Relacja z wręczenia nagród miesięcznika Mobile Internet

Newsy
Opinie: 47
Relacja z wręczenia nagród miesięcznika Mobile Internet

20 czerwca 2002 r., w "Piwnicy Harenda" odbyło się wręczenie "Wirtualnych Aparatów" - nagród przyznawanych przez redakcję miesięcznika Mobile Internet. Podczas tegorocznej gali wręczono trzy statuetki "Wirtualnych Aparatów" i nagrodę specjalną.

Statuetki "Wirtualnych Aparatów"


Polska Telefonia Cyfrowa otrzymała nagrodę za innowacyjność oferty, ze szczególnym ukierunkowaniem na sprawne i skuteczne wdrożenie technologii CAMEL, obsługującej usługi typu IN (Inteligent Network). Dzięki technologii CAMEL możliwe było wprowadzenie tzw. "inteligentnego roamingu" w usłudze Tak Tak.

Centertel doceniony został za rozwój usług opartych o technologię SMS. W chwili obecnej sieć Idea jest operatorem, który najdynamiczniej wprowadza nowe serwisy informacyjno - rozrywkowe bazujące właśnie na SMS-ach.

Polkomtel otrzymał wyróżnienie za najlepszą ofertę przeznaczoną dla klientów biznesowych.

Redakcja Mobile Internet przyznała również nagrodę specjalną dla Tenbit.pl za wortal telekomunikacyjny propagujący rozrywkę z masowym wykorzystaniem technologii SMS.

Przemysław Czarnecki, Era

 

Piotr Wilczek, Idea

 

Ryszard Woronowicz, Plus GSM

 

Tomasz Misiak, Tenbit.pl

 

Adam Owczarek Mobile Internet; Agnieszka Borzym Mobile Internet

 

Michał Karpiński Wprost; Maciej Bębenek Mobile Internet

 

Janusz M. Kamiński Mobile Internet

 

Wojciech Markos Markiewicz Mobile Internet

 

Michał Karpiński Wprost; Agnieszka Borzym Mobile Internet

 

Kabaret "Klika"

 

Monika Kuźma betanka communications, Monika Dąbrowska betanka communications

Hanna Kozłowska Siemens, Kinga Jabłonowska Siemens, Barbara Mróz Siemens

Opinie:

Opinie archiwalne (47):

Komentuj

Komentarze / 47

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kennny pisze: 2002-06-21 18:13
    czyli wszyscy dostali nagrody ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    vassago4 pisze: 2002-06-21 18:18
    i mieli fajną imprezkę ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-06-21 18:24
    i do zobaczenia za rok :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-06-21 18:31
    I nie ma przegranych,to dopiero nagrody:)
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2002-06-21 18:37
    ten virtualny telefon powinien zostac przyznany przede wszystkim plusowi za ich virtualne promocje i virtualnwe telefony w tych promocjach
    0
  • Users Avatars Mini
    Anty pisze: 2002-06-21 20:08
    Witam! Bezsensowna wydaje mi sie byc nagroda dla ERY, a raczej uzasadnienie tej nagordy. Przeciez to PlusGSM jako pierwszy w Polsce i jako jedn z pierwszych na siwecie wprowadzil wlasnie technologie CAMEL. Nierozumiem tego uzasadnia kompletnie. Jak juz nie mieli za co dawac tej nagrody to mogli to dac, np za najwieskza licze klientow. A i jeszcze jedno, oferte biznesowa to najlepsza chyba ma wlasnie ERA, wiec nasuwa mi sie tutaj mysl, byc moze w tym newsie przkreceni zostali operatorzy i nagrody im przyznane. Bo IDEII za nic wiecej niz SMSy nagrody dac nie mozna. pzodrawiam wszystkich
    0
  • Users Avatars Mini
    Anty pisze: 2002-06-21 20:11
    A i jeszcze jedno, popatrzcie na rzecznika parsowego IDEI. Jedyny bez krawata. No ale skoro nagrode dostaja za SMSy to nic dziwnego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-06-21 20:19
    A czemu to GOL szanowny nie dal cynku ze sie TAKA imprezka szykuje...? Sie by wpadlo, napyszczylo troche, albo i nawet pogratulowalo ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-06-21 20:58
    a misiak z tenbitu to nawet marynarki nie zalozyl nie mowiac o krawacie, bezsensowne te nagrody. kazdy cywilizowany konkurs odbywa sie tak: ustala sie kategorie i potem porownuje zaslugi a ci szanowni panowie zorganizowali to tak: damy kazdemu opowi po nagrodzie i musieli sie naglowkowac jeszcze jak to uzasadnic, (nagroda za smsy:) buahahaha) nie chcieli sie zadnemu narazic? bo co? nie dostana telefonow do testow?
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-06-21 21:14
    dziobek - dostac, to dostana (rynek slabuje to producenci sie staraja), tyle ze PO OBIEDZIE (jak przyslowiowa musztarde...), a to juz nie to samo... Ale racje masz - wszyscy obdzieleni ostroznie ;-)) pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-06-21 21:17
    wszyscy wygladaja jakby sie swietnie bawili, bo nie sadze zeby o cos glebszego tu chodzilo, aha betanka comm. to firma PR obslugujaca nokie polska
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-21 21:55
    kazdy cos dostal i kazdy jest zadowolony
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2002-06-21 23:49
    dla każdego coś miłego, MI pogłaskał wszystkich, postawił po drinku i się wszyscy świetnie bawili, nawet sobie kabaret zaprosili. Tak naprawdę to największy kabaret to takie nagrody. dziobek: zgadzam się że zorganizowane to było bardzo dziwnie delikatnie mówiąc. Taka nagroda nie ma wartości ani dla opa ani dla jego klientów, nic nie zmiania, nic nie wyróżnia, kolejny element wystroju pokoju prezesa.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2002-06-21 23:51
    tymi nagrodami to chyba tylko gazeta sie postanowiła uwiarygodnić i pokazać ludziom że istnieje i że taka poważna bo przecież taaakim firmom wręcza....
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-22 00:06
    hubi: wilk syty i owca cala. Kazdy dostal jakas nagrode i wszyscy sa zadowoleni. W sumie kazdy powod do imprezki jest dobry, ale jakas przykrywka sie przyda wiec mozna na przyklad wreczyc jakies nagrody :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-06-22 03:26
    zrobili imprezke bo nie mieli nic innego do roboty zaawili się troszke "pretekst się znalazł i tyle a tu wielkie mi halo, wszyscy dostali nagrody i szafa gra : )))) śmieszą mnie takie bzdurne imprezki przy których robią sobie zabawe dlasiebie a nie prawdziwe nagrody no sami popatrzcie za co to podostawali ??? : ))) za to co gdzieindziej za granicą było by to najnormalniejsze wdrażanie podstwowych usług : ))
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-22 03:41
    od kiedy to + ma najlepsza oferte dla biznesu. Przeciez idea i era maja lepsza. I co maja kolejne sms'owe konkursy idei wspolnego z rozwojem sms'ow. Oj cos mi sie wydaje ze te nagrody to tylkko pretekst do balangi
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-06-22 04:03
    ALBI: A TY CO JAK BYŚ MIAŁ KASE TO TEŻ BYŚ PRETEKSTU SZUKAŁ : ))))) NO TO SOBIE POWYMYŚLALI : ))
    0
  • Users Avatars Mini
    jpzr pisze: 2002-06-22 16:19
    cel tej imprezki byl tylko jeden: zdobyc ogloszeniodawcow do ich pisemka "Mobile Internet" czyli innymi slowy: zero komma zero rzetelnosci. ludzie, nie dajcie sie na to nabrac...
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-06-22 10:33
    coraz fajniejsze imprezki, tylko te wirtualne statuetki jakieś takie do bani
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-22 17:21
    timeport: pewnie ze bym pretekstu szukal. Jak sie znajdzie dobry to mozna sobie balangowac :))) Ja bym raczej powiedzial: no to sobie nagrody powreczali :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2002-06-22 17:21
    No prosze Plus dostał nagrode za oferty dla firm, a kiedyś, w Proficie tak miernie się wypowiadano na nich.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-22 21:11
    Wypowiadacie sie na temat oferty biznesowej wszystkich opow a g...no o niej wiecie. Macie po popie albo simplusie i myslicie, ze o wszystkich znizkach i promocjach dla biznesu jest napisane na GOLu... To, czy oferta jest dobra dla biznesu ocenia sam Biznes... a wedlug roznych zrodel Plus lub Era maja najwiecej klientow biznesowych, tylko juz kilka razy spotkalem sie ze sprzecznymi opiniami w tej kwestii... Nie wiadomo wlasnie czy Era czy Plus, ale to niewazne. Idei- fakt... za uslugi sms mozna dac nagrode... jesli chodzi o ich ilosc, to sa najlepsi...
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-22 21:19
    Tak samo co do uslugi Camel zdania sa podzielone. Wy mowicie, ze Plus wprowadzil pierwszy, a ja szczerze mowiac nie wiem kto i dlaczego w takim przypadku daliby te nagrode Erze... Fakt, ze kazdemu z opow mozna za cos dac nagrode a za cos innego walnac w..... rachunek ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-06-22 21:52
    Plus dostał nagrodę za najlepszą ofertę dla biznesu??? Chyba wielkie nieporozumienie. A może dali im tą nagrodę bo po prostu nie wiedzieli co im dać. A nie wypadało nie dać Plusowi nic. Przecież znaczna liczba firm ucieka z Plusa i przechodzi do Ery i Idei, więc czegoś tu nie rozumiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-22 22:21
    klienci z kazdej sieci uciekaja do innych. Nie ma danych, ze z Plusa ucieka wiekszosc biznesu jaki u nich byl... Chyba, ze zaraz napiszesz, ze Twoj znajomy, ktory ma firme handlujaca firankami, oraz Twoja kolezanka, ktora ma firme handlujaca kotletami jest w Erze... ale to nie jest caly biznes w Polsce...
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-06-23 00:01
    nepomucen: nie, nie napiszę tak jak ty. Ale obsługuję biznes w Erze, mam wiele znajomych także zajmujących się biznesem w Plusie i Idei i wiem jak wygląda sytuacja w tym segmencie rynku... przynajmniej w moim regionie, bo każdy region Polski ma swoją charakterystykę...jeśli oczywiście wiesz... :))
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-23 03:28
    Nie znam pewnych danych co do podzialu rynku biznesowego miedzy naszych opow, bo tak, jak napisalem sa rozne wyniki takich badan, przez co wydaje sie, ze bardzo trudno okreslic ilu klientow biznesowych maja poszczegolne sieci, skoro jedni podaja, ze najwiecej ma Era, inny podaja, ze Plus. Na pewno zalezy to od miejsca w Polsce i od tego, kogo uwazamy za klienta biznesowego. Sa duzi i mali ;) ale naprawde nie wiem jaki jest podzial. Zarowno Era jak i Plus reklamuja sie, ze sa liderami w tej dziedzinie, wiec watpie, zebys i Ty (***misiek24***) mial szczegolowe dane na ten temat. Akurat to, ze wiesz jaka jest sytuacja w Twoim regionie nie sprawia, ze wiesz kto jest "liderem" :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    w pisze: 2002-06-23 06:05
    MI to bardzo kiepskie czasopismo. Nie żebym się czepiał, ale przyznawanie takich dętych nagród przez pisemko dla młodzieży jest jakimś nieporozumieniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-06-23 13:50
    nepomucen: nie napisałem że mam szczegółowe dane. :))) Nie napisałem także że wiem kto jest liderem. :))) Stwierdziłem tylko że w moim regionie na podstawie rozmów z osobami bezpośrednio związanymi z rynkiem biznesowym wszystkich opów oraz charakterystyce obsługiwanych klientów można zauważyć tendencję iż znaczna liczba firm ucieka z Plusa. :))) Po drugie komentarz dotyczył sytuacji że to Plus dostał nagrodę za najlepszą ofertę dla biznesu. A znaczna większość twierdzi jednak że w ofercie Plusa nie ma nic takiego szczególnego co wyróżniałoby go na tle konkurentów, a nawet jego oferta odbiega raczej od konkurencji. :))) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-23 15:01
    misiek24: wiesz co... sam musialbym byc niesamowicie zainteresowany uslugami dla biznesu, zebym wiedzial ktory z opow mi daje lepsze warunki. Tez mam biznesowych znajomych i tutaj sie nie potwierdza to, co jest u Ciebie. Dobra, niewazne. Moze dostal slusznie, moze nie, w kazdym razie rownie dobrze mogl dostac za najladniejsza reklame, lub kolorowe logo, a Era mogla dostac za sprytna promocje z mmsami. Idei moglbym dac za......... yyyyyyyyy........ szybki przyrost klientow, lub wlasnie za ilosc serwisow smsowych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-23 15:49
    A jednak ktos docenil nowe serwisy Idei! Nie wiem po co dawali im za takie wielki zamieszanie nagrode, ale to nie nam o tym decydowac! Gratulacje dla wszystkich!
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy2301 pisze: 2002-06-23 20:42
    nepomucen: Idea nie dostała nagrody za ilość serwisów smsowych tylko za rozwój usług opartych o SMS. Serwisy Premium Rate są tylko jednym z najbardziej widocznych przykładów. Idea wprowadziła system SMS Premium Rate jako pierwsza pozostali opowie się dostosowali. Ale istnieje szereg innych usług opartych o SMS, może mniej widocznych, ale działających tylko w Idei - choćby Idea WAPARK SMS.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-23 22:02
    cichy2301: ok. Wapark to jedyny serwis sms, ktory przynosi wiecej pozytku niz balaganu, a cala reszta to jedno wielkie g.....
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy2301 pisze: 2002-06-24 02:03
    Ale dlaczego tak uważasz. To że obie się to nie podoba nie znaczy że wszyscy tak muszą uważać. Są tacy dla których serwisy rozrywkowe czy informacyjne są przydatne.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-24 02:22
    no ja wiem, ze sie podoba niektorym. Skoro powstaja ciagle nowe, to sie musza podobac, ale srednia wieku to 15, bo 30latka czatujacego przez telefon sobie nie wyobrazam. Jest to rzecz bezwartosciowa. 100000000 serwisow logo/dzwonki przez smsy, tyle samo czatow, i innych dupereli. Na co to komu?!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-06-24 02:29
    fuj jaka okropna impreza z cyklu towarzystwo wzajemnej adoracji. I oczywiście o nikim nie zapomniano. Dla tzw. szarego usera-dno.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-24 02:46
    jarpol: masz racje. Gdyby to czasopismo zajmowalo sie rowniez telefonia stacjonarna to i TePsa by dostala nagrode... za piekny, nowy, skorzany fotel prezesa...
    0
  • Users Avatars Mini
    w pisze: 2002-06-24 03:13
    Proponuję przyznać nagrodę Internautów firmie obsługującej serwis GSMonline ... . Może też nam coś skapnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-24 11:33
    cichy2301 zostaw nepomucena w spokoju, on ma swoje halo i chyba nikt z tego go juz nie wyleczy! Mi tez te serwisy smsowe sie nie podobaja, bo jest ich za duzo, ale jezeli dostali za to nagrode to cos w tym musi byc! Moze on to kiedys zrozumie, bo narazie jakos mu to nie wychodzi!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-24 17:51
    Qba: spojrz tylko na to, za co podostawali te nagrody. Przeciez to jest jedna wielka sciema, a jak mozna dawac nagrody za serwisy smsowe????? z ktorych podjerzewam korzysta maly odsetek ludzi. To tak, jak by dali Plusowi nagrode za ilosc strarych modeli telefonow w promocji "wielka okazja"..... Mnie z niczego nie trzeba leczyc, swoje zdanie mam, a leczyc to sie powinni kibice sieci komorkowych....
    0
  • Users Avatars Mini
    ARTUR70 pisze: 2002-06-24 18:42
    Gratulacje dla wszystkich i nieważne czy się należy czy nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-06-24 19:08
    nie naleza sie.....
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy2301 pisze: 2002-06-25 03:40
    nepomucen: ok. sama istota tych nagród może nie jest najszczęśliwszym pomysłem, ale nie o tym rozmawialiśmy. Powtarzam, idea nie dostała nie dostała tej nagrody za ilość serwisów smsowch ale za rozwój usług opartych o SMS do których należą nie tylko serwisy SMS Premium Rate ale wiele innych usług. Poza tym zauważ, że prawie wszystkie te serwisy tworzone są przez firmy trzecie, a operatorzy zapewniają przepływ smsów. Usłga została stworzona raz i teraz jest tylko powielana przez firmy, które mają pomysły na takie serwisy (TVN, TVP, Polsat itd.).
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-25 06:04
    tylko dlaczego tych serwisow jest w Idei najwiecej? mimo, ze + i Era daja na to mozliwosci, to Idea musi najwidoczniej wspierac taka inicjatywe, co powoduje, ze maja z 50 serwisow logo/dzwonki. Kasa plynie, ale na co to komu?? Szkoda kasy i zawracania glowy. Niczym MOIM SKROMNYM zdaniem Idea nie przewyzsza konkurencji w dziedzinie UZYTECZNYCH serwisow sms. Przykladem jest infokorek.pl, fakty tvn i inne (te tvn-u akurat po prostu nie sa do konca bezuzyteczne) reszta to chlam i w tym Idea faktycznie przewyzsza konkurencje.. i za to im nagrode?????!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-25 07:00
    Podzielili się i już, przynajmniej się nie pobili, ale nie bardzo rozumiem za co dostał tenbit? ich testy komórek to istna zgroza!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-25 13:21
    Za tego zielonego pieska w swoim logo! ;-)))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: