Rozpoczęła się dynamiczna obniżka cen postpaid

Newsy
Opinie: 163

Konkurenci PTC są w tym roku chyba lepiej przygotowani na nową ofertę Ery, niż rok wcześniej byli na niespodziewany atak Heyah. Według nieoficjalnych informacji Idea pod koniec stycznia zaprezentuje nową ofertę dla klientów biznesowych. Pod koniec bieżącego miesiąca lub na początku lutego zostanie też przedstawiona nowa oferta postpaid dla klientów indywidualnych. Jacek Kalinowski, rzecznik sieci Idea potwierdził jedynie, że jego sieć przedstawi nowe oferty jeszcze w styczniu. Również sieć Plus GSM planuje wprowadzenie nowych ofert. Elżbieta Sadowska, rzecznik prasowy tej sieci powiedziała: "Już wkrótce zaproponujemy naszym klientom nowe propozycje". 

Opinie:

Opinie archiwalne (163):

Komentuj

Komentarze / 163

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2005-01-24 22:37
    Ledwo weszla JEDNA IDEA a juz sie pojawi nowa oferta ?
    0
  • Users Avatars Mini
    diwo pisze: 2005-01-24 22:37
    Ale numer!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    OLO18 pisze: 2005-01-24 22:37
    Aja i tak w Plusa nie wierze
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2005-01-24 22:38
    Poczekamy-zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzabar pisze: 2005-01-24 22:38
    zobaczymy jak sie sytuacja rozwinie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Artur pisze: 2005-01-24 22:40
    I Era znowu będzie ostatnia. Jak zwykle :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mat218 pisze: 2005-01-24 22:46
    Jestem bardzo ciekawe co wymyśli Idea, przecierz dopiero weszła Jedna Idea, brawo dla Ideii o szybką reakcje! juz się nie moge doczekac:D
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2005-01-24 22:47
    * Artur, Taka ostatnia to chyba nie bedzie zwlaszcza, ze teraz jest poki co liderem i 4 kwartal ostatniego roku tez miala najlepszy ;) gratuluje obiektywizmu ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2005-01-24 22:48
    Nowa Jedna Idea się nie przyjęła i nikt jej nie kupuje więc Idea teraz musi pokombinować, czyż nie ? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    bronx pisze: 2005-01-24 22:51
    Nie liczył bym na wiele. Ostatnia oferta Ery jest fatalna, więc konkurecja popatrzy na reakcje rynku i wyciagnie odpowiednie wnioski. Rynek jest ustabilizowany, teraz jak widać ten lepszy co głośno i więcej krzyczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2005-01-24 22:55
    *neoplus, na wlasnie, to ciekawe. Jedna Idea miala pociagnac Idee do przodu, a tymczesm z tego co czytalem na pl.misc.telefonia.gsm, to sprzedaje sie bardzo slabo i Idea zakonczyla kwartal za Plusem nawet, a to wlasnie Era, ktora nie miala nic ciekawego pod koniec roku wyszla na tym najlepiej. niezbadane sa losy naszego rynku gsm...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-24 22:55
    Widze ze jednak IDEA mysli bardzo powaznie o byciu liderem i nie boi sie robic odwazne kroki za to duze brawa sie naleza jak widziemy dzis nie wszystkich stac wyjsc przed szereg ery dzis na to stac nie bylo dostosowala sie tylko do konkurencji ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2005-01-24 23:00
    Er ateż mówiła "już wkrótce, już niedługo", więc nie spodziewałbym się po Plusie, mimo zapewnień, jakiejś szybkiej reakcji. Ew. wprowadzą jeszcze kilka promocji karnawałowych z kolejnymi cyframi rzymskimi. ;-) A Idea... Fakt, że może po klapie Jednej Idei pomyślą nad zrezygnowaniem z tych niefortunnych pakietów i zrobią coś naprawdę prostego w odbiorze (i bez Otylii).
    0
  • Users Avatars Mini
    zbigi pisze: 2005-01-24 23:01
    Idea wprowadzi zapewne darmowe rozmowy na modłę Ery i może lepsze ceny aparatów. Natomiast ceny połączeń chyba raczej nie spadną.
    0
  • Users Avatars Mini
    pete55 pisze: 2005-01-24 23:01
    jesli IDEA wprowadzi cos nowego niech da spokoj Otylce. Ona jest fajna ale w basenie prezentuje sie znacznie lepiej a Kase juz dostala (przez duze K)
    0
  • Users Avatars Mini
    saym00n pisze: 2005-01-24 23:02
    no wiec miejmy nadzieje ze idea zmodyfikuje istniejaca oferte "jedna idea" dzieki czemu JINK moze stac sie najtanszym prepaidem :) a co z POP'em ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-24 23:03
    Pozoastaje nam tylko poczekac przynajmniej z 2 tygodnie dopoki sie cos wyjasni, chociaz w idei nie liczyl bym na nowa oferte abonamentowa, co najwyzej moga dac jakies upusty na abonament lub tansze sluchawki co napewno by bylo dobrym posunieciem, no a plus moze nas czys zaskoczy w sumie na tle nowych ofert ery nowy plus w nizszych abonamentach wcale jej nie ustepuje no ale nie zapominajmy o walentynkach zawsze jest to okazja do jakiejs ciekawej promocji terminowej !!! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2005-01-24 23:09
    no nie mam pytań bede miał jeszcze taniej niż 0,31 gr :):):):):):) NIc dodać nic ująć IDEA TAK TRZYMAĆ ! ! ! ! A era :( rewelacja to to nie jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    abonent Plusa pisze: 2005-01-24 23:12
    Plus jak zwykle będzie najgorszy. Tej sieci nie zależy na osobach fizycznych jako klientach abonamentowych co sama zresztą (pośrednio) stwierdziła.
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2005-01-24 23:13
    ***Janush: no ja właśnie to samo czytałem, że Idea jakoś straszliwie straciła kasę na Jednej Idei i że ciężko jest im to wytłumaczyć. Sądzę, że niemało im Era z Jedyną zaszkodziła - to była w sumie lepsza taryfa i z dużo tańszymi telefonami.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-24 23:14
    Idea nowe propozycje? No nie wierze... Ale jeśli tak, to pozytywnie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2005-01-24 23:16
    Natomiast wojna bardzo mnie cieszy :)))) hi hi hi :))) Dla mnie bomba. Sądzę, że Idea musiała się strasznie przestraszyć ofert Ery i że marketingowcy Idei po nocach nie spali tylko spiskowali co by tu zrobić, żeby jak najszybciej kontratak przypuścić - w końcu Jedna Idea już jest zeszłoroczna a na dodatek nikt jej nie kupuje. Dla nas idealna jest taka sytuacja i sądzę, że wielkie podziękowania się należą PTC raz: za Heyah, dwa: za podtrzymywanie atmosfery wzajemnej rywalizacji, trzy: za w sumie bardzo przyzwoitą ofertę (bo stanowczo nie zgadzam się z tym, że Classic i KOmfort są złe)
    0
  • Users Avatars Mini
    telkontar pisze: 2005-01-24 23:19
    w Plusie na gorze siedza glownie spadochroniarze z SLD, wiec czego sie po czyms takim spodziewac? nie rusza tylka, zeby sie nie narazic, nie zrobic bledu, jak juz nie bedzie innego wyjscia, to laskawie sie zgodza na jakas propozycje podrzednego pracownika od marketingu, ktory tez za bardzo nie bedzie sie wychylal... no i mamy taki "rynek" jak mamy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2005-01-24 23:21
    *neoplus: ja tez moge sie tylko cieszyc, ze jest taniej. powoli, powolutku, doganiamy z cenami cywilizacje. Co do nowych taryf Ery, to sa srednie, ale na pewno nie tak tragiczne jak tu niektorzy wypisuja. Z kalkulatorem w reku daloby sie jakos wyjsc na swoje. zobaczymy jak to wyjdzie w szczegolach, bo jest jeszcze sporo niewiadowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-01-24 23:22
    era sie nie da, wydaje mi sie ze to bylo dobre posuniecie z tymi dzisiejszymi ofertami, do tego zawsze bedzie mozna dolozyc promocjje, a ery jakosci uslug nikt nie doscignie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-24 23:23
    no to idea znow chyba zaszaleje! :) na ich miejscu zrobilbym tak: minuta w sieci (+stacjonarne) za 25 gr (czyli przelicznik 3:1), sms siec/poza na 10/15 gr (z niekonczaca sie promo 50% na siec), do tego fajne sluchawki (ale niekoniecznie hity -- ot, takie co w sklepie sa do 400-500 pln za 99 pln) i porzadnie to rozdmuchac, w reklamach oczywiscie! i niech nikt nie mowi, ze sie to nie oplaci bo beda to bzdury! i wtedy idea odniesie _na pewno_ spory sukces, kto wie, czy nie na miare heyah? :-) bo to, co dzisiaj zaprezentowala era to mozna (ladnie) nazwac lekkim nieporozumieniem.. tak zagmatwac to tylko era potrafi.. :/ a "moje" idealne propozycje sa ladne i proste -- ogolnie "bez sciemy".. :-D do tego ladny gprs i mms w cenie 2 sms i bedzie naprawde rewelacja! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-24 23:25
    Dziwne. Wprowadzać nowe oferty w Idei? w niecałe 3 miesiące po wprowadzeniu nowych taryf??? Jeśli chodzi o NIdF , to rozumiem , bo oferta firmowa bez pakietów kwotowych z dodatkowymi minutami w sieci do wykorzystania po abonamencie podstawowym jest słaba , ale dla indywidualnych? No,no... A co do Plusa to już najwyszy czas , przynajmniej jeśli chodzi o klientów indywidualncyh , no i MaxProfit! dla wszystkich klientów biznesowych :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2005-01-24 23:32
    *** q twoje propozycje sa calkiem calkeim.... przydala by sie jeszcze mozliwos kupienia pakietow i sciagniecia ich z kwoty deklarowanej, podobnie jak w JINK. Ceny telefonow tez moga spasc. Zobaczymy co za oferte wymyslili. Tylko lepiej zeby byla dostepna dla abonentow JI. Moga dac jeszce zroznicowanie oplat za minute w zaleznosic od wysokosci kwoty deklarowanej. Ale IDEA daje czadu. Umowe przedluze napewno!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-24 23:32
    *** issa -- no co sie dziwisz? a kto powiedzial, ze taryfa musi byc na dwa lata? :-) jest rywalizacja, i z tego powinnismy sie cieszyc, czy nie? :) a co sadzisz / -cie o mojej propozycji dla idei? moze ktos z idei to przeczyta i sie zastosuje? :P w razie czego podaje propozycje dla POPakow: minuta siec/poza na poziomie 40/80 gr, sms siec/poza 10/15 gr, mms za 33 gr, do tego fajny gprs.. no co -- zle stawki czy jak? ;-) ok, zmykam bo nauki bardzo duzo, a czasu (jak zwykle) za malo, malo.. :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-01-24 23:33
    mysle ze idea moze bardziej rozbudowac usluge "ty i ja" wprowadzic ja dla wszyskich oraz powiekszyc osob do ktorych mozna dzwonic za free do 3. ale pamietajmy ze idea jest wlasnoscia bogatej tepsy i gdyby tylko chciala moze wprowadzic takie ceny ze plus a takze nawet era nie mialaby szans na odpowiedzenie
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-24 23:38
    *** PingNoMore -- zadnych pakietow! one tylko zaciemniaja obraz taryf! aby to chwycilo musi byc prosto i tanio! jak ludzie maja klopot z rozczytaniem sie to ich to zniecheca, a to odstrasza ich od oferty.. jestem za tym, aby bylo PROSTO I BEZ SCIEMY! :-) *** arczi -- "ty i ja" to sciema, pozyteczne tylko dla nielicznych (zakochanych, itp.).. ja bym poszedl w kierunku jak podalem wyzej -- i siec sie nie zapcha, i nie bedzie scen dantejskich (jak ostatnio), i wreszcie bedzie tanio wszedzie, a nie tylko pod 1 nr.. :-) ok, juz zmykam na serio.. pozdrowionka i milej konsumpcji erowych "wypocin".. a moze "wymiocin" mialo byc? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    jasior pisze: 2005-01-24 23:38
    mówilem o tym w grudniu i podobno stawki komórek i za min. strasznie spadną ale nikt mi nie wierzyl:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Pabllo pisze: 2005-01-24 23:39
    Jako ciekawostkę mogę Wam powiedzieć że oferta plusa może nieźle namieszać. Fakt, klient indywidualny miał kiepsko ale za to ferta biznesowa była i jest super ( dla mnie biznes to więcej niż 100 aktywacji ) To co dostaliśmy w firmie i ma obowiązywać od lutego powaliło mnie na kolana. A nasza polkomtelowa opiekun ;) twierdzi że indywidualni będą mieli podobnie. Może w końcu Plus trochę się uelastyczni, bo powyminiali tzw. kolesiów na ludzi z głową :) A oferta Ery nie powaliła mnie :( czekałem bo kończy mi się teraz umowa, ale trzy aktywacje idą do kosza. Jakoś "rewolucja" mnie nie przekonała.
    0
  • Users Avatars Mini
    zator pisze: 2005-01-24 23:41
    hm... szczerze to sie dziwie czemu idea nie zysklala na Jednej Idei..w koncu sam sie na to zlapalem;) i popa do tego dokupilem;) jeszcze tylko niech zostawia obecne promocje na stale i bedzie git:D (jeden numer gratis plus rozmowy po 20gr:D)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-24 23:43
    Sugerowalbym sobie taka taryfe jakby byla mozliwosc : Pakiet kwotowy 25/50/75/100/150/200zl takie moga zostac minuta do wszyskich operatorow 75gr/73gr/70gr/69gr/68gr/65gr pozatym smsy do wlasnej sieci po 10gr do obcyh po 15gr ; mms we wlasnej sieci 20gr do obcej 30gr ; polaczenia na sieci stacjonarne i wewnatrz wlasnej sieci 25gr/24gr/23gr/22gr/21gr/20gr oczywiscie bez pakietow zbednych... jesli ktos by mial takie zyczenia to za 10zl nielimtowany czas polaczen z jedna osoba wewnatrz sieci.Darmowe weekendy w cenie 30zl miesiecznie darmowe wieczory od 18 w cenie 40 zl miesiecznie :) jakby ktos bral razem to 60zl miesiecznie :) no i jeszcze gprs sensownie taktowany cos na wzor MAX profit nie bylby zle ...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-24 23:44
    mogliby takze wprowadzic pakiety ROZM DANE SMS w jeszcze nizszej cenie niz mialby to miejsce w abonamencie ... za 5zl 25 minut za 10zl 50 minut i za 25 zl 125 minut oraz za 50zl 250 minut ...przez cala dobe ...wtedy kazdy by mial duzy wybor co wybrac zeby bylo taniej :) TO TYLKO MOJE WLASNE BZDURY
    0
  • Users Avatars Mini
    A K pisze: 2005-01-24 23:51
    Simplus Górą - patrz nowy news!
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-01-24 23:53
    Raczej nie spodziewal by sie zmian taryf w ideii a raczej dodatkowe uslugi promocyjne. Pamiętajcie ze nowy plan taryfowy musi byc wczesnioej zatwierdzony przez URTiP a tego nie da sie zalatwic szybciej niz w 2-3 miesiace!
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysieeq pisze: 2005-01-24 23:54
    Elżbieta Sadowska, rzecznik prasowy tej sieci powiedziała: "Już wkrótce zaproponujemy naszym klientom nowe propozycje". hah to zdanie ma sens ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2005-01-25 00:02
    Tez sie dziwie ,ze idea tak cienko przedzie. Ja mimo calego panujacego tam burdelu nabralem sympatii do tej firmy. Pozwalali przejsc na nowe taryfy wszystkim od poczatku , a nie jak era ,ktora caly czas cos kreci. Ogolnie wydaje mi sie ,ze idea poprawila tez obsluge klienta (np reklamacje pisemne sa rozpatrywane o wiele przychylniej niz w erze , gdzie nawet jak masz racje to maja cie gdzies). Dlatego ja ,kiedys zwolennik ery , wedruje dzis do plusa ,gwizdzac na ich nowe taryfy.
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2005-01-25 00:04
    kurcze , t.j. do idei ,nie plusa......
    0
  • Users Avatars Mini
    mrówa pisze: 2005-01-25 00:04
    Wg mnie Idea zmieni markę i będzie Orange. A wtedy to są na wierzchu. I tylko T-mobile może im zagrozić. Ale w erze w akcjonariacie się kłócą. A to nie wróży nic dobrego temu opowi (era). Poza tym mam aktywacje w erze do konca czerwca cyrograf i już pół roku temu kupiłem popa i jestem zadowolony. min rozmowy po 58 gr do wszystkich. Czekam na ruchy ideii bo plus mnie nie interesuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 00:05
    ***SepecaT - ja powiem wiecej skladam reklamacje ustne nie pisemne i w ciagu dwoch trzech dni sa rozpatrywane pozytywnie ....
    0
  • Users Avatars Mini
    The Man pisze: 2005-01-25 00:08
    Faza: podobają mi sie Twoje bzdury. Propozycja Q też nie jest zła. Obawiam się tylko, że Idea może nie pójść na: 1) zróżnicowanie cen w Jednej; 2) oferowanie tanich telefonów po nienajniższych cenach z wycofaniem drogich (tak to wygląda w Twoim poście, Q; głupia sprawa, trzeba pokombinować); 3) rezygnację z pakietów poza kapitałem kwotowym - a to akurat baaaaardzo by się przydało, bo przez nadmnierne zobowiązania oferta zdecydowanie traci. Dodam jeszcze od siebie, że powinna być kumulacja kasy do jakiejś wielokrotności pakietu kwotowego - dajmy na to 3 lub 5. Koniecznie!
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-25 00:10
    CELE PTC ---1. 2005 stycznia start taryfy Konfort i Classic Mix 2. 3 stycznia Classic ;-))) 3. Przygotowanie do migracji. 8-\/
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-25 00:12
    ....28 stycznia....
    0
  • Users Avatars Mini
    znudzony Plusem pisze: 2005-01-25 00:15
    Plus jak zawsze na końcu. Taryfy będą zrobione po studencku czyli "Ctrl+C" "Ctrl+V" minus 1 lub 2gr aby wyniki nie były takie same ;-)) Idea z Erą później poprawią swoje plany taryfowe a Plus będzie udawał, że wszystko jest OK i ma najlepszą oferte na świecie :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2005-01-25 00:16
    a ja mysle ze to dopiero poczatek tego co bedzie sie dzialo i era jeszcze nie powiedziala ostatniego slowa
    0
  • Users Avatars Mini
    Johny pisze: 2005-01-25 00:16
    ale nie wiem o czym wy dyskutujecie przecież każdy z nich ma 1/3 rynku a 40% to dominacja :)) roaming krajowy etc. ewidentnie widać że Era nastawiona jest na klienta przynoszacego zyski ( tacy marudzący jak co niektórzy, płacacy 30 zł miesiącznie ich poprostu nie interesują... takich nałapali na pieciosekunwdówki i chcą sie ich pozbyć :P) a czekanie na lidera czasami jest zgubne niech inni czekają a oni zrobią swoje ..... myśłę że może sie nie mylę ale może rzucili dla sępów na pożarcie padline a teraz czekaja na reakcję bo na 1-sekundówkach 2,5 roku temu sie spalili .................
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2005-01-25 00:25
    hmmm... zmiany dla indywidualnych w Idei? Tylko, żeby czegoś nie przekombinowali. Nadal chcę, żeby było PROSTO i TANIO (albo jeszcze taniej:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Hans Kloss pisze: 2005-01-25 00:35
    jakby na to nie patrzeć jestem za , a nawet przeciw , dlatego wstrzymuję się od głosu.
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-25 00:47
    *** mrówa ma rację: ORANGE!
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 00:51
    **ancilla - to by moglo potwierdzic tego news z wypowiedzia szefa idei po ktorym wiele osob go krytykowalo ze miesza sie w sprawy innych operatorow :) tam byla mowa o rebradingu - byc moze czeka nas to lada dzien kiedys byl juz nawet taki news na gol ktory bardzo szybko zdjecli ze zdjeciami przerabianych szyldow idei na ORANGE
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2005-01-25 00:55
    ano zobaczymy co z tego wyjdzie, jesli o mnie chodzi to wolałbym miec ten pkiet darmowe wieczory w troche innej postaci tj. od godz.20 i nie 2000 min/60 pln tylko 1000/30 pln. Na pewno nie pojde do Idei bo: 1 mam super nr i szkoda go stracić, po 2: moja ksiazka telefoniczna to prawie tylko Era, paru kumpli słuzbowe w Plusie i praktycznie 0 Idei...więc zobaczymy co zrobi Era po zmianach u innych..
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-25 00:56
    a dla mnie sprawa jest prosta, ten kto da tanie słuchawki (nie mówie tu o kompletnej głupocie, czyli telefonach za 1zł, tylko np. od 49 do 299) do tych ofert, które są dzisiaj (ok 70gr/min, 20gr/sms, 40gr/mms) ten zbierze żniwo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-25 00:59
    no np. taka JI - świetna oferta, ale telefony za drogie, może czekali na erę i teraz właśnie obniżą ceny, bo za minutę raczej nie obniżą, ewentualnie jakieś darmowe wieczory, czy cuś...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 01:05
    ...eranet - i o tym nalezalo wspomniec ze darmowe wieczory i weekendy to nie jest oferta bez konca tylko ma swoj limit 2000 minut za 60zl tak powinni to nazwac bo tak jest ( czy w tpsa sa jakies limity odnosnie darmowych wieczorow i wekendow??)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 01:06
    teraz juz jak eranet podal takie info to moglem napisac powyzsze...sam bym tego nie podal wczesniej ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Rotfl pisze: 2005-01-25 01:10
    Sluchawki po zlotowce chcecie dzieci? Ale mam ubaw jak czytam Wasze komentarze - nic tylko łopatke i do piaskownicy :) O pardon, teraz to raczej rzucac dziewczynkom śnieg za koszule, przeciez zima.. :) Pozdrawiam wszystkie dzieciaki czytające gola! PS: nie ma jakiegoś portalu poświęconego gameboyom? Może można by połowe komentujących dzieciaków tam przekierować to by nie zaśmiecały komentarzy...
    0
  • Users Avatars Mini
    musashi pisze: 2005-01-25 01:16
    Idea powinna wprowadzić dwie nowe taryfy: Idea Comfort oraz Idea Klasik ;-) i w zasadzie po sprawie.
    0
  • Users Avatars Mini
    GonzoG pisze: 2005-01-25 01:17
    Nie wiem, czego chcecie tanie telefony... Ja policzycie sobie ile OP\'y dopłacają do komórek, a w związku z tym o ile mogliby obniżyć ceny usług, to chyba się załamiecie... Ja osobiście jestem za niemal całkowitym zlikwidowaniem dopłat do komórek, a przeniesiem tego do taryf. Takie posunięcie jednocześnie zmusi producentów telefonów to obniżenia cen, które są gigantyczne (komórka w cenie laptopa, to lekka przesada)... Poza tym ostatnie trendy producentów (wypuszaczanie kilkudziesięciu modeli w roku) są idiotyczne. Zamiast dopracować kilka modeli, automatycznie zmniejszając koszty (więcej egzemplarzy = niższe koszty), to ładują miliardy $ w reklame i design... Powodzenia przy takim myśleniu... Większość z Was to szpanerzy, którzy chcą jak najtaniej kupić sobie telefon i pokazać się innym, co to nie macie...
    0
  • Users Avatars Mini
    18790 pisze: 2005-01-25 01:22
    Nie zdziwylbym sie gdyby nowa oferta Plusa wyszla tuz po 28 lutego poniewaz wtedy konczy sie promocja Max Profit 4. Coraz wiekszy mam dylemat: czy wziasc Max profit 4 czy wyczekac, bardzo mi sie podobaja warunki w ww. promocji. Nie wiem czy nowa oferta moze byc widocznie korzystniejsza od warunkow promocyjnych ale chyba lepsza niz Mega 350, ktora uwazam za naprawde dobra ( poza tym, że skrzynka e-mail z natychmiastowym powiadomieniem o SMS-ach jest drogawa 5 zl/ mies. i stare minuty sa wykorzystywane dopiero po zuzyciu aktualnych ).
    0
  • Users Avatars Mini
    18790 pisze: 2005-01-25 01:24
    Smieszne pewnie bedzie to. że historia sie znowu pewnie powtorzy: Plus zaprezentuje oferte po Ideii i Erze a ulepszy to co Era wprowadzila ale na swoj sposob :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 01:24
    GonzoG- najgorsze jest to ze OPY przyzwyczaily tak przez kilka lat nasz spoleczenstow do telefonu za 1zl ze teraz bedzie im ciezko ten sposob patrzenia na rynek zmienic... ludzie dlatego beda patrzec najpierw gdzie tani telefon jest taki co im sie podoba co ma duzo funkcji a dopiero pozniej na oferte operatora ... dlaczego sie JI nie sprzedaje bo telefoniki za drogie na 90% jest to jedna z glownych przyczyn jakby dali telefony (kilka modeli ) po 20-50zl to sprzedaz by odrazu ruszyla...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 01:27
    a strona IDEI chodzi jak gol w poludnie czyli praktycznie sie nie wczytauje .... co to znaczy ???hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    18790 pisze: 2005-01-25 01:27
    Jak bardzo można wynegocjować warunki popromocyjne w Plusie np. gdy lacznie miesieczny rachunej nie przekracza 150 zl po skonczeniu oferty Max Profit! ??
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2005-01-25 01:32
    18790 - idei mega juz nie da sie aktywowac, niestety... bo faktycznie jest (byla...) bodaj najlepsza taryfa...
    0
  • Users Avatars Mini
    GonzoG pisze: 2005-01-25 01:45
    @Faza - wiem, że ludzie się przyzwyczaili, ale sposób na to jest prosty - przykład dała era - 50% więcej minut w abo... w ten sposób łatwo będzie oduczyć ludzi od kupowanie smartfonów, które później wykorzystują przedewszystkim do grania w standardowe gry, bo nawet nie mają pojęcia jak wgrać nowe... No i zapmoniałem o tym, że jeszcze wysyłają SMS'y i czasami MMS'y bo tych drugich za bardzo nie potrafią... Siemens dał dobry przykład produkcji telefonów - robi od tanich i mało zaawansowanych po porządne maszynki... Nokia podobnie, ale nie jest tania... Ja od od 3 lat brałem telefony za 1zł w promo, i sprzedawałem, jak chciałem zmienić to kupiłem sobie sam... I tak powinno być, a jak ktoś chce sprzedawać dużo to niech sam je sponsoruje, a OP'y niech zajmą się tylko świadczeniem usług... Z czymś takim spotkałem się w USA (znalazłem w necie). Jest firma, która ma daje możliwość podpisania umowy z dowolnym OP'em, a telefon jest sprzedawany przez producenta.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 01:49
    GonzoG*** chcialbym zaiwazyc dla scislosci ze IDEA bez telefonu tez daje oferte 50% wiecej z tym ze chyba w ich przypadku ta oferta obowiazuje jesli sie przelduza umowe nie wiem czy mozna pojsc do salonu wziasc aktywacje i miec zamiast 50zl kowty deklarowanej 75 zl??
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-01-25 02:07
    no to czekamy na ruch plusa , licze na to ze powtorzy sie sytuacja z prepaidow i plus zaatakuje jako ostatni , ale najmocniej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2005-01-25 02:16
    ***www.faza w tepsie jest na pewno 20 gr za rozpoczecie połaczenia, potem nie wiem jak, ale te 2000 min to i tak praktycznie dla wiekszosci nie do wygadania, moze na poczatku ludziska beda dzwonic, potem bedzie sie wykorzystywac raczej niewiele z tych 2000 minut, dlatego lepsza opcja to taniej i mniej...no ale to raczej juz nie w erze...
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2005-01-25 02:54
    no to czekam na te nowe taryfy dla biznesu w idei... nardzo.. pewno beda free rozmowy wewn biznes grupy...
    0
  • Users Avatars Mini
    18790 pisze: 2005-01-25 03:47
    marek - Jak sie nie da?? Przeciez Mega to stala oferta... Zapytaj sie w BOA lub gdziekolwiek indziej...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-25 07:05
    ***Grzegorz_Z (23.22) - chyba nerwy Ci puszczają po "rewolucynej" ofercie Ery , ale się nie dziwię;-) A co tam , zacytuj paragraf 13 , tj. odpowiednie punkty , jeśli bardzo chcesz znów wywołać tego typu dyskuse jak kiedyś , ale przy odrobinie dobrej woli mogłeś nie zmyślać ("bez podania przyczyny" - bo takiego zwrotu tam nie ma) tylko napisac wcześniej , że ci co płacą w terminie , problemów z ową kaucją mieć nie powinni. Nawet mało wnikliwa analiza powinna Ci otworzyć oczy. Chyba nie denerwujesz się , że Plus uplótł bicz na niesolidnych klientów? Czy to nie bay na gsm.biz.pl przeczytałem , że Era straciła cierpliwość i zaczęła wyciągać konsekwencie wobec notorycznie uchylających się od płacenia rachunków? Czy jest w tym coś złego? POLECAM PUNKT 1 PARAGRAF 13 :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2005-01-25 08:03
    Plus zawsze na końcu... jeżeli chodzi o oferte jak i wpuszczenie do niej starych abonentów... :) taka smutna prawda wy plusowe krówki dojne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2005-01-25 08:38
    a nie jest tak ze idea, musiala cos zrobic na ta oferte, dlatego dala taki komunikat a nie inny, zreszta zobaczymy na koniec stycznia, co zaprezentuje idea
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2005-01-25 08:49
    W IDEI musza pozostac pakiety kwotowe. To jest najlepsze rozwiazanie w abo. Sadze, ze musi byc zroznicowanie ceny minuty w zaleznosci od wyskosci abonamentu. Bo torche dziwne jest to, ze place 200 abo a minute mam w takiej samej cenie jak ten co placi 25 abo
    0
  • Users Avatars Mini
    Damianek pisze: 2005-01-25 08:53
    Idea mogłaby tylko zlikwidować te kłopotliwe pakiety w Jednej (z rachunkiem, mix i na kartę) i wprowadzić tak jak Era prostą stawkę po sieci i na stacjonarne po 40gr i byłby git. Do innej po 75 i bylaby to najlepsza oferta na rynku. Wtedy mieliby najtanszego pre-paida. No i wypadałoby wprowadzić coś podobnego (jak rozmowy poranne, czy darmowe weekendy i wiczory) do jednej z rachunkiem. A tarez nasuwa się pytanie. Czy Era nie doplaca do interesu oferując rozmowy na stacjonarne za prawie friko? Podobno gdy Idea chciala cos takiego zrobic z jednym wybranym nr to sprawa wylądowała w sądzie. Era to jedne wielkie %#$@$% a jak bylbym na miejscu Tepsy to zrobiłbym polączenia ze stacjonarnego na telefony Idee i 10gr, a na ere po 1. To ciekawe czy wtedy ludzie by brali to gówno. Era to w większości na wsiach jest i u dresiarzy (heyah)
    0
  • Users Avatars Mini
    Damianek pisze: 2005-01-25 08:56
    po 10 gr i 1 zl oczywiscie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-01-25 09:33
    Hmmm, stwierdzilem, ze po tych szumnych zapowiedziach odnoscnie zmian w post-paid u innych opow, wstrzymam sie na razie z zakupem abo... :) Narazie starczy mi POP :))
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-01-25 09:37
    Niech w koncu ktorys z operatorow sie wychyli ze stala stawka i rozmowy bez limitu.Tak jak jest w USA.Pojawila sie oferta okolo 1.5 roku temu jednego oper.i kosi rynek,(40 $ bez limitu polaczen) reszta juz zaczyna robic przymiarki bo sporo traci.Zgdzam sie z przedmowcami,ze zblizamy sie do cywilizacji.Ale szybciej szybciej! i tak sie przeciez na tym skonczy-staly abon.i zero limitow na polaczenia.nikt sie nie bedzie zastanawial nad wyborem operatora.Bedzie tylko to, lub prepaid.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-01-25 09:43
    Pewnie też wprowadzą darmowe wieczory i weekendy. Najlepiej jakby ta cena za 20 gr w sieci została w Idei i smsa w sieci gdzieś tak do 10 gr obniżyli. Poza sieć ceny mogą być, ale za drogie są smsy międzynarodowe. Pewnie na razie za pakiety darmowych rozmów trzeba będzie i tak tyle zapłacić, że będą robić promocje za połowę ceny ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    NEWS pisze: 2005-01-25 09:53
    NOWE TARYFY DLA INDYWIDUALNYCH W PLUSIE TO NIE BEDA OBECNE NOWY PLUS. DLA FIRM TO BEDZIE MODYFIKACJA MAX PROFIT. CO DO IDEI TO JEST W NAJLEPSZEJ SYTUACJI ZE SWOJA JEDNA. ICH TARYFA MA PROSTA KONSTRUKCJE. WYSTARCZY OBNIZYC STAWKI ZA POLACZENIA I JUZ JEST LEPIEJ BO MAJA PAKIETY KWOTOWE. DO TEGO ZEJDA Z CENAMI TELEFONOW I BEDA MIELE NAJLEPSZA OFERTE NA RYNKU. MIELIBY GDYBY NIE NOWE CENNIKI PLUSA
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-01-25 09:53
    Damianek i inni ,nie ma sensu robic stawek np 40 gr ( i cieszyc sie z tego) wszedzie.Bo funkcjnuja stawki po 10 lub 20 gr i sie swietnie sprzedaja,i to jest istotne.A funkcjonuja bo i im mniejsza stawka to szybciej przyniesiesz operatorowi zysk,BO I TAK WYDZWONISZ WIECEJ wlasnie Z POWODU NISKIEJ STAWKI za polacz.ktos buli 40 zl za abon i ma tam 25 min lub 80, a tak podziel 40 zl na 0,12 gr.....i tak robic powinni operatorzy.Przelamac bariere dla firm czy pryw.
    0
  • Users Avatars Mini
    mivos pisze: 2005-01-25 09:57
    Mam pomysł,prosty ale dobry chyba? lepiej by sie opy skrzyknely i obnizyli by cene ze minute ktora placa sobie nawzajem!!!!!!!!!! Bo podobno teraz to kolo 50-65 gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dominick pisze: 2005-01-25 09:57
    A może to już jest nowa stategia naszych operatorów: co 2 miesiące nowe taryfy, za zmianę jakieś 25-99zł netto co 2 miesiące to rocznie wychodzą niezłe dodatkowe obroty. (żartuję tylko sobie) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AVALON I... pisze: 2005-01-25 10:06
    ......a może tu będzie chodziło o ryczałt, You know.....
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-25 10:50
    O kurcze, dopiero zobaczyłem tego "newsa" - ale się robi - czyli wojny nie koniec :) Co Heyah-maszyna w ruch wprawiła nikt teraz zatrzymać nie może ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-25 11:21
    damianek, ja widzę że dresiarz to ty jesteś, niby dlaczego TP by miała coś takiego zrobić, a jeśli już chodzi o dresiarską sieć, to ja zawsze słyszałem że jest nią idea, której zresztą główną grupą klientów są właśnie takie dzieci jak ty, które zapewne doprowadzają m.in. takimi wypowiedziami do tego, że idea jest uważana za dresiarską sieć :D
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-25 11:47
    hej, spokojnie, ja tylko odpowiadam damiankowi, na jego wykrzykiwanie że era i heyah to sieć dresiarzy, że jeżeli już któraś sieć JEST UWAŻANA za sieć dresiarzy to idea i to przez takich dzieciaków jak on !! sam jestem klientem idei (jeszcze tylko trzy tygodnie :P) a dresem też nie jestem. A teraz spokojnie, weź oddech i przeczytaj jeszcze raz mój komentarz, tylko ze zrozumieniem :))) a co do tego że główną grupą klientów w idei są dzieci(14-18lat) to chyba nie zaprzeczysz...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-25 11:36
    *www.fazafm.com - "ludzie dlatego beda patrzec najpierw gdzie tani telefon jest taki co im sie podoba co ma duzo funkcji a dopiero pozniej na oferte operatora ..." to chyba jest oczywiste i normalne, na całym świecie operatorzy sprzedają telefony (vide Vodafone, Orange, T-Mobile, Huthinson etc...) niektórzy nawet pod swoją marką już (np. Vodafone) są to często drogie telefony z wysokiej półki, tylko że tam nikt idiotów z ludzi nie robi i nie sprzedaje tego za 1euro tylko albo za darmo, albo za np. 49-99euro. *Rotfl, *GonzoG, ehhh brakk słów... dzieckiem to trzeba być żeby wierzyć że jak opy dadzą do abo np. idea 100 - k700i za 99zł to będą dopłacać :DDDDD ludzie na jakim wy świecie żyjecie ? rżneli was w d...ę przez tyle lat i widzę że akurat WAM (Rotfl, GonzoG) to odpowiadało i teraz jak chcą przestać, to wam mało, poco mieć lepiej i taniej jak dalej można mieć syf, jak rozmowy potaniały, to telefony niech będą najlepiej w promo po 999zł :D
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2005-01-25 11:41
    *** lennox, wyluzuj. Ja jestem klientem IDEI i TP a nie jestem dzieckiem a tym bardziej dresem!!! juz z twoje komentarze swiadcza o tym, ze Tobie blizej do tej grupy... Ale coz kazy moze miec swoje zdanie. Pozdro i zalemcam wiecej luzu
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-25 11:41
    www.fazafm.com - "nie wiem czy mozna pojsc do salonu wziasc aktywacje i miec zamiast 50zl kowty deklarowanej 75 zl??" tak można ! ale widzisz, jakoś ludzie mają gdzieś oferty bez telefonu (trudno się im dziwić) bo kto by chciałó mieć jedną słuchawkę dłużej niż dwa lata ????? chyba niewielu ludzi o zerowych potrzebach materialnych, którzy w domu mają pentium 200 i Geforce 1, ludzie zwani "przecież telefon służy do dzwonienia i sms-owania" heheh :)
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2005-01-25 11:58
    *** lennox Hmmm czy klientami IDEI sa tylko dzieci w wiekui 14-18 lat? moze tylko POP i JINK no bo skad ma dzieciak 14 lat wziac na abo? chyba, ze starsi mu daja kase. Moj kuzyn ma w IDEI 4 aktywacje na firme(14 lat to on nie ma) u mnie w firmie prezesi tez maja aktywacje w IDEI i dziecmi nie sa. A wez np taka Heya. Ile tam dzieciakow jest :) tzn. klientow. Nie nalezy uogolniac, ze w IDEI to dzieci to dzieci a w ERZE to dresy bo chyba nie o to chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-01-25 12:00
    ***lennox - to ja jestem strasznie stary dzieciak... :-(((((
    0
  • Users Avatars Mini
    rob605 pisze: 2005-01-25 12:37
    rewolucja ery-owszem, ale tylko dla jej abonentów. biedni nie dędą musieli płacić po 1,60 zł za minute. Teraz wystarczy żeby idea wprowadziła ściąganie za pakiety z kwoty deklarowanej i era pozamiatana...
    0
  • Users Avatars Mini
    amperek pisze: 2005-01-25 12:43
    ***lennox zgodze sie z toba ale ludzie sa walnieci w tej polsce ja jestem teraz studentem a rok wczesniej uczniem i bylotak zepolowa klasy miala poczte glosowa jakby byli menadżerami ale ten kraj jest smieszny ile znajomych naklanialem na darmowe wieczory w tpsie po roku zobaczyli ze moge gadac z nimi za free to czesc przeszla wczesniej tak nie bylo tlumaczylem i nic a teraz sami sie wypytuja jaki rachunek mam itp a malo kto slyszal o bramce gsm co do zadowolenia uzytkownikow powinno byc tak 3 taryfy: 1 telefon za 1zl taryfa z przed 3 lat, 2 taryfa z teraz i telefon za 200zl i 3 najnizsza rozmowa wlasny telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-25 13:31
    To że Plus czekał z ofertą na Ere to było wiadomo, ale to że Idea będzie korygować swoje stawki troszke mnie zaskoczyło, choć też można było przewidzieć. Oferte Heyah, Idea zupełnie przespała, a potem chcąc wyprzedzić ruchy Ery wprowadziła wcześniej JI bardzo dobrą spójną i tanią ofertę ale chyba niezbyt dobrze dopracowali ją marketingowo i się nie sprzedała jak chcieli. Oby teraz nie panikowali i zrobili to porządnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-25 13:47
    *PingNoMore - ja nie uogólniam, oczywiście że aktywacje w idei mają również prezesi firm, ale każda firma ma jednak jakąś grupę ludzi przeważającą nad innymi i z nią jest (chcąc, nie chcąc) kojarzona(np. plus - firmy i bogatsza część społeczeństwa, co nie znaczy że nie ma tam dresiarzy :) a w idei no cóż... "młodzież", żeby już nie pisać dzieci :) ) mam wrażenie że się czepiasz trochę, ja nie piszę że uważam że idea jest siecią dresiaży, a każdy jej klient to dresiaż albo dzieciak, to raczej Ty uogólniasz. *amperek - dokładnie, dlatego uważam że teraz era zrobiła dobrze, chcesz telefon masz za 60zł 80minut, nie chcesz/nie potrzebujesz masz za 60zł 120minut, wszyscy są zadowoleni (tylko jeszcze pytanie po ile będą telefony) i to w końcu zamknie gęby tym wszystkim "telefon jest do dzwonienia i sms-owania" i tym wszystkim "wy to byście chcieli telefon za 1zł i minuty za darmo" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Klient Plusa pisze: 2005-01-25 14:20
    A ja bym chciał tylko jednego, darmowych wieczorow z 2 wybranymi numerami, z czego jeden np w plusie drugi w tepsie. Jestem w plusie od 5 lat, place srednio 130 zl oplat, place na czas. Druga aktywacja lezy obok mnie w erze....coraz bardziej zastanawiam sie nad przejsciem z plusa, ale do Ideii?..Bo do Ery jakos nie mam przekonania, i nie nabralem przez te 2 lata. Najbardziej interesujace bylby nowe taryfy w PLUSIE i wtedy bym zostal. No nic, w marcu konczy mi sie umowa bo przedluzylem nie biorac telefonu, wolalem 30 minut co miesiac, zobaczymy co Plus wymysli.
    0
  • Users Avatars Mini
    amperek pisze: 2005-01-25 14:21
    co do wypasnych telefonow to w polowie 2004 jeden z bankow mial do wymiany telefony i bylo tak ze nie mogli w tej ofercie znalez sobie poniewaz chcieli taki bez aparatu fotograficznego i jeszcze probowali bez dyktafonu poniewaz nie chcieli zeby informacje z narad nie wydobywaly sie nie wiem co wybrali a abonament kazdy maks czyli dobry telefon bo dla najwyzszych osob kolega mi mowil
    0
  • Users Avatars Mini
    Klient Plusa pisze: 2005-01-25 14:24
    A i przede wszystkim, zeby darmowe rozmowy byly ciagle na te numery a nie po wykorzystaniu tych w abo!...Bo to wtedy sie mija z celem, w moim przypadku kiedy mam och 3 godziny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertas pisze: 2005-01-25 14:25
    Jak Plus wprowadzi lepszą oferte od Max Pofit to bedzie rewelacja. Tak trzymać operatorzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-25 14:33
    Nie wiem , czy sobie przypominacie , ale niedawno jeden z biznesowych konsulów Idei pisał o zmianach w BiznesGrupie. Bardzo mało prawdopodobne jest , by to była jakas duża zmiana , raczej nieznaczne modyfikacji i zmiany w obrębie tego co już istnieje.
    0
  • Users Avatars Mini
    aqq pisze: 2005-01-25 15:44
    i bardzo dobrze, ze era pokazala pazurki!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    aqq pisze: 2005-01-25 15:54
    i teraz sprawdza sie powiedzenie i kropka, koniec taryfy jedna idea
    0
  • Users Avatars Mini
    Era rządzi pisze: 2005-01-25 16:15
    Nie wystarczy idea, trzeba miec jeszcze zasieg...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-01-25 16:41
    No to Era dalej w tyle... W sumie to moim zdaniem nawet nie wyszła na prowadzenie, a jedynie dorównała pozostałym... Niezwykle emocjonujący początek roku :) Wojna post-paid rozpoczęta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 16:49
    najbardziej drazni brak obiektywizmu albo chory patriotyzm wobec wlasnej sieci jakby wam za to placili ??? hmm oceniajcie wszystko sprawiedliwie ... takie jakie jest
    0
  • Users Avatars Mini
    Damianek pisze: 2005-01-25 17:02
    +lennox+ słuchaj KIEPIE, żeby przekonać się co jest dresiarskie a co normalne dla ludzi wystarczy wejsc na strone www. Jeżeli masz telewizję proponuję zobaczyc sobie reklamy Heyah (totalny debillizm - być może trafia to tylko do takich ludzi jak Ty, bo widzę że Ci ta sieć odpowiada), dzieci coś takiego nie łapie. Pozrdawiam wszystkich z wyjątkiem lenonoxa, reszta ludzi jest ok i jak najbardziej na poziomie intelektualnym by się tu wypowiadać.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-25 17:04
    *www.fazafm.com - mnie też to najbardzie wkurza, normalnie chodzące reklamy :) tacy ludzie to dla każdej firmy złoto, poprostu darmowa reklama :D ale nie uważasz że poza tymi ludźmi którzy poprostu nie mają swoich poglądów, ani przemyśleń, za to z lubością powtarzają czyjeś, nawet zasłyszane z reklamy, albo konferencji prasowej (reklamowej) nie zdarzają się również prawdziwe "reklamy" czyli ludzie którym naprawde za to płacą. Dla mnie to jest oczywiste i trochę śmieszy mnie fakt że niektórzy w ogóle nie dopuszczają takiej możliwości, a właściewie dlaczego era czy idea nie miały by korzystać z takiej formy promocji ???
    0
  • Users Avatars Mini
    GSM pisze: 2005-01-25 17:20
    A co się można nowego spodziewać po Idei i Plusie? Od obecnych stawek 0.60 zł netto za minutę dadzą 50% ceny do swoich i do stacjonarnych, oprócz tego mogą wprowadzić na wzór Swojaków w plusie darmowe 7 numerów w swojej sieci lub podobne płatne pakiety jak w Erze. I znowu wyjdzie, że Era jest najdroższa. Jestem w 90% pewien, że tak będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 17:21
    ***lennox - wydaje mi sie ze najlepszym przkladem bylo pojawienie sie tu kilku takich osob wczoraj ... ktore zachowywaly sie wlasnie tak jakby im placili za zachwalanie nowej oferty ery :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 17:26
    GSM*** idea moze np dac dwa rozwiazania 1) obnizyc pakiety istniejace o polowe i wtedy minuta bedzie wychodzila po 20 gr na stacjonarne i do idei jak to ma miejsce teraz w promocji - pozatym moga dac mozliwosc korzystania z tych pakietow juz z kwoty deklarowanej i to by bylo super rozwiazanie :) 2) moga tez dac stala stawke przez 24 godziny do swojej sieci i na stacjonarne po 40 gr lub moze troszke mnie i zlikwidowac nie schodzace ponoc pakiety ... oczywiscie wewnatrz sieci i na stacjonarne byloby rozliczane z kwoty deklarowanej ... i takie rozwiazania jak podalem z pewnoscia zadowolily by tych ktorzy widza ze oferta jest niedoprcowana w szczegolach :) mam nadzieje ze tak sie stanie :) JEDNA IDEA heheh KTO ZA???TAKIM ROZWIAZENIEM???
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-25 17:34
    haha damianek - dzieciaku - nie tobie oceniać kto tu jest na odpowiednim poziomie intelektualnym. Reklamy heyah są najlepsze poprostu :) aczkolwiek ta sieć mi kompletnie nieodpowiada, ale reklamy super, pewnie niezrozumiałe dla kolesia na twoim poziomie. Dorośnij, to może zrozumiesz pewne rzeczy... a narazie nie mam zamiaru kontynuować dyskusji z tobą, która delikatnie mówiąc, nie jest merytoryczna.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-25 17:37
    fazafm*** w TT min kosztuje do ery i TP 20gr
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-25 17:40
    fazafm*** chwalil bys jak by ci obizyli cene polaczen o polowe!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 17:40
    AQQ*** tak wiem o tym tylko nikt nie wie ile te pakiety w TT beda wazne po ich aktywacji wiadomo ze mozna aktywowac do 31 stycznia ale czy kazdy moze??? nie wiem bo moj kolega nic nie otrzymal jeszcze zadnago potwierdzenia a juz kilka dni minelo...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-25 17:46
    Grzegorz_Z - nie bez podania przyczyny - nie nadinterpretuj prosze. Mowa jest wyraźnie w jakich przypadkach się pobiera kaucję. Zresztą bez pytania z konta Ci nikt nie pobierze, prawda?? No i spójrz proszę do regulaminu i cennika np. Ery - tam nie ma kaucji? Bo z tego co pamiętam, kaucja jest 4 tys. (a dla szarego komórkowca w Polsce różnica między 4 tys. zł a 7,6 tys. zł to rzeczywiście duża różnica... szczególnie, że 4 tys. zł to pryszcz) a w przypadku gdy masz większe zaległości niż 4 tys. nawet podwójna wartość tej kwoty! Ja myślę, że to inaczej sformułowany ten sam przepis ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2005-01-25 18:54
    nowa idea biznes bedzie tansza w kilku wariantach od stacjonarnej tepsy, wiec niezle
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2005-01-25 19:43
    No i o to od dawna chodzilo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 20:07
    AQQ*** oczywiscie jakbym byl abonentem ery to bym sie bardzo cieszyl z tej obnizki nie mowie ze nowe ceny jakie zaproponowala era sa zle powiem wrecz cos innego sa idetyczne w kilku przypadkach jak to ma idea do plusa nie porownuje bo nie jestem biegly w ich taryfach ... ale zarowno idea jaki era nie ustrzegal sie pewnych niedociagniec moim zdaniem ... idea wiadomo ci ktorzy maja chciliby by pakiet schodzily z kwoty deklarowanej ... u ery nie wiadomo do konca jak to jest z tymi minutami wewnatrz sieci i na stacjonarne w trayfie KOMFORT - czy sa dostpne dopiero po wydzownieniu minut z pakietu (80) czy tez w jakis sposob sa rozliczane w tym pakiecie ... pozatym przejscie na nowe taryfy wiaze sie z przedluzeniem umowy na 6 miesiecy no ja dziekuje szczerze mowiac - a juz z pewnoscia nie zmienialbym jesli zostaloby mi 4 miesiace do konca lojalki - jesli chcieliby mnie utrzymac w swej sieci to pewnie zaproponowaliby kozystniejsze rozwiazanie. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinek pisze: 2005-01-25 20:20
    dlaczego idea nie wprowadzila zadnej oferty w nowych taryfach porownywalnych do megi?????????????chcialem nawet przejsc, ale mi sie nie oplaca i te durne pakiety zniechecaja!!!!!oferta idei musi zostac zmodyfikowana,bo jest slaba w detalach!
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 20:24
    marcinek - zgadza sie mozna ja poprawic ale pakiet kwotowy jest rewelacyjny mozesz przeznaczyc na co chcesz pieniadze z abonamentu nie musisz wychodzic poza abonament jesli chcesz wyslac mmsa czy smsa premium czy z korzystac z gprs to jest wlasnie zaleta pakietow kwotowych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-01-25 20:54
    dopiero co idea wprowadzila jedna idee a juz chce nowe taryfy wprowadzac?niezli sa widac ze to idea chce objac pozycje lidera.Mi sie wydaje ze ten rok bedzie nalezal do abonamentu.Tylko jeszcze PLUS gnije i niech gnije dalej bo plus to do bani jest
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-01-25 20:56
    pozatym uwazam ze idea przygotowujac nowa oferte powinna wziac pod uwage to zeby byly tansze telfony i tez zrobic normalny obonament np:jedna idea-darmowe minuty np.takie jak byly mega .Jedna idea jest fajna ale jeszcze trzeba nad nia popracowac aby byla dobra
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-01-25 20:57
    np.we wnatrz sieci po 20 gr w jednej idei
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-01-25 20:59
    ***Weinc uważam że Otylia przyciaga klientow do idei
    0
  • Users Avatars Mini
    Cube pisze: 2005-01-25 21:10
    ***daro_pop To bardzo zle uwazasz....
    0
  • Users Avatars Mini
    ufok79 pisze: 2005-01-25 21:46
    jezeli chodzi o zmiany w Idei to mozna sie spodziewac w koncu pakietow kwotowych w ofercie biznesowej- to bylo zapowiadane juz w listopadzie jak wchodzila NIdF. Co do Jednej Idei to beda raczej promocje do aktualnej oferty. Jest juz jak dla mnie rewelacyjna promocja na pakiety, moze bedzie wznowiona \"Ty i Ja\" z okazji Walentynek...
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz maly pisze: 2005-01-25 22:11
    hmm, idea -nawet dobrze, że chce wprowadzić coś nowego...ale wadą idei jest to, że ma drogie telefony, zawsze w erze i plusie dotacvja na telefony była większa, nastomiast abonament i połączenia są niższe w idei a z resztą nowa oferta ery jest zupełnmie do dupy!!!!!! naprawdę KOMFORT jest tak skomplikowany że szok!!!! nic z niecg nie rozumię, a na stronie ery nic się nie moiżna dowiedzieć i oni mówią że maja lepsza www od idei!!!! :-O szok!!!! a era miała większy zysk bo jako jedyna miała MOTKĘ E398, a ona est super!!!! Co więcej estem ciejkaw ofert plusa!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 22:20
    *** lukasz oferta ery jest dosc porsta trzeba sie chwile zastanowic zeby zrozumiec chodz z pewnoscia sa jeszcze jakies niedomowienia - nie jest idealna ale przynajmniej i w erze moga placic po 70 gr za minute a nie po 2 zl :) i to jest najwiekszy PLUS tej oferty
    0
  • Users Avatars Mini
    Alkis pisze: 2005-01-25 22:48
    A nie chce obniżek , ja chcę płacić po 5 zł za minutę ! Komuno wróc ! Balcerowicz musi odejść :D
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-25 23:01
    KOLEJNY RUCH IDEI TO:
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-25 23:03
    wzorem z ERY (T-MOBILE) oraz za przyzwoleniem i kopią z matki francy (ORANGE)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 23:04
    Polska Telefonia Cyfrowa wstępnie ocenia, że na koniec 2004 roku jej udział w rynku telefonii komórkowej w Polsce wynosił 37,9 proc. W tym roku PTC spodziewa się wzrostu penetracji rynku do około 70 proc,... Poinformował na poniedziałkowej konferencji prezes PTC Bogusław Kułakowski. "Nasz udział w rynku na koniec 2004 roku to według wstępnych szacunków około 38 proc." - powiedział Kułakowski. Jednocześnie PTC szacuje, że udział Polkomtela w rynku wyniósł na koniec ubiegłego roku 30,9 proc., a PTK Centertel 31,2 proc. Swój udział w rynku na koniec września ubiegłego roku PTC szacowała na 38,1 proc.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-25 23:04
    zostaną wprowadzone rozwiazania znane w innych krajach - czyli rozmowy NIELIMITOWANE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 23:05
    Optymistyczne założenie zakłada, iż do końca 2005 roku penetracja telefonii komórkowej (mierzona liczbą kart SIM w stosunku do liczby ludności) może wzrosnąć do około 70 proc. Zdaniem prezesa Kułakowskiego decydujące znaczenie dla rynku będą miały jednak wyniki przetargu na wolne częstotliwości w paśmie GSM 1800 i UMTS. Przedstawiciele PTC poinformowali, że operator ten znacznie przekroczył plany pozyskania do połowy stycznia, dzięki nowej taryfie "Jedyna", 100.000 nowych klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-25 23:06
    do obecnej oferty biznesowej IDEA wprowadzi MEGA TANIE -darmowe połączenia wew. sieci (BIZNES GRUPY) za stałą opłatą - lub bardzo niska stawka typu 0.08 - 0,01zł
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-25 23:08
    ostatecznej decyzji nie ma ale jest jeszcze projekt który zakłada pakiety minut dla firmy na połączenia wew. i do stac. To rozwiązanie jest bardziej racjonalne z ekonomicznych zał.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-25 23:10
    Wprowadzenie tych rozwiązań doprowadzi do drastycznego zmniejszenia przychodów z połączeń wew. sieciowych
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-25 23:14
    PAMIETAJCIE, ŻE POZIOM NORMALNOŚCI TO STAWKI 0,1- - 0,05ZŁ ZA MIN W SIECI i 0,45ZŁ DO POZOSTAŁYCH (NETT0), DARMOWE SMSY W SIECI ITP. TO NIE FANTAZJA tak bedzie za 12 mieś. w standardzie. Pozdrawiam Panów czytających z T-M. OR. VOO.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 23:15
    ***KORPORACJA - a jakies zmiany dla indywidualnych ???
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-25 23:18
    ... CZEKAM NA UMTSowa rewolucje
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-25 23:21
    IDEA BEDZIE CORAZ MOCNIEJ PROMOWAĆ POŁĄCZENIA WE WŁASNEJ SIECI - Z INDYWIDUALNYMI JEST TAKI PROBLEM, ZE POMYSŁÓW JEST 1000 I JEDNA IDEA:-) PREZES JEST AMBITNY WIEC CHCE POWALCZYC Z KONKURENTEM. JEDNEGO NIE ROZUMIEM DLACZEGO PANOWIE PREZESI PO TYLU LATACH DOGADYWANIA SIE TERAZ WALCZĄ?
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 23:24
    Korporacja *** moze im ta pilka nozna stoi w gardle :) idea wygrala przetrg z era o sponsroign pilkarskiej ekstraklasy polskiej ... i teraz sie beda rewanzowac hehe oczywiscie sugestia w formie zartu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-01-25 23:31
    ***KORPORACJA*** a będzie coś w stylu darmowych wieczorów i weekendów? Najlepiej jakby zrobili darmowe weekendy 1000 minut za 15 zł i wieczory 1000 minut za 20 zł. Wtedy na pewno dużo ludzi przygarną. Cena 60 zł za pakiet w Erze tylko odstrasza. Mi bardzo podoba się pakiet do Idei z minutą po 20 gr, bo nawet nie widzę, że dzwonię. Ciągle mam pieniądze i ciągle dzwonię ;) Przydałyby się tańsze smsy międzynarodowe, bo 1 kosztuje teraz tyle, co 3 minuty w sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-01-25 23:33
    Właśnie oglądam reklamę Faktu-Akut na Sat1 i wyglądała jak dawne reklamy Sim+ Dwóch gości wsiadających na rower ;) Myślałem, że Sim+ podbija Niemcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-25 23:36
    ***tomek19 zgadzam sie w 100% nie bede powielal tresci :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-01-25 23:59
    Nie rozumiem w ogóle polityki Ery z tymi pakietami za 60 zł. W Vodafonie za 5 Euro dostajemy 1000 minut w weekendy na stacjonarne i do sieci, a za 7,50 Euro mamy od 20 do 8 1000 minut do wykorzystania do sieci i na stacjonarne. Taka cena dla Niemców jest po prostu śmieszna. Weekendy kosztują w takim układzie 20 zł, a wieczory 30. To jest oferta. Po 60 zł za pakiet to dużo za dużo. Poza tym nadmierne używanie komórki szkodzi zdrowiu. 1000 minut zupełnie by wystarczyło i oczywiście za nieco niższe ceny niż w Niemczech, bo oni kilka razy więcej zarabiają.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-01-26 00:05
    Żeby jeszcze starzy abonenci mogli zmienić taryfy ...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-26 00:07
    *** Pulkownik - beda mogli tylko na "specjalnych" warunkach
    0
  • Users Avatars Mini
    ideał pisze: 2005-01-26 00:15
    Ero, policzone twoje dni... Odkrylas karty, teraz Idea zada cios smiertelny :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-26 00:20
    ideal*** nie zapeszajmy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-26 00:31
    oby ten cios nie był samobójczy :) Nie wystarczy zadać cios. Trzeba jeszcze wiedzieć jak to zrobić i jaki efekt to przyniesie.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-26 00:45
    wlasnie o to chodzi menagier ... wiec lepiej nie robic szumu i nie mowic ze jakas REWOLUCJA bedzie bo pozniej sa tylko usmiechy na twarzy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-01-26 01:46
    no a co z nowymi taeyfami w plusie ? trzeba na ten temat troche pomarudzic ( tak jak to robili erowcy ) to moze sie obudza ;) chociaz jesli skopiuja krok ery z przedluzaniem cyro przy przechodzeniu , to od razu mowie DZIEKUJĘ :) zdecydowanie wolalbym jakas oplate ( w granicach rozsadku ofkoz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2005-01-26 03:08
    Kilka osób tutaj dziwiło sie wprowadzaniem nowych taryf w idei. Zastanowiliście się ile operatorzy wyciągają od starych abonentów za zmianę taryfy. Mała modyfikacja, dobra reklama i duże pieniadze lub jak w przypadku ery dodatkowe 6 miesiecy umowy. Jestem abonentem Centertela od 2 lat przed erą (telefoni) gsm więc nie jestem klientem który co dwa lata szuka kosmicznej słuchawki biegając po salonach. Teraz mam mega 350 i wybrałem się zmienić abo na NIdF 25. Pomyślałem cena minuty praktycznie taka sama jak w Mega350 więc po co mam płacic z góry, a jak nie wygadam to kolekcjonowac minuty. Niestety taka zmiana to ok 350zl, troche mniej zmieniając co miesiąc na niższe plany. Pozostaje czekać na propozycję i zapłacić 12 miesiacami umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-26 13:51
    Cube - 25-01-2005 20:10 - jakieś argumenty może ??? dlaczego ty uważasz inaczej ??? telefony powinny być drogie czyli ?!?!?!?!? ja myślę że wszystkie słuchawki powinny być w promocyjnej cenie 999zł, sądząc po niektórych komentarzach, to wielu ludziom by takie coś odpowioadało, a i jeszcze jedno, to oczywiście powinny być TYLKO telefony klasy Siemensa A52 :D bo przecież telefon służy do dzwonienia i sms-owania, a nie jakieś tam dyrdymały, mms-y jakieś i tym podobne wynalazki szatana !!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Jacek Kalinowski pisze: 2005-01-27 01:57
    Czy chcielibyście ryczałt na GPRS i EDGE?
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-01-27 04:29
    teraz Plus pokaze cos dobrego. Co do przechodzenia na nowe to zwykle w Plusie jest tak ze to koszt 61zl ale nastepnego dnia wchodzi promo i jest po 31 zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-01-27 09:30
    dt [27-01-2005 03:29] Plus to pokaże wała, a nie coś dobrego. "Portal CTime.pl dowiedział się, że wbrew szumnym zapowiedziom Plus GSM na razie nie będzie modyfikował swojej oferty. Przedstawiciele operatora, z którymi rozmawialiśmy, poinformowali, że dla nich oferta PTC wcale nie jest rewolucyjna, bo oferuje zbyt drogi abonament." reszta na cTime.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-01-31 04:05
    GregPepe tylko ciekawe od kogo maja to info bo ja widzialem ze wkrotce zmodyfikuja oferte jak tylko wejdzie odswiezona Jedna Idea. Luty powinien byc goracy :))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: