Portal Idei jest stale ulepszany

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 162

Szanowny Panie Redaktorze,

w nawiązaniu do krytycznej publikacji na łamach wortalu GSMonline.pl (28.01.2003 r.) nt. nie zawsze właściwego funkcjonowanie portalu MAP www.idea.pl pragnę przekazać następujące informacje:

Serwis internetowy sieci IDEA (idea.pl) cieszy się bardzo dużą popularnością wśród użytkowników sieci Internet. Co miesiąc strony www.idea.pl odwiedza ponad milion unikalnych użytkowników poszukujących informacji na temat oferty sieci Idea oraz korzystających z usług udostępnianych w tym kanale komunikacyjnym, jak np. mBox za pomocą którego możliwe jest wysyłanie i odbieranie poczty elektronicznej, SMSów i MMSów.

Idea jako jedyny krajowy operator telefonii komórkowej oferuje obecnie swoim klientom dostęp do poczty głosowej poprzez Internet - odsłuchiwanie i nagrywanie wiadomości głosowych, odczytywanie i wysyłanie faksów, konfiguracja skrzynki.

Aby zapewnić zasoby pozwalające efektywnie obsłużyć użytkowników, którzy rozpoczęli już korzystanie z serwisu, wprowadzony został mechanizm limitujący liczbę jednoczesnych sesji (połączeń). Obecnie serwis idea.pl obsługuje kilka tysięcy jednoczesnych użytkowników. W przypadku gdy limit ten zostanie przekroczony, dla kolejnych użytkowników nawiązujących połączenie z serwisem prezentowana jest strona informująca o braku możliwości zestawienia takiego połączenia w tym momencie.

Jednocześnie prowadzone są dalsze prace związane ze zwiększeniem wydajności serwisu idea.pl tak, aby możliwe było obsłużenie wszystkich użytkowników chcących korzystać z tego serwisu. Dokładamy też wszelkich starań aby wyeliminować niedociągnięcia zarówno w części informacyjnej serwisu jak i wybranych funkcjonalności.


Z poważaniem i pozdrowieniami dla Czytelników wortalu www.gsmonline.pl
(-)
Jacek Kalinowski
Rzecznik Prasowy
PTK Centertel, IDEA

Opinie:

Opinie archiwalne (162):

Komentuj

Komentarze / 162

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-02-02 17:29
    a po co te foto? mam się do niego modlić o to żeby działały strony idei ??? :D :D :D
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2004-02-02 17:29
    Bla Bla Bla a komunikat "Prosze sprobowac pozniej dalej sie pojawia"
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-02-02 17:39
    nie ma fotki :((
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-02-02 17:44
    eliop*** myślałem, że się nabijasz z tym postem, a tu wita mnie ten napis na stronach idei, powinni zmienić go na "Jesteśmy do bani i przepraszamy naszych klientów za nasze ułomne działania"
    0
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2004-02-02 17:46
    To tak jak tepsa "W trosce o dobro klienta" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-02 17:47
    Ta wypowiedź to są kpiny z inteligencji użytkowników. Sieć, która w jednym komunikacie chełpi się największym przyrostem abonentów - liczonych w milionach, w drugim oświadcza, że ogranicza dostęp do usług tym samym abonentom, limitując liczbę tych userów do kilku tysięcy. Przecież to się nie trzyma ani przysłowiowej kupy ani zasad nowoczesnego marketingu - jeżeli wprowadza się produkt, w dodatku unikalny od produktu konkurencji, to dba się o sprawną dystrybucję. Gdyby takie bzdury wygłosił ktoś z zarządu PTK to bym zrozumial. Ale od rzecznika prasowego korporacji można chyba trochę więcej wymagać. Wstyd Panie kalinowski.
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-02-02 17:52
    Wszystko ladnie, ale skoro place to dlaczego mam czekac, az ktos skonczy swoja sejse? Przeciez niejednokrotnie chce uzyc idea.pl, bo potrzebuje tego teraz a nie za pol godziny. Eh... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-02 17:59
    ***Gonzales: otóż to! Nic dodać, nic ująć...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-02-02 18:01
    *ProJack* Masz racje A po drogie zaraz chyba pekne ze smiechu znowu licznik im sie zawiesil wysylajmy smsy za darmoche JUPI;););) Ale jaja Idea ma najgorszy portal pod Sloncem!!!!! HIHIHI a ten Pan rzecznik chyba jaja se robi ze ja bede czekal az ktos sie laskawie skonczy sowja sesje wkoncu place za to no nie!!!! Paranoja Tak sie wkur... ze szkoda gadac zaraz zadzwonie im tam i powiem co o tym mysle ......
    0
  • Users Avatars Mini
    Lea pisze: 2004-02-02 18:15
    Krótko mówiąc, Idea stała się ofiarą własnego sukcesu. Niestety, wyjaśnienia to o wiele za mało. Jeśli firma naprawdę poważa swoich klientów (tak jak to deklaruje), to należy im się słowo "PRZEPRASZAM". Utrudnienia dotyczą przecież klientów, którzy zapłacili za usługi oferowane przez Ideę (mBox), a z których nie mogą korzystać. W przypadku maili i sms-ów żadne "później" nie wchodzi w grę!!
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-02-02 18:19
    light7*-pamiętaj że Idea to część TP!!Więc i troska o klienta taka sama!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-02 18:25
    Ja na szczęście nie muszę płacić za mBoxa (IdF) ale to nie zmniejsza mojego niezadowolenia z niemożności dopchania się do portalu. Można przecież machnąć oddzielną wersję strony dla potencjalnych klientów i dla tych którzy poszukują informacji i zupełnie odrębny serwis dla użytkowników mBoxa. A takie "wyjaśnienia" nikogo nie zadowolą.
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2004-02-02 18:28
    śmiech na sali :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-02-02 18:37
    wprowadzili nową usługę w idei, połączenia oczekujące - na wczytanie stony www
    0
  • Users Avatars Mini
    mago30 pisze: 2004-02-02 18:41
    Era nijest lepsza.. Od godz 14 wchodze na i-boa i dotej pory nie moge wejsc a jest godz. 17 min. 20..Wszystkie trzy sieci sa gowno warte i jednakowo olewaja klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    robovit pisze: 2004-02-02 18:59
    I D E A jest do D U U U P Y ! ! ! Strona dalej nie ładuje się. Dziękuję firmie PTK Centertel za troskę o klienta, ale właśnie z tego powodu ich opuszczam. A reszcie jej klientów życzę szczęścia i cierpliwości.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafaik pisze: 2004-02-02 19:17
    popieram wypowiedz mattulko. Poprostu oddzielny serwis mBox i odzielna strona z informacjami (promocje, ceny itp).
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-02-02 19:28
    *** TyskiBoss -- gdzie zadzwonisz? do BOKu? i co zrobisz? nawymyslasz im na ichnia strone? ahaaaa.. i na pewno nie bedzie Ciebie "wysluchiwac" zaden konsultant / -ka, ktory / -a w niczym nie zawinil, prawda?. no tak, winny / -a, ze akurat odebrala rozmowe.. och, co za pech.. :| pomyslunku troszku! a co do newsa to smiechu warte.. zeby kazdy mogl skorzystac (kiedystam), 99% potencjalnych uzyszkodnikow musi czekac na swoja kolej.. no niezle, nie ma co.. :| zenada..
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-02-02 19:33
    W sumie nie powinienem tego nawet komentowac! Za kazdym razem jak cos spieprza to sie tylko tlumacza (bezsensownie), ale lepiej niczego nie robia... tylko wymowki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-02-02 19:36
    No a w ogole, to miesiecznie maja 1 mln odwiedzajacych... a zapytam tak: Ilu z tych odwiedzajacych pozytywnie swoje odwiedziny oceni? 1%?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 19:37
    Hmmm... Moje ostatnie wypowiedzi dotyczące działania serwisu Idea.pl, były krytyczne , nie ukrywam (ale prawdziwe). Co do samej skrzynki mBox w wersji Standard lub Premium , to nie ma co ukrywać , że jest rewelacyjnym pomysłem. No , czasami nie działa, to fakt... Dziś rejestrowałem na idea.pl jeden z numerów , który w przyszłości przekształci się być może z wersji sms w wresję sms- email. Nie powiem , jaki komunikat witał mnie przez dłuższy czas, każdy to wie....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 19:39
    Zaś co do akapitu - "Aby zapewnić zasoby pozwalające efektywnie obsłużyć użytkowników, którzy rozpoczęli już korzystanie z serwisu, wprowadzony został mechanizm limitujący liczbę jednoczesnych sesji (połączeń). Obecnie serwis idea.pl obsługuje kilka tysięcy jednoczesnych użytkowników. W przypadku gdy limit ten zostanie przekroczony, dla kolejnych użytkowników nawiązujących połączenie z serwisem prezentowana jest strona informująca o braku możliwości zestawienia takiego połączenia w tym momencie." Panie Jacku , ale co to nas interesuje ???
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-02-02 19:42
    A swoja droga, czy ktos moze przedluzal niedawno umowe w IdC? Wlasnie za okolo tydzien ja bede to chyba robil, wiec czy moze mi ktos powiedziec jakie oferuja warunki? Tak mniej wiecej. Mialem znajomego co zrezygnowal, bo bardziej mu sie oplacalo brac nowe abo niz przedluzac, ale moze to byl jednorazowy przypadek... Prosze o jakiegos posta od kogos, kto przedluzal umowe. Dziekuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 19:43
    Niech Pan sobie wyobrazi , coś takiego. Mam chwilę w biurze (oczywiście nie pracuję w biurze) i zaraz muszę lecieć dalej , a MUSZĘ wysłać sms-a lub e-maila. NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ, BA CO WIĘCEJ NAWET WEJŚĆ NA STRONĘ WW. IDEA.PL !!! Co mam zrobić ??? I dalej "W przypadku gdy limit ten zostanie przekroczony, dla kolejnych użytkowników nawiązujących połączenie z serwisem prezentowana jest strona informująca o braku możliwości zestawienia takiego połączenia w tym momencie" . Tylko dlaczego , jak jestem na moim mBoxie , to np. przy wysyłaniu sms lub e-mail czasami mnie wylogowuje i widzę "PROSIMY SPRÓBOWAĆ PÓŹNIEJ". Przecież to nielogiczne , co Pan powiedział w świetle tego co napisałem , bo ja jako już zalogowany mam PRIORYTET !
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-02-02 19:43
    Wlasnie issa, co nas to interesuje? :) My za to placimy (ja mam platny mbox) i mnie to nie obchodzi co gdzie i jak - ma dzialac! To nie stowarzyszenie kolegow i kolezanek bys sie jedno drugiemu tlumaczylo dlaczego cos nie dziala. Spojrzmy na to przez jaki czas to juz nie dziala!!! Dlaczego jako uzytkownik mbox (platny) musze czekac az ktos skorzysta z bramki sms (bezplatnej)??? Proponuje im przeczytac cos nt priorytetow... a szkoda gadac. Das darf einfach nicht wahr sein...
    0
  • Users Avatars Mini
    telan pisze: 2004-02-02 19:44
    pierwsze słyszę, żeby Idea jako jedyna oferowała dostęp głosowy do skrzynki e-mail. Era i Plus też oferują taką usługę, nie wspomnę już o wysyłaniu i odbieraniu faksów. Nawet użycie wyrażenia "jako pierwsi wprowadziliśmy usługi..." nie jest na miejscu ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 19:45
    ***ProJack- napisz do użytkownika ***windu , lub do **jarus1981. Sczerze polecam.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 19:47
    *** telan - przez interent ma tylko Idea. Mowa o skrzynce mBox VIP.
    0
  • Users Avatars Mini
    telan pisze: 2004-02-02 19:49
    ok, pospieszylem sie z komentarzem :))
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-02-02 19:53
    issa** dziekuje, juz pisze do *windu. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 19:53
    Panie Kalinowski - ja też Pana pozdrawiam. Np. zgzadzałem się z Panem w Pańskiej wypowiedzi dotyczącej "protest antyGSM", ale z tą wypowiedzią nie za bardzo i to są naprawdę nieprzekonujące wyjaśnienia. Wiadomo , było , że nie działa to dobrze od początku, a TERAZ ! słyszymy , że "dokładane są starania" . Jak długo będą one "dokładane" ? Mam pytanie gdzie obiecany do końca roku gprs w pre-paid, gdzie migracja obiecana od. 01.02.2004. Dlaczego tyle publicznie składanych obietnic jest niedotrzymywane ? Ale i są duuuże plusy , jak np. plan Turbo który pozwala na bardzo duże oszczędności , przy korzystaniu z telefonu, świetne promocje w IdC jak "Mierz wyżej" , super ceny za pakiety sms, pakiety mms, naprawdę bardzo tanie sms-y ze wspomnianego mBox i długo mógłbym chwalić. Jeśli to wszystko zadziała jak trzeba , będzie EXTRA.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 19:55
    *** Pro Jack - no i *** windu mieszka w Poznaniu , tak że fajnie się składa , no i wynegocjował naprawdę imponujący zestaw w Idei :-) Nie ukrywam , że chciałbym mieć to co On. Również pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-02-02 20:00
    issa** hehe ja testem ze szczecina, jedynie lacze sie z poznaniem, bo internet dostarcza mi telekomunikacja kolejowa. dobra alternatywa dla tpsa. 60 zl miesiecznie za 180 godzin. pozdrawiam,
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 20:01
    I co do (18.53) , jeśli Mix , zostanie potraktowany w pełnym zakresie jeśli chodzi o wszystkie usługi jak pozostała oferta w IdC, to będzie to jedna z najlepszych usług na rynku. Wiem , wiem i tak jest to Ideowy hit i sprzedaje się rewelacyjne. No ale zawsze można z niego zrobić równie dobrą ofertę ja bliźniacze w sumie "Zero Abonamentu" . Idea ma potencjał i sądząc po promocjach , pracowników z głową na karku, czas to wykorzystać, tym bardziej mając aspirację do bycia największym operatorem w Polsce. I jeszcze przy okazji , bo może ktoś z Idei to przeczyta , chciałem tu powiedzieć coś dobrego o pracy konsultantów , bo są naprawdę bardzo mili i kompetentni. Mowa przynajmniej , o BOK-u w Lublinie. Robią naprawdę świetną robotę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 20:05
    *** Pro Jack - no to sytuacja jak *** piokuk , który miał host warszawski , a pozdrawiał nas z " sądu w Krakowie" On też coś mówił o tym. A ja siedzę w Szklarskiej i host mam bardzo miły. Ale do Poznania masz blisko ;-) Tyle , że e-mail będzie chyba szybszy ... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 20:08
    No i ***J@ary jako pracownik Idei Ci pomoże , wejdź na jego stronkę . I kompetenta ***dedorka - szybko odpowiada na e-maile . Także polecam jak najbardziej. No to teraz komplet :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 20:33
    No i jeszcze wielkie podziękowania dla Idei za Gprs Maniak, to jest usługa! Pewnie co niektórzy nam tego w Idei zazdroszczą ;-) Mi się licznik sms nie zaciął znów na mBox, wszystko działa jak trzeba, a przed chwilą wysyłałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-02 20:43
    A co to znaczy "ponad milion unikalnych użytkowników"???
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-02-02 21:14
    No tak unikalnych jak Ty Wlo :PPP ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    diverse pisze: 2004-02-02 21:18
    i znowu obrabiacie dupe mojej firmie myslicie ze milo jest pracowac spokojnie jak wracam z pracy i juz wiem ze na gsm bedzie cos o idea niemilego. Naprawde swoje uprzykrzenia na temat idea kierujcie nie do konsultantow i pracownikow tylko do dyrekcji Centertela nie do nas. Idea jako jedyna w Polsce wprowadza uslugi o ktorych inni nie marzą, dają wam jedne z lepszych planow taryfowych w ktorych zawsze ktos doszuka sie minusow, ale tez uslugi dodane.Oczywiscie mozna krytykowac, ale opanujcie sie kto z Polskich operatorow daje wam 100min na rozmowy wewnatrz sieci z wybranym numerem za 10zl? Usluga romzowy z wybranymi numerami jest w ofercie cenowej na 2 miejscu nawet era z 6milionami klientow ma wyzsze ceny. I faktem jest to ze idea nie daje wam rarytasow w postaci telefonow typu 6800 czy bog wie jakich, ale kladzie nacisk na rozwoj i niskie ceny. I nie łaczcie TPSA z IDEA bo dyrekcja TP nie odpowieada za czyny idea!Pozdrawiam Salon Firmowy P-ń
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 21:19
    Pewnie Ci co korzystają z www. plusgsm.pl lub www. era.pl są równie "unikalni". To tylko zależy od tego kto to mówi , tj. o jaką sieć chodzi. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 21:24
    *** diverse - przeczytaj to na spokojnie. Większośc odnosi słowa krytyki do działania strony idea.pl i mBox , a nie do samej Idei i jej pozostałych usług czy cen , bo tu trudno powiedzieć coś złego. Spokojnie.... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-02 22:17
    diverse - zbyt delikatny jesteś chyba...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 22:28
    *** diverse - zapomniałeś jeszcze dodać, że usługa "Przyjaciel" czyli 100 minut wymienne na 400 sms-ów na jeden wybrany numer działa w taryfach od NIO30 (ja mam taką) i to po wykorzystaniu minut z abonamentu, co jednak nie zmienia faktu , że cena za minutę jest dobra, nawet bardzo dobra... :-) No i teraz jest jeszcze Czas dla Ciebie - nie ma co narzekać . Zresztą 1grosz - 1 minuta w grundiowe weekendy to też była calkiem sympatyczna promocja. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-02-02 22:29
    jest godzina 21 a strona idei nadal ledwo przędzie i nie można się tam dostać, oni chyba biją wszelkie rekordy popularności, całe szczęście, że działa w idei funkcja oczekiwania
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-02-02 22:30
    a i jeszcze jedno pewnie niedługo idea pobije kurnikową i sex jako słowo najczęściej wyszukiwane w internecie, a różnica jest taka, że te dwie wcześniejsze jest łatwiej znaleźć
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 22:40
    *** simon - naprawdę musisz szukać seksu w internecie ??? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 22:43
    Ale pewne jest już , że strona Ide.pl , przejdzie do historii. Pewnie Era , pomna tego co się dzieje na tej stronce, zrobi wszystko , by jej zapowiadana od dawna nowa strona spełniła oczekiwania odwiedzających. Nauka nie idzie w las, miejmy nadzieję...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-02 22:59
    issa - miałem właśnie dodać... ale nie miałem czasu :-) Plus w pakiecie ma po 20 groszy minutę rozmowy do WSZYSTKICH numerów w sieci... tyle, że w nocy :-) A po szczycie do WSZYSTKICH sieci po 50 groszy... dla każdego - nawet dla najniższych taryf... można na miesiąc zamówić i wykorzystywać przez trzy :-) Co lepsze? taniej do jednego i dla wyjątków, czy powszechniej choć drożej?
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-02-02 23:00
    sa do bani, mogli by niewprowadzac wogole tych uslug, wolalbym aby to dzialalo normalnie jak strony innych operatorow, a na idee to co nierwejde to pisze sproboj pozniej, co za siec ktora uniewmozlwia sama sobie reklame blokujac dostep do strony
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-02 23:00
    a ja to mam dzis bardziej problem z zalogowaniem sie na gol-u - eee ;-/
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-02 23:02
    ale jak sie dzieli łacze na 7 ludzi to sie nie dziwie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 23:09
    *** diverse - jeszcze miłe słowo dla Ciebie. Żebyś wiedział jaka super obsługa jest w salonie firmowym Idei w Jeleniej Górze. Naprawdę , aż przyjemnie wejść , zadzwonić , czy wysłać e-mail (a wysyłałem). Pewnie przy wyborze obsługi do Salonów Firmowych robi się jakąś szczególną selekcję , nie wiem , ale naprawdę w Jelonce jest wszystko na szósteczkę , a 6 to jak wiadomo ocena celująca. Jeśli u Ciebie jest tak samo , to się o nic nie martw. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-02 23:10
    Nio i o pierdołach bym chyba gadał z jedna osoba przez te 100 minut nie mi się to zbytnio nie podoba chodź uważam ze niektóre pomysły idei nie są takie złe, ale wydają mi się nie odpowiednio przygotowane tak jakby wszystko było robione pochopnie. ps ach ten net mnie dzis dobije eeee :-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-02 23:13
    .... dodatkowo wysiadł mi IExplorer - co sie dziej PC dostaje malych palpitacji hehe ;-/
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 23:15
    W Idei też jest "Taniej poza szcytem" tyle , że pod nazwą "Wolne chwile". No i niestety jest abonament miesięczny 2.44zl, ale ceny znośne od 0.92 do 0.79 za minutę. Widocznie jest zainteresowanie , więc Idea nie rezygnuje z opłaty abonamentowej... W każdej sieci są plusy - jakakolwiek zbieżność nazw jest CAŁKOWICIE przypadkowa :-)))) - i minusy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-02 23:17
    **issa** jak twoja kobieta znosi tak częste wizyty na necie, musi być naprawdę bardzo wyrozumiała - miąłem zapytać już wcześniej. ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-02-02 23:20
    a nawiazujac do tej strony, to wedlyg mnie to jest dlatego ze wiekszosc osob korzystajacych z sieci idea ma do 30 lat, czyli osoby interaktywne medialnie, korzystajace z intenretu, wiekszosc studentow ma idea, a w erze i plusie srednia wieku jest wieksza, a co za tym idzie na idei zawsze siedzi wiecej osob i strona siada, ale ja im place co miesiac, to nie jest jakis darmowy portal, ma dzialac i jusz bezwzgledu na wszystko!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-02 23:20
    .. nio przecież wszyscy wiemy ze nie ma sieci idealnej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 23:24
    Taki zakochany w Idei , bierze Plan Turbo 30 np. , do tego Przyjaciela za 12.20 czyli ma 160 minut lub 640 sms-ów za 45zł do ukochanej (ukochanego) czyli za minutę 28groszy , sms-a 7 groszy i średnio 5 minut i 20 sekund dziennie albo 21 sms-ów. Dla zakochanych to Idealna sprawa :-) A Walentynki tuż, tuż... Muszę o tym pomyśleć :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-02 23:25
    **ciulek** to ciekawe, bo u mnie na roku jest więcej aktywacji w +gsm.Talk to mniej więcej wygląda /1.PLUS,2.ERA,3.IDEA/ ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 23:36
    ***ICEWIND- to właśnie urok GPRS, niby jesteś , ale sobie idziesz , robisz swoje i po czasie wracasz nic za to nie płacąc. Żona usypia dziecko a ja miałem dziś wolne. Zresztą zaraz zmiana , ja do garów , a ona na Gol czytać komentarze i na ww e-dziecko.pl . Naprawdę... Poza tym mamy troszkę telefonów i mogę dzwonić do niej co chwila lub pisać do pokoju poniżej , że ją kocham... :-) Tak , mój czas przy komputerze dobiega końca. Poza tym mój świat tak naprawdę , nie ogranicza się do Gol-u , czy ogólnie internetu, naprawdę :-) ***ICEWIND - a co ty robisz na Gol-u ??? Dlaczego nie jesteś u lubej ??? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 23:37
    ***ICEWIND- wszyscy z medalami i na podium. Trzeba wiać , jak mawiał mój dziadek :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-02 23:38
    Widze,ze mnie czeka troche czytania.W takim razie nie czekam,tylko zabieram się do lektury.O **issa mailik doszedł?
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-02 23:42
    **issa** Moja Kochana kuje do ostatniego egzaminu !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 23:43
    ***Icewind - jeszcze na chwilkę . Co my tu MAMY ..... eDziecko od kuchni Na pytania odpowiadają admini. postów: 4214 2004-02-02 13:04 eRodzice emama Tu się możesz wyżalić, poradzić, pośmiać postów: 80089 2004-02-02 22:21 etata Ojcowie mają głos postów: 3476 2004-02-02 14:51 Mama cud ,Jak ładnie wyglądać i dobrze się czuć . I czy przy czymś takim można się nudzić . Czy to nie lepsze niż telefony. Już niedługo Cię to czeka :-) eDziecko, eMama , eTata, eTam........ :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 23:45
    *** windu - dzięki ! ***Pro Jack - ma pytania do Ciebie ale to już pewnie wiesz po przeczytaniu komentarzy. Mój czas się skończył :-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-02 23:48
    **issa** e to było dobre, ma nadzieje ze jeszcze nie e-dziecko, e-mama, e-tata w moim przypadku chodź jak się uczy wspólnie do rana to nigdy nic nie wiadomo, co z tej edukacji nam może „wyjść” hehe ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-02 23:48
    **issa,atk wiem juz mu odpisałem.Szkoda,ze juz lecisz.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-02-02 23:52
    **issa**, nie wcale :D. Słyszałem ostatnio co jest najczęściej szukane w necie, a idea jest najczęście szukanym słowe więc takie małe porównanie, nawet ja dzisiaj szukałem informacji o idei bo strona się nie ładuje więc zamiast sex, wpisuje idea i wychodzi prawie na to samo, dużo "informacji" mało konkretów i cały czas nic nie widać
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-02 23:55
    Co do newsa:Ho,ho sam Pan Jacek Kalinowski się do nas odezwał,no,no!Jestem pod wrażeniem ;) Hmm,czyzby to świadczyło o tym,ze GOl jest odwiedzany przez przedstawicieli opów?Ja do Pana Jacka juz sie nie zwracam,bo wszystko zostało dzisiaj przez Was napisane i ja się do tego dołaczam.Denerwuje mnie jedno,juz pal licho tą stronę Idei,to,ze faktycznie chwalą co to nie oni,jakie to usługi wprowadzili,ale ze do stabilnego dzialania tychze usług jeszcze daleka droga,to juz jakoś zapomnieli.
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-02-02 23:58
    **issa, dzieki za troske, juz sie skontaktowalem. :) pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 00:00
    **ProJack mam nadzieję,ze choć trochę Ci pomogłem? :) Jak bedziesz miał jakies pytanka to pisz,no i pochwal się co załatwiłes :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-03 00:01
    **windu** to nie spotkałeś się z taka sytuacja, w której BOK informuje ze po szczegóły, /jeżeli dysponuje Internetem/ należy udać się na stronę gsmonline – hehe ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 00:03
    **ICEWIND,tak wcale bym się nie zdziwił jakby tak było :) Info na Golu pojawia sie szybciej niz na stronce Idei.Kupiłeś juz aktywacje w Plusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 00:05
    A jeszcze mi się udało wskoczyć na chwilkę , bo żona sprawdza kable. Idzie z siostrą (a ta jest w ciąży) jutro do ginekologa i będą nagrywać dziecko w czasie USG.Dobrze , że nie umiem podłączać video - całe szczęscie. Poza tym siedziałem jeszcze dziś ok.21 bo ojcu siadła Neostrada i dzwonił do mnie bym mu przypilnował aukcję na Allegro - Radio Szarotka super staroć - w cenie nowego zestawu S+ z telefonem Sagem !!! No cóż każdy , kupuje to co chce :-))) Teraz docenił GPRS. Muszę mu jutro pokazać połączenie jego C333 w razie awarii Neostrady i mu to skonfigurować u niego . Amen :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 00:10
    Mi tez sie cos dzisiaj spitoliło ale z systemem operacyjnym Billa G. Net nie chodzil,musialem się troche nagimnastykować.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 00:11
    ...zeby zechcial łaskawie odpalić :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-02-03 00:13
    **windu, oczywiscie! bardzo dziekuje! wlasnie pisalem do jarusa. mam nadzieje, ze cos doda od siebie, jakies wskazowki czy cos. pozdrawiam. ide sie uczyc, bo ekonometria, marketing i finanse czekaja... ;) zycze milej nocy dla wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-02-03 00:16
    i tak plus za jakakolwiek reakcje IDEI mogli to poprostu przemyslec a tu prosze jest odpowied co prawda nic nie mowiaca ale jest
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 00:23
    **ProJack to sie cieszę :) A co egzaminy się szykują?Widać,ze sesja jednak jest,u mnie też :(
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 00:30
    ***wlo: czy aby naprawde mozna wziac na 1 miesiac pakiet i 3 miechy go wykorzystywac po odlaczeniu. z cennika chyba wynikalo ze po odlaczeniu przepada to co pozostalo z poprzednich okresow. daj znac o tym, bo jak korzystasz z pakietow to pewnie wiesz lepiej niz cennik ;) ***ciulek: studenci to korzystaja z tego co tansze, a tu plus ostatnio okazuje sie bezkonkurencyjny w tanim utrzymaniu abonamentu /konwersje, superkarty/. sam ostatnio kupilem abo plusa dziewczynie i namowilem kumpla ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-02-03 00:32
    No nie mogę? Jaki limit użytkowników? Czy to dlatego, że portal Idei jest coraz lepszy nie mogłam dziś wejść na niego przez ponad godzinę, żeby udzielić info klientom? Jessssooo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemo pisze: 2004-02-03 00:38
    poradziłem sobie z problemem dopchania się na mBoxa w zupełnie inny sposób. Otóz korzystam z wtyczki w WPKontakcie, która mi się loguje na mBoxa bez użycia strony Idei. Działa prawie za każdym razem polecam .:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 00:38
    **klops,***wlo a oc oc chodzi?Jaki pakiet,jakie 20 gr do wszystkich opów? :) Panowie możecie wytłumaczyć?Co to za usługa?Tylko dla obecnych klientow,czy dla przyszłych też?Dzieki.
    0
  • Users Avatars Mini
    grone pisze: 2004-02-03 00:57
    Ja stanę w obronie Idei. Wszyscy potraficie wymyslać jaka to cienka strona, jak trudno się na nią dostać. A może któryś z Was próbował kiedyś zrobić stronkę z logowaniem, autoryzacją dla więcej jak 50 userów ?? To nie jest takie proste! Jak widać (ostatnio trąbią o tym nawet w TV) można nawet zatkać serwery Microsoftu. Pewnie większość z Was jak już wejdzie na stronkę Idei i sprawdzi co chce zapomina się wylogować i zostawia ją sobie jako kolejną (zapomnianą) zakładkę IE. Łatwo jest kogoś krytykować, ale czasem nalezy pomyśleć jaki trud trzeba włożyć aby taka stronka powstała i chodziła w miarę płynnie dla tylu userów jednocześnie przez 24h na dobę. Student III roku Informatyki PG
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 00:58
    ***windu: jak zwykle polecam cennik i pozycje "pakiety polaczen glosowych" na www tez jest. po prostu dokupujesz sobie pakiet minut do plusa/poza szczytem/do plusa w nocy za okreslona kase. na www oczywiscie bedzie to pod oplatami ;) jesli normalnie uzywasz malego abo ale wiesz ze w przyszlym miesiacu bedziesz wiecej gadal to jest to swietne. tym bardziej ze te pakiety sa uzywane rownolegle z abo, a nie po wykorzystaniu go.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-03 01:04
    ***Grone: sam chyba nie wierzysz w to co piszesz. Idea ściąga ze swoich abonentów regularnie niemałe grajcary, za które oferuje im swoje usługi. Jednym z elementów usługi jest strona internetowa, która pełni kilka funkcji - w tym informacyjną i dystrybucyjną. W związku z tym Idea dysponuje niemałymi środkami na ten cel i w jej interesie jest rozwiązanie tego problemu. Nas problemy techniczne związane z budową strony nie powinny obchodzić - i IMHO nie obchodzą. Niemniej jednak zgadzam się z opinią, że wiele osób nie zapomina podrapać się po dupie, a zapomina skorzystać z opcji wyloguj ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 01:05
    **klops dzięki za wyjśnienie,własnie jestem na stronce Plusa,bo sprawdzam coś innego,ale zaraz obadam cennik :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 01:06
    Boszszsze drogi... ***grone: student III r. informatyki uzywa IE i stwierdza ze serwery M$ sa super (ktore serwery - te stawiane na linuxie? ;))) pora emigrowac chyba ;P poza ty ludzie nie maja tu ambicji robienia stron z logowaniem dla 50 osob tylko placa za usluge i chca ja miec...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 01:08
    ***windu: otworz "cennik" bo zakladka pakiety moze byc mylaca - tam tylko smsy i megabajty...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 01:11
    Hmm,fakt niezłe.Sprawdziłem,ale np.połączenia nocne w ramach sieci Plus GSM pokrywają się ze Strefą Plus,tnz pokrywaje się cenowo - 0,29gr za min.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 01:13
    Kurde Plus mogłby cos zmienić w pakietach GPRS,stworzyć usługę na miarę Ideowego maniaka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 01:21
    ***windu: nie pokrywaja sie. w pakiecie jest o 5gr brutto taniej. w kazdym razie jest miejsce na kombinowanie. a co do gprsu to musieliby mi "dac" najpierw nowy telefon. z reszta sam sobie kupie, ale za kilka mies.
    0
  • Users Avatars Mini
    grone pisze: 2004-02-03 01:22
    ***klops Student III r. inf. nie uzywa IE tylko MYIE2 (fajna przeglądarka, darmowa, duzo lepsza od IE). Myslę, że Serwery stawiane na Windzie nie są gorsze od linuxowych. Najważniejszy jest admin. SCO, które uważa się za twórców Unixa i żąda płacenia sobie odszkodowań za używanie Linuxa ma identyczne kłopoty jak MS. 95% ludzi nie płaci ani gr. za korzystanie z serwisu Idei. Może lepiej w takim wypadku nie podejmować wyzwań i zrobić "zwykłą" stronkę - Aktualności, Oferta, Telefony, i see ya later. Po co robić bramki SMS, mBoxy, logowanie skoro to tylko przysparza kłopotów i naraża na docinki użytkowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 01:30
    Fakt,kombinować można.**klops,a co będziesz korzystał z PWA?Aha chciałem Tobie powiedziec,ze telefonik w promocji "Zima z Inteligo" zamówiony :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 01:31
    No i żona poszła... ***grone - ja jestem w tej mniejszości , co się ZAWSZE WYLOGOWUJE. ZAWSZE !!! I nic mnie NIE OBCHODZI ile osób korzysta i inne kwestie natury technicznej. Może by mnie to inetersowało na początku, 2-3 miesiące po wprowadzeniu mBox i nowej idea.pl. Ale teraz NIE! Ja nie należĘ , do nowobogackich cwaniaków i buraków , którzy mają kasę i uważają , że wszystko za to można kupić i wszystko im się za to należy, ale jestem skłonny zapłacić nawet i 10zł + vat za skrzynkę Premium byleby DZIAŁAŁA zawsze ! A jeśli po 14 niesiącach około , nie działa to dalej (jak było dziś pisałem ) to pora wycofać się z tego , bo może projekt był zbyt ambitny i zaawansowany jak na dzisiejsze możliwości techniczne. Więc pora się zdecydować , albo kolejni sfrustrowani użytkownicy i bajanie , że pracujemy nad tym , albo pora się z honorem wycofać ( i z korzyścią dla użytkowników i własnego dobrego imienia).
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 01:35
    No i ***grone sobie sam odpowiedziałeś . Właśnie odświeżyłem i przeczytałem co napisałeś (00.22). Dobranoc.
    0
  • Users Avatars Mini
    grone pisze: 2004-02-03 01:41
    Ja na miejscu Idei rozwiązałbym to inaczej. Na 'Dzień dobry' jakiś ekranik powitalny dostępny dla wielu osób. Potem albo logowanie (dla płacących jakikolwiek abonament) i dla nich najwyższy priorytet albo surfowanie po stronach za free ale z niskim priorytetem. Dla tych drugich pokazuje się informacja o przepełnieniu userów na stronie. Poza tym jeśli idea.pl jest zablokowana i wyskakuje wszystkim znana strona :P wystarvzy wpisać centertel.pl i problem znika ( u mnie działa w 100%)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 01:58
    ***grone: myIE nie probowalem ale Ci wierze ze ok. zwracam honor ;) ja wole opere (albo mozille czasem). co do Twojego ostatniego pomyslu to jest imho bez sensu (bez urazy). mozna to zrobic prosciej, o czym sam pisales post wczesniej - jak w +gsm. oddzielnie strona firmowa - info i oddzielnie plusnet. i wszystko gra. niby nie zintegrowane ale dziala i ma wszystkie funkcjonalnosci a jesli doliczyc jeszcze miasto plusa i paltna bramke to nawet lepiej...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 02:05
    ah, ***grone: bym jeszcze zapytal czy myIE cos zmienia z IE czy to tylko nakladka i znow problemy z konflikatmi w standardach miedzy M$ i reszta (te wszystkie html 4.0 i cssy prawidlowe)? a ze swojej strony sie przyznam ze sie nie wylogowywalem jak siedzialem na idei za co inych userow przeapraszam w imieniu swoim i calego centertela ;) - nie wiedzialem ze to az takie ma znaczenie dla "chadzalnosci" serwisu. w i-necie jestem tylko biernym uzytkownikiem i na logowaniu i przepsutowosciach sie nie znam...
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-03 03:31
    Idealny rzecznik przemowil ;-) I co sie dowiedzielismy a wiec idealna zatrudnia lamerow ktorzy nie potrafia zrobic serwisu ktory obsluzy wszystkich chetnych. A moze panowie dacie sobie spokoj z zarzadanieim firma i pozwolicie sie wykazac innym.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 08:28
    Najgorsze jes to Panowie , że zainwestowali w to kupę pieniędzy z pewnością, no i ciężko się teraz z tego wycofać i (lub) powiedzieć wracamy do tego co było, bo część z nas (użytkowników POP, abonentów IdC i IdF) , szczególnie pewnie tych ostatnich mających darmowe konta Premium już się przyzwyczaiła przez ten czas do tego , że mają setkę darmowych sms-ów , darmowe 5 MMS-ów miesięcznie, możliwość zwiększania puli sms za grosze i całkiem ładną i przemyślaną skrzynkę. Możecie sobie wyobrazić , że użytkownik mBox Premium lub mBox VIP , dostałby starą skrzynkę Idea Smsm , lub Idea E-mail ??? To bardzo mało prawdopodobne, a bardzo wysoce prawdopodobne , że ten impas będzie trwał jeszcze bardzo długi mimo obietnic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pedrosik pisze: 2004-02-03 08:30
    "Nie można wyświetlić strony" - nic dodać, nic ująć...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 08:37
    No i o ile ja nie wartościuję ludzi pod względem wydawanych czy posiadanych pieniędzy , o tyle ***grone ma rację , że jakiś tam (pewnie duży) procent nie płaci nic, a ma kona mBox - sms i w mniejszy lub większy sposób zapycha i utrudnia działanie serwisu. Ja bym i zapłacił jak wspomniałem 12.22 bo za to miałbym fajną skrzynkę , owe MMS-y i w przeliczniku od 1do4 złożonych sms-ów do każdej sieci za 12 groszy, co jest dobrą ceną. No 6.10 jest jeszcze lepszą... :-) Zresztą Idea sama jest sobie winna , bo np. użytkownik POP chcący skorzystać z POP-owej wersji "Po znajomości" MUSI SIĘ ZAREJESTROWAĆ w idea.pl. A jaki jest przyrost uytkowników POP i pewnie związanych z tym kont mBox każdy wie. No i teraz niech połowa z ponad 3 milionów po powrocie ze szkoły (pracy) zechce wysłać sms-a (albo e-maila)........ Po prostu chyba czas na koniec bezpłatnych kont mBox sms (wiem , że zaraz mnie tu dużo ochrzani) , ale być może ta niepopularna decyzja coś zmieni. Bo coś zmienić trzeba.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 08:45
    *** pedrosik- nie żartuj ?!!! Pewnie naprawa trwa na full.., ;) Ostatnio było hasło "Nice albo śmierć" a teraz w Idei pewnie "ida.pl albo śmierć" :-))) Jeszcze jedna sprawa , jak to już było wspomniane, by uczynić część informacyjną i część dla"korzystających z usług udostępnianych w tym kanale komunikacyjnym, jak np. mBox za pomocą którego możliwe jest wysyłanie i odbieranie poczty elektronicznej, SMSów i MMSów" autonomicznymi , bo oczywiście absurdem byłoby twierdzić , że poszukujący informacji o promocjach , telefonach, usługach itd. byli klientami gorszej kategorii - bo nie płacą. Nie o to rzecz jasna chodziło, to byłaby bzdura. A moe właśnie TAK ?!I byłoby - "Wyślij sms- Premium o treści "idea.pl" na numer 7501 a otrzymasz sms-a zwrotnego z hasłem umożliwiającym swobodne przeglądanie i korzystanie z serwisu IDEA.PL" . Wtedy na pewno nie byłoby tłoku :-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 08:53
    No i , by nie płacący za mBox użytkownicy POP nie poczuli się gorsi , pełno jest kont tylko sms-owych w IdC , sam mam i wczoraj korzystałem :-))) . Ja się zgadzam na "wyciachanie" moich kont mBox -sms , bez Standard lub Premium , jeśli to w czymś pomoże. W sumie 30 sms-ów (w praktyce 120) do wszystkich sieci za darmo, to jest bardzo dużo. Ciekawe jakby zmniejszyła się liczba takich kont po wprowadzeniu symbolicznej nawet opłaty przez sms Premium na 7001, lub 7101 ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 09:08
    O ile dobrze policzyłem , milion podzielić na 30 dni , to wychodzi średnio 33 tyś osób dziennie. I Idea nie może sobie z tym poradzić. Ile unikalnych klientów odwiedza strony plusgsm.pl lub era.pl ? Ciekawe. Ciekawe ilu korzysta z eranet i plusnet ? Ja tam już myślę o "Przyjacielu" za 12zł . Fajna sprawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 09:53
    ***issa: no wlasnie - ile osob korzysta z eranetu lub plusnetu? zaraz spojrzymy ile moze to ewentulanie byc? 1/3 tych co siedza na miescie plusa? a na miescie plusa siedzi aktualnie /szkoly nie ma/ 1793 osob. i jest rano, bo po poludniu/wieczorem duzo wiecej i chodzi cacy...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 10:54
    Neostrada , nie działa dalej I czy nie lepszy GPRS ? :-))) Oj muszę ojcu , podsunąc Licencję GPRS... *** klops - ja myślę tak naprawdę , że nic się z idea.pl nie zmieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    cohn pisze: 2004-02-03 10:56
    Kolejny stek bzdur od IDEI.... Byle tak dalej... Wszystkim powoli przewraca się w głowach..
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-03 11:13
    Kalinowski niczym Jurek Urban za dawnych lat klamie nam w oczy ;-) Issa a nie myslales o korzystaniu ze skrzynki mailowej w Plusie i wysylania smsow w Miescie Plusa. Tam tez masz sporo smsow i to za darmo. Teraz jest nawet powiadomienie o dostarczeniu smsa. Jak sie ma kilka sim+ to mozna calkiem niezly limit dzienny uzbierac.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-03 11:15
    klops - tak - tego jestem pewien... W cenniku raczej nic na ten temat nie ma, bo jeśliby było to nie można by było tego "procederu" uprawiać :-) A że można - dowodem jest na to wielu moich znajomych, któzy w zależności os potrzeb zamawiają na miesiąc, czy dwa jakiś pakiet(y) (np. przed okresem wzmożonego wysyłania esemesów czy składania życzeń, urlopem) i po tym czasie rezygnują nie tracąc ew. niewykorzystanych zasobó. Problemem jest, że to działa tylko w pełnych okresach rozliczeniowych i nie można jednym telefonem sprawy załatwić... Trzeba zadzwonić z zamówieniem (albo inną dostępną metodą zamówić usługę) przez rozpoczęciem okresu rozliczeniowego od któego chcemy ją mieć i w trakcje trwania ostatniego okresu, z końcem którego chcemy zrezygnować powtórnie zadzwonić (esemesować, "e-bokować" itd.) z odwołaniem usługi. Pakiety NIE PRZEPADAJĄ!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 11:21
    No , Panowie przyszła właśnie oferta "specjalna" z Plusa , DOPL , dotycząca przedłużenia umowy. Zaraz spojrzymy , co my tam mamy....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 11:23
    *** erazmus - ależ ja mam i skrzynkę na plusnecie i jestem zarejestrowany w Miescie Plusa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-03 11:23
    windu - cennikowe pakietu - za 25 złotych 125 minut w sieci w nocy (niestety w godzinach 23-6) ale wychodzi po 20 groszy netto jak by nie liczyć :-) I jak wyżej piszę, można zamówić to na jeden okres rozliczeniowy, przy czym zgodzie z zasadami, niewykorzystany pakiet przechodzi przez następne 3 miesiące... Nie wiem czy w taryfach Plus są pakiety esemesów - nie chce mi się zaglądać do cennika... Chociaż mam gdzieś papierowy pod ręką... Tak - są - 50 esemesów za 10 złotych - czyli też 20 groszy za esemes i też niewykorzystana część pakietu przechodzi przez kolejne 3 miesiące, przy czym są one wykorzystywane PRZED esemesami z abonamentu... To jest życie, Panowie i Panie... sorry (:-)). Trzeba tylko umieć z niego korzystać :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 11:27
    Ale oferta :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-03 11:37
    klops - a propos Twojej wypowiedzi 02-02-2004 23:58... Jeśli ktoś nie korzysta może nie wiedzieć przy tak ogólnej informacji - pozwolę sobie uszczegółowić tylko na moim przykładzie. Mam duży pakiet "tylko do Plusa" dodatkowo (no bo jeśli mam 60% pozycji w książce do tej sieci to normalne, że wykorzystam :-) Otóż jeśli mam minuty z tego pakietu dostępne, każde połączenie do Plusa (obojętnie czy w szczycie, po południu albo w nocy - jeśli miałbym uruchomioną opcję taniej poza szczytem) zawsze są zabierane z pakietu. inne połączenia normalnie z abonamentu (albo z Plus Tobie wcześniej, jeśli ktoś ma. Podobnie z połączeniami poza szczytem (przy czym nie trzeba w przypadku tego pakietu mieć włączonej usługi taniej poza szczytem :-)) - jeśli dzwoni się gdziekolwiek w godz. 18-8 zdejmuje minuty z pakietu (po 50 gr netto).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-03 11:39
    Przy kilku różnych pakietach zawile byłoby opowaidać, ale np. moja siostra ma trzy różne pakiety przy taryfie Plus 40. Najważniejsze by liczyć, a nie patrzeć na cenę abonamentu i minuty pozaabonamentowej - w wyższej taryfie miałaby mniej minut za wyższą cenę. Te pakiety to rewelacja po prostu - a najbardziej opłacają się właśnie w niskich taryfach - jednak obniżenie ceny minuty do 50 groszy w dużym pakiecie i 67 gr w małym to duża oszczędność. Jak mówię - trzeba tylko wysilić się trochę i myśleć :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-03 11:44
    klops - tyle, że plusnet lepiej obsługiwać przez klienta pocztowego (lub nawet wap) niż przez www - kto by się z tym bawił - chociaż ile razy wchodzę skonfigurować skrzynkę, tyle razy bez najmniejszych problemów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-03 11:54
    Kto z Was ma w swojej skrzynce adresowej mój adres e-mail i jednocześnie adres w domenie gazetalubuska.pl ? Chciałbym poinformować, że ma wirusa W32.Novarg.A@mm (W32/Mydoom@MM - wesja A :-)). Podobnie adres peter@ib.amwaw.edu.pl... Dostaję ostatnio całe sterty powiadomień, że w wiadomościach ode mnie są wirusy... Męczące jest to, szczególnie, że nie mam pojęcia kim są osoby do których "wysyłam" pocztę :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-03 11:56
    spacetur - muszę sobie to wpisać do słownika ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 12:01
    Rbat na abonament 20% , na rok i do tego kara za ewentualne zerwanie umowy 650 zł. Gratuluję. To ja byłem zwolennikiem by nie dawać za dużo przedłużającym umowę , i ostro ich tępiłem, ale oczywiście tego nie podpiszemy. Zawsze można wybrać promocję "Rachunki mocno okrojone" lub inne równie atrakcyjne promocje w Plusie dla firm. Ale powiedzieli , by w takim razie zadzwonić 20 lutego. *** wlo - wiesz ilu ludzi może mieć w swojej skrzynce Twój adres ? Ho. Ho... Okazało się , że mój adres miała jakaś Ellene@hot.pl, ktoś z energisu, z Call Center z Gdańska i mpunkt.pl. A to nie wszystko....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 12:03
    Oczywiśccie ellene @hotmail..com i takie jeszcze adresy których bym się nigdy na pamięc nie nauczył...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-03 12:23
    issa - ten alias jest "młody" - właściwie nigdzie oprócz kilku serwisów go nie podaję - równiez z niego odpowiadam tylko osobom, które na niego piszą... A są to tylko ludzie korzystającyc z tych serwisw - m.in. GOL-a. Na listach subskrypcyjnych ma podane inne aliasy - pod tamte mi śmieci ani takie potwierdzenia nie przychodzą... A to oznacza, że tylko użytkownicy tych trzech czy góra pięciu serwisów mogą go mieć w skrzynce...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-03 12:25
    hotmail. com i wszelkie narodowe domeny hotmail mam na czarnej liście :-) podobnie aol - globalna i narodowe... przynajmniej reklam wiagropodobnego specyfiku nie dostaję albo reklam pompek do... powiększania interesu ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 12:37
    a jakie do mnie mejle przychodzily z mydoomem, ehhh ;) a zaczelo sie od domeny mpunktu tylko ze to nic nie znaczy bo ich adresy maja setki, poza tym to biuro - pewnie uzywaja outlooka itp. wiec wirusik ma tam jak w niebie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 12:41
    dzieki ***wlo za wyjasnienia. teraz wiem ze w wakacje beda duze pakiety pewnie grane ;) na razie to mi glupio od wczoraj bo dalem sie zrobic jak uczniak: nie wiedzialem ze zmiana taryfy na nizsza nawet przy przedluzaniu umowy skutkuje 25zl netto...... za to sie okazalo dlaczego pakiet kwotowy z przedluzania umowy nie przechodzi - jest uzywany przed minutami i smsami abonamentowymi, wiec jest sens robic np. wybrany nr albo strefe...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 13:10
    **wlo dzieki za wyjasnienia.***issa tylko ten rabat Tobie chcą dać??Zadzwoń do nich i spytaj się jakie telefony mógłbyś dostać i za ile,tylko wcześniej weź coś na uspokojenie,tak na wszelki wypadek :)
    0
  • Users Avatars Mini
    grone pisze: 2004-02-03 13:10
    *** klops U mnie MYIE2 dziala bez problemow (HTML,XHTML,CSS,PHP) wszystko chodzi. Poza tym ma ma jescze jedna duza przewage nad IE. Kolejna stonka nie odpala sie na paku zadań, ale na pasku wewnatrz samej MyIE2. Tak wiec mozna otworzyc sobie 10 stronek a na taskbarze bedzie tylko jedna zakladka. Przeglądareczka dostępna w polskiej wersji językowej (patch). Szczerze polecam. Można pobrać z www.myie2.com
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-03 13:15
    klops - przy zmiannie taryfy niewykorzystane zasoby przepadają... Nie wiem jak dokładnie to jest rozwiązane bo nie miałam sam takiej sytuacji ani nikt z moich znajomych, ale przepadają ponoć. Noooo... To w ceniku piszą :-) Ale czy pakiet kwotowy nie przechodzi? W promocjach przechodzi... ALe może rzeczywiście nie przechodzi - kiedyś pytałem o pakiety za punkty 5Plus - tamte nie przechodzą - być może te z przedłużenia też :-) Szkoda... Dobrze chociaż, że są wykorzystywane przed zasobami abonamentowymi.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 13:19
    Jeszcze mam pytanko do **wlo,albo innych użytkowników Plusa - **klops.Czy korzystacie z EBOKu?Zapewne fajna sparwa,ze mozna na stronce www sparwdzic saldo itd,ale wyczytałem,ze jakiekolwiek zmiany mogę wykonywać tylko wtedy gdy mam plus kod pięciocyfrowy.I teraz to pytanie :) Jesli kupuje pierwszą aktywacje,to dostanę własnie plus kod piecio czy czterocyfrowy?Jak to jest?Będę wdzięczny za wyjaśnienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-03 13:44
    tak - do ebok dostęp jest tylko przez PlusKod. Na pierwszej fakturze dostaniesz Plus Kod - pięciocyfrowy. Musz go aktywować i najlepiej zmienić podczas aktywacji :-) Czterocyfrowe kody dotyczą kont użytkowników na danym koncie - jeśli na koncie jest więcej niż jedna aktywacja. Sam dokładnie nie wiem, chociaż w końcu może coś zrobię bo mi żona i dziecko trują, że chcą mieć dostęp do e-BOK :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 13:49
    Tak właśnie myslałem,ze pierwszy będzie pieciocyfrowy a następne,gdybym dokupił kolene aktywcje to będą cztero.Bo to logiczne nawet jest,ze tak musi być :) Ale chcialem się upewnić :) Dzieki.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 13:57
    ***windu i ***wlo: pluskod mozna dostac przed 1sza faktura - trzeba zadzwonic do BOKu i poprosic o wstepny kod. konsultant przekierowuje do automatu i sami sobie ustawiamy. robilem tak w grudniu dzien po aktyowwaniu numeru
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 14:00
    ***wlo: chyba nieprecyzyjnie sie wyrazilem - z powodu zmiany taryfy przepasc mi nic nie moglo bo przed zmiana mialem "czasami" ;) chodzilo o to ze w ogole pakiet kwotwy wynikajacy z umowy przedluzeniowej nie przechodzi z natury, wg. umowy tak jest. promocyjne pakiety p[rzechodza ale sa uzywane po minutach i smsach z abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 14:05
    ***grone: czyli cos jak avant browser? nie, dziekuje. nadal korzysta to z silnika IE czyli jest nakladka na IE ktorego nie cierpie (jedynie wydruki z www ma lepsze). opera tez ma zakladki/panele, a w dodatku pod reka wylaczanie obrazkow lub pakowanie tylko tych z cache'u (genialne dla www/gprs) i kupe innych rzeczy i np. zintegrowany klient poczty. widze ze obaj dbamy o nie zawalanie ramu ale ja robie to lepiej ;))) pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-03 14:11
    windu - jestem akurat on-line z moim znajomym konsultantem :-) mówi, że 4-cyfrowy kod obecnie już nie funkcjonuje. Wcześniej był wykorzystywany do ibentyfikacji dzwoniącego przy zapytaniach o saldo itd. Teraz system rozpoznaje numer telefonu i podaje bez kodu informacje. Ponoć w korporacyjnych aktywacjach służy jeszcze do identyfikacji abonenta przy blokowaniu kart itd. ale też jakoś inbaczej to rozwiązują w tej chwili. Tak więc tylko 5-cyfrowy kod (i właściciel go powinien znać) jest teraz wykorzystywany do wszelkiego rodzaju zmian.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 14:16
    Ok,dzięki **wlo za wyjaśnienie.teraz juz wszystko wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 15:27
    E- tam jaki e-bok ??? Oczywiście żartuję. e-bok jest e-fajny... Muszę pierwszy raz pochwalić TP S.A. , a wczoraj się śmiałem z całodobowej asysty(orszaku) technicznej. Miły Pan ! przeprowadził mnie jeszcze raz przez wszystkie ustawienia , by się upewnić , czy to nie znaszej winy (błąd 630) , bardzo , bardzo spokojnie, do tego przyjął zgłoszenia i zrobili BŁYSKAWICZNIE , w ok 1h, działało już o 12stej. Extra szybko i sympatycznie. Naprawdę słowa pochwały. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 15:39
    *** windu - jak pisałem ja nie umiem wyciskać niczego i wykłócać się , więc wyjaśniłem jej na spokojnie. Jest parę alternatyw. Mój brat (Plus 200) jest o wiele mniej dyplomatyczny , porozmawiałem już z nim troszkę przez telefon , ale rozmowa nie nadaje się do zacytowania :-))) Jest naprawdę baaardzo dużo świetnych promocji w Plusie jak wspomniana "Rachunki macno okrojone" lub NOKIA 6800 dla małych firm. No i zawsze z otwartymi ramionami czeka IdF z nie gorszymi promocjami , świetnymi telefonami i np. taryfką 50 lub 100 i naliczaniem sekundowym 1/1 za 12.2zl, lub naliczanie 30/1 za 6.10 (takt 30/30) to w IdF standard :-) O ile moja mama jest przywiązana do numeru o tyle liczy się ze zdaniem mojego brata i ma on na nią spory wpływ. Jak tylko powiedział Neostrada ! to od razu zamówili (w zasadzie to ja wszystko załatwiałem ).
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 15:40
    **issa wczoraj wysłalem zamówienie do Plusa przez net,a dzisiaj dzwoniła pani zeby powiedziec jakie dokumenty skserowac i wysłać,ale widać,ze jakaś taka była znudzona swoja pracą.To niedobrze tak zaczynać od rana bez motywacji :)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 15:44
    **issa,Wiesz nie mówię żeby sie zaraz wykłócać,ale zagrozić zerwaniem umowy i nawet wysłac taki wniosek,zawsze można.Skutkuje :) Mam jeszcze pytanko odnośnie Strefy Plus,tzn jak to jest z tym wyznaczeniem strefy.Mieszkam w centrum i jak sobie z domu ja wyznacze,tzn ze strefa będzie obowiazywac w centrum miasta,czyw calym mieście?Jak to jest dokładnie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-02-03 15:49
    Wyslalem ostatnio maila do BOK-u i wyobrazcie sobie ze mi odpisali i przeprosili za zle dzialanie strony i umozyli abonament za najblizsze dwa miesiace . Wiec mozna powiedziec ze jestem usatysfakcjonowany;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 15:52
    *** windu - ja muszę lecieć, polecam kontakt z BOK Plusa w sprawie Strefy. Fajnie się z nimi rozmawia . W dużymi mieście ze Strefą może być troszkę gorzej. A "umowa" wylądowała w koszu - dokładnie podarta . Sczegóły podam 20 stego :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-03 15:56
    Ja tez spadam, do nauki :( Bede wieczorem. Narazie.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    brzózka pisze: 2004-02-03 16:14
    Czy ktoś mi wyjaśni co mają wspólnego pakiety minut i e-bok plusa z tematem "Portal Idei jest stale ulepszany" ???
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 16:19
    *windu: ze strefa nigdynic nie wiadomo - dziala wedlug bts'ow - ale jak?. moze jej byc troszeczke albo duuuzo. a w BOKu jesli osobiscie nie uzywaja nie beda wiedzieli nic wiecej niz w opisie uslugi wyczytasz. zapytaj tutaj userow. a moze goscie w salonie na miescie maja i uzywaja?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 16:22
    *brzózka: to dziala na zaszdie przeciwienstw - pakiety i e-bok dzialaja a strona idei.... albo inne wytlumaczenie: mamy juz dosc rzezczy kipepskich i gadamy o tym co operatorom wychodzi ;) takie zaklinanie rzeczywistosci ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-03 17:05
    ***GSManiac: akto wie o co chodzi z ta promo "7254" - na www plusa jest pod "15zl"a pod linkiem nic nie ma...
    0
  • Users Avatars Mini
    voytk pisze: 2004-02-03 17:57
    Widze ze ostatnie komentaże dotyczą głównie Plusa, więc ktoś może mnie poratować regulaminem promocji KAMELEON. Pisałem do Boku, ale mnie odsyłają na infolinie, a wolałbym widzieć co jest w tym regulaminie i jakie ceny telefonów. Email: voytkab@tlen.pl .Z góry dzięki
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-03 17:59
    ***klops: faktycznie się nie otwiera. Może jeszcze zawartości nie dodali. Może chcą pokazać, że nie tylko Idea ma bugi na swojej stronie :P Ale nazwa tej promo, tj. "7254" sugeruje, że to jakiś nr Premium Rate czyli sms za 2,44 brutto - pewnie jakaś głupia zabawa, gdzie niby można coś wygrać, pod warunkiem, że wyślesz 300 takich smsów, no i że będziesz miał szczęście :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-02-03 18:36
    SUPER SUPER SUPER teraz jak sie wysyla smsy ze strony idei to widac nasz wlasny numer, a nie jak wczesniej:):) ze byl jakis 102......
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-02-03 18:50
    wiecie co chyba idea mi ban'a założyła, bo jak staram się tam dostać to za każdym razem pojawia się ten wkur... uprzejmy napis, macie ten sam efekt ???
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-02-03 18:59
    tak ja tesz to mam i klikam na ten liknk sproboj ponownie iwchodzi:)
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-02-03 19:11
    ej, a może to MYdoom, rozwala strone idei, chyba jest to możliwe !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-03 20:36
    *** klops (15.22) - dobre, dobre... :-))) I do tego racja :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-03 22:32
    Ale do pełnej funkcjonalności to im jeszcze brakuje!
    0
  • Users Avatars Mini
    pebert pisze: 2004-02-03 22:47
    ze poczte sobie moge przez strone konfigurowac????ale jak,jak strona sie nei otwiera,i po co,skoro za darmo moge to zrobic przez telefon????ale bzdura!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-02-04 00:43
    OFF TOPIC - Pozwolę sobie napisać coś off topic :) W Erze przedłużenie promocji biznesowych, i pojawiają się w ofercie SonyEricsson T630 i Samsung X600. Gdyby ktoś chciał poczytać sobie regulaminy promocji to prosze napisać do mnie na maila - bartplus@go2.pl i podeślę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2004-02-04 12:43
    portal idea i ta ich bramka sms... co prawda lepsza niz w erze ale do plusa jeszcze długo nie podskoczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-04 14:57
    A dziś portal chrzani się aż miło. Dodali najpierw jakieś przyciski (zamiast wyślij jest ikonka), zmienili jakieś głupoty a teraz nie mogę nigdzie namierzyć wiadomości wysłanych. Takie "usprawnienia" zwiększają tylko frustrację użytkowników.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: