Warunki Oferty Promocyjna "Taryfa Era Komfort" w sieci Era:
I. Opis oferty
1. W okresie od 28.01.2005 r. do odwołania, jednakże nie dłużej niż do 28.02.2005 r. (włącznie), PTC, operator sieci Era oferuje:
PRZYŁĄCZENIE DO SIECI ERA
Opłata za przyłączenie w niniejszej promocji wynosi 49 zł z VAT (40,16 zł netto) niezależnie od ilości wybranych pakietów . Opłata ta jest doliczana do pierwszego rachunku. Karta SIM oferowana w niniejszej promocji działa w każdym telefonie operatora sieci Era oraz w każdym innym telefonie nie posiadającym blokady karty SIM.
TARYFA ERA KOMFORT
a. W taryfie Era Komfort Abonent ma obowiązek aktywowania w momencie podpisania Umowy co najmniej jednego z następujących pakietów: Komfort 120, Komfort wieczorami, Komfort w weekendy oraz utrzymania co najmniej jednego aktywnego pakietu przez cały okres korzystania z taryfy Era Komfort.
b. W przypadku nabycia kilku pakietów opłaty abonamentowe sumują się.
c. Zmiana taryfy z taryfy Era Komfort na inną taryfę możliwa jest na warunkach opisanych w Załączniku cenowym do oferty Usługi prywatne dla taryf Era Komfort i Era Komfort 80 z zastrzeżeniem, że taryfę Era Komfort można zmienić wyłącznie na taryfy Era Classic Bis: Classic 130 Bis oraz Classic 220 Bis, a opłata abonamentowa nowej taryfy nie może być niższa niż aktualna miesięczna opłata abonamentowa. Na opłatę abonamentową w taryfie Era Komfort składa się suma opłat abonamentowych za aktywne pakiety.
d. Po okresie promocyjnym tj. po 24 pełnych Cyklach rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji, PTC zastrzega sobie prawo do zmiany taryfy Era Komfort na taryfę z obowiązującego Cennika Usług Telekomunikacyjnych, z zastrzeżeniem, iż miesięczna opłata abonamentowa nowej taryfy nie może być wyższa niż aktualna miesięczna opłata abonamentowa (suma opłat abonamentowych za aktywne pakiety).
e. Korzystając z taryfy Era Komfort Abonent nie ma możliwości wykonywania połączeń konferencyjnych.
f. Szczegółowe warunki naliczania opłat i świadczenia usług opisane są w Załączniku cenowym oferty taryf Era Komfort i Era Komfort 80 oraz w Załączniku cenowym do oferty Usługi prywatne dla taryf Era Komfort i Era Komfort 80, które stanowią załącznik do niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej.
PAKIETY KOMFORT
W ramach taryfy Era Komfort, Abonent może aktywować następujące pakiety:
a. Komfort 120:
120 darmowych minut lub 480 SMS-ów do wszystkich sieci.
Niewykorzystane darmowe minuty i SMS-y z bieżącego Cyklu rozliczeniowego są przenoszone na następny Cykl rozliczeniowy i wykorzystywane przed darmowymi minutami przypadającymi na ten Cykl. Minuty mogą być przeniesione maksymalnie na jeden następny Cykl.
Abonent może aktywować maksymalnie 3 pakiety minutowe.
b. Komfort wieczorami:
Darmowe połączenia do sieci Era i sieci stacjonarnych w godzinach od 21:00 do 8:00.
W danym Cyklu rozliczeniowym po przekroczeniu 2000 minut dostępnych w ramach wybranych pakietów, opłaty naliczane są zgodnie z Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Komfort i Era Komfort 80.
Niewykorzystane w danym Cyklu rozliczeniowym minuty dostępne w ramach pakietu nie przechodzą na kolejne Cykle rozliczeniowe.
Minuty zawarte w pakiecie nie wymieniają się na SMS-y.
Abonent może aktywować jeden pakiet Komfort wieczorami.
c. Komfort w weekendy:
Darmowe połączenia do sieci Era i sieci stacjonarnych w soboty i niedziele.
W danym Cyklu rozliczeniowym po przekroczeniu 2000 minut dostępnych w ramach wybranych pakietów, opłaty naliczane są zgodnie z Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Komfort i Era Komfort 80.
Niewykorzystane w danym Cyklu rozliczeniowym minuty dostępne w ramach pakietu nie przechodzą na kolejne Cykle rozliczeniowe.
Minuty zawarte w pakiecie nie wymieniają się na SMS-y.
Abonent może aktywować jeden pakiet Komfort w weekendy.
2. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie w trakcie trwania Umowy.
3. Cesja nie powoduje utraty przywilejów taryfy Era Komfort. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.
4. Warunków Oferty Promocyjnej "Taryfa Era Komfort" nie można łączyć z warunkami ofert specjalnych, umów z Klientem Kluczowym, innych ofert promocyjnych, innych cenników, warunkami Karty Stałych Warunków oraz innych warunków, na podstawie których PTC świadczy usługi klientom biznesowym oraz z warunkami innych akcji promocyjnych, które PTC prowadziło, prowadzi i będzie prowadziło w przyszłości.
Z oferty może skorzystać osoba fizyczna, która jednocześnie z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era, w salonie lub sklepie firmowym sieci Era, u Doradcy Biznesowego lub Autoryzowanego Doradcy Biznesowego:
przedstawi dwa dokumenty ze zdjęciem stwierdzające tożsamość i dokument potwierdzający wiarygodność płatniczą, taki jak np. zaświadczenie o zatrudnieniu, karta kredytowa, dokumenty poświadczające fakt otrzymywania emerytury lub renty itp. (szczegółowy wykaz honorowanych dokumentów dostępny jest w punktach sprzedaży i obsługi sieci Era, a także na stronach internetowych www.era.plH)
oraz zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych
Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, który przedłoży dokumenty potrzebne do zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych i jednocześnie wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją) w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era, w salonie lub sklepie firmowym sieci Era, u Doradcy Biznesowego lub Autoryzowanego Doradcy Biznesowego, zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.
II. Postanowienia ogólne
1. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony. Cena przyłączenia do sieci w sytuacjach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99 zł z VAT (81,15 zł netto).
2. PTC, operator sieci Era informuje, iż Doradcy Biznesowi, Autoryzowani Doradcy Biznesowi, autoryzowane punkty sprzedaży sieci Era oraz Sprzedawcy nie mają prawa do pobierania żadnych opłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC, ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywacji) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym Abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą.
3. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach lub sklepach firmowych sieci Era, u Doradców Biznesowych oraz Autoryzowanych Doradców Biznesowych.
4. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych.
5. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych na 200 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500 zł.
6. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej, pierwszeństwo będą miały postanowienia Warunków Oferty Promocyjnej.
III. Czas trwania Umowy
1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji, zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba, że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem pisemne oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
2. Abonent przyjmuje na siebie:
2.1 zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
2.2. zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Warunkami niniejszej Oferty Promocyjnej oraz z Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Komfort i Era Komfort 80 i Załącznikiem cenowym do oferty Usługi prywatne dla taryf Era Komfort i Era Komfort 80, które stanowią załączniki do Warunków Oferty Promocyjnej.
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej. Kara umowna dla Abonenta, który zakupił w niniejszej promocji aktywację wynosi 450 zł, niezależnie o ilości zadeklarowanych pakietów. Kara umowna będzie pomniejszana w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi do 12 miesiąca od daty aktywacji Abonent zapłaci 100% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty aktywacji Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania Umowy Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu usług.
4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania,
rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową,
utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III ppkt 5 i ppkt 5.1.
5. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia aktywacji karty, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 5.1. Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Załącznikiem cenowym do oferty Usługi prywatne dla taryf Era Komfort i Era Komfort 80.