Promocja "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 6

Regulamin Promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania: 
a. są klientami Raiffeisen Bank Polska S.A., z siedzibą przy ul. Pięknej 20, 00-549 Warszawa (zwanej dalej "Bankiem"), mającymi zawartą z Bankiem co najmniej jedną z następujących umów: konta osobistego, konta lokacyjnego, karty kredytowej lub kredytu konsumpcyjnego, a następnie 
b. zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (zwaną dalej "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej jednocześnie okazując w chwili podpisywania Umowy (tylko do wglądu) kartę płatniczą lub kredytową Banku, miesięczny wyciąg ze swojego rachunku prowadzonego przez Bank lub potwierdzenie otwarcia osobistego/lokacyjnego rachunku bankowego w Banku albo umowę kredytu konsumpcyjnego, a następnie 
c. podpiszą regulamin dostępu do usług bankowych w oparciu o aktywowaną na podstawie Umowy kartę Plus Mega zawierającą aplikacje bankowe (zwaną dalej "kartą PLUS MEGA RAIFFEISEN"), stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i jednocześnie wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu aktywacji usługi po stronie Banku oraz świadczenia usług dostępu do usług bankowych podpisując Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. 
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł brutto. Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami PLUS MEGA RAIFFEISEN i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 
5. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Lp Model telefonu Cena promocyjna w zł brutto przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf z planu taryfowego NowyPlus: Cena w zł brutto aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych 
NowyPlus 165  NowyPlus 85  NowyPlus 55  NowyPlus 45  NowyPlus 25 
1 Motorola C550  49  149 729
2 Motorola V600  19  99  299  499  699 1519
3 Nokia 3310  1 319
4 Nokia 3410  1 609
5 Nokia 3510i  19  49 489
6 Nokia 3100  79  149 609
7 Nokia 2600  19  49 489
8 Nokia 6100  99  199 849
9 Nokia 6610i   249  399 1339
10 Nokia 6020  49  149  349  449 1549
11 Sagem myX-5-2  179  279 729
12 Samsung C100  29 699
13 Siemens CX65  49  299  449 1219
14 Siemens M65  99  299  399  699  999 2069
15 Sony Ericsson T230   1 489
16 Sony Ericsson T610  249  349 969
17 Sony Ericsson K500i  299  399 969

Ceny detaliczne aktualne na dzień 22.02.2005
6. Promocja "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" trwa od 22.02.2005 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Polkomtel zastrzega sobie prawo do zakończenia promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" w dowolnym czasie bez podawania przyczyn. 
7. Do wzięcia udziału w Promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 
8. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" zobowiązany jest do wyboru jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf NowyPlus. 
9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w § 1 pkt.5 uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A.. 

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji " Nowe Taryfy dla Raiffeisen ": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy. 
d. Abonent nie może zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej. 
2. W przypadku zmiany taryfy lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen", niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament, niewykorzystane minuty w ramach usługi "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS. 
3. Abonent biorący udział w Promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi. 
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" może w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty PLUS MEGA RAIFFEISEN na warunkach Promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" zmienić wybraną taryfę na inną taryfę , o której mowa w § 1 pkt.8 Regulaminu Promocji, z miesięczną opłatą abonamentową o wyższej wartości. 

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" ma automatycznie aktywowaną usługę "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" na promocyjnych warunkach. 
2. Usługa "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" dotyczy połączeń w godzinach 18.00 - 8.00 od poniedziałku do piątku oraz całą dobę w soboty, niedziele i święta do sieci Plus GSM lub krajowych sieci stacjonarnych z wyłączeniem połączeń z numerami Premium Rate, połączeń w ramach usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych oraz połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym, połączeń międzynarodowych, przesyłania faksów i przesyłania danych. oraz połączeń z siecią Internet (numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321). 
3. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" ma prawo korzystać z usługi "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" bez ponoszenia opłaty miesięcznej1 , o której mowa w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf NowyPlus, przez: 
a. 6 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, 
b. 12 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryfy: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165,
z zastrzeżeniem, że jeżeli aktywacja nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas w pierwszym okresie rozliczeniowym liczba godzin połączeń objętych usługą będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego. 
4. Liczba darmowych godzin do wykorzystania na połączenia do sieci Plus GSM i do sieci stacjonarnych w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" zgodna jest z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf NowyPlus i wynosi odpowiednio: 

  NowyPlus 25  NowyPlus 45  NowyPlus 55  NowyPlus 85  NowyPlus 165 
Liczba darmowych godzin do wykorzystania na połączenia do sieci Plus GSM (Z wyłączeniem Sami Swoi) i sieci stacjonarnych 1 (60 minut)  2 (120 minut)  5 (300 minut)   10 (600 minut)  20 (1200 minut)

5. Jeśli liczba godzin/minut zgodnie § 3 pkt.4 z danego okresu rozliczeniowego nie zostanie wykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym, wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części godzin/minut w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" i ta część jest anulowana i nie może być wykorzystana w kolejnych okresach rozliczeniowych. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą część godzin/minut w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy". 
6. Po wykorzystaniu wszystkich godzin w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" w danym okresie rozliczeniowym, opłata za minutę połączenia z numerami w sieci Plus GSM oraz z numerami stacjonarnymi zgodna będzie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf NowyPlus. 
7. Abonent może deaktywować usługę "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy". Deaktywacja usługi "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" odbywa się poprzez 
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta, 
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl). 
8. Z zastrzeżeniem treści § 3 pkt.3 po upływie:: 
a. 6 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, 
b. 12 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryfy: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165,
od daty aktywacji karty PLUS MEGA RAIFFEISEN w ramach Promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" za usługę "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" będzie pobierana opłata miesięczna w wysokości 25 zł brutto zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf NowyPlus. 
9. Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie, o którym mowa w §3 pkt.3 powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z usługi "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" na warunkach promocyjnych określonych w §3 pkt.1 i §3 pkt.3. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracony czas rozmów w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy". 
10. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.4 i § 3 pkt.9 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. 
11. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf w ramach planu taryfowego NowyPlus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf NowyPlus, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego. 

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" w czasie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2. 
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 5 AKTYWACJA KARTY PLUS MEGA RAIFFEISEN

1. W Promocji " Nowe Taryfy dla Raiffeisen ", oferowane są karty PLUS MEGA RAIFFEISEN wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty PLUS MEGA RAIFFEISEN standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty PLUS MEGA RAIFFEISEN numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty PLUS MEGA RAIFFEISEN wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty PLUS MEGA RAIFFEISEN, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty PLUS MEGA RAIFFEISEN, nabytych w ramach Promocji " Nowe Taryfy dla Raiffeisen ", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty PLUS MEGA RAIFFEISEN w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą PLUS MEGA RAIFFEISEN. Wydanie i aktywowanie nowej karty PLUS MEGA RAIFFEISEN podlega opłacie 61,00 zł brutto. 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 8 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 BLOKADA KARTY PLUS MEGA RAIFFEISEN

1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty PLUS MEGA RAIFFEISEN (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM. 
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 610,00 zł brutto. 
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 6 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową. 

§ 7 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart PLUS MEGA RAIFFEISEN aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart PLUS MEGA RAIFFEISEN działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 

§ 8 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 8 pkt.2. 
2. Jeżeli rozwiązanie umowy przez Abonenta lub zaprzestanie korzystania z usług albo spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów nastąpi w okresie: 

  • przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej, 

  • pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej, 

  • pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej, 

  • pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcami 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej. 

3. Nie podlega rygorom określonym w § 8 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf NowyPlus skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego. 

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Nowe Taryfy dla Raiffeisen" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

1 w okresie o którym mowa powyżej miesięczna opłata za usługę "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" wliczona jest w miesięczną opłatę abonamentową w wybranej taryfie.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: