Promocja „blue card 99” w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 8

Warunki oferty promocyjnej „blue card 99” w sieci Era:

I. Opis promocji

1. W okresie od dnia 22 czerwca 2006 roku do odwołania nie dłużej jednak niż do dnia 19 lipca 2006 roku (włącznie) przy wyborze taryfy data, PTC operator sieci Era (zwany dalej Operatorem lub PTC) oferuje:

Taryfę data1:

z opłata abonamentowa 1,00 zł netto (1,22 zł z VAT)

usługę blue connect2:

z opłata abonamentowa 99,00 zł netto (120,78 zł z VAT)

oraz

terminal:

modem PC EDGE/GPRS w cenie:

Modem PC EDGE/GPRS cena netto cena brutto
Siemens EDGE SPEED ES 75 79 zł 96,38 zł

lub kartę EDGE/GPRS/WLAN w cenie:

Karta EDGE/GPRS/WLAN cena netto cena brutto
Sony Ericsson GC 89 99 zł 120,78 zł

lub kartę EDGE/GPRS/WLAN w cenie:

Karta EDGE/GPRS/WLAN cena netto cena brutto
GlobeTrotter Combo EDGE 99 zł 120,78 zł

lub kartę UMTS/EDGE/GPRS w cenie:

Karta UMTS/EDGE/GPRS cena netto cena brutto
GlobeTrotter 3G EDGE (HSDPA ready) 199 zł 242,78 zł

lub kartę UMTS/EDGE/GPRS w cenie:

Karta UMTS/EDGE/GPRS cena netto cena brutto
blue connect Merlin U740 (HSDPA ready) 199 zł 242,78 zł

lub kartę UMTS/EDGE/GPRS w cenie:

Karta UMTS/EDGE/GPRS cena netto cena brutto
GlobeTrotter GT MAX (HSDPA ready) 199 zł 242,78 zł

lub kartę UMTS/EDGE/GPRS/WLAN w cenie:

Karta UMTS/EDGE/GPRS/WLAN cena netto cena brutto
GlobeTrotter Fusion+ (HSDPA ready) 299 zł 364,78 zł

1 Podana cena nie uwzględnia opłaty aktywacyjnej za przyłączenie do sieci Era. Opłata aktywacyjna w niniejszej Ofercie Promocyjnej wynosi 1,00 zł netto (1,22 zł z VAT) i będzie uwzględniona na pierwszej fakturze VAT.
2 PTC zastrzega sobie prawo do zmiany parametrów technicznych świadczonej usługi po przekroczeniu 2 GB transferu w danym Cyklu rozliczeniowym.

2. W niniejszej Ofercie Promocyjnej dostępna jest wyłącznie taryfa data. Nie ma możliwości zmiany taryfy data na inną taryfę przez cały czas obowiązywania Umowy. Terminale są oferowane wyłącznie z taryfa data i usługa blue connect, na warunkach niniejszej Oferty Promocyjnej
3. Pozostałe opłaty, nieokreślone w warunkach niniejszej Oferty Promocyjnej naliczane będą zgodnie z Cennikiem usługi blue connect.
4. W trakcie trwania Umowy zawartej na podstawie niniejsze Oferty Promocyjnej Abonent nie będzie mógł zawiesić świadczenia usług na własne życzenie.
5. Cesja nie powoduje utraty promocyjnej opłaty abonamentowej taryfy data.
6. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.
7. Abonent zobowiązuje się do nie wyłączania usługi blue connect przez cały okres obowiązywania niniejszej Umowy.
8. W trakcie trwania umowy nie ma możliwości zastąpienia usługi blue connect innymi pakietami transmisji danych dostępnymi w Ofercie standardowej lub też ofercie promocyjnej oferowanej przez Operatora.
9. Operator świadczy usługi transmisji danych w poszczególnych technologiach transmisji danych w zakresie istniejących możliwości technicznych. Mapa orientacyjna zasięgu sieci Era dla poszczególnych technologii transmisji danych wyznacza zakres dostępności usługi. Mapa ta jest dostępna na stronach www.blueconnect.pl. Jednocześnie PTC zastrzega sobie prawo do modyfikacji zasięgu sieci Era dla usług transmisji danych.
10. Z oferty mogą skorzystać każdy przedsiębiorca w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, który przedłoży dokumenty potrzebne do zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, nabędzie jednocześnie promocyjny zestaw: terminal wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacja) u Doradcy Biznesowego lub Autoryzowanego Doradcy Biznesowego, w Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era, w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era oraz zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.
11. Z oferty może skorzystać każda osoba fizyczna, która jednocześnie z nabyciem promocyjnego zestawu: terminal wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacja), w Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era, w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era:

  • przedstawi dwa dokumenty ze zdjęciem stwierdzające tożsamość i dokument potwierdzający wiarygodność płatnicza, taki jak np. zaświadczenie o zatrudnieniu, karta kredytowa, dokumenty poświadczające fakt otrzymywania emerytury lub renty itp. (szczegółowy wykaz honorowanych dokumentów dostępny jest w punktach sprzedaży i obsługi sieci Era, a także na stronach internetowych www.era.pl)

  • oraz zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych

II. Postanowienia ogólne

1. Ceny netto zwiększane są o podatek VAT. Podatek VAT od usług telekomunikacyjnych wynosi 22%.
2. PTC informuje, iż podstawa nabycia urządzeń w promocyjnej cenie objętych niniejszą promocją u Autoryzowanego Doradcy Biznesowego lub w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era jest Umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji a Autoryzowanym Doradca Biznesowym lub Autoryzowanym Punktem Sprzedaży.
3. PTC informuje, że oferowane terminale Siemens EDGE SPEED ES 75, Sony Ericsson GC 89, GlobeTrotter Combo EDGE, GlobeTrotter 3G EDGE (HSDPA ready), blue connect Merlin U740 (HSDPA ready), GlobeTrotter GT MAX (HSDPA ready) oraz GlobeTrotter Fusion+ (HSDPA ready) posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z nich tylko z karta SIM sieci Era.
4. Promocyjna cena przyłączenia do sieci karty SIM (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej Oferty Promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełne Cykle rozliczeniowe. Cena przyłączenia do sieci w przypadkach nieobjętych niniejszą Ofertą Promocyjną wynosi 99,00 zł netto (120,78 zł z VAT).
5. PTC informuje, że Doradcy Biznesowi, Autoryzowani Doradcy Biznesowi, Sklepy, Salony oraz Autoryzowane Punkty Sprzedaży nie maja prawa do pobierania żadnych wpłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywacje) lub kaucji.
Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciagu 14 dni od daty wystawienia faktury, która PTC przęśle poczta.
6. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi u każdego Doradcy Biznesowego, w salonach i sklepach firmowych sieci Era.
7. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacja) do sieci Era kart SIM w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, a aktywacja karty SIM do 5 dni roboczych. Usługa Poczty głosowej dla wszystkich korzystających z niniejszej promocji zostanie udostępniona również w ciągu 2 dni od daty aktywacji.
8. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych w wysokości 200,00 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500,00 zł.
9. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora.
10. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych warunków Oferty Promocyjnej pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych warunków Oferty Promocyjnej.
11. Abonent uzgodni z PTC stosowanie urządzeń realizujących funkcje zakończenia sieci stałej (Fixed Cellular Terminal) lub działających na podobnej zasadzie, w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Era.
12. PTC ma prawo wypowiedzenia Umowy (Umów) zawartej w ramach niniejszej promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta ze zobowiązania określonego w pkt II ppkt 11 oraz naliczenia kary umownej w wysokości 1200,00 zł z tytułu każdej Umowy.
13. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność świadczonych przez niego usług wynikających z nie osiągnięcia przez Abonenta parametrów technicznych wymaganych do skorzystania z tych usług przez urządzenia używane przez Abonenta lub przez zmiany dokonywane w tych urządzeniach przez Abonenta we własnym zakresie.

III. Czas trwania Umowy

1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy, trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba, że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
2. Abonent przyjmuje na siebie:
2.1. zobowiązanie niepienieżne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
2.2. zobowiązanie pienieżne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczenia opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 1200,00 zł. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu zestawu promocyjnego i usług.
4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
4.1. złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych okresu jej obowiązywania,
4.2. rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w §17 ust 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PTC,
4.3. utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III pakt. 5 oraz w pkt III ppkt 6.
5. W przypadku utraty karty SIM aktywowanej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
6. Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia utraty do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: