Reklama Idei jedną z najlepszych

Newsy
Żródło: Media i Marketing
Opinie: 7
Opinie: 7

Spot reklamowy usług telekomunikacyjnych Idea, PTK Centertel "Co druga minuta gratis" z udziałem Adama Małysza autorstwa agencji Corporate Profiles DDB otrzymał nominację do najlepszych reklam wykorzystujących tematykę sportową w konkursie Goleador 2001. Jury oceniło wszystkie reklamy wyemitowane i opublikowane w pierwszym kwartale br. W skład tego gremium weszli: Robert Kaczyński (prezes agencji reklamowej Go & Goal, która jest pomysłodawcą konkursu), Andrzej Maruszeczko (Ad Fabrika/FCB), Michał Sorówka (NoS/BBDO), Stanisław Mencwel (SMG/KRC Poland) oraz sportowcy: Artur Partyka, Dariusz Dziekanowski, Paweł Nastula. Reklamy, które pojawią się w mediach w drugim kwartale br., zostaną ocenione w lipcu. Całość konkursu zostanie rozstrzygnięta na początku 2002 r.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bars pisze: 2001-05-30 23:23
    No ktoś w końcu docenił ideę.To naprawdę nie jest zła firma.No a Adaś dał radę!!! IDEA TO CIĄGLE NOWE POMYSŁY!
    0
  • Users Avatars Mini
    maniak pisze: 2001-05-31 07:48
    Ta reklama to kiszka !!! I ten palant Małysz mógłby wreszcie zgolić sobie te "żulowskie" wąsiki i wydłubać "żulowski" kolczyk z ucha, bo wstyd mi za niego przed światem !!! Znacznie lepsza była reklama ze srebrnym Mitsubishi i Saletą ( Gość przynajmniej ma klasę ). A najbardziej kultowa reklama Ideii to "Busines Class" ( ale nie ma nic wspólnego ze sportem ;-( )
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-05-31 13:39
    A jak wam sie podoba nowa reklama Idei (billboardy z kopulującymi zwierzątkami) "POPłączy na wiosnę" czy cos takiego. Moim zdaniem mogli pociągnąc ten wątek z Małyszem, ale obawiam sie, ze nie zgodziłby się. Moje zdanie o reklamach Idei jest takie, że podobnie jak w reklamach pozostałych opów brakuje w nich jednej myśli przewodniej, skupiaja sie na reklamowaniu kolejnych promocji. W Plusie znikął Pan Gaduła ( i dobrze) Idea miota sie od "trzeba mieć Idee" do Małysza a POP od zwierzątek do Salety (on tez zbliża na wiosnę?) Proponuje hasło reklamowe: w marcu koty, w kwietniu psy a maju .. POP
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2001-05-31 15:00
    Kampania Idei o ktorej mowi Michal jest poprostu nie do przyjecia ! Reklama (z pieskami) budzi we mnie obrzydzenie, jest wg. mnie bardzo irytujaca. Jedna z najgorszych kampani reklamowych Idei. Moim zdaniem najlepsza kampania towarzyszyla wejsciu Idei na rynek (te reklamy z czarnym ekranem na poczatku, np. z Materna i Mannem). Co do Pana Gaduly to wg. mnie bylo ok, zreszta jak zwykle w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    guma pisze: 2001-05-31 15:08
    Rzygać mi już się chce jak widzę Małysza. Ten facet rozmienia się na drobne. Już chyba z 20 firm używa wizerunku Małysza.
    0
  • Users Avatars Mini
    m. pisze: 2001-05-31 16:16
    "Busines Class" RULEZZZ! a co do tej reklamy POPa na wiosne to juz porazka, chyba nie mieli innego pomyslu bo jak tu reklamowac N3310 za prawie 700 zybli :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-08-06 16:05
    braow do adasia
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: