Promocja "SIMDATA 2" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 31

Regulamin Promocji "SIMDATA 2" w sieci Plus GSM:

1. Promocja "SIMDATA 2" ("Promocja") trwa od 01.01.2006 r. do 31.12.2006 r.
2. Promocja obejmuje osoby, które w okresie jej trwania:
a. zakupią promocyjny Mini Zestaw SIMPLUS "SIMDATA" składający się z karty SIM (z przypisanym numerem telefonu) oraz materiałów informacyjnych ("Mini Zestaw") za 20 zł z VAT ( w tym 20 zł z VAT na połączenia i SMS-y oraz inne usługi dodatkowe dostępne w ramach promocyjnej taryfy SIMDATA) z przypisaną promocyjna taryfą SIMDATA ("Promocyjna Taryfa SIMDATA")
b. włączą się do sieci, stając się Użytkownikami w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Użytkowników.
3. Promocyjne stawki oraz zasady świadczenia usług, a w szczególności wykonywania połączeń, przesyłania wiadomości SMS oraz korzystania z usług dodatkowych dostępnych w ramach Promocyjnej Taryfy SIMDATA, określone są w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu Promocji.
4. Wszystkie ceny podane w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu Promocji podane są w złotych polskich. Podatek VAT na usługi telekomunikacyjne wynosi 22 %.
5. Zastrzega się możliwość zmiany niniejszego Regulaminu Promocji oraz wcześniejszego zakończenia Promocji.
6. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Promocji zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Użytkowników.
7. Organizatorem niniejszej Promocji jest Polkomtel S.A. z siedzibą Al. Jerozolimskie 81, 02 - 001 Warszawa.
8. Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu Promocji stanowi jego integralną część.

Załącznik nr 1
do Regulaminu Promocji "SIMDATA 2"

PROMOCYJNA TARYFA SIMDATA

1. Opłaty za transmisję danych

Pozycja Jednostka Cena z VAT
Pakietowa transmisja danych (GPRS) Internet 100KB (APN: www. plusgsm. pl; Internet ) 1,2 100KB 0,03 zł / 100 KB
Minuta połączenia z Internetem (połączenie komutowane HSCSD, CSD) - numer 123 i 321 min 0,31 zł/min
Pakietowa transmisja danych (GPRS) WAP 10KB (APN: wap. plusgsm. pl ) 1,2 10KB 0,03 zł /10KB
Minuta połączenia z WAP (połączenie komutowane HSCSD, CSD) - numer 234 min 0,31 zł / min

2. Opłaty za połączenia krajowe i SMS

Połączenia krajowe Stawka podstawowa
Cały tydzień Z VAT 1,20 zł
Stawka za 1 SMS w ramach sieci Plus GSM Z VAT 0,12 zł
Stawka za 1 SMS do innych sieci krajowych(stacjonarne oraz sieci komórkowe) Z VAT 0,24 zł

3. Opłaty za połączenia międzynarodowe.

Stawka za minutę połączenia Wg tabeli połączeń międzynarodowych + stawka za minutę połączenia krajowego do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych

Tabela opłat za połączenia międzynarodowe
Opłaty według podziału na strefy taryfowe

Numer strefy taryfowej Opłata za minutę połączenia Z VAT Kraj
1 1,70 zł Białoruś, Bułgaria, Czechy, Litwa, Rumunia, Słowacja, Ukraina
2 1,89 zł Austria, Belgia, Dania, Holandia, Liechtenstein, Niemcy, Owcze Wyspy, Szwajcaria, Szwecja, Węgry
3 2,06 zł Andora, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Estonia, sieć wydzielona COMINCOM(Moskwa), Finlandia, Francja, Grecja, Jugosławia Fed. Rep. (Serbia i Czarnogóra), Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Mołdawia, Monako, Norwegia, Rosja, San Marino, Słowenia, Watykan, Wielka Brytania, Włochy
4 2,28 zł Albania, Armenia, Azerbejdżan, Cypr, Gruzja, Hiszpania, Irlandia, Kanaryjskie (Wyspy), Kazachstan, Kirgistan, Libia, Malta, Tadżykistan, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Uzbekistan
5 2,56 zł Algieria, Gibraltar, Islandia, Maroko, Portugalia
6 4,22 zł Alaska, Australia, Dziewicze Wyspy St. Zjedn., Ekwador, Gabon, Gujana Francuska, Gwadelupa, Gwatemala, Hawaje, Kanada, Zjednoczone Emiraty Arabskie (Abu Dhabi), Adżman, Dubai,Fudżaira, Ras-al-Haima, Szardża, Umm-al-Kaiwan), Martynika,Puerto Rico, Somalia, Stany Zjedn. Amer. Północnej, Wenezuela
7 7,63 zł Afganistan, Angola, Anguilla, Antiqua i Barbuda, Antyle Holenderskie, Arabia Saudyjska, Argentyna, Aruba, Bahama, Bahrajn, Bangladesz, Barbados, Belau, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Brazylia, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Chile, Chiny, Cooka (Wyspy), Czad, Diego Garcia, Dominika, Dominikana, Dziewicze Wyspy Brytyjskie, Dżibuti, Egipt, Erytrea, Etiopia, Falklandy, Fidżi, Filipiny, Gambia, Ghana, Grenada, Grenlandia, Guam, Gujana, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równik, Haiti, Honduras, Hong-Kong, Indie, Indonezja, Irak, Iran, Izrael, Jamajka, Japonia, Jemen, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Katar, Kenia, Kiribati, Kolumbia, Komory, Kongo, Kongo-Rep. Demokratyczna, Korea Płd., Koreańska Rep. Lud.-Dem, Kostaryka, Kuba, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Marshalla (Wyspy), Mauretania, Mauritius, Meksyk, Mikronezja, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Myanmar, Namibia, Nauru, Nepal, Niger, Nigeria, Nikaragua, Niue, Norfolk, Nowa Kaledonia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Panama, Papua (Nowa Gwinea), Paragwaj, Peru, Polinezja Francuska, Republika Południowej Afryki, Republika Środkowo-Afryk., Reunion, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent, Saipan, Salomona (Wyspy), Salwador, Samoa Amerykańskie, Samoa Zachodnie, Senegal, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Sudan, Surinam, Swaziland, Syria, Św.Helena (Wyspa), Św.Piotra i Mikelona (Wyspy), Św.Tomasza (Wyspa), Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tokelau, Tonga, Trynidad i Tobago, Turks, Tuvalu, Uganda, Urugwaj, Wallis i Futuna, Wietnam, Wniebowstąpienia (Wyspy), Wybrzeże Kości Słoniowej, Vanuatu, Zanzibar, Zambia, Zielonego Przylądka (Wyspy), Zimbabwe

4. Naliczanie opłat za połączenia do wszystkich sieci krajowych (stacjonarnych i komórkowych) i połączenia międzynarodowe

  • opłaty za połączenia do wszystkich sieci krajowych ( stacjonarnych i komórkowych) naliczane są za każdą sekundę połączenia - 1/60 stawki minutowej

  • za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia międzynarodowego naliczana jest połowa stawki za 1 minutę połączenia

5. Telekarty zasilające

Telekarta SIMPLUS "10" Telekarta SIMPLUS "30" Telekarta SIMPLUS "50" Telekarta SIMPLUS "100 / 115" Telekarta SIMPLUS "150 / 180"
Z VAT 10 zł 30,00 zł 50,00 zł 100,00 zł * 150,00 zł**
Okres ważności dla usług i połączeń wychodzących 7 Dni 30 dni 90 dni 180 dni 180 dni
Okres ważności dla połączeń przychodzących 37 Dni 60 dni 120 dni 210 dni 210 dni

* Przy zakupie telekarty "100 / 115" udzielany jest rabat w wysokości 15 zł.
** Przy zakupie telekarty "150 / 180" udzielany jest rabat w wysokości 30 zł.

6. Opłaty za połączenia pod numery serwisów rozrywkowych i informacyjnych

Numer serwisu * Opłata za minutę połączenia Z VAT
605 70 5x xx 2,28 zł
605 70 6x xx 2,44 zł
605 70 7x xx 2,56 zł
605 70 8x xx 4,22 zł
605 70 9x xx 4,88 zł

* - x dowolna cyfra z zakresu od 0 do 9. Numery podawane będą przez dostawców serwisów rozrywkowych i informacyjnych w ich materiałach reklamowych i promocyjnych.

Objaśnienia
Ceny są podane za minutę połączenia. Naliczanie impulsu następuje co każde rozpoczęte 60 sekund połączenia z wybranym numerem. Podane stawki obowiązują przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Dostęp do serwisów rozrywkowych i informacyjnych
Opłata za połączenie z numerami serwisów rozrywkowych i informacyjnych

Zakres numerów Opłata za minutę połączenia Z VAT
*70 x 1 0,61 zł
*71 x 1 1,22 zł
*72 x 1 2,44 zł
*73 x 1 3,66 zł
*74 x 1 4,88 zł
*75 x 2 6,10 zł
*76 x 2 7,32 zł
*77 x 2 8,54 zł
*78 x 2 9,76 zł
*79 x 2 10,98 zł

x - oznacza ciąg cyfr z zakresu od 0 do 9
1 naliczanie opłat za połączenia za każde rozpoczęte 60 sekund
2 naliczanie opłat za połączenia za każde rozpoczęte 30 sekund

7. Opłaty za pozostałe usługi.

Opłaty za usługi
Zasilenie konta (numer 5555) Bezpłatne3
Identyfikacja numeru dzwoniącego (CLIP) Bezpłatne3
Zastrzeżenie prezentacji numeru dzwoniącego (CLIR) Bezpłatne3
Przyjmowanie wiadomości tekstowych SMS Bezpłatne3
Poczta głosowa SIMPLUS Brak poczty głosowej
Przesyłanie wiadomości SMS - e-mail (numer 119999) Opłata naliczana wg stawki obowiązującej za wysłanie 1 wiadomości tekstowej SMS
Jednorazowe połączenie z Działem Obsługi Klienta SIMPLUS (numer 2601) Z VAT 0,95 zł - niezależnie od czasu trwania połączenia -
Wiadomości multimedialne MMS 9 Z VAT 0,40 zł
SimplusNet - dostęp głosowyOpłata za minutę połączenia z numerem 4444 Z VAT Z VAT 0,30 zł
Pilot Plus - Opłata za wysłanie jednej wiadomości po wybraniu poleceń z grupy Pilot Plus w menu Plus Mega Z VAT 0,92 zł

Uwaga:
Dostęp do niektórych serwisów w ramach stron WAP jest dodatkowo płatny. Informacja o tym, że serwis jest płatny wraz z wysokością opłaty za korzystanie z danego serwisu pojawi się na wyświetlaczu telefonu. Wejście do odpłatnego serwisu WAP jest możliwe po akceptacji przez Użytkownika wysokości dodatkowej opłaty. W przypadku braku akceptacji dostęp do serwisu jest zablokowany, a dodatkowa opłata nie jest naliczana.

8. Usługi "Krótkim kodem"

Nazwa usługi Kod usługi Opłata za usługę
"Na raz, dwa, trzy" Zasilenie konta SIMPLUS, TELEKOD oznacza 14-cyfrowy numer z karty zasilającej *123*TELEKOD# Bezpłatne3
"Jaka taryfa"Sprawdzenie aktualnej taryfy *147# Bezpłatne3
"Dostępny Limit Krótkim Kodem" Sprawdzenie aktualnego limitu *100# Bezpłatne3
"Do kiedy?" Sprawdzenie okresu ważności konta *125# Bezpłatne3
"Zmień język" Zmiana języka komunikatów i wiadomości SMS na język polski *105*10# Bezpłatne3
Zmiana języka komunikatów i wiadomości SMS na język angielski *105*20# Bezpłatne3
Aktywne usługi na koncie Sprawdzenie aktywnych usług na koncie *101# Bezpłatne3
  • Uaktywnienie usług "Krótkim kodem" polega na wpisaniu wyżej wymienionych kodów w telefonie i naciśnięciu przycisku "zadzwoń"

9. Usługa SMS Premium

Zakres numerów SMS Premium 4 Cena za wysłanie 1 wiadomości SMS Z VAT
8000 - 8099 Bezpłatnie 3
7000 - 7049 70000 - 70499 0,61 zł
7050 - 7099 70500 - 70999 0,92 zł
7100 - 7199 71000 - 71999 1,22 zł
7200 - 7299 72000 - 72999 2,44 zł
7300 - 7399 73000 - 73999 3,66 zł
7400 - 7499 74000 - 74999 4,88 zł
7500 - 7599 75000 - 75999 6,10 zł
7600 - 7699 76000 - 76999 7,32 zł
7700 - 7799 77000 - 77999 8,54 zł
7800 - 7899 78000 - 78999 9,76 zł
7900 - 7999 79000 - 79999 10,98 zł

10. Usługa MMS Premium 5,6

Zakresy numerów MMS Premium Cena za wysłanie jednej wiadomości MMS Premium z VAT
901000-901999 1,22 zł
902000-902999 2,44 zł
903000-904999 3,66 zł
904000-904999 4,88 zł
905000-905999 6,10 zł
906000-906999 7,32 zł
907000-907999 8,54 zł
908000-908999 9,76 zł
909000-909999 10,98 zł
910000-910999 12,20 zł
911000-911999 13,42 zł
912000-912999 14,64 zł
913000-913999 15,86 zł
914000-914999 17,08 zł
915000-915999 18,30 zł
916000-916999 19,52 zł
917000-917999 20,74 zł
918000-918999 21,96 zł
919000-919999 23,18 zł
920000-920999 24,40 zł

1 Opłaty za pobranie i wysłanie danych naliczane są razem (w ramach jednej sesji). Opłaty za połączenie APN: wap. plusgsm. pl; naliczane są za każde rozpoczęte 10 KB; Opłaty za połączenia za APN: www. plusgsm. pl oraz Internet naliczane są za każde rozpoczęte 100KB
2 APN (Acces Point Name) oznacza nazwę punktu dostępu do sieci informatycznej, jak np. dostęp do Internetu lub serwisu WAP.
3 w ramach opłaty za udostępnienie promocji "SIM DATA"
4 Opłata pobierana w ramach funkcjonalności SMS Premium dotyczy wyłącznie usług dostępnych w ramach podanego zakresu numerów. Udostępnianie poszczególnych numerów będzie ogłaszane w materiałach informacyjnych Polkomtel, na stronie internetowej www. plusgsm. pl. lub w materiałach informacyjnych publikowanych przez dostawców usług SMS Premium.
5 Opłata za wysłanie wiadomości multimedialnej MMS do jednego adresata za każde rozpoczęte 100KB
6 Opłata pobierana w ramach usługi MMS Premium dotyczy wyłącznie usług dostępnych w ramach podanego zakresu numerów. Podane stawki obowiązują 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Opłata za wysłanie lub otrzymanie jednej wiadomości multimedialnej MMS jest jednakowa i niezależna od używanej taryfy.

  • Promocyjna Taryfa SIMDATA jest taryfą bez abonamentu

  • Zasilanie konta następuje przy pomocy Telekart Simplus lub w sposób określony przez operatora

  • Procedura zasilenia konta polega na przekazaniu telekodu odczytanego z Telekarty w sposób określony przez operatora w materiałach informacyjnych. Zalecane jest zasilanie konta przed jego wyczerpaniem lub upływem okresu ważności

  • Informacja na temat aktualnego limitu na uzyskiwana jest za pomocą usługi "Dostępny Limit Krótkim Kodem"

  • Limit początkowy jest ważny przez okres 30 dni od momentu włączenia się do sieci

  • Zasilenie konta rozpoczyna kolejny okres ważności uzależniony od rodzaju użytej telekarty

  • Okresy ważności nie sumują się

  • Przy zasileniach wielokrotnych wybierany jest najkorzystniejszy dla Użytkownika okres ważności

  • Po upływie okresu ważności dla usług i połączeń wychodzących lub od momentu, w którym cały limit został wykorzystany pozostaje jeszcze 30 dni, podczas których można przyjmować połączenia oraz zasilać swoje konto.

  • Każde połączenie z Działem Obsługi Klienta SIMPLUS podlega jednorazowej opłacie bez względu na czas jego trwania
    Automatyczna informacja dla Użytkowników SIMPLUS dostępna jest przez 24 godziny na dobę. W godzinach od 7:00 do 19:00 można dodatkowo uzyskać połączenie z konsultantem

  • Polkomtel zastrzega sobie możliwość czasowego blokowania połączeń z wybranymi krajami

  • Połączenia z numerami alarmowymi są bezpłatne.

  • Połączenia pod numery rozpoczynające się od cyfr -700 są zablokowane.

  • Opłata za połączenie z siecią Internet dotyczy również połączeń z numerami: 601 100 321, +48 601 100 321, 601 100 123 oraz +48 601 100 123

  • Opłata za połączenia z WAP dotyczy również połączeń z numerami: 601 100 234 i +48 601 100 234

  • SMS - wysyłana z telefonu GSM, zawierająca nie więcej niż 160 znaków alfanumerycznych kodowanych na 7 bitach lub nie więcej niż 140 bajtów danych w postaci binarnej, zgodnie z normami ETSI GSM. W przypadku jednorazowego przesłania wiadomości zawierającej więcej niż 160 znaków alfanumerycznych lub więcej niż 140 bajtów danych w postaci binarnej, tekst lub dane są dzielone na odpowiednią liczbę SMS-ów, z których każdy obciążany jest opłatą indywidualnie, zgodnie z Regulaminem Promocji "SIMDATA". W przypadku przesyłania wiadomości zawierającej polskie znaki (np. ą, ę, ł) przy wykorzystaniu aparatu telefonicznego kodującego polskie znaki (tryb UNICODE), długość wiadomości wynosi maksymalnie 70 znaków alfanumerycznych.

  • Wszystkie ceny podane są w złotych polskich

Polkomtel S.A., może świadczyć usługi na warunkach innych niż określono w niniejszym Regulaminie Promocji SIMDATA.

Podatek VAT za usługi telekomunikacyjne wynosi 22%.

Opinie:

Opinie archiwalne (31):

Komentuj

Komentarze / 31

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    nut pisze: 2006-01-11 12:31
    Choc lepsze sa pakiety po 10 mb za 2 zl w abonamencie, to i tak dobrze, ze przedluzaja jak dla mnie najlepsza (szkoda tylko, ze jedyna :) oferte tego typu na rynku ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2006-01-11 12:33
    Pozornie atrakcyjna oferta. Dlaczego pozornie? Przy indolencji prezentowanej przez Polkomtel moze okazac sie, ze wieczorami zamiast Simdaty lepiej uzyc golebi pocztowych. Te przynajmniej dzialaja :-) Po prostu to co ostatnio jest prezentowane na nowej platformie (a wlasciwie nie jest prezentowane...) uraga pojeciu "firma godna zaufania". Ciekaw jestem kiedy Polkomtel sie ocknie, ze cos szwankuje na nowej platformie, bo dotychczas wyglada to tak "gazety nie opisaly - nie ma wiec zadnego problemu".
    0
  • Users Avatars Mini
    nut pisze: 2006-01-11 12:39
    na nowej platformie sa tylko jak narazie czasem problemy z dzwonieniem, a z gprsem jak narazie nie mialem problemow :) Moze to i zle, ale ja sie ciesze z priorytetow ustawionych przez polkomtela na prepaida, bo przynajmniej abonament jest ostatnio po prostu niezawodny ;] A z tego wszystkiego najzabawniejsze jest to, ze problemy sa w zwykle dni, a np. w noc sylwestrowa akurat plus spisal sie najlepiej jesli chodzi o realizacjie polaczen i wysylanie sms/mms, czyzby dopiero teraz uzytkownicy plusa zaczeli skladac sobie zyczenia noworoczne?? ;
    0
  • Users Avatars Mini
    nill pisze: 2006-01-11 12:47
    Z gprsem w simdacie nie ma problemów, nawet na nowej platformie
    0
  • Users Avatars Mini
    jarekt pisze: 2006-01-11 12:51
    Przerpaszam bardzo ale CO wlasciwie sie zmienilo? Na czym polega ta promocja i czym sie rozni od normalnej oferty? Generalnie wszystko jest dokladnie tak jak bylo a jedyna roznica to (byc moze) koszt zestawu startowego. Nie nazwalbym tego jeszcze promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2006-01-11 12:56
    z PLUSEM już od dłuższego szasu sie coś niedobrego dzieje. nowa platforma nadal stwarza problemy, chciałem założyć konto na simplusnecie to system stwierdził, że numer zaczynajacy się od 665 nie należy do PLUSA, konsultanci coraz mniej wiedzą i coraz bardziej olewają robotę, aż czasami mam wrażenie, iż zatrudniają tam jakąś firmę zewnętrzną itd itp...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-11 13:09
    Troszkę nie na temat , ale mój kolega dostał w Plusie ofertę , Nokia 6230i za 120zł brutto , mało co z krzesła nie spadłem. Przy taryfie Max!30 , ale rachunkach w okolicach 100zł. Szkoda , że nie ma praktycznie nigdzie tego telefonu :-( Co do SimDaty zaś , potwierdzam - nie ma problemów , jako , że wczoraj zasiliłem moją karte i korzystałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2006-01-11 13:10
    Obawiam sie, ze jednak w Simdacie na nowej platformie tez jest niedobrze, co wiem sam bo wlasnie mam Simdate :-( Mam rowniez Samych Swoich na starej platformie i mimo ze ceny za transmisje GPRS sa tam zaporowo-porazajace, to wczoraj i przedwczoraj wieczorem w okolicach Poznania to byl jedyny sposob w jaki moglem skorzystac z mobilnego internetu. Przedwczoraj pad byl kompletny (nie dzialao nic, z wyjatkiem SMSow), wczoraj wyjatkowo niestabilne polaczenie. Aby bylo smiesznie w bialy dzien nie mam najmniejszych problemow. Jednym slowem jak mowi szefostwo Polkomtela do swoich abonentow: "Panowie, sciemnia sie, wiec chowajcie telefony i wyciagajcie tam-tamy..." ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-11 13:12
    ***mar - ja chciałem wpisac 665 przez IVR jako kolejny Darmowy Numer do mojego MaxProfita i miałem taką samą sytuację. Poszło dopiero przez EBOK. Coś Plus coraz bardziej podupada technicznie , taka jest prawda...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-11 13:16
    Do piachu z Plusem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-01-11 13:20
    Juz to pisalem ale napisze raz jeszcze - jestem juz zdegustowany Plusem i jego edge i umts w Lodzi i okolicach :/ w lutym planuje Blueconnecta kupic :]
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2006-01-11 13:22
    ***wlo, czy do piachu to nie wiem, bo nie grzebie sie zywcem. Jedyna nadzieja to nadejscie lata. Dni sa wtedy dluzsze, sciemnia sie pozniej, wiec zwalki powinny nastepowac jak juz klade sie spac. Na Polkomtela nie licze - od dluzszego czasu rzna glupa. Dzis dzwonie do biur obslugi klienta zarowno Plusa i Samych Swoich (tu w imieniu znajomych, bo sam jestem na starej platformie), aby sie dowiedziec co jest przyczyna zwalek i co bedzie sie robic aby im zapobiec w przyszlosci, a oni na to "pierwszy raz o tym slyszymy". Chyba Mumio wystepuje nie tylko na reklamowkach, ale i w rzeczonych biurach :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2006-01-11 13:35
    ja tez sie niezle wkó....em na plusa za te problemy a miałem go za dobra firme Musiałem wyjąc mojego starego popa z szuflady
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-01-11 13:51
    Jestem wrozka :] Plus nie przedluzy promocji w simplusie "darmowy nr" lub "grubo" podniesie oplate za ta usluge jesli ja przedluzy !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    constant pisze: 2006-01-11 13:56
    Juz niedobrze sie robi od tych "promocji". A w tej to akurat o co chodzi, co sie zmienilo ? Bo jakos nie ciagnie mnie do porownywania masy tabelek i regulaminow w tym newsie z poprzednia wersja "promocji" z przed miesiaca po to by odkryc ze sms stanial o 10 groszy, czy cos. Nie mozna jakos tego normalnie napisac, jaka zmiana ? A plus lepiej skonczylby z tym kretynskim podzialem na 2 rozne typy kart prepaid z zupelnie odmiennymi stawkami na glos i dane. Nikt kto ma troche oleju w glowie nie uzywa simdaty do rozmow, ani simplusa do danych. Wiec na cholere 2, nie moze miec plus jednego, superatrakcyjnego prepaida ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-11 14:16
    Longman - no podobno już martwy jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    holmastar pisze: 2006-01-11 14:16
    Dziwne, że taka firma aż tak sie podkłada. Tak namawiali na nową platforme a teraz taka lipa. A szkoda, bo simdata sama w sobie jest niezła
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2006-01-11 14:27
    ***wlo, nie wiem czy martwy, ale masz racje, ze ostatnio zachowuje sie jak zombie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2006-01-11 14:34
    Hehe, przyszedl mi na mysl tytul reportazu jaki moglby byc wyemitowany w "Uwadze": "Noc zywych trupow, czyli nowa platforma w Polkomtelu" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janusz pisze: 2006-01-11 14:42
    brakuje mi na rynku oferty Prepaid która łączyła by w sobie umiarkowane ceny za połączenia i GPRS. Na dzień dzisiejszy korzystam z TakTaka do dzwonienia i SimDaty do GPRS. Szoda, ze nie ma tego w jednym SIM-ie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-11 15:28
    Na nowej platformie nalicza tez na przyklad polaczenia , ktorych nie nalicza na starej. Przyklad? Bakx napisal mi o "bezplatnej" infolinii 7080. Chyba, ze Plus ma nowa definicje slowa "bezplatne". Na telepolis info o nowych taryfch w Erze , oj chyba bedzie sie dzialo w styczniu...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-11 16:33
    issa - a co to za infolinia jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-11 16:51
    ***wlo - zadzwon :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-11 17:11
    czy to nie numer "pilota" jest czasem? Jakąś infolinię dodatkowo zrobili?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-01-11 18:27
    bardzo dobrze że przedłużyli funcjonowanie tej oferty
    0
  • Users Avatars Mini
    rolland pisze: 2006-01-12 08:17
    W Trojmiescie z simplusa codziennie nie mozna zadzwonic w godzinach okolo 20:30-22:00. Smsy ida, rozmowy przychodzace dzialaja ale wyjscie na zewnatrz :( buuu ... Nie wspomne ze w Wejherowie na duzym osiedlu zasieg Plusa jest jak za dawnych czasow w Ideii :( - albo na zewnatrza (wyjdz na balkon i dzwon -8 st) lub blisko okna ale i tak zrywa :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-01-12 13:12
    Okazuje się, że przy dużym natężeniu ruchu w sieci pierwszeństwo mają numery abonamentowe i simplusy na starej platformie. Trzymam kciuki, że Plus nie zawiedzie i przedłuży Wolny numer :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-01-12 13:52
    Kolega , który pracuje w Plusie przekazał mi treść maila jaki otrzymał z Polkomtela:" Od 4 dni pojawiają się awarie platformy Camel ok. godziny 18.00-19.00, w wyniku czego klienci prepaidowi i mixowi będący na platformie Camel nie mogą wykonywać połączeń . Posiadając dodatnie konto, po wybraniu numeru następują trzy krótkie sygnały i połączenie nie jest zestawiane. W przypadku błędnych naliczeń kosztów prosimy klientów o zwracanie się do Działu Reklamacji.Planowana na 16/17 podmiana oprogramowania ma wyeliminowac ten problem oraz kilka innych."
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2006-01-12 14:18
    Bartlus: już Pan Wacław napisał, że raczej nie będzie przedłużona promocja Wolny Numer.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-01-12 14:58
    gm: poczekam na oficjalne info :) Cicha nadzieja zawsze pozostaje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2006-01-13 00:18
    obawiam sie ze nie bedzie przedluzona- strona Pana Waclawa jest naprawde dobrym zrodlem...wystarczy sobie przypomniec sprawe z plus nieskonczonosc...eehh no ale nadzieja umiera ostatnia...oby oby przedluzyli ;)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: