez wielu będzie niedocenionym i szybko zbywalnym na jeszcze chłonnym naszym rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2005-09-29 15:58
    tpwl* Z SE tez roznie bywa, jak dla mnie to np T630 ma tragiczna jakosc dzwieku w sluchawce i jest bardzo , bardzo cicho.
    0
  • Users Avatars Mini
    Africa Bambataa pisze: 2005-09-30 01:20
    Eeeee... moja być zdegustowana mocno mocno! Kolejny badziew Nokii - nie ma zuluskiego słownika T9? Ani suahili? Żenada! Moja zdecydowanie nie kupować!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: