PTK Centertel nie będzie firmą wydmuszką, ale zarząd decelowo będzie jednoosobowy

Newsy
Opinie: 12

Prezes Telekomunikacji Polskiej, Maciej Witucki, zaprezentował dziś oficjalnie swoje propozycje zmian personalnych w zarządach Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel. Mają one zostać zaakceptowane 29 marca br. na Radzie Nadzorczej TP. Przez miesiąc Witucki będzie konsultował kandydatury z przedstawicielami Rady. Zmiany mają spowodować integrację działów marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej oraz systemów informatycznych obu firm. Witucki chciałby zintegrować obie firmy w 100%, ale hamuje go to, że takie działania wywołają ostry sprzeciw regulatora, innych urzędów odpowiedzialnych na konkurencję oraz np. GIODO, w przypadku integracji dwóch baz informacji o klientach. Takie obawy nie blokują natomiast planów wdrożenia wspólnych systemów informatycznych. Nie wiadomo jednak na jakich zasadach będzie ten system miał działać. Zintegrowany system ma pozwolić na przygotowanie m.in. wspólnej faktury za usługi komórkowe, stacjonarne i Internet. Witucki podkreślał wielokrotnie, że PTK i TP będą osobnymi firmami z oddzielnymi nadzorami i Orange nie pozostanie "wydmuszką" sterowaną przez zarząd Grupy TP. Przeczy temu nieco kandydatura na stanowisko prezesa PTK Centertel - Grażyna Piotrowska Oliwa ma zajmować się tylko tym, aby regulator i inne urzędy nie miały wątpliwości co do odrębności obu spółek.

Witucki zapowiedział, że w miesiącach wakacyjnych będzie już gotowa nowa strategia TP na najbliższe 3 lata. Prezes zapowiedział, że przy braku czytelnych decyzji regulacyjnych jego firma może wstrzymać wiele inwestycji, którymi będzie zmuszona się podzielić z operatorami bez własnej infrastruktury. Decyzje UKE wstrzymają więc rzeczywisty rozwój rynku np. usług internetowych. W zeszłym roku TP uruchomiła 230 tys. nowych linii miedzianych, w tym 130 tys. na terenach wiejskich. Te ostatnie to linie słabo dochodowe lub przynoszące straty.

Witucki zapowiedział także większą kontrolę nad własną siecią sprzedaży, co nie wprost potwierdza plany przejęcia sieci GTI.

W lutym TP zanotowała historyczny rekord sprzedaży modemów Livebox. Dokładna liczba sprzedanych urządzeń nie została podana.

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    echelon pisze: 2007-03-05 20:24
    mam nadzieje, ze nie zostanie ujednolicony system informatyczny do generowania i zatwierdzania umow. majac na wzgledzie fakt, ze po zmianie systemu w orange jego awaria wystepuje srednio co drugi dzien to boje sie pomyslec co moze byc jak zostanie to ujednolicone z systemem tepsy
    0
  • Users Avatars Mini
    Ricki pisze: 2007-03-05 21:07
    System tepsy jest tez w rozsypce.
    0
  • Users Avatars Mini
    lookacz pisze: 2007-03-06 11:37
    echelon- ten system wogóle nie nadaje się do pracy. ciągłe zawieszki, awarie i tego typu historie. ale ktoś wziął za to ogromne pieniądze ( pewnie jakiś znajomy prezesa ) i teraz my się musimy męczyć. ja mam dosyć i wysiadam, aby dalej od pomarańczowo-tepsowskiej koalicji! i ciągłe wmawianie, jakie to usługi tepsowskie są wspaniałe, i jak się je świetnie sprzedaje...
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2007-03-06 11:47
    heeeh nie brzmi to dobrze :(( ale z innej strony takie ujednolicenie może się spodobać klientom - jedna fv za wszystko, u jednego przedstawiciela załatwić wszystko itp. ale zanim to wszytsko zacznie działać poprawnie to . . . heeh **echelon już napisał jak to może wyglądać :((
    0
  • Users Avatars Mini
    Majkiel pisze: 2007-03-06 15:48
    Podejście orange do klienta juz świadczy o tym, że to dwie różne firmy, Orange się stara, tp ciągle spoczywa na laurach.
    0
  • Users Avatars Mini
    czytelnik pisze: 2007-03-07 17:58
    jak to milo widziec, ze pracownicy naszego giganta telekomunikacyjnego nie lubia swojej firmy... chyba nie zdajecie sobie sprawy, ze wiele negatywnego PRu TP to wasza zaluga? I jak klienci maja byc zadowoleni, skoro sami pracownicy nie sa zadowoleni? Pierzcie swoje brudy z szefami, a nam klientom dawajcie lepsze uslugi!
    0
  • Users Avatars Mini
    czytelnik pisze: 2007-03-07 17:58
    jak to milo widziec, ze pracownicy naszego giganta telekomunikacyjnego nie lubia swojej firmy... chyba nie zdajecie sobie sprawy, ze wiele negatywnego PRu TP to wasza zaluga? I jak klienci maja byc zadowoleni, skoro sami pracownicy nie sa zadowoleni? Pierzcie swoje brudy z szefami, a nam klientom dawajcie lepsze uslugi!
    0
  • Users Avatars Mini
    neostratowicz pisze: 2007-03-07 18:06
    jak to milo slyszec takie narzekania pracownikow... Wiecie, ze wiele negatywnego PRu krazacego wokol TP to wasza zasluga? Jestem klientem neo, srednio mnie interesuje co sie u was dzieje, dla mnie liczy sie, zeby byl dostep byl, zeby placic mniejsze faktury. No i jak zadzwonie do was, to zeby odebral ktos przytomny i zadowolny ze swojej pracy. Jak macie problemy, to gadajcie ze swoimi szefami. I zrobcie wszystko zeby klient byl zadowolony, bo jak odejdziemy, to czesc z was tez odejdzie..
    0
  • Users Avatars Mini
    neonestratowicz pisze: 2007-03-07 23:14
    to ty gadaj ze swoimi szefami żeby ci dali kase i było cie stać na internet klient to osoba która ma pieniądze ty chcesz płacić jak najmniejsze faktury albo wcale i najlepiej szybki internet za darmo: klient a klient robi różnice!!!dziękiujemy za takich Klientów jak ty !! są operatorzy alternatywni, osiiedlówka droga wolna są Klienci kupujacy w Lidlu i Biedronce i oni nie narzekają że w Delikatesach na rogu jest za drogo i salami tam powinno być za grosze
    0
  • Users Avatars Mini
    colt pisze: 2007-03-08 03:07
    Zgodzę się, że część złej opinii w stosunku do TP S.A. to wina pracowników który narzekają - tylko szkoda, że nikomu nie przyszło do głowy dlaczego właśnie tak jest. Niedopracowane aplikacje do obsługi abonentów to już chyba standard do jakich się przyzwyczaili obsługujący. Wspominasz o tym, żeby rozmwiać z przełożonym - masz zupełną rację, ale decyzje nie są podejmowane na szczeblu lokalnym tylko na "górze", a smiem twierdzić, że ludzie Ci nie mają żadnego pojęcia o obsł. klientów i odbsł.
    0
  • Users Avatars Mini
    colt pisze: 2007-03-08 03:16
    aplikacji jakie kupują. Można to porównać do zakupu telewizora, ale po jego rozpakowaniu okazuje się, że zasilany jest 110V wiec montujemy trasformator, potem kazuje się, że działą w innym standardzie wiec go przestrajamy, potem ze antena ma wejscie nei takie ... i tak w kółko. Przy okazji po drodze coś tam sie jeszcze popsuje. Właśnie tak odbiera to końcowy użytkownik aplikacji. Wiem, że nie da się stworzyć produktu wolnego w 100% od wad - szczególnie softu, ale to co prezentują nam nowe apl...
    0
  • Users Avatars Mini
    JohnyK pisze: 2007-03-09 00:22
    Juz za chwile ProVi bedzie w Opti razem z z systemem do umow/zamowien na POTS/PSTN. Ale beeeeedzie jaaaaazda. I jedne hasla. A nie 15 roznych. Mnie to pasi :-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: