W sieci Idea dostępny jest od połowy lutego 2003 r. nowy quiz SMS - Różowe Okulary - przeznaczony specjalnie dla czytelniczek prasy kobiecej i Internautów. Miejsce skąd rozpoczyna się zabawę i otrzymuje kod upoważniający do wzięcia udziału w konkursie jest strona internetowa www.rozoweokulary.pl
Quiz jest jednym z pierwszych elementów całorocznej akcji RÓŻOWE OKULARY zorganizowanej przez Ideę Optimę i wydawnictwo Edipresse, a przeznaczoną dla wszystkich kobiet narażonych na nadmierne napięcia i stres. Jak mówi o akcji Iwona Kossmann, dyrektor marketingu PTK Centertel: Współczesne kobiety poddawane są wielu wyzwaniom i presji społecznej. Każdego dnia staramy się być idealną żoną, najlepszą mamą, idealnym pracownikiem, dbamy o dom, rodzinę i siebie. Tempo naszego życia powoduje jednak napięcie i niepokój. Stres stał się nieodłącznym elementem życia każdej z nas. Towarzyszy nam każdego dnia. Wielokrotnie odczuwamy jego mobilizujący wpływ, lecz równie często stajemy się ofiarami jego paraliżującej mocy. Dotykają nas negatywne przeżycia związane z napięciami, życiowymi kryzysami, jak również stres wynikający z wymagań stawianych przed nami przez współczesne społeczeństwo. Na łamach miesięcznika PANI i innych pism wydawnictwa Edipresse oraz na naszej stronie internetowej (www.rozoweokulary.pl) będziemy informować Was na bieżąco o zagrożeniach wynikających z życia w stresie, a co najważniejsze pokażemy proste i natychmiastowe sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Wraz ze specjalistami będziemy radzić Wam jak niwelować objawy stresu i jak nie poddawać się jego destruktywnej sile. Chcemy stworzyć nowy bezstresowy styl życia, tak aby umieć patrzeć na świat przez "Różowe okulary" i poszukiwać w nim jaśniejszych i bardziej optymistycznych barw.
Zasady quizu Różowe Okulary:
Na stronie internetowej www.rozoweokulary.pl czytelnik rozwiązuje swój test przygotowany przez wydawnictwo Edipress i wysyła otrzymany kod na numer 7102 (opłata 1 zł netto) upoważniający do wzięcia udziału w konkursie z nagrodami.
Po otrzymaniu prawidłowego SMSa z kodem do użytkownika wysyłane jest pierwsze pytanie.
Po wysłaniu odpowiedzi uczestnik otrzymuje SMSa z kolejnym pytaniem.
Uczestnikowi konkursu przedstawione będą po kolei 3 pytania konkursowe z różnych dziedzin.
Na pytania użytkownik odpowiada wysyłając odpowiedź: a, b, c lub d
Kolejne pytania uczestnik otrzymuje po wysłaniu odpowiedzi na poprzednie
Wygrywa osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi na jak największą ilość pytań z podanych trzech pytań w jak najkrótszym czasie. O kolejności w rankingu najpierw decyduje ilość dobry odpowiedzi z zadanych trzech a następnie czas udzielenia odpowiedzi.
Po wysłaniu ostatniej odpowiedzi na pytanie użytkownik otrzymuje SMSem raport o wyniku testu ilość dobrych odpowiedzi a następnie czas ich udzielenia.
Co dwa tygodnie osoba, która w najkrótszym czasie odpowiedziała poprawnie na wszystkie trzy pytania otrzyma telefon Motorola V51
Zgłoszenia są przyjmowane wg harmonogramu
Test nr 1: (Mamo To Ja, Twoje Dziecko) - (trwa od 14.02 do 28.02.2003 r. włącznie), ogłoszenie wyników 1.03.2003 r.
Test nr 2: (Pani, Uroda) - (trwa od 1.03 do 14.03.2003 r. włącznie), ogłoszenie wyników 15.03.2003 r.
Test nr 3: (Przyjaciółka, Vita) - (trwa od 15.03 do 30.03.2003 r. włącznie), ogłoszenie wyników 31.03.2003 r.
Tematyka następnych testów zostanie ustalona w terminie późniejszym. Na stronie Internetowej następuje zmiana tematyki konkursu co dwa tygodnie.
Nagrody:
Nagrodzona zostaje 1 osoba raz na dwa tygodnie która uzyska najlepszy wynik według zasad opisanych powyżej:
* Telefon Motorola V51
Lista komend SMS
Opis dostępnych komend
Numer | Pełna komenda SMS | Opis |
7102 | [kod dostępu do quizu] | Po otrzymaniu kodu, klient otrzyma SMSa z pierwszym pytaniem. |
7102 | A | Odpowiedź A na zadane pytanie w quizie. |
7102 | B | Odpowiedź B na zadane pytanie w quizie. |
7102 | C | Odpowiedź C na zadane pytanie w quizie. |
7102 | D | Odpowiedź D na zadane pytanie w quizie. |
7102 | START | Spowoduje ponowne rozpoczęcie zadawania pytań quizowych pod warunkiem, że w poprzednich pytaniach zrobiło się błąd. |
Sposób aktywacji i deaktywacji serwisu
Do udziału w quizie może przystąpić każdy użytkownik telefonu sieci IDEA. Aby aktywować serwis, należy wysłać SMS-a z kodem dostępu pod numer 7102. Zakończenie serwisu polega na zaprzestaniu wysyłania SMSów pod numer 7102.