Rewolucyjny sposób na masowy mobilny marketing

Newsy
Opinie: 0

Orange w Szwajcarii rozpoczął we współpracy z firmą Amobee Media Systems test nowej usługi reklamowej związanej z usługą SMS. Uczestnicy pilota otrzymują reklamy dołączane na końcu "zwykłych" SMS-ów, które otrzymują od innych osób. Długość reklamy jest ograniczona miejscem w wiadomości - w sumie maksymalnie może to być standardowo 160 znaków. W zamian klienci otrzymują niższy miesięczny rachunek (określony rabat na wszystkie swoje usługi). W reklamie mogą być zastosowane tricki typu click-to-WAP, click-to-call lub np. click-to-download. Reklamy można kierować do osób w określonym obszarze i o określonym czasie.Organizatorzy testu twierdzą, że usługa SMS jest tak popularna, że to medium ma większy zasięg od największych portali, telewizji, stacji radiowych i gazet.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: