Rebrandingu Idei w tym roku raczej nie będzie

Newsy
Opinie: 35

Według informacji uzyskanych w Cannes raczej nie ma szans na rebranding sieci Idea w tym roku. Sanijv Ahuja, Chief Operating Officer Grupy Orange, na nasze pytanie o szanse na tegoroczną zmianę marki Idea w Polsce odpowiedział tylko, że "Grupa Orange jest bardzo zadowolona z zeszłorocznych wyników i osiągnięć Idei w Polsce". Może to świadczyć tylko o tym, że Grupa France Telecom nie planuje na razie kosztownych inwestycji w zmianę marki, która bardzo dobrze radzi sobie na lokalnym polskim rynku. Dla FT borykającego się z redukcją długu zmiana marki nie jest najważniejsza.

Opinie:

Opinie archiwalne (35):

Komentuj

Komentarze / 35

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-02-24 20:33
    i dobrze, nie bedziemy mówic po angielsku...choć i tak pewnie kiedys bedzie T-Mobile, Vodafone i Orange...ale to tylko kwestia czasu...i kasy...
    0
  • Users Avatars Mini
    PREZES PTK pisze: 2004-02-24 20:50
    niestety eranet masz rację torcik jest podzielony na trzech gigantów i mogą robić co chcą. Nawet ja tego nie zmienię
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-02-24 21:03
    A ja sie dolanczam do panów.a nawet jak zmienia nazwe to i tak z przyzwyczajenia przez dlugi lata bedziem walic Idea, Era Plus ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    mleg pisze: 2004-02-24 21:28
    jak dla mnie to te nazwy juz sie troche przejadly, i nie mial bym nic przeciwko zmianom..
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-02-24 21:43
    a mnie sie polskie nazwy podobaja ale niestety pewnie macie racje
    0
  • Users Avatars Mini
    antyklerykalny pisze: 2004-02-24 21:52
    Ojej, ale smutna wiadomosc... nie bedzie na wyswietlaczu ORANGE-PL MILEGO DNIA.....
    0
  • Users Avatars Mini
    pete55 pisze: 2004-02-24 22:20
    jako kibic Mancheteru Utd. nic nie mialbym przeciwko zamiany plus na vodafone moze wtedy bym do nich przeszedl, orange tez jest ok natomiat T-mobile tu chyba lepiej niech zostanie era
    0
  • Users Avatars Mini
    CITER pisze: 2004-02-24 22:25
    Czy wszystko w tym kraju musi być sprzedane?? Nawet sieci komórkowe??
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-02-24 22:38
    CITER** W sumie nie widze nic zlego w tym, ze jest w Polsce obcy kapital. Bez niego raczej smutno byloby w kraju. Bardziej mnie przeraza to, ze najwiekszemu obszarnikowi w kraju wciaz oddaje sie ziemie za darmo... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-24 22:51
    mysle ze jesli beda zmiany to najpierw przez wiele lat beda nazwy podwojne (vodafone-plus, t-mobile-era, orange-idea) zeby sie klienci przyzwyczaili, nagla zmiana niesie zbt duze ryzyko, nie wiadomo co ludzie beda czuli itp. starsi, ktorzy pamietaja czasy pewexow moze sobie przypomna batonik raider? potem nazywal sie RAIDER twix, potem TWIX raider, no i dzis mamy twixa ;) jesli chodzi o moje odczucia to podwojne nazwy mogly by zostac. takie nasze male gsm-kompromisy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-02-24 22:55
    klops** zgadzam sie z toba. pamietam, ze podobnie bylo w przypadku basf/emtec, przez pewien czas bylo podwojne nazewnictwo. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jamot pisze: 2004-02-24 23:03
    A mnie się podoba nazwisko Chief Operating Officer'a ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2004-02-24 23:38
    %#$@$ Wam pokaże... i zmieni Ideę na Orange. To dopiero będą jaja ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2004-02-24 23:41
    Kurcze... cenzura na GOLu nie pozwala nawet napisać nazwiska Chief Operating Officer Grupy Orange ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-24 23:45
    klops - oczywiście! W Niemczech do dzisiaj mamy przecież Vodafone D2.
    0
  • Users Avatars Mini
    SZULAK pisze: 2004-02-25 01:22
    A WEDLUG MNIE TO ...SZANOWNY PAN Sanijv POWINNIE ZMIENIC SOBIE NAZWISKO NA INNE BO ZLE SIE KOJARZY:)
    0
  • Users Avatars Mini
    meow pisze: 2004-02-25 01:37
    ale tylko w polsce ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-02-25 05:54
    jeżeli możemy mówić w przypadku idei o jakiejś marce i nie wiem czy pomogła by zmiana nazwy bym zmienił o niej zdanie bo narazie mi się tylko z jednym kojarzy z tpsą
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-02-25 09:36
    Mi by było obojętne jak się sieć nazywa. Oby miała atrakcyjne taryfy i usługi oraz była w miarę niezawodna.
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-25 10:18
    Ja tam się przywiązałem do swojego idealnego operatora i jakoś nie bardzo by mi się chciało zmieniać przyzwyczajenia. Dobrych marek się nie zmienia, nasze co prawda nie mają zasięgu światowego ale zamieszanie byłoby ogromne, kasy by na to operatorzy wybulili multum a pożytku tak naprawdę żadnego. Właśnie, może to jest koronny argument- jak pójdzie na to dużo gotówy to skądś tę gotówę firmy będą musiały wziąć. Na wszelki wypadek trzeba się już trzymać za kieszeń.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-25 11:43
    ***mattulko: pozytek z podwojnej nazwy moze byc: w koncu przyjezdzaja do PL biznesmeni i wydaja w roamingu kupe kasy - jesli nazwa loklanego operatora im powie co to za siec chetniej ja wybiora...
    0
  • Users Avatars Mini
    x2x pisze: 2004-02-25 11:50
    %#$@$ czyta się Ahudża
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-02-25 12:53
    Całkiem dobrze...
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-02-25 12:54
    ale jak nie w tym to w następnym...
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-02-25 12:54
    nie unikniemy tego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2004-02-25 14:25
    pete55: jesli wybierasz sieć komórkową na podstawie nazwy to widać, że nie chodzi Ci o to by miec telefon, który będziesz używał, a tylko o to by się pochwalić przed kolegami albo poszpanować przed panienkami...ot taki sobie "pseudo użytkownik z Ciebie...i pewnie nawet abonamentu nie masz no bo po co gdy tylko wysyła się SMSy....współczucia serdeczne dla Ciebie...no i dla sieci w której masz telefon....
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-02-25 14:35
    I dobrze że nie będzie żadnych zmian. Oby ich wogóle nie było, a IDEA naprawde sobie świetnie radzi, choć denerwuje mnie brak GPRSu w POPie...
    0
  • Users Avatars Mini
    killplama pisze: 2004-02-25 15:07
    Moim zdaniem nie powinno się zmieniać tego co dobre jeżeli zmienią nazwę to znaczy że prawie wszystko jóż im można. Mogą np: dyktować ceny, czy zwalniać ludzi tłumacząc się nieopłacalnością. Idea, Era, i Plus to zasłużone nazwy i niepowinno ich się zmieniać. Tu jest Polska a nie jakiś inny kraj i to co w polsce przynajmniej powinno się nazywać po Polsku powinien to być jakaś forma naszego potryiotyzmu. Pozdrawiam wszystkich patriotów!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-02-25 15:13
    killplama: Zgodzę się z Tobą. Operatorzy Ci wyrobili sobie na naszym rynku jakąś opinie, i nie powinno się tego zmieniać. Ale my, zwykli użytkownicy, nic na to nie poradzimy. Za pieniądze można zrobić wszystko, a sieć Vodafone, T-Mobile, Orange są bardzo bogatymi sieciami, i mogą zrobić co tylko zechcą. A tak pod marginesem - skoro tu jest Polska, i powinny być Polskie nazwy, to dlaczego IDEA -nie lepiej nazwać to po swojskiemu "pomysł" ??? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Killplama pisze: 2004-02-25 15:26
    McPiteroS nie masz do końca racji miżemy się przed tym bronić i żadne pieniądze im niepomogą są sposoby np: zasypanie ich skrzynki e-meil tysiącami jak nie milonami meili i to nie raz a np: codziennie jest to moim zdaniem jakaś forma straiku. Bo nikt mi nie będzie mówił w jakiej sieci mam być. A słowo idea istnieje w polskim słowniku a znaczy poprostu idea czyli jakiś pomysł. Pozdrawiam!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-02-25 16:06
    Killplama: ale przecież nie ma się co jeszcze martwić! Narazie żadnej zmiany nie ma, więc nie psujmy sobie nerwów już teraz! A zasypanie ich milionem maili to moim zdaniem głupota, bo kto ma pieniądze, ten ma władze. A poza tym, kto miałby słać te kilka milionów maili, skoro znaczna większość Polskiego społeczenstwa nie dostępu do interentu, innych to czy siec bedzie sie nazywac IDEA czy Vodafon nie ma różnicy. Takich jak Ty będzie można policzyć na palcach. Martwię się tylko, czy aby po takiej "operacji" nie wzrosły by ceny usług...
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-02-25 18:39
    to czy to bedzie idea czy inne cos nie ma wielkiego znaczenia! trzeba sie bedzie przyzwyczajic poprostu i tyle.warzniejsze jest to czy zmiana nazwy zmieni dana siec na lepsze,dla mnie tylko to sie liczy reszta to naprawde kwestia przyzwyczajenia.tak samo bylo z basf/emtec i denominacja.ciezko bylo?? ja juz sie przyzwyczajilem.
    0
  • Users Avatars Mini
    killplama pisze: 2004-02-25 20:10
    RobacK zgadzam się z tobą jeżeli za zmianą nazwy będą szły korzystne zmiany dla nas klijentów i dla firmy jako ogółu to też zgodziłbym się na zmiane tej nazwy. wkońcu to tylko nazwa chodzi oto aby było ok a nawet lepiej bo wkońcu orange czy france telekom to firmy z doświadczeniami i troche zaufania by się przydało. I niemartwmy się bo do tego jeszcze daleko2005??????????. Pozdrawiam wszystkich użytkowników komórek!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-26 11:43
    Ja do FT nie mam większego zaufanie niż do telekomuny wiec spokojnie z tymi zmianami.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-26 22:18
    A szkoda, bo prawdopodobnie zmiana marki, wiązała by się z całkowita zmiana firmy (zmiana cen, usług, podejście do klienta, itp.) co korzystnie wpłyneło by na zadowolenie użytkowników obecnej Ideii.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: