Ranking marek Millward Brown

Newsy
Żródło: Millward Brown
Opinie: 5

Millward Brown opublikował wyniki rankingu BRANDZ Top 100, najbardziej wartościowych marek na świecie. W rankingu ogólnym liderem jest Google, a na miejscu 5 znajduje się marka China Mobile. Nokia zajmuje 12 miejsce, Vodafone jest na 22 pozycji, NTT DoCoMo na 23, Cisco na 24, Verizon Wireless - 34, Samsung 44, Orange 67, Cingular Wireless 70, T-Mobile 77.

W Wielkiej Brytanii najmocniejszą marką jest Vodafone, a w Europie (bez Wielkiej Brytanii) Nokia. W Europie z Wielką Brytanią numerem jeden jest Nokia, a Vodafone spada na 4 pozycję. W Azji najbardziej wartościową marką jest China Mobile, trzecią marką jest NTT DoCoMo, a 7 jest Samsung.

Ranking najbardziej wartościowych marek wśród operatorów telefonii komórkowej (Mobile/Wireless Communications Brands)

# Brand Parent Brand Value ($m) Brand
Contribution
Brand
Momentum
Brand Value
Change (%)
1 China Mobile China Mobile (Hk) Limited 41,214 3 7.5 5%
2 Vodafone Vodafone Group Plc 21,107 2 5 -12%
3 NTT DoCoMo NTT DoCoMo Inc 19,450 2 7 0%
4 Verizon Wireless Verizon Communications Inc. 16,261 3 5 9%
5 Orange France Telecom S.A. 9,922 2 3.5 5%
6 Cingular Wireless Cingular Wireless LLC 9,260 2 7 39%
7 TIM Telecom Italia Mobile SpA 8,440 2 4 N.A.
8 T-Mobile Deutsche Telekom AG 8,047 2 6.5 -32%
9 Movistar Telefónica, S.A. 4,686 2 3 N.A.
10 O2 Telefónica, S.A. 3,983 2 4.5
 
1%

Źródło: Millward Brown Optimor (oraz dane z BRANDZ, Datamonitor i Bloomberg)

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: