Promocja "Taryfa Era Komfort 80" w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 111

Warunki Oferty Promocyjnej "Taryfa Era Komfort 80" w sieci Era:

I. Opis oferty 

1. W okresie od 28.01.2005 r. do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą promocją lub jej odwołania, jednakże nie dłużej niż do 28.02.2005 r. (włącznie), PTC, operator sieci Era oferuje: 

PROMOCYJNE ZESTAWY 

Model telefonu Pakiet Komfort 80 + 4 pakiety dodatkowe Pakiet Komfort 80 + 3 pakiety dodatkowe Pakiet Komfort 80 + 2 pakiety dodatkowe Pakiet Komfort 80 + 1 pakiet dodatkowy Pakiet Komfort 80 (bez dodatkowych pakietów)
LG C1200  1
LG G7050  199 
LG L5100  169  269  369  569  869
Motorola C650  1   99 
Motorola V300  229
Motorola E398  299 
Motorola V80  1   149  249  549
Nokia 3410 
Nokia 3510i  1   1 
Nokia 3100 
Nokia 3120  19 
Nokia 3200  69 
Nokia 3220  159 
Nokia 6610i  159 
Nokia 6230  29  149  269   399  699
Sagem my C-4  1
Sagem MyX5-2  29
Samsung SGH-C100 
Samsung SGH- X450  99
Samsung SGH-X600  199
Samsung SGH- E700  99  229  369  699 
Samsung SGH- E820  169  369  469  569  869 
Siemens C62  1
Siemens C65/CT65   1  1
Siemens CXT 65  129 
Siemens CXT70  129
Siemens M65  299 
Siemens SX1  99  399 
Siemens S65  69  169  299  599 
Sony Ericsson T230 
Sony Ericsson T630  149 
Sony Ericsson K700i  99  229  599

Opłata za zestawy podana jest w złotych i zawiera podatek VAT. Podana cena zestawu nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata za przyłączenie w niniejszej promocji wynosi 49 zł z VAT (40,16 zł netto) niezależnie od ilości wybranych pakietów. Opłata ta jest doliczana do pierwszego rachunku. 

TARYFA ERA KOMFORT 80 W taryfie Era Komfort 80 Abonentowi automatycznie zostaje aktywowany podstawowy pakiet Komfort 80. Pakiet podstawowy Komfort 80 nie może zostać wyłączony przez Abonenta przez cały okres korzystania z taryfy Era Komfort 80. 

a. W momencie aktywacji Abonent ma możliwość wyboru dodatkowych pakietów opisanych w Załączniku cenowym oferty taryf Era Komfort i Era Komfort 80. Ilość pakietów zadeklarowanych w momencie podpisania Umowy nie może zostać zmniejszona przez okres 12 miesięcy. 

b. Promocyjna cena telefonu uzależniona jest od ilości pakietów wybranych w momencie podpisywania Umowy. 

c. W przypadku nabycia kilku pakietów opłaty abonamentowe sumują się. 

d. Zmiana taryfy z taryfy Era Komfort 80 na inną taryfę możliwa jest na warunkach opisanych w Załączniku cenowym do oferty Usługi prywatne dla taryf Era Komfort i Era Komfort 80 z zastrzeżeniem, że taryfę Era Komfort 80 można zmienić wyłącznie na taryfy Era Classic: Classic 130, Classic 220 oraz Classic 1000, a opłata abonamentowa nowej taryfy nie może być niższa niż aktualna miesięczna opłata abonamentowa. Na opłatę abonamentową w taryfie Era Komfort 80 składa się suma opłat abonamentowych za aktywne pakiety. 

e. Po okresie promocyjnym tj. po 24 pełnych Cyklach rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji, PTC zastrzega sobie prawo do zmiany taryfy Era Komfort 80 na taryfę z obowiązującego Cennika Usług Telekomunikacyjnych, z zastrzeżeniem, iż miesięczna opłata abonamentowa nowej taryfy nie może być wyższa niż aktualna miesięczna opłata abonamentowa (suma opłat abonamentowych za aktywne pakiety). 

f. Korzystając z taryfy Era Komfort 80 Abonent nie ma możliwości wykonywania połączeń konferencyjnych. 

g. Szczegółowe warunki naliczania opłat i świadczenia usług opisane są w Załączniku cenowym oferty taryf Era Komfort i Era Komfort 80 oraz w Załączniku cenowym do oferty Usługi prywatne dla taryf Era Komfort i Era Komfort 80, które stanowią załącznik do niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej. 


PAKIET KOMFORT 80 ORAZ PAKIETY DODATKOWE W ramach taryfy Era Komfort 80, Abonent może aktywować następujące pakiety: 

a. Komfort 80: 

  • 80 darmowych minut lub 320 SMS-ów do wszystkich sieci. 

  • Niewykorzystane darmowe minuty i SMS-y z bieżącego Cyklu rozliczeniowego są przenoszone na następny Cykl rozliczeniowy i wykorzystywane przed darmowymi minutami przypadającymi na ten Cykl. Minuty mogą być przeniesione maksymalnie na jeden następny Cykl. 

  • Abonent może aktywować maksymalnie 3 pakiety minutowe, w tym jeden aktywowany jest obowiązkowo w momencie podpisywania Umowy. 

b. Komfort wieczorami: 

  • Darmowe połączenia do sieci Era i sieci stacjonarnych w godzinach od 21:00 do 8:00. 

  • W danym Cyklu rozliczeniowym po przekroczeniu 2000 minut dostępnych w ramach wybranych pakietów, opłaty naliczane są zgodnie z Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Komfort i Era Komfort 80. 

  • Niewykorzystane w danym Cyklu rozliczeniowym minuty dostępne w ramach pakietu nie przechodzą na kolejne Cykle rozliczeniowe. 

  • Minuty zawarte w pakiecie nie wymieniają się na SMS-y. 

  • Abonent może aktywować jeden pakiet Komfort wieczorami. 

c. Komfort w weekendy: 

  • Darmowe połączenia do sieci Era i sieci stacjonarnych w soboty i niedziele. 

  • W danym Cyklu rozliczeniowym po przekroczeniu 2000 minut dostępnych w ramach wybranych pakietów, opłaty naliczane są zgodnie z Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Komfort i Era Komfort 80. 

  • Niewykorzystane w danym Cyklu rozliczeniowym minuty dostępne w ramach pakietu nie przechodzą na kolejne Cykle rozliczeniowe. 

  • Minuty zawarte w pakiecie nie wymieniają się na SMS-y. 

  • Abonent może aktywować jeden pakiet Komfort w weekendy. 

2. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie w trakcie trwania Umowy. 

3. Cesja nie powoduje utraty przywilejów taryfy Era Komfort 80. Operator zastrzega sobie prawo o określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji. 

4. Warunków Oferty Promocyjnej "Taryfa Era Komfort 80" nie można łączyć z warunkami ofert specjalnych, umów z Klientem Kluczowym, innych ofert promocyjnych, innych cenników, warunkami Karty Stałych Warunków oraz innych warunków, na podstawie których PTC świadczy usługi klientom biznesowym oraz z warunkami innych akcji promocyjnych, które PTC prowadziło, prowadzi i będzie prowadziło w przyszłości. 

Z oferty może skorzystać osoba fizyczna, która jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era, w salonie lub sklepie firmowym sieci Era, u Doradcy Biznesowego lub Autoryzowanego Doradcy Biznesowego: 

  • przedstawi dwa dokumenty ze zdjęciem stwierdzające tożsamość i dokument potwierdzający wiarygodność płatniczą, taki jak np. zaświadczenie o zatrudnieniu, karta kredytowa, dokumenty poświadczające fakt otrzymywania emerytury lub renty itp. (szczegółowy wykaz honorowanych dokumentów dostępny jest w punktach sprzedaży i obsługi sieci Era, a także na stronach internetowych www.era.plH

  • oraz zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych. 

Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, który przedłoży dokumenty potrzebne do zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych i jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją) w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era, w salonie lub sklepie firmowym sieci Era, u Doradcy Biznesowego lub Autoryzowanego Doradcy Biznesowego, zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych. 

II. Postanowienia ogólne 

1. PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia aparatów telefonicznych objętych niniejszą promocją w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era lub u Autoryzowanego Doradcy Biznesowego jest umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji a autoryzowanym punktem sprzedaży sieci Era lub Autoryzowanym Doradcą Biznesowym. 

2. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych aparatów tylko z kartą SIM sieci Era. 

3. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony. Cena przyłączenia do sieci w sytuacjach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99 zł z VAT (81,15 zł netto). 

4. PTC, operator sieci Era informuje, iż Doradcy Biznesowi, Autoryzowani Doradcy Biznesowi, autoryzowane punkty sprzedaży sieci Era oraz Sprzedawcy nie mają prawa do pobierania żadnych opłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC, ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywacji) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym Abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą. 

5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach lub sklepach firmowych sieci Era, u Doradców Biznesowych oraz Autoryzowanych Doradców Biznesowych. 

6. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era aparatów telefonicznych zakupionych w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. 

7. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych na 200 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500 zł. 

8. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej, pierwszeństwo będą miały postanowienia Warunków Oferty Promocyjnej. 

III. Czas trwania Umowy 

1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji, zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba, że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem pisemne oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy. 

2. Abonent przyjmuje na siebie: 

2.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych; 

2.2. zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Warunkami niniejszej Oferty Promocyjnej oraz z Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Komfort i Era Komfort 80 oraz Załącznikiem cenowy do oferty Usługi prywatne dla taryf Era Komfort i Era Komfort 80, które stanowią załącznik do Warunków Oferty Promocyjnej. 

3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej. Kara umowna dla Abonenta, który zakupił w niniejszej promocji aparat telefoniczny oraz aktywację wynosi 900 zł. Kara umowna będzie pomniejszana w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi do 12 miesiąca od daty aktywacji Abonent zapłaci 100% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty aktywacji Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu i usług. 

4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn: 

  • złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania, 

  • rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową, 

  • utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III ppkt 5 i ppkt 5.1. 

5. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia aktywacji karty, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 

5.1. Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Załącznikiem cenowym do oferty Usługi prywatne dla taryf Era Komfort i Era Komfort 80. 

Informacja o zasadach usunięcia blokady karty SIM (tzw. SIM LOCK) w telefonie: 

Jeśli usunięcie blokady nastąpi w ciągu 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji karty SIM, jednorazowa opłata wynosi 610 zł z VAT (500 zł netto). Jeśli usunięcie blokady nastąpi po upływie 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji karty SIM, PTC nie pobiera żadnych opłat. Cena jest taka sama dla wszystkich rodzajów aparatów telefonicznych nabytych w związku z niniejszą promocją.

Opinie:

Opinie archiwalne (111):

Komentuj

Komentarze / 111

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 12:44
    ***mrowa i co z tego ze pierwszy a czemu nie powiedziales czegos wiecej oferta ery cie zatkala :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 12:47
    nie bede teraz porownywal ale za 100zl w idei to juz tez telefoniki nie sa w zlych cenach a tutaj zeby cos ciekawego wziasc to minimum 120 zl trzeba wydac :) i 24 miesiace podpisac cyro hehehe dlugo bardzo dlugo patrzac na to ze idea juz mo 3 miesiacach modyfikuje swoje plany...
    0
  • Users Avatars Mini
    GSM pisze: 2005-01-28 12:51
    Czyli jakie bezpłatne? Tylko do 2000 minut. To może lepiej tak powinna się Era reklamować? Nie bezpłatne wieczory lub weekendy, tylko 2000 bezpłatnych minut- to różnica i to znaczna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kuba pisze: 2005-01-28 12:53
    jak dla mnie to te pakiety sa bez sensu! co to za darmowe wieczory, skoro tak naprawde tych minut darmowych jest 2000?? mogli to nazwac \"darmowe 2000 min do wykorzystania wieczorami do ery i stacjonarnych\" :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Cube pisze: 2005-01-28 12:53
    I teraz chyba mozna sie juz zgodzic ze ta ofera to nic specjalnego:/ Szczerze mowiac to ja teraz jzu wole idea
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-28 13:22
    dla porównania SE K700i (o której tak wszyscy chętnie piszą) w Zimowym Plusie w NP35 kosztuje 608 zł w NP 55 kosztuje 364zł NP 95 kosztuje242zł a NP175 kosztuje120 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2005-01-28 13:15
    I jeszcze jedna sprawa, dla niektórych ważna. i e. Po okresie promocyjnym tj. po 24 pełnych Cyklach rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji, PTC zastrzega sobie prawo do zmiany taryfy Era Komfort 80 na taryfę z obowiązującego Cennika Usług Telekomunikacyjnych... f. Korzystając z taryfy Era Komfort 80 Abonent nie ma możliwości wykonywania połączeń konferencyjnych. /i Czyli są to taryfy promocyjne, skoro po 24 miesiącach Era może je zmienić bez pytania abonenta o zgode (sic). A dwa to, że nie ma możliwości połączeń konferencyjnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-28 12:57
    www.fazafm.com - zgadzam się w 100%, nie jestem fanem idei (wręcz przeciwnie) ale w idei mogę sobie wziąć za 50zł abo, za 75, za 100 itd. a w erze za 60zł to ceny telefonów są dla multi-milionerów (żeby wybulić za k700i 600zł (!!!!!!!!) i jeszcze umowę na 2 lata podpisać, to trzeba być albo milionerem, albo chorym psychicznie zboczeńcem :D) a następny za 120zł miesięcznie a telefony... też DROGIE ! i w idei 100 są ceny lepsze za telefony (nie przejdzie mi przez gardło że są dobre, bo też są drogie, ale mniej :) ) lepsze warunki oferty - PAKIETY KWOTOWE ! więc era dała poprostu dupy, tak jak się chyba nikt nie spodziewał, nawet najbardziej zagorzali zwolennicy ery !!! pełna porażka, odemnie "1", zobaczymy co będzie w classic, ale widząc co odpierdzielają tu, to nic ciekawego pewnie :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Gruby pisze: 2005-01-28 12:58
    Ludzie, o czym wy piszecie? Spojrzcie sobie na ceny telefonow i to, ile bedziecie musieli placic miesiecznie a potem wejdzcie na strone idei (jesli akurat bedzie dzialac) i przeliczcie, za ile mozecie kupic telefon przy podobnej kwocie deklarowanej co tu abo. Idea wychodzi znacznie drozej!!! Aha, oczywiscie mowimy o starych modelach, bo nowych centek w ofercie nie ma
    0
  • Users Avatars Mini
    mrówa pisze: 2005-01-28 12:59
    ***fazafm - co miala mnie zatkac. oferta ery tym razem jest skierowana do osob które duzo dzwonia. ja wydzwaniam 350-450 zl mam era 140 vip. i jak dla mnie to przejscie na komforta jset super. Za cene 180 zl mam 320 minut i tel siemens sx1 za 1zl. Koszty mi spadna o polowe. A nr chce zachowac bo wszyscy go znaja i nie chce mi sie skakac po opach. za dwa lata bedzie mozliwosc przechodzenie do innych opow z tym samym nr to wtedy bedzie walka.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 12:59
    **kuba - a moze raczej nazwa PAKIET 2000 minut wieczorami pakiet 2000 minut w wekendy ZAMIAST DARMOWE !!! za 60zl hehhe razem 120zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 13:03
    ***mrówa 28-01-2005 11:39 162.61.79.5 Pierwszy Sory ale sadzac po wysokosci Twoich rachunkow ze jestes osoba powazna wiec zdziwilo mnie to ze osoba powazna wchodzi na strone i pierwsze co robi to pisze PIERWSZY :) Sory
    0
  • Users Avatars Mini
    mrówa pisze: 2005-01-28 13:05
    ***gruby- strona idei dziala super mi sie wszystko zawsze wczytuje. Ery natomiast czasami nie mozna sie dostac. dla mnie strona idei jest lepsza. Chociaz nie jestem zagorzalym zwolennikiem tego opa. Moze masz lacze do d..y
    0
  • Users Avatars Mini
    mrówa pisze: 2005-01-28 13:07
    ***fazam to dla jaj bo zawsze mnie to korcilo zeby sie wyglupic :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 13:09
    *** mrowa okej rozumiem juz teraz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Cube pisze: 2005-01-28 13:10
    ***Gruby ale ty bzdury piszesz... Zobacz ceny najpopularniejszy teraz telefonow , chodzby siemensa CX65 (w abo 75 , 1 zl!!!1) lub Nokii 6610i
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2005-01-28 13:10
    Ogólenie powiem, że te taryfy są inteligentnie skonstruowane, ale trzeba dokładnie przemyśleć, które, że tak powiem, "cegiełki" są najbardziej opłacalne w indywidualnym przypadku. Ceny telefonów na pierwszy rzut oka wydają mi się znacznie niższe niż w Idei, ale musiałbym usiąść z cennikami.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2005-01-28 13:15
    A jeśli chodzi o ceny telefonów versus pakiety - jest to dosyć fajnie pomyślane, to tak jakby na wadze kłaść z jednej strony kolejną paczkę pakietową a po drugiej stronie proporcjonalnie do tego malała cena telefonu. No ale to nic nowegoi. Tylko tak jakoś obrazowo to ładnie na wyobraźnię działa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    mrowa pisze: 2005-01-28 13:19
    Ale sa problemy zeby zmienic taryfe w businesie. Moj kumpel siedzi w era od 6 lat moze zmienic taryfe ale oplata 24 zl i taryfe wlacza dopiero po 8 tygodniach. Nie mowiac juz o tym ze jak chcesz nowy telefon to narazie nie ma takiej mozliwosci. a aktywacja wygasla juz w sierpniu. Gdybym mial doradzac komus komu sie skonczyla aktywacja to przechodzic na tt i po 3 miechach kupowac nowy abo z nr z tt. poniewaz w nowych taryfach nie ma znizki na abo dla klientow z dlugim stazem
    0
  • Users Avatars Mini
    wadazet1 pisze: 2005-01-28 13:22
    Przy komfort 80 z pakietem komfort wieczorami otrzymuję za 120 pln: - sekundowe naliczanie - 80 min comiesiąc bez względu na sieć do której dzwonie - darmowe rozmowy (oczywiście 2000 min) po 21.00 do każdej sieci - sony ericsson k 700 za 229pln - mogę wybrać tanie połączenia z wybranym krajem za 1.20 pln brutto (abon. chyba 2.44 pln) - szczegół ale chyba ważny pakietamy mogę żonglować czyli co miesiąć pakiety mogę zamieniać w obrębie 5 dostępnych. Jest oczywiście alternatywa w TP - Darmowe weekendy i wieczory - duży plus to to iż taniej bo 85 pln z sekundowym naliczaniem - minus to to że tylko do sieci TP no i bez dodatkowych minut no i oczywiście te bez sensu 20gr. za zainicjowanie połączenia. Moim zdaniem jeżeli ktoś płaci w granicy 100pln abo to może mieć mały dylemat Szczerze mówiąc dla mnie je
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-01-28 13:23
    w cenniku jest opcja "Pakiet Komfort 80 + 4 pakiety dodatkowe", a pod spodem zastrzezenie "Abonent może aktywować maksymalnie 3 pakiety minutowe, w tym jeden aktywowany jest obowiązkowo w momencie podpisywania Umowy." o co tu chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    rafal pisze: 2005-01-28 13:25
    Przepraszam za gapiostwo, ale czy ktoś mnie moze oświecić nt. tych 4 pakietów. Z tego co wiem to Era Komfort 80 kosztuje standardowo 60 zł (pakiet z 80 minutami jest obiwiązkowy). KOlejne pakiety do wieczory i weekendy no i oczywiści e pakiet 120 , ale nie ma sensy płacenia 60 zł za 80 min. i dodatkowo 60 zł za kolejne 120 min. Tak wiec według tego wydaje mi sie ze kupując aktywacje w Era Komfort mamy do wyboru max 3 pakiety w tym jeden obowiązkowy... Dobrze myśle, czy mi sie tylko wydaje???
    0
  • Users Avatars Mini
    rafal pisze: 2005-01-28 13:26
    sorki za pomyłkę...nie za kolejne 120 min tylko za 60 min...
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-01-28 13:26
    ceny telefonow bardzo w porzadku! wreszcie mozna kupic jakis lepszy telefon za rozsadne pieniadze w niebiznesowej promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-01-28 13:27
    wadazet: "darmowe rozmowy (oczywiście 2000 min) po 21.00 do każdej sieci ". nie, nie do kazdej
    0
  • Users Avatars Mini
    tomoko pisze: 2005-01-28 13:28
    No to ciekawe, co teraz mi zaproponują w ofercie za przedłużenie umowy, bo dotychczasowa się skończyła.
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-01-28 13:31
    Jak ktoś będzie miał kupionego Classic mixa lub EraMix to niech spróbuje aktywować pakiety erajednostek +48608916000 treść "TAK". Ale by były jaja jak by to działało. W obydwóch mixach są Erajednoistki, więc teoretycznie jest to możliwe :) Gdyby to działało to Classic Mix byłby najtańszą ofertą na rynku, oczywiście Era by zrobiła to niechcący i szybko by poprawili ten "błąd"
    0
  • Users Avatars Mini
    mrówa pisze: 2005-01-28 13:34
    ***wadazet1-przeczytaj regulamin - bezplatne minuty wieczorem tylko zjadaja na poczatku pakiety minut. czyli masz 80 min i darmowe wieczory. zadzwonisz do milosci i pogadasz 100 minut to na drugi dzien juz nie masz pakietu darmowych minut i pozostaje ci tylko na ere i stacjonarki 1980 min. hehe. wiec to sa darmowe minuty ? era wstyd. lepiej brac pakiety minut
    0
  • Users Avatars Mini
    mrówa pisze: 2005-01-28 13:38
    ***tomoko przeczytaj moj post z 12:19 .
    0
  • Users Avatars Mini
    tomoko pisze: 2005-01-28 13:45
    mrówa- Jeśli tak jest jak piszesz to naprawdę kicha. Nic tylko do TT!, Dzieki.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 13:45
    ***mrowa nie czytalem wszystkiego ale jesli tak jest to oferta jest okropna - jeszcze taki numer era chce wywinac ludziom
    0
  • Users Avatars Mini
    Helmut pisze: 2005-01-28 13:59
    ***mrówa: co Ty bredzisz? "Połączenia w pakietach -darmowe w weekendy i wieczory- nie są zawarte w pakietach minutowych" Czemu kłamiesz i piszesz nieprawde?
    0
  • Users Avatars Mini
    zaboni pisze: 2005-01-28 14:00
    są za i przeciw jak ktos nie chce nie musi kupowac, a podejrzewam ze wiekszosc maruderow pojdzie w poniedzialek do salonow.
    0
  • Users Avatars Mini
    mariow pisze: 2005-01-28 14:01
    A czy ktoś wie jakie będą fony w Era CLASIC i za ile ?? i dlaczego oferta ważna dopiero od 03.02 beznadzieja ile jeszcz trzeba będzie czekać na pełną ofertę !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-01-28 14:04
    ***mrówa [28-01-2005 12:34] znowu zdanie wyrwane z kontekstu, zjada z pakietu minut ale z 2000minut a nie z pakietów 80/120 te zostają nieruszone
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 14:05
    ***helmut - nie zabradzo rozumiem co miales na mysli ale chcialbym przypomniec ze te pakiety wieczory i weekendy maja ograniczenia do 2000 minut kazdy
    0
  • Users Avatars Mini
    wadazet1 pisze: 2005-01-28 14:16
    pinkpird* - sory faktycznie mój błąd. Darmowe (czyli 2000 min) do wykorzystania w sieci era i chyba HEYAH a także na wszystkie stacjonarne. mrówa* - po 21.00 będą na bank schodziły minuty z tych 2000 w tej kwestii nie ma żadnych haczyków. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Helmut pisze: 2005-01-28 14:17
    ***faza: chodzilo mi o to, ze mrówa sygerował, iż połączenia z pakietów darmowych zjadają najpierw pakiet minutowy (80/120), co nie jest prawdą. Darmowe pakiety zjadają siebie :-) a tamten pakiet zostawiaja w spokoju ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-28 14:17
    *menagier - "dla porównania SE K700i (o której tak wszyscy chętnie piszą) w Zimowym Plusie w NP35 kosztuje 608 zł w NP 55 kosztuje 364zł NP 95 kosztuje242zł a NP175 kosztuje120 zł" no tak czyli w plus 55 (67zł z vatem) jest TAŃSZY niż w erze z abo za 120zł miesięcznie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-01-28 14:23
    lennox: od kiedy 364zl to jest taniej niz 229zl? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-01-28 14:27
    ja w tej promocji bym wzial Siemensa S65. (ewentualnie N6230) z 2 pakietami 80 lub 1 pakietem 80 i jednym wieczornym. tylko z tym gprs przesadzili. mozna wziac nowoczesne telefony tylko potem nowoczesne uslugi drozsze niz u konkurencji... dziwne
    0
  • Users Avatars Mini
    wadazet1 pisze: 2005-01-28 14:36
    *menagier mijasz sięz prawdą jeżeli w NP 55 SE K700i kosztuje 364 pln a w Erze za komfort z 2 pakietami czyli 120 pln kosztuje 229 pln to ja n ie bardzo wiem jak Ty wyliczyłeś iż jest TAŃszy niż w erze ???? Prosze wytłumacz bo ja nie kumam
    0
  • Users Avatars Mini
    wadazet1 pisze: 2005-01-28 14:38
    sory to było pytanie do lenoxa
    0
  • Users Avatars Mini
    relewand pisze: 2005-01-28 14:39
    To jest rewelacja! Ceny przy 2 pakietach są super!. Śmieszą mnie opinie że 2000 min to mało, biarąc pod uwagę że wiekszość ludzi używa abo ok50zł a wtym z 60 min
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-01-28 15:00
    hmmm, chyba wezme sobie motke na obowiazkowy abo, a weekendy zawsze moge sobie wlaczyc i wylaczyc raz w miesiacu :P
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-28 15:12
    *pinkbird, *wadazet! - sorki, faktycznie jest droższy, ale w plusie przy abo 67zł kosztuje 364zł, a w erze przy abo 120zł kosztuje 229zł, więc różnica między abonamentami w plus 55, a erą komfort z 2 pakietami jest 120 - 67 = 53zł miesięcznie (!) więc po trzech miesiącach 53x3 = 159zł, 159+229= 388, już się zwraca różnica w cenie między plusem a erą, a po roku różnica w abo jest 636zł, więc ten k700i powinien kosztować 99zł max. w taryfie za 120zł. Ale faktycznie coś mi się pomyliło, że w plusie jest odrazu tańszy, co nie zmienia faktu że w plusie się bardziej opłaca wziąć telefon, w idei zresztą też, era spadła na ostatnie miejsce teraz, pod każdym względem :(
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-28 15:13
    *netdragon - tiaaa i zapłacić za to 60zł !
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-28 15:37
    ***Kuba masz racje tylko ze ze darmowe wieczory i weekendy ladniej brzmią i jest sie czym chwalic, ale z 2 strony i tak te 2000min jest nie do przegadania...
    0
  • Users Avatars Mini
    zaboni pisze: 2005-01-28 15:52
    2000 minut chyba rzeczywiscie nie da sie wygadac
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramirez pisze: 2005-01-28 15:55
    Nie ma co paniki siać, że te pakiety nie tak schodzą jak powiny to raz, a dwa, że 2000 minut wygadać to można tylko na samym początku jak się ktoś zachłystuje ofertą. Wiem o tym po ofercie TPSA - tylko na początku się tak wydzwania. Potem 2000 minut to bedzie granica praktycznie nieprzekraczalna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-28 16:03
    Wlasnie wszedlem na strone ery a tam baner o rozmowach za darmo, wyskakujace okienko tej samej treści, ludzie sie dowiedza ile to kosztuja to bedzie wielkie rozczarowanie, w koncu jest napisane ze za darmo :) No ale teraz juz jestem pewnien ze przywitam sie z plusem czekalem tylko na cennik fonow ery, no i sie zawiodlem
    0
  • Users Avatars Mini
    gREG pisze: 2005-01-28 16:07
    hmm ja tu czegoś nie rozumiem...patrze w cennik i widze motke E398 W ERA KOMFORT80 z jednym pakietem dodatkowym za 1zł...(i sobie mysle, ze za abo 60 zl kupie sobie te motke) i czytam dalej i okazuje się, ze pakiet KOMFORT 80 (80min) jest obowiązkowo dołączany...i teraz nie wiem, czy ta motka jest za za zlotoweczkę przy abo za 60 zl..czy juz za 120 zl?...za glupiego sie niegdy nie uwazalem, ale jak to zinterpretowac..to kij wie :) -nie kumam, czy ten zapis \"+jeden pakiet\" oznacza pakiet obowązkowy(czyli 60zl) czy pakiet obowiązkowy plus 1 dodatkowy(czyli 120zl)... pomozcie proszę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-01-28 16:10
    lennox : zgadzam sie w 100% Z TYM K700i , troche mnie zaczyna martwic ta slaba oferta ery , plus juz ja wysmial i teraz moze zwlekac z wprowadzeniem nowych taryf , lub wprowadzic obecne Nplusy z malymi tylko modyfikacjami , co samo w sobie nie byloby zle , ale chyba wszyscy licza na cos wiecej ?
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-01-28 16:14
    greg: wedlug mnie zdecydowanie 120 zl .... :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-28 16:25
    * greg, kaktusan ma racje, musisz bulic 120 zl miesiecznie, dopiero od tej kwoty ceny sluchawek sa atrakcyjne...
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-01-28 16:33
    No niestety zawsze jest tak i bylo i bedzie pewnie,ze im wiecej bulisz miesiecznie tym masz tanszy aparat...
    0
  • Users Avatars Mini
    gREG pisze: 2005-01-28 16:38
    rozumiem...ale chyba lepiej zabulic na raz 3 stowki i placic przez 24 miechy taniej....albo poczekac na ceny sluchawek w ERA CLASSIC :) BTW..chyba nie bedzie zadnych problemow z przejsciem z TT na abo?...bo po to siedzie na prepaidzie co by przejsc na abo....ale cos nie za bardzo mi sie te taryfy widzą...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-28 16:44
    greg** widze ze masz podobna sytucje do mnie okazuje sie ze niepotrzebnie siedze na tt, bo nie bylo na co czekac, a ceny fonow w classicu napewnio nie bedą niższe niz w komfort zobacz zreszta co wydziwili z jedyna- totalna kompromitacja, chyba ze nstailes sie na ta motorole fakt ze super fonik ale dostepny tylko a erze,
    0
  • Users Avatars Mini
    gREG pisze: 2005-01-28 17:04
    Skiz..** dokladnie..podoba mi sie ten fonik...edycja seemow i sporo potrafi-tyle ile mi potrzeba...jedyna-hehe dla mnie niezla wtopa..sluchawki podrozaly... poczekam na classic i zobacze..moze ten komfort..moze inny operator..zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    Cube pisze: 2005-01-28 17:34
    Wydaje mi sie ze z tych telefon Era bedzie stawiala na Siemensa CXT70 , zreszta chyba sam bym go bral jakbym mial u nich brac abo(najbardziej wedlug mnie korzystny przelicznik ceny do mozliwosci) PS. Ale akurat teraz jestem MOCNO zdegustowany tym co zaprazentowala Era i wybiore sie raczej do Idea(chociaz Plus tez wyglada kuszaco;) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Nitty pisze: 2005-01-28 18:19
    To jak bym wziol Pakiet Komfort 80 + 1 pakiet dodatkowy to bym placil na miech 120 zl???
    0
  • Users Avatars Mini
    K3 pisze: 2005-01-28 18:20
    pytanie: kto w rzeczywistosci wykorzysta 2000 minut ?? bo watpie, ze komus zabraknie.... w erze byla tak promo w biznesie ze za 60 zł bylo 2000 minut..... liczbe osob ktore to wykorzystaly mozna bylo policzyc na palcach.... a osob korzystajacych z promo to kilkadziesiat tysiecy....
    0
  • Users Avatars Mini
    K3 pisze: 2005-01-28 18:23
    nitty: TAK
    0
  • Users Avatars Mini
    mazak pisze: 2005-01-28 18:30
    to chyba nieźle
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-28 18:57
    Mrówa ma rację! Przeczytajcie w regulaminie co schodzi najpierw: Rozmowy Poranne Potem Darmowe wieczory potem minuty przeniesione i te z abo... Więc do dupy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2005-01-28 19:02
    Ceny telefonów nie takie złe, ale przy min 120 PLN abonamentu! Szczególnie oki cena K700i i S65.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nitty pisze: 2005-01-28 19:02
    ***K3 - Dzieki
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 20:58
    Ancilla*** mozesz zacytowac ten fragment regulaminu gdzie jest to napisane bo ja z lenistwa czystego nie szukalem ...dzieki z gory
    0
  • Users Avatars Mini
    AK pisze: 2005-01-28 21:14
    Pozytywnym aspektem sprawy jest jednak to, że zakładany termin wprowadzenia nowych taryf na luty ponoć został zachowany, choć oficjalny komunikat zostanie podany do wiadomości później. Na razie operator wprowadził na rynek nowe promocje, zakładające skorzystanie z nowych, promocyjnych taryf przy podpisywaniu nowych umów oraz przedłużaniu umów dotychczasowych po stosownych negocjacjach z działem obsługi programów lojalnościowych - za gsm.biz
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2005-01-28 22:07
    Ja też uwazam, że 2000 min to BARDZO DUŻO i ciężko to będzie przegadać. To przecież dokłądnie 33 godziny i 20 minut rozmowy, czyli ponad godzina dzien w dzień !!! A ilu z Was korzystało dotąd z taryfy 40 - 60 minut ? I wystarczało ??? he, he, he. A teraz krytykujecie ! Ciekawe, jaki telefon Wam wytrzyma tyle rozmowy bez podpięcia non stop pod prąd ? Wzięliściew to pod uwagę ? Chyba nie ;-(((((((
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2005-01-28 22:10
    Stronka partner-era.pl jest zawsze dostępna, jak ktoś ma problemy z wejściem na stronę opa.. Tam też jest sporo rzeczy dotyczących promocji w Erze oraz są pliki pdf. Ponadto szykują jakiś program lojalnościowy .... Ciekawe, czy będą rozdawać telefony stałym bywalcom ? ;-))))))))))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-01-28 22:19
    Ja słyszalem od opa dzis,ze starzy abonenci moga przejsc dopiero od 31 marca na te nowe taryfy!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-28 23:01
    zmiana taryfy w obrebie klasik i komfort (pisze jak czytam) kosztuje 60 zl dwa razy drozej niz bylo, przypomnienie o zaleglych rach. 5 zł bez mal dwa razy wiecej to koszmar!!! ceny sa makabryczne i jeszcze zmylka z bilingiem rach. rozszezony itp. ...nie powiem, ze sie zawiodlem to sie robi ...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-28 23:02
    i jeszcze polaczenie z konsultantem 1 zl z polaczenia z biurem 0 nie rozumiem trzeba to wyjasnic z bok dopuki mam polaczenia calkowicie free tar NEM...
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2005-01-29 00:12
    Nie lubie latwych kalamburow ale ze mam tez jeden numer abo w erze wiec go uloze. Po prostu ERA KOMPOST. Z naciskiem na post ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-29 01:00
    Mieliśmy - np. ja - abonent Plusa - leżeć na kolanach, podobnie jak mój operator... O co chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-29 01:12
    Przeczytałem właśnie to info na telepolis no i widać że wgryźli się szczegółowo w temat. Zaciekawił mnie jeden wątek o którym nie wiedziałem, że prawo telekomunikacyjne zapewnia mi bezpłatne składanie reklamacji przez telefon. Właśnie przyszła mi faktura i mam zamiar złożyć reklamację telefonicznie. Napewno mi policzą za połączenie więc odrazu chyba złożę dwie reklamacje :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-29 01:14
    Wlo - już późno, a ty jeszcze nie leżysz :))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-01-29 03:53
    Sorrki wszystkich których objechałem, chyba raz, że to niemożliwe że zmiana taryf dopiero w marcu, okazało się że prawie w kwietniu, miałem info że od razu z małym opóżnieniem a tu 8 tygodni. ***Życzliwy [28-01-2005 22:36] - TELEPOLIS zdechło :(, a sobie chciałem przeczytać
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-01-29 11:24
    Ja czekam na ofertę Idei, jak nie będzie w niej żadnych ciekawych zmian, biorę motkę za 3 stówy z 1 wymaganym pakietem... Ale mam nadzieję, że jednak Idea coś wymyśli! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-01-29 11:54
    *manager: wgryzli sie w temat?? jakbys przejrzal pdf-y na golu tez bys to wiedzial wszystko. przeciez one nie sa pisane jakims szyfrem...
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-29 12:32
    pindbird - czytałem pdf-y na golu...a o o czym nie wiedziałem napisałem wyżej gdybyś przeczytał uważnie mój komentaz to byś wiedział przecież nie jest napisany jakimś szyfrem...
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-01-29 12:52
    *manager: ok, a ja nie nie zrozumialem z pdf-ow o co chodzilo z niedostepnoscia polaczen konferencynych. :) moze przesadzilem, moj komentarz byl bardziej do czlowieka ktory byl wczesniej napisal "taryfy ery zdemaskowane!!! www.telepolis...."; tak jakby wczesniej byly zamaskowane. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    frecia pisze: 2005-01-29 14:11
    Nie chce wyjsc na prawdziwa blondynke, ale jak to jest? Biore taryfe komfort, place 60 zl miesiecznie, ale za dodatkowe wieczory i weekendy (darmowe) musze doplacic jeszcze 120 zl? Bo przeciez sie dobiera, a jest informacja ze kazda "cegielka" jest platna
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-29 14:25
    frecia - tak każda "cegiełka" kosztuje 60 zł. Wieczory to jedna "cegiełka" a weekedndy to kolejna "cegiełka" co razem daje 120zł. Możesz też wziąć jedną, układasz te cegiełki tak jak chcesz i możesz je aktywować i dezaktywować raz w każdym cyklu rozliczeniowym. Obowiązkowy jest tylko komfort 80.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-01-29 14:25
    *frecia : dokladnie tak. albo 80 minut i 60 zlotych, a jak chcesz i darmowe wieczory i weekendy do tego to co miesiac 180 zlotych. (przez minimum 12 miesiecy). pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-29 14:35
    tak tak masz rację pinkbird - od deklaracji iliści pakietów zależy cena telefonu (wtedy przez 12 miesięcy nie można wyłączyć tych pakietów) natomiast jeśli się nie zadeklaruje tych pakietów a weźmie tylko komfort 80 z ceną telefonu w tym pakiecie można włączać i wyłączać tak jak pisałem wyżej.
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-01-29 14:49
    JEST JUZ REGULAMIN PRZEJSCIA:((((
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-01-29 14:51
    Kazdy z Mojej 40 tylko na Clasic130(90zł) + 6 msc cyro lub "Kompost" 2pakiety za 120zł + 6msc CYRO!!!!! chyba zostane na starej taryfie:((((((((
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-01-29 14:53
    oczywiscie regulamin oficjalny , tylko mozna sie upewnic co do przypuszczen które juz były:((((((((((((((((((
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-01-29 15:17
    To juz bardziej opłaca sie zerwac umowe, kupic na abo i sprzedać ten nowy telefon co pokryje koszty zerwania umowy!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    frecia pisze: 2005-01-29 15:39
    kurcze sory, ale tak jak jestem w erze od ponad 6 lat i czekalam na inowacyjne taryfy tak terraz sie zawiodlam, 180 zl !!! gra raczej nie warta swieczki, to juz wole tp sa darmowe wieczory, bo taniej wychodzi a miec zwyczajna taryfe bez takich udziwnien :( od kad jestem w erze moje rachunki abonament byl okolo 150 zl, ale bez urazy liczylam na to ze zejde z kosztem za abonament :(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-29 15:49
    A propos reklamacji... Nie wdaje mi się, a przynajmniej nie pamiętam żebym to wyczytał w ustawie czy rozporządzeniu w sprawie trybu reklamacyjnego, żeby była mowa nt. płatności czy zwolnienia z płatności za złożenie reklamacji. Bo jeśli tak, to operator powinien także zwaracać koszty opłaty za przesyłkę poleconą z potwierdzeniem doręczenia!
    0
  • Users Avatars Mini
    frecia pisze: 2005-01-29 15:53
    Sory ale teraz sie wkurzylam. Mam moja 140 kosztuje ponad 150 zl miesiecznie. Interesowalao mnie obnizenie kosztow w erze, w ktorej jest jak juz wczesniej wspomnialam od ponad 6 lat, pan w BOA powiedzial ze mimo iz skonczyla mi sie obowiazkowa umowa nie moge przejsc na tansza ere!!! ze moge tylko wykupic za 180 zl pakiety !!! jesli pzostane przy mojej 140 pan mi da 60 min na rozmowy przez dwa meisiace i anlcizanie sekundowe SMIECH NA SALI po raz peirwszy od 6 lat tak bardzo zawiodlam sie na erze, ze nie chce mi sie o tym dluzej gadac
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-29 16:12
    frecia - może należy rozważyć oferty innych opów, chyba że tak przywiązałaś się do Ery, że chcesz mimo wszystko przepłacać.
    0
  • Users Avatars Mini
    frecia pisze: 2005-01-29 16:19
    moze nie tyle na opie ale na numerze telefonu mi zalezy, bo informowanie wszystkich o zmianie numeru to drogie, czasochlonne zadanie biorac pod uwage ze mozna nie wszystkich poinfomorwac. Wkurzylam sie, bo mi zalezało a tu nic :/
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2005-01-29 17:11
    Kto mi powie ile kosztuje zerwanie umowy w erze??
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2005-01-29 17:24
    Zalezy ile Ci jeszcze zostalo do konca trwania umowy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-01-29 18:34
    Coraz bliżej do ujawnienia szczegółów nowości w Idei. Coś słyszałem o darmowych weekendach i darmowych rozmowach w sieci z 3 osobami, ale nie liczę na wiele. Później może być tak jak z ofertą Ery, czyli wielie rozczarowanie i śmiech na sali ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2005-01-29 18:42
    Został mi jeszcze równy roczek umowy.Ile moze kosztować przyjemnosc pozegnania sie z ERĄ???
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-29 19:10
    To pewnie z jakies 700 zł, 80% kary umownej;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-29 19:12
    To zależy od umowy jaką podpisałeś, w warunkach promocji masz napisane;) (przyanjmniej ja tak mam)
    0
  • Users Avatars Mini
    ouled pisze: 2005-01-29 20:23
    Mnie tez przerazila pazernosc i krotkowzrocznosc Ery. Po 7 latach, dzis rozstalem sie z tym operatorem bo jest absolutnie nie w porzadku. Zmiana numeru to nie problem: wyslalem grupowo kilkadziesiat sms-ow, a poza tym zachowuje do kon ca umowy wygaszony do minimum abo w erze i nagrywam na poczcie info o nowym numerze. Uciekam do JINK bo juz jest swietna a licze ze w poniedzialek sie okaze jeszcze lepsZa. Przy doladowaniu za 150 dostaje 180 zl. czyli minuta do wszystkich 63gr. brutto a w pakiecie do idei i na stacjonarne ok. 18gr. brutto. Zobaczcie na telepolis. pl warunki migracji w erze ze starych do nowych- masakra! Era sie na tym niezle przejedzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    marecki pisze: 2005-01-29 20:25
    frecie - nie martw sie - jesli umnowa juz wygasła i masz juz teraz na czas nieokreslony to możesz z zachowaniem numeru zejsc na Tak Taka a potem z Tak Taka przejść na nową taryfe bez telefonu - 120 min za 60 zł lub z telem 80 min za 60 zł :) I po kłopocie :) Ja bede musiał tak samo zrobić - chyba, że za przedłużenie umowy dostane dobre warunki ??
    0
  • Users Avatars Mini
    widmo82 pisze: 2005-01-30 01:51
    1. W okresie od 28.01.2005 r. do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą promocją lub jej odwołania, jednakże nie dłużej niż do 28.02.2005 r. - era podpuszcza tylko IDEe :D
    0
  • Users Avatars Mini
    marecki pisze: 2005-01-30 14:31
    Marecki dzieki za pomysl, moze z niego skorzystam, bo sie jednak przyzwyczailam do ery, mimo, ze zachowuje sie jak swinia. Te taryfy darmowe weekendy i wieczory to jenda wielka lipa, ze musze doplacac 120 zl do 60 aby z nich skorzystac :/ juz nie mowiac o tym jak pan z BOA potraktowal abonamenta, ktory siedzi u nich praktycznie od powstania telefoni komorkowej w Polsce
    0
  • Users Avatars Mini
    frecia pisze: 2005-01-30 14:32
    sory moj wpis jest podpisany jako marecki, ale to dlatego, ze Tobie odpowiadalam :) sory za pomylke. Powyzsza informacje pisalam ja- frecia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    :) pisze: 2005-01-30 16:41
    Wy wszyscy którzy piszecie o wysokich cenach telefonów, to jacyś powaloni jesteście!!! i nteresuja was tylko same aparaty a nie połączenia które sieci oferują. Na zachodzie albo w Stanach ludzie korzystają ze starych modeli a za to maja niskie usługi . A tu tylko po tych wypowiedziach licza sie tylko aparaty... Jacys debile korzystaja z telefonów czy co??
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 22:15
    No zwaz tylko ze jak sporo rozmawiasz to przydałaby sie chociaz dobra bateria w jakims telefonie zebys jej codziennie nie musiał ladowac,wiec tel ddobry tez potrzebny jesli duzo dzwonisz.Poza tym jak czlowiek podpisuje cyro na 24 miechy to chyba chce z tego maxymalnie duzo wyciagnac.Dobrze mówie??:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Markus pisze: 2005-02-02 16:05
    Odpowiedzi do roznych pytan: 50 pln za ta sama albo nizsza. pakiet GPRS NADRZEDNY do pakietu kwotowego. dla indywidualnych bedzie cos na bazie nowego plusa z promocji (pakiety) z doladowaniami
    0
  • Users Avatars Mini
    Markus pisze: 2005-02-02 16:37
    szalony*pakiety gprs maja wyzszy priorytet. daro_pop* taryfy ideii sa tak skonstruowane zeby wygladac taniej Kozo* tak ,Oplata 50PLN tylko na ten sam albo w dol , w gore za darmo. indywidualni dostana pakiety kwotowe , przejrzyjcie ostatnie oferty to mniejwiecej wiadomo co, jakies dopalacze tylko dodadza.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: