Promocja "Super Karta MaxProfit!" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 32

Regulamin promocji "Super Karta MaxProfit!" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "Super Karta MaxProfit!" obejmuje osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" oraz wybiorą jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! lub promocyjny plan cenowy Max Profit 15! zgodnie z § 1 pkt.6. 
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 1,00 zł (1,22 zł z VAT).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł z VAT). 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. Promocja "Super Karta MaxProfit!" trwa od 03.02.2005r. i kończy się nie później niż 31.03.2005r.. 
5. Do wzięcia udziału w Promocji "Super Karta MaxProfit!" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 niniejszego Regulaminu. 
6. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji "Super Karta MaxProfit!" zobowiązany jest wybrać jedną z taryf MaxProfit! zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! lub promocyjny plan cenowy Max Profit 15! 
7. Podstawowe opłaty w promocyjnym planie cenowym Max Profit! 15 oferowanym w Promocji "Super Karta MaxProfit!" zawarte są w poniższej tabeli; wszystkie pozostałe opłaty w promocyjnym planie cenowym Max Profit 15! naliczane są zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! dla taryfy MaxProfit! 30. 

  Max Profit! 15
Pakiet kwotowy  15,00 zł
z VAT  18,30 zł
Stawka za minutę połączenia krajowego w ramach sieci Plus GSM oraz do innych krajowych operatorów sieci komórkowych i stacjonarnych  0,62 zł
z VAT  0,76 zł

8. Jeśli aktywacja karty SIM na warunkach Promocji "Super Karta MaxProfit!" nastąpi w czasie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas wartość Pakietu Kwotowego w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego. 

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Super Karta MaxProfit!": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy. 
2. Abonent biorący udział w Promocji "Super Karta MaxProfit!" nie może, w zamian oferowanych usług, żądać innego rodzaju usługi. 
3. W przypadku transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta lub przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie funkcjonowania taryf lub promocyjnego planu cenowego, o których mowa w § 1 pkt 6 Regulaminu Promocji "Super Karta MaxProfit!", rozpoczęcie naliczania Bonifikaty na nowym koncie Abonenta następuje od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego z zastrzeżeniem § 3 pkt. 10 a niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego i Bonifikaty o której mowa w § 3 pkt.9 z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego oraz Bonifikaty. 
4. W ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent, który zakupił Kartę SIM w Promocji "Super Karta MaxProfit!" może zmienić wybraną taryfę lub promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! (MaxProfit! 30, MaxProfit! 50, MaxProfit! 100, MaxProfit! 200) lub na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych "Efekt Plus", z zastrzeżeniem, że w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent może zmienić wybraną taryfę lub promocyjny plan cenowy wyłącznie na taryfę z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości. W przypadku zmiany taryfy, niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego i Bonifikaty o której mowa w § 3 pkt.9 z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
5. Zmiana taryfy z taryfy innej niż ta, o której mowa w § 3 pkt. 12 na jedną z taryf określonych w § 1 pkt. 6 nie powoduje rozpoczęcia naliczania Bonifikaty, o której mowa w § 3 pkt. 9. 

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych "MaxProfit!" oraz w § 1 pkt.7 Regulaminu Promocji "Super Karta MaxProfit!" stanowi minimalną miesięczną wysokość rachunku telefonicznego. Wartość Pakietu Kwotowego Abonent może w całości wykorzystać na wszystkie krajowe połączenia głosowe (z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, Infocentrum, połączenia w ramach dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych), połączenia w ramach usługi System Plus, połączenia w ramach usługi Strefa Tanich Połączeń, połączenia w ramach usługi Kontakt Plus, połączenia w ramach usługi Rozmawiaj Taniej oraz połączenia w ramach usługi Strefa Biurowa, transmisję danych i faksów, krajowe wiadomości SMS (z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 oraz z zakresu 91000-91999, wiadomości MMS) i transmisję GPRS według stawek określonych w § 1 pkt.7 niniejszego Regulaminu oraz w Cenniku Świadczenia usług telekomunikacyjnych taryf MaxProfit!. 
2. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! oraz w § 1 pkt.7, niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w ciągu 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych. 
3. Jeśli wartość Pakietu Kwotowego nie zostanie wykorzystana w ciągu 7 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
4. W ciągu 24 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w Promocji "Super Karta MaxProfit!" Abonent może uruchomić następujące dodatkowe usługi: 
a. Usługa Strefa Tanich Połączeń. 
b. Usługa Kontakt Plus. 
c. Usługa Rozmawiaj Taniej.
Szczegółowe informacje o wyżej wymienionych usługach znajdują się w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!. Abonenci, którzy wybrali promocyjny plan cenowy Max Profit! 15 mogą korzystać z dodatkowych usług zgodnie z warunkami dla taryfy MaxProfit! 30. 
5. Dodatkowe usługi promocyjne, o których mowa w § 3 pkt. 4 mogą zostać uruchomione zgodnie z zasadami określonymi w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!. 
6. Po zmianie taryfy na jedną z taryf z planu taryfowego "Efekt Plus"", z zastrzeżeniem § 2 pkt.4 Abonent nie ma możliwości korzystania z dodatkowych usług, o których mowa w § 3 pkt.4. 
7. Po upływie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji "Super Karta MaxProfit!" promocyjny plan cenowy Max Profit 15! zostanie automatycznie zmieniony na taryfę MaxProfit! 30. 
8. W dniu automatycznej zmiany promocyjnego planu cenowego Max Profit 15!, o której mowa w § 3 pkt. 7 Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
9. Abonent, w ramach Promocji "Super Karta MaxProfit!" otrzymuje Bonifikatę na wykonane krajowe połączenia głosowe i krajowe SMS-y (zwaną dalej "Bonifikatą"). 
10. Bonifikata udzielana będzie przez 6 okresów rozliczeniowych z tym, że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia aktywacji karty SIM do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego. 
11. Bonifikata niewykorzystana w danym okresie rozliczeniowym przenoszona jest na 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Niewykorzystana w ciągu 7 okresów rozliczeniowych Bonifikata przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą Bonifikatę. 
12. Miesięczna wysokość Bonifikaty wynosi odpowiednio: 

MaxProfit!
30  50  100  200
Miesięczna wartość Bonifikaty  5,00 zł  15,00 zł  30,00 zł  50,00 zł
Miesięczna wartość Bonifikaty brutto  6,10 zł  18,30 zł  36,60 zł  61,00 zł

13. Udzielona Bonifikata nie dotyczy MMS-ów, SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 oraz z zakresu 91000-91999, , połączeń wykonywanych poza granicami kraju (w roamingu), połączeń międzynarodowych, a także połączeń na numery specjalne w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług Numer Ulgowy, Infocentrum, połączenia w ramach dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych. 

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "Super Karta MaxProfit!", w czasie 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami, ofertami specjalnymi lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2. 
2. Abonent nabywający Kartę SIM w Promocji "Super Karta MaxProfit!", będzie mógł korzystać z innych ofert specjalnych, zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji lub oferty specjalnej przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji "Super Karta MaxProfit!", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł z VAT). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach Promocji "Super Karta MaxProfit!" przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł z VAT). 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel S.A. ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Abonenta zobowiązań określonych w § 6 pkt. 1 i 2 powyżej i/lub żądania od Abonenta zapłaty kary umownej w wysokości 5000 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 

§ 7 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, z zastrzeżeniem § 6 pkt. 3. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 400,00 zł. 
2. Nie podlega rygorom określonym w § 7 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego. 

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Super Karta MaxProfit!" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (32):

Komentuj

Komentarze / 32

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-14 16:02
    maximum minimalnosci... moze byc
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-02-14 16:06
    Na pierwszy rzut oka wygląda dość ciekawie
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-02-14 16:10
    Ciekawe jak ta bonifikata będzie rozliczana w praktyce, czy najpierw kwota bonifikaty a potem reszta ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2005-02-14 16:13
    a kiedy nowe taryfy w plusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-14 16:40
    Killer!- 17.02 się dowiesz :P Co do newsa- jeśli komuś zalezy na niskim abonamencie to promocja ok :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-02-14 16:42
    i bardzo dobrze- nie bierzesz telefonu- podpisujesz lojalke to i masz z tego dodatkowe profity :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-14 16:47
    Legol- Maksymalne profity... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-02-14 17:03
    pajorro- hehe zgadza sie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-02-14 17:14
    krejzi - Ty uczulony na Plusa czy co, skąd wiesz że to Plus przetrzymuje a nie bank pośredniczący?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-14 18:32
    Promocja bardzo dobra. W końcu te dodatkowe 5-50zł przez 6 miesięcy , to 50-500 minut rozmów np. z pracownikami w Kontakt Plus. Umowa na 12 miesięcy , ale profity wynikające z umowy już 24 miesiące , np. plan taryfowy MaxProfit!15 Po 12 miesiącach można już brać telefon , albo np. inne dodatki.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-14 18:49
    ***mardall - ja tam się na sprawach bankowych za bardzo nie znam , ale jakoś trudno mi uwierzyć , żeby Plus nie wiedział o tym , jeśli to była/jest wina banku. Jest jeszcze inna sprawa. Faktury przychodzące w ostatniej chwili - to w Plusie niestety normalka. Ja mam polecenie zapłaty , więc luzik , żeby nie było wątpliowści;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    stef pisze: 2005-02-14 18:54
    super super ale tak naprawdę bardzo średnio
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-02-14 19:07
    **issa - ja myślę,że z tymi fakturami to wina poczty z trąbką.Coś ten Urząd Pocztowy w Twoim mieście nawala,wiemy coś o tym,nieprawdaż? ;D W zeszłym miesiącu bardzo szybko dostałem fakturę,we wcześniejszym niezbyt,zobaczymy jak w lutym.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-14 23:00
    No ***windu z tym priorytetem to były numery , nie wiadomo tylko gdzie "się zapodział". Ale tydzień to prawdziwy rekord świata. Z tymi fakturami , to jednak nie wina poczty , sprawdzałem kiedy są wysyłane , a słyszałem wersję , że "w dniu wystawienia" , co jest oczywistą nieprawdą. 9,10 dni to prawie norma , rekord to 11 dni od początku nowego okresu rozliczeniowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-02-14 23:09
    Jasne,ze nie są wysyłane w dniu wystawienia.Mi wystawiają 18-19-tego a na kopercie jest,ze nadano 22-go.Największy rekord był jak wystawili własnie 22-go i przyszła juz po dwóch dniach.Najczesciej musze jednak czekać do 26 albo nawet 28go.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-02-14 23:37
    ...za darmo w firmie przeszedłem na max profity, ten kto zaplacił 60zł za numer ten ... :) pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2005-02-15 00:46
    jakoś ostatnio głośno o ABN AMRO, wycenili PZU na 4 duże pańki, a Eureko na 10; tutaj kasę przetrzymują; ***maciejd: kiedy przeszedłeś za darmo na maxprofity, po 8 lutego??? niemożliwe 8
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-02-15 11:45
    prawda jest taka że dopiero jutro zmienie taryfy na maxy. ale za darmo... morał jest taki że na telefonach którym skończyła się umowa oraz na tych co mineło 12 miesięcy od podpisania umowy/pwa można wytargować darmową zmianę. ps. a te taryfy wejdą dopiero od 8.03 i 28.02. morał2 na jednym numerze zamiast słuchawki dostaniemy pakiet 50zł ( w taryfie max profit) wzamian za 12 miesięczną lojalke.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-15 12:43
    Zmiana taryfy przy przedłużaniu umowy jest bezpłatna , bez targowania ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-15 12:46
    Mi dawali pakiet 30 zł przy przedłużeniu umowy na 12 miesięcy , lub 40 zł przy przedłużeniu umowy o 18 miesięcy , do taryf Plus. Jeszcze jedna rzecz - "mineło 12 miesięcy od podpisania umowy/pwa można wytargować darmową zmianę" - a to ciekawe. Z kim trzeba się targować? ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2005-02-15 14:47
    ***maciejd: jak zmienisz za free, stawiam ci dobra Finlandię, ja będę miał precedens, który na pewno wykorzystam, ***issa: po 8.02 nie zmienisz taryfy za darmo przy pwa na max profit oczywiście
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-02-15 15:33
    issa przy pwa czyli programie wymiany aparatów zmiana jest darmowa, ale ja mówię o wersji takiej: koniec umowy za friko zmieniam na max profit 50 i po kilku dniach idę do mego g300 i podpisuje lojalkę na 12 miechów i dostaje 50zł. ta lojalka będzie w systemie dopiero jak będą max profity. ps. na dniach dostane pismo (na razie tylko koleś z g300 dzwonił ze będę miał za darmo zmianę). zrobię skan i wyśle chętnym na email. ps. MR FARENHEIT podaj adres email wyśle Ci skan 1wszej fakturę z max profitami na której nie będzie opłaty za zmianę. poza tym wyśle Ci na mój adres na który wyślesz mi wódkę :P
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-02-15 15:36
    a zapomniałem - pwa na jednym numerze zrobiłem w styczniu i wtedy zapłaciłem jedynie 1zł za nokie 6100 i 1zł za minizestaw simplus. a ile teraz się płaci to nie wiem, ale się jutro dowiem bo będe gadał z g300.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-15 15:49
    O co chodzi z tymi bankami? Wiadomo przecież, że to z pewnością wina banków jest... O ile na swój ma się wpływ to na bank odbiorcy nie, ale to obbiorca ponosi za to odpowiedzialność jeśli jego bank przetrzymał kasę - żaden problem to udowodnić przesyłając potwierdzoną dyspozycję realizacji i księgowania przelewy z własnego banku. Dają bez problemu, bo takie już są standardy :-) Sam miałem taki problem ze skarbowym dwa razy - chcieli mi odsetki naliczać od nieterminowej wpłaty - w piątek właśnie był termin, pieniądze odpowiednio zadysponowane w systemi elektronicznym a skarbowy zaksięgował je dopiero w środę bodajże następnego tygodnia. Mając w ręku dokumenty, bez zająknięcia musieli uznać moje racje. Podobnie jest z operatorami. Banki myślą, że są pępkiem świata - trzeba je temperować trochę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-15 15:50
    Jeśli operatorzy będą ponosić konsekwencje postępowania banków - ja bym żądał odszkodowania za niesłusznie odłączony telefon (pomijam kwestie płacenia po miesiącu od terminu - to nieuczciwe tak swoją drogą) - zmienią na inny. Strata takiego klienta to dla takiego Amro duuuuuuuża strata ;-) Oj poleciałyby głowy ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    gal pisze: 2005-02-15 18:40
    i ta karta nie wygląda za dobrze
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-15 20:38
    ***gal - a co nie wygląda za dobrze? Kolor Ci się nie podoba? Jest taka ładna niebieska... ;-D Przynajmniej byś napisał co jest nie tak , bo innaczej to poprostu śmiechu warte co piszesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-15 20:48
    ***maciejd - z kontekstu rozmowy na Gol-u wnosze , że "nadziałeś się" na kompetentnego konsula G300- " ja będę miał precedens, który na pewno wykorzystam". A dalej... "wyśle Ci skan 1wszej fakturę z max profitami na której nie będzie opłaty za zmianę" - to się zgadza;-) Opłata za zmianę taryfy uwzględniana jest na drugiej fakturze :-)) Ale nie wykluczam , że jakieś tam cuda dziac się mogą , bo G300 moga wiele.
    0
  • Users Avatars Mini
    m pisze: 2005-02-16 13:15
    o to chodzi że własnie g300 wiele nie mogą :( ten pomysł z pismem był mój g300 tylko podbił pieczątką i wysłał faksem. poza tym sam g300 mówi ze ma małe możliwości. np. nie może CI za oferować połaczenia za 1gr z jednym numerem itp. on poprosty ma gotowe oferty przygorowane przez system/warszawe i tylko je przekazuje. jak się chce coś ponad to trzeba pisać pisma "do góry"
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-02-16 13:16
    m = maciejd
    0
  • Users Avatars Mini
    majas pisze: 2005-02-16 17:10
    super???????? naprawde nazywają nieadekwatnie
    0
  • Users Avatars Mini
    japolec pisze: 2005-03-08 20:14
    smiechu warte troche
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: