Premier League oficjalnie wróciła na anteny CANAL+.
Operator przygotował wielokanałową akcję promocyjną, obejmującą zarówno digital, social media, programmatic, jak i działania na żywo – kulminacją było wydarzenie inaugurujące sezon w Zamku Ujazdowskim w Warszawie.
W wydarzeniu wzięli udział legendy angielskiego futbolu: Michael Owen, Jerzy Dudek oraz Mateusz Klich, a kibice mogli m.in. uczestniczyć w quizach, interaktywnych konkurencjach i fotobudce AI z motywami Premier League.
Kampania łączyła królewskie symbole (korona, tron) z popkulturowymi odniesieniami i formatami redakcyjnymi CANAL+, w tym nowymi programami studyjnymi oraz komentarzem ekspertów. W mediach społecznościowych i online uruchomiono m.in. zabawę „Teams Ranking Prediction” na TikToku, przypominanie legendarnych momentów ligi oraz intensywną autopromocję w kanałach CANAL+.
Kampania potrwa przez kolejne miesiące, a CANAL+ podkreśla, że widzowie mogą liczyć na kompleksowe doświadczenie Premier League – od transmisji meczów po dedykowane programy i angażujące formaty w mediach społecznościowych.