Promocja „Rozmowy bez ograniczeń” w sieci Dialog

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 14

Regulamin promocji „Rozmowy bez ograniczeń” w sieci Dialog:

1. Organizatorem promocji „Rozmowy bez ograniczeń” jest Telefonia Dialog S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy pl. 1 Maja 1/2 zwana dalej DIALOGIEM
2. Promocja obejmuje umowy podpisane od dnia 15.04.2005 r. do dnia 15.07.2005 r. i zrealizowane do 30.09.2005 r.
3. Promocja skierowana jest do osób fizycznych, nie prowadzących działalności gospodarczej, zameldowanych na pobyt stały lub czasowy w lokalu albo posiadających tytuł prawny do lokalu, na terenie objętym promocją.
4. Promocja dotyczy łączy telefonicznych: analogowych, ISDN (2B+D), CDI oraz CDI+, których liczba jest ograniczona. Zmiana typu łącza na inne, wymienione w tym punkcie, nie powoduje utraty warunków promocji. Promocja nie jest dostępna na łączach w grupie CENTREX.
5. DIALOG zastrzega sobie możliwość zakończenia promocji przed upływem terminu określonego w punkcie 2 niniejszego Regulaminu.
6. Promocja dostępna jest dla taryf: Profit, Pionier, Efekt.
7. Promocja nie jest dostępna w taryfie Atut (uwaga! – podczas trwania promocji klient może zmienić taryfę – z wyłączeniem przejścia na taryfę Atut).
8. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, z wyjątkiem promocji „Przyłącz się taniej”.
9. Promocja nie dotyczy osób, z którymi DIALOG rozwiązał uprzednio umowę o świadczenie usług z powodu pozostawania w zwłoce z płatnością należności za wykonane przez DIALOG usługi telekomunikacyjne, z wyjątkiem klientów którzy uregulowali wszystkie należności.
10. Obszar objęty Promocją jest ograniczony. Szczegółowa specyfikacja obszaru objętego promocją dostępna jest w Biurach Obsługi Klienta oraz pod numerem TeleCentrum 0 801 700 700.
11. Za Klienta biorącego udział w Promocji uważa się osobę fizyczną określoną w pkt.3 niniejszego regulaminu, która w okresie trwania promocji podpisze umowę promocyjną z DIALOGIEM na Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
12. Jeżeli Klient spełni warunek określony w punkcie 11 niniejszego Regulaminu to DIALOG zobowiązuje się do:
a) OPCJA 1: przyłączenia Klienta do sieci DIALOGU, przyznania mu opcji TeleRazem przez 6 kolejnych miesięcy liczonych od dnia aktywacji w ramach opłaty abonamentowej (uwaga! – klient nie ponosi dodatkowej opłaty z tytułu korzystania z opcji ) oraz zwolnienia klienta z opłaty aktywacyjnej za opcję TeleRazem), przy jednoczesnym zobowiązaniu się Klienta do nie rozwiązywania zawartej Umowy promocyjnej przez okres 12 miesięcy od dnia podłączenia do sieci DIALOGU (uwaga! – po upływie okresu bonifikaty klient może złożyć rezygnację z opcji bez ponoszenia konsekwencji finansowych);
b) OPCJA 2: przyłączenia Klienta do sieci DIALOGU, przyznania mu opcji TeleRazem przez 12 kolejnych miesięcy liczonych od dnia aktywacji w ramach opłaty abonamentowej (uwaga! – klient nie ponosi dodatkowej opłaty z tytułu korzystania z opcji) oraz zwolnienia klienta z opłaty aktywacyjnej za opcję TeleRazem, przy jednoczesnym zobowiązaniu się Klienta do nie rozwiązywania zawartej Umowy promocyjnej przez okres 24 miesięcy od dnia podłączenia do sieci DIALOGU (uwaga! – po upływie okresu bonifikaty klient może złożyć rezygnację z opcji bez ponoszenia konsekwencji finansowych).
13. Klient zobowiązany jest do zapłacenia opłaty wyrównawczej na rzecz DIALOGU w wysokości stanowiącej równowartość przydzielonych opcji TeleRazem w ramach opłaty abonamentowej określonych w punkcie 12 niniejszego regulaminu, w przypadku rozwiązania zawartej w ramach niniejszej promocji umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, przed upływem 12 miesięcy przy wyborze OPCJI 1 lub 24 miesięcy przy wyborze OPCJI 2, określonych w punkcie 12 niniejszego Regulaminu.
14. Zobowiązanie do uiszczenia opłaty dodatkowej określonej w punkcie 13 niniejszego Regulaminu nie powstaje, jeżeli:
a) umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawarta w ramach promocji została rozwiązana przed podłączeniem Klienta do sieci DIALOGU,
b) klient przeniesie prawa i obowiązki wynikające z Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej w ramach niniejszej promocji na innego Klienta, zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Telefonię DIALOG S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Klient przejmujący może wtedy skorzystać z promocji w okresie niewykorzystanym przez poprzedniego Klienta,
c) umowa wygaśnie z powodu braku możliwości technicznych przeniesienia zakończenia sieci telekomunikacyjnej DIALOG, do którego dołączone jest urządzenie końcowe Klienta;
15. Zawieszenie umowy promocyjnej, w trakcie trwania Promocji nie powoduje przesunięcia warunków Promocji o okres zawieszenia.
16. W przypadku nieterminowego regulowania rachunków za usługi telekomunikacyjne przez Klienta, DIALOG zastrzega sobie prawo do odstąpienia od promocji. Przez nieterminowe regulowanie rachunków rozumie się nieopłacenie należności za usługi do czasu wykonania restrykcji ograniczenia możliwości korzystania przez Klienta z połączeń wychodzących.
17. Usługi telekomunikacyjne świadczone są przez DIALOG w oparciu o Regulamin Świadczenia usług telekomunikacyjnych. (uwaga! – 1. klient poświadczy fakt zapoznania się z regulaminem promocji podpisując się na umowie, 2. bonifikata będzie naliczana od dnia aktywacji linii, a nie od dnia podpisania umowy – kwestia uzgodniona z Działem Bilingu).

Opinie:

Opinie archiwalne (14):

Komentuj

Komentarze / 14

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: