PLAY na konferencji prasowej we włoskiej miejscowości Malcesine zaprezentował nową ofertę Red Bull MOBILE. We Włoszech odbywały się zawody serii Red Bull Cliff Diving World. Marka Red Bull Mobile jest dostępna w Europie od 2008 r. Jest obecna w 5 krajach: Austria, Szwajcaria, Węgry, RPA i Belgia. W Polsce parterem austriackiej formy będzie PLAY. Red Bull Mobile nie będzie funkcjonował w modelu MVNO, ale jako "zwykła" oferta PLAY. PLAY będzie odpowiedzialny za sprzedaż, obsługę klienta, taryfy, telefony, a Red Bull będzie stanowił wartość dodaną oraz zaoferuje dostęp do oferty Świat Red Bull.
Z czego składa się Świat Red Bull:
Taryfy na razie nie zostały ujawnione, ale już wiadomo, że mają być przejrzyste i kompletne, czyli będą zawierały m.in. transmisję danych. PLAY wprowadzi także do oferty specjalnie brandowane telefony. Będą też co-brandowane terminale znanych producentów.
Szczegły nowej oferty PLAY zostaną ogłoszone 6 sierpnia br. podczas zawodów motocrossowych Red Bull w Poznaniu.
Urządzenia, które mogą pojawić się w ofercie sieci PLAY:
Konferencja prasowa sieci PLAY we Włoszech: